POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Środa [18.01.2017, 11:47:03] • Świnoujście

Połączą „jedynki”? Czytelnik: Gdzie dobro dzieci?

Połączą „jedynki”? Czytelnik: Gdzie dobro dzieci?

fot. Sławomir Ryfczyński

Magistrat nie chce zdradzić szczegółów, jak ma wyglądać reforma oświatowa w naszym mieście. Docierają już do nas jednak sygnały od oburzonych rodziców, którzy sprzeciwiają się łączeniu szkół.

Reforma szkolnictwa dla wielu nauczycieli oznaczać będzie utratę pracy. Dla ilu w naszym mieście? Magistrat nie ujawnia. Milczy też o ewentualnych odprawach. O tym, czy zwalniani mogą liczyć na jakaś pomoc w znalezieniu nowego zajęcia. Nie dowiemy się też niczego o samych planach łączenia czy likwidacji szkół. O skutkach reformy dla uczniów i rodziców.

- Prezydent powołał zespół, którego zadaniem jest przygotowanie świnoujskich placówek do nowych zasad edukacji - informuje zdawkowo Robert Karelus, rzecznik prezydenta Janusza Żmurkiewicza. - W składzie zespołu są dyrektorzy szkół, radni i pracownicy Wydziału Edukacji Urzędu Miasta. Prace jeszcze trwają. Wypracowany przez zespół scenariusz zmian zostanie przedstawiony na sesji Rady Miasta w dniu 9 lutego 2017 r.

To, czego nie chce powiedzieć Urząd Miasta, mówią już jednak mieszkańcy.

Dyrektor, grono pedagogiczne i władze Wydziału Edukacji "proponują" swoje zdanie nie do odrzucenia - napisał we wtorek nasz Czytelnik. - W dniu dzisiejszym w szkole podstawowej nr 1 odbyło się spotkanie z rodzicami, władzami szkoły i naszego miasta. Tematy dotyczył nowej reformy o szkolnictwie. Dyrektor na wstępie oświadczył, że chce poznać zdanie rodziców na tematy połączenia szkoły podstawowej i gimnazjum nr 1. Około 90% rodziców było przeciwko takiemu rozwiązaniu. Dyrektor podkreślał wraz z władzami miasta, że to tylko propozycja i nic nie jest przesądzone, ale biorąc pod uwagę jego reakcję wobec niektórych rodziców, którzy przedstawiali swoje zdanie można wywnioskować, że jednak jest inaczej.

Przykre jest to, że tak naprawdę my rodzice nie mamy nic do powiedzenia - kontynuuje nasz Czytelnik, - nie mamy wpływu na nic. Celem dyrektorów, nauczycieli jest tylko i wyłącznie zachowanie posady a NIE DOBRO DZIECI.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 109, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-109 z 109

Gość • Sobota [28.01.2017, 14:08:29] • [IP: 88.156.233.***]

Dyrektorzy szkol podlegaja wydzialowi edukacji i musza akceptowac ich decyzje czy im sie podoba czy nie. Poczytajcie sobie jak wyglada reforma w innych miastach. Tam rowniez jest laczenie szkol. Wiec chyba jest wszystko zgodne z zalozeniem reformy. Opozycja mowila ze nauczycielom podstawowek i rodzicom dzieci podstawowek powinno zaswiecic sie swiatelko ze nie moga czuc sie bezpieczni. Dopiero jak sie ojaze ze ich dzieci nie chodza do tej podstawowki do ktorej sobie wymarzyli to sie obudza. Nie ogladam polityki ale kiedys przypadkiem uslyszalam taka wypowiedz i dzisiaj ja sobie przypomnialam. Wiec chyba to nie jest wina ani dyrektorow szkol ani wydzialu edukacji. Kazdy robi co mu kaza bo to jest ich praca a rzad na przeprowadzenie reformy mial zgode i poparcie ludzi i niekoniecznie tych co edukacja w ich jjakims stopniu dotyka. Znam starsze panstwo ktore nie wychodzi z domu od lat nie ma juz nawet uczacych sie wnukow, a to za reforma opowiadaja sie jak fanatycy.

Gość • Czwartek [26.01.2017, 12:26:32] • [IP: 62.69.231.***]

Były spotkania oddzielnie dla rodzicow poszczegolnych klas. Bohaterem byl pan radny S. Lansowal sie, chwalil, wymadrzal. Nadety gwiazdor... az mnie mdliło... Mało o tym, co ważne - duzo o działalnosci pana S. Na szczescie za rok wybory...

Gość • Niedziela [22.01.2017, 20:25:03] • [IP: 80.245.190.***]

chory babsztyl z tego 119

Gość • Sobota [21.01.2017, 21:26:11] • [IP: 80.245.190.***]

Głosowaliście na pisowskie mor dy to teraz macie.

Gość • Piątek [20.01.2017, 12:32:24] • [IP: 95.160.153.***]

powinni w 1 zmienic napewno dyrekcję, ale nie zmienią dopóki Paweł rządzii.

Gość • Czwartek [19.01.2017, 23:05:16] • [IP: 62.69.252.**]

Gość • Czwartek [19.01.2017, 12:37:16] • [IP: 77.114.18.***]...popieram

Gość • Czwartek [19.01.2017, 21:27:56] • [IP: 92.42.119.**]

[IP: 62.69.231.***] Proszę czytać ze zrozumieniem. Każdy wpis jest innej treści i dotyczy innego wątku. Różnorodność wypowiedzi nie jest przestępstwem, ale oznaką inteligencji;) A dużo się udzielam, bo temat dotyczy mojej rodziny, a zwłaszcza moich dzieci i nie pozwolę zrobić im krzywdy. Już raz mnie z dziećmi okłamali, sześć lat temu i nie pozwolę na kolejne kłamstwo. Tyle w temacie.

Gość • Czwartek [19.01.2017, 20:44:50] • [IP: 62.69.231.***]

IP 92.42.119. duzo sie tu udziela... czy to ta pani z zebrania, o ktorej mysle?? Chyba wystarczy raz napisac, a nie bic piane...

Gość • Czwartek [19.01.2017, 16:17:59] • [IP: 37.8.215.*]

Nie jestem zwolennikiem PiSu, ale jedyna droga do załatwienia tej sprawy, to zgłoszenie jej do kuratorium, bo to wypaczanie założeń reformy i nieuwzględnianie głosu rodziców w sprawie ich dzieci.

Gość • Czwartek [19.01.2017, 13:21:54] • [IP: 92.42.119.**]

Zgadzam się również wpisem, że vice dyrektorka pokazała dno swoim zachowaniem. Siedziała przy tej naczelniczce i jakby mogła, to na rękach ją niosłaby przez te korytarze...A jak się podlizywała...aż nas mdliło. Żenujący widok. O aroganckim zachowaniu dyrektora, w stosunku do Rodziców, napisano już tutaj wiele. Nie będę się powtarzać. Powiem tylko jedno, może swój dług wdzięczności, dla władz miasta, będzie pan spłacał w inny sposób, a nie kosztem naszych dzieci?!

