POGODA

Reklama


Wydarzenia

Polskie Radio Szczecin • Wtorek [22.11.2016, 17:46:28] • Świnoujście

Marek Gróbarczyk o kontrowersjach wokół terminala: Niepotrzebny rumor

Marek Gróbarczyk o kontrowersjach wokół terminala: Niepotrzebny rumor

fot. Polskie Radio Szczecin

Lokalna wojenka radnej z prezydentem Świnoujścia - ocenił minister gospodarki morskiej w "Rozmowach pod krawatem" zamieszanie wokół zgody na przekazanie gruntów pod budowę nowego terminalu kontenerowego.

Zgodę miała przegłosować świnoujska rada miasta, ale ostatecznie projekt "spadł". W ocenie przewodniczącej i radnej Joanny Agatowskiej z SLD, Zarząd Portów Morskich Szczecin i Świnoujście nie przedstawił żadnych argumentów, aby przekonać samorząd i część protestujących przeciwko inwestycji mieszkańców. Sprawa może mieć też polityczne tło, bo prawdopodobnie Joanna Agatowska i urzędujący prezydent Janusz Żmurkiewicz zmierzą się ze sobą w wyborach.

Marek Gróbarczyk we wtorkowej audycji Radia Szczecin po raz kolejny zapewniał, że argumenty dotyczące budowy nowego terminalu wkrótce się pojawią, bo projekt za prawie 2 miliardy złotych to polska racja stanu.

- Mamy ambicje wybudować największy port kontenerowy na Morzu Bałtyckim. Pojawiają się ogromne możliwości finansowe, zarówno jeśli chodzi o inwestorów, wykonawców czy operatorów. Proszę zwrócić uwagę, że w tym temacie nie ma większego problemu, to jest raczej taka mała wojenka w Świnoujściu, niepotrzebny rumor - podkreślał Gróbarczyk.

Minister zapytany, kiedy można się spodziewać przedstawienia projektu w szczegółach, odpowiadał, że stanie się to jeszcze w tym roku.

2016-11-22, 09:14
Autor: Andrzej Kutys


komentarzy: 79, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-79 z 79

Gość • Niedziela [27.11.2016, 12:57:07] • [IP: 196.148.204.***]

A może tak najpierw wybudować porządną drogę ekspresową S3? Jak sobie zwolennicy terminala wyobrażają ruch ciężarówek dowożących kontenery do portu? Tą obecną jednopasmówką? Jeśli mieliby zacząć budowę terminala to łącznie z S3. Życzyłbym wszystkim więcej wyobraźni, bo potem będzie płacz i zgrzytanie zębów w drodze do i z Świnoujścia.

Gość • Środa [23.11.2016, 20:29:42] • [IP: 164.127.69.***]

Cienki Bolku, Agatowska nie jest po stronie mieszkańców tylko swojej stronie, mówi to co jej jest wygodne. Tam szkoda jej lasów, a tutaj to rosną same samosiejki co ne zasługują, według niej, aby dalej rosnąć. Obudź się, ta pani chce na twoim garbie ugrać swoje własne sprawy i nie jest po stronie mieszkańców.

Gość • Środa [23.11.2016, 19:49:08] • [IP: 93.94.191.**]

Jakos z Krakowa do Zakopanego jedzie sie 4h Zakopianka zakorkowana na maksa i turystów jakoś to nie zniecheca

Gość • Środa [23.11.2016, 17:31:01] • [IP: 93.94.190.***]

Czas najwyższy się wyprowadzić z MOJEGO MIASTA. Nie jestem przeciwna budowie portu kontenerowego, ale jestem przeciwna zajęciu ostatniego, pięknego odcinka plaży w Świnoujściu, na prawobrzeżu. Nie potraficie wskazać innego miejsca, gdzie" leżą odłogiem" tereny przeznaczone pod przemysł, tylko ubliżać ludziom którzy chcą i mają odwagę bezinteresownie bronić plaży i kilkunastu hektarów lasu. Ci co wyzywają nas od pachołków są pachołkami PIS-u, misiewiczami, którzy już sprzedali miasto za stanowiska. Listy pachołków-misiewiczów już przecież dawno Nowoczesna opublikowała. Proszę się z nią zapoznań. Myślę, że piszących o nas też znaleźlibyśmy na tych listach. Wielkie brawa dla Pani Przewodniczącej Rady Miasta Świnoujście, Joanny Agatowskiej. Dużo ma odwagi i determinacji. Wczoraj Prezes OT Port na wspólnym posiedzeniu Komisji RM gratulował Jej bystrości umysłu. I to są fakty widziane przeze mnie.

