POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Wtorek [24.01.2017, 21:38:26] • Świnoujście

Czytelnik w sprawie wycięcia topoli: Czy nasz Urząd Miasta specjalnie wycina drzewa w centrum?!

Czytelnik w sprawie wycięcia topoli: Czy nasz Urząd Miasta specjalnie wycina drzewa w centrum?!

fot. Czytelnik

Po wycięciu topoli w centrum Świnoujścia, zawrzało. Otrzymaliśmy od Mieszkańców liczne sygnały o tym, że ktoś pozbywa się drzew z naszego miasta bez jakiejkolwiek logiki i pomyślunku, przez co kurort coraz bardziej przypomina betonową dżunglę.

Swoje stanowisko w sprawie wycięcia topoli, przesłał nam jeden z Mieszkańców.

- Czy nasz Urząd Miasta specjalnie wycina drzewa w centrum?! To zrozumiałe że należy usuwać stare chore drzewa. Ale dlaczego w ich miejsce nie nasadza się nowych? Czy wydziałem środowiska UM zarządza jakiś ignorant? Dziś wycięto drzewo przy rondzie na początku Konstytucji 3 Maja. Przy tym rondzie np. obok POLO jest trawnik a na nim sporo miejsca na drzewa. Czy to taki problem ruszyć dupsko od biurka i sprawdzić gdzie w centrum można zrobić nasadzenia? W okolicach Konstytucji, Dąbrowskiego, Placu Kościelnego i Bema znikają drzewa. Dlaczego miasto nie nasadza w ich miejsce nowych drzew. A wali tylko krzaki i kwiaty? - pyta Mieszkaniec.

Czytelnik w sprawie wycięcia topoli: Czy nasz Urząd Miasta specjalnie wycina drzewa w centrum?!

fot. Czytelnik

- Mam wrażenie że UM ma gdzieś mieszkańców centrum. Może ten leń co zarządza wydziałem ochrony środowiska ruszy swój tyłek i przejdzie się ulicami centrum. Może wtedy zobaczy że wolne miejsca są. Wystarczy tylko odrobina dobrej woli aby choć trochę poprawić zadrzewienie centrum. Na razie jak widać to tylko beton. W centrum i w głowach urzędników - dodaje Czytelnik.

Z prośbą o odniesienie się do słów Czytelnika, zwróciliśmy się do rzecznika prezydenta miasta. Czekamy na odpowiedź.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 71, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-71 z 71

Gość • Czwartek [26.01.2017, 14:16:50] • [IP: 93.94.187.***]

Popieram Topole trzeba wycinać stwarzają duże niebezpieczeństwo nie mogę się doczekać kiedy wytną te koło mojego domu.

Gość • Czwartek [26.01.2017, 13:32:52] • [IP: 195.205.242.***]

Sprzeciwiamy się wycince drzew w naszym mieście - Stowarzyszenie Prawobrzeża.

Bagatelka • Środa [25.01.2017, 22:18:50] • [IP: 188.29.165.***]

Na pierwszym planie 1szej fotki jest posadzone drzewko. Jakie? ktos wie? Acha i smieszy mnie to powtarzanie jeden za drugim ze topola to chwast. Gdzie wy zescie to wyczytali? (oprocz kometarzy na iswinoujscie?). Na wikipedii napisane jest, ze topole wystepuja w dużych dolinach rzecznych, no to chyba normalne, ze u nas rosnie... a wlasciwie rosla...

Gość • Środa [25.01.2017, 18:20:08] • [IP: 91.234.49.***]

Akurat topola to chwast, a nie drzewo i błędem jest ich sadzenie. Dobrze, że w końcu ktoś toto usuwa.

Gość • Środa [25.01.2017, 17:13:04] • [IP: 62.69.231.***]

Urząd miasta, to chwast tego Miasta.

