POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Piątek [23.06.2017, 17:31:20] • Świnoujście

Bezpieczeństwo rowerzystów zależy od rozsądku kierowców samochodów

Bezpieczeństwo rowerzystów zależy od rozsądku kierowców samochodów

Ulica 11 Listopada z ulicą Szkolną.(fot. iswinoujscie.pl )

Dwa zdarzenia z udziałem rowerzystów. Na skrzyżowaniu ulicy Żeromskiego i Nowowiejskiego skoda zderzyła się z cyklistką. Na innym skrzyżowaniu, tym razem ulicy 11 Listopada i Szkolnej w podobnej kolizji uczestniczył opel.

W środę, przed południem na skrzyżowaniu ulicy Żeromskiego i Nowowiejskiego doszło do kolizji. Skręcający w ulicę Nowowiejskiego kierowca skody nie zachował ostrożności przy drodze dla rowerów i uderzył w kierującą jednośladem Niemkę.

Bezpieczeństwo rowerzystów zależy od rozsądku kierowców samochodów

Ulica 11 Listopada z ulicą Szkolną.(fot. iswinoujscie.pl )

- 83-letni sprawca kolizji został ukarany mandatem karnym - informuje asp. sztab. Beata Olszewska, oficer prasowy Komendy Miejskiej Policji w Świnoujściu.

Bezpieczeństwo rowerzystów zależy od rozsądku kierowców samochodów

fot. iswinoujscie.pl

Tego samego dnia około godziny 18.30 na skrzyżowaniu ulicy 11 Listopada i ulicy Szkolnej doszło do kolejnej podobnej kolizji. Sprawcą okazał się kierujący oplem, który nieprawidłowo przejeżdżając przejazdem dla rowerzystów, uderzył w jednoślad.

Bezpieczeństwo rowerzystów zależy od rozsądku kierowców samochodów

fot. iswinoujscie.pl

- Posiadający uprawnienia do kierowania od roku 20-letni sprawca zdarzenia drogowego zostanie ukarany przez sąd, gdzie skierujemy stosowny wniosek - zapowiada asp. sztab. Beata Olszewska. - Pamiętajmy, że rowerzyści, obok pieszych, to najsłabiej chronieni uczestnicy ruchu drogowego. Ich bezpieczeństwo na drodze zależy w dużej mierze od rozsądku, rozwagi i wyobraźni kierowców samochodów.

Policjantka dodaje, że w przypadku zderzenia z pojazdem to właśnie rowerzyści odnoszą zazwyczaj najpoważniejsze obrażenia ciała.

- Wielu kierowców nie traktuje rowerzystów jak równoprawnych użytkowników drogi, a często wymuszają na nich pierwszeństwo – zauważa asp. sztab. Beata Olszewska.

Policjanci apelują do wszystkich kierowców o bezpieczną i rozważną jazdę, rowerzystom przypominają o właściwym oznakowaniu i oświetleniu swoich jednośladów.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 54, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-54 z 54

Gość • Niedziela [25.06.2017, 23:45:54] • [IP: 83.11.153.**]

Niech rowerzyści uważają, bo kierowca samochodu zawsze przeżyję kolizje a rowerzysta nie.

Gość • Sobota [24.06.2017, 20:27:56] • [IP: 178.238.252.***]

Bylem kierowca przez 30lat , mialem przejechanych 7 samochodow roznych marek , naprawialem jezdzilem , przez te lata mialem 3 kolizje drobne otarcia drogowe , dzis mam 80lat , zsiadlem z samochodu rok temu , dzis jezdze rowerkiem , ale twierdze , ze znawcy tematu ktorzy krytykuja rowerzystow , to najczesciej to sa to ludzie co kupili naszrotach swoje bryki , majac 1rok lub 2 praktyki. .