Gość • Środa [23.11.2016, 16:31:25] • [IP: 37.47.135.***]

Do gościa IP 88.156.232 *** z 10.26 a Zmurkiewicz to kampanii wyborczej już nie prowadzi? Przecież to że napiera w stronę kontenerów to nie bez powodu robi. Na co liczy? Przeszedl na stronę PIS nie bez powodu. Wstyd! Agatowska przynajmniej po stronie mieszkańców stanęła i mieszkańcy jej za to podziekuja i wybierzemy ja sobie na prezydenta! A Zmurkiewiczowi niech PIS coś da.

Gość • Środa [23.11.2016, 15:15:49] • [IP: 62.69.203.***]

Spróbujcie w sezonie dojechać do Ś-cia bez stania w korkach. Dodajcie do obecnej sytuacji kilkaset TIRów Z kontenerami na dobę. Kto tu przyjedzie? Pamiętajcie też, że terminal promowy zwiększa obroty o kilkanaście procent rocznie, co widać już na krajowej 3. To będzie MASAKRA komunikacyjna. Zapomnijcie o turystach. Miasto z czasem umrze. I tyle.

Gość • Środa [23.11.2016, 14:00:09] • [IP: 79.188.222.**]

Do - Gość • Środa [23.11.2016, 13:01:36] • [IP: 195.205.242.***] sam jesteś beton !

Gość • Środa [23.11.2016, 13:01:36] • [IP: 195.205.242.***]

Precz z tym betonem!!

J • Środa [23.11.2016, 11:48:53] • [IP: 83.27.27.***]

Panie ministrze wszystko dla dobra Polski to róbcie w Warszawie rzekę macie statki mogą wpływać a nie ludziom prawie pod nosem budować może zagospodarować plażę tak jak w Świnoujściu hotelami aby turyści chcieli tu przyjechać głupiego tunelu nie umiecie wybudować a przy władzy też wcześniej byliście na Śląsku też taka pomoc miała być i co do KE inne państwa was zaskarżyły a ludziom tyle naobiecywane tylko czekać aż znów wyjdą na ulice a ludziom zamiast dać dopracować do emerytury to dajecie wysokie odprawy i taki gornik w wieku 45 lat się śmieje pieniądze nie małe co miesiąc dostaje i na czarno jeszcze dorobi to jest wasze zmniejszenie bezrobocia i pomoc gospodarce kraju

Gość • Środa [23.11.2016, 11:36:18] • [IP: 178.238.252.***]

widać po wpisie 10:40:53 kolejne inteligentne argumenty poziomu chodnika. przeładunek kontenerów to jedna z najczystszych możliwych inwestycji na tej wyspie. Problem leży w innej kwestii. Tam gdzie przewodnicząca i całe SLD nie widzi swojego własnego interesu tam będzie zawsze przeciwne.

Gość • Środa [23.11.2016, 11:24:59] • [IP: 79.188.222.**]

do Gość • Środa [23.11.2016, 10:40:53] • [IP: 178.238.253.**] Dlaczego wypowiadasz się #my mieszkańcy# nie chcemy terminala ? - powinieneś napisać my sprzedawczyki niemiecko-ruskie nie chcemy terminala !

Gość • Środa [23.11.2016, 11:06:16] • [IP: 62.69.253.***]

10:13:07] • [IP: 79.188.222.**] Szczecin ma zdolność przeładunkową chyba 120 tyś. TEU a w zeszłym roku przeładował bodajże 85 tyś. TEU i niestety w tym roku wzrost przeładunków będzie o wiele mniejszy niż w latach poprzednich, co może świadczyć że powoli osiągane jest maksimum potrzeb. A tu nagle w Świnoujściu PiS-da chce budować terminal na 1, 5 mln TEU rocznie !! MIŚ, normalnie MIŚ Barei !!

