POGODA

Reklama


Wydarzenia

Polskie Radio Szczecin • Środa [31.05.2017, 11:47:57] • Świnoujście

Terminal kontenerowy (kolejną) szansą dla Świnoujścia

Terminal kontenerowy (kolejną) szansą dla Świnoujścia

fot. iswinoujscie.pl

Budowa terminalu kontenerowego w Świnoujściu będzie zastrzykiem finansowym do budżetu - mówił w "Rozmowie pod krawatem" prezes Zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście SA.

Dariusz Słaboszewski podkreślił, że dzięki terminalowi uda się pozyskać opłaty celne, które w tej chwili trafiają do niemieckiego budżetu, bo to za naszą zachodnią granicą odbywa się główny ruch przeładunkowy.

- Towar, który wchodzi do strefy Unii odprawiany jest w danym porcie. Później, wewnątrz krajów Unii, rozprowadzany jest bez cła. Jeśli nasze towary w dużej części odprawiane są w Hamburgu, Antwerpii czy Bremerhaven to my z tego cła nie posiadamy nic - wyjaśniał prezes Słaboszewski.

Trwają prace nad projektem budowy terminalu, jesienią poznamy szczegóły. Słaboszewski zapewnił przy tym, że budowa terminala nie obniży walorów turystycznych miasta.

- Świnoujście ma ogromną szansę rozwoju. Pamiętajmy, że to miasto na 44 wyspach, z dwiema głównymi: Uznam i Wolin. W Wolinie zostanie część przemysłowa, nie próbujmy na siłę szukać tam turystyki, bo ona będzie tam ograniczona - zaznaczył Dariusz Słaboszewski.

Terminal kontenerowy miałby powstać na Warszowie. Według wstępnych szacunków Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej jego budowa kosztowałaby około 2 miliardów złotych.

2017-05-30, 14:43
Kamil Nieradka


komentarzy: 92, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-92 z 92

Gość • Niedziela [04.06.2017, 21:49:32] • [IP: 93.94.191.***]

nie chodzic po wydmach, nie niszczyc znajdujacej sie tam przyrody, tak bylo napisane przy plazy, a co teraz ?jednym ruchem długopisa chca zniszczyc wszystko i nie widza w tym nic złego?, pieniadze to nie wszystko, świnoujście jako miasto uzdrowiskowe i turystyczne z najpiekniejsza plaza w europie, stanie sie zasyfiałym betonowiskiem, LUDZIE OGARNIJCIE SIE, stanowcze NIE dla portu kontenerowego!!

Gość • Piątek [02.06.2017, 18:51:24] • [IP: 188.146.80.***]

Już dawno wojewoda zachodniopomorski zapowiedział, że wszystkie inwestycje w województwie związane są z budową terminala kontenerowego.Już od dawna nas oszukują i nie liczą się z mieszkańcami. Za kasę sprzedaliby własne d..y.

Gość • Piątek [02.06.2017, 07:36:47] • [IP: 93.94.191.**]

Żmur się sprzedał z * którzy obecnie rządzą miastem.Musiał tak zrobić bo już by siedział.Kumpluje sie z :jojo" i innymi pisuarami. Oddaje co nasze żeby być wolnym. To jest człowiek na którego brakuje słów na k, h. p, c , itd. Mona go nazwać tym SŁOWEM co leży na plaży na WARSZOWIE.

Gość • Czwartek [01.06.2017, 09:04:59] • [IP: 94.254.237.**]

Świnoujście, to mała płachetka ziemi, na którą Szczecin i reszta chce zrobić SKOK! Jeśli terminal stanie się faktem, to Świnoujście stanie się nie do zniesienia...smród, hałas.

Gość • Czwartek [01.06.2017, 07:59:07] • [IP: 94.254.226.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [01.06.2017, 07:09:52] • [IP: 37.47.168.**]

Jestem za, bo bedziemy wielcy, ale gdzie moja kladka na plaze w lunowie, tu kadziny nie ma

Gość • Środa [31.05.2017, 22:55:08] • [IP: 94.254.225.***]

Won że Świnoujścia i Warszowa. Uznam jest z Warszowem! Wspieramy Was!!

AGENDA 21 • Środa [31.05.2017, 22:36:00] • [IP: 80.245.178.***]

Maleńki Salwador, jako pierwsze państwo na świecie, mimo ogromnych nacisków, całkowicie zakazał wydobycia metali na swoim terenie. - To rzecz niebywała. Salwador udowodnił, że można się przeciwstawić potężnym korporacjom - komentuje dla Interii Ewa Jakubowska-Lorenz z Instytutu Globalnej Odpowiedzialności. ŚWINOUJŚCIE MOŻE STAĆ SIĘ TAKIM POLSKIM SALWADOREM JEŚLI MIESZKAŃCY WSPÓLNIE I STANOWCZO PRZECIWSTAWIĄ SIĘ KORPORACYJNEJ BANDZIE.

