POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Czwartek [09.02.2017, 13:02:25] • Świnoujście

Radni PO o terminalu kontenerowym: Narzuca się wolę odgórnie, centralnie nie szanując lokalnych demokracji takich jak nasza

Radni PO o terminalu kontenerowym: Narzuca się wolę odgórnie, centralnie nie szanując lokalnych demokracji takich jak nasza

fot. Agnieszka Puszcz

W przerwie obrad Sesji Rady Miasta, radni Platformy Obywatelskiej postanowili przedstawić swoje stanowisko w sprawie budowy terminala kontenerowego w Świnoujściu. Radni PO chcą większej aktywności samorządowców w tym temacie - Dzisiaj, przy okazji interpelacji zwróciliśmy się do prezydenta i z tym samym zwracamy się do radnych, abyśmy aktywnie brali udział jako samorząd reprezentujący naszych mieszkańców przy pracy jaką Zarząd Portów zaczyna wykonywać, który zdecydował się na wybór projektanta i będzie tworzył koncepcję Na tym etapie, chcemy brać udział nie w postaci apelów, ale w postaci partnera, tak jak byliśmy partnerami przy budowie i planowaniu terminala gazowego- mówił radny PO, Dariusz Śliwiński.



Radny zwrócił także uwagę, na to, że miasto będzie musiało się wkrótce zmierzyć z kwestią ewentualnej lokalizacji planowanego terminala kontenerowego.

- Czy terminal kontenerowy powstanie wewnątrz obecnego portu, czy na zewnątrz to są decyzje, które trzeba będzie podjąć. Miasto Świnoujście, ma być miastem do życia i do pracy, szanując też opinię innych gmin. - dodał radny.

Członkowie Platformy Obywatelskiej uważają, że jeżeli zajdzie taka potrzeba to konieczne będzie referendum.

- Jesienią ubiegłego roku padały z naszej strony i ze strony prezydenta, ze jeżeli będą do podjęcia ciężkie decyzje to sięgniemy bezpośrednio do decyzji o referendum i mam nadzieje, że politycy, którzy obecnie rządzą w województwie i kraju zdają sobie sprawę, że przy tak istotnych zadaniach nie opinia suwerena, tylko opinia obywateli jest kluczowa- podsumował Dariusz Śliwiński.

Przypomnijmy, radni SLD wnieśli o wprowadzenie do porządku czwartkowej sesji Rady Miasta projektu uchwały w sprawie opracowania koncepcji „Budowa Terminala Kontenerowego w porcie Zewnętrznym w Świnoujściu”.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 116, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-116 z 116

Gość • Piątek [10.02.2017, 21:05:15] • [IP: 86.82.99.**]

PeOwskie łobuzy bronicie niemieckiego interesu...Polacy wan tego nie wybaczą

Gość • Piątek [10.02.2017, 19:03:09] • [IP: 77.253.139.**]

Od kiedy to Wy tacy ekolodzy?Srata, tata -Port niech powstanie.

Gość • Piątek [10.02.2017, 19:01:35] • [IP: 77.253.139.**]

Co tu się interesować glosowaniem/.Ja chce portu kontenerowego.I kto mi zabroni taką decyzję wyrazić?

Gość • Piątek [10.02.2017, 11:55:30] • [IP: 31.1.253.***]

Niedawno Polska, Czechy i Słowacja podpisały porozumienie w sprawie udrożnienia żeglowności i połączenia jednym szlakiem wodnym trzech rzek: Odry, Łaby i Dunaju. W przypadku Polski i Czech kluczową inwestycją ma być budowa kanału Koźle-Ostrawa, który będzie polską częścią drogi wodnej do Dunaju. Oznacza to, że część kontenerów ze Świnoujścia i do Świnoujścia będzie transportowana na południe Polski i południe naszej części europy drogą wodną co pozwoli na znaczne odciążenie transportu drogowego. Oczywiście nasi zachodni sąsiedzi będą torpedowali te przedsięwzięcia ponieważ dla nich oznacza to duże straty. Tylko w 2014 r. Niemcy przetransportowali ładunków w kontenerach – 2, 4 mln TEU (kontener 20. stopowy). Poczynione w Polsce inwestycje takie jak budowa terminala kontenerowego w Świnoujściu, czy rozbudowa i rewitalizacja sieci dróg wodnych, odbiorą część tonażu transportowanego w Niemczech, a to oznacza dla Niemców wymierne straty finansowe. I dlatego są te protesty. Nie ma terminala, nie ma problemu.

Gość • Piątek [10.02.2017, 10:49:32] • [IP: 78.133.254.***]

Krótko - kto jest przeciwko budowie terminala to ruski lub niemiecki agent !!

Gość • Piątek [10.02.2017, 08:57:12] • [IP: 78.133.254.***]

Radny - Kamil Janta-Lipiński masz rację !! Jeden jedyny myslący radny w PO jestem z Tobą Brawo

Gość • Piątek [10.02.2017, 08:52:55] • [IP: 78.133.254.***]

do SKS : Flota fiderów jest akurat przetonażowana czyli jest wiecej wolnego miejsca na fiderach niż kontenerów. A jak drogi misiu teraz kontenery jadą w Polskę ze Szczecina. Chociaż ciekawą opcją opcją jest załadunek kontenerów na barki. Fiderów nie trzeba budować bo już SĄ.