Gość • Środa [23.11.2016, 10:40:53] • [IP: 178.238.253.**]

Panie ministrze, na takim stanowisku nie uchodzi taki tekst i słownictwo, nie wiem czy to agitacja przedwyborcza p.Agatowskiej, czy nie, ale my mieszkańcy mamy już dosyć, wszelkiego rodzaju, inwestycji, na tym naszym skrawku ziemi, komory gazowe same w sobie niosą już niebezpieczeństwo, są okolo 2 km.od osiedli, a kontenrnerowce wszelkiego typu, to zaoranie wyspy, pobrzeże Bałtyku ma 550 km, wiec miejsca dosyc, dajcie nam spokojnie żyć, zboże z GMO to trucizna, poczytajcie trochę, dziś trzeba owoce i warzywa, obierać, lub myć w gorącej wodzie, o czymś to świadczy, że to trucizna, a to jest najpiękniejsza plaża i mikroklimat który skutecznie już zniszczyliscie, wiec wypad, dajcie nam spokoje zyc!Brawo pani Agatowska, tak trzymać!

Gość • Środa [23.11.2016, 10:26:35] • [IP: 80.245.179.***]

Komunistom jak pamiętam, nigdy nic nie było potrzebne, więc niech idą po nauki do rządzących w Gdyni - (pięknie rozwijającym się mieście Polski) - i niech przestaną mieszkańców Świnoujścia mamić darmowymi bilecikami autobusowymi, tunelem i tym podobnymi bzdurami po to tylko by dostać się do władzy

Gość • Środa [23.11.2016, 10:26:05] • [IP: 88.156.232.***]

Nie mówcie że p. Agatowska stoi po stronie niewielu mieszkańców którzy nie chcą terminalu. Ona już rozpoczeła kampanię wyborczą.

Gość • Środa [23.11.2016, 10:13:07] • [IP: 79.188.222.**]

Do Gość ;[IP: 62.69.253.***] jak mogłeś popatrzeć jak ślepy jesteś ? Ja przez wygłupy takich jak ty muszę pracować na tym terminalu i powiem ci jedno ruch kontenerów jest coraz większy.

Gość • Środa [23.11.2016, 09:16:52] • [IP: 62.69.253.***]

Wielki terminal kontenerowy w Świnoujściu jest absolutnie niepotrzebny... wystarczy popatrzeć na ruch kontenerowy w Szczecinie... Polski eksport opiera się na UE i w znacznej mierze odbywa się transportem drogowym. Import z Azji przy tak słabej złotówce i załamaniu gospodarczym które wraz z rządami PIS będzie postępowało bardzo wkrótce osłabnie... Kto wie czy nie jest to jakiś pokrętny sposób aby włączyć gazoport w obszar portu i zwolnić od płacenia podatku do kasy Świnoujścia..? Pisiewicze niech sobie urządzają Wolskę a nasze miasto zostawią mieszkańcom.

Gość • Środa [23.11.2016, 08:53:07] • [IP: 79.188.222.**]

możecie sobie szczekać rusko-niemieckie pachołki ile wlezie Terminal i tak będzie ! Bo jest potrzebny nawet wam !

NieAndrzej • Środa [23.11.2016, 08:47:45] • [IP: 178.238.251.**]

Jak się czyta te bzdurne komentarze o konwojach ciężarówek, budowaniu portu w Kołobrzegu i niszczeniu plaży, to trudno się dziwić, że facet ma nas za idiotów i wieśniaków. Nikt nie poświęcił nawet minuty, żeby poczytać i zorientować się w temacie. Krzyczy jeden za drugim jak chłopy z widłami na wiedźmę. Tak samo krzyczeli, że gazoport zniszczy turystykę, gazoport stoi, a turystów coraz więcej.

Gość • Środa [23.11.2016, 08:28:20] • [IP: 88.156.233.**]

A może to minister jest niepotrzebny? Panie Gróbarczyk, jesteś pan zwykłym ignorantem, więc nie wypowiadaj się na temat naszego miasta. Nie będzie nam kolejny Misiewicz dyktował czego chcemy, a czego nie chcemy.

Gość • Środa [23.11.2016, 08:12:40] • [IP: 188.146.28.**]

Największy terminal kontenerowy bez połączenia z zapleczem. Gdański DCT jest permanentnie zapchany, a Gdańsk ma szeroki wachlarz połączeń z zapleczem: autostrada, drogi ekspresowe, kilka linii kolejowych, a Świnoujście chce mieć jeszcze większy terminal przy połączeniu z zapleczem poprzez jedną, jedyną, zwykłą drogę krajową (dla kilku kluczowych odcinków nie ma nawet planów doprowadzenie ich do standardu drogi ekspresowej!) i jedną, jedyną linię kolejową. Żeglugi śródlądowej nie ma, zresztą rzeką wielkości Odry transport kontenerów jest mało opłacalny i wydajny, tu musi być duża rzeka (Ren, Dunaj) i duże statki rzeczne. Panie Ministrze, jak ma funkcjonować ten terminal bez połączenia z zapleczem? Tylko transhipment na statki i dalej do Rosji? Trochę mało.

