Jak tłumaczy prezes Przewozów Krzysztof Mamiński, spółka chce w ten sposób na nowo przekonać do siebie podróżnych.
- Z badań przeprowadzonych wśród naszych klientów, rozpoznawalność marki Przewozy Regionalne była mała, a jeżeli była to raczej miała nie najlepsze konotacje. Czasami przypisywano nam winy przez nas nie popełnione. Pasażer często mówił, że jechał koleją, Przewozami Regionalnymi i to się źle kojarzyło. Dziś chcemy nowy produkt, nową jakość obsługi, pod nową marką konsumencką - zapowiada Mamiński.
Na środowej konferencji prasowej spółka pokaże także swoje nowe logo. Według naszych informacji obecne dwie strzałki zastąpi czerwony orzeł.
Przewozy Regionalne to aktualnie największy kolejowy przewoźnik w Polsce. Dziennie uruchamiają około 1800 pociągów, a z ich usług korzysta ponad 200 tysięcy osób.
Pociągi, których właścielem jest Pomorze Zachodnie pozostaną w niebiesko-biało-żołtych barwach województwa. Natomiast przemalowane zostaną szaro-czerwone pociągi Przewozów Regionalnych.
Jak tłumaczy prezes Przewozów Krzysztof Mamiński, spółka chce w ten sposób na nowo przekonać do siebie podróżnych.
Ludzie! O czym Wy piszecie? To już lepiej polemizować o locie na Marsa...pamiętam takie powiedzenie : gdzie kończy się logika...zaczyna się kolej...Co tu dużo pisać np w spółce zarządzającej torami do tej pory są decydenci przekonani, że do naszego miasta biegną dwa tory. ...szybciej rozkład zmieniła by NASA...nigdzie nie jest tak często zmieniany rozkład jazdy, a i wszędzie robi się to z myślą o pasażerach - tylko nie u nas w kraju... może czas zainwestować w dyliżansy?
Czerwony orzeł - logo? Jest to chyba ukłon w stronę KOD-u?
JAKOSC PODROZY
... nie zawsze farba zmieni nasz pogląd na temat kolei.Ciekaw jestem ile to bedzie kosztować !
Co myślicie o tej sytuacji? : Pociąg Intercity odjeżdża z peronu o godzi 13.07, prom dobija o13.08. i mamy pozamiatane. Można oczywiście przepłynąć wcześniej i marznąć pół godziny zimą ale można też pomyśleć i przesunąć planowany odjazd o 2 minuty i dać możliwość płynnego wejścia człowiekowi z biletem prosto do pociągu. Możliwe jest też to, że tylko mi to przeszkadza ;)
Dobry pomysł. Projekt, pomalowanie -ile kasy do wygarnięcia.Pomysłodawca będzie ustawiony do końca życia. Dobra zmiana.
Dziś jechałem, pociągi niezłe ale okna nie wymyte. Reszta ok, za 17 zł do Szczecina jakie zaplacilem bez znizek to moze byc. Brakowało czystych okien:)
To zart jakis?? Poglupieli? Ja nie patrze na marke, jaka jade, tylko czy mi godzina pasuje i cena jest sensowna! Nazwa przewoznika malo mnie interesuje!! Durnoctwo w tej Polsce ze hej...
Stary numer.Zmienią barwy i nazwę, a usługi i tak będą po staremu.Jak pomalujemy osła w pasy to będzie zebrą?
Ci co piszą o brudzie, to chyba dawno pociągami nie jeżdzili. Niebiesko białe pociągi są ładne, nie zmieniajcie.
Zamiast tego powinni położyć drugi tor tylko dla pociągów pasażerskich, a tamten pozostawić dla składów towarowych, które zniszczyły i dalej niszczą torowisko. To przez to że składy towarowe jeżdżą tym samym torowiskiem co osobowe jest tak jak jest, czyli tor zajęty bo towarowy jedzie i nie można osiągnąć większych prędkości bo jak w/w torowisko rozwalone przez wykolejony skład towarowy itd. można by pisać, ale czy ktoś to wszystko ogarnie /?/
Zamiast pasażerowie zarobi firma od malowania.
Jak będzie 1h15m do Szczecina jak w latach 80-tych" pociąg szkolny" to będzie odczuwalna zmiana.
Jeżeli w burde...u źle sie dzieje to co się robi...zmienia się łóżka.A tu wystarczy przemalować wagony ha ha ha.
Od powstania Polski jedno było jak mur...PKP...CZYLI POLSKIE KOLEJE PANSTWOWE I POCZTA POLSKA, tylko magdalenkowi zdrajcy i Tusk ze spółką chciał koniecznie w zadek wejść lewakom z unii, dlatego dopuścił do mataczenia w tych resortach kombinatorów, mam nadzieje że wróci to do normalności i nigdy wiecej zadna Niemiecka ani Włoska firma nie pomyśli o tym żeby zaorać kraj!
A ja tym proponujacym poniżej proponuje słownik
Przeprowadzić modernizację torowisk, to i czas podróży się skróci i niezadowolenie podróżnych! Pociągi mają jechać szybko i bezpiecznie, co przy obecnym stanie torowisk nie jest możliwe. Im szybciej podróżni dojadą do celu i opuszczą pociąg, tym mniej będzie on zanieczyszczony!
To nic nie da. Najpierw obniżcie ceny biletów, później jeździcie na czas, a na koniec zdezynfekujcie i posprzątajcie wagony, kible itd. Acha i przeszkolcie obsługę, bo większość bezczelna do granic niemożliwości. A te od kontroli, to już jest mistrzostwo! Zamalować syf, to nie wszystko.
zmiana nazwy i przemalowanie to KOSZTOWNE POMYSŁY NIEDOROZWINIĘTYCH LUDZI, PROPONUJE OBEJŻEĆ PROGRAMY PANA CEJROWSKIEGO (zwiężle krutko wyjaśni i zrozumie to każdy) proponuje DOBRZE POMYŚLEĆ !! GDZIE SĄ KSIĄŻECZKI RUMOWSKIE I WIELE INNYCH CHORYCH POMYSŁÓW, (GIMNAZJA) ZA NASZE PIENIĄDZE !!
Jakie PKP? Przecież PR nie mają nic wspólnego z PKP i PolRegio też. To nie PKP!
jedynie co się nie zmienia na PKP to opóźnienia.
Przed pomalowaniem taboru proponuję przeprowadzić: dezynfekcję, dezynsekcję, deratyzację itd.
Jak będzie połączenie co godzinę do Szczecina i z powrotem, przy odjazdach o stałych godzinach to będzie można mówić o kolei w standardzie europejskim. Decydentom polecam zapoznanie się z siatką połączeń UBB i DB, czy też kolei szwedzkiej i duńskiej (dojazd z Ysta do CPH)
no taaak, od machania łyżeczką herbata się słodzi, a od zmiany nazwy i kolorów zniknie obrzydliwy smród i brud. Dlaczego pociągi nie są czyszczone?
A kto ten syf, smród i bród robi? raczej nie maszynista i konduktor