POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Sobota [04.02.2017, 09:28:21] • Świnoujście

Trwają prace nad koncepcją molo

Trwają prace nad koncepcją molo

fot. Zdrojowa Invest

Budowa świnoujskiego molo ma kosztować kilkadziesiąt milionów złotych. Inwestor prowadzi w tej sprawie rozmowy z partnerem zagranicznym. Liczy też na wsparcie samorządów lokalnych oraz Unii Europejskiej.

- Kompleks Baltic Park Molo w Świnoujściu niepostrzeżenie stał się już ikoną kurortu - cieszy się Renata Sobczyńska, dyrektor ds. komunikacji Zdrojowa Invest Sp. z o.o.

W 2015 roku otwarto część apartamentową obiektu, w której już wypoczywają turyści i dobrze oceniają swój pobyt. Pierwszy 5-gwiazdkowy hotel w mieście - Radisson Blu Resort powita pierwszych gości już w nadchodzące wakacje.

Trwają prace nad koncepcją molo

fot. zdrojowainvest.pl

- Trwają już prace wykończeniowe - informuje Renata Sobczyńska - i niedługo pochwalimy się pokojem pokazowym, równolegle powstaje aquapark z zewnętrznymi zjeżdżalniami i wieloma atrakcjami dla miłośników relaksu w wodzie.

Zwieńczeniem całej inwestycji ma być molo. Będzie to obiekt użyteczności publicznej - nie tylko dla wypoczywających w kompleksie apartamentowo-hotelowym Zdrojowej, ale też dla przyjezdnych i mieszkańców.

- Aktualnie pracujemy nad koncepcją wykonawczą, a wstępne szacunki kosztów to kilkadziesiąt milionów złotych – informuje Renata Sobczyńska. - Prowadzimy zaawansowane rozmowy z partnerem zagranicznym, który będzie partycypował w kosztach. Niemniej projekt nie powstanie bez zaangażowania środków publicznych - liczymy na wsparcie w tym zakresie samorządów lokalnych oraz Unii Europejskiej.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 56, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-56 z 56

Gość • Czwartek [09.02.2017, 16:23:32] • [IP: 77.88.191.**]

Byloby cudownie gdyby nasze miasto mialo molo...bylaby to wizytowka Swinoujscia przez caly rok.Podobnie jak ma miasto Sopot.

Gość • Czwartek [09.02.2017, 16:18:00] • [IP: 178.238.252.***]

MOLO BEDZIE LADNIEJSZE JAKIE BYLO KIEDYS , poczekamy zobaczymy . ..

Normalny • Czwartek [09.02.2017, 14:14:30] • [IP: 94.254.243.***]

W 1989 roku inwestor Kristiansen kupił od miasta ziemię za 21 milionów zł. Miasto oferowało mu pomoc. Wykopał wielki dół który straszył swym wyglądem przez 21 lat i wokół wyrosły samosiejki szumnie nazywane przez hejtów lasem. Kristiansen przez 21 lat szukał kogoś komu by odsprzedał tą ziemię bo uznał że nie idzie tu inwestować. Miastu też zależało aby to rozkopane miejsce nie straszyło. W końcu znalazł się inwestor " Zdrojowa Inwest " i kupiła te kacze doły. Miasto obiecało swój wkład w budowę Mola. Bodajże w tamtym roku był komunikat władz Świnoujścia że wycofują się z inwestowania w budowę mola.

Gość • Wtorek [07.02.2017, 23:25:02] • [IP: 46.231.62.***]

Nie wiem po jakiego czorta te molo, przez które nie będzie się widziało panoramy plaży i w ogóle wszystkiego. Zbudujcie jeszcze może hotele na całej plaży i wydmach, a na plaży wybudujcie chodniki i wynieście piach może, idioci.

Gość • Poniedziałek [06.02.2017, 23:20:20] • [IP: 173.254.216.**]

cos na koncu jak w kolo byloby ok, ale czas, czas, czas

GośćIWO • Poniedziałek [06.02.2017, 00:48:17] • [IP: 178.238.249.**]

WSPANIALE. JAK NAJSZYBCIEJ. TO BEDZIE COS PIEKNEGO W SWINOUJSCIU

Gość • Niedziela [05.02.2017, 22:05:53] • [IP: 92.42.116.**]

Przecież te marudzenie ma na celu skłócenie mieszkańców i mieszanie w głowach. Ludzie nie dajcie się podpuścić tym ze Szczecina i Legnicy którzy zazdroszczą nam że tak fajnie się rozwijamy.