Gość • Środa [25.01.2017, 17:04:42] • [IP: 80.245.180.***]

TO BYLI CI, KTÓRZY SIĘ NIE SZCZEPILI

Gość • Środa [25.01.2017, 16:46:13] • [IP: 188.28.176.**]

Ludzie nie obsrywajcie się tak! Topola i brzoza to gatunki szybko rosnące ale bardzo nietrwałe. W miastach po osiągnięciu 50 lat mogą sypać się ludziom na głowy. Bardzo dobrze że je wycinają. Niech posadzą niższe gatunki i też będzie OK.

Gość • Środa [25.01.2017, 15:13:59] • [IP: 62.69.252.***]

Topola to bezwartościowe, bardzo niebezpieczne drzewo.

Gośćgośc • Środa [25.01.2017, 14:54:05] • [IP: 178.238.250.**]

Drogi czytelniku-topole to najgorsze drzewa rosnące w miastach.Rozwinięty system korzeniowy niszczy wszystko co jest po drodze.Topole sadzono wszędzie za poprzedniego ustroju, ponieważ rosną szybko nie liczono się wówczas ze szkodami jakie te drzewa mogą poczynić.Miejsce dla topul jest las a nie ruchliwe ulice miast..Sam jestem zwolennikiem przyrody ale sadzić trzeba z głowa i pomyślunkiem a nie na bezczelnego aby rosło.

Gość • Środa [25.01.2017, 14:04:25] • [IP: 178.238.249.***]

Jeśli dla apartamentowca pozwolili ściąć piękne PLATANY na Wojska Polskiego to topole to pikuś.

Gość • Środa [25.01.2017, 13:41:22] • [IP: 178.238.253.**]

Nasadzanie zimno-zielonych to niekoniecznie dobry pomysł, chciaż one też magazynują tlen w igłach, ale najlepsze dla aglomeracji, gdzie ciagle coś sie dymi, kopci, są lisciaki zwłaszcza szeroko listne, i te szybko rosnące jak np.lipy czy brzozy, ale jak jakiś, czy jakas azjatka mieszkała w stepie, gdzie nie ma nawet krzaczorka, nie mówiąc o drzewie, to kocha piasek+wodę+cement=czyli pustako beton i wszystko w temacie, ale to na fotce, to teren sółdzielini Odry, i Słowianina jak się nie mylę, a wiecie gdzie najgorszy syf, przy osiedlu Matejki popatrzcie przy okazji na zaplecza tych bloków!

Gość • Środa [25.01.2017, 13:22:26] • [IP: 2.108.233.***]

Co się wyrabia w tym mieście?? Wszystko trzeba zabetonować?? Drzewa, które dostarczały tlenu komuś zaczęły przeszkadzać?

prof. ciekawski • Środa [25.01.2017, 13:17:43] • [IP: 178.238.252.***]

a ja się pytam kiedy wytną te czerwone spróchniałe drzewna z czerwoniaka i jednostek podległych...

Gość • Środa [25.01.2017, 12:26:06] • [IP: 92.42.113.**]

SKANDAL

Wyspiarz • Środa [25.01.2017, 11:44:21] • [IP: 92.223.220.*]

A ja pytam kiedy wytną stare drzewa na Paderewskiego such konary i puste w środku musi sie stać jakieś nieszczeście typu zgnieciony samochód albo co gorsza kogoś zabije

Gość • Środa [25.01.2017, 11:13:24] • [IP: 88.156.206.***]

Przed blokami są duże a gdzieniegdzie bardzo duże trawniki. Brak drzew a jeżeli są to lokatory by najchętniej powycinali. W moim bloku są osoby które głośno gdzie tylko mogą krzyczą przeciw wycince drzew. Gdy chcemy zasadzić na dużym trawniku przed blokiem drzewa to są przeciw powód. nie widzą co się dzieje w piaskownicy jak spacerujący są ubrani. jak się zachowują itd.