Gość • Środa [31.05.2017, 21:38:02] • [IP: 62.69.203.**]

DO GOŚCIA IP -37, 47, 168 JEŚLI STAĆ PANA CZY PANIĄ NA UBLIŻANIE, ŻE NA WARSZOWIE MIESZKA PATOLOGIA, BRUDASY KTÓRZY SIĘ NIE MYJ. PLAŻY NIE POTRZEBUJĄ, OBRAŻA (PAN -PANI) WSZYSTKICH MIESZKAŃCÓW NIE TYLKO TEJ DZIELNICY ALE OGNICY, PRZYTORU ONI TEŻ KORZYSTAJĄ Z PLAŻY, PRAWDA JEST SMUTNA ALE PRAWDZIWA, GAZOPORT PRZYNOSI ZYSKI ALE PYTANIE DLA KTÓREJ CZĘŚCI MIASTA WIADOMO NIE DLA WARSZOWA. LUDZIE TEŻ MIELI MIEĆ PRACĘ I KTO JĄ MA LUDZIE Z POLSKI..SZKODA ŻE TEN GOŚĆ MA TAK NISKI PROCENT INTELIGENCJI ŻE OBRAŻA LUDZI KTÓRYCH W OGÓLE NIE ZNA. PAN ADMINISTRATOR POWINIEN OD RAZU USUWAĆ TAKIE WYPOWIEDZI KTÓRE SĄ PEŁNE JADU POZDRAWIAM TEGO GOŚCIA I ŻYCZĘ WSZYSTKIEGO DOBREGO PANI Z WARSZOWA NA PEWNO UMYTA I PACHNĄCA

Gość • Środa [31.05.2017, 21:32:04] • [IP: 83.23.254.**]

Na Warszowie mieszkam 70 lat i mogę powiedzieć że jest to dzielnica zapomniana przez ojców miasta

Gość • Środa [31.05.2017, 21:30:39] • [IP: 88.156.233.**]

Boże chroń pomysłodawców to szansa dla miasta

Gość • Środa [31.05.2017, 21:23:47] • [IP: 88.156.206.***]

Gdyby władze przedwojennej Polski słuchały mieszkańców wsi to dziś nie mielibyśmy ani portu ani miasta Gdynia.

Gość • Środa [31.05.2017, 21:13:40] • [IP: 31.1.7.***]

szansą na: 1 korki w drodze do Szczecina 2 utratę statusu miasta uzdrowiskowego 3 nabicie kasy dla paru urzędasów 4 hałas dużo większy niż ten powodowany przez pływające Bieliki i przeszkadzający mieszkańcom

Gość • Środa [31.05.2017, 20:23:14] • [IP: 80.245.179.***]

Jestem za

AGENDA 21 • Środa [31.05.2017, 20:05:51] • [IP: 80.245.178.***]

WIĘKSZEJ GŁUPOTY OD LAT NIE SŁYSZAŁEM. JAKAŚ CHCIWA BANDA CHCE ZNISZCZYĆ KURORT I STREFY 2000 SŁUŻĄCE UZDROWISKU, ABY TYLKO JAKIEŚ KORPORACYJNE KANALIE KASĘ KOSZTEM LUDNOŚCI MIASTA ŁUPIŁY. OCZYWIŚCI POLSKIE SPRZEDAJNE KORPORACYJNE PACHOŁKI BĘDĄ LUDZIOM CIEMNOTĘ WCISKAĆ, ŻE TO SZANSA I JEDYNY RATUNEK DLA MIASTA I POLSKI. PRAWDA JEST TAKA, ŻE NIEZAMARZAJĄCY PORT GŁĘBOKOWODNY DLA STATKÓW O ZANURZENIU 17, 5 METRA POLSKA MA W GDAŃSKU, W PORCIE PÓŁNOCNYM. ALE NAJWIDOCZNIEJ ZEBRAŁA SIĘ KOLEJNA CHCIWA BANDA ŻĄDNA ZYSKÓW Z BANTUSTANU POLSKA. NIECH SOBIE TEN PORT W DZIWNOWIE ZBUDUJĄ, NIE BĘDĄ MUSIELI STAĆ W KORKACH PRZED WOLINEM. JEDYNE CO W ŚWINOUJŚCIU MOŻNA ZROBIĆ TO PORT DLA PANAMAXÓW NA OGNICY. A TERAZ PROSZĘ OBEJRZEĆ FILM O DZIAŁALNOŚCI TEJ BANDY - YOUTUBE : Jak korporacje przejmują kontrolę nad światem i ludźmi

Gość • Środa [31.05.2017, 20:02:57] • [IP: 80.245.179.***]

Patrząc po komentarzach, jadem pluje hołota z Warszowa.

Gość • Środa [31.05.2017, 20:02:37] • [IP: 93.94.190.***]

Gość • Środa [31.05.2017, 16:49:40] • [IP: 37.47.145.***] cyt :" Po co tej patologii z Warszowa plaza.? Te brudasy i tak się nie myją, a z portu będą pieniądze na zasiłki dla tej choloty, żeby mieli na swoje tanie wina.." - Ta wypowiedź jest skandaliczna. No chyba zastanowię się nad tą wypowiedzią. To jest szczyt prostactwa i poniżania innych ludzi. O zgrozo co za prostak.

