POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Poniedziałek [02.01.2017, 16:59:02] • Świnoujście

Joanna Agatowska o opinii SLD na temat tablicy upamiętniającej ofiary katastrofy smoleńskiej: SLD wyraża opinię negatywną dla zaproponowanej lokalizacji

Joanna Agatowska o opinii SLD na temat tablicy upamiętniającej ofiary katastrofy smoleńskiej: SLD wyraża opinię negatywną dla zaproponowanej lokalizacji

fot. Sławomir Ryfczyński

W związku ze złożeniem kolejnego wniosku przez przedstawiciela Klubu Gazety Polskiej w sprawie zlokalizowania w Świnoujściu na Pl. Słowiańskim (obok pomnika „Bohaterom Walk o Niepodległość Rzeczypospolitej”) tablicy upamiętniającej ofiary katastrofy smoleńskiej 10.04.2010 r. Zarząd Sojuszu Lewicy Demokratycznej w Świnoujściu w imieniu swoich członków, sympatyków i mieszkańców, którzy zwrócili się do nas z prośbą o interwencję - wyraża opinię negatywną dla zaproponowanej lokalizacji. W katastrofie tej zginęli przedstawiciele różnych organizacji, stowarzyszeń oraz ugrupowań politycznych, w tym również znaczące osobowości Sojuszu Lewicy Demokratycznej (Jerzy Szmajdziński, Jolanta Szymanek-Deresz, Izabela Jaruga-Nowacka), o których życiu, dokonaniach i tragicznej śmierci zawsze będziemy pamiętać i których pamięć szanujemy składając kwiaty i paląc znicze 10 kwietnia każdego roku na Cmentarzu pod pomnikiem katyńskim.

Dostrzegamy jednak, że na przestrzeni ostatnich lat działania polityczne jednego z ugrupowań partyjnych, zmierzają do zawłaszczenia i upolitycznienia tej wielkiej tragedii, która dotknęła nasze państwo. Na to nie może być naszej zgody ze względu na szacunek do tragicznej śmierci i bólu wszystkich rodzin ofiar katastrofy. Chcemy chronić przestrzeń publiczną przed potencjalnymi konfliktami na tle politycznym, gdyż uważamy, że nie służy to budowaniu zgody oraz jedności lokalnej i narodowej. Plac Słowiański jest i powinien pozostać miejscem, w którym mieszkańcy Świnoujścia gromadzą się jako lokalna wspólnota bez względu na różnice polityczne i światopoglądowe.

Rozumiejąc jednocześnie inicjatywę wnioskodawcy uważamy, że miejscem właściwym i temu przeznaczonym, w którym mogłaby zostać zlokalizowana taka tablica jest Cmentarz Komunalny lub jeden z kościołów. Przychylamy się tutaj do propozycji Prezydenta Miasta przekazanej na Sesji Rady Miasta w dn. 15.12.2016 r. o możliwej lokalizacji tablicy pamiątkowej w kościele pw. Matki Bożej Gwiazdy Morza, gdzie upamiętnienie znaleźli również mieszkańcy Świnoujścia, którzy zginęli w tragicznym wypadku autokaru pod Grenoble.

Uważamy jednocześnie, że środki finansowe na tablicę pamiątkową winny pochodzić z dobrowolnych wpłat pozyskanych w zbiórce publicznej przeprowadzonej przez wnioskodawców.

Z upoważnienia Zarządu SLD
Joanna Agatowska
Przewodnicząca SLD w Świnoujściu


komentarzy: 168, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-168 z 168

Gość • Środa [11.01.2017, 21:19:11] • [IP: 62.69.254.**]

Brawo opinia P. Agatowskiej I paru innych popierających jest zgodna z GW ale ucieszy się naczelny. Kościół Garnizonowy byłby dobrą lokalizacją i tu Agatowska i jej czerwone ludki nie mieli by nic do gadania.

Gość • Sobota [07.01.2017, 15:30:18] • [IP: 95.129.228.**]

Żmurkiewiczowi chyba nie zabraknie ROZUMU. Niech Kaczor postawi sobie w domu ołtarz z ofiarami. My mamy na cmentarzu i to czcimy. .WŚwinoujściu nie ma takiej OBCJI [[[[

Gość • Czwartek [05.01.2017, 23:38:15] • [IP: 62.69.229.**]

Dlaczego ma być jakaś tablica w kościele? A niech Żmurkiewicz stawia sobie taką tablicę na swoim budynku, w którym mieszka! A koło gazety polskiej może postawić w swoich mieszkaniach tyle pomników, ile tylko się zmieści. Dlaczego im większe dziadostwo, tym bardziej chce uszczęśliwić wszystkich dookoła?

masówka • Czwartek [05.01.2017, 22:03:25] • [IP: 88.156.235.**]

A może rozważyć w ogóle potrzebę instalowania takiej tablicy - czy musi być w każdej miejscowości w Polsce ? Mamy w kościele garnizonowym symbol upamiętniający śmierć admirała Andrzeja Karwety, który służył w naszej flotylli i wszyscy chcący oddać mu hołd zawsze mogą tam się udać. Z doświadczenia wiem, że pomysłodawcy różnorakich tablic, krzyży, postumentów, głazów itp., pierwsi o nich zapominają i. .. czyhają na kolejną okazję, by prywatnie i przez chwilę zaistnieć w partyjno-politycznym niebycie.

Gość • Środa [04.01.2017, 15:04:15] • [IP: 62.69.203.***]

Może pomnik tow. Dzierżyńskiego oddawał by najlepiej ducha naszego miasta ?Skoro ze srodowisk lewicowych dochodzą głosy że mord na gornikach w kopalni wujek podczas stanu wojennego to było wydarzenie kulturalne.To co powiedzą o strzelaniu z karabinów maszynowych do protestujących robotników w Trójmiescie w latach 70 że co to było" fiesta"?

Gość • Środa [04.01.2017, 13:54:06] • [IP: 83.11.83.***]

Ja i dość duża grupa moich znajomych nie kibicujemy różnym opcjom politycznym, zarówno prawo jak i lewostronnym, ale w PEŁNI !! popieramy negatywną opinię świnoujskiego SLD temacie tablicy smoleńskiej. NIE !! dla takiego obiektu na Pl. Słowiańskim.

Gość • Środa [04.01.2017, 10:22:55] • [IP: 37.47.151.**]

21.41.23 przynajmniej chociaż raz zrobili coś dla robotników. Co PZPR potem SLD zrobiło dla robotnika??

Gość • Środa [04.01.2017, 10:11:48] • [IP: 178.238.252.***]

farbowane lisy z PZPR_BIS wcale nie są za, są przeciwne ale w innym miejscu. Czyli są za, tylko głośno o tym nie mówią.