Gość • Piątek [10.02.2017, 07:36:28] • [IP: 94.254.227.***]

Mówią co innego a robią co innego. Proponuję zainteresować się wynikiem głosowania na ostatniej sesji w temacie portu kontenerowego. Żałosne!

Gość • Piątek [10.02.2017, 04:20:38] • [IP: 37.47.139.***]

Myślę że w pewnej ambasadzie, pewnego kraju, jesteście dobrymi partnerami do rozmów-wstyd!!

Gość • Piątek [10.02.2017, 03:33:27] • [IP: 192.168.168.*]

Wasza aktywność zazwyczaj wiąże się z" wyrywaniem" pieniędzy i obsadzaniem stanowisk przez platformerskich niewykwalifikowanych w danej dziedzinie ludzi. Gdy tylko nie możecie czegokolwiek skubnąć zaczynają się protesty i kwiczenie z powody niedostępności nowego koryta. Idę o zakład, że w momencie przydzielenia wam kilku stanowisk będziecie bronić inwestycji wszystkimi możliwymi sposobami. Weźcie się nieroby do pracy i przestańcie grać totalną opozycję, warto pomyśleć o realizacji programów rozwoju Świnoujścia i dostosowaniu ich do potrzeb miasta a nie łożeniu kłód pod nogi, tam gdzie nie jest to potrzebne.

Gość • Piątek [10.02.2017, 00:50:14] • [IP: 80.245.188.***]

czy PO nie możne zrozumieć ze jest skończone żenada, pchają się na afisz!!

SKS • Piątek [10.02.2017, 00:35:41] • [IP: 77.88.191.**]

DO [09.02.2017, 22:40:03] • [IP: 94.254.226.***] Ciekawe rozwiązanie: kontenerowiec do Świnoujścia, z Świnoujścia do Szczecina fidery a ze szczecina na południe Polski kontenery będą transportować flisacy? PS A te" fidery" to pewnie będą budować w Świnoujściu? :-).

Gość • Piątek [10.02.2017, 00:14:31] • [IP: 188.146.17.**]

Jestescie zboki jak ci radni byli by razem z agatowską to też byście krytykowali. Pamietajcie źe agatowska robi to dla populizmu a nie dla mieszkanców bo to jest cwana kobieta a wy jestescie ślepi.

Gość • Czwartek [09.02.2017, 23:46:58] • [IP: 94.254.242.***]

buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, haaa

Gość • Czwartek [09.02.2017, 23:39:59] • [IP: 92.42.114.***]

Będzie praca, region sie rozwija, super, zrobie kursy i będę pracował przy kontenerach za średnią krajową, a nie w sklepie na kasie za 1600 na rękę

Gość • Czwartek [09.02.2017, 23:33:51] • [IP: 80.245.179.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

mmmkkk • Czwartek [09.02.2017, 23:25:28] • [IP: 95.129.226.**]

terminale kontenerowe to kasa a gazoport to pomyłka

Gość • Czwartek [09.02.2017, 23:18:20] • [IP: 62.69.254.**]

Pierdu, pierdu:" aktywnie brać udział", " partnerzy" - a na dzisiejszej sesji zagłosowali jak ostatnie tchórze! Podkulili ogony bojąc się wydać oświadczenie, dzięki któremu my mieszkańcy moglibyśmy wiedzieć, co nam tu" warszawka"" i Brudziński szykują. Panie Śliwiński, " inne czasy" tym bardziej wymagają odwagi. Co z was za opozycja? Jak wy dbacie o interes mieszkańców? SLD i Pani Agatowska byli dziś najlepsi. Na nich będę głosować.

AGENDA 21 • Czwartek [09.02.2017, 22:40:03] • [IP: 94.254.226.***]

Do SKS Drogi sks_sie drogi będą w małym stopniu używane ponieważ większość kontenerów popłynie statkami tzw fiderami do Gdańska, Gdyni i Szczecina. I ucz się. Pozdrawiam.

AGENDA 21 • Czwartek [09.02.2017, 22:33:25] • [IP: 94.254.226.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [09.02.2017, 22:10:47] • [IP: 80.245.179.***]

ONI I DEMOKRACJA NIEWIDZIELI DALEJ NIZ CZUBEK WLASNEGO NOSA:))))))))))))

Gość • Czwartek [09.02.2017, 21:37:44] • [IP: 93.94.190.***]

ŻADNEGO PORTU KONTENEROWEGO. STOP DEWASTACJI PRZYRODY i PLAŻY NA WARSZOWIE !! Jakie referendum !! Mam gdzieś to referendum, bo wynik to zagłada dla miasta !!

AGENDA 21 • Czwartek [09.02.2017, 21:32:13] • [IP: 80.245.178.***]

AD: Czwartek [09.02.2017, 19:34:02] • [IP: 94.254.226.***] NIE UŻYWAJ PRYMITYWNY PRZYGŁUPIE MOJEGO NICKA. GÓWNO MASZ WE ŁBIE I NIE MOŻESZ SWOJEGO WYMYŚLIĆ ?