Gość • Czwartek [19.01.2017, 13:13:03] • [IP: 92.42.119.**]

Nie zgadzam się z wpisami, ze to Rodzice boją się świnoujskich zmian, a Dzieci są szczęśliwe! To NASZE DZIECI boją się iść do zupełnie nowej szkoły, oddalonej od miejsca zamieszkania o dobre kilometry! Rozmawiałam nie raz z moją dwójką dzieci i żadne z nich nie chce iść do GP1, tylko zostać w SP1, na ul. Narutowicza! I proszę nie wprowadzać tutaj innych w błąd, bo to nieprawda! Również nieprawdą jest, że kieruje nami sentymentalizm, tylko zdrowe myślenie! My jesteśmy dorośli, dojrzali, doświadczeni. Jakoś sobie poradzimy, tak jak radzimy sobie w życiu każdego dnia, ale nie pozwolimy na to, żeby układy władz z nauczycielami były ważniejsze od dobra Dzieci!

Gość • Czwartek [19.01.2017, 12:37:16] • [IP: 77.114.18.***]

A może Pan dyrektor zajmie sie przemocą jaka panuje w szkole??

Gość • Czwartek [19.01.2017, 08:26:27] • [IP: 92.42.116.***]

Gość • Środa [18.01.2017, 22:25:03] • [IP: 92.42.117.**] "Gimnazja były" problematyczne" ileś lat temu, ostatnio większe problemy z młodzieżą były w klasach 5 i 6 podstawówki. Dzisiejsza młodzież to nie to co kiedyś, rodzaj szkoły tego nie zmieni.(...) Zwolennicy reformy karmią się sentymentami i wiarą, że jak wróci się do szkół z czasów ich dzieciństwa, to wszystko wróci i będzie tak pięknie i cudowanie jak za ich dzieciństwa. A to jedna z największych bzdur. To tak nie działa. jeszcze zatęsknimy za gimnazjami i myślę, że za 5-10 lat gimnazja wrócą, w takiej czy innej formie." - święta prawda. Żyjemy marzeniami i wspomnieniami z naszej młodości, ale dla każdego jego szkoła i system w jakim się uczył był najlepszy, ale to nie znaczy, że to zadziała z jego dziećmi, we współczesnych czasach. Jeszcze będzie płacz i tęsknota za gimnazjami, które w takiej czy innej formie wrócą za 5-10 lat.

Gość • Czwartek [19.01.2017, 08:21:53] • [IP: 92.42.116.***]

Gość • Środa [18.01.2017, 21:49:42] • [IP: 80.245.184.***] jakies PO nakombinowalo zachcialo sie gimnazjow" - gimnazja wprowadziła AWS, czyli w większości obecny obóz władzy, w czasach kiedy nikt nawet o PO nie myślał.

Gość • Czwartek [19.01.2017, 08:19:22] • [IP: 92.42.116.***]

Gość • Czwartek [19.01.2017, 06:23:04] • [IP: 31.0.66.***] Szanowni Państwo, dytektor Lipiński ma rację. Nie wyobrażam sobie ośmiu klas w tak ciasnej klasie szkole. Tyle w tej sprawie" - głupoty gadasz. W tej szkole przez kilkadziesiąt lat było po 8 klas! Dzisiaj też spokojnie się zmieści, bo mamy niż demograficzny, a poza tym szkoła będzie miała mniejszy niż obecnie rejon (jak kiedyś) i wtedy na poziomie będą maks. 2 oddziały i wszystko się zmieści, a jeszcze zostanie miejsce. Policz ile jest dzisiaj oddziałów w szkole i ile będzie po zmniejszeniu rejonu (po jego podziale pomiędzy SP-1 i SP powstałą z dawnego GP-1). Poza tym GP-1 nie zniknie, bo tam jest zespół szkół (liceum) i to oni ostatecznie" wchłoną" SP-1, a nie odwrotnie, jakby to na papierze nie było napisane.

Gość • Czwartek [19.01.2017, 08:09:27] • [IP: 92.42.116.***]

Gość • Czwartek [19.01.2017, 00:25:44] • [IP: 92.42.118.*]" dlatego też dzieci - tak, dzieci (!) - powinny być razem w podstawówce do 8 klasy." - owszem, tyle, że obecny Dyrektor SP-1 chce dzieciaki już od 5 klasy przenieść do innej szkoły. W obecnej SP-1 będzie szkoła dla" maluchów", a w dawnym GP-1 będzie już" młodzież" i to poczują już 5 klasy! Po prostu gimnazjum dwa lata wcześniej. To jest wypaczenie ducha reformy! I to PiSowską reformę wypacza też PiSowski dyrektor, chodzący na smyczy postkomunistycznej władzy. No, ale komuś to stanowisko zawdzięcza (bo przecież nie sobie, tak z niczego zwykły, szary nauczyciel informatyki nie zostaje dyrektorem wielkiej szkoły) i musi się wywiązać.

Gość • Czwartek [19.01.2017, 07:57:36] • [IP: 92.42.119.**]

do gościa Środa [18.01.2017, 21:32:43] • [IP: 80.245.190.**] BRAWO!! NIC DODAĆ, NIC UJĄC. Powinna przeczytać to Malwina, co rozpisuje się na facebooku mimo, że jej syn nie chodzi do SP1.

Gość • Czwartek [19.01.2017, 07:34:40] • [IP: 178.238.251.***]

Piszecie, że dyrektor zachowywał się skandicznie. Tak słusznie, ale jego wice robiła dobrą dla nich robotę, siedząc przy pani z wydziału edukacji podlizywała się władzy, jak mało kto! Byle być przy korycie, prawda pani woce??

Gość • Czwartek [19.01.2017, 06:23:04] • [IP: 31.0.66.***]

Szanowni Państwo, dytektor Lipiński ma rację. Nie wyobrażam sobie ośmiu klas w tak ciasnej klasie szkole. Tyle w tej sprawie.

Gość • Czwartek [19.01.2017, 00:25:44] • [IP: 92.42.118.*]

[IP: 92.42.117.**] Właśnie dokładnie o to chodzi, żeby się za wcześnie nie czuli ani młodzieżą, ani tym bardziej dorosłą młodzieżą. Reforma ma to zbyt wczesne i fałszywe poczucie zmienić i uważam, że to bardzo dobry pomysł - dlatego też dzieci - tak, dzieci (!) - powinny być razem w podstawówce do 8 klasy.