Gość • Środa [04.01.2017, 10:06:26] • [IP: 95.129.227.***]

Postawcie w parku Hansa. Wybudujcie dzielnice Smoleńśk & Kaczogród najlepiej tam gdzie krowy dojne wypasają i tam stawiajcie pomniki od Lenina do kaczora.

Gość • Środa [04.01.2017, 09:43:48] • [IP: 80.187.110.***]

Żeby wszystkich zadowolić proponuje tablicę w formie tabletu i przy jakieś większej uroczystości będzie wyświetlone to co sobie życzy PiS a na koniec mogą być jakieś reklamy, rozkład jazdy, info turystyczne itp.

Gość • Środa [04.01.2017, 08:52:18] • [IP: 62.69.229.**]

Ilość pomników i tablic w naszym kraju przewyższy ilość bunkrów jakie zbudowała Albania w obronie komunizmu.

Gość • Środa [04.01.2017, 04:58:37] • [IP: 185.13.108.***]

tablica tak, pomnik na razie nie. jestem za

Gość • Wtorek [03.01.2017, 23:18:06] • [IP: 92.42.114.**]

Gość • Wtorek [03.01.2017, 10:58:35] • [IP: 93.94.188.**]--i vice-versa matołku.

Gość • Wtorek [03.01.2017, 22:52:25] • [IP: 88.156.233.**]

Precz z tablicami, szczególnie tymi smoleńskimi. SLD ma rację, niech sobie PiS stawia badziewie na własnej działce.

Gość • Wtorek [03.01.2017, 21:41:23] • [IP: 95.91.227.***]

Gość • Wtorek [03.01.2017, 20:53:01] • [IP: 62.69.203.***] kiedy rydzyk rozliczy sie z pieniedzy na ratowanie stoczni gdanskiej??poczytaj o tym matolku z pislamu.

Gość • Wtorek [03.01.2017, 20:53:01] • [IP: 62.69.203.***]

Dlaczego nazywano ich kawiorową lewicą ? Może dlatego że kiedy oni żarli kawior i ośmiorniczki w restouracjach do których dojeżdżali swoimi Lamborgini i Porshe wiekszość Polaków była albo bezrobotna albo zasuwła za grosze.Gdzie jest forsa z FOZ gdzie kasiora za sprzedane polskie, banki, stocznie, huty i inne zakłady pracy?To oni spowodowali masową emigracje młodych ludzi z Polski.

Gość • Wtorek [03.01.2017, 20:31:44] • [IP: 80.245.183.***]

ja jestem za niestawianiem jej w ogole w naszym miescie niech jaro postawi sobie w domu i zrobi maly oltarzyk wokol tej tablicy spasiba

• Wtorek [03.01.2017, 20:07:10] • [IP: 80.245.177.***]

szkoda pieniedzy, ludzie puste kieszenie, gloduja, choruja, upadek kraju

Gość • Wtorek [03.01.2017, 19:21:24] • [IP: 37.47.141.***]

No to Zmuras znowu będzie wściekły na Agatowska bo Zmurkiewicz chce tablicy smoleńskiej a Agatowska nie chce. I wygląda na to że większość ludzi jej nie chce. Dzisiaj w pracy u mnie była dyskusja i ani jedna osoba nie życzy sobie takich moherowych tablic.

Gość • Wtorek [03.01.2017, 18:46:35] • [IP: 93.94.186.***]

ile ta Pani ma lat ?

Gość • Wtorek [03.01.2017, 18:10:34] • [IP: 95.91.227.***]

Jak musi byc tepy narod zeby takich debili z pislamu dopuscic do wladzy??

Gość • Wtorek [03.01.2017, 16:58:25] • [IP: 109.241.63.***]

Gazeta Polska niech sobie sprawi taką tablicę i powiesi sobie w redakcji, mnie już się rzygać chce od tych miesięcznic, apeli smoleńskich, itp. Wsadzić tych wszystkich pomyleńców do drugiego" Tupolewa" i wysłać ich do Smoleńska, może znowu będzie w Polsce normalnie.

Gość • Wtorek [03.01.2017, 16:41:05] • [IP: 80.245.182.**]

panie i panowie tej komunistycznoprawicowejipisowskokatolickiej ordy proszę czytać ze zrozumieniem tekst, kto jest wnioskodawcą tej tablicy, bo nie jest nią pani Agatowska, , widać, że niektórzy piszący z tej wyżej wymienionej ordy miłują bliniego swego, sami prezentują się w swojej całej krasie, typowi patrioci bez skazy, tylko przyjrzeć im się bliżej to strach się bać, jest mi wstyd za was.

Gość • Wtorek [03.01.2017, 16:32:54] • [IP: 80.245.182.**]

No właśnie, z jakiej to niby racji ma powstać tablica upamiętniająca ofiary katastrofy smoleńskiej, przecież my o nich pamiętamy i tablica tu nic ni zmieni, ofiary zostały pochowane w rodzinnych grobach i po co jeszcze te idiotyzmy, czy to coś zmieni, my wiemy kto organizował ten wylot i jak się to odbywało, i kto zaprosił tych nieszczęsnych ludzi na pokład, może być tablica jak wymienimy kto kazał lądować tym nieszczęsnym pilotom.a my wiemy kto, dla jakiegoś psychopaty z pisu i jego mocodawcy nie będę aprobować tego, żenada, my swoich zmarłych czcimy sami.

Gość • Wtorek [03.01.2017, 16:13:42] • [IP: 92.42.119.***]

Ciemność widzę bo co będzie jak pisowskie organizacje postawią jakąś szkaradkę wbrew radnym i nim ranne wstaną zorze pokropi to przewielebny z kościoła gdzie pisowski klub tej szemranej gazety się mieści? Gdyby jednak pomimo to radna Agatowska z odwagą godną Emilii Plater, Joanny D'Arc czy Dody Robaczewskiej (tej z tortem) ogłosiła, że z siekierą idzie wyrąbać to nielegalne ścierwo to pójdą za nią tłumy a wtedy prezydenturę ma już w kieszeni.

Gość • Wtorek [03.01.2017, 16:10:59] • [IP: 62.69.203.***]

Zamiast takiej tablicy powinno sie postawic pomnik wymieniajacych" Zolwiki".

Gość • Wtorek [03.01.2017, 15:43:50] • [IP: 94.254.226.***]

NIE DLA культ личност
080;??

SKS • Wtorek [03.01.2017, 15:33:57] • [IP: 94.254.226.***]

Jarosław powinien zmienić nazwisko na" Mobutu Sese Seko Kuku Ngbendu wa za Banga" :-)

Gość • Wtorek [03.01.2017, 15:33:18] • [IP: 62.69.203.***]

Opinia czerwonych lewakow jest taka jak jest, bo tam na laweczkach wysiaduje ich bazowy elektorat i dokonuje degustacji wszelkich plynnych wynalazkow. Tablica moglaby zaklocic ich spokoj.