Gość • Czwartek [09.02.2017, 21:31:17] • [IP: 37.47.145.***]

zwęszyli Posadki

Gość • Czwartek [09.02.2017, 21:22:27] • [IP: 62.69.254.**]

Śliwiński nie podskakuj, bo przywieziono cię w teczce POwskiej i ciesz się że o tobie zapomniano, bo już powinieneś zniknąć z Uzdrowiska.

SKS • Czwartek [09.02.2017, 20:57:44] • [IP: 77.88.191.**]

Wyobraźmy sobie setki tirów jadących z/do terminala kontenerowego i macierewicza pędzącego na miesięcznicę do Świnoujścia, I CO ? KATASTROFA!! a S-3 zablokowana na kilkanaście godzin!! PS Najpierw należy wybudować drogi a później myślmy o terminalu!!

Gość • Czwartek [09.02.2017, 20:49:59] • [IP: 46.171.205.***]

słabi jesteście

Gość • Czwartek [09.02.2017, 20:47:52] • [IP: 46.231.63.**]

Czy kierowali się opinią obywateli, kiedy czekalismy na tunel, a ten nie powstał?Spadac!

Gość • Czwartek [09.02.2017, 20:37:52] • [IP: 37.47.134.***]

niezły wstyd popierać teraz PO bo to tak jakby się kryło to całe bandyctwo i te afery na setki milionów które teraz wychodzą na światło dzienne każdego dnia. Jak tam wasz były premier" nic się nie da Tusk" i ta jego czyrliderka ?

Gość • Czwartek [09.02.2017, 20:25:57] • [IP: 77.88.191.**]

PO nie narzucało woli od górnie co? o podniesienie wieku emerytalnego pytaliście? a o pieniądze z OFE też wasz guru TUSK pytał? uchodźców do Polski też po konsultacjach społecznych sprowadzać chcieliście co? Zakłamana banda zadymiarzy.

Gość • Czwartek [09.02.2017, 20:11:10] • [IP: 80.245.189.***]

terminal kontenerowy i gazoport to zagłada tego miasta

Gość • Czwartek [09.02.2017, 19:47:30] • [IP: 92.221.31.**]

przez 8 lat panowania trzeba bylo sie chwalic

Gość • Czwartek [09.02.2017, 19:40:31] • [IP: 93.94.190.***]

stop kontererom

AGENDA 21 • Czwartek [09.02.2017, 19:34:02] • [IP: 94.254.226.***]

Co wy tu piszecze ? Dziewicze plaże, krajobrazy, lasy, parki, czyste powietrze ŚMIECH !! Zobaczcie HIPOKRYCI ! jak wygląda to wszystko na wyspie Uznam powicinane lasy koszmarne bydynki plaże zas...ne puszczanymi psami. Jesteście wszyscy przeciwny terminala Hipokrytami !! Droga grupko zagubionych radnych PO, = MEGA Hipokryci, oj tam kiedy i kogo się pytaliście jak pieniądze z OFE zabraliście, wiek emerytalny podwyższaliscie i tunel w Gdańsku budowaliscie?

Gość • Czwartek [09.02.2017, 19:27:03] • [IP: 37.47.129.***]

Tak w Uzdrowisku tylko swojacy dostają podwyżki płac.

Gość • Czwartek [09.02.2017, 19:15:21] • [IP: 89.66.223.*]

PiS najwyższy czas na zmiany kierownicze w Uzdrowisko Świnoujście !! My tym ludzią dziękujemy, mieli 8 lat i nic !! POzamiatane...

Gość • Czwartek [09.02.2017, 19:07:55] • [IP: 62.69.254.***]

WYPAD, zaprzaństwo,

Gość • Czwartek [09.02.2017, 19:07:25] • [IP: 93.94.191.*]

port kontenerowy juz były plany w latach 1982 i to było owiane tajemnicą , a teraz to wezcie sie za te obecne smrody w porcie stojace baniaki z mazutem i holera wie z czym jeszcze okna wcale nie mozna otworzyc to jest szok dla zdrowia .

Gość • Czwartek [09.02.2017, 19:06:12] • [IP: 88.69.16.**]

Dobrze powiedzieli, ale pisiory szczekają bo to posłowie PO powiedzieli a nie ich kochanej partii.

AGENDA 21 • Czwartek [09.02.2017, 18:24:54] • [IP: 80.245.178.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [09.02.2017, 18:15:33] • [IP: 217.99.85.***]

Super SKS ! Pozdrawiam ! Obroń sąsiada przed propagandą TVPiS ! Wiem że masz w tym talent ! Czekam na Twe dowcipy !

Gość • Czwartek [09.02.2017, 18:08:57] • [IP: 88.156.206.***]

ALE wkurzyli komuchów. Brawo. Zasrane komuszki- to w PRLu było tak, że dawaliście dupy, by władza za was myślała, by za was podejmowała decyzję a jak nie to was pałowała. Teraz już PRLu nie ma ale wy wciąż o niej marzycie. Stąd to tchórzostwo przed PiSem podlane nadzieją na PRL BIS. Mamy w Polsce wielkie terminale kontenerowe w Trójmieście i mamy przepiękne plaże nad najcieplejszymi wodami Bałtyku. To do nas przyjeżdżają tysiące turystów z kraju i z zagranicy. Terminale kontenerowe na Bałtyku mają już tak wielkie możliwości, że dla kolejnych nie starczy ładunków. Rozbudowa portu Koper w Chorwacji dokona reszty. Taniej i szybciej będzie dostarczyć towar z dalekiego Wschodu przez Koper i dalej pociągami. Już dzisiaj nawet w Polsce terminale lądowe mają stałe połączenia kolejowe z portem Koper. Moim zdaniem ta inwestycja to Wielka Pralnia kasy Chińczyka. Tylko, że jeśli ten port powstanie, to szybko zbankrutuje, ale już nikt nie przywróci nam kilometrów straconych plaż.