Gość • Środa [31.05.2017, 19:58:45] • [IP: 88.156.233.***]

To będzie zastrzyk śmierci.600 tys.zł podatku to sukces?Brednie dla naiwnych.

Gość • Środa [31.05.2017, 19:50:50] • [IP: 92.42.119.***]

16:06:00] • [IP: 80.245.178.***] widać że nic nie rozumiesz - w chwili obecnej sprowadzając kontener do Szczecina drogą morską możesz go odprawić już podczas przeładunku ze statku na statek w Hamburgu lub np. Rotterdamie albo dopiero w Szczecinie przy czym robiąc to w Polsce musisz od razu wyłożyć cały vat i tak naprawdę polskim importerom nie opłaca się do końca aby pierwszym portem w UE była Polska. Tak małemu krajowi jak nasz wystarczy duży port kontenerowy w Trójmieście i mniejszy w Szczecinie.

Gość • Środa [31.05.2017, 19:47:49] • [IP: 80.245.179.***]

BRAWO, BUDOWAĆ !! Nie słuchać zacofanych przeciwników.

Gość • Środa [31.05.2017, 19:11:01] • [IP: 62.69.229.**]

Ciekawe jak do tego naszego zapyziałego porciku wejdą oceaniczne giganty, skoro po drodze leży rura ribentrop-mołotow? Rura, o której nie miał pojęcia poprzedni prezydent od siedmiu boleści, rura, której przyzwolenie dał wybitny specjalista od morskich żyjątek a nie od państwowego interesu morskiego. Gestapowcy tak przysięgali, że w razie czego zanurzą bardziej rurę - to na co czekają? Przykre jest to, że nasze poprzednie rządy nastawiały narodowe dupsko na kopniaki z każdej strony. Mimo, że z obecną opcją rządzącą nie jest mi po drodze, to popieram ich w kwestii przekierowania orientacji interesu narodowego. Mogliby spróbować odkręcić tę rurę, żeby mogły wchodzić głębsze statki, bo jak na razie ponownie ktoś inny mówi co jest dla nas dobre.

Gość • Środa [31.05.2017, 19:07:55] • [IP: 62.69.231.***]

6000000 złotych rocznie. Wielkie mi pieniadze.

Gość • Środa [31.05.2017, 18:28:37] • [IP: 83.8.124.***]

A KADZINA IM NIE PRZESZKADZA NATURA 2000 bo urzad nie chce posprzatac nam plazy bo nie wolno tego ruszac tylko pod kontenery mozemy

Gość • Środa [31.05.2017, 18:26:31] • [IP: 109.243.191.**]

Precz z tym - won z tym w głąb lądu, na tereny odległe od Wolińskiego Parku Narodowego, od pieknej mierzei.

Gość • Środa [31.05.2017, 18:20:57] • [IP: 83.8.124.***]

DOSC ZE NA PLAZY WARSZOW MAMY BROD I SMIECI TO JESZCZE MAMY NIC MIEC Z TEGO ALE SWINOUJSCIE Z WARSZOWA UTRZMUJE SIE ZA KASE GAZOPORTU A WARSZOW MA WIELKIE GUWNO

Gość • Środa [31.05.2017, 18:12:31] • [IP: 80.245.189.***]

terminal to rozwój i pieniądze, jestem za

Gość • Środa [31.05.2017, 18:08:57] • [IP: 83.8.124.***]

Z WARSZOWA MIASTO MA NAJWIEKSZA KASE A CO ROBI DLA WARSZOWA TO ZE NAWET NIE CHCE URZAD POSPRZATAC NAM PLAZY ZEBY NASZE DZIECI I WNUKI MOGLI SPEDZIC PRZYJEMNIE NA PLAZY A NIE CHODZIC PO DUZYCH KIJACH I SMIECIACH I MY NIGDY NIE ZGODZIMY SIE NA KONTENERY

Gość • Środa [31.05.2017, 17:56:08] • [IP: 46.231.63.**]

Miasto Dzisiaj!! A miasto 30 lat temu!!-KOLOSALNA RÓŻNICA!!Kto chce Folkloru niech przeniesię się do Miedzyzdrojów, Wolina, albo jeszcze dalej...na wschodnie rubieże Polski

Gość • Środa [31.05.2017, 17:55:33] • [IP: 92.42.116.**]

Ja też jestem za budową terminala kontenerowego bo to szansa na większy rozwój miasta. Podobnie było z rozwojem portu czy LNG i chodziło tam jedynie o blokowanie decyzji gospodarczych państwa polskiego a teraz jakoś wszystko już gra.

Gość • Środa [31.05.2017, 17:17:55] • [IP: 62.69.203.***]

Do AGENDA wyprowadziłeś się ze SWINOUJSCIA to się nie mieszaj, w du...pie byłaś i gow...no widziałaś a swoje rady zostaw dla swoich dzieci{jeśli takie posiadasz} a od Warszowa wara, wymądrzaj się gdzie indziej, kontener zrób sobie tam gdzie mieszkasz cwaniaro, doradczyni wielka, spadaj na drzewo.

