POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Czwartek [12.01.2017, 08:09:28] • Świnoujście

Czytelnik: Pracownik ochrony potraktował mnie w sposób niestosowny

Czytelnik: Pracownik ochrony potraktował mnie w sposób niestosowny

fot. iswinoujscie.pl

Kiedy staliśmy z żoną i dziećmi przy regałach, oglądając artykuły kosmetyczne, podszedł do nas zdenerwowany ochroniarz – opowiada nasz Czytelnik, który wybrał się do sklepu przy ulicy Szkolnej. – Zaczął krzyczeć na nasze dziecko i nie kazał dotykać towaru.

Będąc z rodziną w sklepie NETTO przy ulicy Szkolnej, zostałem potraktowany przez pracownika ochrony w sposób niestosowny – pisze nasz Czytelnik. – Kiedy staliśmy z żoną i dziećmi przy regałach, oglądając artykuły kosmetyczne, podszedł do nas zdenerwowany ochroniarz. Zaczął krzyczeć na nasze dziecko i nie kazał dotykać towaru ( oczywiście, żeby nie było, dziecko stało koło mnie). Gdy zwróciliśmy mu uwagę, aby nie podnosił głosu, ten zaczął nas obrażać. Stwierdził, że to przez nas uciekł złodziej, który wcześniej coś ukradł. Wyglądało to tak jak by chciał po prostu się na kimś wyżyć, że mu coś nie wyszło.

Zgłosiliśmy to do pracownicy, która siedziała przy kasie – czytamy dalej w przesłanym nam liście, - a tu proszę... następna niespodzianka. Ekspedientka też była w stosunku do nas strasznie nieprzyjemna. Nawet użyła parę wulgaryzmów. Nie chcieliśmy się kłócić, więc zapłaciliśmy za zakupy i wyszliśmy.

Po dzisiejszym doświadczeniu, jakie nas spotkało, muszę stwierdzić, że idąc na zakupy a przede wszystkim do sklepu NETTO przy ulicy Szkolnej, należy kupować produkty oczywiście wcześniej ich nie oglądając – kończy swój list nasz Czytelnik.

Co na to Netto?
Mariola Skolimowska, pr & communications manager tej firmy poinformowała nas, że przekazała sprawę do wyjaśnienia kierownik okręgu.

- Oczywiście, bardzo przepraszam Państwa czytelników za te sytuację, którą na pewno wyjaśnimy w sklepie - dodaje Mariola Skolimowska. - Takie traktowanie klientów jest niedopuszczalne i sprzeczne ze standardami, jakie obowiązują w naszej sieci. Pracownicy ochrony zatrudnieni są przez zewnętrzną firmę ochroniarską, ale również wymagamy od nich właściwej postawy w miejscu pracy. Krzyczenie na klientów na pewno nią nie jest. Jeśli zarzuty wobec pracowników ochrony a także naszych potwierdzą się – mamy monitoring, więc możemy sprawdzić przebieg sytuacji, na pewno podejmiemy w tej sprawie dalsze kroki. Tymczasem jeszcze raz bardzo przepraszam naszych klientów i zapewniam, że ze swojej strony zrobimy wszystko, aby tego typu sytuacje nie miały miejsca w naszych sklepach.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 141, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-25 z 141

Gość • Wtorek [17.01.2017, 04:03:44] • [IP: 94.254.236.**]

Uczniowie z 4-ki przychodzą celowo aby porozrabiać, otwierają opakowania z towarami spożywczymi, częstują się cukierkami, zachowują się głośno, sama to widziałam. Raz próbowali nawet otworzyć kasetkę z datkami na chore dzieci, chcieli ją zdemolować podważając wieko puszki nożyczkami. Zwróciłam uwagę że tak nie wolno, próbowałam je zawstydzić na co ludzie z kolejki zareagowali wściekłym krzykiem że im się spieszy że opóźniam płacenie..itd

Gość • Sobota [14.01.2017, 22:42:12] • [IP: 5.174.81.***]

KUR... NIE LUDZIE.. gościu pracuje w NETTO na ochronie.. na pewno nie ma za to kroci a ci jeszcz emu pod górke robia..

Gość • Sobota [14.01.2017, 13:31:38] • [IP: 80.245.188.***]

Nie wierzę! Szanowni klienci ponoć źle potraktowani, czytam z niedowierzaniem! Byłam tego dnia w sklepie świadkiem tej sprzeczki, jak również w kolejce za wami. Państwo przy swoim dziecku nie przebieraliscie w słowach w sensie przeklenstwach a zgrywacie kulturalnych poszkodowanych? Jaja!! Ochroniarz faktycznie zwrócił uwagę że nie można otwierać i zaglądać ale cała kłótnie wy rozpetaliscie i z nim i przy kasie. Więc opamiętajcie się, bo pamiętam szczególnie przekleństwa mamy dziecka na zaistniałą sytuację. A przez was konsekwencje mogą nie być adekwatne do tego co się faktycznie stało. Ale to wasze sumienie.

