POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Niedziela [03.09.2017, 08:04:59] • Świnoujście

Mieszkańcy chcą zdawać egzamin na prawo jazdy w Świnoujściu. Czy w końcu się uda?

Mieszkańcy chcą zdawać egzamin na prawo jazdy w Świnoujściu. Czy w końcu się uda?

fot. Andrzej Ryfczyński

To kolejny już raz, gdy mieszkańcy zwracają się do nas z prośbą o poruszenie tematu Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Świnoujściu. Czytelnicy chcą, aby taki ośrodek w końcu powstał w naszym mieście. Czy życzenie Czytelników się spełni?

- Proszę o poruszenie tematu WORD-u, bo od tamtej pory każdy czeka na odpowiedź, a ostatnio jakiś Czytelnik ponownie poruszył ten temat.

To jak w końcu będzie z tym WORDem w Świnoujściu?

To pytanie po raz kolejny zadaliśmy rzecznikowi prezydenta miasta.

W odpowiedzi czytamy, że miasto nie ma przeciwwskazań, aby w Świnoujściu odbywały się, bo o o to chodzi prawdopodobnie czytelnikowi, egzaminy na prawo jazdy lub były wykonywane inne czynności związane z kompetencjami ośrodka ruchu drogowego.

- Nie zależy to jednak od nas, lecz od Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Szczecinie oraz marszałka województwa, do którego proszę zwrócić się z tym pytaniem- wyjaśnia Robert Karelus.

Drogą mailową wysłaliśmy pytania w tej sprawie. Czekamy na odpowiedzi.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 91, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-91 z 91

Gość • Poniedziałek [04.09.2017, 19:06:38] • [IP: 94.254.135.**]

Dziadki mowia nie bo tylko cisza i bedziemy zaguszac radio maryja mochery

Gość • Poniedziałek [04.09.2017, 11:53:29] • [IP: 192.168.205.*]

Wystarczy już koni pociągów, egzaminow na prawko w Świnoujściu nie chce

Gość • Poniedziałek [04.09.2017, 10:52:42] • [IP: 83.15.113.**]

popieram pomysł powstania WORD-u, pod warunkiem że prawo jazdy będzie obejmowało tylko na powiat Świnoujście;)

Gość • Poniedziałek [04.09.2017, 09:45:34] • [IP: 178.238.251.***]

Po przeczytaniu waszych komentarzy nasuwa się tylko jedno - według Was egzamin na prawko powinien być w jak największym mieście, najlepiej w Warszawie i tylko tam. Bo tam przyszły kierowca się sprawdzi i nauczy wszystkiego, bo tam jest dużo aut i duży ruch. A najlepiej to jeszcze mu postawić przeszkody rodem z filmów SF. I co Wy jeszcze wymyślicie fachowcy z ubiegłego wieku? Egzaminy jak najbardziej powinny być w Świnoujściu, a kto chce niech zdaje sobie w innych potężnych aglomeracjach. Powinni wypowiedzieć się zainteresowani uzyskaniem prawka a nie starzy wyjadacze, którzy zdawali kiedyś w Świnoujściu a teraz są wielkimi fachowcami po latach jazdy. Dajcie szansę młodym.

Gość • Poniedziałek [04.09.2017, 08:25:18] • [IP: 37.248.121.***]

z tego jest taka kasa ze szczecin wiadomo ze nie odpusci takiego biznesu

Gość • Poniedziałek [04.09.2017, 08:21:32] • [IP: 92.42.112.*]

U nas nie ma miejsca na jazdę po ulicach, , L, ,. Ulice byłyby całkowicie zablokowane. Nie można byłoby jeździć prawidłowa prędkością tylko w spowolnieniu. Wyjeździłem kilkadziesiąt godzin na kursie w Szczecinie, oblewający egzaminy i w końcu się udało. Nauczyłam się tam pewności i oswoiłam się z wielkim miastem, tramwajami światłami, szerokimi ulicami, wielkimi rondami. W Swinoujsciu niczego się nie nauczyłam.