Gość • Niedziela [05.02.2017, 21:34:06] • [IP: 92.42.119.**]

ODBUDOWAC MOLO JAKIE BYLO ZA NIEMCOW

Piotr Kabat • Niedziela [05.02.2017, 17:43:00] • [IP: 90.149.255.***]

Pasowaloby molo z jakimis restauracjami, przystania jachtowa itd. Takie rzeczy buduje sie raz na kilkadziesiat jak nie wiecej lat wiec wypadaloby zrobic cos konkretnego a nie kladke w glab wody.

:-) • Sobota [04.02.2017, 23:49:31] • [IP: 94.254.226.***]

molo w kształcie saMOLOtu TU-154!!

Gość • Sobota [04.02.2017, 23:24:16] • [IP: 46.231.63.**]

Za lat 30 ten hotel będzie znacznie dalej od morza!!Projektowane molo powinno mieć około 850 metrów, bo plaża za kilkadziesiąt lat będzie większa.Obecny wiatrak wtedy będzie na lądzie.No i zalesienia też nieznacznie przybędzie.Wejście do portu na zachodzie z pewnością zostanie przedłużone!!

Gość • Sobota [04.02.2017, 22:40:49] • [IP: 78.35.83.***]

nie podoba mi sie ten Baltic Park, chociaz molo prezentuje sie najkorzystniej (bo jest najmniejsze?) wyglada raczej na kompleks pieciu gwiazdek

Gość • Sobota [04.02.2017, 21:48:35] • [IP: 92.252.4.***]

Ten Lord Admiralicji to ma dopiero zryty beret... fiu fiu...

Gość • Sobota [04.02.2017, 21:31:55] • [IP: 80.245.179.***]

Tak żałosne są niektóre wpisy, ze od razu widać" mądrość" marudów ciągle niezadowolonych. MOLO MA BYĆ I KONIEC TEMATU

Gość • Sobota [04.02.2017, 21:26:23] • [IP: 62.210.129.***]

powiedzccie że niechcecie a nie takie głupoty gadacie

Gość • Sobota [04.02.2017, 20:12:52] • [IP: 46.231.63.**]

hehe dobreee szkoda że zawsze gadają inaczej na początku inaczej na końcu

Gość • Sobota [04.02.2017, 19:00:51] • [IP: 37.248.160.**]

ZABETONOWAŁ PARE HEKTARÓW LASU, A TERAZ SIĘ WYPIĄŁ, TO TAKIE NORMALNE

Gość • Sobota [04.02.2017, 17:27:41] • [IP: 178.238.251.**]

Musi być bardzo długie bo plaży przybywa w szybkim tempie. Jak zrobią zbyt krótkie to za kilkanaście lat piasek będziemy podziwiać stojąc na molo.

Gość • Sobota [04.02.2017, 15:51:48] • [IP: 37.47.161.***]

Szkoda budować coś, co wyleci w powietrze, a inwestor weźmie zapomogę z unii, żebu pozbierać po sobie gruz. Jak już tak bardziej chcecie plebsie molo, to yebnijcie je bliżej granicy, a nie jakiemuś przybłędzie stawiacie przed nos, żeby żmurożywiciel kałem miał fejm. Naszymi molami są falochron Zachodni & Wschodni. Za molem są przybłedy, które wyemigrowały z połudnowowschodnich wsi, które wzięły kredyt z Prowidenta wspomagany żebraniną unijną ściepą.

Gość • Sobota [04.02.2017, 15:33:47] • [IP: 109.241.63.***]

Ludzie żółć was zalewa, przecież marzyliśmy o molu w Swinoujściu teraz jak się to ma spełnić piszecie takie bzdury że lepiej nic nie piszcie...