Gość • Środa [23.11.2016, 07:58:02] • [IP: 46.105.100.***]

Planowana budowa terminalu kontenerowego w Świnoujściu, inwestycji strategicznej dla Polski, nie podoba się Niemcom, a także lokalnym władzom miasta z SLD. Od wielu lat niemieckie firmy wykupują ziemię w Zachodniopomorskiem, przejmują kontrolę nad firmami ciepłowniczymi, stawiają elektrownie wiatrowe, wypierając rodzimy kapitał. Działo się tak przez lata przy przyzwoleniu, a czasem wsparciu władz lokalnych wywodzących się z PSL, PO, a także SLD. Jak twierdzi Stanisław Możejko, były prezydent Świnoujścia i działacz antykomunistycznej opozycji, jego rodzinne miasto jest klasycznym przykładem, jak działa kondominium rosyjsko-niemieckie. Do 1992 r. stacjonowała tu jednostka sowiecka, którą przyjechał żegnać ówczesny szef MON Bronisław Komorowski, i ponoć niektórzy widzieli łezkę w jego oku. Ale choć Sowieci opuścili to miasto, ich agentura pozostała. – Dziś prawdopodobnie częściowo została przejęta przez Niemców, którzy mają ogromny wpływ na to miasto – uważa Stanisław Możejko.

Gość • Środa [23.11.2016, 07:55:49] • [IP: 93.94.191.***]

PIS budzi Polską gospodarkę POwcą to się nie podoba więc wymyślają przeróżne historie

Gość • Środa [23.11.2016, 05:30:53] • [IP: 83.136.90.***]

Ciekawe ile dostal w lape

Gość • Środa [23.11.2016, 01:30:27] • [IP: 62.69.229.**]

Czas najwyższy się wyprowadzić z MOJEGO MIASTA. Prezydent betoniarz wraz mistrzynią ruchu drogowego spaprali miasto, bomba gazowa za progiem a jeszcze nowa pustynia się szykuje na Warszowie. Na Uznamie sami nasi odwieczni przyjaciele wystawiający gołe sflaczałe wdzięki do słońca. Nawet napić się nie ma gdzie, bo bunkry polikwidowane, na działkach nie ma piwa, a w knajpach króluje niemczyzna a obsługa patrzy na ciebie krzywym okiem.

Gość • Środa [23.11.2016, 01:07:06] • [IP: 37.47.185.***]

Jak ja razie to jedynym argumentem przeciw budowie jest zajęcie kawałka plaży wraz z przyległą wydmą na potrzeby portu. Osoby zainteresowane i zatroskane o jej los były na niej zapewne kilka razy w życiu łącznie z kandydatką na burmistrza...

Gość • Środa [23.11.2016, 00:58:48] • [IP: 80.245.191.***]

Gdynia kiedyś była wioską.Też krzykacze marudzili:-że niszczy się plażę, przyrodę, wycina lasy, że zmienia sie odwieczny ład.Dzisiaj jest przepieknym miastem-ciągle rozwijającym się.

Gość • Środa [23.11.2016, 00:30:58] • [IP: 80.245.191.***]

Budować, ale nie przy plaży. Miasto ma inne tereny do zagospodarowania i tam robić ten terminal.

Gość • Środa [23.11.2016, 00:26:03] • [IP: 80.245.177.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [23.11.2016, 00:18:35] • [IP: 92.42.116.**]

Turystyce w Swinoujściu nic nie grozi a Warszów to nie jest atrakcja tam jest port a fajna plaża to dopiero koło Lunowa jest a nie tu przy Gazoporcie.

Gość • Wtorek [22.11.2016, 23:59:57] • [IP: 31.2.12.***]

Uważajcie na tych ANTY. Cześć z nich to obudzona rosyjska agentura wpływu.

Gość • Wtorek [22.11.2016, 23:48:39] • [IP: 83.11.241.**]

Panie gróbarczyk w Szczecinie Pan buduj, a od Świnoujścia się odpie...l Cześc i czołem !

