POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Niedziela [29.01.2017, 21:48:19] • Świnoujście

Czytelnik zastanawia się, czy nie ma konfliktu interesów w szpitalu

Czytelnik zastanawia się, czy nie ma konfliktu interesów w szpitalu

Autor: 18percentgrey(fot. Fotolia.com )

Członkiem Rady Nadzorczej świnoujskiego szpitala jest, chirurg, Bartłomiej Szablewski, który nadal prowadzi prywatną praktykę lekarską w Świnoujściu – pisze jeden z naszych Czytelników. – Członkowie rady nadzorczej w związku z wykonywanymi przez siebie funkcjami bardzo często uzyskują dostęp do poufnych dokumentów, dotyczących działalności spółki, których treść może być z łatwością wykorzystana przy prowadzeniu działalności konkurencyjnej.

Obowiązek lojalności i zakaz konkurencji członka zarządu nie budzi wątpliwości - zaczyna swój list nasz Czytelnik - ponieważ prowadzenie przez członka zarządu innej działalności gospodarczej może w wielu przypadkach prowadzić do konfliktu interesów pomiędzy interesem prywatnym członka zarządu a interesami spółki. Ustawodawca nie wprowadził podobnych obowiązków w stosunku do członków rad nadzorczych jednak okoliczność, iż członkowie rady nadzorczej w związku z wykonywanymi przez siebie funkcjami bardzo często uzyskują dostęp do poufnych dokumentów, dotyczących działalności spółki, których treść może być z łatwością wykorzystana przy prowadzeniu działalności konkurencyjnej.

Pomimo braku w kodeksie spółek handlowych wyraźnego przepisu nakładającego na członków rady nadzorczej obowiązku lojalności, w doktrynie prawa handlowego, taki obowiązek istnieje, a interpretowany jest na podstawie wielu norm zawartych w k.s.h. oraz w kodeksie cywilnym – kontynuuje nasz Czytelnik. – Nadzór sprawowany przez członków rady nadzorczej sprawowany jest nie w ich własnym interesie, ale w interesie spółki. Wobec tego członek rady nadzorczej jest zobowiązany do zachowania lojalności w stosunku do spółki, a tym samym prowadzenie przez niego działalności konkurencyjnej może zostać uznane za naruszenie tego obowiązku, co może ostatecznie prowadzić do jego odpowiedzialności cywilnej (art. 471 k.c. oraz art. 483 § 1 k.s.h.).Pan Szablewski pomimo pełnienia funkcji członka zarządu świnoujskiego szpitala nadal prowadzi prywatną praktykę lekarską w Świnoujściu.

Poprosiliśmy, by do listu Czytelnika odniósł się wywołany Bartłomiej Szablewski. Ten jednak milczy.

Czytelnik zastanawia się, czy nie ma konfliktu interesów w szpitalu

fot. Sławomir Ryfczyński

Dorota Konkolewska, prezes Szpitala Miejskiego w Świnoujściu sp. z o. o. odsyła zaś do magistratu.

Czytelnik zastanawia się, czy nie ma konfliktu interesów w szpitalu

fot. Sławomir Ryfczyński

- Kompetencje w tym zakresie należą do właściciela- Gminy Miasto Świnoujście reprezentowanej przez Prezydenta Miasta - wyjaśnia.

A Urząd Miasta?
- Nie ma żadnych przeciwwskazań prawnych do powołania Pana Bartłomieja Szablewskiego w skład Rady Nadzorczej Szpitala Miejskiego – twierdzi rzecznik prezydenta Robert Karelus. - Jego osoba - w tym wiedza merytoryczna , praktyczna oraz profesjonalizm – gwarantują, iż będzie działał dla dobra tej tak ważnej dla wszystkich mieszkańców miasta placówki służby zdrowia.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 58, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-58 z 58

Gość • Wtorek [14.02.2017, 08:03:51] • [IP: 95.160.156.***]

najwyższy czas by sejm uchwalił oddzielenie prywatnej praktyki od państwowej czyli jeśli ma prywatny gabinet nie pracuje w państwowym szpitalu ALBO< albo i wówczas za nasze pieniądze byśmy byli Uczciwie leczeni a tak to na państwowym wikcie prywatny folwark.