Gość • Czwartek [09.02.2017, 18:05:41] • [IP: 178.238.252.***]

Na temat terminalu kontenerowego powinni wypowiedziec sie w referendum mieszkancy Swinoujscia i Miedzyzdrojow.

Gość • Czwartek [09.02.2017, 17:53:03] • [IP: 80.245.188.**]

panstwu juz podzienkujemy

Gość • Czwartek [09.02.2017, 17:52:32] • [IP: 92.42.114.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [09.02.2017, 17:51:21] • [IP: 95.129.224.**]

terminal gazowy też PO przeszkadzał... teraz gadają, że WYBUDOWALI :-(

Gość • Czwartek [09.02.2017, 17:45:35] • [IP: 62.69.231.***]

do ku...wy nędzy a kto zlikwidował MSR ŚWINOUJŚCIE - przecież to też było odgórnie i bez poszanowania demokracji lokalnych Czyż was amnezja ogarnęła

Gość • Czwartek [09.02.2017, 17:39:36] • [IP: 95.129.225.**]

Spadać pieprzone Peowcy wiecznie coś wam nie pasuje ludzie będą chociaż mieli prace.

AGENDA 21 • Czwartek [09.02.2017, 17:36:00] • [IP: 80.245.178.***]

CZY ŁAPÓWKI ZA BURDEL KONTENEROWY JUŻ OTRZYMALI? CZY ODBĘDZIE SIĘ TO PO WYBUDOWANIU ? ETATY W ZARZĄDACH I LEWE KONTA NA CAYMAN ISLANDS OD ZBRODNIARZY Z BANDY ŚWIATOWEJ DRUKUJĄCEJ DOLARY NA OKRĄGŁO I KRADNĄCEJ ZA NIE NA CAŁYM ŚWIECIE TUBYLCOM BEZCENNE TERENY.

Gość • Czwartek [09.02.2017, 17:33:46] • [IP: 93.94.190.**]

Poczytajcie sobie na temat portu kontenerowego w Gdańsku.Zobaczcie jak bardzo pracownicy są zadowoleni na jakich śmieciowych umowach pracują, jak domagają się podwyżek.Perspektywy były inne a rzeczywistość swój scenariusz pisze.Jesteśmy istotami myślącymi nie dajcie się omotać.Powstał TBS w Świnoujściu który jako pierwszy padł u nas, połączenie zadłużonej stoczni z naszą miało dać super perspektywy -co ze Stocznią na wypłaty już nie ma.Ci co popierają budowę portu kontenerowego-Helo! pomyślcie troszkę tą większą częścią mózgu.

Gość • Czwartek [09.02.2017, 17:29:39] • [IP: 88.156.234.***]

Dobrze prawią.Referendum, a juści.

Gość • Czwartek [09.02.2017, 17:20:15] • [IP: 62.69.229.***]

TERMINAL KONTENEROWY W ŚWINOUJŚCIU! TO CHORY POMYSŁ. UWAŻAJMY, MY MIESZKAŃCY BO GŁUPOTA NIEKTÓRYCH JEST ZARAŹLIWA ALE NAPRAWDĘ TO TYLKO IDIOTA MÓGŁ NA POMYSŁ TERMINALU KONTENEROWEGO W ŚWINOUJŚCIU WPAŚĆ. PATRZCIE NA MAPY, GDZIE LEŻY ŚWINOUJŚCIE!

Gość • Czwartek [09.02.2017, 17:16:18] • [IP: 37.47.134.***]

PIS mało mówi ale za to dużo robi bo krowa która dużo muczy mało mleka daje... PO natomiast nie chce tak naprawdę rozmawiać tylko robić zadymę..

Gość • Czwartek [09.02.2017, 17:13:12] • [IP: 37.47.161.**]

jeśli ktoś pisze że tylko 19% społeczeństwa wybrało PIS to PO wybrało 8%. .. a to dopiero wstyd...

Gość • Czwartek [09.02.2017, 16:59:46] • [IP: 83.20.240.***]

Jak radni są bezradni-źle. Jak chcą o czymś decydować-źle. Najlepiej dać sobie wcisnąc kit w postaci wizji uprzemysłowionego miasta Świnoujście. I niech to bedzie dalej kurort, uzdrowisko, dzikie plaże etc. A miejsc pracy w terminalu przybędzie tak, jak w gazoporcie! Młodzi wręcz rzucą sie tłumnie do naszego miasta po te pracę. I już będziemy słuchać tylko pieprzenia w bambus młodych zgredów. Alleluja!!

Gość • Czwartek [09.02.2017, 16:54:14] • [IP: 62.69.253.***]

PIS z nikim nie rozmawia w myśl zasady że partia wie lepiej a ciemny lud to kupi - najlepszy przykład to deforma edukacji której celem jest wychowanie sobie homopisa - jednostki tępej, zacofanej, z deficytem intelektualnym zbliżonym do poziomu posła Pięty, Sasina lub Suskiego.