Gość • Sobota [24.06.2017, 19:53:40] • [IP: 178.238.252.***]

Pisalem juz nieraz , na wysokosci ul. Lutyckiej vis Grunwadzkiej , jest przystanek autobusowy , ludzie wysiadaja i chcac isc w kierunku Portu Wojennego lub na Cmentaz , musza isc na skrzyzowanie 100m , lub cofnac na ulice 200m Luzycka, kiedy przy przystanku jest przygotowane przejscie , wystarczy zrobic zebre, ludzie narzekaja , ze po chodniku jezdza rowery, brak tego przejscia na druga strone , na sciezke rowerowa jest tego przyczyna , nie rozwiazuje przejscie na wysokosci ul. Luzycka , ponad 100m od przystanku . ..

Sandra • Sobota [24.06.2017, 15:20:47] • [IP: 94.254.225.***]

Jeźdzę i samochodem i rowerem po Świnoujściu, samochodem nie cierpię jeżdzić po naszym mieście, pieszych, rowerzystów i aut jest masa, zła organizacja skrzyżowań jak np. na Piastowskiej, rowerem jest łatwiej i nie ważne czy mam pierwszeństwo czy nie, zawsze zachowuję szczególną ostrożność bo może zostć kalęką lub stracić życie!! a większość rowerzystów przejezdza przez jezdnię, nawet nie obracając głowy !!

Gość • Sobota [24.06.2017, 14:01:14] • [IP: 79.186.48.**]

Zgadzam się z przedmówcą, który niewątpliwie ma rację aby nie lokować przejazdu dla rowerzystów z przejsciem dla pieszych.Nie wszyscy kierowcy to paranoja są bardzo uprzejmi kierowcy, zatrzymują się przed przejazdem dla rowerzystów.Nagminnym natomiast jest fakt gadania przez telefon w czasie jazdy nie tylko tych prywatnych lecz również kierowców autobusów, busów.Najlepszym rozwiązaniem dla bezpieczeństwa jest zsiąść z roweru i przejść przez pasy.

Gość • Sobota [24.06.2017, 13:56:37] • [IP: 178.238.249.**]

Rowerzyści roxpanoszyli się i na chodnikach i wszędzie. Co robi policja? Rowerzyści nie znają przepisów..

Gość • Sobota [24.06.2017, 11:27:08] • [IP: 164.127.108.*]

10:10 - Jeśli bezstronnie przyjrzysz się, jak zaprojektowano cały układ ulic, ścieżek rowerowych, to domyślisz się, dlaczego większośc rowerzystów dziwnie zjeżdża z promu- bo i dziwnie schodzą piesi, bo i dziwnie jeżdżą ulicą Armii Krajowej kierowcy aut. Ja właśnie by ominąc rajdy jak po torze wyścigowym samochodów zjeżdżajacych z promu, a pędzących po A.Krajowej, robię wszystko, by jechac nabrzeżem (co jest dozwolone) lub ścieżką rowerową, ale i wjazd na nią jest bardzo trudny: raz, że poprowadzono ja izolując od zjazdu z promu, dwa- chodzą po niej byle jak piesi schodzacy z promu. Potem na ulicy Chrobrego też nie jest dobrze - ma sie do wyboru ulicę Piastowską WĄSKĄ- pełną szybko jadących aut- to tam najczęściej mijały mnie samochody w odległości 20-40 cm, gdy kodeksowy odstęp to 1 metr. Robię wszystko, by przechytrzyć zjazd z promu i siatkę ulic stworzoną przez umysł schizofrenika.

Gość • Sobota [24.06.2017, 11:24:10] • [IP: 31.0.66.***]

Od niedawna jestem rowerzystą.Całe życie byłem pieszym.Czytajac wypowiedźi innych chciałem tylko dodać, że zawsze staram się Zasiadać przy przejściach dla pieszych.Stalem kilka sekund i kierowcy się zatrzymują i przepuszczają, z kulturą jazdy naszych kierowców nie jest źle Pozdrawiam wszystkich użytkowników dróg

Gość • Sobota [24.06.2017, 10:44:33] • [IP: 198.7.62.***]

Ilu się wypowiada samochodowych leszczy. Kupi jeden z drugim szrota od szwaba za dwa tysiące po kilkuletnim ciułaniu i wielkie panisko w zapierdziałym złomie.

