POGODA

Reklama


Wydarzenia

Polskie Radio Szczecin • Wtorek [08.11.2016, 12:34:02] • Świnoujście

Krzysztof Zaremba o terminalu: Zarząd Portów wyjaśni wątpliwości

Krzysztof Zaremba o terminalu: Zarząd Portów wyjaśni wątpliwości

fot. Polskie Radio Szczecin

Czy w Świnoujściu powstanie terminal kontenerowy? Przewodnicząca rady miejskiej skrytykowała rząd za brak konkretnych informacji, poseł PiS w "Rozmowach pod krawatem" apelował o cierpliwość.

Joanna Agatowska skrytykowała Ministerstwo Gospodarki Morskiej oraz Zarząd Portów Morskich Szczecin Świnoujście za to, że samorządowi nie przedstawia się żadnych konkretów, a oczekuje się zgody na oddanie terenów pod przyszłą inwestycję.

- Zarząd Morskich Portów wypowie się w tej sprawie i to wypowie się bardzo konkretnie. Jest to poważna inwestycja do której zgłosili się poważni partnerzy, którzy chcą partycypować w kosztach - zapewniał szczeciński poseł PiS Krzysztof Zaremba. - Z drugiej strony próbowałbym oddzielić sprawę od polityki samorządu świnoujskiego, bo w Świnoujściu zaczęła się kampania wyborcza.

Przeciwko budowie terminala protestowało na pikiecie kilkunastu mieszkańców Świnoujścia. W odpowiedzi prezydent miasta Janusz Żmurkiewicz zaproponował, by zorganizować referendum w tej sprawie.

Według planów ministerstwa i Zarządu Portów, inwestycja ma kosztować ponad 2 miliardy złotych.

2016-11-08, 10:12
Autor: Andrzej Kutys


komentarzy: 48, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-48 z 48

Gość • Czwartek [10.11.2016, 20:09:10] • [IP: 88.156.206.**]

Synu 143 cóż z ciebie, jak mawia Ojciec Tadeusz, zrobił agresywny onanizm. Z braku argumentów łżesz i obrażasz. Po jaką cholerę 200 celników? Kontenery odprawiane są w terminalach lądowych, wysyłkowych, ubezpieczenia przez internet, straż - o to jest dopiero awans społeczny - chyba w sam raz dla ciebie (w terminalach gazowych na dyżurze jest 6 strazników), kierowcy oczywiście ze Świnoujścia - to dopiero jaja.Synu choć przez chwilę pomyśl, a potem jeszcze raz i jeszcze raz. Podobną historię przeżywaliśmy zanim zapadła decyzja o budowie terminala gazowego. Sprawdź ilu tam pracuje ludzi, w tym ilu świnoujścian?

Gość • Środa [09.11.2016, 20:55:44] • [IP: 164.127.143.***]

Do ip 88.156.206 Normalnie imbecyl jesteś co nic nie rozumie. Samych celników musi być ponad 200 osób do tego agencje celne 200 ubezpieczenia 10, straż przemysłowa 50, kierowcy ponad 1000, inspekcje sanitarna, wet. Fito, jakieś 50 do 60 osób. Do tego jeszcze różne usługi. A wy co tak wam zależy na lasach to dlaczego pozwoliście sprzedać dzialki za 105 milionów i co ? Zostaną może tam drzewa ? Znaleźli się obrońcy !

Gość • Środa [09.11.2016, 18:29:14] • [IP: 92.42.119.**]

do 170. Ależ zabolało zwolennika/zwolenniczkę Agatowskiej;) Aż tak mocno boli?;) No cóż...też mi was szkoda, bo jeszcze tylko parę miesięcybędziecie rządzić w Ś-ciu, a potem znikniecie jak ciche echo. Tak jak rozmył się towarzysz Miller i cała ta wasza partia czerwonych SLD. Na każdego przychodzi czas moi mili i na bandytę i na porządnego człowieka:) Gdybym pajacu chciała yć anonimowa, to zmieniałabymsobie co chwilę IP lub pisała od znajomych, żeby niktsię nie zorientował o kogo chodzi. A kim ja jestem, to nie twoja sprawa. Może się dowiesz, a może nie. To zależy co będę miała ochotę w przyszłości dalekiej lub bliższej zrobić, imbecylu.

