POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Poniedziałek [06.02.2017, 08:38:52] • Świnoujście

Żmurkiewicz chce tablicy smoleńskiej. Czy sprzeciw mieszkańców ma jeszcze znaczenie?

Żmurkiewicz chce tablicy smoleńskiej.  Czy sprzeciw mieszkańców ma jeszcze znaczenie?

fot. Sławomir Ryfczyński

Wygląda na to, że wszystko jest już ustalone. Janusz Żmurkiewicz popiera propozycję Klubu Gazety Polskiej, by w Świnoujściu powstała tablica smoleńska. Prezydent informuje o tym w piśmie, do którego nie mieliśmy dostępu, już 5 grudnia! O lokalizacji tablicy może zadecydować sam. Nie musi o to pytać radnych.

Mimo że chodzi o proste „nie” lub „tak”, sprawa wygląda na dosyć zawiłą. Spróbujemy ją jednak uporządkować.

W tej historii łatwo pogubić się dlatego, bo mieszkańcy i dziennikarze poznali ją od końca- od podziękowań Jana Motuka z Klubu Gazety Polskiej z 27 grudnia. Jan Motuk dziękował za to, że władze zgodziły się na upamiętnienie ofiar katastrofy smoleńskiej. Przy okazji podziękowań pada propozycja , która tak podzieliła mieszkańców naszego miasta - by pamiątkowa tablica stanęła na Placu Słowiańskim, tuż obok Pomnika „Bohaterom Walk o Niepodległość Rzeczpospolitej”.

Żmurkiewicz chce tablicy smoleńskiej.  Czy sprzeciw mieszkańców ma jeszcze znaczenie?

fot. iswinoujscie.pl

Podziękowanie adresowane jest do przewodniczącej rady miasta Joanny Agatowskiej. Przywoływane jest w nim pismo z magistratu z 8 grudnia 2016 r., które trafiło do Klubu Gazety Polskiej.

Nie było łatwo dotrzeć do tego pisma i ustalić, co w nim takiego napisano, że doczekało się to podziękowań Klubu Gazety Polskiej. Robert Karelus, rzecznik prezydenta Janusza Żmurkiewicza odsyłał do Joanny Agatowskiej, przewodniczącej rady miasta. Ta twierdziła, że sama niczego nie pisała i nie wysyłała, bo przez pewien czas była w sanatorium. Treść pisma znał wiceprzewodniczący rady miasta Ryszard Teterycz . Ale i tu reakcja na naszą prośbę o informacje nie była szybka.

Żmurkiewicz chce tablicy smoleńskiej.  Czy sprzeciw mieszkańców ma jeszcze znaczenie?

fot. Sławomir Ryfczyński

Doczekaliśmy się wreszcie wyjaśnień Ryszarda Teterycza, wiceprzewodniczącego rady miasta.

- W okresie sprawowania zastępstwa Przewodniczącej Rady Miasta, przebywającej w tym czasie na leczeniu sanatoryjnym - przesłałem panu Janowi Motukowi, stanowisko Prezydenta Miasta Świnoujście wraz z pismem przewodnim – informuje Ryszard Teterycz. - Stanowisko Prezydenta Miasta przekazane do Biura Rady Miasta wynikało z wcześniejszej korespondencji to znaczy: skierowania przez Przewodniczącą Rady Miasta do Prezydenta i Radnych pisma pana Jana Motuka z 17 listopada 2016 r., który wnioskował w nim w imieniu Klubu Gazety Polskiej o upamiętnienie na terenie miasta ofiar katastrofy smoleńskiej.

Ryszard Teterycz twierdzi, że w jego piśmie przewodnim z 8 grudnia do Klubu Gazety Polskiej nie ma akceptacji dla budowy tablicy lub jakiejkolwiek innej formy upamiętnienia ofiar katastrofy smoleńskiej.

- Mój stosunek do powyższej kwestii wyraziłem we wspólnym, negatywnym Stanowisku członków Sojuszu Lewicy Demokratycznej opublikowanym 2 stycznia 2017 r. na iswinoujscie - dodaje Ryszard Teterycz.

Przesłany nam skan pisma przewodniego potwierdza słowa wiceprzewodniczącego.

Oprócz niego otrzymujemy jednak kluczowe dla sprawy pismo Janusza Żmurkiewicza do Joanny Agatowskiej z 5 grudnia, a w nim czytamy: „W związku z wnioskiem Klubu Gazety Polskiej skierowanym do Pani Przewodniczącej uprzejmie informuję, że moja opinia w kwestii upamiętnienia na terenie miasta Świnoujście ofiar katastrofy smoleńskiej z 10 kwietnia 2010 r. jest pozytywna. Sądzę, że najwłaściwszą formą uczczenia pamięci osób, którzy wówczas zginęli byłaby pamiątkowa tablica.”

Żmurkiewicz chce tablicy smoleńskiej.  Czy sprzeciw mieszkańców ma jeszcze znaczenie?

fot. Sławomir Ryfczyński

Moglibyśmy poprzestać na tej informacji, gdyby nie inna – od Roberta Karelusa. Rzecznik prezydenta odpowiadał nam na pytanie, kto zgodził się, by tablica upamiętniająca ofiary katastrofy smoleńskiej w ogóle się w Świnoujściu pojawiła.

- Nie ma żadnej decyzji w sprawie tablicy, czy innego sposobu na upamiętnienie Ofiar Katastrofy Smoleńskiej - twierdził Robert Karelus, rzecznik prezydenta Janusza Żmurkiewicza. - Wniosek o upamiętnienie Ofiar Katastrofy Smoleńskiej złożył Klub Gazety Polskiej do Przewodniczącej Rady Miasta. To wnioskodawca proponuje sposób, w jaki miałoby to się odbyć.

Te informacje otrzymaliśmy w styczniu, a więc miesiąc po tym, jak Janusz Żmurkiewicz poinformował pisemnie przewodniczącą rady miasta, że popiera umieszczenie w naszym mieście takiej tablicy. Przypomnijmy też, że o poparciu prezydenta dla tablicy smoleńskiej Ryszard Teterycz poinformował Klub Gazety Polskiej. A Klub za to podziękował.

Wszystko wskazuje zatem na to, że tablica powstanie. Pytanie tylko, czy w miejscu, które proponuje Klub Gazety Polskiej.


- Zgodę na umiejscowienie jakiejkolwiek pamiątkowej tablicy na terenie należącym do miasta wydaje Prezydent Miasta – informowała nas niedawno inspektor Hanna Lachowska z biura informacji i konsultacji społecznych Urzędu Miasta w Świnoujściu.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 292, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-292 z 292

Gość • Sobota [11.02.2017, 22:35:52] • [IP: 178.238.249.**]

Chętnie zobaczę tablicę smoleńska na wlocie tunelu umieszczona nie wcześniej niż w dniu jego otwarcia. Będzie widziana przez wszystkich wjeżdżających do Świnoujścia. Panie motuch, lepszej lokalizacji nie ma.

Gość • Piątek [10.02.2017, 12:38:57] • [IP: 62.69.253.***]

Sprzeciw jakich mieszkancow? Są jeszcze tacy co uzurpują sobie przemawiać za caly narod.Generalnie wypowiada sie tak KOD, PO i Nowoczesna ----jakim prawem?

Gość • Piątek [10.02.2017, 09:07:22] • [IP: 46.195.180.**]

Halooo...do goscia co mowi o empati! To slowo trzeba bardzo dobrze rozumiec zeby nim sie poslugiwac. To jest empatia gdy politycy " wciskaja nam kit" a my przytakujemy? Empatia gdy w naszym kraju przybywa kosciolow i pomnikow? I JA MAM TO POPIERAC?? TO JEST CHORE!!

GośćJA • Czwartek [09.02.2017, 19:22:02] • [IP: 178.238.246.**]

KATASTROFA TO PRZY KOSCIELE ALBO NA CMENTARZU PROPONUJE W CALEJ POLSCE BEDA POMNIKI I TABLICE A KTO ZA TO ZAPLACI? NIE LEPIEJ DOLOZYC SIE DO ZLOBKA LUB SWIETLICY DLA DZIECI.

Balien • Czwartek [09.02.2017, 09:39:29] • [IP: 95.129.229.***]

Eeeee... to może morze nam pomoże i pochłonie. Całe to teatralne gufno. JEBĆĄ SMOLESŃSK

Gość • Środa [08.02.2017, 18:28:47] • [IP: 80.245.178.***]

Ludzie z empatią, myślący, popierają Pana Prezydenta. Nienawistna krucjata przeciwko oczyszczaniu Ojczyzny ze zdiczenia, hamstwa i złodziejstwa niech sobie piszczy, wrzeszczy, puszcza bąki itd.

Gość • Środa [08.02.2017, 16:31:06] • [IP: 178.238.252.***]

Jak chce tablicy niech wywiesi na cesarskich ogrodachbo KACZOR zabirerze mu wladze

Gość • Środa [08.02.2017, 13:49:15] • [IP: 80.245.184.***]

Ty -" BÓG HONOR OJCZYZNA" -NIE WIESZ CO TO HONOR, NIE WIESZ CO TO BÓG I ZAPEWNE NIE DO KOŃCZ WIESZ CO TO OJCZYZNA. Więc zejdź z tego patosu !

Gość • Środa [08.02.2017, 13:43:40] • [IP: 80.245.184.***]

Popiera" tablicę" bo co powie Brudzińskiemu ? Ma z nim dobre układy bo pewnie chodziło o tunel. A tablicę zawsze można zdemontować.

Gość • Środa [08.02.2017, 08:18:36] • [IP: 95.129.226.***]

JAK CHCE TABLIY SMOLEŃSKIEJ TO PROPONUJE NIECH NA SWOIM DOMU POWIESI

Gość • Środa [08.02.2017, 08:00:27] • [IP: 31.0.122.**]

jak wyłoży z własnej kieszeni to mi to lotto ale można inaczej spieniężyć te pieniądze jest tyle rodzin potrzebujących in osób starszych a nie jakiś za...ny pomnik

Gość • Środa [08.02.2017, 00:19:43] • [IP: 95.129.228.***]

To już nam tylko został pomnik ukraińskiego bohatera Bandery i będziemy mieli komplet. Ale panie Prezydencie i co Pan napisze na tej tablicy? katastrofy? A może to był zamach? Może by warto poczekać?

Gość • Wtorek [07.02.2017, 21:31:01] • [IP: 93.94.186.***]

tej głupiej miny nie mogę znieść...próbuje przy podobać się PIS...

Gość • Wtorek [07.02.2017, 21:29:35] • [IP: 93.94.186.***]

żmur idzie w odstawkę...dużo nas jest i widzimy Teterycza jako Prezydenta, uważamy że ten facet nie jest w nic umoczony a Ci pozostali są...przemyślcie obywateli Świnoujścia...lepszego kandydata nie znajdziecie...pozdrawiam was...