Gość • Środa [18.01.2017, 22:25:03] • [IP: 92.42.117.**]

Gość • Środa [18.01.2017, 22:04:31] • [IP: 92.42.118.*] ", bywa dobrze, ale bywa też bardzo źle." - myślisz, że obecna reforma coś zmieni? Młodzież jest jaka jest. Gimnazja były" problematyczne" ileś lat temu, ostatnio większe problemy z młodzieżą były w klasach 5 i 6 podstawówki. Dzisiejsza młodzież to nie to co kiedyś, rodzaj szkoły tego nie zmieni. Zresztą wystarczy posłuchać dzieciaków - pójście do gimnazjum to było coś, byli już" młodzieżą", teraz buntują się, że będą musieli zostać w podstawówce, a mogli być" gimnazjalistami". Ta frustracja na pewno znajdzie odbicie w ich zachowaniu. Zwolennicy reformy karmią się sentymentami i wiarą, że jak wróci się do szkół z czasów ich dzieciństwa, to wszystko wróci i będzie tak pięknie i cudowanie jak za ich dzieciństwa. A to jedna z największych bzdur. To tak nie działa. jeszcze zatęsknimy za gimnazjami i myślę, że za 5-10 lat gimnazja wrócą, w takiej czy innej formie.

Gość • Środa [18.01.2017, 22:13:01] • [IP: 37.7.254.***]

Bzdurý bredzi czytelnik.

Gość • Środa [18.01.2017, 22:04:31] • [IP: 92.42.118.*]

Ktoś poniżej pisze, że gimnazja świnoujskie się sprawdziły i że jest w nich dobra atmosfera wśród uczniów... hm... gdzie jest ta dobra atmosfera tam jest, na pewno nie wszędzie, nie oszukujmy się, bywa dobrze, ale bywa też bardzo źle.

Gość • Środa [18.01.2017, 22:00:31] • [IP: 92.42.117.**]

Gość • Środa [18.01.2017, 21:32:43] • [IP: 80.245.190.**] - przeczysz sobie i głównym założeniom reformy. Podstawowym zarzutem wobec gimnazjów jest zmiana szkoły, a głównym założeniem reformy zagwarantowanie nauki przez 8 lat w tym samym miejscu i tej samej klasie. Durny projekt miasta i dyrektora SP-1 nie wprowadza reformy, tylko powiela model gimnazjum, tyle, że już 5 klasy pójdą na Witosa. I będzie budynek" maluchów" na Narutowicza i" gimbaza" na Witosa. A powinny powstać dwie oddzielne, 8 klasowe podstawówki, jak przed reformą Handkego, ze swoimi rejonami. Wtedy zostanie spełniony cel obecnej reformy, a dzieciaki zyskają, bo mniejsze rejony oznaczają krótszą drogę do szkoły.

Gość • Środa [18.01.2017, 21:54:28] • [IP: 92.42.117.**]

To będzie koniec Jedynki. GP-1 jest dziś zespołem szkół, z liceum, które nie zostanie zlikwidowane. Skończy się tym że cała SP-1 przejdzie do budynku GP-1, zostanie wchłonięta przez Zespół Szkół z liceum na czele, a budynek starej Jedynki pójdzie na apartamentowiec. Powinny powstać dwie oddzielne szkoły podstawowe, z mniejszymi rejonami (dzieciaki będą miały bliżej do szkoły) i z pełnymi klasami od 1-8. W SP-1 było 8 klas w czasach wyżu, dzisiaj przy niżu i mniejszym rejonie będą góra 2 oddziały na poziomie i spokojnie zmieści się tam 8 klas i jeszcze będzie luz. Tyle, że Dyrektor przydupas władz tego nie widzi lub nie chce widzieć. Facet nie ma wizji i własnej woli i tylko realizuje czyjeś pomysły. No, ale kto wie ten wie jak został dyrektorem i kto do kogo chodził i co z kim załatwiał, że nikomu nieznany, przeciętny nauczyciel techniki został niespodziewanie dyrektorem największej podstawówki w mieście. I teraz spłaca długi, robiąc za marionetkę.

Gość • Środa [18.01.2017, 21:50:15] • [IP: 46.231.62.***]

nie stracą pracy nauczyciele, jeżeli z obecnej klasy która liczy 30 uczniów zrobi się dwie. Mój syn uczy się w klasie w której est 28 uczniów. Zmniejszenie tej liczby wpłynie korzystnie dla obu stron

Gość • Środa [18.01.2017, 21:50:00] • [IP: 37.47.168.***]

To się nazywa ewolucja

Gość • Środa [18.01.2017, 21:49:42] • [IP: 80.245.184.***]

jakies PO nakombinowalo zachcialo sie gimnazjow teraz chca wrocic do tego co od wiekow funkcjonowalo to zle ogarnijcie sie

Gość • Środa [18.01.2017, 21:47:24] • [IP: 92.42.117.**]

Brak dobrej woli i dbałości o dobro dzieciaków ze strony dyrektora są porażające. Dyrektor powinien stać murem razem z rodzicami i wymusić na Urzędzie jak najkorzystniejsze rozwiązania, tym bardziej, że decyzje nie zapadły i jeszcze wszystko można wynegocjować. A Pan Dyrektor stoi murem za Urzędem i żarliwiej od urzędników broni projektów, jakby były one już nieodwracalnymi decyzjami. Żałosne. Pod takimi rządami Jedynka padnie, a Pan JL zostanie jej grabarzem. A miała ta szkoła kiedyś prawdziwych Dyrektorów, " z jajami", a taka" d..." jak obecny dyrektorek to wielki wstyd dla nas wszystkich.

Gość • Środa [18.01.2017, 21:32:43] • [IP: 80.245.190.**]

Jestem pierwszym rocznikiem z wprowadzenia poprzedniej reformy gdy utworzono gimnazja i był to najgłupszy pomysł ministerstwa oświaty. Piszę z perspektywy czasu i zdecydowanie lepiej by było gdyby trzeba było chodzić na popołudniowe godziny do szkoły 8-klasowej niż chodzić do gimnazjum i marnować cenny czas nauki na informacje bezużyteczne i powielające się. I drodzy rodzice - kilka razy podczas mojego dzieciństwa zmieniałam szkoły (przeprowadzki między kilkoma miejscowościami) i to było świetne doświadczenie. Oczywiście na początku był płacz małego dziecka, ale po kilku dniach w nowej szkole były nowe koleżanki i koledzy i między innymi dzięki temu teraz, łatwiej jest mi nawiązywać nowe kontakty i odnajdywać się w nowych sytuacjach. Pokażcie dzieciom jakie będą pozytywne strony zmiany miejsca nauki, a nie wyżywacie się na nauczycielach i dyrektorach. Jestem rodzicem i wiem jak to jest - to Wy najbardziej boicie się zmian, być może nowych obowiązków, zmiany rytmu dnia, a nie same dzieci.