AGENDA 21 • Środa [25.01.2017, 11:04:32] • [IP: 80.245.178.***]

ZAUWAŻYLIŚCIE JAK DUŻO JEST TERAZ OGŁOSZEŃ O POGRZEBACH. CZYŻBY TO BYLI CI CO SZCZEPILI SIĘ DARMOWĄ SZCZEPIONKĄ NA GRYPĘ ?

Gość • Środa [25.01.2017, 11:00:59] • [IP: 178.238.253.**]

A wydaję się, że raz na jakiś czas wrzucamy do urny kartkę w nadziej że WYBRANI RADNI BEDĄ SYTRZEC NASZEGO DOBRA, A CI RADNI CHYBA NAWET NIE WIEDZA, ZE ZARZAD MIASTA W PEŁNI SWIADOMIE NISZCZY NASZE MIAST I POMYSLEĆ ŻE w Nowym Yorku jest 241 km parku, gdzie za urwanie listka , albo wyrzucenia papierku grożą więzienie, ale jak słoiki dorwą sie do czegoś to tak długo będą niszczyć aż zniszczą, najgorszym błędem w Polsce było zgoda na emigrację tak zwanych wywiezionych i likwidacja PGR-ów, a tak to mamy ich na karku!

Gość • Środa [25.01.2017, 10:52:43] • [IP: 178.238.252.***]

drzewo przy przeprawie promowej obrośnięte jest grzybami. Urzędnicze szpecę uznają niebawem je do wycięcia. Powodem może być urojone zagrożenie. Tylko kto zlecił wcześniej okaleczać te drzewo by zaistniały możliwości jego zagrzybienia??

Gość • Środa [25.01.2017, 10:52:41] • [IP: 92.42.114.***]

W miejsca starych drzew miasto posadzi drzewa iglaste które przez cały rok będą ozdabiać miasto ;świerki, cisy i inne zimozielone!

Gość • Środa [25.01.2017, 10:51:02] • [IP: 88.156.233.***]

Topole to chwasty i to szkodliwe dla zdrowia. Śmiecą cały rok, a w okresie pylenia, biała wata wdzierająca się do mieszkań, klejące spady oblepione buty przez żywice. Kto miał topole w pobliżu, dobrze o tym wie. Poza tym to bardzo kruche drzewo, które przy silnych wiatrach może stanowić niebezpieczeństwo dla ludzi.Jestem za wycinką tego chwasta, ale w zamian nasadzić inne drzewa typu, lipa buk, platan...

Gość • Środa [25.01.2017, 10:47:57] • [IP: 92.42.114.***]

Czytelniku, jaki TY głupi jesteś ! Co z tego że topola produkuje tlen ? Ja jestem alergikiem i wiosną gdy to drzewo budzi sie do życia, moje życie zaczyna gasnąć!Wtedy się duszę i ledwo widzę na oczy!Chętnie bym oddał Tobie, głupi czytelniku moją alergię byś spróbował oddychać płucami pełnymi flegmy, dusząc się i kaszląc, a świat oglądac załzawionymi oczami. Pozdrawiam. ..

Gość • Środa [25.01.2017, 10:44:26] • [IP: 83.13.49.***]

No ludzie, ciekawe czy byście byli tacy" inteligentni" jakby to drzewo się przewróciło na czyjś samochód lub by konar kogoś zabił. Topola już po kilkudziesięciu latach zaczyna obumierać i próchnieć... A czy naprawdę drzewa dają tyle tlenu co tu niektórzy wypisują? Zapytajcie jakiegoś dzieciaka z podstawówki o fotosyntezę, to dowiecie się, że drzewa także oddychają i oprócz produkowania tlenu" wydychają" (poprzez liście) CO2...

Gość • Środa [25.01.2017, 10:02:09] • [IP: 88.156.234.***]

A kto w mieście urzęduje w wydziale środowiska ?zapewne zaściankowy biurokrata.

Gość • Środa [25.01.2017, 09:54:54] • [IP: 83.11.85.**]

A ja uważam, że czytelnik nie ma racji. Drzewa się sadzi a, jak trzeba to się wycina. Prezydenta nie popieram, ale" gospodarkę" robi prawidłowo z korzyścią dla ludzi i przyrody.

