POGODA

Reklama


Wydarzenia

Polskie Radio Szczecin • Piątek [04.11.2016, 09:52:06] • Świnoujście

Joanna Agatowska o terminalu kontenerowym: Festiwal błędów i pomyłek

Joanna Agatowska o terminalu kontenerowym: Festiwal błędów i pomyłek

fot. Polskie Radio Szczecin

Zarząd portów nie ma żadnych argumentów, żeby przekonać mieszkańców i samorząd do budowy terminalu - stwierdziła w "Rozmowach pod krawatem" przewodnicząca świnoujskiej rady miasta.

Zarządu portów złożył do rady miejskiej w Świnoujściu wniosek, by miasto zgodziło się na przekazanie gruntów pod taki terminal. Agatowska zwróciła uwagę, że nie wiadomo, kiedy i co dokładnie powstanie, a wnioskujący nie potrafi odpowiedzieć na te pytania.

- Gdyby rozmawiali z nami przedstawiciele rządu i przekonywali, że jest to polska racja stanu, czy choćby regionalna racja stanu, to mielibyśmy jakieś argumenty do dyskusji. Dziś nie wiemy, komu i na czym zależy. Widzimy w tym prywatny interes dużych kapitałów zewnętrznych, bo tak się mówi, który reprezentuje polski rząd - stwierdziła przewodnicząca rady z SLD.

Powstanie nowego terminalu kontenerowego popiera prezydent Świnoujścia Janusz Żmurkiewicz. Na początku roku Dariusz Słaboszewski, prezes Zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście, mówił w Radiu Szczecin, że powstaje studium wykonalności tej inwestycji i obiecywał konsultacje społeczne. Część mieszkańców prawobrzeżnej części Świnoujścia jest przeciwna inwestycji.

2016-11-04, 09:15
Autor: Andrzej Kutys


komentarzy: 76, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-76 z 76

Gość • Poniedziałek [07.11.2016, 09:05:35] • [IP: 89.66.156.***]

Tylko skąd wezmą armatorów z kontenerami ?? w OT juz suwnica stoi i za wiele roboty nie ma ;)

Gość • Poniedziałek [07.11.2016, 08:04:12] • [IP: 80.245.177.***]

nie przesadzajcie z wygladem bo zygac sie chce jak sie slucha was, mimo ze nie uzywam takich slow, mnie nie interesuje jak kto wyglada tylko kto mowi prawde, a jak sie zna prawde, wtedy mozna cos myslec

Gość • Poniedziałek [07.11.2016, 08:02:41] • [IP: 80.245.177.***]

moze ma dobra intuicje, ja mam podobna, zawsze sie nia kieruje, chyba ze sie chwilowo nie da, podobne mam odczucia ale milo poznac prawde na temat dziwnego cisnienia wokol tamtych terenow, rejonow i tak dalej, pewnie chca przejac a pozniej zrobic loda jakis hiszpanom wlochom czy ch wie komu odsprzedajac i tak dalej, numer stary jak swiat a rejon ma piekne mozliwosci turystyczne uzdrowiskowe wypoczynkowe i inne, jeszcze sa niewykorzystane, w niemczech tyle wolnych terenow na wybrzezu, niech tam polacy wchodza i buduja bo jakos to wszyscy w nasza strone pchaja a nie my w nich, ciekawe czemu

Gość • Niedziela [06.11.2016, 18:20:03] • [IP: 31.0.46.**]

179 Obserwuję twoje wpisy.Masz wyraźny problem ze sobą.To co bierzesz nie działa.

Gość • Niedziela [06.11.2016, 18:16:04] • [IP: 31.0.46.**]

Pani Agatowska to osoba która może naprawić to miasto.Zyczę Jej powodzenia!

Gość • Niedziela [06.11.2016, 15:52:10] • [IP: 80.245.179.***]

Ruda przewodnicząca to wielki błąd i pomyłka starająca się oczywiście o aprobatę Millera i ich " bandy" - ŻAŁOSNA !!

