POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Sobota [11.02.2017, 19:41:25] • Świnoujście

Pan Robert: Na Karsiborskiej dzik wyskoczył mi przed maskę. Niech miasto zamontuje tam specjalne siatki zanim dojdzie do tragedii!

Pan Robert: Na Karsiborskiej dzik wyskoczył mi przed maskę. Niech miasto zamontuje tam specjalne siatki zanim dojdzie do tragedii!

fot. iswinoujscie.pl

Jak się okazuje, bliskie spotkanie z dzikiem może się skończyć naprawdę tragicznie. Do takiego groźnie wyglądającego wypadku doszło na ulicy Karsiborskiej, gdzie dzik wyskoczył tuż przed maskę nadjeżdżającej osobówki. Kierowca BMW na widok zwierzyny zaczął gwałtowne hamowanie. Pan Robert postanowił podzielić się swoimi dramatycznymi przeżyciami z dziennikarzami portalu iswinoujscie.pl - Zacząłem gwałtowne hamowanie, zadziałał ABS i otworzyły się poduszki powietrzne. Spojrzałem na swoją żonę i zobaczyłem, że jej twarz jest cała we krwi! Okazało się, że poduszka powietrzna dosłownie zmasakrowała jej twarz! Kiedy w końcu miasto, pomyśli o zamontowaniu wzdłuż ulicy Kariborskiej specjalnych siatek? - pyta rozżalony Pan Robert. Na miejsce zdarzenia wezwano pogotowie ratunkowe oraz policję. Żona Pana Roberta z obrażeniami twarzy i pękniętym nadgarstkiem trafiła do szczecińskiego szpitala.

- Jest znak informujący o wychodzącej na jezdnie zwierzynie, jednak brakuje właśnie tzw. leśnej siatki, która chroniłaby kierowców, przed wychodzącą na jezdnię zwierzyną- dodaje Pan Robert.

Pan Robert: Na Karsiborskiej dzik wyskoczył mi przed maskę. Niech miasto zamontuje tam specjalne siatki zanim dojdzie do tragedii!

fot. Archiwum

Z tymi pytaniami zwróciliśmy się do rzecznika prezydenta miasta.
Z jego odpowiedzi wynika, że teren ten należy do Lasów Państwowych. Robert Karelus uważa, że specjalna siatka na ulicy Karsiborskiej nie spowoduje, że zwierzęta nie będą mogły przechodzić z jednej strony na drugą.

- Las po obu stronach ulicy Karsiborskiej należy do Lasów Państwowych. Nawet w przypadku zgody tej instytucji na odgrodzenie go od drogi, sama tzw. siatka leśna wzdłuż ściany lasu, nie spowoduje, że zwierzęta nie będą mogły przechodzić z jednej strony na drugą. Pozostają bowiem liczne - otwarte dla wszystkich - wjazdy, a wraz z nimi drogi przez las, z których część prowadzi do działających tam firm i instytucji. Chcąc uniemożliwić zwierzętom przejście należałoby zamknąć te wjazdy, a tym samym odciąć drogi dojazdu do firm i wejścia do lasu. Tak co prawda jest w przypadku odcinka drogi prowadzącej do Szczecina, ale dotyczy to fragmentu, który przebiega przez chroniony prawem Woliński Park Narodowy, gdzie obowiązuje zakaz wstępu- wyjaśnia Robert Karelus.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 96, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-96 z 96

Gość • Czwartek [16.02.2017, 21:14:16] • [IP: 83.8.119.**]

Tras żona nonormalnie wygląda w końcu pasy pasy bezpieczeństwa zapisać jak zaper.. ...

Gość • Środa [15.02.2017, 09:25:22] • [IP: 46.171.118.***]

do kierowcy BMW z powodztwa cywilnego podac lasy panstwowe o odszkodowanie

Gość • Wtorek [14.02.2017, 20:12:50] • [IP: 37.47.173.***]

zara stanie gdzies na placyku jako 'funkiel nowka malo smigany, niemiec plakal jak sprzedawal"

Gość • Wtorek [14.02.2017, 11:17:09] • [IP: 62.69.203.**]

Do IP 37.249...do CSI się zapisz.