Polak katolik • Wtorek [22.11.2016, 23:40:38] • [IP: 37.8.215.***]

Polski terminal kontenerowy czy Chiński ? Czyj to ma być interes ? czyje kontenery mają płynąć do Świnoujścia ?? Na czym ma polegać w tym wypadku Polska racja stanu ? Na tym że CHRL doklei się na krzywy ryj do wschodniego falochronu terminalu LNG wybudowanego za naszą krwawicę ? Gdzie więc będzie zapowiadane przez M.Gróbarczyka miejsce na rozbudowę LNG i zapowiadane chłodnie na mrożonki Kto na tym zarobi pod stołem ? Oczywiście poza Chińczykami ? O aspekcie S3 nie ma co nawet szerzej wspominać komukolwiek kto kieruje autem i ma wiedzę z geografii na poziomie czwartej klasy podstawówki. Co do Pani Joanny Agatowskiej to powinna Ona podziękować ministrowi Gróbarczykowi ! Dzięki" Jego" inwestycjom będzie prezydentem Świnoujścia.

Gość • Wtorek [22.11.2016, 23:05:55] • [IP: 95.41.62.***]

Gróbarczyk odnosi się do nas mieszkańców Świnoujścia z pogardą, chamstwem i tak mi się wydaje że jeszcze z nienawiścią. Jestem ciekaw reakcji tego gbura jak zawita do nas i zostanie publicznie wygwizdany. Ale takiemu napluć w oczy to powie że deszczyk pada.

Gość • Wtorek [22.11.2016, 22:47:35] • [IP: 37.248.163.***]

A może ten Kontenerowy Chłam jest lobbowany przez Kołobrzeg? Turyści zamiast do nas trafią do nich. U nas teraz się dużo buduje obiektów będących potencjalną konkurencją dla Kołobrzegu, więc trzęsą portkami.

Gość • Wtorek [22.11.2016, 22:11:52] • [IP: 37.47.135.***]

Już mnie to wkurza więc napiszę, że wszyscy się wyzywaja na p. Agatowskiej a to ona stanęła po stronie mieszkańców którzy nie chcą portu kontenerowego a nie odwrotnie. I chwała jej za to ale to nie powód, żeby ten minister cały czas się jej czepiał! Pisior jeden niech sobie autostradę pod własnym domem zbuduje i wtedy się wymadrza. My mieszkańcy nie oddamy Swinoujscia pislamista z Warszawy!!

Gość • Wtorek [22.11.2016, 22:11:01] • [IP: 178.238.252.***]

tee inteligent powiatowy z 20:47:44 a od kiedy konwoje ciężarówek jeżdżą po torach??

Gość • Wtorek [22.11.2016, 21:19:35] • [IP: 62.69.254.***]

przeciwnicy Terminalu to ludzie pewnie na państwowym garnuszku, w życiu pewnie swoją inwencją nie zarobili złamanego grosza

kris • Wtorek [22.11.2016, 21:19:32] • [IP: 80.245.180.***]

Jestem za!

Gość • Wtorek [22.11.2016, 20:57:34] • [IP: 95.129.225.**]

Ten minister chyba kłamie. Zarząd portu twierdzi że na przygotowanie projektu potrzebuje kilku miesiecy a minister, ze w ciągu miesiąca do konca roku ten projekt przedstawi. To o co chodzi? Oszukują nas od kilku miesięcy i liczą że jesteśmy tak głupi że te kłamstwa łykamy jak świnia kit.

Gość • Wtorek [22.11.2016, 20:47:44] • [IP: 31.0.40.***]

Do frajerów którzy są za budową kontenerowca zobaczymy jak będziecie płakali jak trzeba będzie jechać do szczecina a tam konwój ciężarówek hehe ja mam to dupie bo z kamienia pojadę inna droga niech budują nawet dwa kontenerowe i jeszcze jeden terminal haha frajerzy

Gość • Wtorek [22.11.2016, 20:44:23] • [IP: 80.245.191.**]

Jaka arogancja i pogarda dla mieszkańców przebija w słowach Gróbarczyka!! On WIE, bez pytania kogokolwiek, że 'racja stanu' jest ważniejsza niż wola mieszkańców do posiadania dostępu do pięknej plaży. Nie mówiąc o tym, że wybudowanie portu spowoduje drastyczną obniżkę podatku od gazoportu. Nie zobaczyliśmy jeszcze grosza z tego tytułu. I chyba NIE ZOBACZYMY żadnej KASY!!

Gość • Wtorek [22.11.2016, 20:42:29] • [IP: 37.47.139.**]

Budować budować i jeszcze raz budować !!

Gość • Wtorek [22.11.2016, 20:34:29] • [IP: 79.185.213.**]

Popieram.Zbudować terminal.Będzie praca, drogi i wpływy z podatków dla miasta.Może nie będą wtedy te darmozjady z UM podnosić ciągle podatków i opłat za wodę.

