POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Piątek [17.02.2017, 20:41:20] • Świnoujście

Radny Merchelski: Mieszkańcy nie dajcie się oszukiwać i sobą manipulować!

Radny Merchelski: Mieszkańcy nie dajcie się oszukiwać i sobą manipulować!

Takie plakaty z wizerunkiem radnych pojawiły się w różnych rejonach prawobrzeża(fot. Czytelnik )

Uchwała radnych SLD to zwykły populizm i gra polityczna! W ten ostry sposób radny Zdzisław Merchelski skomentował ostatnią propozycję radnych SLD dotyczącą podjęcia uchwały w sprawie uzyskania dodatkowych informacji na temat planowanej budowy terminala kontenerowego w Świnoujściu. Radny uważa, że proponowana przez Sojusz uchwała niczego nie rozstrzygała, bo była typowo populistyczna i nastawiona na konkretny cel polityczny. - Nie może tak być, żeby ktoś narzucał komuś swoją wolę bez wyjaśnień i dyskusji a tym bardziej, że proponowana uchwała nie rozstrzygała czy ktoś jest za czy przeciw. Trudno zrozumieć dlaczego Radni SLD chcieli nam narzucić taką uchwałę, a za to, że demokratycznie nie zgodziliśmy się na jej uchwalenie, rozpoczęli oszczerczą i kłamliwą kampanię przeciwko nam. To jest zwykły populizm i gra polityczna, która sprowokowała falę wściekłych ataków osób, których motorem działania są najniższe instynkty: zawiść i nienawiść - komentuje radny Merchelski.

Na potwierdzenie swoich słów radny przesyła do redakcji pismo Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej, które 12 grudnia 2016 roku wpłynęło do Urzędu Miasta w Świnoujściu, a więc każdy z radnych mógł odpowiednio wcześnie zapoznać się z jego treścią.

Możemy w nim m.in przeczytać:

"Zachęcam Państwa do zachowania powściągliwości w kwestii kreowania negatywnej wizji ewentualnej przyszłej inwestycji, której ostatecznego kształtu jeszcze nikt nie zna".

Radny Merchelski: Mieszkańcy nie dajcie się oszukiwać i sobą manipulować!

fot. iswinoujscie.pl

- Jest to oczywisty dowód na to, że powyższe pismo było i jest nadal niewygodne dla radnych SLD, ponieważ pokazuje prawdziwe intencje tego klubu! W każdej sprawie dotyczącej rozwoju tego miasta i życia jego mieszkańców, to nie radni są najważniejsi tylko właśnie mieszkańcy. To im właśnie należy się prawdziwa i uczciwa informacja, a nie karmienie ich frazesami, fałszem i obłudą tylko dlatego żeby wygrać następne wybory- dodaje radny Merchelski.

Radny Merchelski: Mieszkańcy nie dajcie się oszukiwać i sobą manipulować!

fot. iswinoujscie.pl

Świnoujski radny za naszym pośrednictwem zwraca się do wszystkich mieszkańców Świnoujścia, ze specjalnym apelem, który publikujemy poniżej w całości:

Radny Merchelski: Mieszkańcy nie dajcie się oszukiwać i sobą manipulować!

fot. iswinoujscie.pl

- Mieszkańcy Świnoujścia, a szczególnie mieszkańcy Prawobrzeża: nie dajcie się oszukiwać i manipulować emocjami przez ludzi, pragnącymi dokopać wszystkim, którzy przeciwnie do nich samych, brzydzą się kłamstwem, populizmem politycznym i hipokryzją! Wieszanie na drzewach, przystankach autobusowych czy skrzynkach energetycznych ulotek szkalujących innych radnych, ukazało prawdziwą brudną twarz tej partii politycznej. W każdej sprawie dotyczącej rozwoju tego miasta i życia jego mieszkańców, to nie radni są najważniejsi tylko właśni Wy mieszkańcy. To Wam należy się prawdziwa i szczera informacja, a nie karmienie Was frazesami, fałszem i obłudą tylko dlatego, żeby wprowadzić do przyszłej Rady Miasta większość radnych i rządzić nie licząc się z nikim i z niczym! W Radzie Miasta macie swoich znanych i uczciwych radnych więc zaufajcie im i pozwólcie im działać. Wierzę w Waszą mądrość. - Radny Zdzisław Merchelski.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 96, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-96 z 96

Gość • Wtorek [28.02.2017, 17:45:30] • [IP: 31.1.214.***]

Merchelski- czy ty czytasz co piszesz? A po drugie- to prawda, że syn już znalazł zatrudnienie w portowej spółce paliwowej?

