POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Sobota [18.02.2017, 15:37:54] • Świnoujście

Komitet Obrony Demokracji zbierał podpisy za referendum szkolnym

Komitet Obrony Demokracji zbierał podpisy za referendum szkolnym

Stowarzyszeniem(fot. iswinoujscie.pl )

Ogólnopolska akcja KOD-u dotarła także do Świnoujścia. Działacze zorganizowali akcję w sobotnie południe na Placu Wolności. Przechodnie informowani byli o celach akcji i proszeni o podpis na listach poparcia w sprawie zwołania ogólnopolskiego Referendum Szkolnego. Część przechodniów zdecydowanie poparło inicjatywę ale nie brakowało również zdeklarowanych przeciwników pomysłu. Jak widać, sprawa nadal mocno dzieli Polaków.

Muzyka i głośne komunikaty, już z daleka przyciągały przechodniów. Na miejscu, organizatorzy z Komitetu Obrony Demokracji informowali o szczegółach. Zdaniem członka zarządu Mateusza Kijowskiego planowana od 1 września 2017 roku reforma oświaty oznacza: duże, zatłoczone, podstawówki, małe dzieci i nastolatki w jednym budynku, powrót starego systemu, przenoszenie uczniów po III klasie do innej szkoły, pisane „Na kolanie” podręczniki, mniej lekcji z przedmiotów przyrodniczych, o rok krótsza nauka przed wyborem szkoły średniej, kumulacja roczników w 2019 roku, marnowanie pieniędzy podatników, a wreszcie zamykanie szkół. KOD uznaje tę sprawę za bardzo ważną w życiu społecznym kraju i uważa, że całe społeczeństwo powinno zdecydować w referendum czy jest za takimi zmianami.

Komitet Obrony Demokracji zbierał podpisy za referendum szkolnym

fot. Sławomir Ryfczyński

Już podczas zbierania podpisów za referendum w tej sprawie można usłyszeć opinie mieszkańców. Jedni mają dość ciągłych zmian, uważają , że kolejna oznacza niepotrzebny bałagan i odbije się najbardziej na najmłodszych. Inni nie rozumieją z kolei o co w ogóle cały ten szum. Byli i tacy, którzy mieli pretensje do Mateusza Kijowskiego o niepotrzebną rozróbę.

Komitet Obrony Demokracji zbierał podpisy za referendum szkolnym

fot. iswinoujscie.pl

Zdaniem organizatorów inicjatywy referendalnej Polega ona m.in. na likwidacji gimnazjów, utworzeniu ośmioletniej szkoły podstawowej i czteroletniego liceum oraz powołaniu szkół branżowych. KOD powołuje się na opinie rodziców, a także samorządów, którzy twierdzą, że nie jest to dobra zmiana.
Planowana reforma edukacji stwarza więcej zagrożeń niż szans, ponieważ:

ogranicza dostęp do edukacji ogólnokształcącej,
skraca czas powszechnego kształcenia,
obniża poziom jakości edukacji.

Aby wniosek o referendum krajowe mógł być uwzględniony to zgodnie z polskim prawem musi go podpisać 500 tysięcy obywateli.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 148, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-148 z 148

Gość • Czwartek [23.02.2017, 09:14:54] • [IP: 80.245.184.**]

Czy KOD, tak jak ZNP, jest za traktowaniem polskich dzieci patologią" gender"?

Gość • Wtorek [21.02.2017, 18:54:47] • [IP: 95.129.228.***]

Przepraszam, czy to jest zbiórka na alimenty? Jak się siedziało w fotelach w ciepłych kapciach przed telewizorem w trakcie wyborów, a nie czytało programu PIS, to teraz trzeba biegać - nie ma rady.

Gość • Wtorek [21.02.2017, 18:16:41] • [IP: 92.42.117.***]

Jaki Język tacy Ludzie.!!

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 22:36:17] • [IP: 178.238.253.**]

ZAORAĆ GIMNAZJA !!

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 13:01:49] • [IP: 80.245.181.**]

KOD- Każdego Otumaniamy Dezinformacją :-)

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 11:55:29] • [IP: 88.156.235.***]

Ile tym babciom dziadkom płaci KOD?Jeżeli KOD walczy o powrot poprzedniej wladzy to jaki sens referendum skoro nie bedzie uznany tak jak było poprzednio. ale PIS bedzaie musiaql zrobic to czego nie robila POi PSL.Prawo Kaduka istnieje.

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 10:44:10] • [IP: 83.11.151.**]

KIEDYS ZBIERALI PODPISY PRZECIW TEMU CO TERAZ OKAZAŁO SIĘ DOBRE, CZY TO JEST PRZYGRYWKA TEGO OSRANEGO KOD PARTII, , PO, , CO ZA BEZSENS, WAM POLACY TO NIKT NIE PASUJE, WESCIE SIĘ ZA ROZBUDOWE TEGO CO PO ZNISZCZYŁO A BĘDZIE PRACA I WRÓCĄ SZYKANOWANI RODACY ZA GRANICY,

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 09:55:51] • [IP: 62.69.241.***]

Przechodziłem z dzieckiem obok namiotu KOD z dzieckiem w wieku szkolnym, a więc widać było, że mogę być zainteresowany akcją KOD-u. Nikt jednak nie zaproponował mi poparcia dla ich inicjatywy, a obserwowałem to przez kilkanaście minut. Zauważyłem, natomiast, że podpisy składały tylko osoby, których wiek wskazywał że już dawno ich dzieci wyrosły z wieku szkolnego. Cieszę się że nie będzie gimnazjów. Mam nadzieję, że zdążą wprowadzić tę reformę zanim moje dziecko by musiało iśc do gimnazjum. Oczywiści od 1 do 8 klasy nauka powinna być w jednym budynku.

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 08:56:45] • [IP: 81.18.220.***]

Jestem za 8klasowym systemem! Do starszych pan/ panow z KOD przestancie ogladac ten TVN/TVN24 bo straciliscie juz kontakt z rzeczywistoscia - zacznijcie myslec samodzielnie a nie wierzycie w farmazony w TV... straszne spustoszenie w tych waszych glowach wam robia...

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 01:32:07] • [IP: 80.245.188.***]

Jestem matką i chcę 8 klas dla swojego dziecka. Nie jestem za żadną partią, nie obchodzi mnie, kto jest kim. Liczą się czyny i tylko one. System z gimnazjum był zły, jestem zdziwiona, że ktoś go popiera. Nie można oddziaływać wychowawczo na ucznia zmieniając mu otoczenie co 5 minut. A trzyletnie licea to pic na wodę. I wszyscy to wiedzą. Nie kopiujmy zachodu, bo oni mają inną mentalność, zostali wychowani w innej kulturze, obyczajach. Patrzmy realnie co jest u nas dobre, co będzie dobre dla naszych Polskich dzieci. Nie narzekajmy ciągle i na wszystko. Więcej radości.