Gość • Poniedziałek [04.09.2017, 06:04:23] • [IP: 80.245.183.***]

Świnoujście idzie wyryć na pamięc a takiego szczecina juz nie, otrzymanie prawka tutaj byloby niebezpieczne dla samego zdajacego gdy wyjedzie poza miasto. Sam zdawałem w Szczecinie, wiem ze to nieprzyjemne, kosztowne i marne ale to zaprawia lepiej kierowców do bezpiecznej jazdy.

Gość • Poniedziałek [04.09.2017, 03:55:17] • [IP: 188.146.34.**]

Super pomysł! Od razu będę robić prawko!

Gość • Poniedziałek [04.09.2017, 03:46:20] • [IP: 93.94.187.***]

Ja mówię NIE i jeszcze raz NIE

Gość • Poniedziałek [04.09.2017, 03:44:28] • [IP: 93.94.187.***]

Ludzie zapamiętajcie, że nie każdy nadaje się na kierowcę, nawet jak będą egzaminy u Nas i taki potencjalny pseudo kierowca się nauczy prowadzić w Naszym mieście to jadąc do innego miasta zginie, nie znając i nie praktykując dokładnie zasad ruchu drogowego...u Nas można się na pamięć nauczyć jeździć i to jest najgorsze...Pozdrawiam pseudo kierowców...

Gość • Poniedziałek [04.09.2017, 03:30:25] • [IP: 93.94.187.***]

Albo wygrać prawko w czipsach i jeździć jak szwaby heeeee

Gość • Poniedziałek [04.09.2017, 01:46:49] • [IP: 94.254.238.***]

Do osoby pozdrawiającej zdrowo myślących (Niedziela [03.09.2017, 21:29:24] • [IP: 78.10.206.**]) Czy w Szczecinku, Łomży czy Lesznie jest tyle turystów i innych osób przyjezdnych, np. Niemców? Zdając egzamin w większym mieście, a co za tym idzie o większej trudności (nie oszukujmy się, Świnoujście jest proste, dwa ronda na krzyż), jest szansa na to, że część osób, które nie powinny mieć prawa jazdy, po prostu go nie będzie miała. Nie mówię, że wśród posiadających prawo jazdy nie ma wariatów i osób które siadać za kółko nie powinny, ale część takich osób, po którejś z kolei porażce, zrezygnuje. A jak komuś przeszkadza ten Szczecin to niech jedzie do innego miasta i po problemie.

Gość • Niedziela [03.09.2017, 22:24:57] • [IP: 62.69.229.**]

W Świnoujściu ruch jest zbyt prosty, trzeba jednak sprawdzać umiejętności na najbardziej wrednych układach komunikacyjnych. Jeżeli już ktoś się zdecydował na prawo jazdy, to powinien odcierpieć dodatkowe koszty. A może zdawać egzamin w domu na swojej komórce?

Gość • Niedziela [03.09.2017, 22:13:44] • [IP: 178.238.249.**]

Jeśli ktoś nie chce zdawać w Szczecinie to może pojechać na egzamin do Koszalina, Warszawy, Poznania lub innego miasta. Chyba stać każdego przyszłego kierowcę na jeden bilet do dowolnie wybranej miejscowości.

mieszkaniec • Niedziela [03.09.2017, 21:52:08] • [IP: 83.23.189.*]

miasto s-cie mozna raz przejechac i zdawac egzamin piszecie ze PARE lat temu zdawali w s-ciu i dobrze?TYLKO prosze mi powiedziec ILE AUT BYLO W POLSCE I CZY JEZDZILI niemcy??

Gość • Niedziela [03.09.2017, 21:30:49] • [IP: 176.221.114.**]

Nie nie i jeszcze raz nie, bo potem taki jeden z drugim pojedzie do większego miasta i zostawia auto na przedmieściach i jeżdzi tramwajem, albo stwarza zagrożenie, po prostu boi się natężenia ruchu i tramwajów ; znam takich kilku właśnie co w mniejszych miasteczkach robili prawko i tak już im zostało. A po drugie szerzyć się będą znajomości, kolega koledze.Niech zostanie ten Szczecin.