Gość • Wtorek [21.02.2017, 16:49:47] • [IP: 83.8.129.***]

Wytną kolejne setki drzew, dlatego spieszyć się trzeba z inwestycją dopóki obowiązuje ustawa PISOWA, zetnij co możesz człowieku. A nas zaduszą smogiem i smrodem ciężarówek. Nasze dzieci do wyprawki dołączą maski i po kłopocie.Nie wierzę, że ludzie tego nie ogarniają. Czy od tych inwestycji jest w naszym mieście taniej? Wysokie podatki, za śmieci płacimy na podst. jakiegoś durnego przelicznika za wodę, ceny jak w Warszawce, gdzie się nie obejrzysz ukraińscy pracownicy... co z tego mamy oprócz betonowej pustyni? A no g..no.

Gość • Poniedziałek [20.02.2017, 10:51:08] • [IP: 5.60.73.**]

praca heheh tak jak na lng 3 osoby reszta z katowic i warszawy heheheh

Gość • Niedziela [19.02.2017, 15:41:23] • [IP: 188.146.17.***]

Bedziemy blokowac S3, precz z kontenerami.

Gość • Niedziela [19.02.2017, 14:27:59] • [IP: 92.42.112.***]

Panie Andrzeju ma Pan jaja tak trzymac. Świnoujście to nie tylko Agatowskiej OSIR ALE RÓWNIEŻ GOSPODARKA MORSKA.

Gość • Niedziela [19.02.2017, 11:13:00] • [IP: 31.0.70.**]

Dzięki SLD wszedł do rady, potem SLD porzucił, a teraz to samo SLD krytykuje?A gdzie normalna, zwykła, ludzka przyzwoitość?

Gość • Niedziela [19.02.2017, 11:09:18] • [IP: 95.129.228.***]

Gość • Niedziela [19.02.2017, 10:43:00] • [IP: 88.156.235.***]----> czyja to jest inwestycja? Państwa? Nie... raczej jakiegoś sprytnego Chińczyka. Jaka jest potrzeba i uzasadnienie ekonomiczne dla miasta? Nie ma takiego. ^00 tys. zł rocznego podatku i miejsca pracy, które zapewne obsadza Ukraińcy. A minusy? Wycięcie dużego odcinka lasu objętego programem Natura 2000, zajęcie kolejnego odcinka plaży, włączenie do ruchu na trasie do Szczecina tysięcy zestawów ciężarowych - to raczej pogorszy a nie polepszy warunki życia mieszkańców miasta. Dalej twierdzisz, że ta inwestycja jest nam potrzebna?

Gość • Niedziela [19.02.2017, 11:05:10] • [IP: 31.0.40.**]

Totalna bzdura budować terminal dla kilku miejsc pracy, dla 600 tys zł rocznie z podatku wyrąbując przy tym 500 ha lasu, niszcząc wyjątkowe siedliska roślin i zwierząt, zabetonowując ponad 2 km plaży.

Gość • Niedziela [19.02.2017, 11:02:49] • [IP: 83.13.49.***]

Wstyd że taki radny nas reprezentuje który działa tylko dla własnego interesu. Farbowany lis. Startować z list wyborczych SLD a teraz opluwać tą partię i jej wyborców.

Gość • Niedziela [19.02.2017, 10:43:00] • [IP: 88.156.235.***]

Totalna bzdura rezygnować z wielkiej inwestycji dla garstki ludzi.Plaży w miescie wystarczy dla wszystkich A PLAZA to tylko 3 miesiace w roku. Buduje sie kladke za duze pieniadze to też bzdura.Terminal jest potrzebny i uzasadniony ekonomicznie.Daleko w lesie to Swinoujscie?Czy terminal w Szczecinie Szkodzi komuś?

Gość • Niedziela [19.02.2017, 08:43:17] • [IP: 46.105.97.**]

Widzę że za to Pan Merchelski ma swoje zdanie, mówiąc głosem Grupy morskiej, wstyd mi za pana. Taki przyjaciel prawobrzeża a jak to napisali woli interes partyjny niż nasz. Dość już pana, wypad

Gość • Sobota [18.02.2017, 23:50:00] • [IP: 80.245.179.***]

Zgadzam się z nim bo już widać kto stoi za sld. Agatowska nie ma swojego zdania. Dostaje tylko zadania do wykonania.

Gość • Sobota [18.02.2017, 20:31:09] • [IP: 77.114.171.**]

Też zawiodłam się na SLD. Obiecanki, troska a chodzi im o stołki. Kawiorowa lewica.