Gość • Środa [18.01.2017, 21:32:33] • [IP: 92.42.118.**]

To bardzo racjonalny pomysł, połączenie dwóch jedynek. Wiadomo, że przy każdej zmianie, demony wychodzą z kryjówek. Jak kilkanaście lat temu powoływano gimnazja, demony wylazły, jak teraz się likwiduje gimnazja, te same demony wyłażą. Taka jest Polska katolicka, nic na to przez trzy cztery pokolenia jeszcze nie poradzimy. Później jak. .. da, może będą tylko anioły.

Gość • Środa [18.01.2017, 21:12:07] • [IP: 92.42.119.***]

A wszystko przez to że duża część społeczeństwa olała wybory i dziś mamy kretynów u władzy którzy niszczą to co się sprawdziło i było dobre... Gimnazja w Świnoujściu mają bardzo dobre wyniki, zaangażowanych nauczycieli i dobrą atmosferę wśród uczniów... Ale wiadomo, Pis chce tak zmienić szkolnictwo żeby kształciło zacofańców i buraków podobnych do nich - tylko po to jest ta cała dereforma.

Gość • Środa [18.01.2017, 20:58:14] • [IP: 62.69.241.**]

Wrócić do tego co przecież już kiedyś było, po kiego te roszady.Podstawówka, klasy 1-8 w jednym budynku, dzieci młodsze na parterze, nauczyciele dyzurują na przerwach.

Gość • Środa [18.01.2017, 20:47:25] • [IP: 93.94.188.**]

Czytam to i jestem przerażona reakcją rodziców. Zastanawiam się czy najważniejsze w tym wszystkim jest to w jakim budynku będzie się uczyło dziecko i jak daleko będzie miało do szkoły czy raczej to jaka będzie podstawa programowa obowiązywała nasze dzieci? Czy będziemy się cofali do średniowiecza zamiast dostosować program nauczania tak aby nie trzeba było wysyłać dzieci na korepetycje i żeby uczyły się rzeczy przydatnych w codziennym życiu.

Gość • Środa [18.01.2017, 20:27:24] • [IP: 83.8.185.***]

ja nie jestem oburzony

Gość • Środa [18.01.2017, 20:20:26] • [IP: 89.69.1.***]

Nie rozumiem rodziców, którzy wypisują tutaj hasła" Nie dajmy krzywdzić naszych dzieci!" Ale gdzie wy widzicie krzywdę? Tym, że dziecko po 4 latach, pójdzie się uczyć do innego budynku? Przecież i tak w systemie gimnazjalnym by musiało przejść i tak.. trochę mniej krzyku a więcej racjonalnych argumentów.

Gość • Środa [18.01.2017, 19:53:00] • [IP: 2.108.233.***]

Rodzice- opanujcie się!! Każda zmiana powoduje wasze niezadowolenie. Jak powstawały gimnazja to tez był bunt. Czego wy chcecie??

Gość • Środa [18.01.2017, 19:50:48] • [IP: 95.129.228.***]

w Komunistycznej Polsce było inne szkolnictwo i tez się zmieniało np. była 7 klasowa potem 8 klasowa w soboty było 7 godzin lekcji na rano i południe do szkoły dwie zmiany bo dzieci było dużo itd. Nikt nic nie mówił publicznie bo by oberwał

Gość • Środa [18.01.2017, 19:45:01] • [IP: 92.42.116.**]

Czytelnik pewnie jakiś KODziarz sfrustrowany walką z rządem :-)))

Gość • Środa [18.01.2017, 19:38:15] • [IP: 83.8.187.***]

Naganne zachowanie dyreltora nie panuje nad rmocjami przykro było patrzeć i słuchać

Gość • Środa [18.01.2017, 19:25:50] • [IP: 80.245.181.***]

I co wam Gimnazja przeszkadzały?

Aleksander Skiepko • Środa [18.01.2017, 19:11:36] • [IP: 83.11.179.**]

, ,. ..Reforma szkolnictwa dla wielu nauczycieli oznaczać będzie utratę pracy.''NAPRAWDĘ. No to mnie nauczyciele uniwersytetu okłamali. Bo twierdzili że to prawo podaży i popytu o tym decyduje. Mimo tak bijących w mediach prawd ja im do dzisiaj wierzę. Otóż nawet jak nie będzie reformy to brak dzieci w szkołach ze względu na niską w Polsce demografię, jest zagrożeniem dla liczby stanowisk nauczycielskich w szkołach. Ktoś celowo robi mętlik w głowie i nauczycielom i rodzicom. I dobrze by było aby dziennikarze w tej dyskusji tym nie fer argumentem nie operowali

Gość • Środa [18.01.2017, 18:45:21] • [IP: 95.129.226.***]

Ale co wy chcecie od tych ludzi czy też zespołu, podziękujcie pani minister i pani premier. Tam trzeba swoje frustracje wylać.

Gość • Środa [18.01.2017, 18:42:51] • [IP: 92.42.112.***]

Biedny czytelnik, czy on się leczy?

Gość • Środa [18.01.2017, 18:23:00] • [IP: 93.94.184.***]

Proponuję zrobić 8 godzin lekcyjnych religii w klasach 1-8!!

Gość • Środa [18.01.2017, 17:38:37] • [IP: 92.42.119.**]

Jestem tak wk...a wczorajszym spotkaniem, że chętnie przyłożyłabym temu vice od oświaty krzesłem na którym siedziałam! Dobrze z jednej strony, że nas olał, jak zwykle i go nie było, bo wiedział, że zostanie zlinczowany przez Rodziców, za to, co chce nam zafundować.Rodzice, nie dajmy się im tak przestawiać, jak oni chcą! Nie pozwólmy im krzywdzić naszych dzieci!, Zbierzmy się solidarnie i pokażmy im, że się na to nie zgadzamy! Proponuję napisać petycję do Warszawy i szczegółowo opisać, co się tutaj dzieje, a gwarantuję, że ani się obejrzą, a będą mieć kontrolę za kontrolą.Inne samorządy w Polsce doskonale sobie poradziły z reformą i od dawna są przygotowane na 8 klas w podstawówkach, tylko nie w państwie Świnoujście! Tu rządzą układy, układziki, stołki i koledzy z przyjaciółkami co poniektórych! Nie możemy dalej tego tolerować. To już nie chodzi o nas - dorosłych, my sobie jakoś poradzimy, ale to chodzi o los i przyszłość naszych dzieci, z którymi oni się nigdy nie liczyli, nie liczą i nie będą liczyć.