Gość • Czwartek [09.02.2017, 16:51:09] • [IP: 37.47.138.***]

ich Pan Grzegorz Schetyna karze robić zadymę to robią. Chodzi tylko o zadymę bo już drugi miesiąc jak agenci SB dostają niższe emerytury bo przecież za 2tys jak powiedział pułkownik SB nie da się wyżyć...

Gość • Czwartek [09.02.2017, 16:49:54] • [IP: 80.245.179.***]

Znaleźli się Ci co demokracje szanują HAHAHAHAHAHA.

Gość • Czwartek [09.02.2017, 16:47:28] • [IP: 109.163.234.*]

nic, juz po fakcie, ogarnęli się

Gość • Czwartek [09.02.2017, 16:45:05] • [IP: 80.245.189.***]

PRZEPISZCIE SIĘ DO PISU TERAZ TAM DAJĄ

Gość • Czwartek [09.02.2017, 16:42:55] • [IP: 92.42.116.**]

Oni są zamroczeni. Trzeźwość oceny odbiera im instynkt stadny i niechęć do PIS.

Gość • Czwartek [09.02.2017, 16:33:35] • [IP: 80.245.188.**]

panowie macie ciepłe posadki z ramienia przynależności to dajcie nam nowe miejsca pracy bo mam chęć się tam zatrudnić, Janek głosowałem na ciebie

Gość • Czwartek [09.02.2017, 16:29:42] • [IP: 80.245.189.***]

A WY TAK ZWANE PEŁO PYTALIŚCIE SUWERENA W SPRAWIE WIEKU EMERYTALNEGO CZY DEWASTACJI STOCZNI CZY INNYCH ZAKŁADÓW PRACY NIE POZWOLILIŚCIE WYBUDOWAĆ MASĘ HOTELI TAK ZWANYCH OBOZÓW PRACY PRZECIĘTNY KOWALSKI Z NICH NIE KORZYSTA TYLKO NIEMCE WIĘC NA CO TE ŁZY JAK WAS OGLĄDAM TO NIEDOBRZE SIĘ ROBI KADENCYJNOŚĆ MÓWI WAM TO CO 2 LATA I KOPA W DUPĘ TO DOPIERO BĘDZIE COŚ JUŻ NIE DA RADY SIĘ PO LANSOWAĆ NA TUNELACH MOSTACH CZY INNYCH OBIECANKACH CACANKACH TUMU PAŃSTWU DO WIDZENIA I ŻEBY MI NIE BYŁO PISU, PSL, KUKIZ, ORAZ INNE PATOLOGIE TEŻ MAM GŁĘBOKO GDZIEŚ PRZYSZŁY WYBORCA ALE NA PEWNO NIE WASZ

Gość • Czwartek [09.02.2017, 16:28:00] • [IP: 62.69.251.**]

Terminal kontenerowy to rozwój miasta. Funkcja turystyczna to 2 miesiące w roku. Platforma już pokazała co potrafi

Gość • Czwartek [09.02.2017, 16:27:48] • [IP: 188.182.136.***]

I jedni i drudzy sprzedadzą teren ten bez szemrania. Ale pijar potrzebny co nie platfusy?

Gość • Czwartek [09.02.2017, 16:26:21] • [IP: 92.42.114.***]

W oczach pana pana Śliwińskiego widać przerażenie?Terminal kontenerowy ma ogromne znaczenie dla kraju wiec głos mieszkańców już przepadł!

AS PIK • Czwartek [09.02.2017, 16:24:07] • [IP: 185.36.169.***]

A czy PEŁO szanowało demokrację lokalną przenosząc budowę tunelu do Gdańska się pytam ??

Gość • Czwartek [09.02.2017, 16:23:38] • [IP: 5.172.232.**]

Nasza Wyspa jest o charakterze turystyczno - krajobrazowym i tak ma zostać!!Jaki port, jakie kontenery kto to do cholery to wymyślił!!To jak z utworzeniem nowej Warszawy - rozmawiajcie najpierw z mieszkańcami !! Świnoujście-Międzyzdroje to ż y w e organizmy z piękną plażą, zielonymi wydmami i lasami i zdrowym powietrzem i powinny z tego korzystać nasze dzieci i wnuki.Nie pozwolimy tego zniszczyć!!

SKS • Czwartek [09.02.2017, 16:23:31] • [IP: 77.88.191.**]

Do [09.02.2017, 15:18:33] • [IP: 83.7.74.***] u Sąsiada jestem, uczymy się korzystać z internetu bo mu TVPiS wodę z mózgu robi!! Pozdrawiam SKS

Gość • Czwartek [09.02.2017, 16:13:08] • [IP: 217.99.85.***]

Co to za wpis" zaorać Warszów" ! A gdzie chcesz pracować ? Cały lewy brzeg mają już opanowani ukraińcy bo to oni będą pracować w tych hotelach 4-ro czy 5-cio gwiazdkowych ! A Ty jeśli nie tu na Warszowie to będziesz musiał szukać pracy w Szczecinie Poznaniu Wrocławiu albo będziesz zmuszony do wyjazdu do pracy w Niemczech ! Tego chcesz ?