Gość • Sobota [24.06.2017, 10:10:31] • [IP: 92.42.117.***]

wystarczy po 15:00 zobaczyć co się dzieje jak rowerzyści zjeżdżają z Bielików. Nic ich nie rusza, żadne znaki, piesi ani samochody. To oni są panami szos. Poprosimy policję żeby zerknęła od czasu do czasu co się w tej porze wyrabia na wyjeździe z promu.

Gość • Sobota [24.06.2017, 09:46:48] • [IP: 62.69.203.**]

Jeżdżę samochodem i rowerem.znam przepisy, jadąc jednym czy drugim staram się nie utrudniać zycia nikomu.niestety tak to jest i tez tak mam ze jadąc samochodem klnę rowerzystów a jadąc rowerem klnę kierowców samochodów.najgorzej denerwują mnie rowerzyści jadący całym pasem jeden obok drugiego żeby sobie porozmawiać.

Gość • Sobota [24.06.2017, 09:36:40] • [IP: 92.42.115.***]

Większość wypowiedzi jest bardzo trafna zgadzam się muszą uważać wszyscy a nie pisać nagminnie na tel. lub dzwonić !! Rowerzyści są bardziej niebezpieczni nie uważają pomykają pa pasach i jeszcze z dziećmi na bagażniku ---bardziej są winni rowerzyści proponuję proponuję postać (WŁADZY) koło KOŚCIOŁA!!

Gość • Sobota [24.06.2017, 07:51:49] • [IP: 92.42.113.***]

ostatnio przesiadłem się z auta na rower i obserwuję innych rowerzystów, maja wielkie zero wyobraźni. To że mają pierwszeństwo na ścieżce rowerowej nie zwalnia ich z myślenia i dbania o własne bezpieczeństwo. osobiście dojeżdżając do jezdni zawsze zwalniam mimo że mam pierwszeństwo, bo może się okazać że jestem w martwy punkcie i kierowca mnie nie zauważy. Tak poza tym to jest chory przepis żeby większy pojazd ustępował mniejszemu, wtedy przynajmniej rowerzyści by się rozglądali. Następna sprawa tyczy się projektantów dróg i tych kretynów co te projekty zatwierdzają - dlaczego przejścia dla pieszych ścieżki rowerowe robią przy samych krzyżówkach, mogliby zostawić miejsce chociaż na jedno auto.

Gość • Sobota [24.06.2017, 07:44:44] • [IP: 217.153.7.***]

Kiedyś jak chciało sie jeździć rowerem trzeba było mieć kartę rowerowa, Człowiek chodził na kurs, zdał egzamin i nie było takich problemów.Może rozwiązaniem byłoby wrócenie do starych sprawdzonych metod.Niestety i kierowcy samochodów nie pozostaja bez winy.Nie tak dawno panienka jadąca swoim BMW zamiast prowadzić auto bezpiecznie była tak zajęta swoim telefonem że o mało mnie nie rozjechała.Zero mózgu i przewidywania.Niestety wielu ludzi zamiast prowadzić bezpiecznie auto zajmuje sie pisaniem smsów lub przeglądaniem neta.Takich kierowców jak i rowerzystów którzy podczas prowadzenia pojazdu zajmuja sie telefonami należy eliminować z ruchu drogowego jak i przykładnie karać.

Gość • Sobota [24.06.2017, 07:27:08] • [IP: 80.245.179.***]

Nie do końca. VIDEO REJESTRATOR obowiązkowy dla każdego

Gość • Sobota [24.06.2017, 07:24:50] • [IP: 80.245.179.***]

Nie do końca

Gość • Sobota [24.06.2017, 07:11:32] • [IP: 119.157.222.***]

Zarówno kierowcy jak i rowerzyści są winni tych wypadków. Czy nie uważacie, że każdy użytkownik drogi powinien mieć jakiekolwiek pojęcie o przepisach na niej obowiązujących. U wielu kierowców jak i rowerzystów (większość) można zauważyć brak jakichkolwiek podstaw upoważniających ich do poruszania się po drogach. Zlikwidujcie te idiotyczne przejazdy rowerowe na przejściach dla pieszych. Samo usytuowanie przejść zaraz za zjazdem ze skrzyżowania czy ronda stwarza zagrożenie dla rowerzystów. Kierowca w tych miejscach nie patrzy tylko przed siebie, poza tym przejścia takie blokują całe skrzyżowanie. Powinny być wyznaczane kilkanaście metrów od nich.