..molo,czy potrzebne? • Sobota [04.02.2017, 15:09:50] • [IP: 92.42.116.**]

..Kochani, jeśli chodzi o molo to zawsze inwestor powtarzał, że powstanie tylko przy wsparciu budżetu miasta, proszę pokazać artykuł archiwalny, gdzie inwestor oficjalnie deklaruje samodzielną budowę - finansowanie mola, ja takich obietnic nie pamiętam, całuję was mocno ;*

Gość • Sobota [04.02.2017, 15:09:19] • [IP: 175.135.138.**]

Po zakończeniu budowy będzie zadane pytanie-czy należało szaleć z kosztami. Padnie odpowiedź-nie, bo stoi na palach:)

Gość • Sobota [04.02.2017, 15:07:40] • [IP: 62.69.253.***]

ALE FAJNIE POCZYTAC TE WPISY: ILE FACHOWCOW TYLE GLUPCOW.

Gość • Sobota [04.02.2017, 15:03:18] • [IP: 80.245.184.***]

dobry walek. .. a molo mialo byc od samego poczatku za pieniadze inwestora a teraz co ?

Gość • Sobota [04.02.2017, 14:35:58] • [IP: 37.248.160.**]

Co za mało zarobili że PO pieniądze podatnika skomlą, ale podobno niektórzy są zawsze nie nażarci

Gość • Sobota [04.02.2017, 14:30:38] • [IP: 62.69.254.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

LORD ADMIRALICJI • Sobota [04.02.2017, 14:25:31] • [IP: 80.245.178.***]

AD: Sobota [04.02.2017, 13:41:33] • [IP: 37.47.8.**] UNIA KASY NIE PRODUKUJE, TYLKO OD NAS DOSTAJE. WYJĄTKIEM SA ANGOLE, CWANIAKI PRZEZ LATA DO UNII KASY NIE DAWAŁY TYLKO BRAŁY. I TO NIE UNIA CAŁY NASZ KIBUC BETONEM ZALAŁA, I TO NIE UNIA CHCE BETONOWYM SYFEM PLAŻĘ Z...Ć. BARDZIEJ SZKOPOM NA TYM ZALEŻY, ABY NASZĄ ŚWINOUJSKĄ PRZEUROCZĄ PLAŻĘ ZNISZCZYĆ NIŻ UNII. TYLKO SZKOP MA W TYM INTERES BO TO ICH STATKI BĘDĄ TURYSTÓW WYSADZAĆ I TO SZKOPY BĘDĄ PLUĆ NAM Z MOLA NA GŁOWĘ A NIE UNIA.

Gość • Sobota [04.02.2017, 14:17:52] • [IP: 94.254.226.***]

TAK, molo w kształcie samolotu z kapliczką smoleńską na dziobie. TO JEST TO!!

Gość • Sobota [04.02.2017, 14:06:03] • [IP: 178.238.252.***]

AGENDA 21 nie zgadzamy się? mów za siebie. kto ci w ogóle daje prawo wypowiadania się za wszystkich. nie podoba ci się pomysł? to wyjedz. będzie więcej przestrzeni życiowej na plaży.

Gość • Sobota [04.02.2017, 14:00:39] • [IP: 83.8.34.**]

UWAGA! Kilkadziesiąt milionów znajdzie się hajs? A może byście drogę do Świnoujścia zrobili dziura na dziurze...

tomilidzons • Sobota [04.02.2017, 13:41:33] • [IP: 37.47.8.**]

Co by było gdyby nie kasa z Unii ? Odpowiem : kraj w ruinie. Samorządy, prywatni przedsiębiorcy tylko wyciągają rękę po kasę a i tak garstka głąbów powie, że unia jest be.

Gość • Sobota [04.02.2017, 13:28:34] • [IP: 51.254.115.**]

proszę nie słuchac skrzywdzonych a zaopiekowac się nimi, moze na wczasy gdzies, emerytuf tesz

Gość • Sobota [04.02.2017, 13:26:04] • [IP: 77.88.191.**]

molo w kształcie samolotu?

Gość • Sobota [04.02.2017, 12:59:04] • [IP: 92.42.117.**]

Trochę słabe miejsce na molo. Razem z falochronem zachodnim stworzą taką częściowo odciętą zatoczkę, gdzie będzie osadzał się piasek i w efekcie z czasem Wiatrak stanie na lądzie/plaży. Do tego faktycznie molo zasłoni widok na falochron i wiatrak, a samo w sobie nie może być zbyt długie, bo wejdzie na tor wodny. Ten partner zagraniczny to oczywiście Adler, czyż nie?