Gość • Środa [31.05.2017, 17:01:58] • [IP: 37.47.168.**]

Jest super tylko gdzie moja kladka w Lunowie na plaze?

Gość • Środa [31.05.2017, 16:49:40] • [IP: 37.47.145.***]

Po co tej patologii z Warszowa plaza.? Te brudasy i tak się nie myją, a z portu będą pieniądze na zasiłki dla tej choloty, żeby mieli na swoje tanie wina..

pac37 • Środa [31.05.2017, 16:47:24] • [IP: 62.69.203.**]

Szybciej Warszów oddzieli się od Świnoujścia niż powstanie terminal kontenerowy. Nic o nas bez nas. Procedura nie trwa długo. Ciekawe jak Świnoujście po oddzieleniu będzie realizować swoje szczytne inwestycje? Niedługo wybory samorządowe trzeba iść i głosować a nie czekać na zmiłowanie.

Gość • Środa [31.05.2017, 16:37:52] • [IP: 92.42.118.**]

To szansa dla miasta, podniesienie znaczenia miasta, nowe miejsca pracy itd.

Gość • Środa [31.05.2017, 16:24:08] • [IP: 195.205.242.***]

i Pan Prezydent dobrze kombinuje znowu jakiś medal itp. a w KARSIBORZU dalej będzie wlkp GÓWNO

Gość • Środa [31.05.2017, 16:19:07] • [IP: 93.94.190.**]

Jak to kidziny nie można posprzątać bo ekologia a port kontenerowy można wybudować ?!No przecież tylko w dwóch miejscach w Polsce występuje. Gdzie sens i logika?

Gość • Środa [31.05.2017, 16:06:32] • [IP: 62.97.220.**]

kontenerom mowimy stanowcze NIE

Gość • Środa [31.05.2017, 16:06:00] • [IP: 80.245.178.***]

Gość • Środa [31.05.2017, 14:30:50] • [IP: 62.69.253.***] to ja juz wole zaplacic VAT w polsce niz transportowac 16 palet/maly kontener z niemiec czy holandii. budowac terminal kontenerowy, psy szczekaja jak przy gazoporcie. olac ten ciemnogrod i zyjmy jak ludzie w 21 wieku.

Gość • Środa [31.05.2017, 16:05:43] • [IP: 188.146.69.***]

Zapraszam mieszkancow warszowa do karsiborza cisza spokoj i piekna przyroda no i brak terminala

Gość • Środa [31.05.2017, 15:57:21] • [IP: 83.8.133.***]

Budowa terminala kontenerowego otwiera tzw"jedwabny szlak" Przecież Pani Premier rozmawiała w tej sprawie z chińskimi władzami.Nowy Jedwabny Szlak to gigantyczny projekt lansowany przez administrację prezydenta Chin Xi Jinpinga od jesieni 2013 roku. Składa się on z „jednego pasa i jednego szlaku”, które oznaczają odpowiednio sieć połączeń morskich i lądowych Chin z Europą - ich największym partnerem handlowym. Jak zauważa kierownik projektu UE-Chiny z Ośrodka Studiów Wschodnich (OSW) Marcin Kaczmarski, inicjatywa Nowego Jedwabnego Szlaku nie ogranicza się do budowy infrastruktury logistycznej. Staje się ona kluczowym narzędziem chińskiej polityki zagranicznej i budowania miękkiej siły (soft power) tego kraju.

Gość • Środa [31.05.2017, 15:42:22] • [IP: 178.238.252.**]

jak zaczęły jeździć pociągi parowe to tez był lament że krowy przestana dawać mleko. ... i tak przy każdej nowości. A w ogóle po co ten gwałt. PIS nam załatwi brak unijnej kasy i nie będzie tematu.

Gość • Środa [31.05.2017, 15:33:58] • [IP: 212.204.48.***]

z czego wybudują jak nie dostaną kasy z UNII Wczoraj europejskie media podały, że Niemcy sprawdzają możliwości prawne uzależnienia wypłaty funduszy unijnych od przestrzegania przez dany kraj zasady praworządności

Tango • Środa [31.05.2017, 15:30:26] • [IP: 62.69.241.**]

Biedne Świnoujście. Do kompletu jeszcze elektrowni brakuje - najlepiej atomowej. Tak to bywa, kiedy obcy decydują a Kacyk zrobi wszystko, żeby być Kacykiem.

Gość • Środa [31.05.2017, 15:16:07] • [IP: 62.69.231.***]

Nie będzie żadnego terminala, bo tam jest kidzina, która jest pod ścisłą ochroną i nie można jej nawet posprzątać, więc niech ten Słaboszewski nie p13rdoli bzdur o jakimś terminalu kontenerowym, bo Dariuszek wyłapie w mazak.

Gość • Środa [31.05.2017, 15:16:01] • [IP: 79.186.62.**]

Panu (Słabo)szewskiemu nic nie obniży walorów naszego miasta bo tu nie mieszka. To jest lobby dla inwestorów, zamiejscowych władz i dla cywilizacyjnych oszołomów, którzy zamiast liści wolą banknoty na drzewach i pełne (własne) kieszenie.Świnoujscie robi się bezstylowym grajdołem. Na północy terminale, luksusowe hotele, aquapark, oceanarium. Na Warszowie błoto, dziki i komary.

