POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Środa [12.07.2017, 19:58:11] • Polska

V edycja Marketing Day już 21 lipca w Gdyni – tematem tegorocznej edycji jest influencer marketing

V edycja Marketing Day już 21 lipca w Gdyni – tematem tegorocznej edycji jest influencer marketing

fot. Organizator

21 lipca w Gdyni odbędzie się piąta edycja wydarzenia Marketing Day pod hasłem „Jak efektywnie angażować influencerów w kampanie marketingowe”. Marketing Day to konferencja dla brand managerów, social media managerów, dyrektorów kreatywnych, przedsiębiorców i osób tworzących kampanie w oparciu o współpracę z influencerami. Marketing Day odbywa się jako element największego polskiego festiwalu dla twórców internetowych See Bloggers.

Tegoroczna edycja skupi 150 uczestników i 15 praktykujących prelegentów, którzy dyskutować będą o marketingu influencerów. Uczestnicy konferencji będą mieli okazje poznać studia przypadków i dobre praktyki w nawiązywaniu relacji i prowadzeniu kampanii marketingowych z twórcami internetowymi – nowymi mediami, które dynamicznie przejmują rolę portali i serwisów internetowych.

– Rosnące znaczenie influencer marketingu widać również na polskim rynku internetowym i reklamowym. Dlatego też jubileuszowe, piąte, wydarzenie Marketing Day będzie w całości poświęcone temu zjawisku. Marketing Day to świetna okazja dla praktyków i ekspertów, aby spotkać się i wymienić wiedzą, poznać studia przypadku kampanii marketingowych oraz networkować w sprzyjającym środowisku – mówi Jakub Zając, bloger, zwycięzca Bloga Roku, współtwórca bloga fashionable.com.pl.

W ramach spotkania uczestnicy wysłuchają prelekcji i paneli dyskusyjnych oraz wezmą udział w networkingu biznesowym. Marketing Day to wydarzenie, na którym oprócz wiedzy, istotnym czynnikiem są indywidualnie 15-minutowe spotkania 1:1 pomiędzy uczestnikami konferencji. Jest to sprawdzony format, który umożliwi każdemu z gości wymianę doświadczeń i nawiązanie relacji z wyselekcjonowaną grupą uczestników wydarzenia. Bilety na wydarzenie i dodatkowe informacje dostępne są na stronie internetowej Marketing Day

STRONA WWW:
www.marketingday.pl/

Marta Radomska
Michael Bridge Communication


komentarzy: 0, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Nowy rok szkolny 2025/2026 rozpoczęło łącznie 4330 uczniów uczęszczających do szkół, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Świnoujście. Wśród nich 323 dzieci po raz pierwszy przekroczyło próg szkoły podstawowej, rozpoczynając tym samym swoją przygodę z edukacją. Z kolei naukę w szkołach ponadpodstawowych rozpoczęło 195 uczniów. Do miejskich przedszkoli przyjęto również 255 nowych przedszkolaków w wieku od 3 do 6 lat. We wszystkich placówkach oświatowych podlegających pod Urząd Miasta Świnoujście pracuje 811 osób. W tym gronie znajduje się 577 nauczycieli wspierających dzieci i młodzież na każdym etapie edukacji, a także 234 pracowników obsługi i administracji, dbających o sprawne funkcjonowanie szkół i przedszkoli ■