Gość-czerwony • Wtorek [03.01.2017, 15:05:42] • [IP: 178.238.250.**]

Pomysłodawco/zbawco! Za wcześnie na pomnik. Jeszcze jednoznacznie nie ustalono czy był to zamach czy niezwykła katastrofa lotnicza. Co napisać na tablicy? Czy to bohaterowie co bohatersko zginęli broniąc polskiej racji stanu. Czy zwykli/niezwykli pasażerowie. A skoro zamach to i zamachowcy. Byli w samolocie, czy były to działania z zewnątrz. Jeżeli z zewnątrz no to ich skazać. Jeżeli wewnątrz to ich przynajmniej na tablicy nie umieszczać. Wpisy mówiący SLD-wców pomyje wylewają, jak widzą na wspólnej tablicy pana Szmajdzińskiego czy panią Szymanek- Deresz.

Gość • Wtorek [03.01.2017, 14:44:47] • [IP: 37.47.162.**]

A może na Mulniku ?

Gość • Wtorek [03.01.2017, 14:15:09] • [IP: 178.238.249.**]

Niektórzy liczą na amnezje narodu i zmieniają fakty. Listę pasażerów tego lotu ustalano na zaproszenie prezydenta Kaczyńskiego w pałacu prezydenckim i tylko to środowisko miało wpływ na to wydarzenie.Nie kłamać!

Gość • Wtorek [03.01.2017, 14:02:34] • [IP: 92.42.118.***]

Jaki szacunek dla komunistów?? Co wy pierd...cie?? To cale sld nigdy nie powinno powstać, do łagrów z nimi, tam jest ich miejsce

Gość • Wtorek [03.01.2017, 14:00:30] • [IP: 92.42.118.***]

A ta czarna wrona na pomniku czy tablicy na placu to co to jest? Zburzyć!! To jakaś profanacjq i nikt tego nie widzi

Gość • Wtorek [03.01.2017, 13:58:16] • [IP: 92.42.118.***]

Zadne sld tylko * PZPR!

Gość • Wtorek [03.01.2017, 13:40:08] • [IP: 80.245.189.***]

Brawo pani Agatowska tak trzymać

Gość • Wtorek [03.01.2017, 13:12:08] • [IP: 178.238.251.***]

Tablica-Pieniądze w błoto, kto jest winny jest jasne-Sprzeczko o samoloty, PO,

Gość • Wtorek [03.01.2017, 12:38:02] • [IP: 62.69.253.***]

Tutaj otrzymują tytuł Honorowy Obywatel Miasta -komunisci, więc czego można się spodziewać po postkomunistce?

Gość • Wtorek [03.01.2017, 12:37:57] • [IP: 46.170.136.**]

Radzę dokładnie przeczytać. Ta pani jest ZA. I chwała jej za to. Tak właśnie zaczęły się negocjacje. Cieszyć się należy, że SLD popiera ideę. Pani Jabłońska też poparła stanowisko pani Agatowskiej. Brawo!! Teraz tylko trzeba dojść do porozumienia co do miejsca. Jedyne czynniki co się na ten temat boją wypowiadać to...

Gość • Wtorek [03.01.2017, 12:37:07] • [IP: 94.254.226.***]

Może iświnoujście przeprowadzi sondaż: kto za, kto przeciw tablicy smoleńskiej na Pl. Słowiańskim ?

Gość • Wtorek [03.01.2017, 11:52:42] • [IP: 178.238.253.**]

Strzeliła sobie pani w stopę, skoro chce pani być prezydentem miasta, ta katastrofa to nie tylko ludzie z prawicy, ale z lewicy też, po co pani to było Miller przynajmniej milczy w tej sprawie a Czarzastego nikt nie traktuje poważnie, dała pani punkty Zmurkiewiczowi, jesteście wszyscy nieobliczalni, nie można wam ufac, niestety!

Gość • Wtorek [03.01.2017, 11:49:52] • [IP: 62.69.253.***]

Ta komunistka zapomina, że tam zgineli też jej wyznawcy.A pamięć i szacunek należy sie wszysikim nawet komunistom z wyjątkiem zbrodniarzy komunistycznych.Trochę refleksji i szacunku dla tych co zgineli.

Gość • Wtorek [03.01.2017, 11:38:48] • [IP: 95.129.224.***]

najważniejsze ze ubecja straci wysokie emerytury. tablica nie istotna...aaaahahahahahahaha!

Gość • Wtorek [03.01.2017, 11:22:50] • [IP: 92.42.116.***]

Opinia negatywna słuszna, ale podyktowana także przekonaniami tylko jednego z ugrupowań politycznych. Rzeczoną tablicę najlepiej będzie umieścić w obiecywanym na nowo przez PIS... tunelu.

Gość • Wtorek [03.01.2017, 11:21:59] • [IP: 178.238.247.**]

Popieram opinię i zdanie Pani J. Agatowskiej. Liczy się pamięć i nie ma potrzeby wystawiać kolejnych tablic.

Burek • Wtorek [03.01.2017, 11:20:38] • [IP: 92.42.118.***]

Kolesie z PiS-u obrzydzili nam już wszystko!. Obrzydzili nam Kościół, obrzydzili nam katastrofę smoleńską, media publiczne. Co jeszcze muszą nam obrzydzić, aby Naród się ocknął?.

Gość • Wtorek [03.01.2017, 11:16:55] • [IP: 93.198.76.***]

PANI JOANNA NA PREZYDENTA

Gość • Wtorek [03.01.2017, 11:08:23] • [IP: 80.187.110.***]

Kazimierz Michał Ujazdowski odchodzi z PiS. W końcu śpiący się obudził Brawo pełen szacun!

Gość • Wtorek [03.01.2017, 10:58:35] • [IP: 93.94.188.**]

Mnie to nie dziwi gdyż ta osoba musi musi mocno nienawidzić przemian dokonywanych w kraju, gdyż oznacza to definitywne odsunięcie m.in. komunistów od wszelkich wpływów i przywilejów a fakt, że ta osoba spycha lokalizację tablicy w ustronne miejsce nie chcąc się narażać " swoim " jest przykładem - dowodem jak bardzo jest uzależniona właśnie od nich. Dla mnie jest to niepojęte i niezrozumiałe do momentu gdy nadejdzie czas wyborów a wówczas wszystko jest już jasne dlaczego...??