Gość • Sobota [24.06.2017, 06:52:39] • [IP: 217.153.7.***]

skoro rowerzyści są równoprawnymi uczestnikami ruchu drogowego to dlaczego nie muszą mieć żadnych uprawnień, choćby karty rowerowej, przecież wielu z nich nie ma zielonego pojęcia o ruchu drogowym, a później pretensje do całego świata

GośćMieszkaniec • Sobota [24.06.2017, 06:01:49] • [IP: 37.47.145.**]

A gdzie Gwiazda ma Kask...

Gość • Sobota [24.06.2017, 04:57:56] • [IP: 188.122.20.***]

Rowerzyści o przepisach wiedzą tylko jedno, że to oni mają pierwszeństwo. Rzadko zwalniają przed przejazdem przez jezdnię, po prostu jadą. Ostrożność na drodze obowiązuje wszystkich.

Gość • Sobota [24.06.2017, 03:32:46] • [IP: 80.245.180.***]

Do gość • Piątek [23.06.2017, 22:12:20] • [IP: 80.245.181.**] Ograniczone zaufanie i tu się z tobą zgodzę szczególnie w Świnoujściu tyle tępaków za kierownicą samochodu siedzi że szok

Gość • Sobota [24.06.2017, 01:57:07] • [IP: 93.94.186.***]

Tak tak Gość • Piątek [23.06.2017, 22:12:20] • [IP: 80.245.181.**]Na każdej ulicy trzeba patrzeć czy nie nadjeżdza rower ?? Miałem nie dawno takie zdarzenie, jestem autem na pasach, a tu nagle wjeżdża z rozpędem rowerzysta na pasy ja już prawie pasy w połowie mijałem - no a ten ledwo się zatrzymał, inaczej by walnął w tylne drzwi auta.Idiotów na rowerach nie brakuje - przepisy mówią rower przeprowadzamy przez pasy dla pieszych, a nie wjeżdżamy na nie z rozpędem.

Gość • Sobota [24.06.2017, 01:41:56] • [IP: 188.146.99.***]

Kierowcyy wymuszają pierwszeństwo na przejazdach dla ścieżek rowerowychja sama ddoswiadczylam ze dostawczak zajechal mi drogę gdybym jechala szybko to bydoszlo do kolizjji a te wpisy na rowerzystów tto od kierwciw samochodowych

Gość • Piątek [23.06.2017, 22:40:33] • [IP: 89.76.26.***]

Gość • Piątek [23.06.2017, 22:12:20] • [IP: 80.245.181.**] - a może by tak dureń na rowerze uważał ?? On nie ma obowiązku uważać na drodze ??

Gość • Piątek [23.06.2017, 22:12:20] • [IP: 80.245.181.**]

Dlatego jest takie coś jak ograniczone zaufanie i zachowanie ostrożności przy odjeżdżaniu do skrzyżowania. Zwolnij przy ścieżce rowerowej i popatrz czy jedzie rower. Zwolnij, zatrzymaj się i przepuść rower. Albo wybierz kolizję jak Ci się spieszy.

Gość • Piątek [23.06.2017, 22:12:01] • [IP: 5.172.255.***]

Kilka dni temu rowerzystka najechałaby na mnie na chodniku dla pieszych. W ostatniej chwili bezczelnie zadzwoniła dzwonkiem abym jej zeszła z chodnika! To było w drodze do Intermarche. Jeśli pieszy idzie po tym chodniku to zasr...m obowiązkiem rowerzysty jest jechać po jezdni a nie wjeżdżać na chodnik i stwarzać zagrożenie dla pieszych! Szczęście baby że nie przejeżdżała Policja, dostałaby mandat.