Gość • Środa [09.11.2016, 17:47:34] • [IP: 95.129.225.***]

Każdy kto jeździ samochodem do/ze Szczecina niech sobie wyobrazi jak będzie wyglądała jazda ta trasą, gdy na drodze pojawi się dodatkowe kilkaset TIR'ów. Kontenerowiec nie przewozi 100 kontenerów, tylko kilka tys. Więc to jest jeden z głównych argumentów na NIE, przynajmniej dopóki nie zmodernizują S3. Co do ilości nowych miejsc pracy, to ani ich dużo nie będzie (automatyzacja procesów), ani super płatnych.

Gość • Środa [09.11.2016, 17:20:53] • [IP: 88.156.206.**]

Trochę faktów o których nie wiedzą zwolennicy terminala kontenerowego. W największym w Polsce terminalu DCT w Gdańsku o rocznej zdolności przeładunkowej 2, 5 miliona TEU, który w ubiegłym roku przeładował ponad 1, 98 miliona TEU na umowę o pracę zatrudnionych jest 245 osób. Ile osób znajdzie zatrudnienie w dziesięciokrotnie mniejszym terminalu projektowanym w Świnoujściu, na dodatek mieście z fatalnym połączeniem z resztą kraju. Może 50, a może mniej. Czy jest więc o co się bić jeśli w hotelach i w bazach turystycznych pracę znajdzie dużo więcej osób z wykształceniem ekonomicznym, informatycznym czy technicznym. W końcu wielki hotel to prawie jak wielka fabryka z bardzo rozbudowaną nowoczesną techniką.

Gość • Środa [09.11.2016, 11:36:46] • [IP: 80.245.180.**]

Latem jestem bardzo często na plaży na prawobrzeżu. Nigdy nie widziałem dużej ilości mieszkańców na plaży. Na całej długości jest ich najwyżej kilkunastu. Więcej w sobotę lub niedzielę ale i to nie przekracza kilkudziesięciu osób. Nie piszcie więc głupot że cały Warszów, Ognica, Przytór, Łunowo a nawet Karsibór jedzie na plażę.

Gość • Środa [09.11.2016, 11:25:17] • [IP: 80.245.180.**]

Tylko dlatego że kilkunastu oszołomów nie chce terminalu kontenerowego to mamy z budżetu miasta wyłożyć kilkadziesiąt tysięcy złotych na referendum? P.Żmurkiewicz ocknij się pan, gdzie pana gospodarność? Terminal to większe wpływy dla miasta poprzez podatki. Ludzie będą mieli pracę.

Gość • Środa [09.11.2016, 07:30:15] • [IP: 92.42.119.***]

Port kontenerowy to szansa rozwoju cywilizacyjnego miasta i szansa dołączenia Świnoujścia do znaczących portów morskich. To nie epoka węgla łupanego, który dominuje w przeładunku portu i nikomu jakoś to nie przeszkadza (tzn Niemcom i jego lobbystom) natomiast nowoczesność w przeładunkach Niemcom już przeszkadza. Krótko mówiąc dotychczas nie lubiłem PiSu ale jak doprowadzą do zbudowania tunelu i terminalu to zyskają we mnie jednego sympatyka więcej ale i również tysięcy więcej świnoujszczan.

Gość • Środa [09.11.2016, 01:16:34] • [IP: 92.42.116.**]

Port kontenerowy to super sprawa dla miasta.

Gość • Wtorek [08.11.2016, 21:44:09] • [IP: 93.94.190.***]

do - [IP: 88.156.233.**] podzielam poglądy Pani/Pana.