Gość • Wtorek [22.11.2016, 20:34:25] • [IP: 93.94.190.***]

PORT ZATRUDNIA NA ŚMIECIÓWKACH ZA NAJNIŻSZE PENSJE.

siemcio • Wtorek [22.11.2016, 20:33:09] • [IP: 77.253.28.***]

co za barany sa za budowa tego gowna pomyslcie sobie co sie stanie z droga dojazdowa do swinoujscia jak dojdze tysiace ciezarowek w lato zycze powodzenia nie mowiac juz o halasie a jak jakis debil mysli ze dostanie prace popatrzcie na gazoport przywiezli ludzi w walizkach

Gość • Wtorek [22.11.2016, 20:18:44] • [IP: 95.129.228.***]

Ci co sa za budowa terminala to sa bezmozgi jak ktos napisal niech sobie szczecin wybuduje terminal a najlepij niech sobie nowy kanal wykopie a moze jeszcze elektrownie atomowa przy glownym wejsciem na plaze wybudowac ludzie niegodzie sie bo to bedzie traaaaaaaaagizm.

Gość • Wtorek [22.11.2016, 20:05:41] • [IP: 88.156.206.**]

To znowu manipulowanie wyborcami. Budowanie wielkiego terminalu kontenerowego, w sytuacji gdy w Polsce mamy już wielki terminal w gdańsku i nieco mniejsze w Gdyni (razem ok. 4 mln TEU), oraz gdy ładunki z Dalekiego wschodu do naszych sąsiadów z południa docierają przez słoweński port Koper a dalej koleją, jest to wyrzucanie publicznych pieniędzy. Nie 2 a 3 miliardy zł (dane wcześniejsze ministerstwa) ma kosztować budowa portu zewnętrznego i toru podejściowego. Do tego nauczka w postaci oddanego w 2012 roku terminalu w Wilhelmshaven, który miał w założeniu zaszkodzić Gdańskowi, a mimo możliwości przeładowywania blisko 3 mln TEU przeładowuje niespełna 500 tys. Świnoujski terminal skazany jest na porażkę, niestety - jeśli powstanie szybko stanie się pomnikiem głupoty, podobnie jak elektrownia atomowa w Żarnowcu. Tylko nikt nie przywróci nam pięknych plaż.

Gość • Wtorek [22.11.2016, 19:50:21] • [IP: 164.127.38.***]

Gdzie byliście szczekacze jak sprzedano działki pod apartamentowce za 105 milionów, co może je ktoś kupił aby tam las pielęgnować? Tu nie dbaliście o las, a tam nagle was sumienie rusza ? OBŁUDNICY !

Gość • Wtorek [22.11.2016, 19:43:46] • [IP: 78.88.84.**]

IP: 62.69.203 no dobra sorry inzynierownie nie sa potrzebni

Gość • Wtorek [22.11.2016, 19:30:53] • [IP: 62.69.203.***]

IP.31.0.33 Ty inżynierku od łopaty zamknij ten dziób bo każdy wie że do niczego się nie nadajesz.

Gość • Wtorek [22.11.2016, 19:23:51] • [IP: 178.238.249.***]

czy ktoś może się wkoncu zająć naszym szpitalem na tak male miasto tyle zgonów w nekrologu ??

Gość • Wtorek [22.11.2016, 19:23:08] • [IP: 94.254.234.***]

A JAKBY TAK TYCH ANTY DO ŁUNOWA LUB OGNICA , BĘDZIE CISZA.

Gość • Wtorek [22.11.2016, 19:22:08] • [IP: 88.156.234.***]

Jaki rumor p.Gróbarczyk.My, mieszkańcy Świnoujścia nie chcemy po prostu tego syfu na naszym pięknym wybrzeżu.Wybudujcie sobie tego konia trojańskiego w Szczecinie.Łapy precz od naszych lasów i plaż.Czy pan kapuje?

Gość • Wtorek [22.11.2016, 19:20:18] • [IP: 80.245.184.***]

Dlaczego pan gróbarczyk nie wybuduje tego portu u siebie w szczecinie?? Tyle miejsca tam jest

Gość • Wtorek [22.11.2016, 19:18:31] • [IP: 94.254.234.***]

164 będziesz PIERWSZY . KOSTUCHA TO KOSTUCHA GOTUJ SIĘ . NAPISZ TESTAMENT.I OSTATNIĄ WOLE.