Gość • Wtorek [07.02.2017, 20:42:33] • [IP: 92.42.114.***]

BÓG HONOR OJCZYZNA, a ci co opluwają prawdziwych Polaków co walczyli i walczą z komunistycznymi pionkami, sterowanymi jak zombie przez tzw opozycje opłacaną przez Sorosa -żyda z Węgier, bankiera, który im płaci by był chaos w naszej ojczyżnie-mówimy wam dość, bo do tej pory nie było kar, ale teraz na każdego sie znajdzie paragraf za to co robią.

Gość • Wtorek [07.02.2017, 18:52:47] • [IP: 77.88.191.**]

Uwazam ze niepotrzebna jest tablica w naszym miescie. Mamy inne wydatki-wazniejsze-, chociazby pomoc ludziom bezdomnym czy dzieciom.

Gość • Wtorek [07.02.2017, 17:38:04] • [IP: 87.152.214.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [07.02.2017, 17:29:30] • [IP: 92.42.119.*]

Do Gość • Wtorek [07.02.2017, 16:10:58] • [IP: 92.42.114.***] A warszawka śmieje się z takich tzw".pożytecznych idiotów", którzy wtórują im w okradaniu Naszego Państwa nic z tego nie mając.No może tylko satysfakcję, że dołożą PISowi. Nareszcie zostaną rozliczone te zdeprawowane i zdemoralizowane elitki III RP, a Polska będzie Polską.

Gość • Wtorek [07.02.2017, 16:40:36] • [IP: 46.195.180.**]

Nastepny idiotyczny pomysl. Ciekawe co ma wspolnego Swinoujscie ze Smolenskiem bo nie bardzo rozumie? Niedlugo polowa polski bedzie udekorowana tablicami i pomnikami smolenskimi zamiast drzewami i wtedy dumni Polacy zamiast pod drzewkiem to pod pomniczkiem na laweczce sobie siedziec beda i przez nastepne nascie lat odprawiac miesiecznice. Turysci z zagranicy napeeeewno beda mieli co ogladac...hahaha

Gość • Wtorek [07.02.2017, 16:10:58] • [IP: 92.42.114.***]

Do gościa piszącego o etablishmencie III R P! Gościu, przeczytaj listę nazwisk PiS zasiadających w parlamencie :Kurska Mamusia i synuś Jacek; Gosiewski i jego dwie żony posłanki;Czarnecki tatuś i synalek ;Kaczyńscy dwaj bracia, Wasserman córka.A może to sowiecka prpaganda?

Gość • Wtorek [07.02.2017, 15:37:45] • [IP: 178.238.249.***]

Patologią trzeba nazwać tylko plucie na działania Prezydenta. PANIE PREZYDENCIE DUŻA LICZBA NIEROZJUSZONYCH POPIERA PAŃSKĄ DECYZJĘ.

Gość • Wtorek [07.02.2017, 15:29:54] • [IP: 83.8.132.***]

Aby zakończyć wylewanie pomyj na partie polityczne na ludzi którym coś zawdzięczamy to zgódźmy się na tablicę.Jak wcześniej wspomniałem kilka tygodni temu tablicę można umieścić przy tablicy Heweliusza.Tablica będzie świadectwem upamiętnienia ludzi, którzy zginęli w wypadku lotniczym.Tablica powinna mieć wyraz patriotyczny a nie polityczny.Już mamy gazoport im.L.Kaczyńskiego to wystarczy.

Gość • Wtorek [07.02.2017, 15:08:18] • [IP: 188.146.175.**]

Patologiczna decyzja jak i rzady!

Gość • Wtorek [07.02.2017, 14:37:28] • [IP: 92.42.114.***]

Nie lepiej dać pieniądze na sieroty albo na Hospicjum bo tam nie ma. ...

Gość • Wtorek [07.02.2017, 12:13:33] • [IP: 92.42.119.*]

Do MaRiO • Wtorek [07.02.2017, 08:43:11] • [IP: 92.42.117.***] Typowa retoryka broniącego się establishmentu III RP czyli nakierowanie takich właśnie ludzi z powierzchowną wiedzą do jawnie nieprawdziwych faktów, skrajnie nierzetelnych, stronniczych, nacechowanych złą wolą, agresją, nieczułych na krzywdę ludzką.Tak działa sowiecka propaganda...

GośćStaruszek bie portier • Wtorek [07.02.2017, 12:12:37] • [IP: 188.146.77.***]

PANIE Prezydencie ! Jakoś nie mogę uwierzyć, że Pan wpisuje się do grona" oszołomów". Przecież ta akcja masowego stawiania pomników, instalowanie tablic pamiątkowych, nadawania ulicom, zakładom pracy i szkołom imienia Prezydenta, Który nie poległ ale zginął w wypadku l lotniczym Przecież te " miesięcznice" rozpoczynające się mszą, następnie biorący udział w tej mszy, przechodzą pod Pałac Prezydencki by wysłuchać" homilii" Prezesa. Przecież to jest jakaś paranoja. Być może te uroczystości są organizowane po to by społeczeństwo broń boże nie zapomniało partii, oraz tragedii smoleńskiej. Panie Prezydencie ! Niech Pan, nasz przedstawicel nie bierze udziału w tym chocholim tańcu. Myślę, że dokumenty GazoPortu wychodzące i przychodzące nie pozwolą na zapomnienie Prezydenta Kazyńskiego

Gość • Wtorek [07.02.2017, 11:27:48] • [IP: 93.94.186.**]

Nikt tak nie nauczył Polaków nienawiści, jak ta kacza horda.Kaczyński, brudziński, pawłowicz, błaszczak i na deser duda.O innych nie wspominając.

Gość • Wtorek [07.02.2017, 11:22:41] • [IP: 95.129.226.**]

Ludzie są tak podzieleni przez rządy PiSu i przez taką tablicę chcecie bardziej zaostrzyć nienawiść między ludzmi. Mamy już dosyć tych rocznic, miesięcznic, zakłamanego kleru. Wystarczy jeden pomnik, jedna tablica, a nie z tragedji robią sobie kabaret. HAŃBA

Gość • Wtorek [07.02.2017, 11:21:29] • [IP: 88.156.235.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [07.02.2017, 10:16:04] • [IP: 92.42.115.***]

No to już wiem ńa kogo nie zagłosuję.

Gość • Wtorek [07.02.2017, 10:07:34] • [IP: 109.232.25.***]

MaRiO • Wtorek [07.02.2017, 08:43:11] • [IP: 92.42.117.***] - Święta racja. Proponuję testy inteligencji przed dopuszczeniem do głosowania - ludzie uzyskujący poniżej progu 30 punktów zakaz głosowania i pis nawet 1% by nie zdobył :)

Gość • Wtorek [07.02.2017, 09:31:35] • [IP: 37.8.215.***]

bycie prezybentem nie znaczy bycie wlascicielem.mieszkancy maja cos do powiedzenia warto ich wysluchac.

Gość • Wtorek [07.02.2017, 09:26:24] • [IP: 178.238.249.***]

BRAWO PANIE PREZYDENCIE TRZEBA MIEĆ KOHONES ŻEBY PODJĄĆ TAKĄ DECYZJĘ. W KRAJU GDZIE NAWET SĘDZIOWIE KRADNĄ W SKLEPACH I ZASŁANIAJĄ SIĘ IMMUNITETEM TA DECYZJA MA SWOJĄ WYMOWĘ.

MaRiO • Wtorek [07.02.2017, 08:43:11] • [IP: 92.42.117.***]

Do Gościa !! Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 21:30:15] • [IP: 92.42.119.*] Wiedz malutki czlowieku że gdyby Polacy Byli większości mądrymi ludźmi to napewno PiS nie wygrał by wyborów. A karazule Vat nie ma nic wspólnego, bo to robiąc PITa zawsze myślisz co odpisać żeby jak najwięcej ugrać dla siebie a na pokrzepienie swojego idiotyzmu dajesz plebanowi 2 zł i taką mamy zakłamaną pseudo katolicka Polskę z takimi oszołomami ja ty.

Gość • Wtorek [07.02.2017, 08:41:22] • [IP: 88.156.235.***]

Niech sie w leb pierdyknie tablica ale na cos trzeba sikac wazne zeby byla na wlasciwej wysokosci. NO i matolku nie zapomnij o monitoringu albo warcie chonorowej Strazy Miejskiej. jJeszcze jedno pytanko czy jestes czlonkiem PIS-u Bufon nad bufony Pieknie ktos go okreslil ormianskiego zydka

Gość • Wtorek [07.02.2017, 06:47:33] • [IP: 94.254.229.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [07.02.2017, 05:55:43] • [IP: 94.254.239.**]

zawsze dziobem do fali...

Gość • Wtorek [07.02.2017, 00:53:31] • [IP: 37.47.140.**]

Pomnik pomnikiem Panie Prezydencie należy się zapytać wyborców o zdanie bo przecież to oni oddali swoj glos A jak widać i słychać to prywatny folwark

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 23:19:45] • [IP: 93.94.188.***]

No to już wiem ńa kogo nie zagłosuję.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 23:13:14] • [IP: 92.42.119.*]

Prawdą jest, iż to poprzednia władza zaszczepiła w Polakach nienawiść do PISu, wyzywała od moherowych beretów, pospólstwa i motłochu, oszukiwała Polaków, nastawiła przeciwko sobie.Aby krytykować trzeba mieć obiektywną wiedzę, ale nie z tvn, polsat czy cnn; bo te indoktrynują.A Ci którzy są wiernymi widzami tych stacji mówią tym samym językiem nienawiści.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 23:01:22] • [IP: 80.245.187.***]

Brak już nawet słów, szkoda tych co zginęli, ale jak słyszę o Smoleńsku to mam odruchy wymiotne. Świat jest piękny, ludzie niestety coraz bardziej głupieją.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 22:49:51] • [IP: 46.231.63.***]

Jego decyzje zależą wyłącznie od własnych korzyści. Już dawno trzeba było go pogonić. Bufon nad bufony

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 22:47:47] • [IP: 62.69.254.**]

Jestem przeciw stawianiu pomników jakimkolwiek politykom. Wiatr historii zmieni kierunek i pomniki będą burzone - a to niegodne wobec zmarłych. Dajmy im spoczywać w pokoju. Pomniki, tablice tylko dzielą naród. Zacni i wielcy politycy na pewno by tego nie chcieli. Zatem" ciszej nad tą trumną" i żadnych tablic.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 22:23:06] • [IP: 62.69.254.**]

Tablicę smoleńską umieścić na frontonie kościoła garnizonowego i koniec dyskusji. Agatowska, Teterycz i reszta po paprańców może sobie pogwizdać na Warszowie.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 22:12:36] • [IP: 184.168.46.**]

Zdebilowaciał Koperciak na stare lata. Takie stare pryki powinny być ubezwłasnowolnione, a nie pchać się na świecznik. Twoje czasy minęły Dziadzie Kalwaryjski.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 22:11:28] • [IP: 93.94.190.**]

Tyle osób z rządu leciało jednym samolotem.I My mamy czcić i upamiętniać głupotę.Są tablice są Krzyże w innych miastach i starczy.Dlaczego Świnoujście ma upamiętniać głupotę polityków.Bo kimś pycha kieruje.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 22:09:21] • [IP: 184.168.46.**]

Kim są stworzenia, które wybierają takie kreatury?

don_vico • Poniedziałek [06.02.2017, 22:06:03] • [IP: 80.245.184.**]

w odp. na komentarz bo wlasnie dzieli a nie laczy popieracie władze dopóki wam się do dupy nie dorwa wtedy zaczniecie inaczej śpiewac tablica sama w sobie nic takiego ale tysiące w kraju to już przesada co dalej ludzie opamiętajcie się i otwórzcie oczy tak zle od dawna nie było zaczynamy być pośmiewiskiem całego swiata wlasnie przez min tego typu zagryfki tablice itp. apele smoleńskie kicz jakich mało propagandowe telewizje i szalone reformy i łamanie prawa i konstytucji chore kategoryczne NIE w tym miescie

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 21:49:16] • [IP: 178.238.246.**]

NIE WIERZE NAPRAWDE?