Gość • Czwartek [09.02.2017, 16:11:49] • [IP: 37.47.128.***]

Weźmie ich Jabłońska i idźcie sobie pobiegać sprawy miasta zostawcie żmurkowi

Gość • Czwartek [09.02.2017, 16:07:13] • [IP: 95.129.225.***]

TERMINAL KONTENEROWY, TO WIĘCEJ CHIN, BEZPOWROTNE ZNISZCZENIE TERENU, SETKI TIRÓW, ZGRZYTY KONTENERÓW, NIEWIELKI ODSETEK PRACY DLA POLAKÓW A CENA ZNISZCZENIA TERENU WYSOKA.nIE ZGADZAM SIĘ Z TAKĄ LOKALIZACJĄ KONTENERALA!!

AGENDA 21 • Czwartek [09.02.2017, 15:59:44] • [IP: 78.133.254.***]

Już mam was dosyć ! Jeszcze była taka pani poseł z waszego pseodo, (Co została wysiudana ? tęgi umysł szkoda by się wam teraz przydał !) klubu za której to Świnoujście nawet stoczni własnej nie ma, a kasa na tunel poszłaaaa do kolebki PO. Normalnie same plusy ! Co do PIS-u też was nie lubię !

Gość • Czwartek [09.02.2017, 15:54:34] • [IP: 95.129.228.**]

punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, pytanie jak nie daj boże PO byłoby u koryta to co?

Gość • Czwartek [09.02.2017, 15:51:07] • [IP: 88.156.233.**]

Co zrobiliście z naszą stocznia mieliliście podpisy w referendom emeryturom i co zrobiliście. jesteście hipokryci i mam też odruch wymiotny.

Gość • Czwartek [09.02.2017, 15:45:56] • [IP: 108.29.78.***]

stanowiska w spulkach sa zajete sory

Gość • Czwartek [09.02.2017, 15:44:59] • [IP: 5.60.240.***]

Tu odpowiadam internaucie który pyta" kto to jest suweren " ! Kolego ! Suweren to taki Obywatel Polski który głosował na pis i dlatego ta partia się tym podpiera ! Było ich wtedy ok.19% Narodu a więc mniejszość ! Pozostali to wg.Naczelnego Posła Polski to" najgorszy sort" "komuniści i złodzieje" a w niektórych częściach Polski to" ukryta opcja niemiecka" ! No to ja jestem tym" gorszym sortem" bo nie godzę się z tą obecną polityką w tym kraju nie godzę się na Misiewiczów i ogólnie na ten rząd ! No i co mi zrobisz ?

Gość • Czwartek [09.02.2017, 15:44:03] • [IP: 94.254.235.***]

191 ZAORAĆ WARSZÓW, DOMAGAM SIĘ REFERENDUM - JAKIM SPRZĘTEM .

Gość • Czwartek [09.02.2017, 15:36:33] • [IP: 83.20.73.**]

flagowe hasło okinawy : będziemy rozmawiać ze wszystkimi, którzy będą zwalczać PIS. Ha, ha, ha

wkurzona • Czwartek [09.02.2017, 15:34:36] • [IP: 178.238.247.***]

Nosz k...wa nóż się w kieszeni otwiera!!Zawsze są przeciw!!Tylko wtedy jak się orientują że są przeciwnicy, od razu się do nich podłączają aby coś ugrać!Precz z PO!!Z gazoportem też było podobnie jak śp.Lech Kaczyński forsował budowę w Świnoujściu a Donald w Gdańsku!Gazoport powstał pomimo sprzeciwów, a teraz PO przypisuje sobie ten sukces!!Precz!

Gość • Czwartek [09.02.2017, 15:34:31] • [IP: 83.20.73.**]

czy to ten dariusz za 19.000 zł/mies. prezes uzdrowiska dla niemców? Bo mieszkańcy się nie kwalifikują wcześniej jak za 4 (słownie : cztery) lata na byle zabieg!!1 Oni chcą odnowy. Już uPOżądkowali stocznie, czyli je PO prostu skasowali

Gość • Czwartek [09.02.2017, 15:29:35] • [IP: 178.238.249.**]

IP 92*** dlaczego siedzisz cicho teraz jak pis oddał spółce Mars tereny dawnej stoczni szczecińskiej?Jak wcześniej dotyczyło to stoczni Gryfia to wyliście i twierdziliście, że to skandal.Czekam więc jak to co dzisiaj zrobił pis nazwiesz.

Gość • Czwartek [09.02.2017, 15:18:33] • [IP: 83.7.74.***]

Popieram wpis [AGENDA21] ! A tylko szkoda że nie można Ci tu dać jakiegoś plusa ! Czekam tylko na jakąś wypowiedz SKS-a ! Bo Twoje wpisy są tu też ciekawe ! No i może przy okazji jakiś dowcip tu walniesz - tak na ocieplenie tu sytuacji !

Gość • Czwartek [09.02.2017, 15:07:40] • [IP: 178.238.252.**]

Byliście przeciwni budowie gazoportu, wasza partia była przeciwna budowie tunelu, a teraz rozbudowie portu kontenerowego, czy wy wiecie co chcecie i jaki jest wasz stosunek do naszego miasta.