Gość • Środa [18.01.2017, 17:37:29] • [IP: 80.245.178.**]

To może państwo oburzeni dobudują jeszcze jedno skrzydło w szkole albo najlepiej zgłoscie na ochotnika swoje dzieci na drugą albo trzecią zmianę. I już ustawcie się w kolejce do świetlicy. Tej w piwnicy gdzie szambo wybija

Gość • Środa [18.01.2017, 17:26:20] • [IP: 92.42.119.**]

A poza tym co to jest za zespół, w którym nie mają prawa być sami zainteresowani, czyli rodzice?!Wiemy dokładnie, kto zasiada w tym zespole-ludzie, którzy mają już odchowane dzieci i których ta reforma nie dotyczy!Ludzie, którzy są oderwani od rzeczywistości i rzeczywistych problemów, z którymi borykamy się, my, wspócześni rodzice dzieci 6-14 letnich! Ludzie, dla których dziecko jest zwykłym pionkiem w grze i statystyką w ich rozliczeniach! Brawa dla radnego Mrozka, który jak jedyny z radnych, im się wczoraj postawił i powiedział, jak ma ta edukacja wyglądać! Za co dostał zasłużone i ogromne brawa!!

Gość • Środa [18.01.2017, 17:18:38] • [IP: 92.42.119.**]

Poza tym mnóstwo było rodziców, którzy kiedyś kończyli tą podstawówkę, jako 8-klasową i żaden nie powiedział, że kończył lekcje o 18-tej!Najpóźniej kończyli o 15:30, tak jak kończą teraz nasze dzieci i nikt nie siedział do nocy! Totalna bzdura! Po prostu w Świnoujściu jest duże lobby nauczycielskie i władze mają tylko na uwadze interesy nauczycieli, z którymi się spotykali i to wspólnie ustalali.Nasze dzieci ich kompletnie nie interesują, że rujnują im psychikę, rozwalają normalność, zabierają to, co każdemu rodzicowi udało się przez lata wypracować z dzieckiem!Nie wspomnę, że rodzielają rodzeństwa!Bo jedno dziecko ma zostać w SP1, a drugie zasuwać do GP1!Skandal! Władze w Ś-ciu nie rozumieją założeń reformy.To miał być powrót do 8-letnich podstawówek, w tych samych murach, z tymi samymi nauczycielami i kolegami A nie utrzymywanie nadal w Ś-ciu gimnazjów pod przykrywką klas 5-8!Co to ma być?!Kłamią i jeszcze raz kłamią! Tak jak kłamali parę lat temu, jak kazali nam 6-latki posyłać do 1kl, że niby wszystko jest gotowe!

PLO • Środa [18.01.2017, 17:10:58] • [IP: 80.245.185.***]

W czym problem?

Gość • Środa [18.01.2017, 17:05:18] • [IP: 92.42.119.**]

Zgadzam się z Czytelnikiem w 100%.Byłam wczoraj również na tym spotkaniu i nieprawdą jest, że większość rodziców była za ich pomysłem rozdzielenia dzieci i prowadzenia do GP1.Nikomu to się nie podobało, a wręcz rodzice mówili o przerażeniu własnych dzieci, które mają być wyrzucone z SP1 do oddalonej 2km zupełnie nowej szkoły.W dodatku z młodzieżą liceum sportowego i młodzieżą gimnazjalną.Porażka! Nikt się ze zdaniem rodziców nie liczył, tylko narzucono nam wymyślony przez nich system. Nieprawdą jest również, że na tym spotkaniu były władze miasta.One nas olały, tak jak zawsze, nie licząc się z naszym zdaniem.Dyrektor jest zwykłym pionkiem do wykonywania ich rozkazów.Bezczelnie rzucał się i obrażał rodziców, którzy nie zgadzali się na łączenie szkół! Bardzo tanio nas pan sprzedał, panie Dyrektorze! Za śmieszne 300tys.!Dostali od gazoportu 40mln, to łaski nie robią, że dają na szkoły.Gdyby dali milion, to można o czymś rozmawiać, a nie na samym początku zamykać nam buzie, bo urząd rzucił ochłapy i mamy siedzieć pokornie!

Gość • Środa [18.01.2017, 16:56:28] • [IP: 80.245.188.**]

większosc sie tutaj wypowiadających to ludzie ktorzy nie potrafia samodzielnie myslec tylko slepo powtarzaja to co im w telewizji powiedzą... resortowe dzieci, kodowcy i zalosni polacy ktorzy jedyne co potrafia powiedziec to macierewicz psychol, kaczor, itp itd. wam ludzie nic nie pomoze, tylko stanac pod sciana to by bylo najlepsze rozwiazanie haha idioci!!

Gość • Środa [18.01.2017, 16:47:16] • [IP: 92.42.113.***]

Dlaczego chcą przenosić klasy 5-8 do innego budynku a nie rozpoczną naboru klas młodszych do nowej SP 1 ? Po co narażać dzieci na stres i na dłuższą drogę do szkoły. Mało tego może okazać się, że nasze dzieci z GP 1 za dwa lata wrócą do SP 1 na Narutowicza ponieważ mają to być dwa lata przejściowe to dopiero będzie kabaret za darmo.

Gość • Środa [18.01.2017, 16:30:37] • [IP: 92.42.115.***]

BO TRZEBA CHODZIĆ NA WYBORY!! A nie teraz narzekać!!

Gość • Środa [18.01.2017, 16:22:41] • [IP: 94.254.226.***]

Wreszcie bedzie normalnie! Szkola - edukacja wroci do normalnosci, bo gimnazja to horror dla dziecka, ktore w najgorszym wieku dojrzewania gdy hormony buzuja, musialo wejsc w nowe otoczenie i byla to najgorsza reforma szkolnictwa. Jestem w 100 procentach za 8-letnia szkola podstawowa i 4-letnim liceum! Wraca NORMALNOSC!!

Gość • Środa [18.01.2017, 16:19:59] • [IP: 94.254.178.**]

Kiedyś było w jedynce osiem klas i nic złego się niedzieli a teraz rodzice panikują

Gość • Środa [18.01.2017, 16:17:12] • [IP: 92.42.117.***]

Po wpisach wydaje mi się, że szkół w Świnoujściu w ogóle nie powinno być. Wszystkich zagnać do Szczecina niech docenią naukę i żadnych finansów nasze Miasto nie straci. Za to więcej będzie głosujących za Nowym Porządkiem.

Gość • Środa [18.01.2017, 15:46:43] • [IP: 83.11.242.***]

Ważne, że nie połączą szkoły podstawowej klas 5-8 z liceum. To dopiero byłby pasztet. Podobno ten wariant odpadł i dobrze.

Gość • Środa [18.01.2017, 15:40:21] • [IP: 94.254.227.*]

Jesteście niewolnikami, jeszcze to do Was nie dotarło. Wiadomo dlaczego. Najlepszy niewolnik to taki któremu sie wydaje ze jest wolny. Wasz Pan się Wami i niby Waszymi dziećmi zaopiekuje. Rozmnażajcie sie lepiej a nie marudzicie bo piramida finansowa (ZUS) Waszegi Pana się rozsypie. Miłego Życia :)

Gość • Środa [18.01.2017, 15:36:54] • [IP: 62.69.231.***]

Kiedy chodziłem do Jedynki, to edukacje w Jedynce zaczynałem od Zerówki do Ósmej klasy i chodziło się na trzy zmiany od 7:30. Dziewięć lat w tym samym budynku i nikomu dupy nie urwało. Po prostu, młodsze klasy niżej miały lekcje, a starsze wyżej. Ten debil, który chce wpadł na taki idiotyczny pomysł ma dziurę w dachu pod kopułą.