DzbanekGość • Sobota [18.02.2017, 20:05:59] • [IP: 188.146.17.***]

Temu ugrupowania czas odejść i wszystkim partyjniakom radny ma być niezależny i reprezentować mieszkańców a nie swoje ugrupowania i na radzie miasta program przedwyborczy jest zabroniony pani przewodnicząca

STOP TERMINAL • Sobota [18.02.2017, 19:31:27] • [IP: 93.94.190.***]

Haha 600.000 do budżetu miasta i że 100 miejsc pracy dla Ukraińców za najniższa krajowa to te wielkie argumenty za powstaniem portu kontenerowego w Swinoujsciu?! Jakim trzeba być idiota żeby taki pomysł popierać! PRAWDA NIESTETY

Gość • Sobota [18.02.2017, 19:30:21] • [IP: 93.94.190.***]

zejdź ze sceny człowieku, patrzeć nie można, ludzie Cie nie wybiorą...

Gość • Sobota [18.02.2017, 19:13:39] • [IP: 92.42.119.***]

Brawo Panie Merchelski. Nareszcie jakiś kompetentny radny co w przeciwieństwie do tych ogłupiłych SLD-owskich obijboków ma coś konkretnego do powiedzenia. Słusznie odszedł Pan od tego politycznego SLD-owskiego półświatka tak jak i przedtem Pan Prezydent Żmurkiewicz. Mam nadzieję, że do wyborów ta sitwa już się rozpadnie a przedtem wyrzucą ich z OSiR za nicnierobienie. To jest sprawa dla CBA.Terminal kontenerowy to rozwój cywilizacyjny Świnoujścia i dołączenie do znaczących portów europejskich.

Gość • Sobota [18.02.2017, 18:43:48] • [IP: 93.94.190.***]

Zdzichu daj sobie spokój tobie się tylko wydaje że działasz dla ludzi wydaje mi się że tylko dla siebie chcesz coś ugrać już dość nazmieniałeś ugrupowań czy to nie prawda gdzie coś można załatwić sobie to tam jesteś po Warszowie w każdym bąć razie na następne wybory po głosy to nie chodż bo masz pozamiatane.

Gość • Sobota [18.02.2017, 17:47:43] • [IP: 31.0.71.*]

Od teraz uznaję że jedynym radnym który działa w interesie mieszkańców Karsiboru jest Kazimierz Nowicki!

Gość • Sobota [18.02.2017, 17:34:54] • [IP: 62.69.251.**]

To inwestycja strategiczna dla Azjatów a nie dla naszego kraju a tym bardziej nie dla naszego miasta.Jak można tego nie wiedzieć i nie widzieć? I te drobne 600 tys.rocznie z podatku od nieruchomości. Czy naprawdę warto? Panie radny, nie daj się pan sobą manipulować!!

Gość • Sobota [18.02.2017, 17:18:46] • [IP: 178.238.252.***]

NIE ZAGLUSZA KILKA OSOB Z WARSZOWA CZY LUNOWA CO JEST DOBRE DLA SWINOUJSCIA , A WYRABYWANIE SCIEZKI LESNEJ DLA KILKA OSOB W SEZONIE DO MORZA tojest normalne..

Gość • Sobota [18.02.2017, 17:04:13] • [IP: 31.0.36.**]

Trzeba umieć wsłuchiwać się w głos mieszkańców, zwłaszcza Prawobrzeża.A głos ten mówi wyraźnie - kontenerowego dziadostwa nie chcemy!

Gość • Sobota [18.02.2017, 17:04:08] • [IP: 37.47.134.***]

Haha 600.000 do budżetu miasta i że 100 miejsc pracy dla Ukraińców za najniższa krajowa to te wielkie argumenty za powstaniem portu kontenerowego w Swinoujsciu?! Jakim trzeba być idiota żeby taki pomysł popierać!

Gość • Sobota [18.02.2017, 16:09:06] • [IP: 37.47.164.***]

dodatkowe miejsca pracy i wplywy do budzetu miasta hahahahahaha

Gość • Sobota [18.02.2017, 15:37:04] • [IP: 188.146.13.**]

I co z tego że był przeciwko? Wielkie mi HALO... ma do tego prawo, na jego miejscu tak samo bym postąpił Zresztą jestem za terminalem kontenerowym u nas. To są dodatkowe mijsca pracy i wiecej kasy do budżety z tytułu podatków.

Gość • Sobota [18.02.2017, 15:26:42] • [IP: 93.94.186.***]

Inwestycja strategiczna dla Polski to suweren zadecyduje nie pytając nikogo o zdanie a Nasze NIE może spowodować NIE dla pieniędzy z terminala LNG.

Gość • Sobota [18.02.2017, 14:58:20] • [IP: 77.223.177.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Sobota [18.02.2017, 14:53:01] • [IP: 77.223.177.**]

racja trzeba pytać ? możliwe że barkami do szczecina kontenery i taniej niż tirami . reszta radnych na ćpana

Gość • Sobota [18.02.2017, 14:11:57] • [IP: 95.129.228.***]

w 2018 r wybory Wyborcy Katolicy jeśli zagłosują na swoją Katolicką PIS to Ona będzie Rządzic tym Miastem

Gość • Sobota [18.02.2017, 13:45:48] • [IP: 62.69.241.**]

Kilkoro radnych już za długo siedzi na stołkach w radzie - w przyszłym roku wybory. Czas na dobrą zmianę.