Gość • Środa [31.05.2017, 15:10:05] • [IP: 94.254.227.***]

Otóż jeśli ma powstać terminal to niech to będzie wyłącznie polski z polskim inwestorem, obiekt. Cóż z tego że będziemy mieli terminal skoro właścicielem będzie skośnooki obywatel Azji a my poniesiemy dodatkowe koszty przebudowy toru podejściowego lub budowy nowego omijającego gaz niemiecki plus wybudowanie nowego portu bo inwestor dołoży 1000 $ a żądania co ulg podatkowych nie będą miały końca

Gość • Środa [31.05.2017, 15:02:46] • [IP: 93.94.190.**]

TO NAJGORSZA RZECZ JAKA MOŻE SPOTKAĆ W SUMIE NIE NAS ALE NASZE DZIECI NIE FUNDUJCIE IM LATA BEZ PLAŻY. JUŻ GAZOPORT MIAŁ BYĆ ELDORADO DLA MIESZKAŃCÓW. BUDOWA SKOŃCZONA A TERAZ STRASZĄ PONISZCZONE BANERY. NIE CHCEMY PORTU KONTENEROWEGO MOŻE MIĘDZYZDROJE ZECHCE ? ;)

Gość • Środa [31.05.2017, 14:57:36] • [IP: 37.47.165.***]

To przez ten PIS który chce z buciorami zabrać nasza plaze i sprzedajnych radnych i prezydenta, którzy nie wiadomo za co się oddali. W nosie mają że nieruchomości na prawobrzezu stracą maksymalnie na wartości bo kto będzie chciał obok takiego syfu mieszkać, o tysiącach tirów nie wspominając. A ten prezes to nie decydu co dla miasta dobre bo nie ma tu nic do gadania gdzie jest prezydent Swinoujscia? Panie Zmurkiewicz dlaczego nie walczysz pan o mieszkancow? I pan chce nadal rządzić tym miastem chyba żart.

Gość • Środa [31.05.2017, 14:53:56] • [IP: 62.69.229.***]

Dla mieszkancow Swinoujscia nadchodzi wielka katastrofa!! Beznadzieja! Forsa, forsa, forsa, tylko dla kogo...?

Gość • Środa [31.05.2017, 14:47:59] • [IP: 178.238.253.**]

Do AGENDY 22, ale błysnąłeś gościu inteligencją, widać że nie jesteś mieszkańcem naszego miasta, bo wiele rzeczy nie kumasz, trudno.

Gość • Środa [31.05.2017, 14:39:08] • [IP: 93.94.190.***]

"Popek • Środa [31.05.2017, 14:06:35] • [IP: 80.245.184.**] Port Kontenerowy to samobojstwo Warszowa i jakiegokolwiek ruchu dla Nas Mieszkancow. Beda teraz bajki pisac zeby ludzie sie nie burzyli.Kasa dla budzetu pewnie, tylko jakim kosztem.Warszow jest piekny a ludzie co tam mieszkaja zasluguja na spokoj, , , Absolutne Nie...Malo mamy korkow w sezonie malo?? Nie mozemy miec wszystkiego...mamy nature, turystyke i korki ktore robia niemcy ale ok...tak musi byc ale Nie DLA TIROW...NIE WYJEDZIEMY STAD!! ZROZUMCIE TO POZDRAWIAM Tylko Tych Kumatych " koniec cytatu Dziękuję za tą wypowiedź Panu/Pani. Wiem, bo z wieloma ludźmi rozmawiam i rozmawiają podobnie jak Pan/Pani zdroworozsądkowo. Kumają ;)

Gość aga • Środa [31.05.2017, 14:36:17] • [IP: 80.212.53.***]

jestem za terminalem. Na Warszowie i tak nie ma zadnej turystyki, a port kontenerowy wzbogaci miasto. Pamietam jaki jazgot byl przy budowie LNG, to co ludzie wtedy wygadywali to byla jedna wielka beczka smiechu.

Gość • Środa [31.05.2017, 14:35:53] • [IP: 83.11.164.***]

Nie dla terminalu. Już w tej chwili droga do Szczecina jest zakorkowana, jak zjeżdżają z promów Tiry. Nie oszukujcie, że kontenery pojadą pociągami, większość będzie przewożona Tirami. Turyści mając tak utrudniony przejazd nie przyjadą do Świnoujścia oraz do Międzyzdrojów. Pojadą na środkowe wybrzeże. Jaka obłuda ze strony naszych władz. Miały być na ten temat konsultacje z SUWERENEM a już opracowuje się projekty.

Gość • Środa [31.05.2017, 14:30:50] • [IP: 62.69.253.***]

14:02:28] • [IP: 78.133.254.***]czy Polsce potrzebny jest drugi wielki, po trójmiejskim, terminal kontenerowy ?? Przecież Szczecin ma jeszcze spore rezerwy jeśli chodzi o zdolność przeładunkową i na to co przypływa feederami spokojnie wystarcza. Polscy importerzy i tak będą korzystać z przeładunków kontenerów na feedery w Niemczech lub Holandii bo tam przy okazji można odprawić sobie towar i nie płacić od razu vatu.