Gość • Poniedziałek [13.02.2017, 20:17:33] • [IP: 164.127.116.***]

To szkody to napewno nie po dziku

Gość • Poniedziałek [13.02.2017, 13:25:50] • [IP: 37.249.95.**]

Jeżeli to był dzik to dziwne uszkodzenia. Sam miałem spotkanie z dzikiem i wiem jak wygląda uszkodzony samochód przy prędkości kolizji ze zwierzyną ok 50 km na godz. a tu nawet lampa jest cała tylko zbite szkło ochronne i lekko zgięta maska. Zderzak cały nie mówiąc o innych plastikach? koło nawet kołpak nie spadł i nie połamany... Jeżeli to zwierzę to musiało tylko musnąć samochód i być w szybkim biegu:-)..

Gość • Poniedziałek [13.02.2017, 11:01:39] • [IP: 80.245.177.***]

To za kare ze wszystkich chcieli zamykac hejtowali i tak dalej

Gość • Poniedziałek [13.02.2017, 09:09:00] • [IP: 46.195.180.**]

Juz dawno dyskutowalismy o dzikach ze dojdzie do nieszczescia bo durni ludzie dokarmiaja je i chca zabawiac sie jak z psami.Miasto powinno zajac sie tym problemem na powaznie.Niedlugo zacznie robic sie cieplej a wtedy wiecej dzieci jest na dworze.Co bedzie jesli dziecko zostanie zaatakowane? Czy musi dojsc najpierw do tragedii?

Gość • Poniedziałek [13.02.2017, 08:57:29] • [IP: 79.186.211.***]

WSPÓŁCZUJE PANU, ALE RADZĘ UDAC SIĘ DO EKOLOGÓW O ODSZKODOWANIE, TO ICH SPRAWKA ŻE MAMY TO CO MAMY, UMIĄ BRONIC TO NIECH PŁACĄ ODSZKODOWANIA, JA BYM IM NIE POPUSCIŁA.TACY MĄDRZY TO NIECH PONOSZĄ KONSEKWENCIE SWOJEGO MIŁOSIERDZIA.

Gość • Poniedziałek [13.02.2017, 07:07:30] • [IP: 80.245.177.***]

czy jestes pewien ze byla akcja serwisowa wymiany poduszki dla e46 bo pierwsze słyszę ? moze to z racji wieku poduszki, dziwna sprawa a moze fotel byl bardzo blisko podsunięty? skoro pasy zapięte.

Gość • Niedziela [12.02.2017, 20:03:11] • [IP: 92.42.119.***]

Jakieś 2 miesiące temu też wybiegło mi na drogę stado na ul. Wolińskiej niestety ostatni rozpieprzył mi zderzak.

Gość • Niedziela [12.02.2017, 15:48:13] • [IP: 95.129.224.**]

[IP: 62.69.251.***]"Szkoda, że to nie był kundel. Mniejsze straty i korzyść dla środowiska." Masz rację, kundel w twojej osobie, reszta bez zmian...

Gość • Niedziela [12.02.2017, 14:17:09] • [IP: 80.245.184.***]

Gdzie jest Dzik, koronny świadek zdarzenia?

Gość007 • Niedziela [12.02.2017, 14:10:21] • [IP: 95.129.226.***]

Kazdy dobrze wie, ze w tym miejscu lata pelno zwierzyny, zreszta tam gdzie las tam zwierzeta. Lepiej dostac poduszka i przezyc niz wyhaczyc takim dzikiem bezposrednio, zawsze moglo to sie gorzej skonczyc a auto sie wyklepie- Polak potrafi :)

Gość • Niedziela [12.02.2017, 14:08:26] • [IP: 79.186.52.**]

Byliśmy na miejscu zdarzenia zaraz po uderzeniu w dzika, pomagalismy Panu Robertowi i jego żonie. Oboje mieli zapiete pasy bezpieczeństwa, a dzik był bardzo duży dlatego wpadł na maskę. Mam zdjęcia tego dzika, wiec zbedne są wasze durne komentarze, że to nie był dzik.