Gość • Wtorek [08.11.2016, 21:36:05] • [IP: 37.47.170.***]

To co mówi Agatowska myśli tak mnóstwo ludzi w Świnoujściu. Ona ma okazję wypowiadać to publicznie bo ja zapraszają do radia a takich imbecyli jak IP 119 na szczęście nie! Tobie pozostaje sianie nienawiści i wylewanie żółci tylko na tym portalu gdzie jesteś niby anonimowa. Agatowska ma odwagę głosić poglądy publicznie! I dlatego ona jest tym kim jest a ty jesteś... no właśnie kim?

Gość • Wtorek [08.11.2016, 21:23:29] • [IP: 83.11.244.***]

Ci, którzy zrobią na tym kasę są daleko. To dla nich będzie PORT; nam, wyspiarzom zostaną stare PORTki robocze, dziurawe na dupie. Wszystko pasuje, bo gówno za to dostaniemy i wy lokalni wizjonerzy też.

Gość • Wtorek [08.11.2016, 21:00:35] • [IP: 37.47.184.**]

A gdzie ekolodzy przeciez to obszar natura 2000 niedoruszenia niespotykane gatunki ptactwa no i glowne tarliska sledzia baltyckiego

Gość • Wtorek [08.11.2016, 20:33:25] • [IP: 62.69.231.***]

Ziemniaczek

Gość • Wtorek [08.11.2016, 19:56:59] • [IP: 88.156.206.**]

Co za głupoty można przeczytać na tej stronie. Szansa na lepsze możliwości atrakcyjnej i zaawansowanej technologicznie pracy. Sprzątanie terminala, to wybacz ale co to za atrakcja. W terminalu kontenerowym znajdzie zatrudnienie być może 40 do 50 osób. Informatyków, ekonomistów oraz kilkunastu operatorów sprzętu. I to tylko w przypadku gdy będzie to terminal klasyczny, a co jeśli automatyzacja będzie na tyle wysoka, że jak w jednym z zautomatyzowanych terminali w Hamburgu pracuje zaledwie 25 osób. Przede wszystkim nawet w Korei Północnej zanim zaczyna mówić się o poważnej inwestycji, określa się co trzeba zrobić i jakie ponieść koszty. Terminal kontenerowy bez dostępu od lądowego zaplecza to szczyt kretynizmu. Podobnym kretynizmem jest niszczenie pięknych plaż i lasów, tylko po to by konkurować z portami w Trójmieście. Toż to ta sama Polska. Jeśli Trójmiasto zniszczyło już swoje plaże, to Świnoujście ma szanse stać się polską riwierą z hotelami i super atrakcjami.

Gość • Wtorek [08.11.2016, 19:00:34] • [IP: 92.42.118.**]

Port kontenerowy to szansa dla portu w Świnoujściu i szansa na lepsze możliwości bardziej atrakcyjnej i zaawansowanej technologicznie pracy (na razie tylko kucharzy, sprzątaczek, kelnerów, pokojowych i recepcjonistek tu potrzebują.)

Gość • Wtorek [08.11.2016, 18:55:59] • [IP: 92.42.119.***]

Śmiechu warte że Agatowska startuje na Prezydenta miasta. Po pierwsze nie wie jeszcze, że to ostatnia kadencja rady miasta kiedy SLD istnieje bo przecież w następnych wyborach to ta zdegenerowana partia politruków już przegra wszystko. Po drugie jest aktywistką proniemieckiej branży turystyczno -rozrywkowej a jej poglądy na temat portu, stoczni, gazoportu, terminalu kontenerowego, gospodarki miasta to dramatyczna głupota. No ale jest nieszczęście, że wykorzystując lukę rozpoczęła prezydenckie chciejstwo. Do wyborów dostatecznie zostanie obnażona jej głupota.