Gość • Sobota [14.01.2017, 01:16:17] • [IP: 37.47.162.***]

Teraz pracuje w Biedronce haha

Gość • Piątek [13.01.2017, 20:25:32] • [IP: 79.191.253.***]

L* OCHRONIARZ ALKOHOLIK Z NETTO NA SZKOLNEJ JUŻ WYLECIAŁ

Gość • Piątek [13.01.2017, 15:53:07] • [IP: 37.47.131.**]

Jak pozbyć się pracownika ochrony 1Zadzwonic na gorącom linie, pochlapać jęzorem jaki on jest nie dobry.2Nagłosnic sprawę w portalach informacyjnych, chociaż nie mamy racji 3 Naszczekać kierownikowi sklepu ale nie koniecznie.Po całej zadymie mamy u grilowanego pracownika ochrony.

Gość • Czwartek [12.01.2017, 22:31:35] • [IP: 80.245.188.**]

W netto to teraz jakis taki blond zakapior robię czuć wodę od niego masakra kogo oni do roboty biota chyba z hansa parku

Gość • Czwartek [12.01.2017, 20:49:58] • [IP: 37.47.162.**]

Ale jaja czepiają się ochrony burdel robią w sklepie na kasie jedna kasjerka. a stylu personel pali fajki jak ludzie robią dym. To wylatuje ten wysoki palant i drze ryja na ochroniarza.jak by to jego wina była ze klient przyszedł a on musi usiąść na kasę.Dziwie się tym pracownikom ochrony ze muszą wysłuchiwać takiego typa nic dziwnego ze ze strachu opieprzają nawet dzieci Wymienić kierownika sklepu a wszystko będzie jak dawniej teraz strach tam chodzić zrobiło się towarzystwo wspólnej adoracji na sklepie jeden kasjer i pracownik ochrony nic dodać nic ująć.

Gość • Czwartek [12.01.2017, 18:22:10] • [IP: 62.69.231.***]

To nie ochroniarz, tylko jakiś cieć z Pierdziszewa. Trzeba było cieciowi powiedzieć, żeby zamknął dupę, bo śmierdzi.

Gość • Czwartek [12.01.2017, 17:56:05] • [IP: 46.171.83.***]

Jaka płaca taka praca :).

Gość • Czwartek [12.01.2017, 17:36:37] • [IP: 79.186.214.***]

obojętnie, Netto, Lidl, Stokrotka czy inne samoobsługowe. rodzice w szale zakupów zabierają swoje dzieci, które traktują sklep jak plac zabaw. nikt nie pomyśli o konsekwencjach jak te ze Stargardu, gdzie dzieciak puszczony samopas nałykał się kreta do kanalizy. później są pretensje o wszystko. sam nie raz wścieklicy doznaję jak niewychowane bachory latają i wrzeszczą po sklepie a rodzice mają to w głębokim poważaniu. a zadaniem personelu sklepu i jego ochrony jest między innymi dbanie o życie i zdrowie nawet nierozważnych klientów.

Gość • Czwartek [12.01.2017, 17:26:31] • [IP: 80.245.186.***]

Nie wiem jak wyglądała sytuacja ale prawda jest taka, ze rodzice nie pilnują dzieci.Nie jestem jakimś moherem i tez mam dzieci/czworo/, ale nie wyobrażam sobie żeby w sklepie grzebały w towarze.Widziałam jak kiedyś mamuśka w biedronce rozpakowała ciastka, bo dzieci wytrzymać nie mogły i musiały jeść przed zapłaceniem.Dobrze że nie chciały pić, albo pieluchy nie zmieniała z nowej paczki...Wszędzie obowiązują jakies zasady i trzeba dzieci uczyć.Zdarz się, że rodzice pakuja dzieci do wózków sklepowych. Rozumiem te małe gdy jest na nie miejsce w niektórych wózkach ale dziecko kilkuletnie nie powinno być wozone tam gdzie następny ktoś chleb kładzie

Gość • Czwartek [12.01.2017, 17:24:47] • [IP: 88.156.206.***]

Do:Gość • Czwartek [12.01.2017, 11:43:55] • [IP: 109.241.63.***] netto na szkolnej to patologia, mało kiedy dobrze wydadzą, na kasie alkoholiczka, małolat któremu się japa nie zamyka albo gówniara co rzuca w ciebie pieniędzmi jeśli się pomyli. Ochroniarz jeden ten chodzi i zagaduje pracowników że nie są wstanie się skupić przy wydawaniu albo ten w obcisłej koszulce który partnera szuka zamiast złodziei.. . patola Zastanów się co piszesz w internecie, to zle że ktoś pogada z klientem zaproponuje coś stosownego, lepszego? Co Ciebie interesuje kto co robi po pracy? Alkocholiczka, hahha.