Gość • Piątek [23.06.2017, 22:01:33] • [IP: 37.47.151.**]

Co Wy się ludzie tak przejmujecie? Jakaś selekcja naturalna musi być bo się zbyt dużo przyglupow uchowalo! Niech każdy uważa na swoje 4litery a problemów nie będzie! 😈

Gość • Piątek [23.06.2017, 21:48:49] • [IP: 178.238.250.***]

posiadam mózg nie jak inni rowerzysci zdaje sobie sprawe że ja prędzej zatrzymam rower niż kierowca tonowe auto, oczywiscie są dobrzy kierowcy i dobrzy rowerzysci każdy rowerzysta powinien pamietac że nie mamy szans w starciu z autem!

Gość • Piątek [23.06.2017, 21:30:20] • [IP: 92.42.115.***]

Do gościa z godz, 18/13 owszem oczy dookoła głowy ---ale to dotyczy tez rowerzystów naprawdę jezdrzą jak te święte krowy po pasach, między samochodami i jeszcze na bagażniku dziecko wiozą brak słów--a nie daj boże zwróć uwagę to Cię jeszcze wyzwie koło kościoła na pasach to masakra jeszcze między samochodami pomykają !!

Gość • Piątek [23.06.2017, 21:17:36] • [IP: 80.245.184.*]

Wczoraj debil na rowerze wjechał między dwa samochody mijające się na Uzdrowiskowej gdzie jest ograniczenie szerokości.

Gość • Piątek [23.06.2017, 20:38:41] • [IP: 37.248.161.**]

Co to za tytuł? !! A czy rowerzyści mają choć trochę rozumu pojęcia o tym co robią jak jeżdżą? Dlaczego kierowcy są pietnowani za głupotę rowezrzysty bo to tylko rowerzyści!! Oni sa takimi samymi uczestnikami ruchu jak kierowcy aut

Gość • Piątek [23.06.2017, 20:37:03] • [IP: 80.245.178.**]

Dlaczego ja musialam zdac egzaminy a na rower ma prawo wsiadac kazdy?! Podejrzewam, ze polowa nie zna przepisow ruchu drogowego.. Najlepsi sa transformersi.. z pasow ładuja sie prosto pod kola, poniewaz nagle zmieniaja trase z przejscia dla pieszych na kontynuacje jazdy ulica!! Ostatnio rowniez pod urzedem chlopak wpakowal sie na rowerze gosciowi pod kola, przejezdzajac po przejsciu dla pieszych.. co najlepsze jeszcze pokiwal kierowcy paluchem.. A w tamtym miejscu nalezy zejsc i przeprowadzic rower przez jezdnie. Dlatego uwazam ze kazdego powinien obowiazywac egzamin..

Gość • Piątek [23.06.2017, 20:26:51] • [IP: 164.127.108.*]

18:47 - jeszcze jeden" źnafffcia" tematu, nic nie wie o prawie zawartym w kodeksie, pozwalającym rowerzystom PRZEJEŻDŻAĆ przejazdami rowerowymi.-----Gdyby w Polsce było tak jak w Niemczech, że kierowcy, który potrącił rowerzystę grożą szczególnie surowe kary, to zaraz by sie poprawiła sytuacja cyklistów. Swoją drogą oczywiście dużo jest też głupców na rowerach; mnie, rowerzyście zajechała drogę ostatnio kobieta na rowerze, wjeżdżająca bezceremonialnie na pasy dla PIESZYCH.