Gość • Wtorek [03.01.2017, 10:48:41] • [IP: 109.241.63.***]

Oszołomy pisowskie

Gość • Wtorek [03.01.2017, 10:39:42] • [IP: 93.94.190.***]

Jak to jest, że kilku oszołomów z jakiegoś klubu wzajemnej adoracji narzuca całemu miastu tablice, które mają upamiętnić co? Zdradziecki zamach na umiłowanego brata umiłowanego wodza?

Piotr Groniec • Wtorek [03.01.2017, 10:34:14] • [IP: 109.243.157.***]

Bardzo słusznie. Miejsce na taka tablicę jest na cmentarzu.

Gość • Wtorek [03.01.2017, 10:09:37] • [IP: 83.21.74.**]

MUSZE NAPISAC SWOJĄ OPINIE NA TEN TEMAT, JESTEM ZA, , PIS, , ALE TE MIESIĘCZNICE I TE TABLICE UPAMIĘTNIAJĄCE KATASTROFE NIE POWINNY BYC W CAŁEJ POLSCE ROZMIESZCZANE, KAŻDEMU KTOS ZMARŁ, ZGINĄŁ, CZY TEŻ POWINIEN ROBIC MIESIĘCZNICE, TABLICE, TO JEST NIEFER DO INNYCH LUDZI KTÓRZY ODESZLI, CZAS Z TYM SKONCZYC.

Gość • Wtorek [03.01.2017, 10:09:30] • [IP: 80.245.179.***]

To, że nie tak PiS jak chorzy jego fanatycy, przesadzają z tablicami to się zgodzę, ale, p.komunistce . .."już nie pomoże puder róż"...za jej myśli i uczynki. Choć nie jestem pisowcem to i tak będę na nich głosował - precz z komuną

Gość • Wtorek [03.01.2017, 10:04:44] • [IP: 217.153.7.***]

Ochroń mnie Panie od pisowskiej zarazy

Gość • Wtorek [03.01.2017, 09:47:17] • [IP: 80.187.110.***]

Z niektórych wpisów wynika ze jak nie jesteś w PiS to jesteś komuchem itp.Żal mi tych bezmozgowców co by chcieli na siłę narzucić swoją wizję.

Gość • Wtorek [03.01.2017, 09:44:20] • [IP: 80.187.110.***]

Już została godnie upamiętnienia jak na króla przystało.Co może przebić Wawel?

Gość • Wtorek [03.01.2017, 08:58:04] • [IP: 95.129.227.***]

Dalej całujcie Heroda 2016 roku w du...

Gość • Wtorek [03.01.2017, 08:41:58] • [IP: 213.205.194.***]

Tragiczna smierc polskiego prezydenta powinna byc godnie upamietniana. Nie widzialbym niczego zdroznego gdyby tym miejscem byl plac Slowianski. Przy takiej negacji nie upieralbym sie jednak. Ustapilbym.Nie wdawal w pyskowki. Pani Joanna Agatowska nawet nie zdaje sobie sprawy, ze jest czescia wyrazania pogardy i przyzwolenia na brak okazywania szacunku.

Gość • Wtorek [03.01.2017, 08:27:58] • [IP: 79.186.76.**]

do xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx • Poniedziałek [02.01.2017, 22:05:31] • [IP: 80.245.188.**] - ty lecz się na nogi, bo na głowę już za późno.

Gość • Wtorek [03.01.2017, 08:06:27] • [IP: 95.129.224.**]

Kaczystan już dawno dotarł do Świnoujścia zaczęło się od gazoportu skończy się na pomnikach, ulicach, alejach, szkołach im najlepszego prezydenta i żaden radny się nie przeciwstawi bo ma świadomość że zemsta pisowców to grzebanie w życiorysie i w oświadczeniach majątkowych

Gość • Wtorek [03.01.2017, 08:01:55] • [IP: 46.170.248.***]

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 22:18:09] • [IP: 188.146.79.**-od pisowskiej zarazy

Gość • Wtorek [03.01.2017, 07:57:26] • [IP: 46.170.248.***]

Ofiar losu jest więcej niż ludzi żywych tak że pisiory dajcie sobie spokój, każdy jest pamiętamy przez rodzinę i przyjaciół i nikomu na siłę nie wciskajcie w pamięć swoich miernot.

Gość • Wtorek [03.01.2017, 07:27:59] • [IP: 80.245.189.**]

J.Agatowska niech SLD-PZPR zamieści MŁOtT i SIERP oraz czerwoną GWIAZDĘ. Całe częściej, że komuna się kończy.Równiesz w naszym mieście !!

Gość • Wtorek [03.01.2017, 07:27:50] • [IP: 93.94.191.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

LSD • Wtorek [03.01.2017, 05:49:23] • [IP: 178.238.253.**]

Proponujemy popiersie Putina !

Gość • Wtorek [03.01.2017, 03:07:37] • [IP: 94.254.234.**]

Tylko tablica? Co wy, ludzie! Proponuję pomnik, a jakże, do tego ławeczki, stoliczki, stragan z pamiątkami, kebab dla zgłodniałych no i koniecznie wychodek coby nie paskudzić.

• Wtorek [03.01.2017, 01:28:10] • [IP: 80.245.177.***]

w koncu troche rozsadku, opamiętania

Gość • Wtorek [03.01.2017, 01:11:14] • [IP: 80.245.188.**]

Świnoujście jest miastem naszpikowanym prawie w 95 procentach komunistami, dlatego nie dziwią mnie anty PiS - sowskie wpisy.

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 23:41:22] • [IP: 62.69.203.***]

SLD to polityczne zombi ledwie pozbylismy sie symboli partii ich protoplastów różnych Leninów, Stalinów i Dzierżyńskich a już niepodoba się im upamiętnianie ofiar katastrofy Smoleńskiej co innego jak byłby to Wańka w walonkach i onucach ale z pepeszą albo bohaterowie afery FOZ

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 23:33:16] • [IP: 95.129.227.***]

TABLICA NA KACZYCH ŁAPACH.

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 23:24:03] • [IP: 62.69.203.***]

Lewactwo niesolone.

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 23:17:25] • [IP: 80.187.110.***]

Brawo.!Z nimi trzeba delikatnie jak z chorym paranoikiem. W sumie to się zgadzamy ale w innym miejscu. I wilk syty i owca cała.Jedno mnie dziwi dlaczego te tablice, pomniki mają być rozsiane po całej Polsce? Jak te rodziny mają je wszystkie odwiedzić.Czy każdy Polak musi cierpieć za to?To jest szaleństwo w którym musimy uczestniczyć?Jak ktoś chce niech jedzie na Wawel i odda cześć.

