POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Niedziela [08.01.2017, 20:11:30] • Świnoujście

Wielka rewolucja w świnoujskiej edukacji! Będą łączenia szkół

Wielka rewolucja w świnoujskiej edukacji! Będą łączenia szkół

fot. iswinoujscie.pl

Wielkimi krokami zbliża się planowana przez rząd reforma edukacji. Rewolucja w oświacie nie ominie także naszego miasta. Z naszych nieoficjalnych informacji wynika, że już wkrótce świnoujskie szkoły czeka reorganizacja. Placówki będą łączone. Jak udało nam się dowiedzieć na pierwszy ogień pójdą Szkoła Podstawowa numer 1 im. Marynarki Wojennej, która ma połączyć się z Zespołem Szkół Ogólnokształcących przy ulicy Witosa, Gimnazjum Publiczne numer 2 według wstępnych ustaleń połączone zostanie ze Szkołą Podstawową numer 6. To jednak nie jedyne placówki, którzy czekają spore zmiany.

Wstępne ustalenia zakładają, że uczniowie klas 1-4 będą mieli zajęcia w Szkole Podstawowej numer 1, a pozostali 5-8 będą uczęszczać do Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ulicy Witosa.

Jak sprawa będzie wyglądać w „Szóstce” i GP 2?
Tam uczniowie klas 1-4 zostaną w Szkole Podstawowej numer 6, a do Gimnazjum Publicznego numer 2 trafią uczniowie klas 5-8.

Ostateczne decyzje w tej kwestii mają zostać podjęte w trakcie lutowej sesji Rady Miasta.

Już wkrótce podamy więcej informacji na ten temat.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 125, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-125 z 125

Gość • Środa [11.01.2017, 16:55:32] • [IP: 80.245.188.***]

Trzeba coś z tym zrobić. Przecież tak nie może być. To chore. Mam nadzieję, że kuratorium nie dopuści do czegoś takiego. Jak można zrobić szkołę podstawową w dwóch budynkach? To już nie ma innych pomysłów? A nie lepiej zmniejszyć rejony? Wtedy byłyby kameralne szkoły a nie takie molochy.

Gość • Środa [11.01.2017, 15:01:52] • [IP: 37.8.215.*]

Paranoja. Matka mająca dwoje dzieci w szkole podstawowej będzie musiała biegać na wywiadówki do 2 szkół, rano odwozić w dwa rożne miejsca i to jeszcze oddalonych od siebie znacząco. Same problemy.

Gość • Wtorek [10.01.2017, 21:42:38] • [IP: 94.254.226.***]

Jak uczniowie mają zmieniać szkole po 4 klasie to i pewnie nauczyciele będą różni jak do tej pory, więc na to samo wyjdzie co jak są gimnazja. Nic się nie zmieni

Gość • Wtorek [10.01.2017, 14:35:20] • [IP: 93.94.186.**]

Zgadzam się z wypowiedziami moich poprzedników, którzy negują dzielenie SP nr 1 na dwa budynki. To największa głupota jaką mogło wymyślić" miasto". Już pomijam fakt, że zamysłem nowej reformy jest podstawówka 8-mio klasowa ale w jednym budynku, to co z pracownikami, jedna księgowość, jedna administracja, jedne sprawozdania i właściwie wszystko w jednym kawałku bo w końcu ministerstwa nie obchodzi co robią gminy dzieląc podstawówkę na dwoje to czysta głupota. Nauczyciele biegający między szkołami, jeden dyrektor ale w którym budynku ? Gdzie załatwiać sprawy administracyjne jak stworzyć jeden arkusz, pytań jest mnóstwo tylko brak odpowiedzi i wyobraźni decydentom !!

Gość • Wtorek [10.01.2017, 14:13:10] • [IP: 62.69.253.***]

Likwidacja gimnazjów to totalna bzdura ale Pis rozpieprza szkolnictwo bo nowa szkoła ma stworzyć nowego człowieka - homopisusa - ze szczątkową formą mózgu i tępym ryjem (okazy poglądowe: posłowie i ministrowie pis), ślepo wierzącego w słowa wodza i niezłomego w swym umysłowym ograniczeniu.

Gość • Wtorek [10.01.2017, 09:41:29] • [IP: 92.42.119.**]

Widzę, ze jeszcze 84 i 119 inne też Sujka wykasował;) Czyli nie tylko mnie tępi. Jest nas coraz więcej i bardzo dobrze! Nie będzie niszczył nam dzieci i załatwiał swoich koleżanek nauczycielek interesy, a dzieci jak zwykle nic go nie obchodzą.

Gość • Wtorek [10.01.2017, 09:37:03] • [IP: 92.42.119.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [10.01.2017, 09:34:43] • [IP: 92.42.119.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [10.01.2017, 08:33:21] • [IP: 103.247.48.***]

Skonczylem w Jedynce 8 klase. W czasie gdy nikt jeszcze nie myslal o gimnazjach. Jestem z rocznika wyzu demograficznego. Nie pamietam by w szkole byly jakies problemy zwiazane z pomieszczeniem nas, by teraz czesc uczeszczala na Narutowicza, a czesc do Mieszka. To jakis obled. I jednego nie pojmuje. Jaki problem jest ze szkolami dkoto zadna nowa nie powstala tylko pare ubylo??