Gość • Wtorek [22.11.2016, 19:17:31] • [IP: 79.186.60.***]

Jasne że budować i to jak najszybciej.Tylko równo z tym drogę do Szczecina, tunel dla miasta itp.Jestem za !!

Gość • Wtorek [22.11.2016, 19:16:42] • [IP: 62.69.203.**]

Ten Pan jeżeli się nie mylę został" zwolniony"z funkcji Prezesa PŻM.To tylko świadczy o nim.Teraz jest Ministrem, czas się" odgryźć".To przecież takie polskie-jak przebój kinowy i telewizyjny, film" Sami Swoi"."Po co szukać innego wroga jak swój będzie za miedzą"

Gość • Wtorek [22.11.2016, 19:14:34] • [IP: 92.42.114.**]

niech wybudują w Świetej w kierunku na Stenicę

Gość • Wtorek [22.11.2016, 19:04:54] • [IP: 185.72.244.**]

Szczeciniaki biedaki jak zwykle nie maja na chleb pomóc im bo to zwykle warcholy szczecina to swinska dziewczyna

troll • Wtorek [22.11.2016, 19:00:45] • [IP: 46.230.143.**]

Budować, budować, Szczecin potrzebuje kasy z podatków. ...

Gość • Wtorek [22.11.2016, 19:00:19] • [IP: 46.105.100.***]

PIENIADZE TO NIE WSZYSTKO DZBANIE EBANY DIABEL GO PRZEKRECIL NA DWA MILIARDY, BYLA TAKA PIOSENKA, JAKA KOCHANIE TWOJA CENA WOLISZ W DPE CZY W LEPENA

Gość • Wtorek [22.11.2016, 18:52:22] • [IP: 62.69.229.***]

Mam nadzieję że jednak decydenci to nie sami idioci i w końcu ktoś powie STOP. Stop durnym pomysłom ! Największy terminal kontenerowy na Bałtyku ! No jasne, a może w Europie? Ambicje to są ale rozsądku to w ogóle brak. Człowiek taki jest ministrem ! No, no, no... A na mapie to się zna? Raczej nie więc niech się poradzi takich co się znają; czy taki kretyński pomysł by w takim zadupiu w jakim położone jest Świnoujście ma jakiś sens , czy też poziom głupoty nie zostanie przekroczony. Oczywiście w dół pod dno. Przez prawie 100 km około milion(1 000 000) tzw TIRów będzie miało jedną drogę by wyjechać na inne szlaki drogowe. 1 mln rocznie to 2735 na dobę, a to znaczy że na godzinę ok. 115 kontenerów będzie na drodze, a to jest prawie 2 na minutę. 500 tysięcy optymistycznie zakładając popłynie barkami albo pojedzie wagonami.

Gość • Wtorek [22.11.2016, 18:49:58] • [IP: 92.42.119.***]

Pisowski cham niech sobie polską racją stanu mordy nie wyciera! Robią wszystko żeby doprowadzić kraj do ruiny a teraz jeszcze występują przeciwko mieszkańcom Świnoujścia !! Spie****ć z tym portem kontenerowym który w tym miejscu zupełnie nie ma sensu !! Mendy już tutaj muszą swe łapy wsadzać!

Gość • Wtorek [22.11.2016, 18:48:32] • [IP: 80.245.187.***]

P Gróbarczyk wara od naszych plaż.Ambicje niech pan schowa do kieszeni i zacznie dbać o środowisko.Proszę zobaczyć co prezydent zrobił z pasem nadmorskim wycina wszystko co mu się podoba.To też ambicja? Prezydent powinien pracować dla dobra miasta i mieszkańców a nie dla PORTU SZCZECIN.

Gość • Wtorek [22.11.2016, 18:47:35] • [IP: 164.127.38.***]

Nareszcie w Świnoujściu będzie coś normalnego. Brawo ! Budować jak najszybciej!

Gość • Wtorek [22.11.2016, 18:46:51] • [IP: 92.42.117.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [22.11.2016, 18:43:01] • [IP: 92.42.114.***]

Jak ma się, , takich, , polityków to trudno o spokój.Czy istnieje coś takiego jak planowanie?Ludzie układają sobie życie, inwestują a w wyniku planowania nowych inwestycji wymyślonych naprędce tracą na wartości ich domy, mieszkania i. in.Trafi się czasami szwagier który jednym podpisem zmienia plany zagospodarowania terenu i pociotek staje się milionerem a ja biedakiem.Dziadzio minister nie ma pojęcia co potrzeba rozwijać w naszym kraju!