Gość • Sobota [04.02.2017, 12:43:13] • [IP: 95.160.156.***]

Najwyższy czas, by sejm uchwalił że lekarz ma ALBO prywtną działalność, albo NFOZ to taskie proste uczciwe postawiennie sprawy. a tak to część lekarzy w państwowych placówkach ma prywatny folwark tajemnica wszem wiadoma.

Gość • Wtorek [31.01.2017, 20:55:32] • [IP: 62.69.203.***]

Zgadzam się z wieloma opiniami ze nalezy dokładnie przeswietlic podwojnym rentgenem sternika Hospicjum Przystan- gdzie zapewnienia z przed lat o otwarciu nowego hospicjum

Gość • Wtorek [31.01.2017, 14:58:27] • [IP: 62.69.203.**]

Sądząc po wpisanych paragrafach i innych przytoczonych w artykule prawnych stwierdzeń.Szanowny czytelnik to niejaki Stanisław M.To ten co uciekł ze szpitala w dziurawych skarpetkach bo nie płacił składek ZUS i nie był ubezpieczony.Teraz się mści bo jedyna słuszna partia górą, a on wypłynie jak zaczną się wybory samorządowe.

Gość • Wtorek [31.01.2017, 13:10:47] • [IP: 93.94.186.***]

W temacie POZ nic nie można zrobić. Każdy może sie, " przestraszyć" o swoje zdrowie.

Gość • Wtorek [31.01.2017, 11:51:42] • [IP: 62.69.253.**]

Do **31.0.70.**** Jestem ZA. Uwazam tez, ze powinno sie zalatwic sprawe POZ. Jest wyraznie napisane(na tablicy naprzeciwko recepcji) ze POZ przyjmuje przypadki nagle a ludzie z poradni zrobili sobie przychodnie rodzinna.Nie chca czekac w kolejce do swojego, lekarza jazda do spitala.. Jezeli przypadek nie jest nagly to Pani Prezes powinna wprowadzic oplaty. Tak jak za bezpodstawne" uzycie" karetki.Nie moze zrobic kupki- do POZ, trzy dni temu skaleczyl sie w paluszek -do POZ, dzieckop z temp. 37.0 do POZ...etc Pani Prezes prosze przemyslec.

Gość • Wtorek [31.01.2017, 11:41:06] • [IP: 62.69.253.**]

Do **31.0.70.**** Jestem ZA.

Gość • Wtorek [31.01.2017, 08:36:10] • [IP: 93.94.186.***]

Oczywiście, że przed Panią Konkolewską w szpitalu zarządzanie było bardzo złe. To właśnie ta Pani w końcu zajęła się po kolei wszystkim co potrzeba. BRAWO!

Gość • Poniedziałek [30.01.2017, 22:15:06] • [IP: 85.128.142.**]

do gość IP: 37.47.141.*, co to znaczy" kupa kasy", jak taki zorientowany to może radny, albo jeszcze wyżej (tudzież zwolennik), którego d.pa boli, że Pani Prezes radzi sobie lepiej niż poprzednicy i osiąga swoją ciężką pracą sukcesy, co za zwierzchnictwa poprzedniczki jakoś nie miało miejsca. Trochę miej zawiści i może też warto zacząć ocenianie innych po ocenieniu siebie.

Gość • Poniedziałek [30.01.2017, 21:46:29] • [IP: 37.47.141.*]

Lizusie z 19.26 a przed tą wielka panią prezes to nic nie bylo? Kierować szpitalem jak się dostaje kupę kasy z podatkow mieszkańców to słaba sztuka a opinie ludzi ciągle fatalne. Co z tego że jest 3 dermatologow po kilka godzin każdy skoro brakuje innych ważniejszych specjalistów np endokrynologa. Jak pani prezes tala wielka to niech go załatwi i przy okazji kontrakt z NFZ. Ludzie nie są głupi i potrafią ocenić co jest prawdziwym sukcesem a co manipulacja, że niby ciemny lud to kupi?

Gość • Poniedziałek [30.01.2017, 20:49:58] • [IP: 77.88.191.**]

Szpital działa coraz sprawniej. To nie zła wola ale fatalne finasowanie przez NFZ powoduje kolejki.