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 21:47:32] • [IP: 88.156.206.**]

To pan stracil cały Moj szacunek

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 21:39:19] • [IP: 37.47.164.***]

Żmurkiewicz na prezydenta !!

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 21:30:15] • [IP: 92.42.119.*]

A dlaczego nikogo tutaj nie oburza, że z kraju wyprowadzane były dziesiątki miliardów złotych poprzez np. karuzele vatowskie?Dopiero obecny rząd zabrał się za tą bandę i są już widoczne tego efekty.Trzeba to docenić, że w końcu ktoś pomyślał o zwykłych ludziach. Polacy powinni się wspierać, a nie opluwać, bo jesteśmy narodem w większości mądrym i wrażliwym.Więc co komu przeszkadza tablica, która powinna łączyć a nie dzielić ludzi.

don_vico • Poniedziałek [06.02.2017, 21:29:10] • [IP: 80.245.184.**]

niech prezydent zleci jeszcze monitoring i calodobowa ochrone ciekawe co zrobia jak kilkaset osób z tego miasta w bialy dzień zacznie demontaż tej tablicy w imie protestu to skandaliczna pomylka aby mniejszość fanatykow nazucala większości swoje przekonania ten kraj robi się jedna wielka fanabelia za sprawa kilku psychicznych osób komunistów i zlodzieji gorszego sortu z kaczorem i jego banda kolesi na czele

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 21:25:03] • [IP: 93.94.191.*]

WARSZÓW UL . MODRZEJEWSKIEJ 20 DOMAGAMY SIE POMNIKA SZYBKO

j444 • Poniedziałek [06.02.2017, 21:22:42] • [IP: 80.245.182.**]

Panie Januszu co sie z Panem dzieje, miasto o które Pan dbał przez wszystkie lata chce na zakończenie jakims gó...wnem sklalać.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 21:17:08] • [IP: 89.174.73.**]

Przeczytałem kilka komentarzy i w większości z nich mądrości nie dostrzegłem. W katastrofie smoleńskiej zginęli przedstawiciele wszystkich opcji politycznych. Byli tam politycy PiS, PO, SLD, PSL i wielu znanych działaczy oraz wojskowi z legendą Solidarności na czele, Anną Walentynowicz. Zginęło dwóch prezydentów Polski, urzędujący Lech Kaczyński z pierwszą damą i były prezydent Kaczorowski, którego ciało zostało złożone w nie swoim grobie. Opamiętajcie się bo niektórym głupota wraz ze słomą z butów wychodzi.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 21:08:37] • [IP: 80.245.178.***]

Panie Prezydencie, kłaniam się czapką do ziemi, dość zafałszowanej historii o pancernej brzozie. Cały świat wie, że to nie był wypadek. Tylko lemingi nie mogą zrozumieć co stało się nad Smoleńskiem

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 21:06:34] • [IP: 5.172.237.*]

Uwaga czerwone ś*e mam komunikat jak nie kochacie Polski i ludzi którzy są i byli prawdziwymi patriotami to postawcie sobie w domu pomnik Stalina, bo chyba dalej za nim bardzo tęsknicie. Albo powieście sobie w na ścinie zdjęcia najlepszych przyjaciół Putina- Tuska i Komorowskiego

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 21:01:40] • [IP: 81.173.128.*]

Pisobolszewiki, albo zydo komuna jak kto woli. Po tylu latach sie odnalezli, jaja jak arbuzy. A juz kiedys mowilem, co czerwone na drzewo. A te liski drzewa wycieli i zrobili betony wkolo. A tablica Smolenska? Zgoda, ale z napisem kto sprawca tej katastrofy i bez zaklamania pisowskiego. Caly Swiat zna prawde poza pisiorami i czas im to wytlumaczyc.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 21:00:55] • [IP: 83.21.80.***]

zmur jestes mniej niż zero jestes i bedziesz tylko komuchem jestes nikim a tablice to powies sobie w kiblu oszolomie i nie za moje tylko twoje

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 20:55:56] • [IP: 46.76.213.**]

Panie Prezydencie głowa do góry, psy szczekają a karawana jedzie dalej...

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 20:51:20] • [IP: 46.76.213.**]

I bardzo dobrze w końcu jest Prezydentem czy nie?jeśli to zrobi to ma mój głos na następną kadencje. ...

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 20:44:27] • [IP: 88.156.233.***]

PYTAM SIE CZEMU ROBI TO PAN, PRZECIEZ MIESZKANCY MAJĄ TEŻ COŚ DO POWIEDZENIA, TABLICE NIECH SOBIE ZAMONTUJE P KACZYŃSKI W DOMU. WYPADKI BYŁY I BĘDA A GDZIE JEST TABLICA SŁYNNEJ PIOSENKRKI ANNY JANTAR ONA ODESZŁA Z TEGO ŚWIATA BARDZO MLODO I NIKT NIE POMYŚLAŁ ŻEBY POSTAWIĆ POMNIK W KAŻDYM MIEŚCIE. DZIEKUJE.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 20:42:46] • [IP: 217.82.26.***]

za jakis czas misiewicze. ..maciarewicz. .kaczynsski..duda stana przed trybunalem sprawidliwosci zmurkiewicz tez??

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 20:36:00] • [IP: 109.243.157.*]

Ten post mi sie najbardziej spodobał: [06.02.2017, 17:09:31] • [IP: 92.42.112.***]...Przeciwnicy mają już tablicę psa, to czego jeszcze chcą? -----------Tez uważam, że pies z nimi tańcował i że pies na czczonej przez nich tablicy najlepiej wyraża" duchowość' ludzi bez właściwości, wspierających PO i Nowośmieszną.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 20:33:35] • [IP: 92.42.118.**]

W następnych wyborach do sejmu to właśnie koalicja PiS z PZPR wygra z kretesem i będą wspólnie budowali drugą Polskę podobnie jak tow. śp. E. Gierek. Stare wraca, komuchy przetrwały kryzys demokratyczny w Najjaśniejszej.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 20:25:40] • [IP: 37.47.171.***]

Jeszcze o pomniku na Pl Słowianskim- orócz prawidłowej nazwy naszej Ojczyzny nalezy zniesc tego czarnego orła pruskiego- nasz znak-ORZEŁ BIAY!!

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 20:16:00] • [IP: 92.42.118.**]

To są ludziki bez żadnego kręgu sztywnego. Żeby być przy korycie obliżą każde du..ko. Kiedy ten działkowicz i trener marksistowsko - leninowski, zostaną zmuszeni do zanurzenia swoich facjat w kubeł ? Już niedługo proszę państwa, już niedługo!!

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 20:10:45] • [IP: 46.169.22.***]

PISDUPOLIZ.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 20:04:18] • [IP: 92.42.113.**]

W Polsce umierają dzieci i dorośli chorzy onkologicznie.Rodziny zbierają pieniądze na własną rękę, żeby pomóc.A ci co tu wyprawiają? Miesięcznice, tablice, pomniki, ulice, komisje smoleńskie za miliony złotych!Na ten bezsens jest kasa i są niestety ludzie, którzy dla swoich celów potrafią upaść tak nisko.I Pan, Panie Żmurkiewicz upadł na dno!!

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 19:57:39] • [IP: 88.156.206.***]

po apelu smoleńskim, nie bywam na pl. słowiańskim...

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 19:55:06] • [IP: 92.42.115.***]

KONIECZNIE REFERENDUM!!

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 19:53:41] • [IP: 95.129.226.***]

Czas zrobić referendum i wy*ć tego oszusta z naszego miasta, bo już tyle tu namącił a my siedzimy i patrzymy jak nasze miasto pogrąża w swoich machlojkach

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 19:46:23] • [IP: 188.146.169.**]

wygibasy i w końcu się wydało

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 19:42:35] • [IP: 95.129.225.**]

Pisanie przez kilku smiesznych pisiorów, ze powstania tunelu jest uzależnione od tego że Żmurkiewicz zgodził się na tablicę smoleńską jest idiotyczne, żałosne i prymitywne! Gość po prostu nie ma wiadomo czego. I wszystko na ten temat.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 19:41:15] • [IP: 178.238.252.***]

Nie zgadzam się na żadną tablicę, to bardzo zły pomysł. Konieczne referandum.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 19:39:22] • [IP: 80.245.186.***]

POLACY OPIEMATAJCIE SIE!PRZECIEZ TO ZGINELI WSPANIALI LUDZIE, USZANUJMY ICH PAMIEC!!MAMY TABLICE UPAMIETNIAJCE ZYDOW I ROZNE INNE DLACZEGO ZATEM MA NAM PRZESZKADZAC TAKA PAMIEC?TABLICA JAK NAJBARDZIEJ, KTO NIE CHCE MUSI CZCIC PAMIECI. SMUTNE TO JEST.WSZYSTKIM MALKONTENTOM RADZE PRZECZYTAC KSIAZKE GRANICA Z.NALKOWSKIEJ Z MOTTEM LUDZIE, LUDZIOM ZGOTOWALI TEN LOS!!

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 19:31:19] • [IP: 80.245.177.***]

Dobrze ze za tunel placi unia a nie komuchy z pisu

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 19:20:22] • [IP: 31.0.123.***]

Będzie tablica, bądzie tunel, proste jak drut, panie KARELUS..