Gość • Wtorek [08.11.2016, 18:40:08] • [IP: 88.156.233.**]

A pan poseł na" Rozmowy pod Krawatem" ubrał się w swój najlepszy dres. Światowiec.

Gość • Wtorek [08.11.2016, 18:37:10] • [IP: 88.156.233.**]

Zaremba, ty się sam od polityki najlepiej oddziel. Jak śmiesz mieszkańców Świnoujścia pouczać jak mają myśleć. To właśnie jest sprawa naszej lokalnej polityki, polityki rozwoju miasta i jego przyszłości, o której chcemy decydować sami, bez cwaniaków ze Szczecina.

Gość • Wtorek [08.11.2016, 17:53:57] • [IP: 92.241.194.*]

a skad wzieli takiego kabana

tak bedzie • Wtorek [08.11.2016, 17:49:01] • [IP: 83.25.208.**]

zabetonują plaże, broszka otworzy, nic większego nie przypłynie bo nordstream przeszkadza, terminal przynosi straty, wszyscy dopłacamy, z podatków zero. PO betonie wieje. .. od morza wiatr. .. tak bedzie. A potem? coraz niższe wpływy z opłat klimatycznych i podatków, rozwalone, zakorkowane, pełne przydrożnych krzyży (r.i.p.) drogi dojazdowe, bo dwupasmówki nie pociągną -a janusz z grażyną z legnicy przeca zdążą punciakiem 1, 1 w gazie- wyprzedzić tego tira...

Gość • Wtorek [08.11.2016, 17:39:38] • [IP: 93.94.186.**]

Wczoraj szczeciński portal informował, że dzienny rozładunek kontenerowca, to 700 do 800 tirów. Gratulacje dla tych co są za budową. Z tego zadupia już ciężko wyjechać i dojechać, to jeszcze nam dołożą tirów. Zamiast samochodów, kupujcie paralotnie.

Gość • Wtorek [08.11.2016, 17:29:15] • [IP: 92.42.119.**]

Zgadzam się z tą częścią tej wypowiedzi, żeby oddzielić powstanie lub nie powstanie portu kontenerowego od polityki i kampanii wyborczej pani Agatowskiej. Moim również zdaniem, w Ś-ciu zaczęła się kampania wyborcza w/w pani. Chce znów być pierwsza:) Znalazła dobry sposób na zdobycie dla siebie głosów;) Całe Lewobrzeże chce przeciągnąć na swoją stronę;) Tylko nie wszyscy tam są przeciw, ale dużo będzie miała po swojej stronie. Jakie to płytkie. Wygrać za wszelką cenę, a ruda lisica zawsze znajdzie podatne podłoże do swojej gry...żenada...A co do portu kontenerowego poczekamy, pożyjemy, zobaczymy. Mnie nie przeszkadza poczekać na konkrety, jeśli ich nie ma, a lanie wody, żeby tylko mówić, nie ma sensu. Myślę, że cierpliwość, pani Agatowska, to naprawdę jest dobrą cechą i proponowałabym trochę ją poćwiczyć, bo jak widać z pani zachowania, bardzo jej pani brakuje. Piekli się pani, nie wiadomo o co i po co...Szkoda nafty, jak to mówi młodzież:)

piotr • Wtorek [08.11.2016, 16:52:58] • [IP: 37.47.137.**]

jestem za rozbudową Huba ale... na Naszych lokalnych warunkach. Pan Zaremba - człowiek, który nic dobrego nie zrobił gdy był w PO pokazując tylko swoją roszczeniowość co skutkuje tym, że osadzony jest w PIS. Słaby gracz, żaden lobbysta. Człowiek klasy Napieralskiego, Arłukowicza trochę niżej od Nitrasa czy Brudzińskiego - dwaj ostatni faktycznie coś dla tego regionu i chcą zrobić. Pan Krzysztof ma świetna pasje. .. auta klasy Polski Fiat- czyli takiej klasy jak cały PRL czy to czego pragnie pis. Kto na takich ludzi głosuje ?? Odbudowa Stoczni - pytam po co ?? pżm kupi całą flotę nowych statków ?? która zarejestruje w Polsce ?? Panie pośle Zaremba - czy politolog to znawca mechanizmów gospodarki morskiej ?? Proszę to zostawić dla ludzi, którzy znają się na tym temacie.