Gość • Niedziela [12.02.2017, 14:06:48] • [IP: 178.5.72.***]

Swoja droga dla dzika sa lasy z dala od osiedli i miast. Te" miastowe"powinno sie albo przesiedlic do puszcz, albo odlawiac i na przeznaczac na" dzicizne"

Gość • Niedziela [12.02.2017, 13:00:14] • [IP: 37.47.164.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Niedziela [12.02.2017, 12:26:45] • [IP: 77.88.191.***]

dzik leciał sobie nisko nad ulicą, dziki latają, raz nisko raz wysoko i na dodatek pięknie śpiewają. ...

Gość • Niedziela [12.02.2017, 11:43:44] • [IP: 62.69.231.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Niedziela [12.02.2017, 11:22:08] • [IP: 95.129.224.***]

Ty z 92.42.117 skąd wiesz jak wygląda zderzenie z dzikiem pomyśl zanim coś napiszesz

Gość • Niedziela [12.02.2017, 11:16:12] • [IP: 77.88.191.***]

A GDZIE JEST DZIK ? ŚMIERDZI TO WSZYSTKO NACIĄGANIEM !

Gość • Niedziela [12.02.2017, 11:02:58] • [IP: 80.245.184.**]

A co z dzikiem ?

Gość • Niedziela [12.02.2017, 10:51:57] • [IP: 128.52.128.***]

jak cos to mam maskę po kosztach w stanie idealnym oraz taniego mechanika ale po drugiej stronie, 517283190.

Gość • Niedziela [12.02.2017, 10:44:37] • [IP: 92.42.117.**]

Jakaś ściema, tak nie wygląda auto po zderzeniu z dzikiem! Zawsze są jakieś ślady krwi, brud, sierść. I wgniecenia są od dołu. Jak zderzak może być cały? Ten dzik latał? Współczucia dla Pana i Pani, zdarzenie na pewno bardzo bolesne i przykre. Tym niemniej coś tu nie gra. A drogi odgrodzić się nie da, bo warunkiem jest zrobienie przejść dla zwierząt (nad lub pod drogą), a na to na tym odcinku nie ma szans.Tam po prostu trzeba jechać powoli (ja po zmroku nie jadę więcej niż 70-80 km/h) i ostro wpatrywać się w pobocze. Ale nie tylko tu, w Niemczech droga na Uznam i Anklam po zmroku to też koszmar, bo tam zwierzaków biegają wręcz stada, to samo od Międzyzdrojów do Dziwnowa. Po prosty trzeba jechać wolno i wpatrywać się w pobocze.

Gość • Niedziela [12.02.2017, 10:33:40] • [IP: 62.69.203.***]

Zapeklowac, dac uwedzic i bylaby wedzonka na Swieta, ze palce lizac.

Gość • Niedziela [12.02.2017, 10:33:39] • [IP: 94.254.234.***]

wjechał pod czyjś kufer a próbuje zgonić na dzika.

maxx • Niedziela [12.02.2017, 10:24:13] • [IP: 178.238.249.**]

Ta 3-ka pewnie nie była na akcji serwisowej, wymiany poduszki pasażera. Dlatego żona mocno oberwała.

Gość • Niedziela [12.02.2017, 10:20:18] • [IP: 92.42.119.***]

Wierzę Panu Robertowi ale jednocześnie widzę, że zderzak nieuszkodzony.Z tym odszkodowaniem to bardzo, bardzo oporna sprawa, chyba, że miał Pan takie specjalne ubezpieczenie.Najbardziej dowcipny jest ten znak drogowy, który informuje o zwierzętach leśnych.

Gość • Niedziela [12.02.2017, 10:12:36] • [IP: 95.129.224.***]

Ty idioto zaraz ty wyfruniesz

Gość • Niedziela [12.02.2017, 09:49:05] • [IP: 2.108.233.***]

Dziwnie wygląda to uszkodzenie auta. Czy to na pewno był dzik? Z tym zmasakrowaniem twarzy to tez lekka przesada - określenie zupełnie nieadekwatne do stopnia obrażeń. Mimo wszystko wspolczuje państwu i jestem jak najbardziej za zamontowaniem siatek ochronnych

Gość • Niedziela [12.02.2017, 09:16:17] • [IP: 83.11.89.***]

Fruwający dzik !!