Gość • Czwartek [09.02.2017, 15:06:12] • [IP: 62.69.203.***]

DO reformatorów z PO- zostawcie referendum - TERMINAL MUSI BYC I BĘDZIE

Gość • Czwartek [09.02.2017, 15:05:18] • [IP: 178.238.253.**]

Nawet juz to nie jest śmieszne," obywatele się odnalezili w obronie mieszkańców"a mieszkańcy mają Was w pogardzie za 8 lat pogardy i oszukliwania , a to co zostało zdemolowane przez was i trzy pokolenia nie naprawią, wam najlepiej wychodzi działanie w zespołach typu mafijnego !

Gość • Czwartek [09.02.2017, 15:03:11] • [IP: 172.17.1.***]

Nie wiem jaka jest wiedza w/w radnych na tematy morskie!!??!! Ja plywam i widze jak i gdzie sa porty zbudowane. Bliskosc takiego terminalu nie jest niczym nowym!! Bardziej bym zwrocil uwage na polaczenie ladowe !! Jezeli wyjazd ze Swinoujscia ma byc ta istniejaca droga to jedno jest pewne!! W Miedzyzdrojach trzeba zwiekszyc ilosc karetek!!

Gość • Czwartek [09.02.2017, 15:01:03] • [IP: 93.94.184.***]

a pamiętacie co zrobiliście Naszej STOCZNI REMONTOWEJ -------- JESTEŚCIE NAJWIĘKSZYMI KŁAMCAMI POLITYCZNYMI ------ rzygać mi się chce jak was widzę

Gość • Czwartek [09.02.2017, 14:55:29] • [IP: 83.7.74.***]

Chcemy aby to miasto również przemysłowo się rozwijało ! Ten terminal to dla nas szansa i dla naszej młodzieży ! Niech lewobrzeże stawia na turystykę i tych starych Niemców z ich ojro ! Ale my tu chcemy też coś więcej nowocześniej ! I żeby ci młodzi inżynierowie zostali tu u nas pracować A nie tylko ukraińcy którzy po lewej stronie będą obsługować niemieckich emerytów za drobne grosze !

Gość • Czwartek [09.02.2017, 14:53:38] • [IP: 37.47.152.**]

Co za obłuda haha

Gość • Czwartek [09.02.2017, 14:50:08] • [IP: 62.69.231.***]

Precz z terminalem.

Gość • Czwartek [09.02.2017, 14:48:56] • [IP: 178.238.249.**]

Terminal kontenerowy to rozwój miasta, rola sługów Niemców mieszkańcom nie wystarcza,

Gość • Czwartek [09.02.2017, 14:47:58] • [IP: 88.156.206.***]

A kto to jest suweren jak nie obywatele panie radny

Gość • Czwartek [09.02.2017, 14:47:29] • [IP: 62.69.253.***]

Mają rację radni PO że takie decyzje jak ewentualna lokalizacja portu kontenerowego powinny być konsultowane z mieszkańcami bo to będzie miało ogromny wpływ na miejsce w którym żyją. Jeśli są sprzeciwy to powinno się rozmawiać a ostatecznie zdecydować w referendum czy chcemy mieć terminal kontenerowy zamiast terenów które mogą być zagospodarowane turystycznie.

Gość • Czwartek [09.02.2017, 14:44:39] • [IP: 88.156.206.***]

A kto to jest suwener jak nie obywatele panie radny

Gość • Czwartek [09.02.2017, 14:41:32] • [IP: 88.156.232.**]

to samo przeciez mowila Walz:)

Gość • Czwartek [09.02.2017, 14:36:06] • [IP: 2.108.233.***]

Panowie radni - krytykowac najprościej.

Gość • Czwartek [09.02.2017, 14:30:38] • [IP: 91.231.92.***]

Ta ekipa już zreformowała naszą stocznie teraz biorą się za ewentualny terminal. TO wróży sukcesy!

Gość • Czwartek [09.02.2017, 14:27:24] • [IP: 91.231.92.***]

Jak to PO zrobiło się demokratyczne! Niedawno wzbraniało się przed referendami np. ws. sześciolatków.

Gość • Czwartek [09.02.2017, 14:18:13] • [IP: 62.69.253.***]

terminal kontenerowy jest naszemu miastu nie potrzebny a jedynie zniszczy ostatnie dziewicze nadmorskie tereny leżące w granicach naszego miasta.

Gość • Czwartek [09.02.2017, 14:13:47] • [IP: 109.243.157.*]

Rozwój Świnoujścia zagwarantowany jest przez jego charakter wczasowo-turystyczny, a nie przez kolejny port, zabierający przestrzeń nieodzowną, by rozwijać Świnoujście jako kurort i miasto turystyczne. Niestety ta funkcja letniska uzależnia nas od klienta z Niemiec, coraz więcej mieszkańców miasta będzie zamiataczami, sprzątaczami, kucharzami, starszymi zmywakowymi... może tylko np.Wojska Obrony Terytorialnej uczynia ze starszego zmywakowego lub odetkacza rurowego dumnego Polaka, ale czy to wystarczy, by" ze zjadaczy chleba ich w aniołów przerobić"?

Gość • Czwartek [09.02.2017, 14:11:54] • [IP: 93.94.190.**]

Do IP 188 47 99 A skąd masz takie informacje że Warszów ma być częścią przemysłową.Nie pisz głupot!