Gość • Wtorek [10.01.2017, 01:09:55] • [IP: 88.156.234.***]

Szkoła Podstawowa numer 6 nie polecam

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 21:45:02] • [IP: 92.42.119.**]

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 21:23:28] • [IP: 80.245.181.***] I bardzo dobrze! Ja jestem za tą reformą i cały czas trzymałam kciuki, żeby te chore gimnazja zlikwidować, a wróciły ośmioletnie podstawówki. I nie jestem głupim i leniwym rodzicem. A na PiS dalej będę głosować, bo wreszcie wzięli się za to bagno i rozwalają wszystkie chore układy. Może w końcu będzie normalnie w tym kraju. Tylko jeszcze skorumpowane przy żłobach łby trzeba odsunąć od władzy.

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 21:23:28] • [IP: 80.245.181.***]

To dzięki wam, głupim i leniwym rodzicom ta reforma.głosujcie dalej na PIS

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 21:06:48] • [IP: 92.42.119.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 20:41:34] • [IP: 164.127.84.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 20:40:18] • [IP: 92.42.119.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 20:38:37] • [IP: 92.42.119.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 20:36:53] • [IP: 92.42.119.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 19:59:18] • [IP: 80.245.186.***]

Jestem za 8 letnia szkoła podstawową ale w jednym budynku.

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 19:34:56] • [IP: 88.156.232.***]

Kurator tego projektu nie zatwierdzi.

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 19:32:53] • [IP: 62.69.231.**]

A co z GP 3? Chyba nie będzie połączone z SP 2, to byłaby MASAKRA. Taka szkoła...szkoda, że nic o tym nie wspomnieliście.

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 19:26:23] • [IP: 79.186.67.***]

Zgadzam się, że:"Pomysł nie wyszedł od nauczycieli. My jesteśmy za kameralnym Szkołami od 1-8 klas. Nikt z nami nie rozmawia tylko nam się wszystko narzuca. Jesteśmy bogatą gminą, moglibyśmy zrobić klasy np. 20 osobowe. W takim molochu uczeń będzie anonimowy. Rozliczymy radnych za te bezmyślne decyzję." NIE!!-KOŁCHOZOM I SOWCHOZOM!! WYJDZIE SZYDŁO Z WORKA: TERAZ ZOBACZYMY KTO MA NA UWADZE DOBRO DZIECI... A WYBORY TUŻ TUŻ...

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 19:01:24] • [IP: 92.42.114.***]

To dotyczy młodych to ich dzieci chodzą do szkoły może się obudzą i zainteresują się swoim Krajem a nie pierdołami morze następnym razem pójdą głosować, zwolennicy PIS idą wszyscy.

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 18:20:19] • [IP: 94.254.229.**]

dobrze...darmozjady ze szkół wreszcie pojda na bruk

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 18:16:08] • [IP: 92.42.115.**]

Nie zgadzam się!! Chcę podkreślić, ze do tej pory kazdy mógł samodzielnie zdecydować do jakiej szkoły pojdzie jego dziecko. Nie zycze sobie i stanowczo protestuję przeciwko temu, zeby ktos za mnie decydowal w takich sprawach. Szkoła, którą narzuca sie dzis mojemu dziecku absolutnie mi nie odpowiada i bede walczyc, zeby tam nie poszlo. Po za tym jaki jest sens reformy kiedy dzieli sie podstawówkę na 2 części 1-4 i 5-8. Kto to wymyślił. Reforma tylko wtedy miałaby sens gdyby wprowadzoba została od września tylko dla klasy 1 szkoly podstawowej. Wszystkie inne roczniki powinny dokonczyc edukację dotychczasowym trybem. Ale do tego trzeba zdrowego rozsadku, ktorego tak bardzo brakuje rzadzacym w Warszawie. Pozdrawiam wsystkich zdenerwowanych rodziców.

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 16:10:34] • [IP: 178.238.249.**]

Takie łączenie szkół, wypacza sens reformy, w której chodzi o to, aby dziecko uczyło się 8 lat w jednym budynku.W przypadku takiego rozwiązania nic się nie zmieni. Starsze dzieci nadal będą w podobnej sytuacji jak w gimnazjum. Niech władze idą po rozum do głowy i działają w porozumieniu z rodzicami.

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 15:30:04] • [IP: 88.156.232.***]

Dlaczego macie pretensje do władz miasta albo do radnych. Przecież to wszystko wymyślił PiS. On to wymyślił aby 5 do 8 nie mieli styczności z 1 do 4.

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 15:09:59] • [IP: 92.42.113.***]

kto wymyślił tą reformę

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 15:08:20] • [IP: 88.156.234.**]

Najgłupsze pomysł o jakim slyszalam

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 14:40:20] • [IP: 37.47.141.***]

Gość  Poniedziałek [09.01.2017, 13:38:08]  [IP: 37.47.130.*] Rodzicu, czasy PRL się już dawno skończyły!

NieAndrzej • Poniedziałek [09.01.2017, 13:45:37] • [IP: 178.238.251.**]

Nic nie wskazuje, aby klasy miały zostać rozbite, według opisu dzieci zmienią tylko budynek. Jak wchodziły gimnazja to rozbili wszystkich i chyba nie było ofiar śmiertelnych...

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 13:38:08] • [IP: 37.47.130.*]

Jak zwykle logiczne myślenie boli.Wstyd dla władzy za taką propozycję.Teraz my rodzice po całym mieście będziemy chodzić i odbierać swoje dzieci.Gdzie logika myślenia.Czy ktoś to konsultował z rodzicami? Pomysł powala.