Gość • Niedziela [12.02.2017, 08:58:09] • [IP: 80.245.177.**]

Panie Rzeczniku, ''gadu, gadu, a chłop śliwki rwie''.Siatki może nie dadzą sto procent ochrony przed dziką zwierzyną, przed dzikami, które notabene miały być odłowione, niestety z marnym skutkiem jak widać na załączonym obrazku.Założyć siatki bez dwóch zdań, a nie czekać na kolejne nieszczęście w gorszy wydaniu.Pan Karelus, to inteligentny facet i jak na Rzecznika przystało zawsze ma odpowiedż z korzyścią dla siebie, dla Urzędu i calej świty odpowiedzialnej za bałagan w tym przypadku z dziczyzną i nie tylko.

Gość • Niedziela [12.02.2017, 08:49:50] • [IP: 31.0.46.**]

Panie Robercie. Niestety ale właściciel drogi tak właśnie unika odpowiedzialności, montując znaki o zwierzynie. Nie zdziwiłbym się gdyby zaraz nie pojawił się kolejny o ograniczeniu prędkości do 30 km/h. BO TAK ŁATWIEJ. Życzę zdrowia piękniej małzonce.

Gość • Niedziela [12.02.2017, 08:44:52] • [IP: 62.69.253.**]

Bo gdyby nie wycinało sie lasów i terenów lesistych w tzw. wydmach to dzika zwierzyna dalej by miała swoje domy :) Nie wychodziła by na ulice... I nie byłoby borsuków pod lidlem, lisków w smietnikach... No ale co zrobić jak sie ma mundrych ludzi którzy decyduja o tym żeby wyciąć w pień tyle terenu zielonego na rzecz kolejnego hotelu :)

Gość • Niedziela [12.02.2017, 08:24:18] • [IP: 197.235.108.***]

Szkody takie bo on go ganial po lesie

Dzikus • Niedziela [12.02.2017, 08:17:30] • [IP: 92.40.249.**]

Zoneczka to bez pasow chyba sobie podrozowala i sie buzka pokiereszowala

Gość • Niedziela [12.02.2017, 07:55:00] • [IP: 79.186.51.***]

No i miasto niech zrobi nad drogą dach bo jak śnieg pada to jak ptak mi wyleci i zahamuję to też kuku będzie. Albo wprowadzić tam 30 km /h i będzie po sprawie nie babą sapać

Przem. • Niedziela [12.02.2017, 02:33:25] • [IP: 95.129.224.***]

To nie pierwsze spotkanie z dzikiem w tym rejonie, przy większej prędkości dzik by się znalazł na miejscu kierowcy, wtedy byłaby tragedia ! Zdrowia dla żony i pozytywnego odszkodowania życzę !

Gość • Niedziela [12.02.2017, 01:58:55] • [IP: 31.0.64.***]

Znak jest żeby się wypiac i nie płacić odszkodowania reszta na wyebce

Gość • Niedziela [12.02.2017, 01:27:50] • [IP: 95.129.224.***]

Ten kto nigdy nie miał wypadku samochodowego nie wie jakie to uczucie.

Gość • Niedziela [12.02.2017, 01:26:41] • [IP: 95.129.224.***]

Boże ale wy ludzie durni jesteście przecież pisze jak byk że to była kolizja z dzikiem nawet sierść jest co wy ślepi jesteście?

Gość • Sobota [11.02.2017, 23:40:54] • [IP: 37.47.182.***]

Ale z was Bruce życzę zdrówka wspulczuje

Gość • Sobota [11.02.2017, 23:24:34] • [IP: 188.146.93.**]

Ty z 21:54 szkoda ze to nie byłeś ty ! W ogóle żadnej szkody nie byłoby dla środowiska ;] !!

Gość • Sobota [11.02.2017, 23:17:30] • [IP: 37.8.215.***]

to nie dzik to wina brzozy była

Gość • Sobota [11.02.2017, 23:15:31] • [IP: 37.47.160.***]

Trzeba jeździć wolniej a nie jak się zejdzie z promu to są wyścigi często na trzeciego więc tego to są skutki . jak by jechał wolniej to by nie było takich skutków 😂😂😂

Kundel • Sobota [11.02.2017, 23:07:08] • [IP: 37.47.137.***]

Gość • Sobota [11.02.2017, 21:54:27] • [IP: 62.69.251.***] może chcesz mieć zderzenie ze mną kmiocie z wioski

Gość • Sobota [11.02.2017, 22:40:19] • [IP: 95.129.224.***]

Ci ludzie mogli zginąć a wy takie głupie komentarze piszecie! Zastanówcie się co wy piszecie !