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 19:18:30] • [IP: 80.245.176.***]

Pisobolszewiki, macie już jedną tablicę przy gazoporcie, więc proszę więcej nie zaśmiecać miasta.

don_vico • Poniedziałek [06.02.2017, 19:18:12] • [IP: 80.245.184.**]

to chyba najwieksza wpadka naszego prezydenta przestraszyl się ludzi z kaczogrodu? czy może to nowy sojusz na emeryture mieszkancy tego nie zapomną a tabliczka ta czy inna i tak zostanie zniszczona ciekawe z jakich pieniędzy ten nędzny pomysl zostanie sfinansowany? ponownie postuluje jak fanatycy chcą to niech sobie u siebie w domach te ołtarzyki stawiają

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 19:13:16] • [IP: 85.222.62.***]

TO MA BYĆ ODKUPIENIE PRZED CBA...NIE POMOŻE PANIE PREZYDENCIE

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 19:09:53] • [IP: 217.82.26.***]

pislam i tak odejdzie kiedys..ile bedzie sprzatania bagna po nich czy ten biedny kraik stac na to??i jeszcze jasio dla swojej kariery przyklaskuje debilizmowi co to o nim swiadczy.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 18:58:17] • [IP: 184.168.46.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

tex • Poniedziałek [06.02.2017, 18:57:39] • [IP: 92.42.114.***]

Żmurkowicz postradał zmysły - a powieś to sobie w chałupie i wal zdrowaśki trzy razy dziennie - powieś to w mieście to kloszardzi będą wiedzieli co z tym fantem zrobić. A i psa będzie gdzie wyprowadzić...

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 18:54:17] • [IP: 94.254.233.***]

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 18:14:51] • [IP: 81.173.128.*]- diabłem to byli popaprańcy, którzy" golili" was ze wszystkiego likwidując wszystkie ulgi, a PIS dał wam w jeden rok więcej niż wszystkie obiecanki zielonej wyspy i drugiej Irlandii poprzedniego rządu PO-PSL

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 18:52:04] • [IP: 37.47.168.**]

pani agatowska jak Gronkiewicz jak trudny temat to najpierw w sanatorium potem na nartach ciekawe kiedy pracuje żenada jak była posłanka

VON DORNIER • Poniedziałek [06.02.2017, 18:49:56] • [IP: 80.245.178.***]

TO, ŻE PREZYDENT MIASTA ZGADZA SIĘ, ABY TABLICĘ UMIEŚCIĆ NA TERENIE MIASTA WCALE MINIE NIE DZIWI. WSZAK WSZEM I WOBEC WYWODZI SIĘ Z KRĘGÓW PZPR I SLD, A TO W WIĘKSZOŚCI ATEIŚCI I SIĘ NIE MODLĄ. PROBLEM Z TABLICĄ PEWNIE ZACZĄŁ SIĘ WTEDY KIEDY PLEBAN NIE CHCIAŁ POPRZEĆ BAŁWOCHWALSTWA I ODMÓWIŁ PACHOŁKOM MASOŃSKIEJ LOŻY B’nai B’rith MOŻLIWOŚCI UMIESZCZENIA TABLICY NA KOŚCIELE. TO NIE PO KATOLICKU BY BYŁO, ABY PRZY CHRZEŚCIJAŃSKIEJ ŚWIĄTYNI MODLIĆ SIĘ DO CHAZARSKIEGO KAGANA KALKSTEINA.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 18:37:08] • [IP: 37.47.168.**]

Przynajmniej żurek ma jaja i widać że dla miasta zrobi wiele natomiast amatorska to zwykły Tchórzewski

Gośćgpśc • Poniedziałek [06.02.2017, 18:33:10] • [IP: 178.238.250.**]

Byłem cały czas Pana wyborcą ale od tej chwili przestaje Pana darzyć sympatia.Rozumię Pana odczucia że wielu Pańskich przyjaciół dla kariery jest w PiS-e ale po Panu nigdy bym się tego nie spodziewał.Jezcze jest czas niech Pan wróci na drogę demokracji a nie popiera oszołomów z PiS-u

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 18:30:36] • [IP: 77.88.191.**]

Niech postawią ją np. przy ul. Krzywej bo tam nic niema. Wyciągnie seniorów na długie spacery z dzielnicy nadmorskiej i orzywi dyskusje w domach wypoczynkowych co jest dobre na krążenie krwi. Przy okazji poznają inne uroki naszego miasta.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 18:21:25] • [IP: 178.238.252.**]

Grajmy tablicą tak samo, jak PIS gra tunelem, za 5 lat ma być tunel tablica też będzie ?!.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 18:18:43] • [IP: 88.156.206.**]

tablica ale tylko na cmentarzu

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 18:14:51] • [IP: 81.173.128.*]

Kiedys o takich sie mowilo kurestwo a teraz polityka.Czy w tym Kraju wszyscy juz dla kasy zapszedaja sie diablu, czyli Kaczynskiemu? Ile Polakow dziennie umiera i ginie w roznych katastrofach pytam? Powinna byc tablica z napisem prawdy o wycieczce do Smolenska i o prawdziwym sprawcy tej katastrofy. Czy pisiory mysla ze Polacy to durnie? Panie Januszu, jesli ma Pan jeszcze odrobine uczciwosci to prosze przestac lizac dupsko tym blaznom.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 18:11:54] • [IP: 93.94.190.**]

Najpierw tablica a póżniej miesięcznica.Wstyd jakie koszta tej tablicy?i za czyje pieniądze?Zróbcie coś dla miasta weżcie się za dilerów których mieliście podanych na talerzu, przy artykułach śmierci Piotra.Społeczeństwo chce wyplewić perz żeby czuć się bezpiecznie.Sprawa niewyjaśniona odnośnie katastrofy wraku nie możecie odebrać a tablice stawiacie.

troll • Poniedziałek [06.02.2017, 18:09:44] • [IP: 178.238.252.***]

Jestem za, tablicę zamontować na baniaku z gazem. ...

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 18:07:29] • [IP: 62.69.253.***]

A ja, popieram jestem za tablicą smoleńską.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 17:53:06] • [IP: 80.245.189.***]

słuszna decyzja, popieram :)

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 17:42:09] • [IP: 46.134.162.***]

Ten Pajac idzie zawsze tam gdzie coś zyska wiec podejrzewam że coś z tego bedzie miał, a jak postawi to się ją wystawi-ludzie tu płacą podatki i ludzie mają decydować komuchu a nie ty i twoja banda p*d...i*i

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 17:33:57] • [IP: 31.0.64.***]

Brudziński przyklepał tunel więc tablica musi być.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 17:27:41] • [IP: 37.47.132.**]

Tablica przy kazdym kosciele, i obowiazkowo apel smolenski Codziennie, obecnosc mocherow obowiazkowa, po ksiadz daje pieczatke, i przy koledzie sprawdza czy jest odpowiednia ilosc pieczeci Za kazdy brak 100zl kary Zobaczcie teczke kaczora jaki swiety i odwazny ale mochery powiedza ze zpreparowane,

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 17:25:32] • [IP: 80.245.183.***]

Jaka tablica chyba w szkole ja jako suweren nie daje na to mojej zgody referendum, referendum

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 17:14:53] • [IP: 194.28.169.***]

Janusz byłeś komuchem (Prezydentem, członkiem Egzekutywy), póżniej wyrosłeś na demokratę-liberała (własna działalność gospodarcza, działka, budowa, oszukańcza spółka i wybudowanie mieszkania w parku przy Szopena, oszustwo z przeznaczeniem wybu-dowanego warsztatu). Teraz dla... no właśnie dla czego? szmacisz się. Żenada, smutek.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 17:10:36] • [IP: 37.47.171.***]

tak, tablica moze byc ale najpierw niech SLD poprawi BYKA na pomniku, który postawił na Pl Słowianskim, ze nawet nazwy swego Państwa nie umiał dobrze napisac.. RZECZYPOSPOLITEJ a NIE Rzeczpospolitej... wstyd na cały kraj...

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 17:09:31] • [IP: 92.42.112.***]

Przeciwnicy mają już tablicę psa, to czego jeszcze chcą?

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 17:07:43] • [IP: 92.42.115.***]

Skoro chce to niech sobie postawi na POSESJI swojej !! Mówimy NNNNNNNIIIIIIIIIIEEEEEEEEE!!

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 17:05:10] • [IP: 194.28.169.***]

Janusz! czyś Ty zdurniał? Można robić różne numery, jeśli jest się politykiem. Ale to? Zagrywka i to durna." Jojo" nie da się na to nabrać! A jeżeli Ci coś obiecał, to i tak zrobi z Ciebie Wała.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 17:05:08] • [IP: 178.238.253.***]

Nie chcę tablicy Smoleńskiej.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 17:04:29] • [IP: 37.8.215.**]

Noi, jak wyglądacie wyborcy pana Żmurkiewicza. Według portalu pan Żmurkiewicz twierdzi, że o" lokalizacji tablicy może zdecydować sam". Czy to jest pan prywatna działka? Pewnie nie... W tej sytuacji przyzwoitość nakazuje zapytać podatnika, który składa się na pańskie wynagrodzenie i diety.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 16:59:26] • [IP: 95.129.226.**]

na tarasie niech se postawi

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 16:57:50] • [IP: 93.94.188.***]

Powinny być co najmniej dwie tablice na każdej ulicy w Świnoujściu. No i oczywiście całodobowa warta. Tym samym decydent pewnie by był do końca życia na obecnym stanowisku.

Kрасные с • Poniedziałek [06.02.2017, 16:56:25] • [IP: 95.129.228.**]

Komuchy bierzecie emeryturki w rublach wiec jak sie nie podoba to do wladymira wladymirowicza odmaszerowac.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 16:30:11] • [IP: 83.20.88.***]

ja nie mam nic przeciwko - tylko to takie powszechne

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 16:25:52] • [IP: 109.243.157.*]

Nigdy dotąd nie pomyślałem, by głosowac na Żmurka, ale teraz to po raz pierwszy pojawiło sie w mojej głowie. PO, Nowośmieszna i PSL tak skarlały moralnie, gotowe wykorzystać nawet wspomnienie poległych w katastrofie, że każdy człowiek, który sobie przypomina, że istnieje coś takiego jak zmysł państwowy (tu: Żmurek) powinien zostać doceniony. Teraz widać - po reakcji wyborców PO - że gdybyśmy wybrali PO do rządów w mieście, mielibyśmy granie tablicami, tłamszenie elementarnych odczuć patriotycznych i - wzorem Waltzowej wysyłającej strażników miejskich - może i gaszenie zniczy w rocznice 10 IV 10 r.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 16:13:10] • [IP: 178.238.247.***]

Zamiast zajac sie powaznymi tematami to chce sie przypodobac PISowi. Zajmijcie sie wielbicielami ptaszkow, wywalajacymi za okna resztki z obiadu, mewy wielkosci boeningow tylko czekaja na dachach by to zjesc i zapaskudzic wszystkim auta, obsrac dzieci i przechodniow.Ci ludzie nie mysla ze sprzyjaja szczura choroba przenoszonym przez ptaki itp...karmic...to w lesie i na plazy!

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 16:12:35] • [IP: 62.69.254.***]

Panie Prezydencie, bardzo dobry pomysł z tablicą

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 16:00:44] • [IP: 109.232.25.***]

Po raz kolejny - na tym pseudo" zamachu" najwięcej zyskał sam kaczor i jego poplecznicy - czy ktoś przeprowadzi śledztwo pod tym kątem? Szukają na siłę spisku, a tu proszę - na tacy. Dlaczego dzwonił co chwilę, kazał lecieć itd?