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 23:11:16] • [IP: 80.245.188.***]

Do anonima z 22:05:31 : zamach na polską demokrację to realizuje od roku PiS, ale dla czytelników Gazety antyPolskiej jest to zbyt trudne do zrozumienia

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 23:09:20] • [IP: 188.146.173.***]

Plac Słowiański został zarezerwowany na popiersie Janusza Żmurkiewicza. Ta dyskusja jest jałowa. Jeszcze nie tak dawno była tam czerwona gwiazda na postumencie, oraz sierp i młot.

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 22:47:40] • [IP: 94.254.226.***]

Do [02.01.2017, 22:06:05] • [IP: 46.169.153.***] lepiej NIE! czego dotknie się PiS, to: KATASTROFA!! PS świerszczyk" gazetka polska" będzie sprzedawał tabliczki smoleńskie z doPiSkiem wyrób czekoladopodobny !!

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 22:28:39] • [IP: 92.42.113.**]

Bez referendum żadnych tablic.Jeśli PIS słucha głosu ludu. to lud zadecyduje.

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 22:18:09] • [IP: 188.146.79.**]

.." w imieniu mieszkańców którzy się do nas zwrócili" tzn jakich mieszkańców ?? komunistów, sbeków. tajnych współpracowników??.. tych co mordowali czy zadręczali Polaków a do niedawna pobierali wysokie emerytury właśnie za te straszne okropieństwa. ?? CZY O. TYCH. MIESZKAŃCÓW CHODZI.?? Szanowna. Obywatelko trzeba rozszerzyć myślenie a nie tylko patrzeć z pozycji swoich ambicji zawodowych bo Świnoujście to nie tylko ci jak wyźej czy. jak przewodnicząca ale też i normalnie mieszkańcy kochający swój kra wolny j wolny od czerwonej zarazy

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 22:14:26] • [IP: 37.47.191.**]

21.53.05 bo za twoich czasów okupantom składało się hołd. Synowie dwóch chłopów i dzika dbali o to przez 70 lat.

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 22:06:50] • [IP: 178.238.252.***]

21:21:53 potrafię. jednak postkomuchom ciężko jest w cokolwiek co by nie godziło w ich interesy wierzyć...

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 22:06:05] • [IP: 46.169.153.***]

Dobry pomysł przy wjezdzie do tunelu, zobaczycie jak pis szybko wybuduje wiedząc ze przed tablicą będzie czytany apel Smoleński.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx • Poniedziałek [02.01.2017, 22:05:31] • [IP: 80.245.188.**]

Sz. P. Joanno Agatowska, Smoleńsk to nie była zabawa w piaskownicy, to był zamach na Polską Demokracje, która obecnie z wielkim trudem odzyskuje to co powinno być 25 lata temu. O tym powinni widzieć przyszłe młode pokolenia aby w przyszłości nie dochodziło do ponownej degradacji Polskiego Państwa. Tablica upamiętniająca ofiary katastrofy Smoleńskiej powinna być czymś oczywistym i normalnym. Smoleńsk to nie klocki lego, tylko Historia Wolnej Polski o którą walczył Marszałek Piłsudski z Polskimi wrogami i zdrajcami, Narodu Polskiego. Wolności nie odzyskuje się na wieczność, trzeba o nią walczyć i pielęgnować. Pani Joanno, mam nadzieję że nie uległa Pani mediom finansowanym przez wrogi kapitał, dla obecnego Polskiego Rządu.

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 22:04:04] • [IP: 79.186.190.***]

Radna zapomniała, żeby jeszcze bardziej pokryć się warstwą wazeliny i wejść obecnej władzy hmmm no tam gdzie światło nie dochodzi, należy na tablicy umieścić rzeczownik" ..poległym...". Na Nowogrodzkiej w największej wsi w Polsce to się spodoba.

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 21:54:01] • [IP: 95.160.155.**]

daj spokuj kobieto nie właź w dupę PIsowi

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 21:53:20] • [IP: 93.94.187.***]

Proponuję umieścić tablicę przy wjeździe do tunelu.

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 21:53:05] • [IP: 95.129.224.**]

Agatowska ma racje, kiedyś na pl. słowiańskim stał pomnik marynarza Polskiego i Radzieckiego składano pod nim wieńce, ponieważ , , komuś''przeszkadzał przeniesiono go w ustronne miejsce na byłym cmentarzu radzieckim.Dziwi fakt że przez wiele lat stał sobie spokojnie i nikogo nie drażnił. Obecnie Polacy są podzieleni i tylko czekać kiedy dojdzie do wojny domowej tak jak w carskiej Rosji.Wielki szacun dla Ryśka i KODU kijoskiego.

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 21:46:36] • [IP: 5.60.158.*]

Agatowska uzgodniła stanowisko z Palikotem. Kim jest Palikot każdy Polak wie.

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 21:46:25] • [IP: 92.42.113.**]

Już Żmurkiewicz z pisowcami ochrzcili gazo-kocioł.To chyba starczy jak na wytrzymałość tak małego miasta Więcej nie chcemy, po prostu nie życzymy sobie!

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 21:41:53] • [IP: 95.160.155.**]

w twojej piwnicy sobie powieś

AGENDA 21 • Poniedziałek [02.01.2017, 21:25:51] • [IP: 80.245.178.***]

AD: Poniedziałek [02.01.2017, 18:38:59] • [IP: 92.42.114.***] TAK SIĘ ROBI KASĘ. PRZYNAJMNIEJ GAZETA POLSKA NA TRAGEDII SMOLEŃSKIEJ ZAROBIŁA. CYTAT Z INTERNETU : Obecnie nie muszą już tak chodzić za kasą i brać się za łby, gdyż sponsoruje ich SKOK, a ponadto zarobili krocie na katastrofie smoleńskiej produkując i sprzedając masowo książki, filmy i inne gadżety związane z tą tematyką. Brakowało tylko chyba kubków i breloczków z wizerunkiem rozczłonkowanego TU-154. Gwiazdą ostatnich miesięcy w „GP” jest polakożerca Dawid Wildstein, syn Bronisława. Dawidek twierdzi, np. że żydokomuna to mit, a zbrodni w Jedwabnem dokonali Polacy.

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 21:24:27] • [IP: 94.254.226.***]

Chyba polubię Panią Agatowską?

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 21:21:53] • [IP: 37.47.166.***]

Te glupiomadry filozof 20.52 czytać ze zrozumieniem nie potrafisz?

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 21:20:47] • [IP: 92.42.114.**]

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 21:00:40] • [IP: 217.210.5.*] Tablica wam przeszkadza?dajcie spokoj dla" Swietego spokoju."Zajmijcie sie parkingami..."a nie zakichaną tablicą.

