OT Port planuje wielką inwestycję, jednak jeśli procedury nie rozpoczną się "na dniach", może to być początek końca marzeń o nowoczesnym porcie.
Czas jest tutaj bezcenny, a radni mieli zadecydować, czy aby rozpocząć dalsze procedury, potrzebne jest wypracowanie raportu środowiskowego, czy jednak wystarczy sama karta informacyjna przedsięwzięcia, która jest zaopiniowana przez Sanepid Graniczny i Regionalną Dyrekcję Ochrony Środowiska w Szczecinie bez zastrzeżeń, dostarczona przez spółkę. Po kilku godzinach burzliwych rozmów, radni przychylili się do szybszej dla spółki opcji, czyli samej karty. Piętnastu radnych było za, wstrzymał się tylko jeden.
Przypomnijmy, inwestycja ma być podzielona na dwa etapy.
I zakłada budżet blisko 40 milionów złotych i termin realizacji do września 2017 roku, natomiast II jest w fazie szacowania i ma być ukończony do 2020 roku.
Teraz wszyscy są nagle pod presją czasu? Dokąd im tak śpieszno. Może ktoś wie?
tylko db rfn udalo sie zarobic na kupnie portu i sprzedazy niestety ot logistic czy jak to sie tam nazywa przeliczyl sie troszke i za 2 3 lata w upoadlosc jak zreszta w wiekszosci spolek ktorymi zarzadzaja a jaest ich ze 30
Te pejsate QQQQQ wszędzie wejdą, gonić ich z tąd!
Brawo. Do syfu z miału węglowego i szlaki po piaskowaniu, dojdą plewy. Ostatni rok byłem co tydzień w Sciu i widziałem jaki syf zbiera się na parapetach. Taki w Szczecinie jest w marinach przy porcie i stoczni. Niech radni kopną się w czoło i policzą z czego miasto żyje. Chyba że dziki mają być symbolem eko-kurortu.
o co chodzi ? co to za karta ??
A tak w ogóle, to o co chodzi i dlaczego ten typ obudził się w ostatniej chwili?!
Radni bali sie odmowic prezesowi zeby czasem nie zostac posadzonym o antysemityzm...
"Ludwik Heinsch pełni funkcję członka Rady Nadzorczej w spółce Giełda Wschodnia S.A. z siedzibą w Warszawie w likwidacji (od 2009 r.), oraz funkcję Prezesa Zarządu EVERGREEN House S.A. z siedzibą w Gliwicach (od 2002 r.). W okresie ostatnich 5 lat Ludwik Heinsch pełnił funkcję członka Rady Nadzorczej w spółce Centrum Kapitałowe IZO-ERG S.A. z siedzibą w Gliwicach (2009), IZO-INVEST Sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach (2005 – 2009), IZO-ERG Sp. z o.o. (2005-2009) z siedzibą w Gliwicach, Norman Sp. z o.o. z siedzibą w Radzionkowie (2005 - nadal), IZO-Inwestycje Sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach (2005-2009) oraz jest partnerem w HEINSCH & BROLL spółka partnerska radców prawnych z siedzibą w Częstochowie (2009 r.). Od 14.12.2015 roku pełni funkcję Prezesa Zarządu w OT Port Świnoujście Sp. z o.o."
Teatr i ściema!! Panie majone-sch!!
Do gościa 19:15:24. Ty Sasza masz pomysł. Podsuń go Agatowskiej.
Zboże załatwione, teraz trzeba przekonać '' deweloperów '' którzy będą chcieli postawić '' apartamentowce '' w marinie że to zboże będzie ekologiczne i nie będzie się kurzyć.. . A co mnie te. ...apartamentowce obchodzą? Będą 3 miejsca pracy dla. ...cieci do sprzątania po obcych? Będą ładnie wyglądać. ...zza płotu?
ZACZĘŁO SIĘ. BANDA MENELI GMO I ICH PACHOŁKI ZAMIENIĄ NASZ KIBUC WJEDEN RANDAPOWY BURDEL. ZA PARĘ LAT LOKALNE PRZYGŁUPY ZATĘSKNIĄ ZA UZDROWISKOWYM KLIMATEM.
A po Polsku to o co chodzi?
To ten Hein... który co dwa lata" zmienia" miejsce zatrudnienia?
Przeładunki w nocy, multum szczurów, i ukochanego przez zboże mołka, itd.K... załadunek na tiry i rozładunek jak za średniowiecza-"kiprem".Fadromy podsypujące zboże na"kupę"(cieknące, smrodzące spalinami-zajebista 21 wieczna ekologia).Zrobić port kontenerowy w miejscu OT.Port.Kadra jest zaprawiona w bojach, wykształcona w tym kierunku.Zamiast inwestycji w miliardy zł.wystarczy minimum 50%.Są tory drogi i utwardzone place, nie wspomnę o uzbrojonych nabrzeżach.Resztę dośpiewajcie sobie sami!
OT Port - dziwna nazwa. Czy to jest Oddział Towarowy portu w Świnoujściu. A Zarząd Portu Szczecin-Świnoujście to czym zarządza? Proszę o informację.
ooo widze ze port schodzi juz ponizej dna to znaczy ze jest na poziomie mulu
czlowiek jeszcze rok temu niewiedzxial co to port sa teraz uswiadomil radnych masakra
bosman54 - tak bylem ale nie jestem radnym i ciesze sie ze wkoncu zostaly wyjasnione pewne kwestie..Pan Prezes Ludwik Heinsch uswiadomil niektórym radnym o co w tym wszystkim chodzi - i czas najwyzszy bo co niektórzy nie widzieli roznicy miedzy pasza a zbozem..
Zboże załatwione, teraz trzeba przekonać '' deweloperów '' którzy będą chcieli postawić '' apartamentowce '' w marinie że to zboże będzie ekologiczne i nie będzie się kurzyć. ..
PO co modernizacja lepiej było za POpapranych dwa razy w miesiącu jakiś masowiec z węglem z Australii, albo barka po złom dla Niemieckiej huty
Gość • Środa [23.11.2016, 14:13:22] • [IP: 80.245.180.**] Powiedz mi po co miałbym ruszac zad, skoro i tak mój głos byłby nieważny ? Podejrzewam że Ty tam byłeś i głosowałeś !!To znaczyłoby że jesteś radnym ??
CZASU TO NIE MIAŁ DZIENNIKARZ PISZĄCY TEN ARTYKUŁ. Nic nie wynika z tego materiału. Po co pan prezes portu poszedł do rady? O jaką kartę chodzi... rowerową, a może czerwoną lub żółtą? Na co zgodzili się radni? Dlaczego rozmowy były burzliwe? Nie odpowiedziano na tytułową tezę - dlaczego port jest pod presją czasu?
wara od portu...umiecie tylko jadem pluc a go..o wiecie o pracy w porcie...nawet nie rozrozniacie dyspozytora od ekspedytora
Banda frajerów z tych wiejskich radnych z Pierdziszewa.