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 13:19:28] • [IP: 31.0.43.**]

Słyszałam, że przy okazji reformy Nasi włodarze Miasta chcą zlikwidować takie Szkoły jak G.P.3 i Szkołę Mistrzostwa Sportowego dla siatkarzy!Ale co tam.Najważniejsze, że ich ciepłe posady będą i tak zachowane.Jestem ciekawa co jeszcze zepsują?

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 13:13:39] • [IP: 83.11.66.***]

Po reformie nie będzie tej piep...ej homopropagandy, która wieloma dziwnymi sposobami była wprowadzana do polskich szkół.

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 13:05:55] • [IP: 83.8.186.***]

Z tego co słyszałem to Petru dzieci uczą się w szkole katolickiej...

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 13:01:37] • [IP: 80.245.179.***]

Fanatycy POsranych i lewaków nie myślą co piszą i jak piszą. Nie dość że analfabetyzm tutaj górą to jeszcze zaćmienie mózgów z braku logicznego myślenia - takie pomysły mają wybrani przez mieszkańców Urzędasy a nie PiS - i niech to do Was w końcu dotrze !!

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 12:33:01] • [IP: 108.29.78.***]

wlasnie szukaja absolwenta tej wspanialej edukaci

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 12:20:56] • [IP: 95.129.226.**]

Tera będzie nowy przedmiot religia smoleńska i ród Kaczora i prezydenta. Tera to dopiero dzieci wyedukują.

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 12:20:54] • [IP: 178.238.246.***]

Kiedyś BEZMYŚLNIE, a może z premedytacją, ZLIKWIDOWANO PRZEDSZKOLA. Teraz też musi być ZMIANA (chyba głupia) - łączenie szkół. Po co? - By przypodobać się rządowi? Ta nasza WŁADZA SLD jest bardzo elastyczna(?!) STALE LAWIRUJE, by rządzić i nieważne czy dobrze...

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 12:14:21] • [IP: 62.69.252.***]

O co wam chodzi z tym PiS-em. To nie jest reforma edukacji. To działanie lokalnych władz, nie pisowskich.

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 12:14:08] • [IP: 164.127.91.***]

Do tego wykształconego. nowoczesnego lewaka, co to mu pisiory 'rzerują'. Wyborca Polski C, D albo i dalej. Jak ci sie nie podobaja reformy to wyslij swojego bękarta do prywatnej szkoły i niech uczy sie na mlodego, wykształconego lewaka.

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 12:12:40] • [IP: 93.94.184.**]

Łączenie szkół to najgorszy pomysł. Moje dziecko po czwartej klasie miałoby zmieniać szkołę? Nie zgadzam się!! Wszyscy radni głosujący za tym absurdem dostaną czerwone kartki od nas wyborców.

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 12:08:57] • [IP: 94.254.236.***]

159 KONIEC PRODUKCJI TANIEJ SIŁY ROBOCZEJ NA PLANTACJACH SZPARAGÓW U BAŁERÓW .

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 11:49:41] • [IP: 2.206.0.***]

BRAWO PIS BRAWO TY który na nich głosowałeś

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 11:24:12] • [IP: 92.42.112.***]

[09.01.2017, 06:49:25] • [IP: 95.129.226.**], po zawodówce wieksze szanse na prace niz po studiach !!

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 11:22:55] • [IP: 62.69.231.***]

Wam ⁞k※rwy nie zależy na dzieciach, tylko na własnych dupach bando karierowiczów bez wykształcenia...‼‼‼

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 11:12:33] • [IP: 94.254.128.*]

Pomysł nie wyszedł od nauczycieli. My jesteśmy za kameralnym Szkołami od 1-8 klas. Nikt z nami nie rozmawia tylko nam się wszystko narzuca. Jesteśmy bogatą gminą, moglibyśmy zrobić klasy np. 20 osobowe. W takim molochu uczeń będzie anonimowy. Rozliczymy radnych za te bezmyślne decyzję.

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 11:11:59] • [IP: 178.238.252.***]

a z jakiej racji jedna cześć społeczeństwa może być zwalniana z dnia na dzień, a sieroty edukacyjne muszą za wszelką cenę pozostać w szkole?! Drodzy nauczyciele. biedronki, lidle, stokrotki, kauflandy czy inne getta tylko na was czekają.

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 11:11:53] • [IP: 95.129.226.**]

A TERA RODZICE WYWALIŁY GAŁY CO FUNDUJE DZIECIOM ICH IDOL HEROD 2016. Kochane pisiory do spółki z klerem. Ktoś głosował na pis.