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 15:53:39] • [IP: 62.69.253.***]

15:40:12] • [IP: 109.243.157.*] a nie możecie wspominać bez tablicy? Mało wam tego tańca na grobach urządzanego przez jarkacza i comiesięcznych wieców na Krakowskim Przedmieściu? W Świnoujściu chcecie też tą tragifarsę odstawiać? Spytajcie mieszkańców w referendum czy chcą aby w przestrzeni publicznej taka tablica była zainstalowana, bo na prywatnym terenie możecie nawet z 10 takich tablic pozawieszać i nikomu to przeszkadzać nie będzie.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 15:45:40] • [IP: 37.47.134.*]

Z tego wynika że głupota jest wszechobecna w Swinoujściu też lewica podlizuje się prawicy chyba tylko dlatego że baterie się wyczerpały.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 15:42:02] • [IP: 89.76.54.***]

Jaki wydumany sprzeciw? Ilu mieszkańców? TO fakt ino medialny!! A tablica ma sens dla uczczenia ofiar największej katastrofy powojennej elity państwowej, niezależnie od przynależności politycznej. Ku przestrodze przed następnymi brawurowymi, nieodpowiedzialnymi politykami...

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 15:40:12] • [IP: 109.243.157.*]

Jest taki fragment w Biblii, gdzie Jezus mówi z przyganą do uczonych w Piśmie:" Nierządnice wchodza przed wami do królestwa Niebieskiego". Tak, szanowni wyborcy PO, Nowośmiesznej czy innego drobiazgu. Nawet postkomuniści już maja więcej w sobie zwyczajnej przyzwoitości i wyzbyli sie zacietrzewienia politycznego zalewającego oczy ludziom narodowo zdegenerowanym, którzy za drobną walutę kolejnej bitki politycznej sprzedadzą nawet elementarne wartości wspólne dla wszystkich Polaków: pamięć o poległych (=czyli którzy umarli w słuzbie państwowej) w katastrofie (zamachu?) smoleńskiej. Powstała sekta wyznawców Tuska i petru, która nawet nie baczy, że polegli tam posłowie z wszystkich (oprócz Nowośmiesznej) partii politycznych - i tablica nie ma miec na sobie wypisanej polemiki politycznej, ale po prostu wspomnienie elity narodu, która tam zginęła.- Widocznie cos jest na rzeczy, gdy mowa o zdradzie naszych interesów po 10 IV przez PO, skoro ta strona panicznie boi sie wspomnień.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 15:37:16] • [IP: 93.94.186.***]

ma Pan mój głos :)

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 15:30:47] • [IP: 94.254.225.***]

Srał go pies i tą jego tabliczkę! W wyborach powiem żmurkiewiczowi NIE!

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 15:28:41] • [IP: 95.129.224.***]

Zmurek niech sobie w domu powiesi

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 15:28:04] • [IP: 80.245.179.***]

Zgodził się i tyle w temacie, ALE, proszę tak jak ktoś wspomniał, dać albo przy tablicy Heweliusza lub w kościele przy tablicy z Grenobl

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 15:26:54] • [IP: 93.94.188.**]

Przeciez ten PIS nas zalewa z kazdej strony. jestem za propozycja naniesienia obowiazku posiadania takiej tablicy w kazdym polskim domu! ;DDD patola...

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 15:25:04] • [IP: 188.146.89.**]

coś za coś, aby pozostać na stanowisku sprzeda diabłu dusze, ale jak chce to niech powiesi na gmachu prezydium, przed wejściem będzie ją codziennie widział i nikt jej nie uszkodzi, postawi posterunek

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 15:09:01] • [IP: 80.245.188.***]

Tak sie robi polytyke

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 14:55:17] • [IP: 83.8.119.***]

Tragedia smoleńska dotknęła nie tylko PIS. Nie można na tej tragedii budować politycznej farsy.Jeśli w sercach i umyśle każdego z nas Polaków nie będzie taktu to będziemy podzieleni.Towarzysze z Gazety Polskiej powinni o tym wiedzieć, szczególnie dziennikarze.

nie_polityczny • Poniedziałek [06.02.2017, 14:53:40] • [IP: 88.156.233.**]

Maskra...

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 14:49:33] • [IP: 178.238.249.***]

ZŁOŚLIWCY I ZAWISTNICY I TAK NIC NIE WSKÓRAJĄ SWOIM OPLUWANIEM DECYZJI PANA PREZYDENTA, RÓBMY SWOJE... JESTEM CAŁKOWICIE ZA.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 14:45:13] • [IP: 84.10.199.***]

...Jesli powstanie ta tablica to p.Zmurkiewicz niech postwi ja na swojej posesji (skoro tak o nia walczy) i zaplaci ze swojej kieszeni. Po sprawie.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 14:41:11] • [IP: 178.238.240.***]

jestem przeciw

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 14:36:56] • [IP: 184.168.46.**]

Pisior-Sisior

ość • Poniedziałek [06.02.2017, 14:31:22] • [IP: 92.42.117.***]

Żenua.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 14:23:15] • [IP: 92.42.114.***]

Czy wiecie jak wygląda prezydent chorągiewka?Człowiek który zmienia poglądy i robi wszystko by pływać i nie utonąć!Czego nie robi się dla kariery by przypodobać się partii PiS.Widać że pan Żmurkiewicz zrobi wszystko by PiS z wdzięczności postawił JEMU pomnik, , chwały". WSTYD !!/do katastrofy w Smolensku doprowadziła PYCHA Lecha Kaczyńskiego, tak bardzo śpieszył sie w kampani wyborczej. ../

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 14:22:41] • [IP: 93.94.186.***]

TO NI8ECH SOBIE W DOMU ZAŁOŻY JAK T5AK BARDZO CHCE

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 14:18:38] • [IP: 62.69.231.***]

Tunel potrzebny w naszym mieście jak pryszcz na d...

Burek • Poniedziałek [06.02.2017, 14:17:57] • [IP: 92.42.118.***]

No i tak na własną prośbę p. Żmurkiewicz stał się podnóżkiem PiS-u. Niech się nawet nie ośmiesza i nie kandyduje w wyborach. A tak swoją drogą ta tablica będzie jak znalazł, gdy jakiś sfrustrowany suweren będzie chciał np. rzucić jajkiem. I eszcze mam pewien pomysł, który za frick podsunę p. Żmurkiewiczowi; otóż w jednym ze zlikwidowanych gimnazjów mógłby p. Żmurkiewicz utworzyć Katolicką Szkołę Podstawową dla Ministrantów pod Łaskawym Patronatem arcybiskupa Hosera. Dopiero by w PiS-ie zapunktował!.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 14:16:25] • [IP: 62.69.231.***]

Ulga, ze nie bedzie to gigantycznych rozmiarow pomnik :-) Tablice gdzies sie upchnie na obrzezach miasta. ... :)))

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 14:14:58] • [IP: 80.245.182.***]

Na czole proponuję ją sobie przykleić.

Wizjoner • Poniedziałek [06.02.2017, 14:14:02] • [IP: 109.241.63.***]

Panie Żmur... twoje dni jako prezydent tego miasta są juz policzone, za tą tablicę nikt w mieście ciebie juz nie poprze, jedynie fanatycy smoleńsko-pisiorskie

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 14:11:39] • [IP: 93.94.186.***]

Moze odrazu tablice na każdym bloku w POLSCE !! Paranoja jakas z tym !! WTC ponad 40 tys osob zginelo postawili dwa wielkie pomniki w miejscu gdzie to sie stalo a nie stawiac w karzdym miejscu !!

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 14:07:50] • [IP: 37.47.132.**]

Do rt, jak juz zrobi porzadek z zlodziejami trepami i komuchami to przyjdzie czas na reszte, tak jak kiedys w niemczech, najpierw opozycja potem ci co mieli inne zdanie, idziemy w penym kierunku na swiecie to juz widza, a moze wojenki ci trzeba szanowny rt.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 14:06:52] • [IP: 92.42.114.***]

Chcemy tablicy, by wszyscy wiedzieli co sie stało z elitami naszego państwa.Niech jeszcze dodadzą że to wewnętrzna robota byla opozycji, a nie Rosji.To tablica wstydu dla opozycji co poczuwają sie do winy za ten wypadek, dlatego drą jape o tą tablice, jakby nic nie mieli za paznokciami, toby sie nie darli w histerii o tą tablice.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 14:05:46] • [IP: 37.8.215.***]

panie zmurkiewicz, bo juz nie panie prezydencie 16 lat swojego zycia wsadzil pan psu pod ogon.gratulujemy.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 14:02:01] • [IP: 178.238.246.***]

Proponuję ewentualną tablicę smoleńska umieścić obok tej upamiętniającej zatonięcie Heweliusza, tragedii która bardziej dotknęła nasze miasto i jego mieszkańców.

RT • Poniedziałek [06.02.2017, 13:52:52] • [IP: 46.162.98.***]

PIS zrobi z wami świnoujskie złodzieje, trepy i komuchy porządek.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 13:52:23] • [IP: 95.129.224.**]

Prezydent Żmurkiewicz wiedząc, że następnej kadencji dla niego nie będzie, musiał zgodzić się na tablicę, aby Miasto doczekało się pomocy w budowie tunelu. Cieszcie się, że to nie będzie pomnik!

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 13:45:06] • [IP: 109.241.63.***]

Chceta tunelu?, - to nie fikajta! Prezydent wie co robi, to jest jego polityka i taktyka wobec PIS-u. Tu go rozumiem i popieram, chociaż sam jestem przeciwnikiem tej" religii smoleńskiej", to dla tunelu tę tablicę bym gdzieś wmurował.

wilka • Poniedziałek [06.02.2017, 13:44:00] • [IP: 89.182.184.***]

popieram w wiekszosci pomsly PiS ale ten jest chybiony !! to jest dobre w miejscu gdzie urzedowal czyli w stolicy !

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 13:38:13] • [IP: 92.42.114.**]

Nie piszcie ze od tablicy zależy tunel-dajecie pomysł miernotom, którzy taki szantaż mogą wykonać.Wyjdzie na to że każdy wyjeżdżający tunelem musi się zatrzymać i ucałować tablicę niczym stopy Kimdzonkuna.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 13:38:13] • [IP: 62.69.253.***]

Na ch** w każdej miejscowości mają być jakiś tablice czy pomniki smoleńskie ?? Jest w Warszawie pomnik, postawcie drugi w Smoleńsku i spokój. Modlić się do tej tablicy będziecie czy organizować obłąkane miesięcznice?? Nie róbcie z naszego miasta pośmiewiska.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 13:37:14] • [IP: 37.47.136.***]

Zapytajcie SUWERENA, co myśli o tym pomyśle, a nie brnijcie w coś, za co będziemy wstydzić się przed całą Polską. Myślenie nie boli, no, może trochę, jak widać na zdjęciach.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 13:36:18] • [IP: 62.69.252.**]

skandal, żmurkiewicz stracił to co wcześniej zyskał sprzedał Świnujście pis-owi za bycie na ich litach w następnych wyborach, tablice czy pomniki smoleńskie niech stawiają sobie pisowcy w domach albo ogródkach. Ja mieszkanka Świnoujścia nie wyrażam zgody !!

