Karsibór III po modernizacji siłowni ma spalać o 40 % mniej paliwa niż dotychczas.
fot. Agnieszka Puszcz
Prom Karsibór III będzie wyremontowany. Modernizacja obejmie remont siłowni okrętowej. Koszt remontu to ponad 16 mln złotych. Część środków na ten cel pochodzić będzie ze środków budżetu państwa. - -Otrzymaliśmy dofinansowanie na remont tego promu w kwocie 7,5 mln . To nie jest tyle, ile oczekiwaliśmy, ale jest to równie ważna kwota. Pozostałą kwotę zabezpieczyliśmy w budżecie miasta. Cieszę się również z tego, że remont promu Karsibór III będzie wykonywała nasza stocznia- mówił w czwartek, prezydent Janusz Żmurkiewicz.
Karsibór III po modernizacji siłowni ma spalać o 40 % mniej paliwa niż dotychczas.
x(fot. Agnieszka Puszcz )
W oficjalnym podpisaniu umowy oprócz prezydenta Żmukiewicza wzięli udział: dyrektor Zakładu Świnoujście MSR Gryfia Leszka Gładysza, umowę podpisali dyrektor ŻŚ Jerzy Barczak oraz prezes MSR Gryfia Marek Różalski. Obecni byli również kierownik działu technicznego ŻŚ Grzegorz Bogdanowicz oraz specjalista ds. morskich w Urzędzie Miasta Świnoujście Jacek Antczak.
Przypomnijmy, że w przetargu na modernizację startowało dwóch oferentów: Gdańska Stocznia Remontowa i MSR Gryfia. Komisja przetargowa wybrała Gryfię, która zaoferowała niższą cenę – 16 mln 490 tys. złotych.
źródło: www.iswinoujscie.pl
Drogie panie odchudzanie proponuje zaczac od motywacji, jak potrzebujecie cos na motywacje, wpiszcie sobie w google; odchudzanie przed i po by sasetka
No i będą wycieczki do Tunezji, Egiptu.Oj Ramzes zaszaleje.
Zamontować liczniki spalania na silniku z plombami żeby nie było będzie spalać 80%
A Fasola czujny jak grzechotnik - bo może jakaś biała i gruba koperta wypadnie z teczki. ...
Aparatczyki
Specjalista do spraw morskich Jacek Antczak. Ostatnio byl kierowca Zmurkiewica. Czy to sa odpowiednie kwalifikacje? A moze to taki Misiewicz w naszym urzedzie miasta...
To że jest mnóstwo jednostek takich czy innych na sprzedaż to nie znaczy że są to nowe jednostki i tylko wsiadać odpalić maszynę i jazda Nie są to nowe jednostki, a wymagające remontów, czasami większych niż Karsibór 3 i dostosowane do polskich przepisów. ! Ile kosztował strażak 26, nówka że stoczni, sporo bo był gotowy do pracy Budowa samego kadłuba to stosunkowo niewielki koszt jednostki i w zależności od stopnia komplikacji a pasażera takowej wymagają cena rośnie a remonty też.
Do • Piątek [12.05.2017, 05:58:02] • [IP: 83.11.135.*] My tzn. Kto??
specjaliści od milonow
Szkoda, że nasz pan prezydent nie popierał dyrektora Różalskiego przed zniszczeniem stoczni przez całkowicie niekompetentnego karierowicza Hnata. Dziś z niej mamy tylko wrak. A teraz Marku i Leszku ratujcie to, co my zawaliliśmy.
www.maritimesales.com/Ferries%20for%20Sale.htm Tutaj macie promy pasażerskie i towarowe na sprzedaż - 16 milionów to wałek. No ale czego można się spodziewać po Ś-ciu
Tak coś podobnego, MSR Gryfia należy do Marsa, do tego samego Marsa w 1/3 należy fabryka bilfingera, obok gryfii, źródło kłopotów MSR Ta fabryka dostała kontrakt na budowę podstaw z kotwicami ssawnymi (rodzaj dzwonu który przyssany do podłoża zakotwiczy wiatrak. Otóz Niemcy zamówili te dzwony w stoczni co budowała Titanica w Anglii i co, Angole zarobią na dość prostej pracy a Marsjanie współwłaściciele obu zakładów śpią? A wszyscy tu mieszkańcy podniecają się że prom będzie remontowany u nas, wysłać go do Anglii wzorem Niemców i będzie taniej a stoczniowców zwolnić
Też się zastanawialem o celowości remontu promu, ale dla tych co mają niską samoświadomość i wiedzę : koszty nowej maszynowni plus robocizna kadłubowa do tego nowe okablowanie i automatyka to myślę że stocznia jest na krawędzi zysku to po pierwsze Po drugie, codziennie ci co jeżdżą tym promem wściekają się że brakuje promów i powinno być ich w eksploatacji 4 szt aby mogli szybko i sprawnie dostać się do celu Po trzecie, aktualnie te promy to wartość złomu a po wymianie napędu już coś będą warte i być może jeszcze gdzieś popływają po sprzedaży
Co wy chcecie kupic za 16mln LUDZIE CHYBA SAM GOLY KADLUB !! Statek to nie auto czy dom !! Same silniki beda kosztowac kilka milionow a gdzie pol roku pracy na stoczni pls inne zeczy
Przykre to, że stocznię w Świnoujściu tak zniszczyli, a UM nie kiwnął palcem w obronie takiego, dobrego zakładu.
A przetarg był? Bo nie słyszałem.
16milionów?.?Nie raz byłem na stoczni i to statkami za miliony dolarów gdzie naprawdę remont obejmował silniki główne i kadłub statku itp kwota ok miliona funtów. Tutaj to jakaś przesada.
Durne miasto zapłaci frycowe za niby remont, a cała spółka zanotuje natychmiast dodatni bilans księgowy. Prezesi, a także nasz wodzu, dostaną premie i będzie git. Oni już nawet nie kryją się z wałkami na kasie miejskiej. Miasto dostało 6 a dołoży 10 - no cymes po prostu! Co ta za remont? Jakie są koszty budowy nowego promu? Po remoncie to chyba zobaczymy złote klamki i złote sracze na pokładzie, a pasy ruchu zamiast farby, będą wyznaczać rzędy brylancików.
Gość • Czwartek [11.05.2017, 15:59:38] • [IP: 37.47.179.***] no geniusz :D on powinien od razu do Szczecina na wały płynąć :D
Jeszcze nie tak dawno prowadziłem poważne remonty statków pasażerskich /promów/ i 16 milionów za nie skomplikowany praktycznie rzeczny prom" Karsibór", mały i bez infrastruktury pasażerskiej to cena z sufitu. Ciekawy jestem, co na to panowie radni marynarze. Może jednak Armator czyli pan Prezydent, opublikuje specyfikację remontową /poszczególne prace i cenę w zł. za wykonanie/. Przecież są to pieniądze podatników! Również moje...
ZA 16 MILINÓW TO MOŻNA TAKIE ZŁOMY ZE 3 SZTUKI KUPIĆ MEGA PRZEKRĘT HEEE
Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin
16?? czyli 6 a reszta po kieszeniach :) kim dzon nie wstyd tobie tyle kasy ciagle malo
jaki tunel? wy cos braliscie?
Znawcy tematu juz się wypowiedzieli? Dobrze że waszym jedynym zajęciem jest siedzenie w przepierdzianym pokoju i wylewanie żółci przez Internet.