Obywatel Ś-cia • Poniedziałek [09.01.2017, 11:10:38] • [IP: 93.94.190.***]

Reforma sama w sobie jest słuszna i jest zmianą na lepsze. Tutaj problem jest organizacyjny - idzie się łatwiejszym rozwiązaniem. Normalnie powinno wyglądać to w ten sposób, że odchodzą stare roczniki a wchodzą nowe. Tak jak było przy wprowadzaniu gimnazjów. A rodzice którzy się martwią o wykształcenie pociech. Najważniejsza zmian w reformie o której przeciwnicy nie mówią to ta, że w szkołach ponagimnazjalnych wróci pełne kształcenie. Dziś w szkole ponagimnazjalnej większośc przedmiotów kończy się w pierwszej klasie po jednej godzinie a dalej to już tylko wybrane przedmioty. Poziom jest niższy niż za dawnej podstawówki. Reforma wraca znów do pełnego wykształcenia i możliwości zmian decyzji życiowych o maturze do 4 czy 5 klasy. No i przywraca wartość kształcenia zawodowego bo po maturze i liceum to dziś raczej nie zwojujesz. Dobry fachowiec zarobi więcej niż magister. No ale i tak niektórzy dalej będą wierzyć że 'profilowane" gimnazjum i język to coś lepszego niz wykształcenie dziecka z dobrym zawodem.

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 11:03:06] • [IP: 62.69.231.***]

Lepiej, zeby rewolucji nie bylo! My rodzice zapamietamy obecny sklad rady i jak to przepchniecie, to pozegnacie sie ze stołkami! To nie nauczyciele maja nie ucierpiec na reformie, ale DZIECI! A chcecie zrobic odwrotnie...

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 10:59:34] • [IP: 62.69.241.**]

W jednej szkole cała podstawówka. Uczniowie klas młodszych parter, starszych pietra.Przecież tak już kiedyś było i się sprawdzało.

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 10:53:29] • [IP: 88.156.206.***]

LUDZIE to że budynki zostaną połączone to nie pomysł pis tylko władz Świnoujścia !! mam nadzieję że zmienią zdanie co do łączenia szkół a jeśli nie to wątpię by rozbijali klasy a to że nauczyciele się zmieniają to i w systemie 1-8 też tak było o co ta panika? od 4 klasy miało się nową wychowawczynię.

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 10:42:44] • [IP: 77.253.159.***]

ROZWALANIE EDUKACJI I WSZYSTKIEGO PO DRODZE CO NAPOTKAJĄ. TO PRZECIEŻ PARTIA PIS

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 10:24:08] • [IP: 83.20.82.***]

Chcą nasi wspaniali bezradni ze swoim wodzem na czele opier..lić szkołę nr1 na dom wczasowy bo w Świnoujściu jest ich za malo

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 10:08:48] • [IP: 95.129.226.**]

Ktoś musi pracować na wydatki pisiorów wykształcony nie chce utrzymywać darmozjadów. A w naszym kraju darmozjadów z przywilejami od metra. Naród ciemny lepiej urobić. Popatrzcie kto głosował na pis w większości Polska B i środowiska pro kościelne. Nie problem że oni wybrali pis problem że oni w ten sposób myślą. Nie wykształcony to i olał wykształcenie dziecka a po co mu do łopaty nie trzeba będzie na roli zapier... jak ja zapier... A kler i rządzący zrobią wszystko aby urobić społeczeństwo tylko im to już nie wychodzi ile mogą tyle bezczelnie rzeruja na dojnej krowie.

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 09:47:23] • [IP: 80.245.178.***]

wow, ciekawe czy komus uda sie wymyslec jeszcze glupsze rozwiazanie

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 09:45:32] • [IP: 80.245.179.***]

Cała zarządzająca oświatą banda w Świnoujściu widać, że chyba nie rozumie założeń Ministerstwa mówiących o klasach I-VIII . Tylko ROBIĄ JAK WYMYŚLĄ I JAK IM PASUJE !!

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 09:35:15] • [IP: 80.245.178.***]

To musiała wymyśleć Betonowa !

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 09:32:24] • [IP: 80.245.183.**]

Pomysł wyszedł od nauczycieli, bo tylko dzięki temu nikt nie straci pracy.Poziom edukacji w naszym kraju piął się do góry, ale się nie podobało, bo patologia w gimnazjum...Teraz ci co narzekali będą mogli się przekonać, że to nie od nazwy szkoły zależy czy ktoś jest patologicznie nastawiony do ludzi.Było dobrze...

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 09:27:41] • [IP: 62.69.231.***]

Trzeba isc tam na te całą ich rade do UM i zrobic tym polglowkom rzadzacym naszym miastem awanture!! czyich interesow oni bronia?? Bo chyba nie dzieci! Trzeba sie z koniem na łby zamienic, zeby takie cos wymyslec!!

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 09:24:31] • [IP: 80.245.185.***]

PO CO LACZYC JUZ ZACZYNACIE ROBIC BURDEL ZROBIC NORMALNE JAK JEST TYLKO 8 KLAS I TO WSZYSTKO BEZ ZADNYCH PROBLEMOW A NIE, BEDA TERAZ SIE ZARLI KTO MA BYC DYREKTORM TU A KTO TU TO PARANOJA KAZDY ZOSTANIE NA SWOIM STANOWISKU PRACY I DALEJ BEDZIE PRACOWAL A NIE ROBIENIE DYREKTORA GLOWNEGO I ZASTEPCOW JUZ POSADKI JAKIES WYMYSLACIE,

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 09:22:44] • [IP: 178.238.252.***]

Mam nadzieję że to jeszcze się zmieni.Mój syn też uczęszcza do Szkoły nr.1 i mam nadzieję że zostanie w tej szkole do końca.Nie powinno być tak że przez chorą Reformę Oświaty mają cierpieć dzieci.

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 09:20:36] • [IP: 62.69.231.**]

własnie dlatego to nie jest reforma tylko pseudoreforma. Zostawcie gimnazja w spokoju bo to są dzisiaj najlepsze szkoły.