Polak katolik • Niedziela [19.02.2017, 21:50:27] • [IP: 37.8.215.***]

Pamiętam, pamiętam jak przewodniczący ZNP S.Broniarz wodził emerytki na protesty przeciwko gimnazjom, dzisiaj Sławek wodzi babunie w drugą mańkę ! ! Nie ważne za czy przeciw ! Ważne by ryja drzeć za czymkolwiek byle by nie być zbędnym KOD ? Gdyby Kijowski przejmował się edukacją a nie defraudacją kasy z puszek to może zauważył by że ustawę już popisał prezydent, KOD spóźnił się tylko o jakieś trzy miesiące ale czego wymagać od czerwonych babć i i dziadków broniących swych tłustych emeryturek opitych prze Bolka i Kiszczaka przy okrągłym stole.

Gość • Niedziela [19.02.2017, 19:17:21] • [IP: 80.245.179.***]

Jest czego bronić, po ostatniej reformie poziom nauczania kuleje jak nigdy. 8 + 4 było dużo lepszym systemem (pomijam sam program).

Gość • Niedziela [19.02.2017, 18:32:59] • [IP: 81.173.128.*]

Czy niema mlodych w Swinoujsciu ktorzy by takie syfiarstwo pogonili.

Gość • Niedziela [19.02.2017, 18:24:15] • [IP: 94.254.227.**]

Haha PiSo katoliby w natarciu 😇

Gość • Niedziela [19.02.2017, 18:04:56] • [IP: 83.21.59.**]

Obowiązkiem katolika jest mówić prawdę i oddawać każdemu to, co mu się należy. Nie wycieraj sobie gęby katolikami. A skąd się wziął ten niby gorszy sort? Czy nie stąd, że człowiek zachowuje się tak, że sam sobie odbiera godność? Że jak" świnia tarza się w swoim gnoju". I kwiczy i dziwi się, że inni nie mówią o nim dobrze? Co posiejesz to i zbierzesz. Warto zapamiętać to ważne duchowe prawo.

Gość • Niedziela [19.02.2017, 17:30:55] • [IP: 37.47.160.***]

jak bardzo trzeba nienawidzić nasz kraj żeby przyłączać się do tych awantur które organizuje KOD.

Gość • Niedziela [19.02.2017, 15:15:04] • [IP: 92.42.112.***]

W Szwecji już w przedszkolu robią spędy dzieci machających tęczowymi chorągiewkami. I za tym tęskni PO, SLD, PSL, KOD i nowoczesnym. Reforma oświaty wg. PiS przywraca w szkole normalność i chroni nasze dzieci przed promowaniem dewiacji. Dlatego opozycja tak głośno kwiczy!!

Gość • Niedziela [19.02.2017, 14:46:08] • [IP: 92.42.114.***]

Ciąg dalszy nienawiści, do kiedy będziecie tak ludziom ubliżać wy ten niby lepszy Sort podający się za katolików a oczy byście wydłubali, wstyd. ...

Gość • Niedziela [19.02.2017, 14:42:42] • [IP: 92.42.114.***]

Polski nie stać na takie reformy, to jest wydawanie i dzielenie społeczenstwa , masakra

Gość • Niedziela [19.02.2017, 14:03:28] • [IP: 62.69.253.**]

Małpowanie wszystkiego co zachodnie teraz wychodzi nam bokiem i mamy za to płacić. Rozpierdzielili system 8 klas bo był bee, nie był be, był bardzo dobry. Zamkneli zawodówki i co? bo były be, be. I jaki tego efekt, gówniany. System emerytalny też im się nie podobał, więc okradli polaków. Chcę jednomandatowych okręgów wyborczych aby żadne jełopy nie mogły rządzić POLSKĄ

Gość • Niedziela [19.02.2017, 13:05:46] • [IP: 94.254.233.**]

TA PATRYJOTYCZNA MŁODZIEŻ Z KOD RODEM Z PRL Z ORGANIZACJI PZPR CHCE POWOŁAĆ STARĄ W łasną wszkołe CZYLI WUML WIECZOROWY UNIWERSYTET MARKSIZMU I LENINIZMU .

Gość • Niedziela [19.02.2017, 12:56:25] • [IP: 93.184.66.***]

co mnie to co na zdjeciąch, ja na zdjęciu widzę fajną mamę, skupiam się na pozytywach

Gość • Niedziela [19.02.2017, 12:36:16] • [IP: 80.245.180.***]

Odpowiedź do: 125 Przyczyny upadku szkół zawodowych są dość złożone. Kogo te szkoły miały kształcić? Miały przygotowywać do zawodu rzemieślników i robotników wykwalifikowanych. W rzeczywistości szkoły te prowadziły przede wszystkim lekcje z przedmiotów ogólnokształcących, a praktyki zawodowe prowadziły głównie zakłady pracy; w Świnoujściu było mało warsztatów przyszkolnych. Kiedy padły, kto miał uczniów uczyć zawodu? I w jakich zawodach, gdy rzemiosło upadło? Brak wizji rządu, ale również urzędników oświaty w naszym mieście, do jakich zawodów niewymagających wykształcenia średniego przyuczać i w oparciu o jaką bazę. A gdy to się ustali, ile to będzie kosztować. Nikomu tu nie chce się o tym myśleć.Stąd tyle sfrustowanej młodzieży! Urzędnicy chyba czekają, aż część wyjedzie za chlebem, część trafi do więzień, część wesprze opieka socjalna. Nie mamy szczęście do ludzi myślących przyszłościowo i w oderwaniu od swojego stołka i partii, której służą!!

Gość • Niedziela [19.02.2017, 12:08:48] • [IP: 94.197.120.**]

wysłac Kod do nauki stare. pierniki.Jak ja nienawidze KOd PO zdrajcy narodu

Gość • Niedziela [19.02.2017, 11:44:33] • [IP: 204.27.59.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Niedziela [19.02.2017, 11:35:14] • [IP: 94.254.231.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Niedziela [19.02.2017, 11:29:27] • [IP: 37.248.166.***]

Niech najpierw nazbierają na alimenty

Gość • Niedziela [19.02.2017, 10:58:46] • [IP: 79.140.194.**]

Elimenciarze !! Najpierw na swoje dzieci trzeba placic !! To dopiero kod-Y. Na zdjeciach widac samych starych komuchow, przeciesz onie mnie wiedza co to gimnazium itd...

Gość • Niedziela [19.02.2017, 10:46:00] • [IP: 31.0.125.***]

180* brawo, dopowiedz jeszcze ze poprzednia zmiana uznała że nie potrzebne jest szkolnictwo zawodowe bo Polacy muszą być wykształceni no i mamy ku... tabuny tempy magistrów od obsługi kasy sklepowej!!