Gość • Środa [25.01.2017, 09:54:27] • [IP: 83.20.254.**]

Proszę pamietać o tym wielkim drzewie przy Matejki 40 bo to próchnica maksymalna. Już we wrzasniu ub rokuzagrazalo samochodom na parkingu no i oczywiście ludziom.

Gość • Środa [25.01.2017, 09:46:56] • [IP: 89.68.140.***]

topole to chwasty. Pylą nieludzko. Można było stopniowo sadzić fajne gatunki drzew i wycinać stopniowo topole. Ludzkość po jakimś czasie sama domagałaby się zmian. Ale żeby tak było trzeba dbać o zieleń jak działkowcy i ogrodnicy a nie sadzić i zapominać o zieleni a potem rżnąć jak leci.

Gość • Środa [25.01.2017, 09:44:43] • [IP: 80.245.183.***]

25.01.2017, 08:00:54] • [IP: 80.245.187.**] Ty jestes glupi a nie ludzie. Zadne drzewo w bilansie rocznym nie produkuje tlenu klania sie biologia z zakresu podstawowki nieuku. Skoro drzewo zyje to potrzebuje tlenu, wiec go zuzywa, drzewo produkuje wylacznie tlen wtedy gdy zachodzi proces fotosyntezy czyli wtedy gdy na drzewie sa liscie i gdy jest slonce/dzien. gdy nadchodzi noc drzewo bobiera tlen z atmosfery i to wiecej niz wyprodukowalo za dnia wiec ostatecznie to co piszesz to jest takie zawracanie glowy. no i pomysl jeszcze ze tylko kilka miesiecy drzewo ma liscie. plucami swiata sa oceany a dokladnie plankton.

RSHA • Środa [25.01.2017, 09:38:53] • [IP: 80.245.183.***]

wszystkie topole wyciąć należy ! A w ich miejsce można posadzić dęby. Np. Dab Prezesa Kaczyńskiego. Kiedys byly Adolf Hitler Eiche

Gość • Środa [25.01.2017, 09:31:40] • [IP: 94.254.230.**]

STARE KOMUCHY SENTYMENTY I RESZTA BURAKÓW JAK BY LECIAŁY NA WASZE ZAWSZONE ŁBY TO BY BYŁO LARUM .

Gość • Środa [25.01.2017, 09:29:50] • [IP: 80.245.188.**]

Mnie też już to wkurza!

Gość • Środa [25.01.2017, 09:22:08] • [IP: 93.94.187.***]

Ludzie poczytajcie wpierw o gatunkach drzew. Topole są piękne ale nie w pobliżu domów, ulic... Są szkodliwe dla alergików ludzi starszych na astmę itd.Milego Dnia.🌷

Gość • Środa [25.01.2017, 09:07:53] • [IP: 94.254.129.***]

bedzie skwerek na budke z kebabem

Gość • Środa [25.01.2017, 09:04:08] • [IP: 95.129.228.**]

topole to chwasty.

Gość • Środa [25.01.2017, 08:53:53] • [IP: 83.24.80.***]

"Bez jakiejkolwiek logiki i pomyślunku", czytelnik pisze głupoty jeżeli się tak interesuje ekologią to jest droga informacji publicznej i zaciekawi swoją ciekawość." Czy to taki problem ruszyć dupsko od komputera i sprawdzić gdzie w centrum" miasta zrobiono nasadzenia i ile. A naprawdę jest ich dużo może troszkę spacerku czytelniku!!

Gość • Środa [25.01.2017, 08:36:58] • [IP: 93.94.185.***]

ALEŻ TEŻ MACIE SENSACJE-ŚMIECHU WARTE.WSZYSTKIE TOPOLE POWINNI POUSUWAĆ Z MIASTA, LUDZIE BYLIBY ZDROWSI, TO JEST PASOŻYT A NIE DRZEWO.