Gość • Niedziela [03.09.2017, 21:29:24] • [IP: 78.10.206.**]

Większa część komentujących nie chce i nie widzi sensu by egzaminy na prawo jazdy były w Świnoujściu. Szczęście mają mieszkańcy m.in. Barlinka, Szczecinka, Leszna, Łomży, Nowego Sącza, Tarnobrzega i pozostałych tej wielkości miast powiatowych gdyż tam mieszkańcy starali się ułatwić sobie życie i nie dojeżdżać do miasta wojewódzkiego na egzamin. Przykro, że tylko mała część naszych mieszkańców myśli o poprawie standardu życia a reszta jest w totalnej opozycji. Egzaminy same nie przyjdą do Świnoujścia. Urzędnicy powinni zawnioskować do Marszałka i wykazać inicjatywę zamiaru zorganizowania takich egzaminów w Świnoujściu, absurdem jest czekać aż Marszałek sam zapyta czy mógłby utworzyć filię WORD w Świnoujściu. Już dawno powinniśmy mieć możliwość zdawania na prawo jazdy tu na miejscu a nie tracić pieniądze na ciągłe dojazdy do oddalonego o 100 km WORD-u w Szczecinie. Pozdrawiam zdrowo myślących.

Gość • Niedziela [03.09.2017, 21:24:43] • [IP: 31.0.125.***]

jak się widzi rejestrację zsw to lepiej mieć się na batrzności

Gość • Niedziela [03.09.2017, 20:00:43] • [IP: 80.245.179.***]

to jest genialny pomysł mam nadzieje ze to się uda

Gość • Niedziela [03.09.2017, 19:19:58] • [IP: 80.245.182.***]

Zdawać egzamin w Świnoujściu to bardzo zły pomysł to małe miasto i większość jeździłaby na pamięć, nie mówiąc już co dzialoby się w sezonie bo zjeżdżaly by całe okolice a nawet ze Szczecina na egzamin bo była by łatwizna zdawać egzamin w naszym mieście.

Gość • Niedziela [03.09.2017, 18:25:48] • [IP: 94.254.228.***]

Kiedyś się zdawało w Świnoujsciu i nie było problemu.Jestem za tym zeby.mozna było tu zdawać.Mamy tu wspaniałych instruktorow. Szczecin ma najgorszą zdawalność. 140 i do kasy i kasa sie nabija.

Gość • Niedziela [03.09.2017, 18:12:28] • [IP: 92.42.115.***]

Za duże koszty, za mało ludzi robiących prawo jazdy.

Gość • Niedziela [03.09.2017, 17:48:46] • [IP: 62.69.231.***]

NA PEWNO BYŁO BY WIĘCEJ CHĘTNYCH W LATACH 80 TYCH BYŁO W ŚWINOUJŚCIU TO CZEMU NIE MOŻE BYĆ TERAZ ?

Gość • Niedziela [03.09.2017, 17:45:09] • [IP: 94.254.238.***]

30 lat temu było mniej samochodów i ruch był po prostu mniejszy. Uważam, że utworzenie WORDu w Świnoujściu to mocno nietrafiony pomysł. W sezonie, gdy ludzi jest więcej miasto niepotrzebnie by się zakorkowało. Poza tym nie jest zbyt skomplikowane, więc część młodych kierowców, którzy nie zdaliby w takim Szczecinie przyjdzie tu, zda, a potem nie będzie umiała poruszać się w miejscu, gdzie dochodzą tramwaje itp.

Gość • Niedziela [03.09.2017, 17:25:26] • [IP: 148.122.184.***]

Kierowcy kierowcy jestem ciekaw ktory z Was byl taki dobry zaraz po zdaniu egzaminu.Kierowca uczy sie przez cale zycie im wiecej jezdzi tym jest w tym lepszy. Bledow nie popelniaja tylko Ci ktorzy nie jezdza.Egzamin jest tylko po to zeby otrzymac uprawnienia a zycie zwerifikuje czy jestes dobrym kierowca.Uwazam ze Swinoujscie powinno miec mozliwosc przeprowadzenia egzaminow tak jak to mialo miejsce wiele lat temu.Przestancie gadac glupstwa ze zdajac egzamin w Szczecinie czy podobnym innym wiekszym miescie jest sie lepszym kierowca.Trzeba mocno popierac ten pomysl na pewno bedzie mniej stresujacy dla zdajacych egzaminy.