Gość • Wtorek [08.11.2016, 16:39:43] • [IP: 87.205.71.***]

Co Ty pierdzielisz -Lutek Narożniak.Chyba Sam nie wierzysz w to co napisałeś.

Gość • Wtorek [08.11.2016, 16:35:28] • [IP: 87.205.71.***]

Jestem za budową.Warszów tak się przeciwstawia, że okroją plaże, jakby leżeli na niej od rana do wieczora.Chodzą od święta się wykąpać brudasy...!

Gość • Wtorek [08.11.2016, 16:30:01] • [IP: 87.205.71.***]

Nie wypowiadaj się w Moim imieniu.Łunowo T.Z.Ja -jestem za inwestycją. Nie będzie to uciążliwe.Nowa droga będzie biegła za torami w lesie więc nie będzie to uciążliwe dla mieszkańców.Takie jest Moje zdANIE W TYM TEMACIE.

Gość • Wtorek [08.11.2016, 16:21:52] • [IP: 31.0.71.***]

Pod urzędem może zebrało się kilkudziesięciu przeciwników ale w rzeczywistość jest ich pareset osób więcej. Cała dzielnica Warszów, Przytór z Łunowem, nie wspominając już o Ognicy i Karsiborzu, zamieszkala przez Świnoujścian jest przeciwko tej inwestycji. Bardzo proszę o referendum i okaże się wtedy ile osób jest tak naprawdę przeciwko.

Gość • Wtorek [08.11.2016, 16:12:57] • [IP: 92.42.119.***]

Wszędzie na swiecie miasta portowe są bogate.Dlaczego.Pieniądze wypracowane w mieście portowym zostają na miejscu bo to my ponosimy wszelkie koszty z istnienia wszelkich niedogodności.

Gość • Wtorek [08.11.2016, 16:11:48] • [IP: 62.69.252.***]

Dzwią mnie te płacze nad wycinanymi drzewami, przecież żeby powstało miasto i port, wycięto wiele hektarów lasów i nikomu to nie przeszkadzło. Promenada była zaraz za plażą, a teraz szkoda bardzo samosiejek. Jestem za rozbudową Świnoujście i portu. Nie przekonują mnie argumenty przeciwników budowy apartamentowców oraz innych budowli na części wydm, jak równiż budowy terminalu na Warszowie. Biorąc pod uwagę ich tok myślenia Gdynia nigdy nie powinna powstać, a ma się dobrze.

AGENDA 21 • Wtorek [08.11.2016, 15:40:14] • [IP: 79.188.222.**]

Główną role drogi Panie myślaczu nieskrępowany [IP: 188.95.25.**] jest to, aby ludzie Świnoujściu mogli normalnie żyć przez cały rok ! A nie tylko przez 1, 5 miesiąca podcierając d... sąsiadom!

Gość • Wtorek [08.11.2016, 15:12:30] • [IP: 178.238.253.**]

188.95.25...buchaha, strzał w stopę, nic tego co naklepano w odpowiedzi, jesteście tak" zaprogramowani", że wszędzie widzicie " politykę" o ktorej zresztą nie macie bladego pojęcia, kręcenie lodów najlepiej Wam wychodzi, niestety, bez obrazy, ale czasami trzeba panowac nad emocjami!

Gość • Wtorek [08.11.2016, 15:11:59] • [IP: 88.156.234.***]

Łapy precz od naszych plaż i lasów.Wybudujcie sobie terminal w Szczecinie.