Gość • Poniedziałek [30.01.2017, 20:48:15] • [IP: 80.50.26.***]

Widać po komentarzach pani z IP:95.129.228.**, że ma poważne problemy psychiczne i jakiś mocny uraz do Pani Prezes, bo na jednej stronie w ciągu ok 3 godzin napisała aż 4 negatywne komentarze. Powtarza się to IP przy każdej informacji na temat szpitala i Pani Prezes, i to po kilka razy.Tylko współczuć.

Gość • Poniedziałek [30.01.2017, 19:54:44] • [IP: 95.129.228.**]

PROFESJONALNA SIĘ ZNALAZŁA śmiechu warte.Kobieto zejdż na ziemię...Jak ci przykro po co czytasz. Wscipski nos wtykasz do komentarzy. ...

Gość • Poniedziałek [30.01.2017, 19:53:15] • [IP: 95.160.156.***]

dlaczego pozwala sie lekarzom pracować w szpitalu państwowym i prowadzić prywatna praktykę- powinno być albo, albo do wybory i wówczas ich praca byłaby wykonywana rzeytelnie a tak to tu wypłata a praca na prywatnym

Gość • Poniedziałek [30.01.2017, 19:26:12] • [IP: 80.245.188.***]

Faktycznie przykro czytać te komentarze. W szpitalu od czasu nowej pani prezes dużo się dobrego dzieje. Nowi specjaliści: chirurdzy dziecięcy, którzy leczą przypadki chirurgiczne. 3 dermatologów, poradnia chirurgii ogólnej dla dorosłych, poradnia urologiczna, okulistyczna, kolejny zatrudniony lekarz wykonujący badania endoskopowe, badania USG, nowoczesna diagnostyka radiologiczna. Ludzie czego wy chcecie. Całe życie tylko narzekacie i krytykujecie. Byłam z małym dzieckiem u chirurga dziecięcego i otrzymaliśmy fachową pomoc.

Gość • Poniedziałek [30.01.2017, 19:24:18] • [IP: 178.238.246.**]

Bylam w szpitalu leczono mnie bardzo profesjonalnie-jest czysto i bardzo dobrze pielegniarki rozne jak to ludzie ale nic zlego nie moge powiedziec wole nasz szpital niz szpitale w Szczecinie.Te okropne komentarze -to pisal jakis niepoinformowany-i zlosliwy -prosze sie nie przejmowac pani Konkolewska.

Gość • Poniedziałek [30.01.2017, 17:53:27] • [IP: 95.129.228.**]

113.Tobie to mózg wypaliłsię chyba alkoholem bezmózgowcu. Prześwietl najpierw swój mózg jeżeli go jeszcze masz.Zamiast MÓZGU masz w tej głowie siano i GÓW...o

Gość • Poniedziałek [30.01.2017, 17:10:00] • [IP: 92.42.113.**]

Prześwietlić. Wszystko prześwietlić. Ludzie poprześwietlajcie sobie czaszki, w poszukiwaniu mózgu. Coś się robi źle, nie robi się źle. Może zacznijcie się leczyć na głowy i to co w nich jeszcze pozostało po strunie grzbietowej, bo mózgów i myślenia u Was brak.

Gość • Poniedziałek [30.01.2017, 17:06:21] • [IP: 80.245.180.***]

Jaki konflikt? Czy Pan Szablewski prowadzi szpital prywatny, konkurencyjny do miejskiego? A co ma wspólnego hospicjum domowe (za które Mu wielki dzięki, bo sama doświadczyłam w ostatnim stadium choroby nowotworowej mojego członka mojej rodziny ich pomocy!! Dobrze, jeśli specjalista czuwa, choć Kasa Chory i inni przeciw nam!

Gość • Poniedziałek [30.01.2017, 16:51:28] • [IP: 62.69.229.**]

Przykro mi, że ludzie, którzy są mądrzy, profesjonalni, którym się chce bo wiedzą jak, podejmujący trudne wyzwania dla dobra mieszkańców naszego miasta muszą znosić frustracje gromadki nieudaczników, leni po prostu prostaków, którym się wszystko należy bez wkładu własnego, ale mają komputer i taki super portal. FUUUUUU. Dużo zdrowia i sił Pani Prezes i Panie Doktorze.