Gość • Sobota [18.02.2017, 13:37:38] • [IP: 37.47.139.***]

Nie znam tego Pana ale źle mu z oczy patrzy

Gość • Sobota [18.02.2017, 13:26:12] • [IP: 188.146.27.*]

Panu Marchelskiemu dziekujemy, juz nie musi sie pan wysilac, Precz z kontenerami z naszego miasta.

Gość • Sobota [18.02.2017, 13:23:26] • [IP: 185.138.237.***]

Dość!! Juz tyle nabudowali !! Wycieli tyle lasu oszpecili gazooortem tak, tak !! Teraz jeszcze nabrzeże kontenerowe NIE!!w krótkim czasie Warszow będzie"betoniarnią" p.Merchelski niech zamilknie.

Gość • Sobota [18.02.2017, 13:12:22] • [IP: 37.47.164.***]

Budowa terminala kompletnie mija sie z celem. Czy ktos z Całej Wstecz policzyl ewentualne zyski? Chcemy robic komus konkurencje? To ma być Polska Racja Stanu? Moze radni z Całej Wstecz sobie poczytaja co pisza portale morskie o kontenerach? Zrobimy konkurencje jedynie Gdanskowi, chociaz i to nie jest pewne bo przyjmuja polowe tego co sa w stanie. Zamiast zrobic konkurencje i miec jakies zyski, to zniszczymy kompletnie terminal w Gdansku a my bedziemy ponosili straty. I tak zle i tak niedobrze, Niemcom konkurencje robic? Oni tez ledwie zipią. popyt na kontenery spada.

Nasze Świnoujście • Sobota [18.02.2017, 13:09:53] • [IP: 94.254.227.**]

BŁAGAM... WEŹ SIĘ CHŁOPIE DO ROBOTY. WSTYD DBAĆ O INTERESY MIESZKAŃCÓW W TAKI SPOSÓB. BRAK EMPATII . ... THLKO INTERES ALE CZYJ SIĘ LICZY.

Gość • Sobota [18.02.2017, 12:40:51] • [IP: 83.8.133.***]

Zdzichu mieszka w Karsiborzu i przez 8 lat nic nie zrobił dla mieszkańców żenada i nigdy więcej takich bezradnych

Gość • Sobota [18.02.2017, 12:13:35] • [IP: 62.69.231.***]

I jeszcze jedno panie Merchelski. To nie SLD wywiesza na Warszowie te plakaciki ale mieszkańcy, których m. in. pan oszukał. Jeśli więc pisze pan o kłamstwie, populizmie i hipokryzji radzę zerknąć w lustro.

Gość • Sobota [18.02.2017, 12:11:30] • [IP: 80.245.185.***]

Bo tacy zdrajcy byli juz jak to powiedzial Olszewski byly premier, pracuja dla niemcow zeby w polsce nie bylo zadnych stoczni czy baz kontenerowych, konkurencji dla niemiec.

Gość • Sobota [18.02.2017, 12:07:25] • [IP: 62.69.231.***]

To czemu szanowny radny Merchelski uciekł z sali obrad zaraz po tym fatalnym z podkulonym ogonem? To nie radni lewicy zarzucali mu zdradę tylko obecni na sesji mieszkańcy Prawobrzeża. Teraz razem z kłamliwą i dwulicową Grupą Morską idzie na dno i jak każdy tonący chwyta się wszystkiego. Sorry... już za późno.

Gość • Sobota [18.02.2017, 12:02:17] • [IP: 62.69.229.***]

Mieszkańcy nie dajcie się manipulować i bez ociągania wystąpcie przeciw kretyńskim planom budowy w ŚWINOUJŚCIU jakiegoś kontenerowego terminala. Żeby wyjechać ze Świnoujścia by mieć możliwość wybrania kierunku dowolnego, to trzeba przejechać 40 km ale to wątpliwe - TIRy nie będą w swej masie jechały na Kamień P. czy na Gryfice więc dopiero za Miękowem znajdą możliwość wiechania na DK nr 6 prowadzącą do Gdańska. To tęż nie będzie wybierany kierunek zbyt często więc TIRy pojadą dalej pod Szczecin i tam trochę rozjadą się w kilka kierunków. Popatrzmy na mapy! Tylko idiota wybrałby port tak położony jak Świnoujście.