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 13:34:50] • [IP: 80.245.186.***]

dziadzia żmurkaszenko nawet bez wazeliny wlezie w odbyt joja aby tylko nie stracić stołka. Ta dziadyga wstydu nie ma, emeryture pobiera od dawna, nachapał się wielu milionów, wyłudził 17 apartamentów w Świnoujściu i jeszcze mu mało.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 13:27:33] • [IP: 37.8.215.***]

niech sobie ja postawi w cesarskich ogrodach.podobno ma tam duze udzialy.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 13:26:35] • [IP: 93.94.184.***]

Wiatr przyganiał chorągiewce, Że się zdeklarować nie chce. - Ależ moje przekonania Zależą od kierunku wiania!

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 13:24:53] • [IP: 75.156.87.***]

skandalem jest zadac takie pytanie, czy tu sie ktos nachlal?

LORD ADMIRALICJI • Poniedziałek [06.02.2017, 13:24:08] • [IP: 80.245.178.***]

POLACY, AKCEPTUJĄC BEZ WALKI WSZYSTKIE DYREKTYWY I NAKAZY OKUPANTA PRZYCZYNIACIE SIĘ AKTYWNIE DO UPADKU WŁASNEGO PAŃSTWA I NARODU POLSKIEGO. POLSKA WKRÓTCE PRZESTANIE ISTNIEĆ, A NA JEJ MIEJSCE CHAZARSKI OKUPANT UTWORZY POLIN. BERMANOWSCY SPADKOBIERCY NADAL REALIZUJĄ STALINOWSKĄ DYREKTYWĘ Nk/003/47

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 13:23:24] • [IP: 31.0.123.**]

Cwany chwyt, zeby ze stolka nie spasc

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 13:19:29] • [IP: 109.243.157.*]

A skąd to dramatyczne pytanie" Czy sprzeciw mieszkańców ma jeszcze znaczenie?" Jacy to mieszkańcy mogą byc przeciwni upamiętnieniu ofiar tego dramatu - ofiar ze wszystkich partii politycznych?! Przecież nawet podzielony politycznie Sejm specjalną uchwała orzekł, że była to największa katastrofa w Polsce po wojnie! Jakiego autoramentu ludzie mogliby byc przeciwni upamiętnieniu śmierci elity narodu?! Nie chcę juz snuć tu przypuszczeń, jakiego autoramentu ludzie... bo musiałbym użyc brzydkich słów...

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 13:17:17] • [IP: 79.186.63.***]

japie.. ale to jest czerwone miasto

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 13:12:55] • [IP: 83.21.59.**]

Żmurek widać już nie kandyduje, mojego głosu już na pewno nie dostanie !!

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 13:06:47] • [IP: 37.8.215.***]

Zeby to nie byl zly OMEN panie. .. i ta tablica w Gazoporcie...

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 13:04:33] • [IP: 178.238.249.***]

TAK TRZYMAĆ PANIE PREZYDENCIE. ALLELUJA I DO PRZODU.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 13:03:03] • [IP: 94.254.231.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

MaRiO • Poniedziałek [06.02.2017, 13:02:27] • [IP: 92.42.117.***]

Żmurkiewicz strzelasz sobie w kolano. Tyle lat byłeś Gość a teraz jesteś byle kto, a miłem na ciebie głosowć z rodzina, a tak pocałuj mnie w d... i mam nadzieje że przez to lizanie d... będziesz siedział do końca zycia bo lizanko nic Ci nie pomorze a Ziobro i tak cię wsadzi i wydyma.Taka jest Prawda

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 13:01:23] • [IP: 92.42.113.***]

Ciekawe dlaczego ta tablica tak niektórych irytuje. Była wielka katastrofa i dużo ofiar to dlaczego ma nie być jakiejś tablicy to upamiętniającej.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 12:57:44] • [IP: 108.29.78.***]

moze paru zrozumialo co ma do gadania nic nic nic do roboty i nie pyskowac

Zły • Poniedziałek [06.02.2017, 12:55:17] • [IP: 178.238.247.**]

Żeby nie było obaw co do losu tunelu, proponuję lokalizację tablicy na wylocie tunelu i przecięcie wstęgi tablicy razem ze wstęgą odbioru tunelu.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 12:54:26] • [IP: 80.245.186.**]

Wazeliniarz i tylko tyle

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 12:54:18] • [IP: 95.129.224.**]

Żadnych pisowskich obiektow kulty !!

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 12:52:28] • [IP: 108.29.78.***]

Myslacy nie ddla tablicy nie dla tunelu nie nie nie i tak nic nienie nie macie do gadania

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 12:50:13] • [IP: 79.186.63.***]

referendum jedyna opcja

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 12:48:33] • [IP: 178.238.253.**]

Mam pytanie do pana ze środkowego zdjecia. ..KIEDY PAN PRZESTANIE BYĆ RADNYM I ODEJDZIE NA ZASŁUZONY ODOPCZYNEK, BO LEKKO LICZ aYC RADNYM JEST PEWNIE ZE 20 LAT, I CIEKAWE BYŁOBY DOWIEDZIEĆ SIE CO PAN DLA MIASTA I MIESZKAŃCÓW DOBREGO ZROBIŁ NP.DLA ZWYKŁEGO KOWALSKIEGO, poza pobieraniem diet?

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 12:41:58] • [IP: 178.238.252.***]

a dawno temu. w jedynie słusznej partyjnej telewizji Słowianin burmistrz koniunkturalista ostro wypowiada się o likwidacji pomnika okupacji radzieckiej...

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 12:41:39] • [IP: 188.146.17.**]

Ale się sprzedałeś czlowieku za ten wyczyn straciłeś mój głos za co cię kupili pislamisci?

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 12:39:39] • [IP: 178.238.253.**]

Marszałek Sejmu sprzyja miastu i jest za rozwojem i tunelem, to prezydent wie co robi, niech sobie będzie tablica jedna wiecej, jedna mniej, a to, że było tyle sowiecko-komunistycznych pomników i tablic to Wam nie przeszkadzało, wtedy baliście się SB, milicji i ORMO, a dzisiaj można bleblać wszystko, a podobno trzeba bronić demokracji, dobrze panie prezydencie niech pan robi tak żeby dla miasta było OK, a nawiedzonymi głupkami niech sie pan nie przejmuje!

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 12:37:01] • [IP: 178.238.246.***]

Prezydent stwarzał pozory konsultacji na terenie miasta, sam informując, że nie ma nic przeciwko tablicy smoleńskiej w Świnoujściu. Komu potrzebna ta tablica? - Nikt z z mieszkańców nie zginął w Smoleńsku. Okazuje się, ale to nic nowego, że Prezydent nie liczy się ze ZDROWYM ROZSĄDKIEM MIESZKAŃCÓW. Tak było zawsze, kiedy ktoś" pierdnął" w Warszawie. Zawsze układny i uniżony, by coś zyskać, a Broń Boże - nie narazić się. Taki ODWAŻNY w stosunku do SWOICH i STRACHLIWY, kiedy ktoś OBCY tupnie nogą?

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 12:35:40] • [IP: 95.129.224.***]

Sie liże, liże sie liże. ..!

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 12:29:44] • [IP: 83.11.143.***]

Jeżeli tablica ma być PRZETARGIEM na TUNEL to niech pisiory sobie tą tablicę i tunel wsadzą tam gdzie słońce nie dochodzi czyli w D...E

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 12:25:57] • [IP: 180.56.0.***]

Brawo p.Prezydencie! Tylko promenada dla tablicy. Natomiast pomnik z kawałkiem aleminium z samolotu na wlocie do tunelu. Ewentualnie na wylocie! W przyszłości.

Goślolo • Poniedziałek [06.02.2017, 12:16:43] • [IP: 80.245.186.***]

jak prezydent che tablicy to niech sobie kupi i zamontuje w domu

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 12:13:25] • [IP: 178.238.251.***]


tablica_nie i jeszcze raz nie>

AGENDA 21 • Poniedziałek [06.02.2017, 12:11:28] • [IP: 80.245.178.***]

ALEŻ TO SZOK !! TO WRĘCZ NIEPRAWDOPODOBNE, ABY W DWUDZIESTYM PIERWSZYM WIEKU CHAZARIA UŻYWAŁA TERRORU SMOLEŃSKIEGO NA POLAKACH.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 12:07:07] • [IP: 184.168.46.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 12:06:51] • [IP: 80.50.26.***]

sprytny nic dziwnego że 40 lat rządzi nie takie numery się robiło:)

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 12:06:12] • [IP: 184.168.46.**]

Fałszywe zakłamane ś_-r.wo, które skacze jak mu zagrają. Żmur, to chorągiewka i kondon bez honoru.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 12:04:06] • [IP: 184.168.46.**]

Nie pokazujcie tego condoma komuchopisowdkiego! Chcieć, to sobie może wylizać d.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 12:03:54] • [IP: 5.97.104.***]

A niech u siebie, na myjni, wmuruje.

normalny obywatel • Poniedziałek [06.02.2017, 11:57:47] • [IP: 109.241.63.***]

Od tej Katastrofy Smoleńskiej już zygać się chce.Nie można robić takich rzeczy jak obywatele sobie nie życzą, czyżby było już mało, że Gazoport jest imieniem Lecha Kaczyńskiego.Czas obudzić się ze snu i nie słuchać tych co popierają PIS.Czyżby Jarosław Kaczyński miał już też wpływ na Świnoujście?Widać dlaczego poseł Brodziński gości często w Świnoujściu. Niedługo każda msza będzie za, , poległych" w katastrofie smoleńskiej, a tablice zamiast kapliczek będą w każdej wiosce.Paranoja.Obywatel nie ma nic do powiedzenia- to jest wolność słowa?

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 11:54:01] • [IP: 95.129.228.**]

miałem sen a w nim Pani Agatowska zostaje prezydentem, Pan Żmurkiewicz wice, szefem kółka Pis Pan Żmurkiewicz, a dlaczego to sobie odpowiedzcie.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 11:54:00] • [IP: 62.69.254.***]

Dla mnie ten gość od dawna nie jest już zaskoczeniem tylko niektórzy dopiero teraz przejrzeli na oczy...