Gość • Środa [18.01.2017, 15:33:05] • [IP: 37.8.215.**]

To tych wszystkich zwolenników reformy oświatowej, którzy inaczej myślących od nich i od ich pisu wyzywają od" komuchów". To musicie sobie uświadomić, że ta wasza reforma oświatowa, górnictwa i.t.p., to powrót do komuny i tak naprawdę to wy jesteście komuszkami!! Prowadzicie Polskę na manowce i trudno będzie te pisowskie głupoty odkręcić

Gość • Środa [18.01.2017, 15:24:09] • [IP: 46.76.118.**]

Tylko lamentować. Powstawały gimnazja płacz, bo zmiana teraz też płacz bo będzie tak jak było

Gość • Środa [18.01.2017, 15:19:30] • [IP: 95.129.226.**]

Jak w 'JEDYNCE" zostanie 7-8 to dzieci będą się uczyć do godziny 18:00, tego chcecie.Trzeba zacząć myśleć swoim rozumem a nie tak jak PiS. Jestem za aby rozdzielić dzieci młodsze od starszych.

Gość • Środa [18.01.2017, 15:03:28] • [IP: 94.254.225.**]

Łącznie jest niezgodne z reformą. Powinno się zmniejszyć okręgi szkolne.Kurator nie powinna zatwierdzić takiej sieci

Gość • Środa [18.01.2017, 15:01:03] • [IP: 92.42.118.***]

głosujcie dalej na kaczorA !!

Gość • Środa [18.01.2017, 14:59:06] • [IP: 94.219.197.***]

Gość • Środa [18.01.2017, 13:31:14] • [IP: 79.186.57.***] Przecież Lidl czy Netto to niemieckie sklepy, a dla Was pisiorów co jest zagraniczne to złe a w szczególności niemieckie.

Gość • Środa [18.01.2017, 14:53:19] • [IP: 62.69.231.***]

Niech sie dyrekcja bierze do roboty i to juz, i zaczyna organizowac w szkole klasy chemiczna i fizyczna. Bo inaczej rzeczywiscie nie wyrobia sie do wrzesnia. Byly kiedys tam klasy 1-8, moga byc i teraz, zwlaszcza ze dzieci rodzi sie mniej i na pewno takich tlokow nie bedzie jak kiedys. Zamiast kombinowac, po prostu wrocic do starego, ale do pracy trzeba sie wziac JUZ!! Lepiej miec wszystko w jednym miejscu, nawet ciasno, niz luzniej i latac od budynku do budynku.

Gość • Środa [18.01.2017, 14:50:28] • [IP: 88.156.235.***]

Gdzie dobro dzieci?- ano w zebach zalewskiej i w d... pisu

Gość • Środa [18.01.2017, 14:43:12] • [IP: 217.153.7.***]

Ludzie przestańcie biadolić bo piszecie bzdety.Jestem rocznikiem który chodził do szkoły podst.z klasami 1-8.Z tego co wiem zadna ze szkół nie została zlikwidowana a wręcz przeciwnie jedna doszła. Szkoła nr.10.W moich czasach był wyz demograficzny i wszyscy sie pomieścili, więc i teraz sie spokojnie z jedna szkołą wiecej wszyscy zmieszcza.Wyluzujcie ludziska.

Gość • Środa [18.01.2017, 14:40:12] • [IP: 92.42.113.***]

Nie zgadzam się! Gdzie rejonizacja ? Jaki to ma sens ?

Gość • Środa [18.01.2017, 14:38:23] • [IP: 88.156.234.**]

A co z gimnazjalistami którzy muszą jeszcze się uczyć będę w podstawówce gimnazjum kończyć?nie bardzo rozumiem

Gość • Środa [18.01.2017, 14:24:38] • [IP: 80.245.183.***]

Buraki. . nic nie pasuje.

Gość • Środa [18.01.2017, 14:20:09] • [IP: 91.231.92.***]

szkoła nr 1 dostała podobno 300 tys na remont czyżby to forma łapówki żeby dyrektor gadał tak jak oni chcą

Gość • Środa [18.01.2017, 14:17:22] • [IP: 91.231.92.***]

pani naczelnik na samym początku podkreśliła że chcą to zrobić jak najmniejszym kosztem czyli jak zwykle bardziej zależy im na pieniądzach

Gość • Środa [18.01.2017, 14:00:09] • [IP: 94.254.233.***]

BYDLUNY Z PO JAK SIĘ ZAMARTWIŁY O DZIECII i JESZCZE TE KOMUNISTYCZNE ZOMBI .

Gość • Środa [18.01.2017, 13:59:47] • [IP: 2.108.233.***]

Wszystko co nowe budzi sprzeciw. Rodzice - wyluzujcie troche

Gość • Środa [18.01.2017, 13:52:26] • [IP: 93.94.187.***]

dlaczego w budynkach w których kiedyś były klasy 1-8 dzisiaj te dzieci się nie zmieszczą ?

Gośćaluna • Środa [18.01.2017, 13:52:17] • [IP: 80.245.186.**]

Nie chce sie wymadrzac, rodzice robia wielki alarm ze szkoly beda laczone i dzieci beda mialy troche dalej do szkoly, ale w jednym miescie.Moja corka mieszka na wiosce i moj wnuk do szkily mial tylko 3 km, gdzie musial wychodzic na gimbus juz 7.25 zeby dojechac do szkoly, reforma jeszcze nie weszla w zycie a moj wnuk majac 9 lat dojezdza do szkoly juz 9 km. Wstaje o godz.6.20 zeby sie nie spoznil do szkoly, i co maja powiedziec na to rodzice. Dzieci jest coraz mniej i nie oplaci sie utrzymywac szkoly gdzie na 4 klasy jest okolo 25 osob. Jakie to sa koszta utrzymac szkole: ogrzewanie, nauczy ciele dyrektor szkoly itd.Pomyslcie tez o innych a nie patrzycie na swoj czubek nosa, i krzyczycie.

Gość • Środa [18.01.2017, 13:44:29] • [IP: 92.42.119.***]

Wyborcy Pis-u i prezydenta- notariusza im dziękujcie za dobrą zmianę.

Gość • Środa [18.01.2017, 13:34:04] • [IP: 31.0.71.***]

Na pewno ma być połączona szkoła nr 6 ze szkołą nr 7 na Kościuszki w 6 mają być klasy 1-3 a w 7 klasy 4-8

Gość • Środa [18.01.2017, 13:34:04] • [IP: 178.238.252.***]

robią teraz bo może liczyli na strajk przed feriami.