Gość • Sobota [18.02.2017, 11:52:36] • [IP: 92.42.114.***]

ZA TAKIE ULOTKI POWINNI SUROWO KARAĆ TYCH CO JE PRODUKUJĄ I JE ROZKLEJAJĄ, BO TO SZKALUJE I PSUJE DOBRE IMIE OSOBY PUBLICZNEJ

Gość • Sobota [18.02.2017, 11:51:48] • [IP: 62.69.203.***]

zdzichu - -daj se spokój -jestes radnym- a zyjesz utopią złotych lat kiedy byłeś waznym strażnikiem- Strazy Miejskiej

Gość • Sobota [18.02.2017, 11:10:28] • [IP: 5.172.235.***]

Panie Zdzisławie, popieram i trzymam kciuki! A tą pozostałą hałastrę, to obnażać na każdym kroku i niech się paplają w swoim g..nie.

Gość • Sobota [18.02.2017, 10:48:04] • [IP: 85.219.170.***]

Nie mogę uwierzyć że on ma jeszcze czelność pisać takie banialuki. Zawiodłem się na tym radnym bardzo.

Gość • Sobota [18.02.2017, 10:47:30] • [IP: 93.94.186.**]

Nie dajmy sobie narzucić portu kontenerowego.Tiry zablokują nam dojazd do miasta, pracę dostanie może kilka osób, hałas i koniec uzdrowiska.Chore wizje niech sobie kaczyński uskutecznia w warszawce.

Gość • Sobota [18.02.2017, 10:36:30] • [IP: 92.221.105.***]

Można stracić majątek, zdrowie- ale najgorzej jest jak człowiek traci swoją twarz...jeśli się nie ma własnego zdania, to żaden" polityk" nigdy nie będzie wiarygodny, takim ludziom sie nie ufa

Gość • Sobota [18.02.2017, 10:30:29] • [IP: 80.245.187.***]

Panie Merchelski nie oszukuj siebie i nie manipuluj mieszkańcami.Nie dba pan o nasze sprawy tylko o własne interesy.Nie takiego RADNEGO wybierali wyborcy

Gość • Sobota [18.02.2017, 10:20:07] • [IP: 37.248.164.***]

A z czyjej listy Merchelski startował do wyborów jak nie z SLD?.I co, teraz jak już został radnym to przeskoczył sobie do Grupy Morskiej?A gdzie etyka i zwykła ludzka przyzwoitość? I teraz jeszcze to kompromitujące wystąpienie.Patrząc na taką postawę traci się zaufanie do człowieka.

Gość • Sobota [18.02.2017, 10:06:41] • [IP: 178.238.253.**]

No to panie Radny obrażenia pana na załaczonym zdjęciu oraz słowa, tylko nadają sie do sądu za naruszenie dóbr osobistych, to że panuje ogólne chamstwo, to nie znaczy, że u n as też muszą być takie popisy, niezaleznie od tematu, sąd oczywiscie nie tu u nas...

Gość • Sobota [18.02.2017, 09:53:37] • [IP: 79.186.50.**]

Zdzichu zostaw ten terminal zrób choć metr drogi w karsiborzu bo narazie syf kila i mogila zero wsparcia

Gość • Sobota [18.02.2017, 09:42:23] • [IP: 88.156.206.***]

P. Agatowska i klub SLD zachowują się jak rządząca partia. To co my robimy, proponujemy to jest bardzo dobre dla wszystkich mieszkańców. Kto się z nami nie zgadza to należy go zdyskredytować. Tak robiła nieboszczka PZPR i tak próbują robić jej spadkobiercy.

Gość • Sobota [18.02.2017, 09:27:25] • [IP: 83.20.155.*]

Zdzisiek- ty się zastanów dla kogo ty grasz? KTO ciebie wybrał i czyich interesów powinieneś pilnować. Popieram działania SLD przynajmniej ktoś myśli zdrowo w tym mieście.

Gość • Sobota [18.02.2017, 09:23:28] • [IP: 62.69.203.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Sobota [18.02.2017, 09:06:37] • [IP: 62.69.203.***]

Najsamprzód -Ja- pisze pinpong póżniej drugi sort-swoją drogą umiejętność przeskakiwania z partii do partii opanował w stopniu dobrym stawiam taki sam znak jak na zamieszczonym plakacie

Gość • Sobota [18.02.2017, 08:55:21] • [IP: 37.47.164.***]

pytanie do [18.02.2017, 06:23:48] • [IP: 94.254.227.**] " Im nie jest potrzebny terminal, ale na zwyklego mieszkanca tak !! " chcialem sie tylko zapytac, czego wedlug czytelnika oczekuje 'zwykly mieszkaniec' od terminalu ?? bo chyba nie zajefajnej pracy za 1800pln + nadgodziny

Gość • Sobota [18.02.2017, 08:53:55] • [IP: 31.0.36.**]

Grupa morska i PO dały nam sygnał co myślą o kontenerach. Sygnał poszedł w świat i dał ludziskom pełne spektrum na kogo mają głosować w najbliższych wyborach.