Gość • Wtorek [08.11.2016, 14:57:55] • [IP: 93.94.191.***]

Zapytam krótko jeżeli powstałby takowy terminal czy podatki zostały by w Świnoujściu czy poszły by do szczecina ?bo nazwa jak przypuszczam była by port szczecin

Gość • Wtorek [08.11.2016, 14:48:31] • [IP: 188.95.25.**]

Do : Gość • Wtorek [08.11.2016, 13:13:40] • [IP: 178.238.253.**] Widać że jesteś szeregowym członkiem ePiSkopatu Polski, który widzi litery, ba nawet składa je w słowa, ale nie rozumie sensu zdania. Otóż pisząc" uzdrowisko" miałem na myśli główną rolę miasta Świnoujścia : wczasowo-leczniczą. Plaża i wypoczynek przyciąga ludzi. Działacie jak PZPR. Wasz Pierwszy Sekretarz z Żoliborza ręcznie steruje Premierką i Prezydentkiem. Inwestycje przemysłowe w niczym nie poprawiły ekologii w mieście. Jak leciała nocą na Warszowie jakaś maź z nieba tak leci. Na dodatek śmierdzi. Gazoport już gazuje, ale złotówki nie dał na sieć ciepłowniczą w mieście o której piszecie. Ba chce zwolnienia z podatków. Dlaczego ? Ano dlatego, że to interes polityczny. Gaz (skroplony) z Kataru jest najdroższy na świecie. Tylko rusofobiczny ePiSkopat Polski mógł wpaść na tak genialny pomysł.

bk • Wtorek [08.11.2016, 14:40:53] • [IP: 37.8.215.***]

No i macie. Pan poseł PiS jest odpowiednio przeszkolony, jak oni wszyscy. Kiedy tylko pojawią się wątpliwości co do ich poczynań zawsze odpowiedź jest taka sama: oponenci działają z pobudek politycznych /tym razem w związku z kampanią do samorządu/. A terminal jest potrzebny. Przecież wszystkie ich dotychczasowe poczynania zmierzają do zagwarantowania sobie władzy na dziesięciolecia /obojętne jakimi metodami/. a kasa na 500 plus i inne kupowania głosów już się kończy. Z terminalu zawsze parę złotych do budżetu będzie.

Gość • Wtorek [08.11.2016, 14:20:06] • [IP: 62.69.252.**]

Panie Agenda 21, gdyby działalność straży miejskiej nie ograniczałaby się do lewobrzeża to pewnie problem częściowo byłby rozwiązany a tak niestety ludzie palą czym chcą bo nikt im nic nie zrobi.

Lutek Narożniak • Wtorek [08.11.2016, 14:18:41] • [IP: 109.241.63.***]

Kontenery = SZCZURY, INSEKTY(KARALUCHY, PAJĄKI)ZARAZKI i czort wie co jeszcze?Dodatkowo rozjeżdżone drogi przez pojazdy budowlane(po gazoporcie została droga bez remontu, a powinni coś od siebie dać np.poszerzyć i nową nawierzchnię położyć), zakorkowana S3, wypadki i robotnicy z cyganowa kijowskiego.A potem i tak pracownicy będą z kamienia, wolina, szczecina i warszawy a nie od nas!Tak, Tak.Dla nich kwietniki, dla nas śmietniki-piękne perspektywy!

AGENDA 21 • Wtorek [08.11.2016, 14:10:31] • [IP: 79.188.222.**]

Tak popieram ! W zimie nie można spokojnie przejść bo syf leci z koninów. I wy chcecie tutaj uzdrowisko ? Czy natura 2000 ? Żarty jakieś !! Panie Przeciwnik Terminala i zwolenniku plaż zrób porządek najpierw z syfiącymi kominami zwłaszcza na Warszowie. A potem daj jakieś ROZUMNE ARGUMENTY przeciw terminalowi.