Gość • Niedziela [03.09.2017, 16:47:39] • [IP: 80.245.184.***]

ta i Ci co ccha tu zdawac dostatna prawojazdy tylko na swinoujscie :) bo w szczecinie juz sie nie odnajda heheh

Gość • Niedziela [03.09.2017, 16:07:40] • [IP: 88.156.234.***]

NIE !! u nas tjazda po miescie to proscizna, a jedna widac jak co chwile sa stluczki, a szczecin jest dosc trudnym miastem i tam sie powinno zdawać!! NIE U NAS !! potem taki osioł pojedzie do szczecina i dostanie zawału

Gość • Niedziela [03.09.2017, 16:06:22] • [IP: 185.13.108.***]

Znam takich co jak jada do Szczecina to zostawiaja auto a Dabiu I juz dalej kontynuja podroz tramwajem... Swinoujscie to dziura po ktorej mozna jezdzic z zamknietymi oczami dlatego egzamin praktyczny powinien odbywac sie w wiekszym miescie. Teoria mogla by byc w Swinoujsciu... pozdro

Gość • Niedziela [03.09.2017, 16:00:46] • [IP: 88.156.234.***]

a nie ma jakiegoś przepisu że takie ośrodki moga byc tylko w miastach? więc tu na wsi i tak nic z tego

Gość • Niedziela [03.09.2017, 15:54:12] • [IP: 94.254.226.**]

Jak można przeprowadzić egzamin w tak małym mieście ? Bez dużych skrzyżowań i porządnego ronda. Świnoujście jest za małe, będą potem mieli problemy w dużych miastach się poruszać !!

Gość • Niedziela [03.09.2017, 15:45:43] • [IP: 172.17.1.***]

Pan rzecznik wie jak sie wyslizgac z odpowiedzi. A czy przypadkiem nie jest tak z to miasto ma wystapic do marszalka z inicjatywa wskazujac miejsce czyli plac do egzaminu?

Gość • Niedziela [03.09.2017, 15:29:45] • [IP: 178.238.249.**]

Skoro przyśli posiadacze prawa jazdy uważają, że w Świnoujściu są w stanie nauczyć się jeździć prawidłowo, powinni bez problemu zdać egzamin praktyczny w każdym mieście. Jeden wyjazd do Szczecina wyłącznie na egzamin nie stanowi problemu. Pociągi oraz mikrobusy kursują wystarczająco często, podróż nie jest męcząca.

Gość • Niedziela [03.09.2017, 15:24:00] • [IP: 62.69.241.**]

Ale pierdoly piszecie !30 lat temu gdzie się zdawało właśnie w Swinoujsciu !i ci co zdawali do tej pory jeżdżą i to nie tylko po Polsce ale po Świecie i nie mają wypadków! To zależy od instruktora i od siebie samego jakim jesteś uczniem?

Gość • Niedziela [03.09.2017, 15:21:50] • [IP: 83.8.26.***]

Dawniej zdawało się w małych miastach i jakoś ludzie sobie radzili jadąc do dużego miasta. A tak apropo, ci co zdali egzamin w Szczecinie, to niby nie powodują wypadków?

Gość • Niedziela [03.09.2017, 15:14:20] • [IP: 92.42.118.*]

Pomysł totalnie bez sensu. Mało tego - niebezpieczny!

Gość • Niedziela [03.09.2017, 15:04:58] • [IP: 94.254.228.***]

Może od razu niech z bankomatu wyjmują ?

Gość • Niedziela [03.09.2017, 14:37:21] • [IP: 95.91.251.***]

Oswiecim, dużo mniejszy a zdawać można b i a.

