POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Poniedziałek [28.11.2016, 19:18:07] • Świnoujście

Rzecznik Play potwierdza, Pani Zdzisława stała się celem oszustów... Zobacz, jak rozpoznać fałszywe wezwanie do zapłaty i nie dać się oskubać!

Rzecznik Play potwierdza, Pani Zdzisława stała się celem oszustów... Zobacz, jak rozpoznać fałszywe wezwanie do zapłaty i nie dać się oskubać!

fot. Kamil Zwierzchowski

Mieszkanka Świnoujścia - Pani Zdzisława, otrzymała w minionym tygodniu wezwanie do zapłaty na kwotę 294,38 zł za telefon. Czujność kobiety wzbudził fakt, że rachunek przysłała firma "Play Polska" a jej telefon jest zarejestrowany w sieci Plus. Jak się okazało, faktura jest fałszywa a kobieta jest jedną z wielu ofiar ataku internetowych oszustów.

Sprawę Pani Zdzisławy przekazaliśmy rzecznikowi firmy Play oraz oficerowi prasowemu KMP w Świnoujściu.

- Zgadza się, otrzymujemy takie sygnały i ostrzegamy przed fałszywymi mailami na wszelkich dostępnych nam kanałach (główna strona play.pl, strona logowania do obsługi konta Play24, blog firmowy blogplay.pl) - informuje Krzysztof Sylwerski - rzecznik prasowy firmy Play - Pani Zdzisławie zalecamy skasowanie fałszywej wiadomości. Maile docierają zarówno do naszych klientów, jak i osób, które nimi nigdy nie były.

Oszuści podszywają się pod PLAY a załącznik w wiadomości okazuje się być wirusem i nie należy go pobierać ani otwierać. Proszę także pamiętać, że my też jesteśmy ofiarą a cała sytuacja została zgłoszona do organów ścigania.

Uwagę osoby, która taką wiadomość dostaje powinien zwrócić między innymi nieznany adres, z którego ją wysłano. Informacje jak odróżnić maile fałszywe od tych prawdziwych, wysłanych przez PLAY umieściliśmy we wpisie na blogu - https://blogplay.pl/2016/11/to-nie-tylko-falszywa-faktura-to-wirus-nie-klikaj/
- ostrzega rzecznik.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 7, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-7 z 7

Gość • Wtorek [29.11.2016, 09:52:24] • [IP: 45.34.11.***]

I tak znajdą się frajerzy, którzy zapłacą...

NieAndrzej • Wtorek [29.11.2016, 09:12:47] • [IP: 178.238.251.**]

Nabierają się osoby przede wszystkim starsze, które ledwo nauczyły się obsługiwać pocztę elektroniczną. Używasz komputer na co dzień i skapnąłeś się, że to fałszywka? No brawo ty, powinni ciebie w NASA zatrudnić, bo chyba mamy ukrytego geniusza. Dlaczego jeszcze nie tworzysz nowych rakiet? Twoja przenikliwość umysłu i spostrzegawczość wyniesie cię na wyżyny, marnujesz się chłopie. Zatrudnij się do kryminalnego, będziesz fałszerzy namierzał. Co za durnie, nie wierze.

Gość • Poniedziałek [28.11.2016, 22:32:30] • [IP: 80.245.180.***]

też takie dostałem tylko głupi się nabierze nie ma Play Polska tylko P4 sp.z.o.o

Gość • Poniedziałek [28.11.2016, 21:57:19] • [IP: 92.42.112.***]

przecież od razu widać, że to nie jest ani faktura ani zawiadomienie o wystawieniu faktury, po pierwsze zaden okres rozliczeniowy nie trwa 23 dni, po drugie, kazda szanujaca się sieć po 2 nezapłaconych rachunkach wystawia wezwanie do zapłaty i nie w formie elektronicznej a papierowej, aby mieć podstawę do wszczęcia postepowania sądowego z potwierdzeniem odbioru przez adresata złożonym własnoręcznie, no i chyba każdy podpisuj ac jakąkolwiek umowę przynajmniej wie ile i za jaki okres ma miec do zaplaty i wiadomo, ze są to opłaty comiesięczne a nie kwartalne :DDDDDDDDDDDDdD

Gość • Poniedziałek [28.11.2016, 21:44:46] • [IP: 62.69.252.***]

Czyli nie można zapłacić od razu tylko dopiero za 15 dni? ;) i za okres od 1 do 1. ;) Co za imbecyl to pisał ;)

Gość • Poniedziałek [28.11.2016, 19:50:56] • [IP: 217.239.8.*]

Polak potrafi

Gość • Poniedziałek [28.11.2016, 19:49:54] • [IP: 93.94.186.***]

odrazu widac ze sciema termin platnosci za 15 dni zawsze jest pelna data do kiedy

Oglądasz 1-7 z 7
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Uprzejmie informujemy, że w poniedziałek 7 i 8 października zmianie ulegają godziny otwarcia biura Karty Wyspiarza. Wszystkich chętnych do odbioru karty lub wypełnienia wniosku zapraszamy w godzinach od 8:00 – 14:00. ■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■ AKTUALIZACJA KOMUNIKATU: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świnoujściu potwierdził przydatność wody do spożycia z wodociągu „Granica-Wydrzany” na odcinku ul. Chrobrego obejmującym budynki przy ul. Chrobrego 19, 21, 26 i 28 ■