Gość • Wtorek [22.11.2016, 18:42:14] • [IP: 92.42.119.**]

No i dobrze gada ten minister;) Zgadzam się z nim, że to jest lokalna wojenka radnej z prezydentem. Każdy głupi to wie, nie trzeba do tego wielkich rozmów, w dodatku pod krawatem;) Zaraz będzie u nas regionalna, taka sama rozmowa, w tym jakiś programie, temat dnia czy tygodnia. Nie wiem, jak to się nazywa na tv Ś-cie;) Ależ ci wszyscy politycy gadają! Zamiast coś robić, to oni rozmawiają, dyskutują, i nie wiadomo co jeszcze bezsensownego robią! Ale nic to. Czwartek już bliziutko i Lud Ś-cia, będzie miał znów darmową rozrywkę kabaretowo-cyrkowo-propagandowo-agitacyjno-kampanijn
o-wyborczą w tv Słowianin hehe, z panią radną, przyszłą kandydatką na prezydenta na czele;) Tylko, żeby ona znów tak nie krzyczała, że tak bardzo troszczy się o dobro i szczęśliwość Mieszkańców, bo już mnie głowa od tego boli...i muszę ściszać, albo wyłączać tv, żeby bardziej mnie nie rozbolała:)

Lisowczyk2010 • Wtorek [22.11.2016, 18:35:14] • [IP: 188.146.164.**]

MÓDLMY SIĘ ABY GRABARZ ŚWINOUJŚCIA ZDECHŁ ZANIM KONTENEROWY BURDEL. NA ZWŁOKACH MIASTA POSTAWI.

Gość • Wtorek [22.11.2016, 18:26:19] • [IP: 62.69.231.***]

Referendum i z bani

Gość • Wtorek [22.11.2016, 18:23:22] • [IP: 62.69.203.**]

No tak Pan i Władca naszych terenów.Zgadzam się na budowę Terminalu pod jednym warunkiem.Obok zostanie wybudowane osiedle mieszkaniowe nawet na kilka tyś.osób.Dla tych co głosują i lobują na rzecz terminalu.Oczywiście na koszt właściciela tegoż przybytku.

Gość • Wtorek [22.11.2016, 18:22:36] • [IP: 80.245.191.***]

Bo Żmurek jest teraz z PIS-u dlatego tak atakują Agatowską. Niech sobie w Szczecinie wybudują ten terminal u nas brak jest dróg dojazdowych w lato dopiero będą zapchane przez te tiry z kontenerami

Gość • Wtorek [22.11.2016, 18:17:47] • [IP: 31.0.33.***]

No i dobrze niech buduja bedzie praca dla mlodych inzynierow!

Gość • Wtorek [22.11.2016, 18:15:27] • [IP: 94.254.234.***]

150 A CO TY GEJ JEDEN NATRĘTNY DRUGI SZCZUR OJ NIE W TWOIM TYPIE.

Gość • Wtorek [22.11.2016, 18:08:20] • [IP: 178.238.249.**]

Agatowska tez chce zatuszować swoje z OSiREM

Gość • Wtorek [22.11.2016, 18:07:15] • [IP: 94.254.234.***]

ZA ZA ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Gość • Wtorek [22.11.2016, 18:05:20] • [IP: 193.200.150.**]

Ale ten Gróbarczyk jest natrętnym robalem, a żmur, to żywy trup. Jeżeli ktoś zagłosuje na tego fleta, to będzie skończonym idiotom. Koperciak zrobił z mordy dupę, bo mówił, że nie będzie kandydował - a zamierza kandydować. Jak można zaufać takiemu szczurowi. Chce kandydować, bo musi zatuszować swoje machlojki.

Gość • Wtorek [22.11.2016, 17:58:18] • [IP: 62.69.254.***]

Budowć, Budować, Budować

Oglądasz 1-79 z 79
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Uprzejmie informujemy, że w poniedziałek 7 i 8 października zmianie ulegają godziny otwarcia biura Karty Wyspiarza. Wszystkich chętnych do odbioru karty lub wypełnienia wniosku zapraszamy w godzinach od 8:00 – 14:00. ■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■ AKTUALIZACJA KOMUNIKATU: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świnoujściu potwierdził przydatność wody do spożycia z wodociągu „Granica-Wydrzany” na odcinku ul. Chrobrego obejmującym budynki przy ul. Chrobrego 19, 21, 26 i 28 ■