Gość • Środa [31.05.2017, 14:27:43] • [IP: 80.245.187.**]

Przy okazji wykarczujemy resztkę zieleni i zakorkujemy S3... Terminal to bzdura

Gość • Środa [31.05.2017, 14:23:23] • [IP: 80.55.147.**]

Jestem za budową terminala !! Z tym że po stronie miasta ! A wam rządzącym zależy na mieszkańcach warszowa i okolic tylko wtedy gdy zbliżają się wybory i potrzebne wam głosy !! Tak to macie nas za ludzi niepotrzebnych nikomu ! A warszów i okolice robicie za tereny gdzie można zesłać całą patologie i alkoholików z terenu miasta ! Gdzie najchętniej pod oknami mieszkańców postawilibyście najgorsze szambo byle tylko wam wasze kieszenie kasą zapełnić !! Jestem na 100% procent pewien że za gazoport niejeden z was niezłą kase przytulił !! i już czekacie na następną okazje za terminal kontenerowy !! A do ludzi którzy piszą że są za terminalem - zbjdujcie sobie go na waszej części plaży ! A OD NASZEJ WARA !!

Lutek Narożniak • Środa [31.05.2017, 14:21:01] • [IP: 37.8.215.***]

No i koniec ze spacerami do Międzyzdrojów a i ścieżkę rowerową chyba górą, jakąś estakadą będą musieli poprowadzić, bo ten terminal wyrośnie tam jak wrzód na rzyci.Będą się ludziska kąpać między jednym molochem a drugim, no wprost rewelacyjne i jak nastrojowo, pogratulować głupoty naszym ludzkim Panom!

Gość • Środa [31.05.2017, 14:20:33] • [IP: 5.172.255.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [31.05.2017, 14:20:10] • [IP: 77.88.191.***]

Nie muszę podcierać tyłków Niemcom bo mam zaje... prace w obecnym obrębie portu Świnoujście. A kontenerom mówię nie, bo chce mieć plaże, przejezdne drogi i trochę ciszy!! DO:Gość • Środa [31.05.2017, 11:57:52] • [IP: 77.88.191.***] nie nie nie i jeszcze raz nie dla terminala kontenerowego...>>>>Jeśli nie chcesz pracować na terminalu kontenerowym, to zmieniaj pampersy i wynoś fekalia spod starych Niemców za 3 ojro- nikt tego Tobie nie zabroni...>>>

Gość • Środa [31.05.2017, 14:17:23] • [IP: 37.47.144.***]

Proponuje przez 1dzien zblokowac rondo na lunowie korek bedzie przynajmniwj do wolina To pakaze namiastke tego co nas czeka po wybudowaniu tego portu

Gość • Środa [31.05.2017, 14:10:27] • [IP: 37.47.163.**]

Nie dla terminala

Popek • Środa [31.05.2017, 14:06:35] • [IP: 80.245.184.**]

Port Kontenerowy to samobojstwo Warszowa i jakiegokolwiek ruchu dla Nas Mieszkancow. Beda teraz bajki pisac zeby ludzie sie nie burzyli.Kasa dla budzetu pewnie, tylko jakim kosztem.Warszow jest piekny a ludzie co tam mieszkaja zasluguja na spokoj, , , Absolutne Nie...Malo mamy korkow w sezonie malo?? Nie mozemy miec wszystkiego...mamy nature, turystyke i korki ktore robia niemcy ale ok...tak musi byc ale Nie DLA TIROW...NIE WYJEDZIEMY STAD!! ZROZUMCIE TO POZDRAWIAM Tylko Tych Kumatych

AGENDA 22 • Środa [31.05.2017, 14:02:28] • [IP: 78.133.254.***]

do :była mieszkanka Warszowa - A ty kim jesteś że niby wszytko wiesz ? Powiem ci nic nie wiesz ! Nie trać swojej szansy aby nic głupiego nie gadać, sio do kąta. Pracuję na terminalu kontenerowym nie ma żadnego hałasu, a kontenerowce nie wpłyną do Szczecina bo jest za płytko, kontenery pojadą koleją. Ale czy to zrozumiesz wątpię.

