Sięgnij po marzenia z #AJFC2017
Tygodniowy obóz piłkarski pod okiem najlepszych trenerów, spotkanie z gwiazdami Bayern Monachium i niezapomniana piłkarska przygoda – to i znacznie więcej czeka na laureatów programu Allianz Junior Football Camp! Allianz Polska w ramach działań społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) już kolejny raz poszukuje młodych, odważnych i pełnych pasji nastolatków, którzy pragną zajrzeć za kulisy światowego futbolu i przeżyć niezapomnianą przygodę. Program skierowany jest do dzieci w wieku 14-16 lat, które chcą rozwijać swój talent i spotkać się z ponad 50 rówieśnikami z innych państw, na jednym z najważniejszych obiektów sportowych w Europie.
Sport dla dużych i małych
Piłkarskie triki z rodzicami, sparing ze starszym rodzeństwem a może wspólne kibicowanie z całą rodziną? Futbol to nie tylko doskonały sposób na aktywne popołudnie, ale również sport, który łączy pokolenia i integruje starszych i młodszych. Dlatego marka Allianz postanowiła zaprosić miłośników piłki nożnej
– zarówno dorosłych, jak i dzieci – do udziału w konkursie, w którym do wygrania są wyjątkowe nagrody. Dla dzieci wyjazd na Allianz Junior Football Camp, dla dorosłych koszulka z podpisem Roberta Lewandowskiego. „Cieszymy się, że po raz pierwszy w historii do naszej akcji mogą dołączyć fani futbolu w każdym wieku. Wierzymy, że piłka nożna dzięki swojej niepowtarzalnej energii łączy pokolenia, wyzwala kreatywność i gwarantuje doskonałą zabawę dla całej rodziny.” – przyznaje Michał Podogrodzki, Dyrektor Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej Allianz Polska.
Jak dołączyć do akcji?
Aby wziąć udział w Allianz Junior Football Camp wystarczy, aby wspólnie z rodzicem lub starszym rodzeństwem nagrać krótkie video (max. 90 sekund), przedstawiające jak piłka nożna łączy pokolenia, a następnie przesłać je za pośrednictwem aplikacji na oficjalnym profilu Allianz Polska na Facebooku: bit.ly/AJFC2017
Jury nagrodzi 3 najbardziej kreatywne filmy, a ich autorzy otrzymają zestaw nagród – dla nastolatka wyjazd na pięciodniowy Camp do Monachium, a dla dorosłego koszulka z podpisem Roberta Lewandowskiego. Konkurs trwa do 30 czerwca.
Paulina Kubicka
Specjalista ds. Komunikacji Korporacyjnej i Strategii CSR
Departament Komunikacji Korporacyjnej