Gość • Czwartek [12.01.2017, 17:17:49] • [IP: 62.69.231.***]

A ochroniarz w ogole cos moze w sklepie?? Nic nie moze. Musi byc grzeczny, usmiechac sie, zlodziejom pozwalac krasc udajac, ze nie widzi i nie zwracac nikomu uwagi, bo ten ktos sie obrazi. Nie wiem po co w ogole jakas ochrona w tych sklepach, jak ci ludzie NIC wlasciwie nie moga! Chyba tylko koszyki ustawiac na miejsce.

Gość • Czwartek [12.01.2017, 17:11:25] • [IP: 62.131.234.**]

Jak mógł ''nie kazać dotykać towaru '' a nie powinno być kazał nie dotykać

Gość • Czwartek [12.01.2017, 17:06:17] • [IP: 80.245.191.***]

pewnie znowu był pijany jak w sobotę jak i w każdy inny dzień

Gość • Czwartek [12.01.2017, 17:05:59] • [IP: 95.129.228.***]

A ta kierowniczka tego sklepu nie wie o co chodzi, bo jest zakręcona jak naleśnik i daje w tyte.

Gość • Czwartek [12.01.2017, 17:05:56] • [IP: 37.47.140.***]

Jesli chodzi o ochroniarzy to prawda tylko wchodzac do sklepu oglada sie A toba jak bys byl zlodziejem sklepowe tez nie sa mile zmiencie kierownictwo tego sklepu to moze sie cos tam zmieni na lepsze.

Gość • Czwartek [12.01.2017, 16:59:40] • [IP: 5.60.211.***]

I dobrze ja kupuję w polskich sklepach polo i stokrotka tam jest oki

Gość • Czwartek [12.01.2017, 16:51:48] • [IP: 178.238.252.***]

lalunia nie pitol że w Rossmann pan ciebie śledzi za regału, w Rossmann najlepsi ochroniarze mili i uprzejmi. Rossmanna dziunia to ty się nie czepiaj !!

Gość • Czwartek [12.01.2017, 16:23:34] • [IP: 95.129.228.***]

Proponuje Rutkowskiego tam wysłać. On na pewno sprawę wyjaśni. A co do pracowników tego NETTO to tam chyba wszyscy coś łykają, bo wiecznie oczy wytrzeszczone, a potem pierdzieli się takim w bańce

Gość • Czwartek [12.01.2017, 16:11:56] • [IP: 95.129.228.***]

Ja także widziałam tą sytuacje. Stary cieć przegiął pałe i tyle. Za mną też łaził jak cień i tylko w kur...a jak złodziej coś tam ukradł to ledwo co wystartował. Mało co tam regałów nie poprzewracał. Żenada, brak słów kogo oni zatrudniają i jeszcze na pracowniaka ochrony.

Gościu • Czwartek [12.01.2017, 16:07:26] • [IP: 77.88.191.**]

byłem swiadkiem tego to paniusia Kaczmarsk... zrobiłe wielka burde w sklepie a ochroniarz tylko prawidłowo zareagował... Ta Pani lekkich obyczajow lepiej niech nie robi z siebie ofiary.. Jej dzieci chodza po sklepie o otwieraja spozywke.. Zenada..

advisor • Czwartek [12.01.2017, 15:47:14] • [IP: 95.90.250.**]

Zostawcie pracownikow NETTO w spokoju!! Za takie marne ruble i tak az za duzo musza wszystkiego znosicA to to nie tak...a to tamto nie tak...Jak sie nie podoba to zapraszam do innych sklepow

Drzasta • Czwartek [12.01.2017, 15:44:27] • [IP: 80.245.178.***]

TAK NAJLEPIEJ KLATKI PRZED SKLEPEM NIECH ZROBIA Z NAPISEM POCZEKALNIA DLA DZIECI NETTO

Oglądasz 1-25 z 141
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ W Świnoujściu właśnie rozpoczął się przegląd 500 drzew rosnących w pasach drogowych, obejmujący ich inwentaryzację – obmiar, ocenę stanu sanitarnego oraz sporządzenie dokumentacji fotograficznej ■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■ AKTUALIZACJA KOMUNIKATU: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świnoujściu potwierdził przydatność wody do spożycia z wodociągu „Granica-Wydrzany” na odcinku ul. Chrobrego obejmującym budynki przy ul. Chrobrego 19, 21, 26 i 28 ■