Gość • Piątek [23.06.2017, 20:26:44] • [IP: 37.47.130.***]

Rowerzyści czują się na drodze jak święte krowy z uwagi na poronione przepisy, które im na to zezwalają... przykre tylko, że swojego życia nie szanują sami... kiedyś miałam zdarzenie z rowerzystą... szłam na pieszo z dzieckiem w wózku, gdy taki jeden wpadł na mnie z metalowym 2 metrowym prętem i jakby nigdy nic odjechał... szłyśmy po chodniku bez ścieżki rowerowej... brawo za wprowadzenie przepisów które pozwalają rowerzystą na wjazd na przejazd rowerowy. .. nie raz widziałam jak poprostu przejeżdzali jak gdyby nigdy nic, bez zachowania ostrożności... karać takich powinni bo potem najlepiej wine na kierowce zgonić...

gryf • Piątek [23.06.2017, 20:17:24] • [IP: 95.129.229.***]

Proszę nie łączyć tych dwóch wypadków. To dwie różne sytuacje a łączy je tylko nieszczęśliwe zdarzenie. W większości ulic ścieżki rowerowe powstały po wcześniejszym zbudowaniu ulic i chodników a ścieżki" wciśnięto" w tę zabudowę. I tutaj kierowcy zmuszeni są do szczególnej ostrożności. Tak... rowerzyści także. Natomiast przy ul. Żeromskiego ścieżka rowerowa jest po stronie budynków i dużej ilości bocznych ulic. A powinna być po lewej stronie czyli przy deptaku. Tam jest szeroki pas trawnika na którym można wydzielić bezpieczny pas ścieżki rowerowej. Ale to koliduje z zabytkiem, którym jest wspomniany zieleniak. Nie ma w mieście odważnych osób, którzy ze względy na bezpieczeństwo rowerzystów i spokój samochodziarzy dokonają tak heroicznego czynu. Cieszmy się, że tak mało jest podobnych wypadków.

Gość • Piątek [23.06.2017, 20:05:23] • [IP: 93.94.185.***]

rowrzyści to nie święte krowy ich przepisy też obowiązują!! ulice jednokierunkowe nie są tylko dla samochodów

Gość • Piątek [23.06.2017, 19:57:39] • [IP: 31.182.237.***]

Przy każdej kolizji samochodu z rowerem, manadaty powiny być wysyłane do tego Bustrzska, który skasował wymóg zdawania egzaminu na kartę rowerową. Osobne mandaty powinny być wysyłane do tych inżynierów projektantów ścieżek rowerowych. Przeważnie pojawiają się na skrzyżowaniu po takim esie-floresie. Kierowca samochodu musiłaby mieć oczy na słupkach jak kameleon aby dostrzec tego szlaeńca na rowerze w kapturze i słuchawakach na uszach gnającego na swym wyścigowym welocypedzie.

Gość • Piątek [23.06.2017, 19:21:18] • [IP: 62.69.251.***]

Może by tak dzielni policjanci wzięliby się za rowerową trzodę pedałującą bezczelnie po chodnikach. Przecież to jest, karrrrwa, prawdziwa plaga.

Gość • Piątek [23.06.2017, 19:21:06] • [IP: 91.239.66.**]

17:36:43 - Kolejna sfrustrowana c1ota, która zazdrości rowerzystom wygody poruszania się po mieście. Ćwoki na dole w komentarzach mają na tyle niedoyebanie mózgowe, ze nie rozumieją co czytają. Tam nie jest nigdzie napisane, że rowerzyści zawinili. Ten stary pryk powinien powoli przyzwyczajać się do ziemi, a nie jeździć autem, bo w tym wieku, to reakcja jest taka zamulona jak po wypiciu pięciu jaboli.

Gość • Piątek [23.06.2017, 19:16:12] • [IP: 31.0.122.***]

Co Wy pier...cie, przecież połowę tych rowerzystów, to są właśnie kierowcy aut czterokołowych, odstawiają swoje auta i swoje cztery litery wsadzają na siodełka i udają wczasowiczów, sami łamią przepisy, wpierd...ą się pod koła aut, wymuszając pierwszeństwo na pasach, a potem walą skruchę bardzo poszkodowanego, nie twierdzę że wszyscy jednośladowcy są popaprańcami, jeśli chodzi o zdarzenie na pasach na ul Szkolnej, to faktycznie, trzeba przygłupa usadzić, to już nie pierwszy raz wymusił pierwszeństwo na pasach, ale osiedle Mazowieckiej zawsze będzie górą, to jest codzienność, czas na biały marsz w obronie słabszych.