Gość • Niedziela [19.02.2017, 10:45:39] • [IP: 80.245.180.***]

cd. Nasi kochani Radni naszego kochanego miasta chcą klasy 7 i 8 wysłać do budynków, w których są obecnie gimnazja. Co się zatem zmieni? Prawie nic! Bo czy za tymi uczniami powędrują ich nauczyciele i wychowawcy? Na pewno nie! Jest to ukryta urzędnicza blokada reformy! O co więc chodzi? O pieniądze! Bo przecież trzeba by wyposażyć w tych szkołach gabinety fizyki, chemii itp. Przemyślmy jeszcze raz: co będzie lepsze dla uczniów i ich rodziców, a nad programami szkolnymi pochylmy się i nad nimi dyskutujmy! Pozdrowienia dla życzliwych uczniom i ich rodzicom!

Gość • Niedziela [19.02.2017, 10:35:40] • [IP: 178.238.253.**]

A sądziłam, ze w moim mieście, są ludzie mądrzy i tacy którzy ukończyli dawną podstawówkę, bo o partii KOD nie ma co pisać, bo kto oni i kto ich reprezentuje to masakra i dno totalne, a moze ludzie mają rację że to byli agenci i inni z tej profewsji!

Gość • Niedziela [19.02.2017, 10:22:17] • [IP: 80.245.180.***]

Tekst trochę długi, ale warto przeczytać. W tej dyskusji jest wiele emocji, a przecież to argumenty za lub przeciw powinny być uzasadnieniem stanowiska. A co mamy? Jeśli popierasz PIS - jesteś za, jeśli PO i KOD - przeciw Z rzadka pojawiają się argumenty merytoryczne! Programy szkolne zmieniały się, nawet w okresie PRL-u, nad nimi można pochylić się i dyskutować, ale system szkolnictwa to coś więcej! Zobaczmy, co zyskują, a co tracą uczniowie. Gimnazja obejmowały 3 najtrudniejsze roczniki; 7, 8 klasa podstawówki i 1 szkoły ponadpodstawowej. Nauczyciele zanim poznali uczniów i ich rodziców mijał rok; trudno było pomóc. Co 3 lata zmiana nauczycieli, wychowawcy, zespołu klasowego i środowiska (po 6 klasie). W szkole 8-klasowej: zmiana następuje tylko po klasie 3, środowisko i zespół klasowy bez zmian. Przez 5 lat między uczniami, rodzicami a wychowawcą tworzą się więzi pomagające oddziaływać wychowawczo na uczniów, nauczyciel poznaje ucznia, obserwując jego rozwój co pozwala zrozumieć go. Nie jest anonimowy. cd

Gość • Niedziela [19.02.2017, 10:21:51] • [IP: 109.243.157.*]

8:39 - za niesławnych rzadów PO-PSL zapalono światło dla indoktrynacji dzieci, a to przyzwolenie wykorzystywały lokalne wydziały oświaty - np.w Świnoujściu kilka lat temu zagoniono młodzież na wystawę o profilaktyce AIDS (odbywało sie to w foyer sali teatralnej). Ustawiono też stoisko, które obsługiwał Niemiec nie znający choćby jednego słowa w języku polskim - miał prezerwatywy, które rozdawał młodzieży. To była impreza pod patronatem wydziału oświaty kierowanego u nas od lat przez SLD. Istniała bowiem ideologiczna koalicja PO-PSL-SLD-Palikociarnia - nie zapominajmy tamtych czasów! W wydziale oświaty są ci sami ludzie!

Gość • Niedziela [19.02.2017, 10:20:26] • [IP: 88.156.235.***]

KOD- komitet Obrony Dziadkow.Prosze popatrzeć kto tam jest.Te babcie uczyly sie w podstawowce 8-klas, czyzby niedouczone?Byc moze amnezja.Popieram REFORME.Tak trzymac PIS.Nie zaklamywac rzeczywistosci!!

Gość • Niedziela [19.02.2017, 10:15:49] • [IP: 37.47.12.***]

Kto za KOD-em stoi?? Skąd pieniądze na plakaty namioty, nagłaśnianie??

Gość • Niedziela [19.02.2017, 10:12:32] • [IP: 37.47.131.*]

Sami naj młodsi uczniowie się podpisuia podpetycja na tym zdjęciu szkoda ze niewzieli dzieci ze zlobka bo maja cos do powiedzenia

Gość • Niedziela [19.02.2017, 09:35:52] • [IP: 62.69.254.***]

czy to akcja obywateli PRL-u, czy też tych oderwanych od KORYTA, czy może tylko pożyteczni idioci

Gość • Niedziela [19.02.2017, 08:39:13] • [IP: 79.186.220.***]

Popieram reformę oświaty chociażby z tego powodu, że nie będzie promocji homoseksualizmu. Nie będzie homoseksualnej indoktrynacji naszych dzieci, która hojnie wlewała się do szkół w ostatnim czasie za rządów Kluzik POprawnej POlitycznie. Lewackim tęczowym zrytym beretom należy powiedzieć STOP.

Gość • Niedziela [19.02.2017, 08:29:45] • [IP: 37.47.158.**]

Znowu ludziom wodę z mózgu robią i będą pokazywać że ludzie nie chcą reformy. Byłem świadkiem jakie głupoty gadają.

Gość • Niedziela [19.02.2017, 07:49:34] • [IP: 89.174.73.**]

Popieram reformę. KOD to wichrzyciele !

Gość • Niedziela [19.02.2017, 07:47:13] • [IP: 94.254.243.**]

Do 94.254.147.***] Nie ma jeszcze podstaw programowych do szkół ponadpodstawowych.

Gość • Niedziela [19.02.2017, 06:58:13] • [IP: 88.156.206.***]

To rodzice zmagaja sie z reformą oświaty to my musimy znalezc czas na prace wychowanie dzieci ich rozwoj i nauke to my sie z tym zmagamy My nie ludzie ktorzy dawna sa na emeryturach.

Gość • Niedziela [19.02.2017, 06:29:48] • [IP: 92.42.114.***]

Po co zbierać podpisy ?! Trzeba było wziąć udział w wyborach parlamentarnych a dziś nie było by problemów /z PiS/

Gość • Niedziela [19.02.2017, 04:12:29] • [IP: 172.20.10.***]

Ale dlaczego w ferie?tez bym podpisala..

Gość • Niedziela [19.02.2017, 02:07:22] • [IP: 89.174.73.**]

Najzabawniejszy w tym sporze jest Związek Nauczycielstwa Polskiego, który jest zawsze przeciw. Protestował przeciwko utworzeniu gimnazjów, a gdy obecna władza zamierza spełnić postulaty ZNP wyrażane w dramatycznych apelach i protestach, nagle jest przeciw likwidacji gimnazjów. Jednym słowem obłęd!