Gość • Środa [25.01.2017, 08:22:34] • [IP: 37.8.193.***]

Porąbiemy, posiekamy, nawet trawie róść nie damy!

Gość • Środa [25.01.2017, 08:00:54] • [IP: 80.245.187.**]

Ludzie, jacy wy głupi jesteście, topola, nie topola, ale produkuje tlen, zatrzymuje zanieczyszczenia, za 20-30 lat wszyscy to odczujemy. I jeszcze jedno, jeśli tyle drzew jest w złym stanie, to może czas WYWALIĆ ludzi za to odpowiedzialnych, bo odnoszę wrażenie, że potrafią tylko sadzić chaberdzie w doniczkach, a nie dbać o drzewostan miasta.

Gość • Środa [25.01.2017, 07:59:13] • [IP: 185.36.169.***]

Dziękuję miastu za wycięcie topoli na Witosa !! Nie ma w lecie fruwających nasion i ptaków zimą robiących na auta !!

Gość • Środa [25.01.2017, 07:50:28] • [IP: 195.205.242.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [25.01.2017, 07:08:19] • [IP: 80.245.186.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [25.01.2017, 07:02:18] • [IP: 2.150.50.***]

Do pana nasz czytelnik. Jak nazwal go pan redaktor. Topola to dzewa niebezpjeczne moga sie zawalic przy silnym wietrze. Jezeli ma pan z tym jakis problem to moze pan zasadzic dobrowolnie jazebine badz leszczyne to bedzie z tego jakis pozytek. Dziekuje

Gość • Środa [25.01.2017, 06:59:34] • [IP: 77.88.191.**]

Nasadzenia pewnie będą. Ale pewnie potrzeba z 8 młodych drzewek żeby dawały tyle tlenu co te 2 topole, a oni podadzą 2 do 2 i niech rośnie.

Gość • Środa [25.01.2017, 05:53:56] • [IP: 178.238.251.***]

Pewnie żal drzew starych i zagrażających nie daje spać tym i KTÓRYM te drzewa nie rosną pod oknami.Zawsze ci mają najwięcej do powiedzenia.Wsadzą nowe, młode drzewka.LUDZIE NIE PRZESADZAJCIE Z TYM MARUDZENIEM.

Gość • Środa [25.01.2017, 05:50:40] • [IP: 37.47.166.**]

w urzędzie też powinno zrobić się wycinkę...zaczynając od rzecznika.

Gość • Środa [25.01.2017, 05:08:53] • [IP: 164.127.84.***]

Proponuję palmy z betonu w miejsce wyciętych!Gawiedź, zwłaszcza przyjezdna bardzo się ucieszy.

Gość • Środa [25.01.2017, 05:05:32] • [IP: 92.42.113.***]

Jak zwykle połowa czytających nie umie czytać ze zrozumieniem. Z tekstu wynika jasno że skoro jest konieczność wycinki to ją nalezy zrobić. Ale nie należy przy tym zapominać o nowych nasadzeniach drzew. Więc zanim coś napiszecie to pomyślcie. Jeżeli wiecie na czym polega logiczne myślenie. Autor tekstu ma rację.

Gość • Środa [25.01.2017, 02:15:21] • [IP: 184.168.27.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [25.01.2017, 01:42:35] • [IP: 88.156.233.***]

Jest układ-ja ci pozwolenie na wycinkę i sprzedaz a ty mi działke z tego odpalisz- PROSTE? Proste!!

Gość • Środa [25.01.2017, 01:28:11] • [IP: 83.11.239.**]

Bardzo dobrze, powinni wyciąć wszystkie topole, ludzie będą żyli w dobrym zdrowiu.