Gość • Piątek [23.06.2017, 19:08:59] • [IP: 95.129.226.***]

nie dziwię się ze jest aż tak dużo wypadków z udziałem rowerzystów jeżdżą co nie którzy jak święte krowy nawet się nie obejrzą a poza tym może policja się wkoncu za to weźmie

Gość • Piątek [23.06.2017, 18:54:37] • [IP: 92.42.118.***]

rowerzysta chocby miał 500 % pierwszeństwa przejazdu zawsze w zderzeniu z samochodem ma marne szanse !! Ludzie miejcie chociaz odrobine oleju w głowie!!

Gość • Piątek [23.06.2017, 18:47:26] • [IP: 87.99.46.***]

Rower powinno sie przeprowadzsc przez jezdnie...

Gość • Piątek [23.06.2017, 18:41:11] • [IP: 77.113.79.***]

jeśli przejazdy dla rowerzystów pomalowane byłyby na kolor niebieski, (podobnie jak miejsca postoju dla inwalidów)rowerzyści byliby bardziej widoczni i byłoby jasne w których miejscach mogą przejeżdżać przez jezdnie.

Gość • Piątek [23.06.2017, 18:33:05] • [IP: 84.151.166.***]

Lepiej postawcie patrol na wojska polskiego. Gwarantuje dobry dochód z mandatów od " madek " z wózkami na ścieżce po wedrujacych z psami l (pan po prawej a pies po drugiej stronie i przez całą ścieżkę smycz). A i wstahy Niemców z zakupami. Istny raj mandatów.

Pazdzioch • Piątek [23.06.2017, 18:26:17] • [IP: 83.23.253.***]

Te gamonie na rowerach niech przepisów się nauczą a później wychodzą na rower, ktort rowerzysta przepuści pieszego przez pasy na ścieżce rowerowej?? Trzeba opie przac gamoni

Gość • Piątek [23.06.2017, 18:13:16] • [IP: 77.88.191.**]

KIEROWCO KOCHANY...MUSISZ MIEC OCZY WKOLO GLOWY...DLATEGO ZDALES KURS PRAWA JAZDY...

Gość • Piątek [23.06.2017, 18:09:31] • [IP: 164.127.108.*]

Wyjechałem 10 dni temu w trasę długości 2 i pół kilometra, w mieście, m.in.ul. Żeromskiego, Moniuszki, Grottgera - 3 razy dokonano na moich oczach wykroczenia, najpierw gdy stałem na skrzyżowaniu zbliżył sie do mnie samochód dostawczy, zasłaniając mi zupełnie widok ulicy z pierwszeństwem przejazdu z prawej strony, zbliżywszy się na nieprzepisową odległość ok.30 cm (kodeksowa: 1 m); potem zajechał mi drogę wyjeżdżając z ulicy podporządkowanej samochód, gdybym nie zahamował, uderzyłbym w niego. Po 30 sek. jechałem ulica z pierwsz. przejazdu i zauważyłem, że zbliżająca się do skrzyż.z moja ulicą kobieta prowadzi samochód po osi jezdni, uniemożliwając tym samym skręt pojazdu, gdyby tam skręcał (np.gdybym ja zechciał tam skręcić). W ogóle, często widze nieprawidłowo wykonywany zakręt - nie po długim łuku, lecz po jak najkrótszym, blisko osi jezdni, wręcz pośrodku niej.---Pytanie: czy polscy kierowcy znaja przepisy? Czy tylko zdali egzamin na prawo jazdy?

Gość • Piątek [23.06.2017, 18:07:45] • [IP: 188.146.69.*]

Aby jeździć samochodem musiałem skończyć kurs, przejść badania lekarskie a następnie zdać trudny egzamin. Rowerzysta natomiast może być ostatnim głąbem, nawalonym i naćpanym bezmózgiem bez minimalnej znajomości przepisów.