Gość • Niedziela [19.02.2017, 02:03:52] • [IP: 93.94.189.***]

Uwarzam rze KOD jest zagrozeniem dla polskiej suwerennosci, manipuluje opinia publiczna, nie chce odnowy polskiego spoleczenstwa obywatelskiego, chce utrwalic nauczanie polakow po 89", chce zepchnac role mezczyzn na drugi plan. To starsze kobiety powinny przejac wladze w gminie. Niech w koncu powiedza, Gdzie jest Willy??

Gość • Niedziela [19.02.2017, 00:52:33] • [IP: 80.245.179.***]

Zadaniem KOD-u jest robienie zamętu. Szkoda że część tych ludzi nie wie co robi. To efekt oglądania TVN-u.

Gość • Niedziela [19.02.2017, 00:34:51] • [IP: 92.42.117.***]

KODziarze, zajmijcie się reformą alimentów.

Gość • Niedziela [19.02.2017, 00:03:10] • [IP: 37.47.50.***]

Niech już dadzą spokój. Wszyscy oczekują tej reformy i tyle. KOD jakoś zapomniał jak Po mieliło milion podpisów w sprawie poprzedniej reformy i to im nie przeszkadzało. A po drugie skąd oni mają kasę na te pakiety. plakaty, sprzęt, gadżety itd Każdy kto kiedykolwiek organizował podobne rzeczy wie ile to kosztuje...

Gość • Sobota [18.02.2017, 23:57:06] • [IP: 94.254.147.***]

Reformę w edukacji uważam za rozwiązanie w dobrym kierunku i liczę na to, że rząd konsekwentnie będzie ją wprowadzał. Gimnazja wywarły fatalny wpływ na młode pokolenia a obecna podstawa programowa dla szkół ponadgimnazjalnych jest tragiczna. Nowa przywraca normalność i właściwy poziom.

Gość • Sobota [18.02.2017, 23:48:14] • [IP: 79.188.100.***]

Te reforma była oczekiwana od lat i popieram ją całym sercem. A KODowcy to zwykli krzykacze i donosiciele na własny kraj. Paradoks KODu polega na tym, ze jako" obrońcy demokracji" nie potrafią sie pogodzić z wynikami demokratycznych wyborów...wstyd

Gość XXXXXXXXXXXXXXXX • Sobota [18.02.2017, 23:39:39] • [IP: 80.245.188.**]

Kto jest przewodniczącym Świnoujskiego" KOD" ? ?

Gość • Sobota [18.02.2017, 23:38:11] • [IP: 92.42.119.***]

Ja zgadzam się gościem z gdz; 21;30 dziękuję za wypowieć

Gość • Sobota [18.02.2017, 23:17:41] • [IP: 62.69.231.***]

dex - yes yes yes

Odyseusz • Sobota [18.02.2017, 23:12:42] • [IP: 88.156.233.***]

Szkoda ze nie wiedziałem.. .dostalbym 100 zł za podpis.. .na flaszkę byłoby jak nic

Gość • Sobota [18.02.2017, 23:01:29] • [IP: 184.168.46.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Sobota [18.02.2017, 22:49:38] • [IP: 83.20.255.**]

Jakie to smutne ! Szanowni Państwo dyskutanci ze Świnoujścia, Wasze" popisy"w komentarzach o referendum ws.Reformy Oświaty bardzo źle świadczą o Waszym wykształceniu i wychowaniu.Język jakim się posługujecie wynieśliście ze szkół w których pobieraliście nauki ? Żal mi Was i Waszych nauczycieli.Niech Was i Wasze dzieci wykształci nowa ekipa rządząca a młodzież pospiesznie niech zapisze się do organizacji narodowych, niech idą na marsze przepełnione nienawiścią którą i wy tu kipicie.Niech w szkole zabraknie mądrych nauczycieli a po naukę niech idą pielgrzymką do Torunia. Pozdrawiam.

Gość • Sobota [18.02.2017, 22:29:30] • [IP: 93.94.185.***]

DOBRZE ŻE WRACA 8 KLASOWY SYSTEM NAUCZANIA W SZKOŁACH

Gość • Sobota [18.02.2017, 22:21:13] • [IP: 178.238.247.**]

bardzo dobra reforma !!wreszcie beda szkoly zawodowe i prawdziwi fachowcy a nie jak teraz ludzie wykonuja prace bez wyksztalcenia zawodowego.popieram reforme.

Odyseusz • Sobota [18.02.2017, 22:20:04] • [IP: 88.156.233.***]

Czy ci z tzw KOD nie czytają postów o sobie?. ..i mimo to maja czelność się afiszowac? ??

Gość • Sobota [18.02.2017, 21:57:49] • [IP: 62.69.252.***]

Polskie gimnazja należą do najgorszych w Europie. To jest kłamstwo!

Gość • Sobota [18.02.2017, 21:39:21] • [IP: 109.243.157.*]

To co powiedział profesor Wolniewicz o KODzie, że jest agenturą, jest bardzo trafne, ale musze tu skierować uwagę tez i do przeciwników KOD. Nie operujcie debilnym argumentem, że starsi nie maja prawa głosowac, bo ich to rzekomo nie dotyczy. Ludzie, opanujcie się! Po pierwsze, to, jaki świat zastajecie, jest owocem pracy ludzi starszych, którzy maja DOŚWIADCZENIE (przez wieki to ludzie starsi uważani byli za mądrych i do dzis nawet tak jest, bo premierami, prezydentami zostaja ludzie starsi), po drugie - oni własnie sa ojcami, matkami, dziadkami, babciami, więc ich to dotyczy, bo przejmują się losem swoich dzieci i wnuków. No i wszyscy mają prawa obywatelskie do wyborów politycznych, tez i w sprawie oświaty czy służby zdrowia albo wojska.---Natomiast podkreślę, że oczywiście KOD jest sztuczną inicjatywą, nie oddolną, mająca za zadanie utrwalic wpływy tych, którzy je stracili w demokratycznych wyborach; to środowisko postubeckie, postkomunistyczne, odrażające politycznie i ideowo.

Gość • Sobota [18.02.2017, 21:34:02] • [IP: 83.11.86.***]

NIE ZNAM TYCH OSÓB - TO JACYŚ PRZEBIERAŃCY !

Gość • Sobota [18.02.2017, 21:32:48] • [IP: 92.42.119.***]

60+ dobrze wspomina komunę dlatego są za kodem, komunista zawsze komunistę poprze.

Gość • Sobota [18.02.2017, 21:27:05] • [IP: 75.156.87.***]

Zdjecie mowi samo o sobie, sama mlodziez.