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 11:51:19] • [IP: 178.238.249.***]

BRAWO PANIE PREZYDENCIE, z tymi dla których jest to zbędne nie warto dyskutować.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 11:50:32] • [IP: 88.156.235.***]

Brawo Panie Prezydencie popieram Pana od niedawna zresztą.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 11:50:11] • [IP: 94.254.227.***]

Tablica=tunel. Później zawsze można ja zezłomować

waldi • Poniedziałek [06.02.2017, 11:48:17] • [IP: 109.255.188.***]

Ta tablica mogłaby być, (była wielka katastrofa i dużo ofiar). Ale nie dla religii smoleńskiej, nie w centrum miasta (okolice cmentarza proponuję). Na tablicy powinny być WSZYSTKIE nazwiska ofiar.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 11:47:52] • [IP: 80.55.4.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 11:44:24] • [IP: 109.241.63.***]

Wydaje mi się że zgodził się na te tablicę ze względu na nasz tunel.Jak się Kaczorowi postawi to nie dostaniemy dotacji.Dla mnie jak ma być wybór tunel czy kawał blachy wybieram tunel.Wierny obywatel Swinoujścia!!

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 11:43:03] • [IP: 80.245.185.***]

BRAWO PANIE PREZYDENCIE. Popieram pana stanowisko.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 11:42:24] • [IP: 62.69.253.***]

smoleńska głupota chce zarazić Świnoujście ale tu to nie przejdzie... tu nie jest Podkarpacie...

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 11:41:31] • [IP: 93.94.186.***]

Co za wstyd i co za hańba panie Żmurkiewicz. Głosując na Pana nigdy nie przypuszczałem, że zaprzeda się Pan tym oszołomom i pisuarom. Zero głosów ode mnie i od moich najbliższych wyborach. Tak się spada na dno z piedestału.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 11:39:27] • [IP: 88.156.235.**]

NIE!! niech u siebie w domu postawi nad kominkiem. Skopiowałem ten wpis. Jest doskonały. Dupowliz, ale i tak Kaczor go wykosi.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 11:38:51] • [IP: 5.172.234.**]

Zaczyna mi się co raz bardziej podobać Pan Prezydent Janusz Żmurkiewicz. Brawo Panie Prezydencie, czas najwyższy odciąć się od hołoty...

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 11:38:47] • [IP: 37.47.132.**]

Tak na tablice pomniki zmiany ulic i inne pierdoly irydzyka, a biedne dzieci, bezdomni, i jeszcze jedno komune czeba bylo rozliczyc w 89 roku, czekali az koledzy poumieraja, bo sie balu ze prawda o bohaterach wyjdzie na jaw. gdzie jest teczka kaczynskiego. Info dla moherow nie jestem lewakiem wszyskie partie to jedno gu...no

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 11:38:38] • [IP: 80.245.181.*]

Żenada na mój głos nie ma pan co liczyć

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 11:35:28] • [IP: 188.146.93.***]

K@#$% ! NIE!! niech u siebie w domu postawi nad kominkiem

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 11:33:54] • [IP: 77.115.79.**]

a przy kazdej takiej tablicy żołnierz z karabinem coby jej strzegł i bronił własną piersia przed wandalami!! co tu sie ku...a dzieje w tym mieście!!

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 11:32:11] • [IP: 217.99.82.***]

Panie Żmurkiewicz na co Pan liczy ? Przecież skoro pis szykuje ustawę o zakazie kandydowania wójtów burmistrzów i prezydentów miast którzy rządzą już II kadencje (a znając ich to wprowadzą to w ekspresowym tempie) to Pan nie ma szans ! Przecież nie wyobraża Pan sobie że pis zrobi dla Pana jakiś wyjątek bo oburzą się na to inni prezydenci miast w Polsce ! Bądź Pan realistą ! Ta tablica już w niczym Panu nie pomoże a tylko w oczach mieszkańców Pan straci !

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 11:27:45] • [IP: 93.94.186.**]

95.129.228*** Odwal się od Pomnika Sybiraków.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 11:25:06] • [IP: 37.47.171.***]

Pewnie dostal ultimatum będzie tablica będzie tunel. Brawo panie prezydecie trzeba wchdzic w du..e bo inaczej nie da rady. Porazka. Mojego glosu pan nie dostanie pi 6 latach tablica palnijcie sie w glowe.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 11:21:29] • [IP: 31.0.37.*]

Tak wygląda polityczny zjazd na samo dno...

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 11:16:07] • [IP: 92.42.116.**]

ZAMIAST STAWIAĆ DURNE POMNIKI I TABLICE PIENIĄDZE DAJCIE NA DOMY DZIECKA, TAM SĄ POTRZEBNE. NA CO DURNE TABLICE I POMNIKI, KIM BYLI CI CO ZGNINĘLI, CO TAKIEGO WIELKIEGO ZROBILI DLA POLSKI JAK PIŁSUDSKI I INNI. .. NIE SĄ GODNI TABLIC I POMNIKÓW

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 11:15:34] • [IP: 37.47.132.**]

Jescze troszke i mochery pujda w slady arabskich terorystow, dla tylko jednej slusznej parti pis, nazwa podobna isis,

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 11:13:29] • [IP: 77.115.79.**]

i tak oto nasz prezio wlazł w d...e drugiemu preziowi!! żenujące!! żmur jestes kompletnym zerem

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 11:07:33] • [IP: 89.72.147.***]

Dupoliz !!

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 11:05:34] • [IP: 93.94.184.***]

Na promenadzie by ladnie wygladala tablica i to by bylo mega wejscie w du.e poslowi K panie prezydencie a moze nawet transfer do PIS by sie udal i wtedy do sejmu

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 11:01:30] • [IP: 80.245.187.***]

Zachowuje się jak kaczor i jego poplecznicy.NIE SŁUCHA GŁOSU MIESZKAŃCÓW.To nie jest prywatny folwark tylko nasze miasto

Rynek • Poniedziałek [06.02.2017, 11:00:25] • [IP: 80.245.190.**]

Co z demokracją? Sądzę że większość mieszkańców nie ma nic przeciwko takiej tablicy ale garstka lewaków próbuje udawać głos większości i wpłynąć na decyzję naszego Prezydenta. Panie Prezydencie większość z mieszkańców Pana popiera. To dzięki umiarkowanej postawie ponadpartyjnej mamy gazoport i będzie też tunel. Przejdzie Pan do historii miasta jako Ten któremu się udało. A inni niech się uczą i zazdroszczą.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 10:54:07] • [IP: 37.47.132.**]

Panowie i panie niewolnicy naprawde wierzycie ze macie na cos wplyw? To sa rzady wilkow nad owcami

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 10:53:00] • [IP: 178.238.249.**]

Tablicą chce zmazać afery Eris, mostu. Osiru itp.Nic nie pomorze oni już idą.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 10:49:45] • [IP: 5.172.238.**]

POSTAW SOBIE W POKOJU BO MY LUDZIE NIE CHCEMY TU ŻADNEJ TABLICY PRECZ Z PISEM

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 10:49:17] • [IP: 88.156.234.***]

Jeszcze trochę, a powstanie" Religia Smoleńska", a w związku z tym mohery domagać się będą budowy kościoła, a tam kościoła... bazyliki !

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 10:46:07] • [IP: 81.219.206.**]

Panie Prezydencie mieszkańcy miasta tego nie zapomną Panu-jak się człowiek zmienia podpisał chyba Pan pakt z PIS-em, albo jest Pan już w ich szeregach.Musi Pan zdać sobie sprawę, że już tutaj nie chcemy Pana.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 10:44:32] • [IP: 62.69.253.***]

I choćby mial pan startowac w kolejnych wyborach to mojego glosu pan juz nie dostanie.A szkoda, glosowalam na pana w kazdych wyborach.I chwalilam jako prezydenta.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 10:43:14] • [IP: 80.245.182.**]

I takim to sposobem włazi się w tyłek wyborcą i zbiera elektorat brawo dla tego pana. Władza sięgnęła dna. ...

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 10:42:49] • [IP: 80.245.189.***]

Tablica to tylko przy Gazoporcie

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 10:41:15] • [IP: 64.62.175.**]

W pracy tez mam takiego typa, 3/4 zycia biegal na zebrania partyjne a teraz wielki pisior.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 10:39:44] • [IP: 83.11.155.***]

Mam wrazenie, ze pan zrezygnowal z kandydowania na prezydenta, a jezeli nie to prawda jest taka, ze po tej decyzji nie ma pan szans, nawet pan Brudzinski ojciec chrzesny tunelu pana nie uratuje

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 10:39:29] • [IP: 79.186.63.***]

referendum wyjasni

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 10:32:41] • [IP: 62.69.253.***]

NO I NADESZŁA"DOBRA ZMIANA":(PANIE PREZYDENCIE!!ZAWIODŁAM SIĘ NA PANU...JEDNAK HONOR I POLITYKA NIE IDĄ W PARZE...

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 10:32:40] • [IP: 62.69.231.***]

Nie chcemy żadnych pamiątek po tym kompromitującym wyczynie ówczesnych władz. No bo jak można było wysłać jednym samolotem całe" naczalstwo" i wysłać na lotnisko, którego nie było. Wstyd! i to mamy upamiętniać?

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 10:31:12] • [IP: 176.11.174.***]

Wazeliniarz

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 10:30:38] • [IP: 94.254.225.***]

Prawdziwi Polacy to katolicy?? :) śmiech na sali

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 10:27:58] • [IP: 93.94.184.*]

Jak można być takim wazeliniarzem mają forsę a się boją.

Milusiński • Poniedziałek [06.02.2017, 10:19:39] • [IP: 213.251.182.***]

Nie ma co się przejmować tymi co płaczą przeciwko tablicy smoleńskiej. Oni pewnie nawet nie chodzą do kościoła. Prawdziwi Polacy Katolicy chcą tej tablicy i dobrze, że będzie. Marudy ponarzekają i przestaną.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 10:17:21] • [IP: 80.212.136.***]

JANUSZ PODTAW SOBIE W DOMU !!

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 10:15:17] • [IP: 46.231.63.***]

BRAWO Panie Prezydencie! To patriotyczny gest. Nie ma co słuchać lamentów lemingów. Cieszymy się, że będzie tablica smoleńska.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 10:14:07] • [IP: 195.205.242.***]

ALE TO BĘDZIE BETONOWA TABLICA? CZY NASZE INŻYNIERY MAJĄ JAKIŚ INNY MATERIAŁ ZASTEPCZY?

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 10:13:13] • [IP: 92.42.114.***]

Panie Żmurkiewicz zawiodłam się na panu. A tą tablice niech pan sobie na czoło powiesi. Widzę że głupota warszawki się panu udzieliła i pan chce wygrać wybory w Świnoujściu.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 10:12:45] • [IP: 87.162.135.***]

:)))jak mozna byc cale zycie komunista, a potem zmienic poglady.jakie miasto taka wladza!