Gość • Piątek [23.06.2017, 18:04:37] • [IP: 92.42.112.**]

jeżdżę tylko rowerem - nie powinno być przejazdu przez jezdnię - powinno się zsiąść i przeprowadzić przez pasy - byłoby bezpiecznie dla wszystkich

Gość • Piątek [23.06.2017, 18:04:20] • [IP: 109.241.63.***]

Proszę zająć się pseudo kierowcami na rowerach na ul. Grunwaldzkiej to co wyrabiają to pomsta a tam jest przecież po drugiej stronie specjalnie dla nich wybudowana droga.

Gość • Piątek [23.06.2017, 17:45:42] • [IP: 89.76.26.***]

To, k...wa co?? Kierowca ma uważać na wszystko, a święta krowa ma mieć wszystko w d...ie ?? Może zatem wpuśćmy samochody na chodniki, a piesi będą fruwać, wzorem tego durnia, pełnonocnika od rowerów!! Bo powszechnie wiadomo, że gdyby głupota mogła latać, on fruwał by jak gołąb !!

Gość • Piątek [23.06.2017, 17:45:14] • [IP: 92.42.112.**]

rowerzysto - na drodze jesteś obywatelem gorszego sortu a tak na prawdę boje się raczej innych rowerzystów - jeżdżą jak po polu na wsi

Gość • Piątek [23.06.2017, 17:36:43] • [IP: 31.187.79.**]

Policja powinna się zająć tymi rowerzystami w tym mieście w pierwszej kolejności bo to co oni tworzą to jest nie do opisania jakim brakiem rozsądku i znajomości przepisów się wykazują, jazda pod prąd, czerwone światło to jedziemy chodnikiem, wymuszanie pierwszeństwa na skrzyżowaniach... dramat.

Oglądasz 1-54 z 54
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Ruch między węzłami Świnoujście Łunowo i Międzyzdroje został przekierowany na nową S3. Ruch odbywa się na tym odcinku z zawężeniem do jednego pasa w każdą stronę. Częściowo uruchomiony został węzeł Międzyzdroje, nie ma już tymczasowego ronda i ruch jest płynniejszy. To kolejny etap udrażniania przejazdu nową S3 ■ W dniu 18 czerwca o godz. 11.00 w Auli SP1 przy Narutowicza 10 odbywa się gala finałowa Miejskiego Konkursu Fotograficznego na 80- lecie SP1. ■ Joanna Agatowska uzyskała absolutorium z tytułu wykonania budżetu miasta za rok 2024 ■ Po rozpatrzeniu raportu o stanie gminy miasto Świnoujście Prezydent Joanna Agatowska uzyskała votum zaufania od Rady Miasta ■ Pełna przejezdność drogi S3 przed wakacjami jest zagrożona, wykonawcy apelują do Premiera ■ Ryszard Grobelny; "bardzo niepokojącym zjawiskiem, także w Świnoujściu, jest stale spadający przyrost naturalny" ■ Nową formułę prezentacji raportu o stanie miasta omówił specjalny gość sesji - Ryszard grobelny. Raport dostępny jest w formie strony internetowej ■ Z powodu awarii jednego z promów typu „Bielik” obsługujących przeprawę „Warszów” pomiędzy wyspami Uznam i Wolin, kursowanie promów odbywa się obecnie w trybie nieregularnym. Zarząd Dróg Miejskich i Żeglugi informuje, że zespół techniczny pracuje nad jak najszybszym usunięciem usterki i przywróceniem promu do eksploatacji. Do czasu zakończenia naprawy pasażerów obsługuje wyłącznie jeden prom typu „Karsibór”. Oznacza to, że czas oczekiwania na przeprawę może się wydłużyć, szczególnie w godzinach szczytu ■ Podczas Dnia Dziecka w parku Zdrojowym trwała zbiórka na leczenie Adasia Orlika. Wolontariusze zebrali 9.308,37 zł, 176,97 euro, 2 korony czeskie i żeton do wózka ■ Byli pracownicy „Odry” spotkają się 28 czerwca o godz. 16:00 w Forcie Anioła – to coroczna okazja, by powrócić wspomnieniami do czasów, gdy zakład zatrudniał tysiące osób i tętnił życiem. W przeddzień Dnia Rybaka będzie czas na rozmowy, uśmiechy i integrację przy grillu ■