Gość • Wtorek [08.11.2016, 14:07:47] • [IP: 62.69.231.***]

Do Szczecina na Wały Chrobrego * z tym gównem.

Gość • Wtorek [08.11.2016, 13:50:49] • [IP: 62.69.252.***]

Jestem za budową bo tu żyję. Nie jestem właścicielem domu wczasowego, knajpy i hotelu dla starych Niemców.Zresztą niewielu z nas, mieszkańców jest.Ładnie to wygląda ale mieszkańcom nie daje NIC poza służalczą, nisko płatną pracą.Miasto pakuje dużo pieniędzy w promenadę i inne duperele. Ścieżki rowerowe są potrzebne, owszem ale nowe nawierzchnie ulic jeszcze bardziej. Miasto śmierdzi zimą czadem, a jedynym na to ratunkiem jest rozbudowa sieci ciepła komunalnego. To są w/g mnie priorytety.

Gość • Wtorek [08.11.2016, 13:49:02] • [IP: 80.245.187.***]

Kim pan jest p. Zaręba by ignorować głosy mieszkańców.Jak chcecie to budujcie w Szczecinie bo Świnoujście nie ma nic z togo że porty są połączone.A co z NATURĄ2000? Już sprzedali pas nadmorski na ulicy Uzdrowiskowej i wytną wszystkie drzewa" w pień".To nie jest prywatny folwark betonowy tylko miasto uzdrowiskowe

Gość • Wtorek [08.11.2016, 13:24:42] • [IP: 37.47.173.**]

Wybudujcie a my was PISIORY spakujemy do kontenerów i wyślemy na Madagaskar

Gość • Wtorek [08.11.2016, 13:16:12] • [IP: 178.238.253.**]

budujcie sobie port kontenerowy np.w Międzyzdrojach, coscie tak się uwzieli na nasz kawałek miejsca na ziemi, powiem krótko, szczecin s------ć, na drzewo banany pompować!

Gość • Wtorek [08.11.2016, 13:13:40] • [IP: 178.238.253.**]

Nie ma czegoś takiego jak komitet wojewódzki, pomyliły ci się epoki, a tak zwane uzdrowisko natychmiast do przejęcia przez komornika i urząd pracy, to jest dno totalne, ludzie głosno nie mówia, , ale można się dowiedzieć spraw platformy że cierpnie skora na plecach taki horror, sądzę że zarząd miasta wie, że ta firma z tym zarządem natychmiast do likwidacji!

Gość • Wtorek [08.11.2016, 12:52:47] • [IP: 188.95.25.**]

Mam propozycje. Niech komitet wojewódzki PiS nada portowi kontenerowemu imię Prezesa Jarosława K. Będą bliźniaki obok siebie. Zapewni to inwestycjom sukces polityczny i... rychłą gospodarczą katastrofę. Bowiem czego się to dotknie to schrzani. Bezimienne uzdrowisko Świnoujście na tym zyska.

Gość • Wtorek [08.11.2016, 12:50:15] • [IP: 46.226.108.**]

chcieliby, chcieli, jestem na nie, dobrze ze referendum bedzie

Gość • Wtorek [08.11.2016, 12:49:28] • [IP: 92.42.116.**]

Jestem za budową - jednak najpierw rozbudowa/budowa S3 + tunel a na końcu rozbudowa portu !!

Oglądasz 1-48 z 48
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Uprzejmie informujemy, że w poniedziałek 7 i 8 października zmianie ulegają godziny otwarcia biura Karty Wyspiarza. Wszystkich chętnych do odbioru karty lub wypełnienia wniosku zapraszamy w godzinach od 8:00 – 14:00. ■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■ AKTUALIZACJA KOMUNIKATU: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świnoujściu potwierdził przydatność wody do spożycia z wodociągu „Granica-Wydrzany” na odcinku ul. Chrobrego obejmującym budynki przy ul. Chrobrego 19, 21, 26 i 28 ■