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 09:05:07] • [IP: 62.69.231.***]

Czy kogos porąbalo?? Co za durny pomysl!! Dzieci mialy zostac w tym samym otoczeniu, a nie biegac gdzie indziej!! Glupota!!

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 09:03:53] • [IP: 95.129.228.***]

Zmiany w Szkolnictwie były są i będą

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 08:58:25] • [IP: 31.0.126.***]

Dlaczego kochani rodzice dopiero teraz zabieracie glos gdy juz jest prawie wszystko przesadzone?? Mieliscie nadzieje ze "wspaniala" reforma edukacji was nie dotknie?? Czekajcie nadal w mniemaniu reformy pis mnie nie dotkna...a obudzicie sie z reka w wielkim g*!!

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 08:50:28] • [IP: 91.231.92.***]

Totalna głupota!! Idiotyczny pomysł zaprzecza chyba idei tych zmian...

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 08:40:49] • [IP: 88.156.233.***]

Jakie studio?Zach Pom.Szkoła tzw Biznesu. Tam się kupuje nic nie wart papier. A tak na marginesie dziś już nie ma prawdziwych studiów.. ..kiedyś technik byk lepszy od dzisiejszego inżyniera -zmywacza w Londynie. Nawet studia medyczne schodzą na" psy" ...

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 08:12:58] • [IP: 88.156.234.***]

Czyj to pomysl? Przecież reforma edukacji miała polegac na szkole podstawowej klas 1-8 w jednej szkole w jednym budynku! Moj syn jest w drugiej klasie w sp 1 i co za dwa lata miał by opuscic jej mury aby dalej uczyc się w GP 1?! W klasie 5-8?! O nie!! Zmiana otoczenia, nauczycieli, dyrekcji a nawet uczni w tak mlodym wieku?! Uważam, że powinnismy temu pomyslowi odp Nie!! Naszym kochanym radnym Świnoujścia podczas obrad sesji!! Jestem tym artykulem wrecz wkurzona i takim pomyslem!!

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 07:26:44] • [IP: 37.47.177.**]

Ja tego nie rozumiem!Najpierw krzyczeli, że zrobili gimnazjum potem dzieci 6 letnie szły do szkoły wielki szum szkoły nie przystosowane za dużo dzieci zmasakrują maluchy itp Wielki krzyk matek został spełniony nie ma 6 latek idą 7 łatki jest jak chciały mimo że w szkołach trochę zmieniono.O gimnazjum także walczyli bo to patologia!Kiedy wprowadzono 1-8 krzyk bo mogło zostać.Do cholerny zastanówcie się przecież to równało się z kosztami oczywiście nas podatników.Chcieliście to macie mamuśki a teraz powinniście być zadowolone.

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 07:14:56] • [IP: 37.47.183.**]

Najlepsze w tej calej REWOLUCJI jest to ze dzieci beda chodzily do jednej szkoly z juz praweie doroslymi mlodymi ludzmi. Bo chyba nasz samorzad zapomnial ze w Zespole Szkol ("10") jest liceum sportowe. Nie tego sie spodziewalam po powrocie do starego systemu. A cos czuje ze bedzie jeszcze gorzej niz bylo.

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 06:55:30] • [IP: 95.129.226.**]

Czeka na te dzieci łopata po zawodówce i hektary kleru. Obecnie mieli szanse na technikum i na studia się załapali tera jak dawniej dzieci bogatych i nauczycieli do technikum a reszta łopata z wykształceniem zawodowym.

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 06:49:25] • [IP: 95.129.226.**]

Dzieci mają z kończyć szkołę kołchoźniczą lub objazdową parafialną wraca łapownictwo wśród nauczycieli jak raz dziecku łatkę przykleją tak będzie przez 8 lat. Kasa wywalona na gimnazja poszła w błoto. Za to w podstawówce będzie jak za PRL stado baranów tylko nieliczni dostaną się do lepszych szkół. Bogaty da se radę.

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 06:42:54] • [IP: 95.129.226.**]

Hektary dla kleru trzeba będzie obrabiać. Wykształcona młodzież nie będzie chciała.

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 06:06:36] • [IP: 31.0.46.***]

A kto będzie woził dzieci z Przytoru z sp9 na Warszów do gp3?!?!Debilizm.

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 05:29:16] • [IP: 92.42.119.**]

I nie życzę sobie usuwania mojego komentarza przez Sujkę!

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 05:28:20] • [IP: 92.42.119.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 03:18:07] • [IP: 119.159.70.**]

Totalna głupota i następny burdel. Wrócić do starego systemu. To jedyne rozwiązanie. To nie jest pomysł pisiorów, to pomysł mądrych inaczej zasiadających we władzach Świnoujścia. System szkolnictwa działał za komuny bardzo dobrze, wystarczyło go doszlifować i pozostawić takim jakim był, komu to przeszkadzało?

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 02:56:52] • [IP: 92.42.114.**]

rodzice macie sie sluchac co wam kaza i tyle placic zrec nic nie mowic gadziny wami rzadza i beda

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 01:37:16] • [IP: 184.168.46.**]

[R.✝.P Jedynka] • • • Adziaaaa... • • • Stawiam na Michalską. To Ona w tym mieście jest specjalistką od komplikowania spraw prostych.