Gość • Sobota [04.02.2017, 12:52:22] • [IP: 92.42.114.***]

A może by tak WŁADZE miasta pokazały plany, gdzie w których miejscach będą budowane kolejne domy czy apartamentowce!?Ile zniknąć musi lasu, parku czy wydm. Ile betonu wyleją budowlańcy na kolejne inwestycje?

AGENDA 21 • Sobota [04.02.2017, 12:32:39] • [IP: 80.245.178.***]

NIE ZGADZAMY SIĘ NA ZAŚMIECANIE PLAŻY TYM BETONOWYM SYFEM !! JA LEŻĄC NA PLAŻY I KĄPIĄC SIĘ W MORZU CHCE OGLĄDAĆ PLAŻĘ, PANORAMĘ MORZA BAŁTYCKIEGO W NATURZE I NIEBO, A NIE JAKIŚ BETONOWY SYF. NIECH SOBIE BETONOWE DEBILE W DOUPIE TO ZBUDUJĄ, IMBECYLE. DO SPACERÓW WYSTARCZY TRADYCYJNIE PLAŻA I FALOCHRON ZACHODNI, KTÓRY TO URZĄD MORSKI NAM PRZEDŁUŻY. SKĄD SIĘ TE MOLOWE BARANY W NASZYM KIBUCU ZNALAZŁY ?

Gość • Sobota [04.02.2017, 12:29:14] • [IP: 109.243.157.*]

Nie ma MOLO, ale jest MOLOch!

Gość • Sobota [04.02.2017, 12:08:38] • [IP: 95.129.224.***]

nastepna sciema, jak rozpoczynali budowę tego molocha wyraźnie mówili ze molo będzie, a tu ci niespodzianka, moloch stoi a oni chcą od nas pieniądze na molo. sciema jak reszta w tym miescie... np. ze to niby wg karaluchsa nie buduje się na wydmach w swinoujsciu. heheheheh dobre sobie.

Gość • Sobota [04.02.2017, 12:03:01] • [IP: 95.129.224.***]

zobaczycie molo tak samo jak tunel...:)

Gość • Sobota [04.02.2017, 12:02:07] • [IP: 92.42.116.**]

Halo?? Mial zaplacic Inwestor!

Gość • Sobota [04.02.2017, 11:54:49] • [IP: 62.69.252.***]

Jak to nie powstanie bez zaangażowania środków publicznych? Koperciak znowu oszukał całe miasto?

Gość • Sobota [04.02.2017, 11:50:05] • [IP: 80.245.184.**]

a wstęp pewnie będzie po 50zł/os...

Gość • Sobota [04.02.2017, 11:40:18] • [IP: 80.245.182.***]

ILE TO PODPATRZEĆ JAK WYGLĄDA PRAWDZIWE MOLO - NP. HERRINGSDORF. NIC DODAĆ, NIC UJĄĆ... A NIE ZNOWU POWSTANIE JAKAŚ PROWIZORKA!!

swinoujscianka • Sobota [04.02.2017, 11:38:18] • [IP: 178.238.253.**]

Mieszkam w Swinoujsciu od 1953 roku i zawsze chciałam aby u nas było molo, nasze plaże na Warszowie i w Swinoujsciu są szerokie i piękne i brakowało mi tylko mola. Teraz z perspektywy czasu patrząc na molochy wybudowane na wydmach i na Warszowie gazoport i może w perspektywie port kontenerowy- oby nie - to już nie chcę mola!!Popieram gościa z 10:53 i 10:57, plaża straci urok, mola w Bansinie i Ahlbecku są całkiem inne niż koncepcja Zdrojowej. NIECH NASZE OBIE PLAZE BEDA PRAWDZIWE I NATURALNE, SA BEZ MOLA PIEKNE.

Gość • Sobota [04.02.2017, 11:36:54] • [IP: 80.245.187.***]

Kolejny raz zostaliśmy wykiwani przez cwaniaków.Obiecują a potem mamy wspierać.Dlaczego prezydent nic nie mówi w swoich cyklicznych spotkaniach w telewizji słowianin.Po raz kolejny zostaliśmy oszukani przez władze naszego miasta i kolejnego inwestora.