Gość • Poniedziałek [30.01.2017, 16:42:54] • [IP: 95.129.228.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [30.01.2017, 16:11:40] • [IP: 178.238.244.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [30.01.2017, 15:31:24] • [IP: 79.186.80.***]

Tak, tak HOSPICJUM to też należało by prześwietlić.

Gość • Poniedziałek [30.01.2017, 15:27:56] • [IP: 178.238.244.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [30.01.2017, 15:10:23] • [IP: 93.94.186.***]

to ten co jest dyrektorem i chirurgiem w wspl na grodku

Gość • Poniedziałek [30.01.2017, 14:40:19] • [IP: 83.8.171.***]

Ci, którzy piszą te komentarze albo dawno nie korzystali ze szpitalnych usług naszego szpitala, albo żyją w myśl zasady - nie ważne co napiszę, ważne, że jest to hejt. Robiłam ostatnio kilka badań w tej placówce i jestem zachwycona fachowością personelu oraz jakością sprzętu. Ginekologia wyposażona jest doskonale, w wielu szpitalach szczecińskich nie widziałam takiego sprzętu, aparaty do usg, gastroskopii są na wysokim poziomie, badania są opisane, zaopatrzone w zdjęcia. Lekarze są różni, wiadomo, ale śmiech mnie ogarnia, kiedy jeździcie do Szczecina do fachowców, którzy przyjeżdżają do nas. To jakiś stereotyp, że Szczecin ma czyściutkie, gwarantujące zdrowie szpitale. Co kogo obchodzi, gdzie pracuje lekarz po godzinach, czym się zajmuje i za ile? Chcielibyście, żeby Was rozliczano z prywatnego czasu? Nie jestem pracownikiem szpitala i nawet nie przepadam za p. Szablewskim, ale artykuł jest tak naciągany, że wątpię czy istnieje" jakiś czytelnik"

Gość • Poniedziałek [30.01.2017, 14:35:09] • [IP: 46.76.98.***]

Człowiek układów

Gość • Poniedziałek [30.01.2017, 13:13:32] • [IP: 31.0.66.***]

Ktoś się Bartusia bardzo obawia. Może nawet panicznie boi. Czyżby jacyś wybitni specjaliści?

Gość • Poniedziałek [30.01.2017, 13:02:32] • [IP: 62.69.241.**]

Czy szpital musi funkcjonować w tej formie prawnej tj.spółki z o.o? zarządy, rady nadzorcze, prezesi, dyrektorzy, vice, nie wystarczy kierownik i z-ca kierownika na tak mały podmiot?

Gość • Poniedziałek [30.01.2017, 13:01:31] • [IP: 2.108.233.***]

Lekarze w Polsce pracują ponad 24 godziny na dobę??

Gość • Poniedziałek [30.01.2017, 12:41:18] • [IP: 217.153.7.***]

Jak ten doktorek pracuje na tylu etatach to kiedy śpi??

Gość • Poniedziałek [30.01.2017, 11:50:09] • [IP: 94.254.227.***]

A nie ma czasami konfliktu interesu jeśli Sujka jako instruktor i wiceburmistrz okupuje halę OSiR za bezcen? OSiR dojny racz nam wrócić Panie.

Gość • Poniedziałek [30.01.2017, 11:23:13] • [IP: 92.42.116.***]

Ten pan, niestety, nie powinien mieć kontaktu z pacjentami.

Gość • Poniedziałek [30.01.2017, 11:00:34] • [IP: 188.146.95.***]

Rada nadzorcza szpitala to oczywiscie kolo 10 000 miesiecznie.

Gość • Poniedziałek [30.01.2017, 10:37:26] • [IP: 178.238.253.**]

Pracuje społecznie w hospicjum, a tak zwany" czytelnik" pewnie nie wie gdzie to jest, masakra z tymi" czytelnikami"

Gość • Poniedziałek [30.01.2017, 10:30:44] • [IP: 178.238.252.***]

dlatego właśnie powinna być kadencyjność burmistrza, i nie tylko. radnych rownież.

