POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Poniedziałek [23.01.2017, 08:40:48] • Świnoujście

Czytelnik: Prawobrzeże prosi o sensowniejszy rozkład jazdy

Czytelnik: Prawobrzeże prosi o sensowniejszy rozkład jazdy

fot. iswinoujscie.pl

Bilety drogie, kursy niedopasowane do rzeczywistych potrzeb, brak możliwości dojazdu do pracy w weekendy, a także powrotów, bo ostatni autobus jest wciąż za wcześnie dla tych, co pracują do godziny 21 – Czytelnik z Prawobrzeża ma sporo uwag do funkcjonowania miejskiej komunikacji. Przeczytajcie!

Prawobrzeże prosi i prosi o jakiś sensowniejszy rozkład jazdy autobusów – zaczyna swój list nasz Czytelnik, - ale wciąż się doprosić nie może. Bilety drogie, kursy niedopasowane do rzeczywistych potrzeb, brak możliwości dojazdu do pracy w weekendy, a także powrotów, bo ostatni autobus jest wciąż za wcześnie dla tych, co pracują np. do 21-szej. Przydałoby się też szkolenie dla kierowców z kultury osobistej, bo to furczenie pod nosem i złośliwe komentarze są na porządku dziennym. Panowie, pracę można zmienić, a wy nie wozicie worków z ziemniakami.

- Cenniki biletów za przejazdy autobusami komunikacji miejskiej są zatwierdzane na podstawie uchwał Rady Miasta Świnoujścia – informuje Andrzej Sieczka, zastępca dyrektora ds. techniczno-eksploatacyjnych Komunikacji Autobusowej. – Rozkłady jazdy obowiązujące na liniach autobusowych są projektowane i cyklicznie korygowane na podstawie m.in. frekwencji pasażerskiej w godzinach rannych, popołudniowych i wieczornych. Spółka prowadzi na bieżąco analizę takiej frekwencji i dostosowuje częstotliwość kursowania autobusów na danej linii do ilości korzystających w określonej porze dnia. Optymalizując na bieżąco czasy kursowania autobusów wg rozkładu jazdy wprowadzamy lub wycofujemy dany kurs z danej linii autobusowej. Nie wprowadzamy kursów np. w późnych godzinach wieczornych na których frekwencja jest zerowa lub w granicach 1-3 pasażerów.

Przedstawiciel Komunikacji Autobusowej odniósł się też do uwagi dotyczącej kultury osobistej pracowników kierowców autobusów.

- Nieprzerwanie pracujemy nad podwyższaniem standardów obsługi naszych klientów(pasażerów) co finalnie procentuje dla obydwu Stron - twierdzi Andrzej Sieczka. - Jednak nie mamy bezpośredniego wpływu na sposób zachowania w danym momencie w relacji kierowca autobusu - pasażer. Wszystko zależy wyłącznie od kultury osobistej tych osób.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 31, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-31 z 31

Gość • Wtorek [24.01.2017, 08:06:56] • [IP: 37.8.215.**]

Do człeka mającego problem odnośnie zdarzenia autobusu linii 2 na godzinę 7:30 żeby się znaleźć na promie więc tak jeśli zauważyliście to ul.Wielkopolska została zamknięta trzeba objechać przez ul.Mazowiecka do Ul Wielkopolskiej a tam stoją auta jest ciężko przejechać po drugie kupno biletów powoduje że kierowca się nie wyrabia zapraszam aby piszący sprawdził jak kierowcy jadący jakie napotykają utrudnienia a dopiero się wypowiadał.

Gość • Poniedziałek [23.01.2017, 23:12:56] • [IP: 83.23.120.***]

DLACZEGO AUTOBUS NR 7 NIE JEŹDZI POMORSKĄ, MUSI JAKIŚ BAŁWAN ANALIZĘ ROBIŁ!!

Gość • Poniedziałek [23.01.2017, 20:20:16] • [IP: 188.146.33.**]

Proszę pomyśleć także o mieszkańcach Posejdonu. Autobus z Posejdonu do centrum - 2 km jedzie 20 minut i kursów jest za mało. Autobusy 6A i 6B jeżdżą prawie puste omijając szerokim łukiem os. Posejdon.

Gość • Poniedziałek [23.01.2017, 19:22:10] • [IP: 178.238.252.***]

Pytaqm sie a gdzie jsst Wasz samorzad w Karsibozu nikt za WAS nie bedzie myslal . ..

Gość • Poniedziałek [23.01.2017, 17:01:04] • [IP: 92.42.115.***]

Kurs 2 przez Matejki o 7:22 zawsze spóźniony o parę minut ! na prom o 8:30 nie zdążamy i tym samym do pracy się spóźniamy! Bo hrabiostwo nie jest w stanie albo zmienić rozkładu albo uświadomić kierowców, że dorosłym i młodzieży zależy na dotarciu na prom 8:30 !!