Gość • Niedziela [03.09.2017, 14:07:18] • [IP: 80.245.180.***]

No właśnie widać jak jeżdżą kierowcy którzy zdawali w Szczecinie jedna wielka patola

ulik • Niedziela [03.09.2017, 14:01:22] • [IP: 37.47.139.***]

jesli ktos szanuje swoje iinnych zycie to nie wazne gdzie zdaje

Gość • Niedziela [03.09.2017, 13:50:23] • [IP: 188.146.32.***]

Juz widzę sezon masa turystów, niemiecy kierowcy którzy nie umieją jeździć i mnóstwo L !! Poprostu super pomysł!!

Gość • Niedziela [03.09.2017, 13:47:13] • [IP: 95.129.228.***]

bedzie można zdawać na prawo jazdy ale jak Wybory Wygra Katolicka PIS w Świnoujsciuto dopiero w 2019 r będą egzaminy w miescie

Gość • Niedziela [03.09.2017, 13:30:36] • [IP: 188.146.40.***]

Dopuki jasio fasola rzundzi to no way.

Gość • Niedziela [03.09.2017, 13:27:01] • [IP: 46.134.156.**]

nie ma szans

Gość • Niedziela [03.09.2017, 13:26:49] • [IP: 188.146.162.**]

Byłoby super

Gość • Niedziela [03.09.2017, 13:10:07] • [IP: 93.94.186.***]

tak zwany egzamin dla" ambitnych" bo inaczej tego nazwać nie można trzy ronda i prosta - zero myślenia,

Gość • Niedziela [03.09.2017, 13:01:44] • [IP: 83.20.255.**]

Czyste żarty?! I tak uzytkownicy tablic ZSW są znani ze swoich wyczynów i" niedzielnej" jazdy np w Szczecinie i nie tylko... Jadę do Szczecina a tam lewym na 2 pasmowce jedzie wlasnie taki użytkownik...na cb cisna goscia równo, klakson, światła nic nie pomaga...i tak sie zaczelo wyprzedzanie prawym pasem...a jak zaczna zdawac w Swinoujsciu, gdzie dwa male ronda są, to lepiej niech poza Swinoujscie nie wyjeżdżają!

Gość • Niedziela [03.09.2017, 12:42:19] • [IP: 80.245.188.***]

W końcu odłączmy się od Szczecina. W końcu jesteśmy miastem Powiatowym, ciągle słyszę szczecin, swoje macki wkłada do Świnoujścia. Zagarnął nam Stocznie, Port Handlowy. Raz na zawsze bądźmy samodzielni i walczmy o swoją niezależność. Jestem za egzaminami w Świnoujściu jak ma umieć jeździć to nie ma znaczenia gdzie zdaje. Nieraz widzę różne rejestracje samochodów z całej Polski czy niemiec jak po naszych drogach też nie potrafią jeździć są też i Szczecinianie. Ja mam prawo jazdy już 42 lata i żadnego mandatu w całej historii, a na egzaminie w Świnoujściu przejechałem 500 m tak się kiedyś zdawało. Albo potrafisz jeździć albo nie zgodnie z przepisami dużo daje kultura jazdy.

Gość • Niedziela [03.09.2017, 12:37:25] • [IP: 188.146.172.***]

Nie ma szans..

Gość • Niedziela [03.09.2017, 12:30:13] • [IP: 93.94.184.***]

to jakiś zart? Przecież tu nawet nie ma porządnego ronda, ani większego skrzyżowania, nie mówiąc o tramwajach. Potem pojedzie taki delikwent do Szczecina i się zgubi na Grunwaldzkim, albo wcześniej na Rodła... To chyba pomysł tych co nie potrafią zdać prawka w ZS.

AGENDA 21 • Niedziela [03.09.2017, 12:29:27] • [IP: 80.245.178.***]

POLECAM WISEŁKĘ. TAM KAŻDY BARAN ZDA.