Gość • Środa [18.01.2017, 13:31:14] • [IP: 79.186.57.***]

zwolnienia nauczycieli? Czyżby to był zawód dożywotni?? POpytajcie się znajomych, ilu musiało zmienić zawód. I żyją. Zresztą nauczycieli to ludzie zdolni - dadzą sobie radę w życiu. A w Biedronce, Lidlu i Netto czeka ciekawa praca. Jak PO likwidowało POnad 1.000 szkół - gdzie był wasz broniarz i dlaczego nie broniliście swoich miejsc pracy??

Gość • Środa [18.01.2017, 13:24:28] • [IP: 198.7.62.***]

Można prosić, aby opublikować dyplomy tych żmurofachowcow? Jak nie mają, to" fahofców" na taczkę i wywieźcie za miasto.

O • Środa [18.01.2017, 13:22:29] • [IP: 88.156.233.***]

Te tak zwane sygnały od rodziców, to tak naprawdę głosy dyrektorek, jej zastepczyn.. .i całego systemu biurokracji, który zniknie wraz z reformą. Chyba lepiej jak jeden nauczyciel ma mniej uczni w klasie. System biurokracji w szkołach jest rozbuchany niczym biurowiec w UE.

Gość • Środa [18.01.2017, 13:13:53] • [IP: 198.7.62.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [18.01.2017, 13:10:50] • [IP: 37.249.32.***]

Rodzice wybrali PiS, wiec niech nie narzekają i nie mówią, że nie mieli na nic wpływu i do powiedzenia. Miasto teraz musi z tą głupotą się zmierzyć.

Gość • Środa [18.01.2017, 13:10:13] • [IP: 92.42.112.***]

Szkola nr. 1 pomiescila wszystkie dzieci klas I-VIIII w czasach wyzu demohgraficznego, to i teraz pomiesci, jak o ponad polowe mniej dzieci sie rodzi.

Gość • Środa [18.01.2017, 13:09:17] • [IP: 37.47.134.***]

Wstyd dla miasta.Po co łączyć szkoły, przecież kiedyś były szkoly podstawowe 8 letnie i był wyż i wszyscy uczniowie się pomieścili.Więc po co ten cyrk na kółkach.Są podstawówki cztery podstawówki 1, 2, 4, 6 a dzieci jest mniej więc jaki miasto robi sztuczny problem.Lepiej zamiast powoływać specjalną komisję niech bezpieczeństwem w mieście się zajmą.

Gość • Środa [18.01.2017, 13:06:17] • [IP: 37.8.215.*]

Połączenie szóstki z GP2 też nie jest 1 szczęśliwe, ale sp1 i Gp1 to już naprawdę przesada. Przecież to będą dwa odrębne byty. Gdzie tu miejsce na integracje społeczności szkolnej ! Nauczyciel latający za przeproszeniem z wywieszonym jęzorem po mieście z lekcji w klasie IV na Narutowicza na lekcję w klasie V w GP1. Paranoja. Gdzie tu reforma ? Było 3-3-3-3, a teraz 4-4-4-4. A wczorajsze spotkanie w SP1 to totalna porażka. Radni, wyciągnijcie z tego wnioski.

Gość • Środa [18.01.2017, 13:02:56] • [IP: 94.254.225.***]

Tak będzie łączona" szostka" i" siodemka"

Gość • Środa [18.01.2017, 13:00:48] • [IP: 37.8.215.**]

Tak sobie życzy nowa władza i tak ma być...

Gość • Środa [18.01.2017, 12:59:28] • [IP: 93.94.187.***]

A ja myślę, po tym co wczoraj usłyszałam, że nie będzie Naszym dzieciom źle. Pozdrowienia dla klasy 3 B SP 1

Gość • Środa [18.01.2017, 12:58:57] • [IP: 93.94.189.**]

taaaaa... rodzice nic nie wiedzieli... a może wystarczyło chodzić na zebrania. Poza tym co w tym złego że będą łączyć szkoły, moja córka nie ma z tym problemu. Nauczyciele się nie zmienia- tylko trzeba będzie chodzić do innego budynku. To nie pierwszy raz- przecież przed nimi są jeszcze wyższe szkoły. Dzieci lepiej to zniosą jeżeli rodzice przestaną na to wszystko narzekać

Gość • Środa [18.01.2017, 12:58:33] • [IP: 92.42.117.***]

a ja byłam na tym zebraniu i nie zgadzam się że 90% było przeciw. po prostu było dużo rodziców głośno krzyczących. wg mnie bardzo dobre rozwiązanie że część dzieci w 1 budynku, część w 2. nie będzie przepełnionych szkoł, będą profesjonalne sale i odpowiednia opieka nad dziećmi. Wyobraźcie sobie jak będzie wyglądać" 1" przyjdzie tam kolejny rocznik dzieci - już teraz jest ciasno a co będzie za rok?? dwa??

Gość • Środa [18.01.2017, 12:53:01] • [IP: 31.0.39.***]

Wszelkie zmiany powodują niechęć i strach. Szłam z bardzo negatywnym nastawieniem na to spotkanie i słychałam słychałam. Cóż dobro mojego dziecka jest dla rodzica najważniejsze i wiem jedno.Moje dziecko jest w tej niekorzystnej sytuacji, że miałoby daleko do nowej szkoły ale nie musiałoby być w szkole dwuzmianowej, bez swojej klasy stłoczone 1500 innymi uczniami i zajeciami do godz.18. Taki los czeka nasze dzieci. Wysłuchajmy co mają do powiedzenia. Porozmawiałam z moim dzieckiem Vklasa i cóż, chciałoby tych zmian ku mojemu zdziwieniu. Nie zgodzę się ze swierdzeniem faktu iż 90%rodziców twierdzi inaczej, przysłychiwałam się i jakoś osoby siedzące koło mnie były przychylne zmianom. Potrzeba wieciej konkretów ze strony Dyrektora szkoły. Nie chciałabym znaleźć się na jego miejscu. Mądrych rozwiązań życzę i opanowania

Gość • Środa [18.01.2017, 12:46:33] • [IP: 5.60.225.***]

Nauczyciele nie chcą łączenia szkół. Można utworzyć mniejsze klasy, coraz więcej dzieci trzeba indywidualizować. Nasze miasto nie jest biedne. Stać nas na to. Zróbcie w końcu coś porządnie. Odnoszę wrażenie że ta cała reforma przerasta nasz urząd. Pozostaje apelować do radnych. Przyjdźcie się po szkołach, porozmawiajcie z nauczycielami i rodzicami. W końcu nas reprezentujecie. Nie słuchajcie tej żałosnej komisji. Liczymy na Was!