Gość • Sobota [11.02.2017, 22:32:13] • [IP: 95.129.224.***]

Jeśli tak sądzisz to napewno był człowiek

Gość • Sobota [11.02.2017, 22:26:02] • [IP: 92.42.114.**]

i jeszcze zafundowac dzikom okulary zeby lepiej widzaly samochody

Gość • Sobota [11.02.2017, 22:21:35] • [IP: 95.129.224.***]

Ta pani potrzebowała kliniki specjalistycznej!!

Gość • Sobota [11.02.2017, 22:18:17] • [IP: 213.205.233.***]

głupie komentarze!! samochód i tak wyglada nieżle po stluczce z dzikiem!życzę szybkiego powrotu do zdrowia i dobrej naprawy wozu z ubezpieczenia!

Gość • Sobota [11.02.2017, 22:17:00] • [IP: 46.169.22.***]

TO JEST USZKODZENIE PO DZIKU ? TO BYŁ LATAJĄCY DZIK ? TO WSZYSTKO WIELKI KIT !!

Gość • Sobota [11.02.2017, 22:07:39] • [IP: 92.42.118.**]

Należy kupować samochody lepszej marki, np. Renault, które mają zamontowane poduszki ratujące życie, a nie masakrujące twarz.

Dziko-grom • Sobota [11.02.2017, 22:02:31] • [IP: 93.94.189.***]

Ja jak pi...łem dzika to lampa zderzak i drzwi tylne miałem skasowane, bo prubowałem go ominąć i auto we krwi i sierści było no i chyba nawet kupkę zrobił. A BMW czyste jak by pieszego na pasach pier...ł...😀😀😀😀€
512;

Gość • Sobota [11.02.2017, 21:58:31] • [IP: 46.231.63.***]

ach ci kierowcy bmw, jak i te bmw pala sie zderzaja sie, cos jest nie tak, a jaki mandat pan otrzymal za dzika..300 zł? wolniej panowie i panie z bmw tak to sie konczy jezdzicie za szybko. ..

Gość • Sobota [11.02.2017, 21:58:01] • [IP: 92.42.117.**]

Dziwne, zderzak nie ruszony, maska wgnieciona. Jak długie nogi miał ten dzik ;) Widziałem kilka samochodów po stłuczce z dzikiem, sam miałem kolizję z sarną, ale nigdy uszkodzenia nie przypominały tego co widać na zdjęciu.

Gość • Sobota [11.02.2017, 21:57:29] • [IP: 80.245.179.***]

nie wygląda to na kolizje z dzikiem

Gość • Sobota [11.02.2017, 21:54:27] • [IP: 62.69.251.***]

Szkoda, że to nie był kundel. Mniejsze straty i korzyść dla środowiska.

Gość • Sobota [11.02.2017, 21:53:51] • [IP: 92.42.117.**]

Jeśli jest siatka to muszą być przejścia dla zwierząt, tak jak w Parku Narodowym. 95% dróg w Polsce nie ma siatek, dlaczego miałby być na Karsiborskiej? Każdy rozsądny wie, że po zmroku jedzie się tam 70-90 maks z nogą na hamulcu i patrzy.

Gość • Sobota [11.02.2017, 21:49:52] • [IP: 93.94.188.**]

OSTATNIO JAK TAM PADAŁ DESZCZ była słaba widocznośc -niech miasto zamontuje jakiś DACH nad drogą itp. itd

Gość • Sobota [11.02.2017, 21:46:34] • [IP: 37.8.215.***]

Panie Robercie niech się pan cieszy ze to się tak skończyło lekkie zadrapania i nadgarstek pękniety zonki mogło być gorzej, prosze być poważnym i nie zganiać na brak ogrodzenia wzdłuż ulicy karsiborskiej , boś pan sam do tego doprowadził. .. nie zganiaj pan na : kota, psa dzika czy moze jeszcze motyla bo przeleciał akurat nad szybą . Durnot chłopie nie opowiadaj. ..

Gość • Sobota [11.02.2017, 21:27:59] • [IP: 5.172.232.***]

A wystarczyło jechać wolniej i mieć zacięte pasy... Niebyloby teraz szukania dziury w całym...