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 21:18:24] • [IP: 88.156.233.**]

Do ETO: Mylisz się. SLD nie jest trochę mądrzejsze. SLD jest DUŻO mądrzejsze niż myślisz. I brawo za to stanowisko. Dość już oszołomstwa smoleńskiego.

realista • Poniedziałek [02.01.2017, 21:17:05] • [IP: 92.42.112.***]

zacznijmy celebrować wszystkie tragedie. marynarzy co nie powrócili z morza. górników co nie wyjechali na powierzchnie, ofiary kolizji drogowych itd, będzie fajnie.Jak słyszę Smoleńsk to od razu zaparzam herbatę miętową -dlaczego zapytaj farmaceutę

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 21:16:50] • [IP: 94.254.228.**]

SLD wwyczuło pseudo ważny temat. Byleby zaistnieć. A w sprawach ważnych albo nie mają nic do powiedzenia albo sypią piach w koła. Sztuka pozorowania działań.

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 21:16:34] • [IP: 88.156.234.***]

Patologia smoleńska.Niech sobie zamontują tablicę na Księżycu!

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 21:00:40] • [IP: 217.210.5.*]

Tablica wam przeszkadza?dajcie spokoj dla" Swietego spokoju."Zajmijcie sie parkingami, tunelem, domem starcow dla naszych rodzicow, budowa mieszkan dla wszystkich, szpitalem, lobuzami, smieciami przed blokami, PLACEM - PCHLI TARG, az wstyd tam sie pokazac prze turystami i sasiadami za szlabanu itp.dosc jak narazie.

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 20:52:23] • [IP: 178.238.252.***]

" wyraża opinię negatywną dla zaproponowanej lokalizacji" Czyli jakaś lokalizacje by widziała??A widzenie to jest uzależnione od poparcia w wyborach na burmistrza?. jak to ona i jej posunięta na historyczny śmietnik partyjka, jest za nawet przeciw. O ile coś z tego mamy.

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 20:45:37] • [IP: 94.254.226.***]

Ma kobita jaja, brawo 👏

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 20:44:28] • [IP: 92.42.114.**]

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 19:26:27] • [IP: 178.238.249.***]-przebudź się, przemyj oczy i idź się dotlenić.

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 20:43:16] • [IP: 92.42.117.***]

Dajcie już spokój kolejna tablica potem pomnik bo tablica to za mało nie popadajmy w paranoję!!Szkoda ludzi ale to już się staje obłędem !!

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 20:42:36] • [IP: 92.42.114.**]

ETO • Poniedziałek [02.01.2017, 18:42:04] • [IP: 200.59.10.**] a zjeżdżaj w pis-..u-nie graj nieżyjącymi.

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 20:37:33] • [IP: 92.42.119.**]

kolo pomnika to na pierwszym miejscu moglby byc pomnik Pilsudskiego, wszak sie zasluzyl krajowi

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 20:29:46] • [IP: 80.245.188.*]

ubecja rzadzi tym miastem. byznesmeny spod znaku esbecji. na razie sie wylgali. na razie

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 20:09:59] • [IP: 92.42.117.***]

Jedynym rozsądnym miejscem jest wnętrze jednego z nasz kościołów, gdzie będzie można odprawiać tygodniówki, miesięcznice, rocznice, ku zadowoleniu PIS u i kościoła.(kościół bardzo dużo zawdzięcza PIS owi.)

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 20:08:14] • [IP: 46.76.209.***]

Popieram !

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 20:05:11] • [IP: 83.11.152.***]

Pełne poparcie. Uzasadnienie bardzo rzeczowe. Bardzo się cieszę.

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 20:05:04] • [IP: 77.253.198.**]

ponownie wskazuję najlepszą lokalizację - obok pamiątek po krasnoarmijcach wara od ulic i placów naszego pięknego miasta, jeżeli dewotom to nie odpowiada - nic łatwiejszego wyjechać do klasztoru. Świnoujście liczy sobie kilkadziesiąt tysięcy mieszkańców którzy również mają prawo do wypowiedzi. a pro po likwidowaliśmy pamiątki jedynie słusznego systemu politycznego możemy również i po pisie Ludzie trochę szacunku dla umarłych - oni by sobie tego nie życzyli

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 20:04:51] • [IP: 178.238.246.**]

NAPRAWDE Z TYM SMOLENSKIEM TO PRZESADA-PO JAKIEGO CIORTA MA BYC TA TABLICA WSZYSCY OSZALELI ZROBIC TABLICE NA CMENTARZU.POPIERAM PANIA AGATOWSKA-NIE MUSIMY SIE PODOBAC PARTI PIS.

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 20:00:48] • [IP: 80.245.184.*]

Jest już port gazowy nazwany to wystarczy a na tablice przy karsiborach dużo miejsca.

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 19:47:13] • [IP: 95.129.229.***]

Osadnicy Ziem Zachodnich niszczyli cmentarze i pomniki żołnierzy niemieckich (tych walczących z Rosjanami) a teraz witamy ich z otwartymi ramionami, inni usuwali nagrobki Żydów a dzisiaj mają ich w Rządzie itp.. .. Pomniki śmierci powinny być w miejscach spokoju i zadumy a pomniki radości i szczęścia w miejscach publicznych o dużym ruchu.

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 19:36:25] • [IP: 188.146.93.***]

Popieram pania Agatowska.Zmurek w domu niech sobie taka tablice zrobi z data nastepnych wyborow bo mam nadzieje ze ludzie pogonia go w koncu a pisiory to na chacie w kiblu niech sobie powiesza taka tablice bedzie im lzej jak tam beda wchodzic

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 19:28:34] • [IP: 77.254.94.**]

Tablica pamiątkowa jeśli musi być, to na cmentarzu i na koszt gazety polskiej a nie z naszych lokalnych podatków.

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 19:26:27] • [IP: 178.238.249.***]

CAŁKOWICIE NIE ZGADZAM SIĘ Z PANIĄ AGATOWSKĄ - ŻYCIE JEST DŁUGIE KOMUCHY WYMRĄ A MŁODZI PRZEKONAJĄ SIĘ KTO NAPRAWDĘ DBA O ICH PRZYSZŁOŚĆ...

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 19:23:09] • [IP: 188.146.162.***]

Tak trzymac! Nie nie nie i jeszcze raz nie dla tablic

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 19:12:25] • [IP: 92.42.115.***]

Najlepsza LOKALIZACJA była by na POSESJI (Prezyd. lub popleczników)i oczywiście z własnych środków nie wyrażamy zgody

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 19:09:45] • [IP: 80.245.187.**]

nie dla tablicy

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 18:48:57] • [IP: 109.241.63.***]

Mieszkam na Pl Słowiańskim i nie życzę sobie żadnych tablic Kaczyńskich...

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 18:48:07] • [IP: 88.156.233.***]

Już Petru i Kijowski też mają mieć tablice.. ..na biurze PO.