Gość • Sobota [18.02.2017, 08:49:46] • [IP: 62.69.203.***]

Nie ma radnego w dzielnicy Warszów. Jesteśmy zasypywani patologią w socjalach, śmierdzącymi inwestycjami w porcie, jesteśmy pomijani w planach odnośnie remontu dróg(na 2017 rok w planach są płyty betonowe na ulicy Wrzosowej lub nie dokończona ulica Norweska).Gdzie Pan był panie radny jak to wszystko było ustalane ? Proponuje odłączyć Warszów od Świnoujścia i zabrać 40 mln z gazoportu z przeznaczeniem na tą dzielnicę. Świnoujście skoro to taki kurort niech się utrzymuje z wczasowiczów i Niemców. Czy to nie jest dobry pomysł ?

Gość • Sobota [18.02.2017, 08:06:13] • [IP: 164.127.112.***]

Brawo Panie Zdzisławie

Gość • Sobota [18.02.2017, 07:42:44] • [IP: 94.254.227.***]

Nie Merchelski to będą inni konkurenci, mlodzi i prężni dla wiekowego Kazimierza na Karsiborzu!

Gość • Sobota [18.02.2017, 07:31:10] • [IP: 92.42.117.***]

DLA NASZEGO MIASTA TERMINAL KONTENEROWY JEST PRZYSŁOWIOWYM GWOZDZIEM DO TRUMNY

JLB • Sobota [18.02.2017, 07:09:58] • [IP: 51.174.196.***]

On wie co mówi.Hahahahahahahaha Źenada

Kocham Świnoujście • Sobota [18.02.2017, 06:23:48] • [IP: 94.254.227.**]

No właśnie to trzeba wyjaśnić... mieszkańcom co pod oknem bedzie się działo a Pan jawnie nie głosując za daje ciche przyzwolenie na budowę Terminalu. JESZCZE NIE PODJĘLIŚMY WALKI A WIĘKSZOŚĆ RADNYCH WYWIESILA BIAŁĄ FLAGĘ . Jak tacy są mądrzy to dlaczego do tej pory nie dali SENSOWNEGO ROZWIAZANIA. Martwi mnie ta BIERNOŚĆ przejść obok jest łatwo ale NAPRAWIĆ bedzie ciężko. Wiem że na tych ludzi nie oddam glosu w nastepnych wyborach. Potrzeba nam kogos z jajami ale zmur swoje juz sprzedał. .. jak inni radni.

Gość • Sobota [18.02.2017, 06:18:15] • [IP: 79.140.194.**]

Widac swiatlo w tunelu, jest nadzieja dla naszego miasta, zeby " czerwonych pajakow" odsunac od wladzy" koryta". Zobaczcie panstwo, cale SLD I PO jest ustawione w Swinoujsciu, kazdy ma dobra prace-stanowisko, OSiR Wyspiarz, Uzdrowisko Swinoujscie itd. Im nie jest potrzebny terminal, ale na zwyklego mieszkanca tak !! Mam nadzieje, ze w nastepnych wyborach zwyciezy madrosc mieszkancow I nasze Miasto bedzie zielona wyspa, a nie jak obecnie CZERWONA KOMUNISTYCZNA !!

Gość • Sobota [18.02.2017, 05:09:14] • [IP: 31.1.118.***]

Brawo Panie Zdzisławie. Jesteśmy z Panem przeciwko oszustom z SLD.

Gość • Sobota [18.02.2017, 01:16:12] • [IP: 62.69.203.***]

Zdzisław znam Cię sporo lat i ufam Twoim intencją

Gość • Sobota [18.02.2017, 01:05:24] • [IP: 37.248.161.***]

Panie Zdzisławie, my już z panem nie jesteśmy. Zresztą Grupa Morska dla nas to już przeszłość.I tak jak ktoś już napisał, " elektorat odpłynął"

Gość • Piątek [17.02.2017, 23:56:07] • [IP: 92.42.116.**]

dobrze że opuścił to SLD. Szacunek dla Pana.

Gość • Piątek [17.02.2017, 23:50:17] • [IP: 77.115.65.***]

Brawo Panie Zdzisławie. Jesteśmy z Panem przeciwko oszustom z SLD.

Gość • Piątek [17.02.2017, 23:32:28] • [IP: 88.156.233.***]

Panie Z. Dał się pan wpuścić GM w maliny!

Gość • Piątek [17.02.2017, 23:16:52] • [IP: 62.69.254.***]

Ha, i to jest ciekawe jak to w kilka chwil można stracić cały dorobek polityczny i do tego zaufanie wyborców. Emerytura wydaje się być bliżej niż się radnemu wydawało.

Gość • Piątek [17.02.2017, 22:57:48] • [IP: 88.156.206.***]

" [IP: 92.42.118.**]TRZEBA NAJSAMPRZÓD" - jak przetłumaczyć na język Polski ?