Gość • Sobota [11.02.2017, 21:22:15] • [IP: 92.42.115.***]

te siatki nic nie dają, na wolińskim normalnie nie raz widziałem jak sarny je przeskakują, niedługo i tam dojdzie do tragedii z ich udziałem

Gość • Sobota [11.02.2017, 21:21:38] • [IP: 95.129.224.***]

Czego wy ludzie chcecie ? Tunelu przecież oni nawet siatki nie potrafią założyć

Gość • Sobota [11.02.2017, 21:14:26] • [IP: 95.129.224.***]

Czy ludzie wogóle wiecie ile metrów ma taki dzik 30 cm hahaha śmiechu warte

Gość • Sobota [11.02.2017, 21:09:48] • [IP: 178.238.246.***]

W Świnoujściu DZIKI są prawdziwe, a SZPITAL to ATRAPA, jeżeli z każdym drobiazgiem trzeba jechać do Szczecina.

Gość • Sobota [11.02.2017, 21:05:07] • [IP: 46.231.63.**]

pytanie, czy ta * była zapieta pasam??.Bo to jekieś dziwne by od uruchomienia samej poduszki powietrznej miała takie obrażenia.A może kolo jechał za szybko.. i ma pretensje że nie w ten czas zareagował?.życzę kolego powrotu do zdrowia małżonki, a tobie trochę rozwagi i trzeżwej oceny sytuacji na drodze

Gość • Sobota [11.02.2017, 21:04:35] • [IP: 79.186.191.*]

To i tak nic nie da , wyraznie pisze sie poniewaz ża dużo wejśc do lasu i również są tam zakłady . Po prostu, na tym odcinku jeśli uwazacie że niebezpiecznie to jedyne wyjście. ...NOGA Z GAZU. ... I wszystko w temacie. I bez głupich komentarzy.

Gość • Sobota [11.02.2017, 21:02:06] • [IP: 80.245.181.**]

tak, specjalne siatki dla BMW

Gość • Sobota [11.02.2017, 21:01:55] • [IP: 80.245.177.***]

KUPIĘ. 733770873

Gość • Sobota [11.02.2017, 21:00:01] • [IP: 95.129.225.***]

W O L N I E J i bedzie dobrze, a najlepiej wszystko ogrodzic i wylac BETON.

Gość • Sobota [11.02.2017, 20:58:47] • [IP: 188.146.13.***]

Ale ściema :) dzik na 30 cm nóżkach uszkadza maskę na wysokości 70 cm i nie wpada w szybę ??

Gość • Sobota [11.02.2017, 20:52:54] • [IP: 88.156.235.***]

:(

wyspiarz • Sobota [11.02.2017, 20:51:33] • [IP: 92.42.116.***]

Ja mam prawko od 1978r i od tego czasu miałem stłuczkę tylko z nauką jazdy. JEDNYM SŁOWEM TRZEBA MYŚLEĆ ZA KIEROWNICĄ. i TYLE NA TEN TEMAT.

VON DORNIER • Sobota [11.02.2017, 20:50:08] • [IP: 80.245.178.***]

WYGLĄDA NA TO ŻE DZIK ZROBIŁ WIĘKSZE SZKODY NIŻ JEST WARTY. Z 50 000 PLN Z KASY MIASTA PÓJDZIE NA ODSZKODOWANIE.

Gość • Sobota [11.02.2017, 20:48:43] • [IP: 92.42.114.**]

te uszkodzenia nie sa po spotkaniu z dzikiem

Gość • Sobota [11.02.2017, 20:47:53] • [IP: 95.129.224.***]

Zróbcie lepszą drogę dla turystów

Gość • Sobota [11.02.2017, 20:47:41] • [IP: 94.254.226.**]

bmw wygląda lepiej niż pancerne audi pani szydło.

Gość • Sobota [11.02.2017, 20:46:02] • [IP: 188.146.172.**]

Zgłosić i źadać odszkodowania od miasta. niech w końcu ktoś beknie za to olewanie mieszkanców

Gość • Sobota [11.02.2017, 20:44:52] • [IP: 119.157.239.**]

Ma Pan racje Panie Roberci powinny być przejścia dla zwierzyny oraz siatka. Na poduszkę niech Pan nie narzeka, proszę sobie wyobrazić co mogłoby się stać gdyby poduszki nie było. Troche nogę z gazu i szkody będą mniejsze.