Gość • Niedziela [03.09.2017, 12:16:53] • [IP: 188.146.4.**]

Popieram będzie łatwiej zdać egzamin :)

Gość • Niedziela [03.09.2017, 12:12:09] • [IP: 178.238.251.**]

Jak do tej pory zdawanie w Szczecinie było dobrą szkołą życia dla kierowców z małych miast i wsi. Czy ktoś pomyślał o zakorkowanym Świnoujściu przez " ELKI" . Tak może się dziać kiedy wszyscy z okolic będą iść na łatwiznę i wybiorą Ś-CIE!! Na turystów w sezonie marudzicie a co będzie jak przed wami komuś 5x auto zgaśnie.

Gość • Niedziela [03.09.2017, 12:09:54] • [IP: 62.69.203.**]

wszystko ok ale paniusie ze scia beda znaly egzaminatorow tutejszych i beda zdawac bez problemu a potem wyjada na droge i zonk ewentualnie trup..ale jestem za powstaniem WORDU w swinoujsciu bedzie latwiej i taniej. moze tramwajow nie ma ale bryczki są.

Gość • Niedziela [03.09.2017, 11:57:24] • [IP: 94.219.195.***]

Gość • Niedziela [03.09.2017, 08:11:10] • [IP: 31.0.64.***] A co ma do tego PO? Aaa zapomniałem.Totalna opozycja, wina Tuska itp/

Gość • Niedziela [03.09.2017, 11:45:44] • [IP: 93.94.187.***]

Było by super !!

Gość • Niedziela [03.09.2017, 11:40:22] • [IP: 95.129.226.***]

O nie tylko nie to. Jak będą zdawać w Świnoujściu to już całkiem nie będą potrafili jeździć. Przecież tu w tym mieście jest pięć ulic na krzyż.

Gość • Niedziela [03.09.2017, 11:32:40] • [IP: 93.94.187.**]

serio?

Gość • Niedziela [03.09.2017, 11:29:31] • [IP: 89.25.156.**]

Jak bym zdał w ściu prawko to byłbym zadowolony, bo i tak bym nigdzie dalej nie jezdził wiec mi to starcza.

Gość • Niedziela [03.09.2017, 11:21:19] • [IP: 80.245.182.**]

Nie, nie i jeszcze raz nie. Potem takie ameby jadą na Szczecin i przy pierwszym wjeździe na Grunwaldzki bum z tramwajem.

Gość • Niedziela [03.09.2017, 11:15:02] • [IP: 93.203.192.***]

No to jak chcecie zakorkowac sobie jeszcze bardziej miasto, to otworzcie WORD. Po otwarciu WORD mozna oczekiwac wzmozonego ruchu L-ek, ktore beda jezdzic po calym miescie.

Gość • Niedziela [03.09.2017, 11:13:16] • [IP: 80.245.185.***]

WIEC MOZE ZROBIMY TAK , WEZMIEMY ZA PRZYKLAD PREZYDENTA MIASTA GDANSKA, SOPOTU I INYCH CO RZADZA PLATFORMESI, NIE SLUCHAJA SIE NIKOGO MAJA W ZADZIE WLADZE WOJEWODZKIE I CENTRALNE, CZYLI RZAD TO WEZMY ICH KOPNIJMY W ZAD MARSZALKA W SZCZECINIE I ROBMY TAK ABY NAM MIESZKANCOM BYLO LZEJ, I KASA ZOSTALA TU A NIE DLA PLATFORMERSOW W SZCZECINIE,

Gość • Niedziela [03.09.2017, 11:00:06] • [IP: 37.248.154.*]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

ZforM • Niedziela [03.09.2017, 10:58:46] • [IP: 79.140.206.**]

wyraźnie przekracza to możliwości prezydenta i jego ludków. Przecież wystąpienie z takim pismem wymaga czegoś więcej niż nożyczek do przecięcia wstęgi (otwarcie nowej, prywatnej zawodówki - poprzednie zlikwidowane przez kolejne demokratyczne rządy - bo komu k...a są potrzebne zawodówki jak można kupić dyplom jakiejkolwiek uczelni)

Gość • Niedziela [03.09.2017, 10:51:51] • [IP: 77.88.191.**]

To chyba ŻART!! Jeżeli mieszkańcy nauczą się jeździć na 3 ulicach to współczuję im wyjechać za miasto - albo zabiją kogoś albo wyłącznie siebie. Należy się uczyć i zdawać tam gdzie jest duże natężenie ruchu i skomplikowane skrzyżowania a nie na 3 ulicach gdzie średnia prędkość to 30km/h bo połowa czasu egzaminu będzie albo za ciuchcią albo za bryczką...