Gość • Sobota [18.02.2017, 21:24:55] • [IP: 37.248.161.***]

PO 60 roku życia przed POdpisaniem powinni przedstawić aktualne zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia przychicznego

Gość • Sobota [18.02.2017, 21:12:52] • [IP: 37.248.161.***]

Kto podpisuje te DURNE LISTY Gimnazjum i obecny system kształci FACHOWCÓW na zmywak w Londynie i na obierak w Albeku

Kiepski • Sobota [18.02.2017, 20:57:56] • [IP: 46.231.62.***]

Gość • Sobota [18.02.2017, 20:14:02] • [IP: 164.126.237.**]" ...Tak trzymać. Niech pislamiści krzyczą i warczą-ale to znak, że się boją..." Co ma wspólnego polityka do nauczania? Popierasz PO a wrogo jesteś nastawiony do PiS-u! Teraz wiesz jak czują się ludzie których zapewne nazywasz MOHERAMI! Tobie i innym zaślepionym politycznie, proponuję zrzucić klapki z oczu i myśleć o wszystkich (o Polsce, Polakach) a nie tylko o swoich racjach (niejednokrotnie niesłusznych, wypaczonych, wrogich). Pomyśl:" Nie rób drugiemu co Tobie nie miłe" a politykę zostaw politykom (nie tym obecnym amatorom z PO, PiS-u, SLD czy PSL-u itp.).

Gość • Sobota [18.02.2017, 20:54:25] • [IP: 95.129.224.**]

Dajcie spokój, ten KOD, to banda oszołomów.

Gość • Sobota [18.02.2017, 20:48:13] • [IP: 80.245.186.***]

STARE KOMUCHY PODPISUJA LISTY, A SAMI KONCZYLI PODSTAWOWKI 7 I 8 LETNIE.gDZIE SA MLODZI RODZICE?pIENIACZE NA PIERWSZYM MIEJSCU!wARA WAM OD TEGO CO JEST DOBRE I SPRAWDZONE!!

Gość • Sobota [18.02.2017, 20:47:12] • [IP: 88.156.206.***]

I Kto składa podpisy?? starsze osoby, których to nie dotyczy, to rodzice mają tu najwięcej do powiedzenia a nie osoby starsze które już swoje dzieci wychowały...

Gość • Sobota [18.02.2017, 20:43:11] • [IP: 37.47.162.***]

KODOWCY DO ROBOTY. ULICE SPRZATAC. LISCIE GRABIC KIBLE SPRZATAC. . SUPER ZE ZLIKWIDOWANO GIMNAZJA BRAWO . .NIE MACIE ZADNYCH SZANS. JESTESCIE BIEDNA GRUPA SPOLECZENSTWA...WPIERW ZROBCIE PORZADEK WOKOL SIEBIE. ...NIKT WAS NIE BEDZIE SLUCHAL JESTESCIE MARIONETKA . ..CZYM CHCECIE SIE WYKAZAC CHYBA WLASNA GLUPOTA.ZA TO MACIE SUPER SWOJEGO LIDERA -TRAGEDIA

kris • Sobota [18.02.2017, 20:40:52] • [IP: 80.245.180.***]

Dex lepiej ując tego nie można.

Gość • Sobota [18.02.2017, 20:38:38] • [IP: 62.69.231.***]

Ta młoda z tym transparentem - slogan zawierający jedno wielkie kłamstwo - co za idiota Kodowiec który to wymyślił.

zgryzliwy_lolek • Sobota [18.02.2017, 20:29:02] • [IP: 109.189.141.**]

Po co? Jestem za reformą, gimnazja to jeden wielki niewypał.

Gość • Sobota [18.02.2017, 20:28:11] • [IP: 80.245.183.***]

głupcy na emeryturkach co nie mają co robić w domu i oglądają TVN, które sączy im syf do głów:)

Gość • Sobota [18.02.2017, 20:26:39] • [IP: 37.47.15.***]

DAX popieram

Gość • Sobota [18.02.2017, 20:14:02] • [IP: 164.126.237.**]

Popieram-brawo KODowcy. Tak trzymać. Niech pislamiści krzyczą i warczą-ale to znak, że się boją. Bo wszyscy wiemy, że ta reforma nie ma żadnego uzasadnienia. Poza tym, że trzeba wykształcić przyszły elektorat pisu i zakłamać historie, ALE PIS TEŻ NIEDŁUGO BĘDZIE HISTORIĄ I KTOŚ PO NICH BĘDZIE MUSIAŁ POSPRZĄTĆ...

Gość • Sobota [18.02.2017, 20:05:52] • [IP: 108.29.78.***]

Wystarczy obejrzeć teleturniej jeden z dziesięciu i odpowiedzi małolatów powalają kod aut

Gość • Sobota [18.02.2017, 19:57:00] • [IP: 37.248.17.***]

po co promujecie tych komuszych zlodziei - jeszcze s-cie wciaz jest czerwona wyspą? radzieccy towarzysze wciaz sa wiekszoscia? odpusccie sobie polityke, nie jestescie od tego

Gość • Sobota [18.02.2017, 19:53:19] • [IP: 88.156.234.***]

Na zdjęciach widać ze podpisują się sami starsi ludzie, ich przecież ta reforma już nie dotyczy.

Gość • Sobota [18.02.2017, 19:50:07] • [IP: 83.20.242.***]

Dex pięknie napisałeś. Nic dodać nic ująć. Brawo.;)

Gość • Sobota [18.02.2017, 19:46:36] • [IP: 95.129.228.***]

w Komunistycznej Polsce kto chciał więcej się dowiedzec o Naszym Kraju to Słuchał Radia Wolna Europa z Monachium

Gość • Sobota [18.02.2017, 19:46:10] • [IP: 46.112.232.**]

Gdzie był (tfu) kod jak PO-PSL wyrzuciło miliony podpisów przeciw wysłaniu 6 latków do szkoły i przeciw podwyższeniu wieku emerytalnego? I jeszcze pytanie, kto miałby zapłacić za te referendum? Powinni to być te osoby, które złożyły podpisy...

Gość • Sobota [18.02.2017, 19:44:22] • [IP: 178.238.253.**]

Jestem ojcem. Niedługo będę posyłał dziecko do szkoły. Nie chcę, aby moje dziecko uczęszczało do gimnazjum. Jestem za całkowitym zaoraniem tego shitu.

Gość • Sobota [18.02.2017, 19:40:14] • [IP: 79.186.50.**]

Co pis wymyśli to zrobi sami z po powiedzieli wygrajcie se wybory będziecie rządzić to se wygrali i se rządzą

Gość • Sobota [18.02.2017, 19:39:23] • [IP: 46.231.63.**]

Jak widać na zdjęciach sama młodzież głosuje za gimnazjami ! Brawo

Gość • Sobota [18.02.2017, 19:36:57] • [IP: 62.69.253.***]

KIJOWSKI DO WIĘZIENIA ZA NIEPŁACENIE ALIMENTÓW WSTYD ZA DZIADA. Weźcie się do roboty i nie przeszkadzajcie rządowi.

dajcie ŻYĆ! • Sobota [18.02.2017, 19:35:58] • [IP: 109.243.157.*]

Patrzcie, jakiż to paradoks: ci, co stanowili środowiskową podstawę czarnych marszów domagających się utwierdzenia, a może i rozszerzenia prawa matek (i ojców) do unicestwiania życia powstającego pod sercem matki, ci sami rzekomo troszczą się - znów - o dzieci. -------Najpierw DAJCIE IM SIĘ URODZIĆ!!