Gość • Środa [31.05.2017, 14:02:00] • [IP: 37.47.144.***]

Ludzie z warszowa jestem z wami NIE DLA TERMINALA. Jesli on powstanie to gazoport i kontetenowy beda placic tyle rocznie co 2 biedronki z punltu ekonomicznego miasto straci miliony Koncepcja rady miasta miedzyzdroje ma sens i da ludzia prace i dochod dla miasta tylko nikt ich nieslucha bo juz wszystko podzialkowane

Gość • Środa [31.05.2017, 13:59:59] • [IP: 92.42.119.***]

Nic nie będziemy z tego mieli tylko sznury tirów na drogach i do szczecina będziemy jechać pół dnia. Mieszkańcy Warszowa zostaną bez plaży i w syfie spalin. Pozostali wielkie G już przy Gazoporcie szczekali zgódźcie się będziecie płacić mniejsze podatki i co i następne wielkie G spójrzcie na wymiary podatków. Ktoś na pewno ma korzyści bo już tak jest, ale nasze miasto zamienia się w koszmar a Warszów to po prostu katastrofa. Niech Szczecin funduje sobie tą inwestycję a nie do nas ją wypycha cwaniaczki co lepsze zagarnąć a syfy do nas

Gość • Środa [31.05.2017, 13:55:17] • [IP: 94.254.226.***]

Bez sensu. Powinien powstać na Ognicy będzie dużo taniej i w mniejszym stopniu ucierpi przyroda. Tor podejściowy już jest.

Gość • Środa [31.05.2017, 13:53:41] • [IP: 5.172.255.**]

Nie, nie i jeszcze raz nie! Precz z komuną!

troll • Środa [31.05.2017, 13:53:28] • [IP: 46.46.198.***]

A ten cały, , prezes, , portu to skąd jest ?? Jeżeli będzie port Świnoujście to miasto zarobi, a tak cała kasa spłynie na Wały Chrobrego. ... A syf zostanie u Nas na plaży. ...

Gość • Środa [31.05.2017, 13:53:17] • [IP: 94.254.226.***]

44 wyspy:)) poza Uznamem i Wolinem to raczej łachy rzeczne.

Gość • Środa [31.05.2017, 13:52:15] • [IP: 62.69.231.***]

Tylko półmózgi i ćwierćinteligenci uważają, że budowa ogromnego terminalu kontenerowego jest dla nas czymś dobrym. Jak czymś dobrym dla kurortu może być wycięcie dużej połaci chronionego lasu, zajęcie 2 km odcinka plaży, obciążenie drogi dojazdowej TIRami i zwiększoną emisja spalin? W ogóle nie poruszam tu kwestii opłacalności i konkurencyjności, bo już jakiś czas temu pojawił się w mediach analityczny artykuł na ten temat wykazujący mrzonki i pobożne życzenia ZMPSiŚ.

Gość • Środa [31.05.2017, 13:48:31] • [IP: 198.7.62.***]

Nie wierzę w ani jedno słowo tego c.o.n.d..o.m.a. Gość kłamie okrutnie i nawija makaron na uszy ciemnej masie. Niech ten pajac Dariusz Słaboszewski sobie postawi terminal kontenerowy w swojej norze. Pieniądz z tego żaden. Z opłatami celnymi to ściema. Warszów nigdy nie był dzielnicą przemysłową.

Gość • Środa [31.05.2017, 13:48:09] • [IP: 37.47.144.***]

Jestes klamca !terminal to komplwtna bzdura i niewypal. To bedziw koniec dla skorumpowanego miasta

rbn • Środa [31.05.2017, 13:41:47] • [IP: 89.64.49.***]

kazda osoba, ktora twierdzi ze terminal kontenerowy jest zlem powinna dla dobra ogolu poddac sie eutanazji :)

fororak • Środa [31.05.2017, 13:41:33] • [IP: 185.137.18.**]

DO:Gość • Środa [31.05.2017, 11:57:52] • [IP: 77.88.191.***] nie nie nie i jeszcze raz nie dla terminala kontenerowego...>>>>Jeśli nie chcesz pracować na terminalu kontenerowym, to zmieniaj pampersy i wynoś fekalia spod starych Niemców za 3 ojro- nikt tego Tobie nie zabroni...>>>

Gość • Środa [31.05.2017, 13:35:40] • [IP: 91.231.92.***]

Najpierw to drogę wybudujcie, bo zapchacie całą trasę aż do Szczecina.

Gość • Środa [31.05.2017, 13:18:20] • [IP: 80.245.184.***]

zabierzcie go sobie do warszawy

AGENDA23 • Środa [31.05.2017, 13:13:45] • [IP: 188.146.83.***]

Raczej nie prędko!

Gość • Środa [31.05.2017, 13:13:42] • [IP: 80.245.189.**]

Tak dla terminala kontnrowego, SLD próbuje wstrzymam inwestycje, żebym Niemcy i Ruskie mili z tego korzyści!!

Gość • Środa [31.05.2017, 13:11:20] • [IP: 31.0.123.**]

Zamknąć świnoport, przeładunek zboża, rudy, węgla, chemików, teren wyrównać i można przyjmować kontenery. Gdanśk ma magistralę weglową ze śląskiem to i te drobne przyjmnie. My będziemy mieli zato powietrze czyste, a nad morzem wybudopwać przystań do przyjmowania wycieczkowców, bazę spa i hotelową i to jest czysty interes.

AGENDA 22 • Środa [31.05.2017, 13:09:01] • [IP: 78.133.254.***]

do słabego matematyka : Gość • Środa [31.05.2017, 12:10:56] • [IP: 80.245.177.***] Liczmy że nie będzie 1, 5 miliona kontenerów, a tylko 1 milion to wtedy : 1000000 kontenerów rocznie x średnia wartość towaru w kontenerze do oclenia 50000 euro X 15% cła to jest ok. 750 000 000 milionów euro rocznie ! Wartości mocno uśrednione czyli zwróci się inwestycja w max 5 lat !