Gość • Poniedziałek [30.01.2017, 10:30:20] • [IP: 62.69.253.***]

Niech zarabiają krocie, nasze życie jest bezcenne, w zamian oczekujemy fachowej opieki, profesjonalizmu bez rutyny:)

Gość • Poniedziałek [30.01.2017, 10:13:19] • [IP: 93.94.186.**]

Komu przeszkadza Szabla w hospicjum chylmy czoła za taka pracę, kto nie miał z takimi chorymi do czynienia nie zrozumie A w Świnoujściu sam jad i szukanie afer. Opamietajcie się

Gość • Poniedziałek [30.01.2017, 10:10:11] • [IP: 178.238.246.***]

UKŁADY, UKŁADY... czy na to nie ma rady? Jeszcze niejeden łasy, spragniony KASY.

Gość • Poniedziałek [30.01.2017, 10:00:23] • [IP: 80.245.180.***]

08:55:41 Na wszystkich możliwych

Gość najdroższy kolega • Poniedziałek [30.01.2017, 09:59:00] • [IP: 80.245.188.**]

szabla tak trzymaj jest dobrze a wszystkim innym pustakom i nierobom, którym się wydaje, że wszystko się im należy powiem tak czy ktoś komuś zabraniał się uczyć manna z nieba nie leci trzeba zapierd...

Gość • Poniedziałek [30.01.2017, 09:55:06] • [IP: 92.42.119.***]

Ciekawe byłoby wiedzieć, kto go wkręcił na to stanowisko w radzie nadzorczej szpitala, ile na tym zarabia a z kolei kogo on powkręcał do rady nadzorczej w swojej przychodni i ile tu zarabiają. Kto za to wszystko płaci?

Gość • Poniedziałek [30.01.2017, 09:46:34] • [IP: 31.0.70.**]

Taki akurat zbieg okoliczności. Właśnie w szpitalu trwa konkurs na nową obsadę chirurgiczną. A tu taki artykuł. Wiadomo, że ogromne zarobki konsorcjum chirurgów Kładnego i Kargula walczy o następne tłuste lata. Ci panowie zastraszyli wszyskich chirurgów w całym wojwództwie i bronią swojej ogromnej kasy. Z Drawska już ich pogonili, więc jeszcze tutaj próbują utrzymać swoje wynagrodzenie. Te 100 PLN za godzinę dyżuru i pracy, to na pewno ponad miare w szpitalu powiatowym. Ludzie opamiętajcie się to nie Szablewski jest zagrożeniem tego szpitala tylko szczecińscy fachowcy. Trzymam kciuki za pogonienie tego towarzystwa finansowego.

Gość • Poniedziałek [30.01.2017, 09:42:07] • [IP: 62.69.253.**]

Ktos, kto pisal ten artykul musi byc dobrze zorientowany. Brawo za lojalnosc. To chyba zazdrosc. Ona musi gdzies miec swoj upust. BYLO SIE UCZYC? Byc moze zamiast dr Szablewskiego ktos wypisujacy brednie zasiadalby w Radzie.

Gość • Poniedziałek [30.01.2017, 09:32:37] • [IP: 81.173.128.*]

Mafia w bialych kitlach skubala i bedzie skubac Polske, tym cwaniakom nigdy dosyc.Doba ma za malo godzin aby pokryc ich etaty na ktorych dziennie niby maja dyzury, a w szpitalu tylko sie wysypiaja.Takie to pracowite medyki.

Gość • Poniedziałek [30.01.2017, 09:16:30] • [IP: 92.42.118.***]

Przynajmniej o chirurgii można mówic same dobre słowa, kompetencja, wysoka kultura i fachowa pomoc.Ale tym co musieli odejść to nie na rekę wolą balagan, wrzaski. Trzymajcie sie panowie ze Szczecina, poniważ tu nikt Wam do pięt nie dorasta.A w uzdrowisku tez maja juz dosyć kompetencji i chamskiego zachowania i co chcą powrotu na stare smieci/

Gość • Poniedziałek [30.01.2017, 08:55:41] • [IP: 188.146.172.***]

Na ilu dyrektorskich fotelach siedzi ten pan i ta pani?

Gość • Poniedziałek [30.01.2017, 08:53:30] • [IP: 95.129.224.**]

A po co jakaś rada nadzorcza mało to w UM urzędasów, w Polsce stworzyła się moda rad nadzorczych gdzie , , zasiadacze otrzymują wysokie wynagrodzenia nie za jakąś prace czy odpowiedzialność , tylko za zasiadanie, czasami zasiadają teoretycznie sami nie wiedząc gdzie. J

Gość • Poniedziałek [30.01.2017, 08:36:28] • [IP: 93.94.186.***]

Szabla tak trzymaj. Trzeba skończyć ze strzyzeniem szpitala przez naukowców z konsorcjum chirurgicznego. Trzymam kciuki.