Gość • Środa [18.01.2017, 12:46:12] • [IP: 77.88.191.***]

Dyrektor był agresywny i niopanowany krzyczał na współrozmówców, nie dał dojść do słowa i kreował jakiś dziwny stan rzeczy. Wszystko rozumiem ale krzykiem niczego się nie załatwi.Było kilka bardzo rozsądnych głosów z sali, postulowano przywrócenie sieci szkół sprzed reformy Handkego z uwzględnienien aktualnych potrzeb miasta.Najpierw nowy podział miasta na obwody szkolne, dalej analiza ile szkół podstawowych potrzebujemy, otwarcie pierwszych klas w dotychczasowych gimnazjach dla dzieci z właściwych obwodów i stopniowe wdrażanie reformy.Ewolucja nie rewolucja.Spokojnie do celu...

Gość • Środa [18.01.2017, 12:41:25] • [IP: 62.69.253.***]

Zrobić strajk bo ta idiotyczna reforma z likwidacją gimnazjów to jakaś kompletna katastrofa mająca wyłącznie polityczne podłoże.

Gość • Środa [18.01.2017, 12:37:52] • [IP: 108.29.78.***]

sie spoleczenstwo rozgadalo a do roboty chetnych nie ma

Gość • Środa [18.01.2017, 12:35:58] • [IP: 92.42.114.**]

Poprzednio w podstawówkach było 8 klas do skończenia i wszyscy się mieścili, teraz jest 6 klas do skończenia, a potem ma być 4 w jednej i 4 w innej szkole? Coś tu nie tak.

Gość • Środa [18.01.2017, 12:30:24] • [IP: 80.245.179.***]

mierny bierny ale wierny

Gość • Środa [18.01.2017, 12:29:42] • [IP: 77.114.18.***]

Tez mam wrażenie ze dyrektor minął sie z powołaniem..nawet dzieciaki złe zdanie o nim maja

Gość • Środa [18.01.2017, 12:26:58] • [IP: 31.1.194.***]

Tak, czy inaczej - takiego burdelu w oświacie nigdy nie było, tyle.

Gość • Środa [18.01.2017, 12:26:04] • [IP: 188.146.24.**]

Byłam ostatnim rocznikiem przed reformą, ówczesny naczelnik z wydziału oświaty chciał nas - uczniów 8 klasy na ostatni rok przenieść do innej szkoły... był bunt tak rodziców jak i nas dzieciaków. Pan Naczelnik nie chciał nas słuchać - nas dzieci... ale udało się to wywalczyć. Ostatecznie wszyscy zostaliśmy w swoich szkołach. Nie rozumiem tego systemu łączenia szkół. Jedynka świetnie sprawdzała się jako szkoła dla podstawówek 8klasowych. Mamy niż, klas będzie niewiele... jaki jest sens przenoszenia dzieciaków po 4 latach w inne środowisko?? Kompletnie bez sensu...kto wpadł na taki genialny pomysł?? RODZICE WALCZCIE!! NIE DAJCIE SIE... MY MIĘLIŚMY WTEDY JUŻ PO 14 LAT I ZABIERALIŚMY GŁOS SAMI... WASZE DZIECI NIE MAJĄ TAKIEJ MOŻLIWOŚCI...WALCZCIE, ODWOŁUJCIE SIĘ, SKŁADAJCIE PISMA, PISZCZIE PETYCJE... NIE DAJCIE SIE ZAKRZYCZEĆ!!

Gość • Środa [18.01.2017, 12:17:39] • [IP: 92.42.116.**]

Czy owym czytelnikiem jest pan który robił personalne wycieczki pod adresem rodziny dyrektora?

Gość • Środa [18.01.2017, 12:14:54] • [IP: 94.254.128.***]

PiS rządzi, PiS radzi, PiS nigdy cię nie zdradzi. :-)

Gość • Środa [18.01.2017, 12:12:04] • [IP: 178.238.251.***]

Dyrektor wręcz atakował rodziców którzy mieli inne zdanie niż on. Od dawna się słyszało pogłoski że to osoba wybrana na to stanowisko po linii politycznej, mająca gdzieś dobro dzieci i rodziców (nawet dzień dobry nie potrafi odpowiedzieć). Niestety po wczorajszym spotkaniu utwierdziłam się w tym przekonaniu. Facet robi wszystko co mu każą, a radnych to gdyby mógł by na rękach nosił i tyłek całował

Gość • Środa [18.01.2017, 12:05:54] • [IP: 95.129.224.***]

zmur powolal specjalny zespol... jaki zespol ja się pytam?? te same twarze" fachowców" od wszystkiego wszędzie. dziki w mieście jest fachowiec, szpital jest fachowiec, mieszkania zgm/adm jest fachowiec, drogi w miescie jest fachowiec, tunel jest fachowiec, most do karsiborza (nie do karsiboru jak to usilnie probuje nam wmowic karalus, cale zycie był karsiborz i zastanie karsiborz nie będzie jakiś przybleda mi mowil jak ma być) jest fachowiec, gospodarka morska, trudne tematy, fachowiec od niczego, od wszystkiego fachowcy, praktycznie te same twarze, wyprostowani, napiecie, spieci, tylko patrza w lustra czy dobrze wygladaja... ech grupa omnibusow od wszystkiego i od niczego z magistratu, wstyyyyyd na cala polske jak w radiu buzie otworzy jeden z drugim, wstyd oj wstyd...

Gość • Środa [18.01.2017, 11:55:55] • [IP: 37.47.142.***]

to co 1 z 1, a 6 z gp2? zaczyna się kolejna dobra zmiana

Oglądasz 1-109 z 109
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ W najbliższą środę o godzinie 16:00 zapraszamy na fascynującą podróż w świat świątecznych tradycji świnoujskich rybaków z PPDiUR ODRA. W trakcie spotkania kustosz oraz zaproszeni goście podzielą się niezwykłymi opowieściami z życia na morzu oraz zdradzą, jak wyglądały święta spędzane na pokładach kutrów rybackich. To okazja, aby poznać historię i codzienność rybaków, ich zwyczaje oraz chwile radości podczas trudnych warunków pracy na morzu. Wstęp na wydarzenie jest wolny, dlatego gorąco zachęcamy do udziału całe rodziny oraz wszystkich miłośników morskich opowieści! Miejsce: Muzeum Rybołówstwa Morskiego Godzina: 16:00 Data: 08.01 (środa) Wstęp wolny! Do zobaczenia na tym pełnym historii i morskiego ducha spotkaniu ■ Rozpoczęły się prace nad budową ulicy Nowojachtowej w Świnoujściu, która ma połączyć ulice Jachtową i Uzdrowiskową. Inwestycja budzi wiele emocji, a zdania mieszkańców są mocno podzielone. Powód? Droga przebiega przez mocno zadrzewiony teren parkowy, graniczący z Parkiem Zdrojowym, stanowiący naturalne schronienie dla licznych zwierząt, takich jak sarny, lisy czy króliki, oraz pełniącym funkcję naturalnego filtra powietrza dla Świnoujścia ■