Gość • Sobota [18.02.2017, 19:34:34] • [IP: 92.221.31.**]

rozliczcie lepiej Kijowskiego wstyd

Gość • Sobota [18.02.2017, 19:17:43] • [IP: 83.27.220.***]

O co Ci ludzie walczą. Przecież wszystko jest już przesądzone. Prezes kazał Prezydent podpisał i życie toczy się dalej według {PIS

Gość • Sobota [18.02.2017, 19:09:32] • [IP: 184.168.27.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Dex • Sobota [18.02.2017, 18:51:56] • [IP: 31.2.56.**]

Do tego co w imieniu 60+, powiem tak. Wiedzę to Wy mieliście - Nauczyć się życiorys Stalina na pamięć i chodzić w pochodach majowych. Za Waszych czasów nie było dostępu do informacji i dorastaliście w indoktrynacji. Tyle umieliście na ile towarzysze radzieccy uznali za słuszne. Czasy się jednak zmieniły i mamy wolny dostęp do informacji. A Rozwijanie pasji i wiedzy nie jest kwestią gimnazjów, tylko indywidualizmu jednostki. Ktoś zostaje wykształconą osobą mimo kiepskich warunków jak chce - a ktoś inny mimo doskonałych warunków nauki ciemny i bez pasji pozostanie. I to nie rząd PiSu nam grozi tylko totalitarna opozycja. Bo totalną to ciężko ją nazwać. Za dużo pisemek od Agory czy Newsweeka się czyta to potem boicie się PiS-u jak diabeł wody święconej.

Gość • Sobota [18.02.2017, 18:43:13] • [IP: 164.127.112.***]

Pogonić tych z KOD. Niech fermentu nie sieją.Za dużo mamy studentów po politologi.

Gość • Sobota [18.02.2017, 18:37:39] • [IP: 178.238.246.***]

Wszelkim MĘTOM niezidentyfikowanym merytorycznie, w rodzaju KOD mówimy STOP. Dość ROZRÓBY popleczników TOTALNEJ OPOZYCJI. Gdzie ZASADY MORALNE Kijowskiego? Dlaczego nie dba o swoje dzieci i nie płaci ALIMENTÓW? Przecież to jeden z OSZUSTÓW pobierający PIENIĄDZE od FRAJERÓW, którzy są tak NAIWNI, że OSZUSTOM wierzą na słowo. Stuknijcie się w PUSTE GŁOWY, kiedy jeszcze nie za późno.

Gość • Sobota [18.02.2017, 18:23:04] • [IP: 80.245.180.**]

niech dziadki w moim wieku nie decyduja za swoich wnukow bo to co jest bardzo nowe nie zawsze dobrze sie sprawdzalo w zyciu-zlikwidowano szkoly zawodowe i teraz trudno o wyuczonych specjalistow typu elektryk, murarz, tynkarz, kucharz, szewc, krawiec i inne zawody-niby zlotych raczek jest duzo ale jak cos zrobia to trzeba zaraz reklamowac.A co do KOD-u to moze gdyby glowny reprezentant nie mial tyle niejasnych, paskudnych spraw za swoimi uszami a do tego przystrzygl brode i obcial tą gejowską kitke to wiecej byloby osob popierajacych ich racje i sprawy-On swym wygladem odstrasza ludzi i nie budzi zaufania a do tego brudne, smierdzace sprawy jego przytłaczają zaufanie.Zastnowcie sie ludzie kogo popieracie!!

Gość • Sobota [18.02.2017, 18:19:40] • [IP: 83.20.242.***]

Rodzice powinni raczej się wypowiedzieć, a nie stare dziadki z PRL-u.

Gość • Sobota [18.02.2017, 18:17:53] • [IP: 87.205.66.***]

Właśnie My 60 + w rozmowie z wnukami dochodzimy do wniosków, ze w ich wieku wiedzieliśmy o niebo mniej, mają ogromną jak na wiek wiedzę i dużo zainteresowań i to im rozwinięto właśnie gimnazjach. Jeśli ktoś pisze, ze tylko 60+ działa w KOD to w dużej mierze ma rację ale to właśnie my wiemy czym grozi naszym dzieciom i wnukom rząd Pis-u wespół z kościołem katolickim.Trzeba mieć wiedzę i widzieć zagrożenia by się zaangażować. KOD to organizacja społeczna, która chce by w Polsce wszystkim żyło się sprawiedliwie i by były szanowane prawa zawarte w Konstytucji !!

Gość • Sobota [18.02.2017, 18:14:29] • [IP: 81.173.128.*]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Dex • Sobota [18.02.2017, 18:06:26] • [IP: 31.2.56.**]

Kodomici nam tu jeszcze potrzebni... Gimnazja to wiadomo, nauczycielstwo ma pracę a drukarnie zarobek. Jeszcze dawniej miały one sens jak kształciło się osobno młodzież męską i żeńską. Ale dzisiaj to nie ma sensu. Zrobili w latach 90 biznes na reformie szkolnictwa i tyle. Jak zresztą cała" Bolek Ekipa" na wszystkim na czym się dało. Ale platformerskie eldorado w resortach się skończyło. Niech jadą gdzie indziej bronić swojej demokracji.

Odyseusz • Sobota [18.02.2017, 18:03:27] • [IP: 88.156.233.***]

Co za Pe...ły skąd biorą się tacy idioci?kto im daje te 100 zł?

Gość • Sobota [18.02.2017, 18:01:55] • [IP: 185.138.237.***]

Jestem za podstawówką ośmioletnią a następnie zawodówka ewentualnie liceum lub technikum. Bez zmian programów i podręczników.

Gość • Sobota [18.02.2017, 17:45:17] • [IP: 92.42.119.*]

Do Gość • Sobota [18.02.2017, 16:46:51] • [IP: 80.245.180.***] Zgadzam się w pełni z tą wypowiedzìą.To najbardziej rozsądne i obiektywne podejście do sprawy, godne naśladowania... Pozdrawiam

Gość • Sobota [18.02.2017, 17:45:06] • [IP: 80.245.189.***]

widziałam ten namiot, ludzie omijali plac i namiot Kodu z daleka

Arek • Sobota [18.02.2017, 17:44:21] • [IP: 80.245.180.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Sobota [18.02.2017, 17:40:36] • [IP: 83.20.88.***]

PO zostawiło PO sobie niszczarki, które w ciągu kilku minut zmielą nawet 3.000.000 POdpisów. Są wypróbowane przy innych POdpisach obywateli.Działają bez zarzutu. Dlatego wasze starania są godne POżałowania. Dajecie sobą manipulować w imię koryta dla" elit". ha, ha, ha

Gość • Sobota [18.02.2017, 17:38:24] • [IP: 62.69.203.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość GS • Sobota [18.02.2017, 17:36:18] • [IP: 89.66.192.***]

Pozdrawiam KOD Świnoujście za zorganizowanie akcji zbierania podpisów.Pani Elu, jest Pani wielka.