Gość • Poniedziałek [30.01.2017, 08:36:21] • [IP: 83.11.78.**]

dlaczego PIS czepia się układów? - ano odpowiedź obok PO lewej stronie w artykule. Natychmiast zmiany w całym kraju. Obok kasty sędziów wyrosła mocna kasta lekarzy!!Oczywiście przy mocnym POparciu skostniałej, paroletniej władzy.

Gość • Poniedziałek [30.01.2017, 08:32:53] • [IP: 37.7.193.**]

Czyżby ktoś się przestraszył Szablewskiego? Bardzo to ciekawe.

Gość • Poniedziałek [30.01.2017, 08:16:39] • [IP: 164.127.84.***]

Ponura facjata kónkla to zły omen na początek dnia.

Gość • Poniedziałek [30.01.2017, 08:16:05] • [IP: 80.245.182.***]

DLA DOBRA SWOJEJ KIESZENI I KIESZENI DAMY SWEGO SERCA, HOSPICJUM, WSPL, PRYWATNA PRAKTYKA, SZPITAL I CO JESZCZE BO TO MAŁO?I KTOŚ BY POMYŚLAL ŻE TO NAPRAWDĘ JEST FACHOWIEC," PRZEZ CAŁY KRAJ IDZIEMY DWAJ..."

Gość • Poniedziałek [30.01.2017, 07:51:14] • [IP: 188.146.2.**]

Szablewski to upadek Grodka. Kiedys bylo tam normalnie. Teraz rzady cha... Byle dla siebie i bylej pielegniareczki obecnie wielkiej pani dyrektor. Nie moge sie nadziwic jak to znosza pracownicy.

Gość • Poniedziałek [30.01.2017, 00:55:54] • [IP: 80.245.178.**]

Bzdura. Idąc tokiem spisku czytelnika należałoby założyć, że w nadzór nad szpitalem powinna przejąć np. nauczycielka rosyjskiego lub artysta malarz. Naprawdę trudno sobie wyobrazić, że Szablewski, co by nie mówić sam zaprawiony w zarządzaniu, mógłby" wykraśc" poufne dane szpitala i przekuć je na korzyści majątkowe. Skąd załozenie, że nie jest lojalny w stosunku do interesów spółki? Może czytelnik poda jakieś dowody?

Gość • Niedziela [29.01.2017, 23:55:56] • [IP: 88.156.206.***]

Prywatna praktyka to jest pikuś.Jak można ciągnąć trzy sroki za ogon, i robić to dobrze?/tylko swój interes/Światły umysł. WSPL, Szpital Miejski i prywatna praktyka. NACZELNY CHIRURG ŚWINOUJŚCIA? To dlaczego niemal wszystkie przypadki odsyłane są do Szczecina?BRAWO RAJCY, jak zwykle otumanieni i nic nie widzący/ A nasz szpital, to IZBA PRZYJĘĆ!/OSOBIŚCIE NADAJĘ TYTUŁ BISSNESMENA ROKU, PANU SZABLEWSKIEMU - BRAWO TY/

Gość • Niedziela [29.01.2017, 23:35:23] • [IP: 80.245.178.***]

ciekawe czemu szpital miejski robi konkurencje dla osiru i na swoim terenie trzyma prywatny jacht motorowodny (zaraz za lidlem)

Gość • Niedziela [29.01.2017, 23:12:41] • [IP: 92.42.118.**]

Wsio w pariadku, to standardy PRL-u. Jakie naczalstwo wioski, takie standardy.

Oglądasz 1-58 z 58
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ W Świnoujściu właśnie rozpoczął się przegląd 500 drzew rosnących w pasach drogowych, obejmujący ich inwentaryzację – obmiar, ocenę stanu sanitarnego oraz sporządzenie dokumentacji fotograficznej ■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■ AKTUALIZACJA KOMUNIKATU: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świnoujściu potwierdził przydatność wody do spożycia z wodociągu „Granica-Wydrzany” na odcinku ul. Chrobrego obejmującym budynki przy ul. Chrobrego 19, 21, 26 i 28 ■