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 10:12:31] • [IP: 109.241.63.***]

Jeśli ma być taka tablica, to tylko przy gazoporcie.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 10:12:10] • [IP: 46.231.62.**]

nie chcemy tablicy

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 10:06:19] • [IP: 62.69.203.**]

Wybraliście tego pana z fotografii na Prezydenta Świnoujścia! To cicho.On was reprezentuje, mając wasz mandat zaufania(zadufania)sprawuje władzę absolutną.To wasz ukochany, jak słońce na niebie, niezłomny, jedyny sprawiedliwy i uczciwy.Tak, że należy obok zamontowanej tablicy o tragedii smoleńskiej ustawić tablicę z wyrazami serdecznego podziękowania za tyle lat sprawowania najuczciwszej władzy w Świnoujściu.Za oddanie i poświęcenie tylu lat z życia oaz zdrowia.Niech wam panuje następne 100 lat.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 10:03:44] • [IP: 62.69.203.**]

Może pomnik Lenina jeszcze niech postawi

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 10:03:03] • [IP: 93.94.187.***]

Myślę że tego nie zrobi.W końcu mieszka w Świnoujściu.Wiekszosc mieszkańców tego niechce.Tablica niech będzie postawiona jeżeli tego chcą Tylko w miejscu gdzie doszło do tragedii. Każdy rozumny człowiek tak myśli.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 10:02:53] • [IP: 92.241.194.**]

niech sie wpisze na liste smolenskom bo dni prezydentury tego pana dobiegaja kresu

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 09:58:54] • [IP: 92.241.194.**]

DUPOWLAZ

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 09:57:54] • [IP: 109.232.25.***]

w domu niech sobie postawi, ludzie nie przesadzajcie...

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 09:57:33] • [IP: 62.69.253.***]

Jaka zdecydowania większosć ? Maniera PO i Nowoczesnej, że oni to jest WIEKSZOSC.Odwaga Zmurkiewicza przeciwko tzw, większości może mieć pozytywny skutek.Brawo Prezydencie.Niedawno nie przeszkadzal wam pomnik wyzwolicieli.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 09:57:32] • [IP: 80.245.179.***]

niech sobie pod urzędem postawią

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 09:54:51] • [IP: 80.245.184.**]

Brak tzw cywilnej odwagi, a teraz chyba glupio co ? A moze by tym razem zapytac mieszkancow chociaz po co, referendum nic nie znaczy jak slyszymy przy okazji" wielkiej Warszawy" wiemy co dobre.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 09:53:48] • [IP: 178.238.249.**]

Przecież pomnik już stoi i to wielki, Gazoport. Nie wystarczy? Prezydencie, proszę słuchać mieszkańców, oni pana wybrali. A może to prezent dla Brudzińskiego za tunel? I tak nie dadzą go panu zbudować. NIE CHCEMY ANI TABLICY, ANI NICZEGO CO KACZYŃSKIE

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 09:51:14] • [IP: 62.69.229.**]

Niech żyje przyjaźń kaczyńskożmurkiewiczowska! Proponuję tablicę postawić w gazoporcie. Mam tylko nadzieję, że żaden proboszcz nie da się wmanewrować w jakieś polityczne tablice na terenie swoich świątyń. Może zgoda jest częścią ugody Kaczyński-Żmurkiewicz: my wam tablicę a wy nam finansowanie tunelu. Lepiej chyba by było bez tablicy i bez tunelu. Ten wysoki inaczej człowiek mści się na całym kraju, nie wiadomo za co. Zrobił sobie z Polski prywatny folwark i reszta ma tańczyć jak jej zagrają. Panie Żmurkiewicz, postaw pan sobie tabliczkę na swoim domu a nie uszczęśliwiaj pozostałych mieszkańców. Kilka odmóżdżonych osób wymyśliło sobie tablicę a reszta ma cierpieć katusze? Wydawało się, że czasy jedynie słusznych ideologii minęły, a tu masz! Nowa jedynie słuszna ideologia pisowska kształtuje poglądy pod rygorem wszelkiej odpowiedzialności!

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 09:50:55] • [IP: 95.129.224.**]

Pan Prezydent w gruncie rzeczy jest Patriotą i podjął słuszną decyzję o upamiętnieniu ofiar katastrofy w Smoleńsku. A to że należał do PZPR wcale go nie dyskryminuje dlatego że w tej katastrofie zgineli również działacze byłej PZPR.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 09:46:28] • [IP: 92.42.119.**]

ale problem, co komu przeszkadza tablica? Nawet na rondzie niech będzie, bez przesady, afera tablicowa...ale każdy powód do awantury jest dobry

Znak • Poniedziałek [06.02.2017, 09:43:52] • [IP: 95.129.225.**]

Czy nie dosyć już tych tablic smoleńskich i podlizywania się konusowi ? Oj wstyd panie Zmurkiewicz. Stracił pan swój honor. Głupota smoleńska w uzdrowisku !

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 09:42:56] • [IP: 188.146.79.**]

Bo teraz trzeba dobrego chirurga aby odciąć d...sko o fotela.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 09:41:13] • [IP: 92.42.116.**]

Za tunel trzeba płacić

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 09:37:48] • [IP: 93.94.186.**]

Takiego włazidupstwa się nie spodziewałam.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 09:37:20] • [IP: 95.129.228.***]

Na zdjęciu widzimy 1 Emeryt Pracując y to Prezydent Miasta Dalej to Emeryci Mundurowi Pracujący

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 09:30:53] • [IP: 37.47.148.***]

To ja juz Zmurkowi dziekuje pa pa

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 09:30:22] • [IP: 80.245.188.***]

Na Pana Żmurkiewicza już nie zagłosuję, chociaż do tej pory go popierałam. Uważałam go za dobrego gospodarza naszego miasta. Myślę, że tym poparciem dla tablicy zraził do siebie wielu mieszkańców.

Gość gosc • Poniedziałek [06.02.2017, 09:29:29] • [IP: 89.66.195.***]

SPRZEDAWCZYK FUJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 09:29:25] • [IP: 46.169.8.***]

Masakra.Niech się do Warszawki wyprowadzą jak brakuje im tablicy smoleńskiej.My MIESZKAŃCY nie zgadzamy się na to!!

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 09:28:58] • [IP: 95.129.228.***]

w 2018 r Wybory teraz w Swinoujsciu Rządzi Komunistyczna SLD a Tablicę można zamontować przy Pomniku Sybiraków ul Monte Casino

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 09:28:48] • [IP: 178.238.249.**]

Nie do wiary, wbrew opinii mieszkańców zapadają decyzje o upamiętnieniu nieudacznego prezydenta. Wawel im nie wystarczy? Osrywają miasta pomnikami, tablicami i nazwami. Nie chcemy tablicy. Nie chcemy i szacunku dla niej nie będzie. Władze się spsiły.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 09:27:48] • [IP: 80.245.189.**]

Brawo Panie Prezydencie !! precz z komuny, precz z sld, po, n...Precz z czerwoną wyspą. Czas na PiS.

mmmkkk • Poniedziałek [06.02.2017, 09:25:37] • [IP: 88.156.232.***]

a miesięcznicy nie chce

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 09:24:41] • [IP: 37.8.215.***]

Za każdym razem leciał do urny głos na Żmurkiewicza a teraz...? Teraz już pan Żmurkiewicz ma kilka głosów moje rodziny mnie.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 09:21:00] • [IP: 95.160.155.**]

tylko nie to taką tablicę powieś sobie na ścianie własnego domu niech PiSdzielcy z mocherami tam się zbierają

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 09:19:30] • [IP: 178.238.249.**]

No cóż będzie tunel, będzie tablica.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 09:16:51] • [IP: 77.88.191.**]

WAZELINIARZ PIS!!

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 09:16:46] • [IP: 80.245.191.***]

Ale Joachimowi w d...ę bez masła się pakuje

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 09:15:09] • [IP: 88.156.235.**]

I tym posunięciem Pan Prezydent stracił poparcie mojej rodziny, gdyby miał startować.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 09:14:59] • [IP: 37.47.136.***]

Ten człowiek nie ma kręgosłupa, chwieje się jak zawieje. Interes własny się liczy - czyli koryto.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 09:10:24] • [IP: 188.146.174.***]

MISIEWICZ ? :)

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 09:07:29] • [IP: 62.69.253.***]

Chyba jednak nie będzie tak głupi żeby tak zrazić do siebie zdecydowaną większość mieszkańców ?! Taką tablicę sekta smoleńska może sobie ustawić gdzieś na cmentarzu albo na prywatnej posesji.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 09:07:17] • [IP: 62.69.229.**]

Ołtarzyk niech postawi sobie w domu.Wara od miasta.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 09:05:31] • [IP: 178.238.249.***]

i doczekaliśmy się heheheh pies pisowcow

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 09:03:21] • [IP: 46.231.63.***]

Wszyscy pewnie liczą, że PiS uratuje ich skóry, ale Pana Kamińskiego nie da się przekupić. Za to, co zrobili z miastem muszą odpowiadać.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 09:02:12] • [IP: 95.129.225.**]

orzesz ty... jak dz...ka sie sprzedal.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 08:58:22] • [IP: 95.129.226.**]

[06.02.2017, 08:43:11] • [IP: 93.94.186.***]Popieram w 100%

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 08:57:32] • [IP: 80.245.178.***]

Niech sobie w siedzibie klubu gazety polskiej postawia ta tablice, za swoja kase! nastepnie proponuje na kazdym spotkaniu robic sobie apel smolenski. jak komus tego brakuje to smialo, w swoim gronie na swoim podworku (najlepiej zamknietym, a nastepnie proponujuje grupo isc sie przebadac do jakiegos zakladu)

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 08:56:43] • [IP: 80.245.186.**]

Najpierw w PZPR, później próbował z PO, teraz z PIS-em. Typowy wazeliniarz

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 08:54:38] • [IP: 62.69.241.**]

tak to jest jak ktos farbuje sie...szanowalem dopoki nie rzucil legitymacja i wcale nie dlatego ze popieralem ta organizacje ale ze szanuje ludzi honorowych.A teraz...żenada

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 08:54:36] • [IP: 93.94.186.***]

Moje również stracił - w domu niech sobie powiesi.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 08:51:36] • [IP: 95.41.87.**]

ŻMUREK NIE ŚWIRUJ JARZĄBKA NIE WŁAŻ W DUPĘ PREZESOWI

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 08:43:11] • [IP: 93.94.186.***]

I tak oto jedną glupotą Żmurkiewicz stracił moje poparcie... i pewnie nie tylko moje...Na własnym podwórku niech sobie stawia takie tablice i za własne pieniądze!!

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 08:42:21] • [IP: 88.156.233.***]

jestem za..

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 08:41:41] • [IP: 93.94.186.***]

Co jeszcze zrobić by utrzymać stołek??

Oglądasz 1-292 z 292
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ W Świnoujściu właśnie rozpoczął się przegląd 500 drzew rosnących w pasach drogowych, obejmujący ich inwentaryzację – obmiar, ocenę stanu sanitarnego oraz sporządzenie dokumentacji fotograficznej ■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■ AKTUALIZACJA KOMUNIKATU: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świnoujściu potwierdził przydatność wody do spożycia z wodociągu „Granica-Wydrzany” na odcinku ul. Chrobrego obejmującym budynki przy ul. Chrobrego 19, 21, 26 i 28 ■