Gość • Sobota [04.02.2017, 11:23:56] • [IP: 79.186.60.***]

Niemniej projekt nie powstanie bez zaangażowania środków publicznych - liczymy na wsparcie w tym zakresie samorządów lokalnych oraz Unii Europejskiej. Środki publiczne nie powinny być przeznaczane na takie" niezbędne" inwestycje. Jestem przeciwny budowie mola. Wykorzystać falochron zachodni.

Gość • Sobota [04.02.2017, 10:57:37] • [IP: 178.37.146.***]

Koncepcja samego molo w Świnoujsciu zawsze mi się podobała. Niemniej chyba nie w tym miejscu. Molo zbudowane wg obecnej koncepcji odetnie przestrzeń widokową z plaży centralnej w kierunku niekwestionowanego symbolu Świnoujscia, czyli wiatraka. Nie będzie on widoczny, ani z centralnej części plaży, ani też z kładki na wydmach. Warto sobie to uświadomić. Trochę szkoda tego widoku. Zauważam to, ale ja nie będę ingerował w wolę świnoujścian.

Gość • Sobota [04.02.2017, 10:53:23] • [IP: 31.0.124.**]

Inwestor obiecał molo a teraz my mamy wspierać jego prywatny biznes i potem za bilety płacic za wejście na molo a jego goście hotelowi darmowy wstęp...

Gość • Sobota [04.02.2017, 10:43:15] • [IP: 178.238.252.***]

zaraz odezwą się inteligenci że im piękny widok będzie zasłaniać.

Gość • Sobota [04.02.2017, 10:32:16] • [IP: 109.243.157.*]

No to mamy kawałek Warsiawki w Świnoujściu - albo Berlina, jak kto woli. Takie gmachy, taki beton spotyka sie w wielkich miastach. Myśle, że ludzie, by wypocząc, chcieliby sie znaleźć w miłym, przytulnym otoczeniu, a chocby podobnym do pięknej, kameralnej zabudowy Ahlbecku czy Bansin. Niestety, podano tonację - teraz architekci molo zaśpiewają, jak im sie zagrało - myslę, że molo musi byc w stylu tych hoteli dla robocopów - może nawet z oliwiarką - punktem do naoliwienia sobie trybów we łbie, jak tego robocopowy świat wymaga.

Gość • Sobota [04.02.2017, 10:21:54] • [IP: 31.1.131.**]

Precz z molo

Gość • Sobota [04.02.2017, 10:19:46] • [IP: 62.69.254.***]

Jak Piszą Projekt NIE powstanie bez wsparcia podatnika, na początku sprawę przedstawiali inaczej. Sknerusy

Gość • Sobota [04.02.2017, 09:52:56] • [IP: 88.156.234.***]

No to skarbonki w ruch i na ulice.

Gość • Sobota [04.02.2017, 09:38:30] • [IP: 178.238.247.**]

A po co to wogole buduja !!NIe w WTYM MIEJSCU!! rOZWALICTO! BEDZIE TANIEJ!!

Gość • Sobota [04.02.2017, 09:35:19] • [IP: 62.69.231.***]

Tunel, molo... Marzenia świnoujścian i gości przybywających do nas od bardzo dawna na" tapecie" w planach, mediach i portalach, jak na razie tylko w planach. Pożyjemy (jeszcze długo), zobaczymy.

Gość • Sobota [04.02.2017, 09:34:40] • [IP: 188.146.149.***]

Aktualnie pracujemy nad koncepcją...? Myślałem że sprawa jest już przesadzona i kwestia molo była zamknięta już na etapie przetargu? Ale ktoś tutaj robi nas w konia!

Oglądasz 1-56 z 56
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ W Świnoujściu właśnie rozpoczął się przegląd 500 drzew rosnących w pasach drogowych, obejmujący ich inwentaryzację – obmiar, ocenę stanu sanitarnego oraz sporządzenie dokumentacji fotograficznej ■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■ AKTUALIZACJA KOMUNIKATU: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świnoujściu potwierdził przydatność wody do spożycia z wodociągu „Granica-Wydrzany” na odcinku ul. Chrobrego obejmującym budynki przy ul. Chrobrego 19, 21, 26 i 28 ■