Gość • Niedziela [03.09.2017, 10:43:49] • [IP: 93.94.184.**]

Szczecin nie wypuści kury znoszącej złote jaja i do usranej śmierci świnoujścianie będą dymać do stolicy woj aby zasilać tamten WORD.

Gość • Niedziela [03.09.2017, 10:42:40] • [IP: 109.243.191.***]

Wnoszę o utworzenie obozów reedukacyjnych dla kierowców z prawem jazdy, by przypomnieli sobie, że w czasie prowadzenia auta nie rozmawia sie przez komórkę oraz że rowerzystów mija sie w kodeksowej odległości 1 m albo w ogóle sie nie mija, gdy to niemożliwe.

Gość • Niedziela [03.09.2017, 10:27:48] • [IP: 93.94.191.***]

jestem przeciwny temu pomysłu pojedziesz do dużego miasta i nie bedziesz wiedzial/a co zrobic...

Gość • Niedziela [03.09.2017, 10:27:03] • [IP: 80.245.184.***]

dopiero dzialy by sie jaja na ulicach, juz teraz trzeba bac sie o swoje zycie jak jezdza gwiazdki bez prawka, a co dopiero jak pozdaja w naszej metropolii

Gość • Niedziela [03.09.2017, 10:25:17] • [IP: 188.146.99.***]

Marszałek dostanie kopertę z WORD_U w szczecinie. I decyzja będzie. Odmowna. Proste jak drut.

Gość • Niedziela [03.09.2017, 10:20:26] • [IP: 46.77.185.**]

Świnoujście za małe miasto, niech uczą sie i zdają w Szczecinie tam nabędą większej praktyki.

Gość • Niedziela [03.09.2017, 10:11:31] • [IP: 159.205.199.***]

A czy po zdaniu takiego egzaminu otrzymają prawo jazdy uprawniające do jeżdżenia tylko po Świnoujściu? Wiem, że kiedyś tak bywało, że egzamin odbywał się w ośrodkach szkolenia, a nie w WORDach, ale chyba warunki ruchu się zmieniły. Ruch w Świnoujściu jest specyficzny i warto go poznać, lecz mając prawo jazdy trzeba będzie umieć jeździć również pomiędzy tramwajami i dużymi ciężarówkami, w intensywnym ruchu miejskim w kolumnach na terenie dużych miast z dużą liczbą sygnalizacji świetlnych i skrzyżowaniami wielopoziomowymi (to na ogół sprawia ludziom trudność). Tego Świnoujście nie zapewni. Może więc warto kilka razy (raz na egzamin, a reszta na naukę) dojechać do Szczecina.

Gość • Niedziela [03.09.2017, 10:06:25] • [IP: 83.8.116.***]

To już w ogóle strach będzie wyjechać na ulicę...

Gość • Niedziela [03.09.2017, 09:56:40] • [IP: 80.245.179.**]

Chyba lepiej że z PO, niż miałby być PIS-i oręż.

Gość • Niedziela [03.09.2017, 09:42:00] • [IP: 62.69.254.**]

Cienko to widzę, Szczecin nie lubi dzielić się kasą. Kilkuset egzaminowanych rocznie daje okrągłą sumkę. Życzę powodzenia.

Gość • Niedziela [03.09.2017, 09:40:03] • [IP: 80.245.177.***]

w koncu!!

Gość • Niedziela [03.09.2017, 09:39:56] • [IP: 93.94.187.**]

A potem wyjadą do większego miasta i od razu spowodują wypadek. GŁUPI POMYSŁ. ..

Gość • Niedziela [03.09.2017, 09:33:37] • [IP: 95.129.224.**]

I później będzie wielu kierowców co umieja po rondzie jeździć a jak widzą tramwaj to śmierć e oczach

Gość • Niedziela [03.09.2017, 09:32:55] • [IP: 46.231.62.***]

Ale prezydent ma niechlubną przeszłość w wydziale komunikacji. ...