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 00:51:33] • [IP: 92.42.115.***]

Joachim Brodziński ma być ojcem chrzestnym tunelu chcieliście to macie PISIORÓW głosowaliście na nich to teraz będą łączyć co za głupota.

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 00:47:30] • [IP: 80.245.179.***]

Ludzie to nie jest pomysł PiSu - tylko" najmądrzej" u was, w waszym mieście rządzących - to są ich popisowe pomysły !! Więc nie wieszajcie tzw. psów na rządzie

Gość • Poniedziałek [09.01.2017, 00:04:39] • [IP: 37.47.143.**]

Kogo to jest pomysł?Bo nie myślę że Ministerstwa tylko to pomysł rządzących w naszym mieście.Proszę o sensowniejsze rozwiązania mające na celu dobro dzieci i młodzieży naszego miasta oraz nas rodziców.Czy zawsze najważniejsza, nawet w tak ważnej kwesti musi być posada związana z utrzymaniem miejsc pracy nauczycielom.Nie wyobrażamy sobie-my rodzice, żeby tak miało się stać, bo zaprezentowane rozwiązanie jest fikcją, a nie reformą.Nadmieniam, że to mają być szkoły klas 1-8.Reforma ma na celu pozostawienie dzieci w szkole od klasy 1 do 8-to jest sprawa nadrzędna i proszę głównie obradujących na Radzie tym się kierować.!!

Gość • Niedziela [08.01.2017, 23:47:22] • [IP: 178.238.252.***]

jeszcze kilkanaście lat temu postkomunistyczna elita zebrana w ZNP była zbulwersowana tworzeniem gimbaz. Pamiętne chwytające za serce wystąpienia przewodniczącej. dziś oczywiście zwyczajnie się tego wypierają. Pomysł powrotu do ośmiu klas jest idiotyczny. Mieliśmy już taką kontynuacje reformy w służbie zdrowia, gdzie SLD rozwieź swoje łapska maczała. Jak wiemy, nikomu, nawet im samym to na dobre jak nie wyszło.

Gość • Niedziela [08.01.2017, 23:46:35] • [IP: 92.42.117.***]

Brawo PiS ! Brawo ciemna maso która na nich glosowala! Taki burdel w całym naszym życiu zrobią! Następne będą SKOKi za które wszyscy będziemy płacić

Gość • Niedziela [08.01.2017, 23:43:32] • [IP: 62.210.81.**]

o ile poplecznik zgodzi sie na podpis

Gość • Niedziela [08.01.2017, 23:31:13] • [IP: 95.129.228.**]

a gdzie szkoły zawodowe, pytam się.

Gość • Niedziela [08.01.2017, 23:28:30] • [IP: 62.69.231.***]

Kiedy chodziłem do podstawówki, to Jedynka była Jedynka, Szóstka Szóstką, Siódemka Siódemką, Ósemka Ósemką, Czwórka Czwórką, Dwójka Dwójką, a Dziesiątki nie było w planach i było dobrze. Dlaczego nie może tak być?! -Co za dekiel wpadł na taki pomysł?!

Gość • Niedziela [08.01.2017, 23:26:40] • [IP: 92.42.117.***]

Trzeba zrobić czarny PROTEST

Gość • Niedziela [08.01.2017, 23:14:32] • [IP: 88.156.235.***]

10-tkę połączyć z 7-ką najlogiczniej. Wystarczy dobudować korytarz łącznik.

Gość • Niedziela [08.01.2017, 23:04:33] • [IP: 37.248.164.**]

Kpina to po co dawaliśmy nasze dzieci do szkół w pobliżu domów absurd ludzie coś trzeba z tym zrobić proponuje te cudowną propozycję rewolucji podać do TVP TVN POLSAT i wszędzie gdzie się daaaaaa

Gość • Niedziela [08.01.2017, 22:58:09] • [IP: 94.254.226.***]

Co za bzdura. Wszystkie podstawówki powinny zostać podstawówkami a nie jakieś tam łączenia szkół. A z gimnazjów zrobić jeszcze jedną podstawówkę, jakąś zawodówkę a może i ekonomika. Brakuje takich szkół. A może jeszcze jedno liceum zrobić. Ciekawe kto wpadł na takie bezsensowne pomysły. I czy my jako rodzice mamy prawo sprzeciwić się takiemu rozwiązaniu? Nie wyobrażam sobie, żeby moje dziecko uczące się w SP1 miało taki kawał drogi teraz chodzić do GP1.

Gość • Niedziela [08.01.2017, 22:56:02] • [IP: 37.248.164.**]

Kpina to po co dawaliśmy nasze dzieci do szkół w pobliżu domów absurd ludzie coś trzeba z tym zrobić

Gość • Niedziela [08.01.2017, 22:44:53] • [IP: 80.245.182.***]

Czy nie lepiej by było, żeby w każdym budynku była odrębna podstawówka, czyli klasy 1-8 ?