Gość • Poniedziałek [23.01.2017, 16:59:12] • [IP: 37.47.152.***]

7 robi puste przeloty od przytoru pkp do ronda i odwrotnie zamiast jeździć pomorską tam kiedyś był prZystanek ale widać że analiza wykazała że jest niepotrzebny.

Gość • Poniedziałek [23.01.2017, 16:44:14] • [IP: 127.0.0.*]

Pytanie dlaczego autobusy linii 10 w granicach miasta kosztują więcej niż linii 7, dlaczego" 10" ma tylko jeden poranny kurs ul. Barlickiego, a często godziny pokrywają się z" 7". To ma być głęboka analiza...

Gość • Poniedziałek [23.01.2017, 16:13:27] • [IP: 83.11.91.***]

Spóźnianie sie tych samych kursów-to nie wina sprzedawania biletów! Autobus poranny 8:10 spod promu na Przytór dzień w dzień zalicza spóźnienie do 10 min, bo od wyjazdu musi się zatrzrymywac przed przejadami kolejowymi-codziennie, to samo! Pociąg akurat wtedy wyjeżdża, więc tu wlasnie jest miejsce na tą analizę urzędasów i odpowiednie kroki.Wystarczy autobus puscić 5 min wcześniej -problem z głowy. Nie chcrzańcie, ze analizujecie i dopasowujecie kursy, bo nie było jeszcze takiej sytuacji.Kłamstwa.Ten kurs zamiast być w Przytorze 8:20, to jest 8:30 i zanim objedzie pętle i Łunowo-dzieciaki sa mocno spóźnione do szkoły.Jest kilka takich bezsensownych kursów- możemy o tym podyskutować, w 5 min wam pokażę bezsensownośc i nieekonomiczność tych godzin i kursów.Co do zachowania kierowców- początkowy przystanek w Przytorze szanowni kierujący, nie słuzy do zakopcenia fajkami wnętrza autobusu-ruszcie na zewnątrz swoje 4 litery, bo wsiadanie do wędzarni żeby potem śmierdzieć nie jest w porządku.

Gość • Poniedziałek [23.01.2017, 16:01:22] • [IP: 37.8.215.***]

prezydent miasta mowil, ze urzad doplaca mnostwo pieniedzy bo mzk, a wystarczy poobserwowac autobusy 6a i6b na ul.11 listopada, zeby stwierdzic, ze te autobusy robia za taksowki wozac po dwoje, troje pasazerow.byloby dobrze gdyby pani dyrektor wstala od biurka i przyjrzala sie temu wszystkiemu.

Gość • Poniedziałek [23.01.2017, 15:20:51] • [IP: 94.254.227.***]

IP 46.231.62. Kulturą osobistą nie grzeszy.

Gość • Poniedziałek [23.01.2017, 13:56:22] • [IP: 83.8.123.***]

No tak nie liczy się pasażer tylko kasa.Cała ta Wasza polityka oparta jest na kasie.A w innych miastach Polski planuje sie komunikację za darmo dla pasażera a w konsekwencji Urząd Miasta dofinansowuje do komunikacji miejskiej.Przecież te pieniądze w UM nie biorą się z nikąd to są pieniądze nas wszystkich.Panie Sieczka niech Pan spadnie na ziemię.

Gość • Poniedziałek [23.01.2017, 13:14:20] • [IP: 5.172.239.***]

Nie wspomne juz o kulturze osobistej łysola z 10. Nie raz nie dwa ominal moj przystanek. Po chamsku sie nie zatrzymuje. Dodatkowo te jego odzywki i palenie w autobusie !! Rowniez czekania do ostatniej minutki aby podjechac na przystanek gdy jest mnostwo ludzi

Gość • Poniedziałek [23.01.2017, 13:09:59] • [IP: 5.172.239.***]

Zgadzam sie ;) linia nr 10 powinna miec kurs jeszcze okolo 21.30 aby ludzie pracujacy do 21 mieli jak wrocic do domu. Busy tez nie jezdza po 21, ostatni 20.25. O pociagu nie wspominam. Na pewno komunikacja miejska zyskalaby na wprowadzeniu nowych godzin. Linie Miedzyzdroje - świnoujscie rowniez dostosowac do osob uczacych sie. Kupujac miesieczny nie chcesz juz wydawac na busy i trzeba czekac na ten nieszczesny autobus nawet 1, 5 h ! Najgorszy odstep jest pomiedzy 12.35 a 13.55. Mlodziez ktora konczy o 12.30 musi czekac do 14 na autobus. Rowniez polecam dolozyc autobus o 5 rano by moc dojechac na 6 do pracy !