Gość • Środa [25.01.2017, 01:03:44] • [IP: 80.245.185.***]

A kto to widzial zeby na radzie kolo Bema sadzic nowe , , kuzwa po to zeby zalanialy jak sie jedzie i nic nie bylo widac, a topola to jest chwast nie drzewo tak jak wierzba, powinny rosnac na podmoklych terenach, nastepnie ten co pisze czemu nie nasadzaja nowych bo o tej porze roku sie nie sadzi drzew kolego, i sadzone maja byc mocne drzewa a nie wiatr wieje i galezie sie lamia spadajac na glowe, topole powinny zniknac wole glug, kasztana, lipe, sosne brzoze jarzebiny a nie chwast co powinien rosnac nad eowem albo mokradlach

Gość • Środa [25.01.2017, 00:53:37] • [IP: 92.42.114.**]

Zsadzeniem drzew czytelnik ma rację-ale później trzeba je utrzymać, przycinać a to kosztuje tylko wydaje mi się że mniej nżz czyszczenie betonu na placu czy wymiana tegoż zapadniętego betonu.Tymczasem jak jest mróz to można by pomyśleć o lodowisku na placu wolnosci -bo do niczego nie służy a wygląda jak opuszczony Czarnobyl.

Gość • Wtorek [24.01.2017, 23:24:24] • [IP: 217.210.5.*]

Tyle lat rosly, i nikomu te chwasty niepreszkadzaly, nagle, raptownie zostaly wyciete...i co teraz?

Gość • Wtorek [24.01.2017, 23:14:41] • [IP: 37.47.141.***]

Topola to nie drzewo tylko chwast powinni wszystko wyciąć a w zamian posadzić nowe

Gość • Wtorek [24.01.2017, 23:11:43] • [IP: 160.176.45.**]

Tak jak czytelnicy mówią nie w...AC się do wycinania parę drzewek nie zabierze tlenu przewrażliwiony mieszkancom

Gość • Wtorek [24.01.2017, 23:09:00] • [IP: 80.245.179.***]

Czytelniku, głowę masz po to żeby myślała - ale logicznie- topole to świństwo pylące przy czym astmatycy (i nie tyko) bardzo chorują!! Więc zanim bzdury doniesiesz niczym zdrajcy POwcy to zaznajom się z tematem

Gość • Wtorek [24.01.2017, 23:08:56] • [IP: 88.156.206.***]

To co? Teraz tylko kasztan przy zaułku koscielnym i z glowy?

Gość • Wtorek [24.01.2017, 23:05:47] • [IP: 88.156.206.***]

Widać było po pniakach ten bardzo zły stan drzew... Dużo lepszy niz Pana Rzecznika.

Gość • Wtorek [24.01.2017, 23:05:13] • [IP: 109.241.63.***]

Widać ktoś robi na tym dobry interes. A mówiłem - wywalić faceta na zbity pysk, bo cichaczem powycina wszystkie drzewa!!

Gość • Wtorek [24.01.2017, 23:02:50] • [IP: 92.42.118.**]

Czytelniku, wiesz, że jeżeli piesek nie ma co robić, to się oblizuje. Czy to nie ten przypadek ?

Gość • Wtorek [24.01.2017, 22:44:40] • [IP: 62.69.231.***]

Topole to szkodliwe chwasty. Wycinać wszystkie i w ich miejsce sadzić np. lipy.

Gość • Wtorek [24.01.2017, 22:37:54] • [IP: 178.238.250.***]

Topole to chwasty. Zapomnieliście jak potrafią pylić w środku lata?Robi się biało wszędzie, trzeba zamykać okna żeby to świństwo nie wciskało się do mieszkań. Obrońca się znalazł! Popieram wycinanie wszystkich topoli. Byłam świadkiem jak podczas wichury topola złamała się na przejeżdżający samochód (na Matejki) szczęście, że upadła na bagażnik dzięki czemu nikomu nic się nie stało. Więc jeśli zaczniecie krytykować najpierw się zastanówcie !!

Gość • Wtorek [24.01.2017, 22:32:37] • [IP: 95.129.229.***]

Problemem nie jest wycinanie drzew starych i chorych. Problemem jest nieuświadamianie społeczeństwa o potrzebie wycinania takich drzew, nie przedstawianie planów nowych zasadzeń oraz gatunków. Ale najgorsze to - przy budowie ulic- wycinanie tylko części rosnących drzew. Wtedy należy wyciąć wszystkie i nasadzić nowe i. ..raz kozie śmierć.