Gość • Czwartek [09.02.2017, 14:09:30] • [IP: 37.47.134.***]

Radni PO obojętnie na co to zawsze będą przeciw.Wasz czas skończył się, idziecie powoli niebyt.

Gość • Czwartek [09.02.2017, 14:09:16] • [IP: 83.7.74.***]

A jeszcze z Sesji Rady Miasta podajcie wreszcie jaka decyzja zapadła w sprawie tzw.tablicy smoleńskiej bo z tego co wiem to może być umieszczona ale tylko na terenie jakiejś parafii a nie na mieście ! Czy to prawda ?

Gość • Czwartek [09.02.2017, 14:09:02] • [IP: 62.69.252.**]

Od warszowa się łaskawie odpier******

Gość • Czwartek [09.02.2017, 14:08:49] • [IP: 80.245.184.***]

a dlaczego PO teraz wszystko neguje przez tyle lat nie walczyli o bezplatne przejazdy i wiele wiele innych waznych rzeczy waznych dla mieszkancow tylko teraz udaja ze ich interesuje dziadostwo

Gość • Czwartek [09.02.2017, 14:04:53] • [IP: 94.254.235.***]

BYDLAKI ANI JEDNEGO SŁOWA WIĘCEJ.

Gość • Czwartek [09.02.2017, 14:02:24] • [IP: 92.42.118.***]

OTL Logostic spóźniliście się. Pociągi z Chin do Londynu jadą teraz tylko 18 dni.

Gość • Czwartek [09.02.2017, 13:57:29] • [IP: 92.42.113.***]

Gdy zabieraliście pieniądze z OFE, gdy podwyższaliscie wiek emerytalny gdzie mieliście wtedy demokracje i głos nie tylko lokalnych demokracji

Gość • Czwartek [09.02.2017, 13:51:06] • [IP: 37.47.168.**]

Jedynie Goreczny prezentuje twarz intelektualisty

Gość • Czwartek [09.02.2017, 13:48:04] • [IP: 94.254.227.**]

Amsterdam jak i wiele innych miast portowych również zarabia na tym przeładunku.Napewno zdrowsze to aniżeli apatyty i inne scierwa.Przeciez z tego będą wpływały poważne pieniądze dla miasta co wiąże się z poprawa zycia mieszkańców.Cale życie Swinoujscie było zaściankiem i takim zostanie jeżeli pozwolimy kilku ambitnym krzykaczom blokować rozwój, który jest nieunikniony jeżeli chcemy się liczyć jako państwo i miasto.Czasy Bim-bomu i masy marynarzy którzy tu przypływających zostawiali dolary minęły bezpowrotnie, trzeba iść z duchem i potrzebami rynku.Swinoujscie to miasto portowe, zawsze takim było i trzeba się liczyć z tym ze będą przeładunki.Mamy infrastukturę to trzeba ja wykorzystać bo ubiegną nas inni jak już nie raz pokazała historia, Amber w Miedzyzdrojach zadziałał jak trampolina zostawiajac najpiękniejszy kurort jakim jest nasze miasto na kilka lat w tyle.Panie i panowie radni jesteście tam by w naszym imieniu robic dobre interesy dla nas wszystkich, Wiec zamiast jęczeć pracujcie prosze

Gość • Czwartek [09.02.2017, 13:37:05] • [IP: 88.156.206.***]

Tak, tak, tak dla budowy terminala, rozbudowy portu, gazoportu i innych inwestycji dających miejsca pracy. Młodzi mieszkańcy S-cia po studiach nie wracają do nas bo nie ma pracy. Miasto starzeje się i na dodatek ci starcy przyczyniają się do powstrzymywania korzystnych dla miasta inwestycji. Amen!

AGENDA 21 • Czwartek [09.02.2017, 13:24:13] • [IP: 217.153.158.**]

Terminal kontenerowy to jest los wygrany na loterii bylibyście debilami, abyście z tego nie skorzystali. Nie chcemy być zbiorem domów starcor dla starych Niemców! Chcemy normalnej pracy cały rok, nie tylko w sezonie od 1 lipca do 25 sierpnia.

Gość • Czwartek [09.02.2017, 13:22:21] • [IP: 77.88.191.***]

precz z terminalem kontenerowym!!

Gość • Czwartek [09.02.2017, 13:18:19] • [IP: 188.146.164.***]

Terminal gwarantuje rozwój Świnoujścia.

Gość • Czwartek [09.02.2017, 13:07:16] • [IP: 188.47.99.**]

ale o czym tu decydować? cześć wyspowa ma być turystyczna a warszów przemysłowa. Terminal kontenerowy to rewelacyjna sprawa i niech władze robią co chcą

Oglądasz 1-116 z 116
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ W Świnoujściu właśnie rozpoczął się przegląd 500 drzew rosnących w pasach drogowych, obejmujący ich inwentaryzację – obmiar, ocenę stanu sanitarnego oraz sporządzenie dokumentacji fotograficznej ■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■ AKTUALIZACJA KOMUNIKATU: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świnoujściu potwierdził przydatność wody do spożycia z wodociągu „Granica-Wydrzany” na odcinku ul. Chrobrego obejmującym budynki przy ul. Chrobrego 19, 21, 26 i 28 ■