Gość • Niedziela [08.01.2017, 22:31:51] • [IP: 178.238.251.***]

No i zwolennicy PIS macie swoją reformę edukacji- starsi uczniowie i tak będą chodzić do osobnej szkoły i będą czuć się tak samo" dorośli" jak w gimnazjum. A my podatnicy zapłacimy za tę fanaberię i durny wymysł :/

Gość • Niedziela [08.01.2017, 22:29:06] • [IP: 83.8.132.***]

a co ze szkola nr 8 ? :)

Gość • Niedziela [08.01.2017, 22:24:13] • [IP: 79.186.49.***]

Czy mędy z pisu w naszym mieście nie można jakoś zutylizowac

Gość • Niedziela [08.01.2017, 22:24:09] • [IP: 188.146.11.***]

Czegoś nie rozumiem?!! Wróciliśmy do starego systemu 1-8, kiedyś jak czlowiek szedł do szkoły podstawowej spędzał w danym budynku cale 8 lat! Mimo tego że system nauczania był 1-3 i 4-8. A teraz też pójdzie do podstawówki 8letniej ale w jednym budynku spędzi tylko 4 lata ?!! PARANOJA!! Ma byc system 8 klasowy i tyle lat młody człowiek powinien spedzic w jednej szkole. Bez zmiany budynku pań i kolegów. Miał być powrót do starego systemu nauczania! A nie zmiana kosmetyczna!!

Gość • Niedziela [08.01.2017, 22:19:43] • [IP: 37.47.141.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Niedziela [08.01.2017, 22:19:12] • [IP: 178.238.252.***]

szkoły zostaną połączone by biedni zapracowani od rana do wieczora nauczycie nie musieli, jak reszta nieszczęśników szukać pracy po Kauflandach. tyle w temacie.

Gość • Niedziela [08.01.2017, 22:11:22] • [IP: 94.254.225.**]

Drodzy czytelnicy, trzeba wystosować list intencyjny do ministra B. żeby zrobił dobrą zmianę na wysokich stanowiskach w , , Świnoujskiej ochronie obywatelskiej" Pan minister był przekonany że otwierając kolejną placówkę w Świnoujściu będzie bezpiecznie, j jednak efekt jest odwrotny. Ostatnie zdażenia pokazują że panowie są w okresie świątecznym a pseudo gangsterka robi sobie z nich jaja rodem z lat 90 kiedy ludzie Wołomina i Pruszkowa robili co chcieli

Gość • Niedziela [08.01.2017, 22:05:41] • [IP: 92.42.115.***]

Co??!? Szóstka łączona z GP2 / czyli dawną siódemką!/ skandal Święta wojna na śnieżki od dziesięcioleci była wyrazem odrębności uczniów tych szkół. A teraz jakiś durny ukaz ministra ma zniszczyć naszą chlubną odrębność!!?! Nigdy!! Wyzywamy ministra na wojnę na śniegową (szkolną) świętą wojnę!!

Gość • Niedziela [08.01.2017, 22:01:33] • [IP: 37.8.215.**]

"Dobra zmiana" zafundowała teraz dzieciom zmianę szkoły, kolegów, nauczycieli już po czwartej klasie. Czy tak trudno wiedzieć, że dla takiego dziecka taka zmiana to tragedia!!

Gość • Niedziela [08.01.2017, 21:56:19] • [IP: 37.8.215.**]

Chcieliście to macie! Bałagan to dopiero będzie!!

Gość • Niedziela [08.01.2017, 21:51:31] • [IP: 188.28.58.***]

Połączenia są po to żeby pozbyć się dyrektorów których stać na własne zdanie.

Gość • Niedziela [08.01.2017, 21:50:25] • [IP: 178.238.252.***]

10-tce też przydałaby się jakaś estetyczna nowa elewacja.

Gość • Niedziela [08.01.2017, 21:49:43] • [IP: 95.129.229.***]

Nie po to wybrałam SP1, żeby teraz dziecko do innej szkoły wozić. Kierowałam się wynikami nauczania w tej szkole, choć mam inną naprzeciw domu i mogłam kierować się np.wygodą. GP1 do mnie nie przemawia...cóż, zakasam rękawy i dam do Logosu. Nie dość, że tandetne już były podręczniki darmowe, w porównaniu z wcześniejszymi płatnymi książkami, to jeszcze będą nam wyznaczać, gdzie dziecko ma chodzić. Strach pomyśleć o podstawie programowej... szkolnictwo się cofnie w tym kraju, jak każda inna dziedzina. A dzieci? Kogo one interesują. Statystyki i tak wykażą swoje. Oczywiście będą same korzyści! Tak nam to przedstawią ci podobno mądrzejsi i na wysokich stanowiskach... Cóż, dajmy 11-latków do 16-latków. Niech uczą się życia!

Gość • Niedziela [08.01.2017, 21:42:01] • [IP: 217.17.38.***]

Macie dobrą zmianę. obecnie dziecko od 7 klasy trafiało do nowej szkoły, nauczycieli, starszych kolegów dzięki parszywej zmianie trafi tam już w 5 klasie. Kto jeszcze popiera tych oszołomów?

Gość • Niedziela [08.01.2017, 21:33:11] • [IP: 80.245.190.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Niedziela [08.01.2017, 21:33:04] • [IP: 93.105.179.**]

Zacznijmy od tego, że dopiero jutro będziemy wiedzieć czy ta reforma będzie więc po co ten artykuł już dzisiaj?

Gość • Niedziela [08.01.2017, 21:33:03] • [IP: 80.245.179.***]

fajna reforma nic sie nie zmienia zamiast 1-6 i 1-3 jest 1-4 i 5-8 he hehehehehehe

Gość • Niedziela [08.01.2017, 21:32:34] • [IP: 95.129.228.***]

Paranoja! A nie moze byc kazda szkola osobna podstawowka?