Gość • Sobota [11.02.2017, 20:44:35] • [IP: 77.114.78.**]

Jaka byla predkosc dzika?

Gość • Sobota [11.02.2017, 20:43:40] • [IP: 188.146.172.**]

Jeśli airbag cytuje: zmasakrował twarz źony to moźe naleźy pozwać producenta o odszkodowanie bo poduszki powietrzne miały ratować źycie a nie MASAKROWAC pasażerów

Gość • Sobota [11.02.2017, 20:40:38] • [IP: 95.129.224.***]

Zróbcie lepszą drogę dla turystów

Gość • Sobota [11.02.2017, 20:30:22] • [IP: 88.156.234.**]

tam jest 90 a nie 150km/h!!

Gość • Sobota [11.02.2017, 20:28:51] • [IP: 109.241.63.***]

Wystrzelać dziki, wytruć szczury i gołębie, przegonić kormorany i Niemców i zapanuje znowu spokój i skończą się kolejki do promu.Tylko stare kochane komary zostaną i cisza w lesie bez wieprzków i biegających z kundlami nierobami.

Gość • Sobota [11.02.2017, 20:25:37] • [IP: 95.129.228.***]

No masakra. Pewnie nic nie zrobią i się na tym skończy bo to są koszta itp itd

Gość • Sobota [11.02.2017, 20:22:43] • [IP: 94.254.225.***]

Przede wszystkim częstsze kontrole prędkości na tej trasie...to co co niektórzy tam wyprawiają...

Gość • Sobota [11.02.2017, 20:22:32] • [IP: 77.88.191.**]

chwila to u nas w szpitalu nie potrafia zajac sie " głupim" nadgarstkiem? Duzo zdrowia dla poszkodowanej !!

Gość • Sobota [11.02.2017, 20:18:48] • [IP: 83.8.124.**]

Z tymi dzikami to tragedia miasto jest bezsilne i nic nie robi przede wszystkim strach o dzieci a władza wciska kit i od kilku lat jest bezsilna czy musi dojść do tragedii? ?

Gość • Sobota [11.02.2017, 20:12:58] • [IP: 88.156.234.***]

Noga z gazu panie Robercie!

Gość • Sobota [11.02.2017, 20:12:57] • [IP: 88.156.233.***]

a może zwolnić trzeba ? Kiedyś jak SM suszyła nie było wypadków z dzikami

Gość • Sobota [11.02.2017, 20:12:51] • [IP: 95.129.224.***]

Siatka jest niepotrzebna. Wystarczą znaki ograniczające prędkość do 30 km/h. Będzie taniej i bezpieczniej.

Gość • Sobota [11.02.2017, 20:11:21] • [IP: 217.99.145.***]

O jak to dobrze że Pańska żona po tym wypadku trafiła do szczecińskiego szpitala bo jakby trafiła do świnoujskiego to niestety byłoby to dla Pana i dla Niej podwójne nieszczęście !

Gość • Sobota [11.02.2017, 20:03:58] • [IP: 94.254.227.***]

Chyba dzik mutanat:-)

Gość • Sobota [11.02.2017, 19:54:48] • [IP: 178.238.252.**]

słusznie zrobić ogrodzenie byle szybko

Gość • Sobota [11.02.2017, 19:51:35] • [IP: 89.204.139.**]

Coś dziwny ten dzik był, taki wysoki, maska nie czerwona, w dodatku kwadratowy lub kanciaty, chyba jego żebra się odbiły, w dodatku nici z sierści i kopytek...

Oglądasz 1-96 z 96
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ W Świnoujściu właśnie rozpoczął się przegląd 500 drzew rosnących w pasach drogowych, obejmujący ich inwentaryzację – obmiar, ocenę stanu sanitarnego oraz sporządzenie dokumentacji fotograficznej ■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■ AKTUALIZACJA KOMUNIKATU: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świnoujściu potwierdził przydatność wody do spożycia z wodociągu „Granica-Wydrzany” na odcinku ul. Chrobrego obejmującym budynki przy ul. Chrobrego 19, 21, 26 i 28 ■