Gość • Poniedziałek [23.01.2017, 13:08:08] • [IP: 178.238.252.***]

problem nie tkwi w rozkładzie jazdy autobusów, tylko w lenistwie ludzi z nich korzystających

Gość • Poniedziałek [23.01.2017, 13:04:35] • [IP: 46.231.62.**]

Panie Sieczka to sieczka z PRL.Niech lepiej Pan powie że wychowanie i kulturę osobistą wynosi się z domu rodzinnego.Wychowywać dorosłych ? Można jedynie zwrócić uwagę ale to też niewiele daje.POWODZENIA.

Gość • Poniedziałek [23.01.2017, 12:54:15] • [IP: 37.47.146.**]

Mówicie o spóznionych autobusach, zawsze tak będzie gdy sprzedają oni bilety. Sama widziałam jak młoda dziewczyna kupując kilka biletów zasypanuje go drobnicą i jeszcze jest oburzona jak jej zwraca uwagę a następnie starszy pan sypie mu sama żółtą drobnicą. Podziwiam was panowie kierowcy i głównie skarżący się na kierowców to ci którzy sami są agresywni i niekulturarni.

Gość • Poniedziałek [23.01.2017, 12:53:59] • [IP: 31.0.123.***]

Piszecie że autobusy jeżdżą z rana o nie pasujących wam godzinach i dlatego spóźniacie się do pracy, macie pretensje iż jest brak kursów po 20-ej i o 22-ej, a czy ktokolwiek z was pomyślał że kierowcę obowiązuje określony prawem limit czasu pracy w skali miesiąca. Jeśli by się wydłużyło ilość godzin pracy złamano by przepisy o limicie godz. pracy kierowcy w skali miesiąca, ale do tego kierowcy byliby solidnie przemęczeni, mniej skupieni na bezpiecznej jeździe, i tym samym wzrosłoby zagrożenie wypadkiem w autobusie ale i też na jezdni, chyba tego nie chcecie. A jeśli chodzi o punktualność jazdy autobusów zgadzam się iż mają spore opóźnienia ale na to ma wpływ wile czynników i nie wińcie za to kierowców. A morze któryś z narzekających na naszych kierowców autobusów chciałby posmakować tego niełatwego chlebka, wtedy miałby jakiekolwiek pojęcie o tej niełatwej pracy. Bilety u nas są tańsze niż w Szczecinie lub w innych miastach w Polsce gdzie na dokładkę są biletami na określony czas.

Gość • Poniedziałek [23.01.2017, 12:03:56] • [IP: 93.94.185.***]

W SOBOTĘ 21 AUTOBUS B O 13.55 PODJECHAŁ NA PRZYSTANEK NA PL.WOLNOŚCI Z LITERĄ A ZAMIAST B. PASAŻEROWIE ZORIENTOWALI SIĘ JAK POJECHAŁ W UL.GRUNWALDZKĄ.WSZYSCY CZEKAJĄCY NA B ZOSTALI NA PRZYSTANKU.

Gość • Poniedziałek [23.01.2017, 11:41:24] • [IP: 198.7.62.***]

Alternatywą jest zwykły rower.

Gość • Poniedziałek [23.01.2017, 11:27:20] • [IP: 5.172.255.**]

Kogo to!! Urzędnicy jaśnie panującego wiedzą lepiej. Cała naprzód!!

Gość • Poniedziałek [23.01.2017, 11:09:16] • [IP: 109.243.157.*]

A wiecie dlaczego jest tak, że o kant d... obić te komunikację? Bo jest... MONOPOL - bo nie mają konkurencji. Na lewobrzeżu tez do kitu jest z komunikacją, bo snuje sie autobus z Posejdonu do punktu w centrum odległego o 2 km 15-20 minut (bo: troche trwa sprzedawanie biletów przez kierowcę a trasa ma kształt węzła gordyjskiego i biegnie spowolnionymi ulicami) i kursów jest mało. Jeśli naprawdę tak im źle z tymi późnymi kursami, to niechże posłuża się jakimś busem - mało spali benzyny - ale wcześniej trzeba zrobić promocje późnych kursów- poinformowac ludzi, bo przyzwyczailiście ich do powrotów rowerami lub przez podwiezienie.

Gość • Poniedziałek [23.01.2017, 11:00:20] • [IP: 89.68.140.***]

" Nieprzerwanie pracujemy nad podwyższaniem standardów obsługi naszych klientów"; - a może lepiej podwyższcie standardy! gadka jak ze szkoleń sprzedażowych z lat 90 tych.

Gość • Poniedziałek [23.01.2017, 10:51:01] • [IP: 37.8.215.***]

posejdon tez prosi i co?