Gość • Środa [31.05.2017, 13:06:09] • [IP: 93.94.190.***]

Nie !! dla portu kontenerowego.

Gość • Środa [31.05.2017, 13:05:11] • [IP: 37.47.156.**]

Blach blacha blachunia

Gość • Środa [31.05.2017, 12:53:21] • [IP: 62.69.253.***]

niech sobie ten terminal na Żoliborzu wybudują... Jest terminal w Gdyni, jest terminal w Szczecinie więc na ch** niszczyć wyspę i nadmorskie wybrzeże które ma duży potencjał turystyczny ??

była mieszkanka Warszowa • Środa [31.05.2017, 12:41:15] • [IP: 178.238.253.**]

A kim jest pan Dariusz Słaboszewski, żeby decydować za mieszkańców Swinoujścia a szczególnie Warszowa czy tam ma b yć plaża czy nie. Po wybudowaniu falaochronu wschodniego zniszczyli plażę, tereny przy latarni morskiej i dalej chcą niszczyć. Warszów jest blokowany przez tir-y już teraz a co będzie strach pomyśleć. Na plażę będziemy jeżdzić do Międzyzdrojów? Stanowczo mówię NIE terminalowi kontenerowemu. Nikt też nie mówi jaki jest hałas jak pracują urządzenia portowe i setki samochodów na ulicach, ciężkich samochodów. W Szczecinie jest port kontenerowy, jestem ciekawa w ilu procentach jest wykorzystywany? Tor wodny będzie pogłębiony niech tam zawijają kontenerowce.

Gość • Środa [31.05.2017, 12:36:44] • [IP: 79.70.108.**]

Tak dla terminala !!

Gość • Środa [31.05.2017, 12:35:44] • [IP: 88.156.235.***]

Zdanie prawdziwego samorządu (jeśliby był) czyli obywateli mają w dupie... Zatem *Trwają prace nad projektem budowy terminalu, jesienią poznamy szczegóły.* Wystarczy poprawiona ustawa, w odpowiednim casie, aby ewentualne korzyści dla miasta, a jeszcze bardziej dla mieszkańców miasta stały się iluzją.

Gość • Środa [31.05.2017, 12:27:54] • [IP: 93.94.186.**]

Tak, tak i jeszcze raz tak. Precz z komuną!

Gość • Środa [31.05.2017, 12:24:16] • [IP: 92.42.118.***]

Niezły bajer mieszkańcy odczują tylko problemy.Cała kasa tylko na promenadę uliczki w mieście brudne chodniki dziurawe.Dojazd do Szczecina to dopiero będzie wyczyn.Słaboszewski zapewnił przy tym, że budowa terminala nie obniży walorów turystycznych miasta.Ciekawe jak oni dojadą do Świnoujścia.

Gość • Środa [31.05.2017, 12:10:56] • [IP: 80.245.177.***]

kiedy sie zwroca te 2 miliardy? czy w budzecie ktory zacznie stawac na nogi gdy przestana krasc korporacje city zagranice bedzie jeszcze czegos brakowac??

AGENDA 22 • Środa [31.05.2017, 11:58:39] • [IP: 78.133.254.***]

Terminal będzie na 100% ! I brawo !

Gość • Środa [31.05.2017, 11:57:52] • [IP: 77.88.191.***]

nie nie nie i jeszcze raz nie dla terminala kontenerowego!!

Gość • Środa [31.05.2017, 11:53:48] • [IP: 37.47.135.***]

Z tym cłem to coś nie tak jak jest tranzyt do Polski to w Polsce się płaci cło a nie w holandii. Marny to argument i populistyczny dla ciemnego ludu

Oglądasz 1-92 z 92
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej wydał w sobotę ostrzeżenia I i II stopnia przed silnym wiatrem. Zaczną one obowiązywać w niedzielę i dotyczą przeważającej części kraju. Ostrzeżenie II stopnia - silny i bardzo silny wiatr o średniej prędkości od 40 do 55 km/h, w porywach do 95 km/h, z północnego zachodu i zachodu oraz miejscowe burze - zostało wydane dla północno-zachodniej części kraju. Dotyczy ono woj. pomorskiego i zachodniopomorskiego (powiaty: pucki, wejherowski, lęborski, słupski, sławieński, Koszalin, koszaliński, białogardzki, gryficki, kołobrzeski, kamieński, goleniowski, policki, Świnoujście) ■ W Świnoujściu właśnie rozpoczął się przegląd 500 drzew rosnących w pasach drogowych, obejmujący ich inwentaryzację – obmiar, ocenę stanu sanitarnego oraz sporządzenie dokumentacji fotograficznej ■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■ AKTUALIZACJA KOMUNIKATU: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świnoujściu potwierdził przydatność wody do spożycia z wodociągu „Granica-Wydrzany” na odcinku ul. Chrobrego obejmującym budynki przy ul. Chrobrego 19, 21, 26 i 28 ■