Gość • Piątek [17.02.2017, 22:51:30] • [IP: 80.245.178.***]

Sądzę, że postawa radnego jest właściwa. Nie przesądza ani na tak, ani na nie. Czeka na pod- stawę do dyskusji. Nie dzieli swoimi wypowiedziami społeczeństwa i nie miesza w głowach. Utarło się mówić o Warszowie, a wszystko wskazuje na to, że ta inwestycja może zostać zaplanowana kilka kilometrów od Świnoujścia na wschód. W terenie niezurbanizowanym, w okolicach plaży dla naturystów, czy broniąc plaży zapewnimy tą ilość plażowiczów, że wykorzystamy pas 10 km ? Poczekajmy, nie żołądkujmy się i nie bijmy piany na wzór SLD.

Gość • Piątek [17.02.2017, 22:43:15] • [IP: 62.69.254.***]

I oto nieoczekiwanie ale za to zasłużenie konkurencja w Karsiborzu dla Pana Kazimierza Nowickiego sama się wyeliminowała z walki o głosy wyborców.Panie Kazimierzu Pan jest jedyną nadzieją mieszkańców!

domin • Piątek [17.02.2017, 22:34:35] • [IP: 83.11.110.**]

panie radny, pan jest nieporadny

Gość • Piątek [17.02.2017, 22:25:55] • [IP: 94.254.227.***]

Każdy kto choćby pochylił sie do zajrzenia do przepisów o prawie budowlanym wie ze ta uchwała miała tylko i wyłącznie znaczenie polityczne. Jeśli wszyscy komentujący zajrzeli by do przepisów to by wiedzieli o czym mowa a tu czytamy tylko o czystym populizmie promowania sie jednej osoby na losie miasta. Zajrzyjcie do przepisów a potem sie wypowiadajcie hejtetzy.

Gość • Piątek [17.02.2017, 22:24:07] • [IP: 37.47.130.**]

panie Merchelski dobry z pana karierowicz pan powinien zakończyć karierę na nawijalni i ani kroku dalej

Gość • Piątek [17.02.2017, 22:21:40] • [IP: 31.0.67.***]

Jak trzeba było miejsce na liście wyborczej SLD dla niego znaleźć to lewica była dobra a teraz jest zła.Panie radny trochę zwolnij.

Gość • Piątek [17.02.2017, 22:20:27] • [IP: 62.69.254.***]

Strzeżmy się farbowanych lisów. I tyle w tym temacie

Gość • Piątek [17.02.2017, 22:10:38] • [IP: 37.47.37.***]

Zdzisława znam od wielu lat jako uczciwego pracowitego kolegę. On wie co mówi

Gość • Piątek [17.02.2017, 22:08:49] • [IP: 95.154.230.***]

Do kogo w poniedziałek mam się zgłosić po ten list, żebym mógł sobie nim wytrzeć dupę?

Gość • Piątek [17.02.2017, 21:57:32] • [IP: 37.47.181.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Piątek [17.02.2017, 21:48:15] • [IP: 188.146.13.**]

Już Pan Marczewski i spółka pokazali jak zależy im na naszym mieście.Głosowali za rozbudową terminala zbożowe gdzie ludzie z prawobrzeża zgłaszali problem. Teraz będą za terminale kontenerowe. Pytam się gdzie w tym wszystkim NATURA 2000.NISZCZYCIE nasze miasto WSTYD RADNI

Gość • Piątek [17.02.2017, 21:44:37] • [IP: 94.254.224.**]

Jak z grupy morskiej przed wyborami wyrzucili to SLD bylo super a później się informację wynosiło z SLD do grupy morskiej. Tak było nie prawy Panie radny!? Dlatego teraz z powrotem w grupie. A gdzie honor i ambicja co?

Gość • Piątek [17.02.2017, 21:29:44] • [IP: 92.42.118.**]

Co prawda nie uważam tego skoczka za jakikolwiek autorytet, tak jak Przytorskiego rzeźnika, ale jedno jest słuszne : ŻEBY WIEDZIEĆ O CZYM GODAMY, TRZEBA NAJSAMPRZÓD POZNAĆ TĄ RZECZ O KTÓREJ CHCEMY GODAĆ. AŻEBY POZNAĆ TĄ RZECZ, TO TRZA COŚ O NEJ NAPISAĆ. W PRZYPADKU INWESTYCJI JEST TO NAPISANIE KONCEPCJI W POSTACI OPISOWEJ I RYSUNKOWEJ. TĄ KONCEPCJĘ TRZA DAĆ DLA LUDA ŻEBY SOBIE POCZYTALI I POZNALI TĄ RZECZ. PÓŹNIEJ MOŻNA GODAĆ JAK SIĘ WI O CZYM SIĘ GODA. TO CO ROBI SLD, TO UWAŻANIE MIESZKAŃCÓW ZA GŁUPKÓW, TYLKO PO TO, ŻE MOŻE ZGŁUPIEJĄ I ZNOWU ZAGŁOSUJĄ NA NICH, BO CO BĘDZIE ROBIĆ, SKORO BARAKI NA POLU NAMIOTOWYM ROZWALILI, POZOSTAJE TYLKO TARGOWISKO.