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 18:45:53] • [IP: 92.42.112.***]

Kościoły to komuszki zostawcie w spokoju bo to święte miejsce. Nie zamieniajcie towarzysze kościoła w siedzibę komitetu SLD. W naszym lokalnym kościele już kilka lat temu powiesili tablicę z nazwiskiem honorowego członka ROTARY CLUB. Cmentarz to staje się powoli miejscem dla spadających lokalnych gwiazd SLD. Dziwne że tablica ku czci tow. Goździka nie znajduje się na cmentarzu ale jest koło dworca PKP.

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 18:44:53] • [IP: 62.69.229.**]

Tablice ofiar katastrofy, niech każdy chętny postawi sobie w domu.I to wystarczy.

ETO • Poniedziałek [02.01.2017, 18:42:04] • [IP: 200.59.10.**]

Myślałem że SLD jest trochę mądrzejsze. Szkoda że z nienawiści do dobrych ludzi i wam odebrało rozum. Wstyd mi za idiotyczne komentarze, za świnoujście. Wyprowadzam się z tego komuszego miasta bo mnie na to stać. Nie chcę patrzeć na tych złych i nienawistnych ludzi.Niech was diabli wezmą.

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 18:39:40] • [IP: 81.173.128.*]

Ofiarami to sa wszyscy ktorzy glosowali na pisiorow, ktorzy tumania Polakow o przyczynach katastrofy wiedzac dobrze kto kazal ladowac. Szkoda ludzi, lecz prawdy Jarek z Antkiem nigdy nie zakamufluja na ich znany sposob.

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 18:38:59] • [IP: 92.42.114.***]

Komu jest potrzebna tablica?? Niech kazdy PISIOR wyryje sobie w swoim domu na scianie nazwiska

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 18:36:37] • [IP: 79.186.221.***]

Tak trzymać.

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 18:34:27] • [IP: 94.254.226.***]

Asia - brawo

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 18:33:14] • [IP: 92.42.119.***]

A co będzie jak pod osłoną nocy, przy pomocy pisowskiego wojska i pisowskiej policji, postawią jakiegoś koszmarka? Ruszy ich ktoś?

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 18:32:24] • [IP: 37.47.177.***]

Pani Joanna ma rację trzeba na daną sytuację spojrzeć perspektywicznie

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 18:31:03] • [IP: 88.156.235.**]

Super za odwagę Pani Agatowska tak trzymać, niech zbierają kasę jak chcą mieć tablicę i rzeczywiście miejsce takiej tablicy w kościele. Maja już gazoport dosyć tych rządów pisiorów w Świnoujściu/tak nazywa ich Pani prof. STANISZKIS/ i ja też.

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 18:30:32] • [IP: 80.245.179.***]

92.42.119. - jedź do Gorzowa się leczyć - już najwyższy czas!!

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 18:25:46] • [IP: 80.245.186.***]

PIES BOLEK MA TABLICE PAMIATKOWA, A NAJBARDZIEJ PRAWY I UCZCICWY PREZYDENT NIE MOZE ?!!

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 18:23:52] • [IP: 88.156.232.***]

POPIERAM NEGATYWNĄ OPINIĘ GG

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 18:23:47] • [IP: 80.245.186.***]

chyba pani samej siebie nie slyszy i nie rozumie, na takim stanowisku trzeba byc elasycznym!!Chodzi pani na Msze Sw z roznych okazji medialnych, gdzie jest pani w tzw. szpicy, dlaczego nie chce pani wyrazic zgody na pomnik?W czym i komu moze to przeszkadzac, przeciez zamiast jednej lawki z menelami niech stoi pomnik smolenski.Nie tak dawno przezyla pani smierc szwagra czyli w miare bliskiej osoby, chowanego z rytualem katolickim i nie przeszkadzalo to pani?Jezeli w tym komuszym miescie jestesmy mniejszoscia to tez nalezzy sie nam szcunek!!Czekamy na taki pomnik!Jasne?!!

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 18:23:38] • [IP: 80.245.178.***]

Brawo Joanna. Masz mój głos i mojej rodziny! Żadna Beton Lady ani Żmurek przekszta ani /pi, pi.../Sujka.

AGENDA 21 • Poniedziałek [02.01.2017, 18:22:46] • [IP: 80.245.178.***]

PROPONUJE TABLICĘ UMIEŚCIĆ W LOKALU KLUBU GAZETY ŻYDOWSKIEJ, ALBO NA KOŚCIELE.

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 18:13:20] • [IP: 31.0.69.***]

W pełni popieram panią Agatowska.Dość już tych rocznic w naszym ktaju.

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 18:11:08] • [IP: 109.241.63.***]

Gazoport wystarczy, ewentualnie dodatkowo w tym kościele

Marek • Poniedziałek [02.01.2017, 18:08:02] • [IP: 95.129.227.***]

Zgadzam się w pełni z wypowiedzią Pani Przewodniczącej.

𝚫𝐥𝐟𝛂─01 • Poniedziałek [02.01.2017, 18:05:51] • [IP: 62.69.231.***]

A na Hansa?

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 18:02:33] • [IP: 178.238.253.***]

Popieram.

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 17:56:52] • [IP: 94.254.227.**]

Brawo Agatowska. Nie daj się stłamsić tej garstce fanatyków. Niech znają swoje miejsce w szeregu. Suweren cię popiera.

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 17:56:22] • [IP: 80.245.188.**]

o będą problemy przy wyborach

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 17:55:10] • [IP: 178.238.250.***]

zgadzam się z Pania Agatowską mam juz dosyc miesicznic, awantur sejmowych, dzielenia Polaków na gorszych i lepszych!!Jesteśmy jednym narodem który dużo wycierpiał i nie potrzebujemy wojny domowej!!

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 17:52:37] • [IP: 62.69.241.***]

Prędzej czy później takie tablice powstaną na każdym osiedlu, przy każdej szkole, kościele, urzędzie, itp. Kaczyński i tak niedługo świętym zostanie. Ludzie będą się modlić do niego i do jego brata-bliźniaka. Już krzyczą: Jarosław Polskę zbaw. SLD jest za burtą. Cała opozycja jest słaba i będzie coraz słabsza. Poczekajmy tylko na nowe wybory samorządowe.

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 17:49:12] • [IP: 62.69.254.***]

Bardzo rzeczowa i rozsądna jak zwykle wypowiedż. Zgadzam się z nią.

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 17:48:26] • [IP: 62.69.253.***]

W pełni zgadzam się z Panią Agatowską.

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 17:46:09] • [IP: 83.11.169.**]

Pzed każdym wejściem na plażę.

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 17:42:54] • [IP: 88.156.233.***]

Oczywiście na cmentarzu i za pieniądze Prezesa PIS.A tak moim skromnym zdaniem po co ta tablica. Przestali by w końcu z tymi tablicami.