Gość • Niedziela [08.01.2017, 21:30:19] • [IP: 46.169.205.***]

a co z zsp4 i uczniami klas 6?

Gość • Niedziela [08.01.2017, 21:29:33] • [IP: 37.47.135.**]

Bez sensu takie połączenia. Zamiast iść do gimnazjum teraz dziecko będzie szło do szkoły podstawowej drugiego stopnia. I tak zmieni nauczycieli, budynek, a kto wie czy nie kolegów z klasy...

Gość • Niedziela [08.01.2017, 21:25:36] • [IP: 92.42.112.***]

Uwazam, ze duzo prosciej polaczyc gimnazjum nr. 1 z gimnazjum nr. 2. Wynika to wprost ze zdjecia.

Gość • Niedziela [08.01.2017, 21:21:41] • [IP: 94.254.227.***]

Moje gratulacje zapanuje totalny chaos.Szkoda tylko dzieci.

Gość • Niedziela [08.01.2017, 21:19:41] • [IP: 188.146.75.**]

Współczuć rodzicom ile kilometrów bedzie do pokonania z 1 do 10 i na odwrot, prawie pol Świnoujścia jak ktos np. mieszka na Chopina.

Gość • Niedziela [08.01.2017, 21:07:19] • [IP: 80.245.182.**]

Gp2 z gp1 i podstawówki razem o wiele lepiej by było i bezpieczniej!

Gość • Niedziela [08.01.2017, 21:07:10] • [IP: 31.0.42.***]

A co z podst.nr 9 i gimnazjum 3. ?!??

Gość • Niedziela [08.01.2017, 21:03:59] • [IP: 80.245.179.***]

I to ma byc ta dobra zmiana... Debilizm

Gość • Niedziela [08.01.2017, 21:02:33] • [IP: 178.238.251.***]

Co za bzdura!! Po co łączyć szkoły z taką wielką tradycja jak SP1!!

Gość • Niedziela [08.01.2017, 21:01:33] • [IP: 95.40.153.***]

Dziwne to, budynki oddalone od siebie. ... coś nie tak ?!

Gość • Niedziela [08.01.2017, 20:56:12] • [IP: 79.186.222.***]

Bardzo głupi pomysł.;(

Gość • Niedziela [08.01.2017, 20:46:56] • [IP: 80.245.188.**]

bardzo dobrze wszystko jest ok PIS super [pamiętajcie będzie tunel dziś w tvn Brudziński mówił]

Gość • Niedziela [08.01.2017, 20:36:50] • [IP: 198.7.62.***]

Zabierać łapy precz od Jedynki. Jedynka rządziła, jak jeszcze Dziesiątka w condomie za oknem wisiała. Głupi pomysł, bardzo głupi pomysł. Ciecie kosztów i uważam, że zdublowane etaty zostaną zlikwidowane, a nauczyciele na bruk gęsiego do pośredniaka.

Oglądasz 1-125 z 125
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ 11.00 - Przejście na Plac Słowiański – zamknięcie ul. Armii Krajowej 11.15 - Plac Słowiański Uroczystości pod pomnikiem „Bohaterom Walki o Niepodległość Rzeczypospolitej” z udziałem asysty honorowej, z udziałem władz administracyjnych i samorządowych, służb mundurowych, Orkiestry Wojskowej, pocztów sztandarowych, organizacji, związków, stowarzyszeń, szkół oraz mieszkańców i gości. 1) zajęcie miejsca przez asystę honorową, 2) uroczyste podniesienie Flagi Narodowej na maszt i odegranie Hymnu Państwowego, 3) Apel Pamięci, 4) wystąpienie okolicznościowe Prezydenta Miasta Świnoujście, 5) składanie wiązanek kwiatów przez delegacje pod pomnikiem, 6) koncert Orkiestry Wojskowej pieśni patriotycznych z okazji Święta Narodowego Trzeciego Maja, 7) wyprowadzenie pododdziału honorowego i pocztów sztandarowych, 8) zakończenie uroczystości. ■ Zapraszamy na uroczystość odsłonięcia tablicy pamiątkowej w Świnoujściu, upamiętniającej kapelanów Wojska Polskiego zamordowanych w zbrodni katyńskiej Wydarzenie odbędzie się 05 maja 2025r., o godz. 10:00 w kościele pw. bł. ks. kmdr por. Władysława Miegonia przy ul. Piłsudskiego 43 w Świnoujściu. Tablica poświęcona jest kapelanom różnych wyznań i religii zamordowanym w zbrodni katyńskiej. Na tablicy figurują nazwiska wszystkich dotychczas ustalonych z imienia i nazwiska kapelanów, którzy zostali zamordowani w zbrodni katyńskiej. Tablica jest pierwszą tablicą nad Bałtykiem i pierwszą umieszczoną w kościele należącym do dekanatu Marynarki Wojennej. Z inicjatywy Stowarzyszenia Pamięć Kapelanów Katyńskich takich tablic powstało już 41, nie tylko w Polsce ale również w Stanach Zjednoczonych oraz Londynie. Projekt tablicy wykonany przez pracowników IPN OBUWiM Szczecin, koszty wykonania tablicy ze środków IPN Szczecin. W uroczystości wezmą udział m.in. wiceprezes Instytutu Pamięci Narodowej dr Mateusz Szpytma i dyrektor szczecińskiego Oddziału IPN Krzysztof Męciński ■