Gość • Niedziela [03.09.2017, 09:16:19] • [IP: 84.138.118.***]

Kiedys mozna bylo, i komu to przeszkadzalo?.

Gość • Niedziela [03.09.2017, 09:14:38] • [IP: 94.254.237.***]

KAŻDA MAŁPA SWÓJ WYBIEG ZNA.

Gość • Niedziela [03.09.2017, 09:14:11] • [IP: 37.8.215.***]

ktos juz zaczyn krecic egzaminy tylko w Sczecinie tylko tam jestjego miejsce

Gość • Niedziela [03.09.2017, 09:09:13] • [IP: 88.156.233.***]

Ładne zdjęcie.

Gość • Niedziela [03.09.2017, 09:03:22] • [IP: 77.88.191.**]

lepiej w miedzyzdrojach tam jest jedna sygnalizacja swietlna :D

Gość • Niedziela [03.09.2017, 09:02:39] • [IP: 37.47.150.***]

Byłoby super. Udogodnienia dla wszystkich

Gość • Niedziela [03.09.2017, 09:01:31] • [IP: 92.42.112.***]

A co to za niepoważny pomysł? NIE zgadzam się.

GT • Niedziela [03.09.2017, 08:57:27] • [IP: 83.8.124.***]

Zapraszam do Szczecinka tam już od kwietnia tego roku zdają prawo jazdy.

Gość • Niedziela [03.09.2017, 08:45:30] • [IP: 188.146.171.***]

A ilu egzaminowanych w miesiacu bedzie ? 100, 200 ?

Gość • Niedziela [03.09.2017, 08:39:25] • [IP: 80.245.178.***]

juz teraz nasi kierowcy nie potrafia jezdzic, a podobno uczyli sie w szczecinie... zdecydowanie na nie. przeciez do szczecina wystarczy pojechac raz - zeby zdac egzamin, albo sie umie jezdzic albo sie nie umie, wiec nie rozumiem gdzie jest problem.

Gość • Niedziela [03.09.2017, 08:36:28] • [IP: 95.129.226.***]

Szczecin kasy tak szybko nie odda miastu to maszynka do zarabiania pieniędzy.

Gość • Niedziela [03.09.2017, 08:24:29] • [IP: 188.146.68.***]

Nic z tego nie będzie! Żaden WORD nie wypuści z rąk żyły złota jaką są egzaminowani. Po za tym nowe ośrodki będą chciały się szybko nachapać kasy.

Gość • Niedziela [03.09.2017, 08:11:10] • [IP: 31.0.64.***]

Marszałek jest z PO więc nic z tego nie będzie.

Oglądasz 1-91 z 91
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej wydał w sobotę ostrzeżenia I i II stopnia przed silnym wiatrem. Zaczną one obowiązywać w niedzielę i dotyczą przeważającej części kraju. Ostrzeżenie II stopnia - silny i bardzo silny wiatr o średniej prędkości od 40 do 55 km/h, w porywach do 95 km/h, z północnego zachodu i zachodu oraz miejscowe burze - zostało wydane dla północno-zachodniej części kraju. Dotyczy ono woj. pomorskiego i zachodniopomorskiego (powiaty: pucki, wejherowski, lęborski, słupski, sławieński, Koszalin, koszaliński, białogardzki, gryficki, kołobrzeski, kamieński, goleniowski, policki, Świnoujście) ■ W Świnoujściu właśnie rozpoczął się przegląd 500 drzew rosnących w pasach drogowych, obejmujący ich inwentaryzację – obmiar, ocenę stanu sanitarnego oraz sporządzenie dokumentacji fotograficznej ■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■ AKTUALIZACJA KOMUNIKATU: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świnoujściu potwierdził przydatność wody do spożycia z wodociągu „Granica-Wydrzany” na odcinku ul. Chrobrego obejmującym budynki przy ul. Chrobrego 19, 21, 26 i 28 ■