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 17:42:21] • [IP: 92.42.114.***]

Proszę podać konkretne nazwiska i co robią i ile lat mieszkają w Świnoujściu. Autorzy najgłupszego pomysłu na pomnik w dziejach Świnoujścia. Bohaterzy od pomysłów na pomnik macie odwagę przedstawiać pomysły, a sami siedzicie jak myszy pod miotłą. Jestem przeciwna takiej tablicy. Ale jak ma być tablica to obok pomnika katyńskiego lub tych uschniętych patyków Maria i Lech. Można też taką tablice zawiesić na słupie na Moherowym Rondzie

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 17:41:07] • [IP: 88.156.233.**]

SLD jak zwykle z rozsądkiem.

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 17:40:03] • [IP: 178.238.246.***]

opinia negatywna -pełna zgoda

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 17:38:46] • [IP: 178.238.253.**]

Zgadzam się z Panią Agatowską.

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 17:37:44] • [IP: 80.94.29.**]

Z SLD a mądrze mówi.

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 17:37:21] • [IP: 95.129.228.***]

Brawo Aga

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 17:33:40] • [IP: 62.69.251.**]

Pełna zgoda. Brawo Pani Agatowska!

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 17:27:51] • [IP: 80.245.191.***]

Popieram panią Agatowską w tej kwestji, niech mieszkańcy zadecydują co ma być w ich mieście a nie jakiś klub gazety polskiej. Mamy gazoport im Lech Kaczyńskiego i wystarczy nie róbcie z niego Boga.

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 17:27:22] • [IP: 92.42.119.**]

A ja się nie zgadzam z Agatowską. Uważam, ze Pl.Słowiański jest bardzo dobrym miejscem dla takiej tablicy. A jak przez lata SLD zawłaszczało wszystko i wszystkich, to było dobrze? Nikt nie miał prawa głosu i innego sądu, niezgodnego z linią partii. Więc w czym ta pani ma teraz problem? Przecież ona i jej towarzysze robili i robią tak od lat. Więc powinna przyklasnąć temu pomysłowi. A dobrowolne wpłaty może pani sobie wsadzić w tyłek. Swoje pomniki, imprezy, rauty, dziki i wiele innych rzeczy, finansujecie z naszych, publicznych pieniędzy, więc tą tablicę, ja sobie również życzę, opłacić z naszych podatków. Przynajmniej coś zostanie dla pamięci, a nie wszystko w waszej kieszeni. Takie jest moja zdanie, towarzyszko z SLD.

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 17:26:18] • [IP: 80.245.189.***]

Bardzo dobra, rzeczowa odpowiedż, brawo p. Agatowska

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 17:22:15] • [IP: 95.129.224.***]

Popieram!

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 17:22:14] • [IP: 178.238.249.**]

Bardzo rozsądna lokalizacja i wypowiedź pani Agatowskiej.

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 17:18:52] • [IP: 88.156.206.**]

Zgadzam sie z pania Agatowska

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 17:16:13] • [IP: 93.94.188.***]

Na.cmentarzu owszem ale za pieniądze klubu PiS lub prezesa chyba ich na to stać!!

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 17:14:33] • [IP: 178.238.253.**]

Tym razem zgadzam sie z P.Agatowską.Właściwe miejsce upamiętnienia katastrofy w Smoleńsku to cmentarz.Ludzie nie przeginajcie z tymi pomnikami.

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 17:14:20] • [IP: 46.231.62.***]

On chce" odkupić" swoje grzechy a towarztsze mu przeszkadzają.

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 17:11:16] • [IP: 80.245.188.***]

Nie przesadzajcie...

Gość • Poniedziałek [02.01.2017, 17:10:19] • [IP: 77.254.91.***]

Bardzo Pani dziękuję za wypowiedziane słowa.cmentarz jest najlepszym wyjściem z tej sytuacji lub kościół.Nie ma zgody nawet naszych mieszkańców.Postawa właściwa dziękuję.

Irena • Poniedziałek [02.01.2017, 17:05:13] • [IP: 81.204.98.**]

No brawo! Rzeczowo i konkretnie, lubie takie wypowiedzi.Zgadzam sie calkowicie z pania Agatowska.

Oglądasz 1-168 z 168
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ 11.00 - Przejście na Plac Słowiański – zamknięcie ul. Armii Krajowej 11.15 - Plac Słowiański Uroczystości pod pomnikiem „Bohaterom Walki o Niepodległość Rzeczypospolitej” z udziałem asysty honorowej, z udziałem władz administracyjnych i samorządowych, służb mundurowych, Orkiestry Wojskowej, pocztów sztandarowych, organizacji, związków, stowarzyszeń, szkół oraz mieszkańców i gości. 1) zajęcie miejsca przez asystę honorową, 2) uroczyste podniesienie Flagi Narodowej na maszt i odegranie Hymnu Państwowego, 3) Apel Pamięci, 4) wystąpienie okolicznościowe Prezydenta Miasta Świnoujście, 5) składanie wiązanek kwiatów przez delegacje pod pomnikiem, 6) koncert Orkiestry Wojskowej pieśni patriotycznych z okazji Święta Narodowego Trzeciego Maja, 7) wyprowadzenie pododdziału honorowego i pocztów sztandarowych, 8) zakończenie uroczystości. ■ Zapraszamy na uroczystość odsłonięcia tablicy pamiątkowej w Świnoujściu, upamiętniającej kapelanów Wojska Polskiego zamordowanych w zbrodni katyńskiej Wydarzenie odbędzie się 05 maja 2025r., o godz. 10:00 w kościele pw. bł. ks. kmdr por. Władysława Miegonia przy ul. Piłsudskiego 43 w Świnoujściu. Tablica poświęcona jest kapelanom różnych wyznań i religii zamordowanym w zbrodni katyńskiej. Na tablicy figurują nazwiska wszystkich dotychczas ustalonych z imienia i nazwiska kapelanów, którzy zostali zamordowani w zbrodni katyńskiej. Tablica jest pierwszą tablicą nad Bałtykiem i pierwszą umieszczoną w kościele należącym do dekanatu Marynarki Wojennej. Z inicjatywy Stowarzyszenia Pamięć Kapelanów Katyńskich takich tablic powstało już 41, nie tylko w Polsce ale również w Stanach Zjednoczonych oraz Londynie. Projekt tablicy wykonany przez pracowników IPN OBUWiM Szczecin, koszty wykonania tablicy ze środków IPN Szczecin. W uroczystości wezmą udział m.in. wiceprezes Instytutu Pamięci Narodowej dr Mateusz Szpytma i dyrektor szczecińskiego Oddziału IPN Krzysztof Męciński ■