Gość • Sobota [18.02.2017, 17:34:19] • [IP: 79.186.211.***]

A madralo jeden , to czego nic nie zrobiłeś zeby pozostawic stary system nauczania. Tzn. System osmioklasowy i podręczniki te same co roku. Takiś cwany to trzabyło zapobiec.

Gość • Sobota [18.02.2017, 17:31:23] • [IP: 83.21.82.***]

Pozdrawiam 80.245.180.*** za rozsądek i zdrowe podejście do młodych ludzi. A KOD-owi już dziękujemy za wieczny zamęt i kłócenie ze sobą ludzi.Nie dajmy się zwariować.

Gość • Sobota [18.02.2017, 17:29:03] • [IP: 79.186.211.***]

Tu chodzi o jak najwieksza ilośc podpisów bez znaczenia kto . I n ic komu do tego kto to czyni.

Gość • Sobota [18.02.2017, 17:22:18] • [IP: 62.69.231.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Sobota [18.02.2017, 17:20:01] • [IP: 80.245.188.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Sobota [18.02.2017, 17:17:36] • [IP: 93.94.186.***]

Szkoda, że na alimenty dla szefa nie zbierają!!Kto im jeszcze wierzy??

Gość • Sobota [18.02.2017, 17:17:27] • [IP: 62.69.231.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Sobota [18.02.2017, 17:10:47] • [IP: 62.69.241.**]

60-70% i tak będzie za zmianami w szkolnictwie, szkoda marnotrawienia pieniędzy no chyba, że sami za to zapłacą.

Gość • Sobota [18.02.2017, 17:03:03] • [IP: 95.129.228.**]

Kijowski przyjedzie uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu?

Арбат na was czeka! • Sobota [18.02.2017, 17:02:19] • [IP: 95.129.228.**]

Na Арбат w moskwie tam sie wystawiac ze swoimi mądrościami.Przed telewizor i oglądac seriale w T V N.

Gość • Sobota [18.02.2017, 17:00:16] • [IP: 92.221.105.***]

Nie widzę nic złego w tym, żeby wrócić do systemu z moich czasów...8 lat szkoła podstawowa i potem wybór" zawodówka" lub liceum..w czym problem?ja nie widzę, widzę natomiast...ze jeszcze trochę i ze świecą trzeba by było szukać zegarmistrza, szewca czy zduna...to co stare nie zawsze oznacza, że jest złe- jest sprawdzone i warto skorzystać, co się sprawdziło.

Gość • Sobota [18.02.2017, 16:58:51] • [IP: 95.129.225.**]

No to się obudziliście! a gdzie byliście rok temu, kiedy jeszcze realnie można było jakoś wpłynąć na PIS. Teraz jak ustawa przeszła przez sejm, senat i prezydenta to te podpisy niestety nic nie zdziałają.

Gość • Sobota [18.02.2017, 16:56:51] • [IP: 62.69.251.**]

Widać że sami fachowcy są przeciw reformie na którą oświata czekała tyle lat.

Gość • Sobota [18.02.2017, 16:51:59] • [IP: 62.69.231.***]

Chyba troche za pozno wymyslili to referendum, nieprawdaz?? Juz przed wyborami wiadomo bylo, jakie plany ma na edukacje PiS. To wtedy trzeba bylo sie brac za referenda, a nie teraz. Teraz to chyba tylko po to, zeby namieszac, namacic i po prostu przeszkadzac w reformie. Obudzili sie...

Gość • Sobota [18.02.2017, 16:51:17] • [IP: 92.42.112.***]

Czasem mądrość nie idzie w parze z wiekiem. KOD jest tego wspaniałym przykładem. Te mutanty PO zrobią wszystko aby na siebie uwagę zwrócić. Jeżeli tak im zależy na dzieciach, to niech lepiej robią zbiórkę na alimenty za Kijowskiego. Gdy PO niszczyła oświatę to nie robili żadnego referendum. A miliony podpisów o referendum PO wyrzucała na śmietnik. Co bierze ta panienka z drugiej fotki? Jak trafi na jakiegoś włodarczyka to będzie już za późno na zmianę opinii.

Gość • Sobota [18.02.2017, 16:50:38] • [IP: 31.0.40.**]

A cóż to za określenie- partia Mateusza Kijowskiego? Nie ma takiej partii. Kod to są tysiące ludzi którzy walczą o demokrację. Z Kijowskim lub bez niego. Liu

Gość • Sobota [18.02.2017, 16:50:18] • [IP: 93.144.177.**]

Pis to buraki

Gość • Sobota [18.02.2017, 16:48:08] • [IP: 80.245.183.***]

Kiedyś była Partia Emerytów i Rencistów. Dziś jej elektorat został zagospodarowany przez KOD. 70-80 % z nich to osoby w wieku 60+ (jak nie lepiej).

Gość • Sobota [18.02.2017, 16:46:51] • [IP: 80.245.180.***]

Moje dzieci rozpoczynały edukacja nowym a obecnym sytemem czyli z gimnazjami. Zapytałam ich o zdanie co myślą nad obecną zmiana i powrotem do dawnego systemu. Oboje są za ponownym wprowadzeniem 8 klasowego systemu juz dla swoich dzieci. Stwierdzili, że gimnazja to była wielka pomyłka. Trzeba słuchać młodych rodziców i z ich zdaniem sie liczyć najbardziej a nie moim czy emerytów i rencistów nie obrażając nikogo. My możemy pomóc naszym wnukom w przekazywanie im dobrych manier, dobrych zachowań i pomagać uczyć żyć wykorzystując nasze doświadczenie życiowe. Zawsze nami kierować powinnno dobro dla nas i naszych dzieci. Tym w moim mniemamiu powinny sie zajmowac partie bez względu na przekonania i podziały.

Gość • Sobota [18.02.2017, 16:43:06] • [IP: 62.69.203.**]

Komisja powinna badać pesel te oby nie powinny składać żadnych podpisów one nawet nie wiedzą o co w tej reformie chodzi. Tak jak ten cały kod może tak zajmą się swoim liderem który nie zajmuje się swoimi dziećmi i nie płaci na nie alimentów. Piękny wzór do naśladowania. Kiedy wy przejrzycie na oczy.