Gość • Poniedziałek [23.01.2017, 10:38:47] • [IP: 188.146.59.**]

Z karsiborza do przytoru brak dojazdu chyba ze dwoma autobusami w około 2h w jedna stronę

Gość • Poniedziałek [23.01.2017, 10:15:53] • [IP: 83.11.68.**]

Jednym z rozwiązń poprawy dojazdu do Przytoru byłaby korekta trasy, , 10". Autobus 10 powinien kursować od stacji PRZYTÓR ul. Sąsiedzką do skrzyżowania z Pomorską za skrzyżowaniem przystanek po obu stronach. Takie rozwiązanie wydłużyłoby kurs do Międzyzdrojów tylko o 1 minutę, ale zdecydowanie polepszyłoby komunikację z Przytorem

Gość • Poniedziałek [23.01.2017, 10:15:25] • [IP: 83.11.91.***]

Jaka cykliczna analiza? Bzdury- nikt nie wyciąga wniosków z pustych kursów, wiecznie spoznionych autobusow (8:10- codziennie to samo i spoznienie nawet w granicy 10 min!).Kierowcy sami mówią, ze kilka kursow jest bez sensu, ale nikt ich nie slucha.Niech urząd nie plecie bzdur, ze analizuje potrzeby dojezdzajacych.Wieczorne kursy- bardzo potrzebne, ludzie pracują dluzej niz do 18, 19-stej, czy 20-stej.W dni swiateczne brak mozliwosci dojechania rano do pracy, a sporo osob pracuje w hotelach itp obiektach i musi sie dostac np na 6, 7 rano- czym??Szanowni urzędnicy- wozenie sie autami nie zwalnia z myslenia o tych, ktorym ma sluzyc komunikacja.

Gość • Poniedziałek [23.01.2017, 10:00:35] • [IP: 93.94.191.***]

Jak linia nr7, 5 niedziele jeździ sobie po 2godzinach to jest okej, a linie po swinoujsciu jeżdżą po2 autobusy i co każdy prom jest autobus wiec * halo coś jest nie tak z tym całym syfem

Gość • Poniedziałek [23.01.2017, 09:32:11] • [IP: 77.88.191.***]

Zgadzam się, że brak połączeń. Autobusy jeżdżą za rzadko, szczególnie godziny poranne i popołudniowe. Ja akurat wypowiadam się odnośnie 7, ale przypuszczam, że to samo dotyczy 5 i 10. chociaż na Międzyzdroje zawsze pozostają jeszcze busy i pociąg, a Przytór i Karsibór to przecież osiedla Świnoujścia, a komunikacja jak na wiochy zabite dechami.

Gość • Poniedziałek [23.01.2017, 09:14:37] • [IP: 5.172.233.**]

Ma racje ten pan, , , , , , , , , , rano do pracy przeplywamy do Swinoujscia o 6, 30, , , a utubus nad morze jest dopiero o 6.50, , spozniamy sie do pracy, , , , , , , , , , , , , , , ,

Gość • Poniedziałek [23.01.2017, 09:13:05] • [IP: 193.69.22.**]

Ale macie może wpływ na to, jak przestrzegają przepisów o ruchu drogowym...

Gość • Poniedziałek [23.01.2017, 09:03:26] • [IP: 95.40.24.**]

Gdyby był kurs po 21, nawet koło 22 ludzie z pewnością by nim jeździli! Ludzie pracują do 21, czasami do 22, a transportu w tych godzinach już nie ma... Pierwszy autobus też jest za późno, kto pracuje od 6 też musi szukać własnego transportu...

Oglądasz 1-31 z 31
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Zapraszamy na uroczystość odsłonięcia tablicy pamiątkowej w Świnoujściu, upamiętniającej kapelanów Wojska Polskiego zamordowanych w zbrodni katyńskiej Wydarzenie odbędzie się 05 maja 2025r., o godz. 10:00 w kościele pw. bł. ks. kmdr por. Władysława Miegonia przy ul. Piłsudskiego 43 w Świnoujściu. Tablica poświęcona jest kapelanom różnych wyznań i religii zamordowanym w zbrodni katyńskiej. Na tablicy figurują nazwiska wszystkich dotychczas ustalonych z imienia i nazwiska kapelanów, którzy zostali zamordowani w zbrodni katyńskiej. Tablica jest pierwszą tablicą nad Bałtykiem i pierwszą umieszczoną w kościele należącym do dekanatu Marynarki Wojennej. Z inicjatywy Stowarzyszenia Pamięć Kapelanów Katyńskich takich tablic powstało już 41, nie tylko w Polsce ale również w Stanach Zjednoczonych oraz Londynie. Projekt tablicy wykonany przez pracowników IPN OBUWiM Szczecin, koszty wykonania tablicy ze środków IPN Szczecin. W uroczystości wezmą udział m.in. wiceprezes Instytutu Pamięci Narodowej dr Mateusz Szpytma i dyrektor szczecińskiego Oddziału IPN Krzysztof Męciński ■