Gość • Piątek [17.02.2017, 21:24:29] • [IP: 37.248.163.***]

He, he to wygląda jak ostatnie podrygi.Widać, że statek tonie.

Gość • Piątek [17.02.2017, 21:24:06] • [IP: 92.42.114.***]

Radny Merchelski to typowy populista który chce zaistnieć. Panie radny o jakim celu politycznym /SLD/ pan pisze?Po co takie słowa które ranią !A jeżeli chodzi o instynkty /one drzemią w panu/ zawiść nienawiść i te wściekle ataki...!

Gość • Piątek [17.02.2017, 21:14:00] • [IP: 62.69.251.**]

Szkoda Zdzisławie, wielka szkoda... !

Gość • Piątek [17.02.2017, 21:11:45] • [IP: 93.94.190.***]

pytam Panie Radny: jest Pan za budową czy przeciw?prosta odpowiedź: Tak lub Nie?bez lawirowania...

Gość • Piątek [17.02.2017, 21:04:56] • [IP: 92.42.114.***]

Dlaczego i na co mamy czekać? Nie chcemy tego terminala, więc po co rozważać i prowadzić kampanię informacyjną o czymś czego ma nie być??

Gość • Piątek [17.02.2017, 21:03:22] • [IP: 31.0.43.**]

Właśnie panie Merchelski, to mieszkańcy są najważniejsi! Szkoda że o tym pan zapomniał głosując przeciwko uchwale SLD, dodam że bardzo dobrej i słusznej z punktu widzenia mieszkańców zwlasza Prawobrzeża.Pokazal pan że nie chce wiedzieć więcej na temat tej szkodliwej inwestycji.Mam nadzieję że jest to pana ostatnia kadencja w radzie bo kolejny raz mandatu mieszkańcy panu nie powierzą.

Gość • Piątek [17.02.2017, 21:02:59] • [IP: 37.47.134.***]

Niech ten pan się już nie ośmiesza! Próbuje wmówić mieszkańcom że inni radni zaplanowali że ten pan zagłosuje przeciw dostepowi do dodatkowych informacji o porcie kontenerowym? Trzeba było zagłosować za, to chodzilby ten pan w glorii i chwałę. Do kogo teraz te żale?

Gość • Piątek [17.02.2017, 21:00:03] • [IP: 94.254.227.**]

Ty już przyszlych wyborów raczej nie wygrasz! Pamiętajcie radni z grupy morskiej ze tylko winni się tłumaczą!

Gość • Piątek [17.02.2017, 20:59:29] • [IP: 95.129.225.**]

Panie Merchelski skończ waść, wstydu oszczędź! jak pan nie rozumiesz, że inwestor sam sobie będzie przygotowywał ocenę oddziaływania swojej inwestycji na otoczenia to jaka ona może być? sam siebie źle oceni? Rada Miasta powinna mieć analizę obiektywną dla mieszkańców. Ale to chyba panu ciężko zrozumieć ze jako radny ma pan dbać o interes mieszkańców a nie prywatnej spółki co?

Gość • Piątek [17.02.2017, 20:54:48] • [IP: 88.156.234.***]

Marchlewski dzięki sld zotał radnym a teraz taki cwaniak się zrobił.Tacy ludzie to najgorsi są.

Gość • Piątek [17.02.2017, 20:53:02] • [IP: 94.254.226.**]

Hmm jeszcze jakiś czas temu SLD panu radnemu nie przeszkadzało... Oj niezbadane sa wybory partyjne :D

Gość • Piątek [17.02.2017, 20:51:58] • [IP: 80.245.189.***]

NIE DLA PORTU, dość NISZCZENIA ŚRODOWISKA

Oglądasz 1-96 z 96
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Zaproszenie na obchody Narodowego Dnia Zwycięstwa 8 maja 2025 r. Uroczystość rozpocznie o godz. 11.00 na Placu Słowiańskim pod pomnikiem „Bohaterom Walki o Niepodległość Rzeczpospolitej” poprzez złożenie kwiatów przez władze administracyjne i samorządowe, służby mundurowe, poczty sztandarowe, delegacje organizacji, związków, stowarzyszeń, szkół oraz mieszkańców i gości. Druga część uroczystości odbędzie się o godzinie 11.30 na Cmentarzu Komunalnym w Świnoujściu przy „Kwaterze Wiecznego Spoczynku Weteranów II Wojny Światowej” ■