Gość • Sobota [18.02.2017, 16:38:16] • [IP: 80.245.183.***]

ale głupcy juz i tak wtopili

Gość • Sobota [18.02.2017, 16:31:09] • [IP: 80.245.188.***]

Najgorszy twój polskiego szkolnictwa to właśnie gimnazja. Ci co tam uczą lub uczyli to wiedzą. Dzieci są dzielone na lepsze i gorsze. Przez to tworzą się typowo patologiczne klasy, w których nie da się pracować. I to prawda, że osoby starsze, które w tej chwili nie mają zielonego pojęcia o edukacji, nie powinny brać w tym udziału. Powinni podpisywać się tylko nauczyciele, rodzice i inni młodzi, pełnoletni ludzie. Reszty osób to nie dotyczy. Nieuczciwe jest więc podpisywanie się pod czymś takim.

Gość • Sobota [18.02.2017, 16:29:50] • [IP: 62.69.231.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gośćk • Sobota [18.02.2017, 16:21:19] • [IP: 37.8.215.***]

Ktoś miał rację do roboty ą nie zakłócać naród. Ciekawe czy ich goru rozliczyć się z zagranicznych pieniedzy

Gość • Sobota [18.02.2017, 16:21:10] • [IP: 37.47.130.***]

w Polsce do referendum musi pójść minimum 50% osób żeby było ważne a to się tylko raz w historii zdarzyło przy ref o wstąpieniu do Unii tak więc to wszystko to tylko robienie z ludzi zwierząt które robią beee beee. .

Gość • Sobota [18.02.2017, 16:19:49] • [IP: 88.156.234.***]

Myślałem, że zbierali podpisy za aborcją? Bo tym dziadkom to chyba został już tylko Uniwersytet III Wieku!? a nie podstawówki!

Gość • Sobota [18.02.2017, 16:19:20] • [IP: 109.243.157.*]

Jak powiedział Mariusz Max Kolonko - oni (KOD i siły, które stoja za nim) przegrają, bo ten ruch nie idzie OD DOŁU, jak każdy ruch ludowy, lecz OD GÓRY - stoją za nim pewne siły, lobby gospodarcze i polityczne. Prof. Wolniewicz, zapytany na wiosne 2016 r., w wywiadzie dla" Do Rzeczy" co sądzi o KOD, odpowiedział krótko:" To agentura".. ...Widziałem dzis, jak chyba pewien wynajęty przez KOD kamerzysta (a może inny) filmował scenki kaptowania do podpisu. Widziałem takich, co odmawiali. Ludzie już wiedzą, co to jest KOD, kim jest Kijowski (alimenciarz zarabiający na tym komitecie), znaja już agresję tego środowiska i jego topniejąca liczebność.

Gość • Sobota [18.02.2017, 16:15:32] • [IP: 178.238.251.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Sobota [18.02.2017, 16:15:01] • [IP: 62.69.229.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Sobota [18.02.2017, 16:14:28] • [IP: 37.248.164.***]

A jak to było z tą zbiórką w Świnoujściu? Poszła na kolację z Michnikiem czy nie poszła?

Gość • Sobota [18.02.2017, 16:12:53] • [IP: 37.47.164.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Sobota [18.02.2017, 16:12:06] • [IP: 37.47.162.***]

nie macie co robic tylko zbierac podpisy -chorzy ludzie a co wam sie nie podoba nieudacznicy dajcie spokoj co wy robicie . koniec z gimnazium to byla wielka pomylka pozdrawiam

Kiepski • Sobota [18.02.2017, 16:07:02] • [IP: 46.231.62.***]

Nie mogę się wypowiedzieć na ten temat (dzieci przeszły już ten etap edukacji) ale czegoś tu nie rozumie?!! Czy jak będą GIMNAZJA to dzieci-młodzież więcej wiedzy zdobędą?Nauczyciele zapewne się nie zmienią, uczyć będą czy w podstawówce (ośmioklasowej) czy w podstawówce i gimnazjum. Najbardziej nielogiczne jest stwierdzenie:"...przenoszenie uczniów po III klasie do innej szkoły..."A jaka jest różnica:zmiana szkoły po trzech latach a zmiana szkoły po sześciu latach? Dotychczas po trzech latach w podstawówce zmienia się nauczyciel-le i sposób nauczania czyli trzy lata jeden nauczyciel, trzy lata kilku nauczycieli, potem trzy lata i gimnazjum-zmiana nauczycieli i znowu zmiana (szkoła średnia) i nauczyciele i szkoła. To co jest lepiej? I co najgorsze!! na zdjęciach podpisy składają osoby starsze, których dzieci (jak moje)już dawno wyedukowały się w starym systemie-ośmioklasowym.Tych ludzi nie powinno się brać pod uwagę.

Gość • Sobota [18.02.2017, 15:57:28] • [IP: 92.42.119.***]

kodowcy nieroby nie wiedza już co ze sobą począć, ulice sprzątać jak nie mają zajęcia.

Gość • Sobota [18.02.2017, 15:52:18] • [IP: 80.245.178.**]

A ty" najmądrzejsza" w Europie.

ciekawa • Sobota [18.02.2017, 15:52:00] • [IP: 178.238.247.***]

A czy te starsze osoby zbierające podpisy wiedzą na czym ta zmiana ma polegać? Myślę że to są przeciwnicy wszystkiego co PiS wymyśli!! A gdzie Elka z Bat.Chłopskich?

Gość • Sobota [18.02.2017, 15:50:06] • [IP: 80.245.177.***]

szacunek dla nich, tyle co stresu wywolala to uwstecznienie do burkina faso to nie jest warte zadnych pieniędzy, zycze powodzenia, mam nadzieję ze będzie referendum, dzięki takim dzialaniom m.in. nie powstala acta dlatego, popieram, szanuję

Gość • Sobota [18.02.2017, 15:46:36] • [IP: 184.168.27.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Sobota [18.02.2017, 15:42:50] • [IP: 184.168.27.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Sobota [18.02.2017, 15:40:33] • [IP: 62.69.231.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Oglądasz 1-148 z 148
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Zaproszenie na obchody Narodowego Dnia Zwycięstwa 8 maja 2025 r. Uroczystość rozpocznie o godz. 11.00 na Placu Słowiańskim pod pomnikiem „Bohaterom Walki o Niepodległość Rzeczpospolitej” poprzez złożenie kwiatów przez władze administracyjne i samorządowe, służby mundurowe, poczty sztandarowe, delegacje organizacji, związków, stowarzyszeń, szkół oraz mieszkańców i gości. Druga część uroczystości odbędzie się o godzinie 11.30 na Cmentarzu Komunalnym w Świnoujściu przy „Kwaterze Wiecznego Spoczynku Weteranów II Wojny Światowej” ■