Gość • Wtorek [24.01.2017, 22:28:27] • [IP: 88.5.29.***]

Wszystko odbywa się zgodnie z odgórnymi instrukcjami: wysokie drzewa należy wycinać, lub skracać, żeby nie przeszkadzały dronom Maciarewicza w lotach rozpoznawczo - kontrwywiadowczych.

Gość • Wtorek [24.01.2017, 22:18:35] • [IP: 62.69.251.**]

miasto traci nam" klimat"

Gość • Wtorek [24.01.2017, 22:15:53] • [IP: 80.245.190.**]

nic dziwnego, że te drzewa padają ?! i nagle po przebudowie ronda zachorowały?!mase betonu chemii i juz zgoda na wyciecie gotowe, wszystko zgodnie z planem, naprawde brakuje tu zieleni i tych drzew które ktos zarazil zniszczyl.

Gość • Wtorek [24.01.2017, 22:03:07] • [IP: 92.42.114.***]

Czytelnik chce aby w mieście sądzić drzewa gdzie tylko się da, potem będzie narzekał, że drzew jest za dużo i nie ma gdzie w centrum auta zaparkować. Proponuje Redakcji wrócić do artykułów związanych z remontem ul. Piastowskiej. W jednym artykule czytelnik skarżył się ze piękne drzewa wycinaja w drugim artykule juz pod koniec remontu Redakcja opisała jak jedna z Pan mieszkająca przy kościele obrażał robotników sadzacych nowe drzewa, że nie potrzebne - takie jest to miasto. Jedni zadowoleni, że topola znikają (może i dobrze bo to dość" niebezpieczne" drzewa podczas wichury), drudzy niezadowoleni bo znika zieleń z miasta. Nie dogodzisz ludziom, bo nikt nie chce szukać kompromisu

Gość • Wtorek [24.01.2017, 22:02:29] • [IP: 178.238.246.***]

Akurat, jeśli chodzi o topole, uważam, że w naszym mieście zrozumiano, że te drzewa były sadzone tymczasowo, jako zastępcze. Zastępcze, należy rozumieć, potrzebne do czasu jak urosną inne, bardziej szlachetne gatunki, wolniej rosnące niż topole. Dlatego takie działania, związane z uporządkowaniem zieleni miejskiej, w pełni popieram i czekam na szybką likwidację drzew-chwastów w całym mieście.

Gość • Wtorek [24.01.2017, 22:01:10] • [IP: 94.254.227.**]

Nie nasadka się nowych drzew bo w tych miejscach będą nasadzać tabliczki smoleńskie. ☺ 💋

Gość • Wtorek [24.01.2017, 21:58:36] • [IP: 80.245.190.***]

BARDZO DOBRZE ŻE TNĄ!! BIERZCIE PRZYKLAD Z NIEMIEC.TAM ŻADNE BYLE JAKIE DRZEWA NIE ROSNĄ!! ZAFZA NOWE I PIĘKNIE PRZYCINAJA.TOPOLE TO PORAŻKA!!

Gość • Wtorek [24.01.2017, 21:51:20] • [IP: 88.156.206.***]

Topole to chwasty.Niech tną wszystkie.

Oglądasz 1-71 z 71
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ W Świnoujściu właśnie rozpoczął się przegląd 500 drzew rosnących w pasach drogowych, obejmujący ich inwentaryzację – obmiar, ocenę stanu sanitarnego oraz sporządzenie dokumentacji fotograficznej ■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■ AKTUALIZACJA KOMUNIKATU: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świnoujściu potwierdził przydatność wody do spożycia z wodociągu „Granica-Wydrzany” na odcinku ul. Chrobrego obejmującym budynki przy ul. Chrobrego 19, 21, 26 i 28 ■