Gość • Niedziela [06.11.2016, 13:12:57] • [IP: 62.69.203.***]

Korzysci dla miasta beda takie same jak z LNG. Wadza (skrot od wladzy) zwroci sie do nastepnego prezydenta i powie: Odpie... (tzn. odpielo sie) od wyrywania jakichs podatkow od terminala kontenerowego, ta kasa nalezy sie wadzy i znow miasto i mieszkancy rowniez ci najmedrsi zostana z reka w nocniku jak teraz z kasa od LNG.Trzeba byc slepym i glupim, zeby sie godzic na takie zniszczenie srodowiska w zamian za gruszki na wierzbach, bo tak to sie obecnie ma, ale ponoc glupich nie sieja. Nie dajcie sie wodzic za nos garstce klakierow.

Gość • Niedziela [06.11.2016, 00:40:16] • [IP: 80.245.179.***]

Jak patrzę na ten judaszowy uśmieszek to WIDZĘ NAJWIEKSZA POMYLKE I BŁĄD jakiego dokonał prezydent w urzędzie. Alee, . ...kto pod kim dołki kopie sam w nie wpada...

Gość • Niedziela [06.11.2016, 00:14:02] • [IP: 80.245.182.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Sobota [05.11.2016, 20:56:24] • [IP: 80.245.179.***]

Tylko NIE ONA, ludzie, co za leń i wycwaniona komunistka, niech idzie z kanalarzami pracować (taka była jej wypowiedź odnośnie n-li) a nie na prezydenta !! ŁATWA KASA SIĘ MARZY ??!!

Gość • Sobota [05.11.2016, 19:38:46] • [IP: 95.129.226.***]

wystarczy spojrzec na nia i wszystko jasne

Gość • Sobota [05.11.2016, 15:34:28] • [IP: 37.47.140.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Sobota [05.11.2016, 11:50:33] • [IP: 88.156.206.**]

Jak czytam wpisy zwolenników terminala kontenerowego, to nie wiem czy się śmiać, czy płakać. Trzeba być bowiem kompletnym idiotą, by pisać/mówić o konieczności konkurowania z Hamburgiem czy Trójmiastem. Wybrzeże zachodniopomorskie nie jest konkurencyjne w stosunku do tych portów i nigdy nie będzie z prostej przyczyny. Braku kasy i sensu. Zbudowanie portu zewnętrznego, toru podejściowego, kilkudziesięciu kilometrów drogi czteropasmowej, linii kolejowej do obsługi terminala, sieci energetycznej, to koszt około 15 miliardów złotych. Przypomnę zdarzenia sprzed 15 lat, gdy ci sami zachodniopomorscy politycy lobbowali na rzecz terminala kontenerowego w szczecinie na wyspie Ostrów Grabowski. Wówczas mamiono nas ogromnymi szansami na wielkie zyski, że terminal szybko się będzie powiększał i że w ciągu 10 lat będzie przeładowywał co najmniej 200- 250 tysięcy TEU rocznie. Olano głosy fachowców. Zbudowano terminal, który po 12 latach jeszcze nie osiągnął nawet 50 tys. TEU. To po prostu nie miejsce na taki terminal.

Gość • Sobota [05.11.2016, 11:24:07] • [IP: 178.238.249.**]

W ramach wojenki pomiędzy prezydentem a Agatowską polegnie terminal? Janusz ty tu jeszcze rządzisz?

Gość mieszkaniec • Sobota [05.11.2016, 10:13:18] • [IP: 77.171.153.*]

ludzie nie pozwolcie aby ruda wre4dna weszla na stplek bedzie gorzsej zastanuwcie zanim zaglosijecie

Gość • Sobota [05.11.2016, 10:13:00] • [IP: 62.69.253.***]

Jak ona nie wie co to jest terminal kontenerowy to niech nie pcha siś do Radia szczecin gdyż tylko wstydu przyniosla.

Gość • Sobota [05.11.2016, 10:10:01] • [IP: 88.156.206.**]

Coś mi się wydaje, że lobbyści od terminalu kontenerowego, tuż po upadku rządu PiS, będą poza kolejnością skierowani przez CBA do prokuratury. Ta sprawa śmierdzi łapówkami na odległość.

Gość • Piątek [04.11.2016, 22:38:23] • [IP: 62.69.229.**]

W Rzeszy Niemieckiej był facet, który za stanowisko w Gazpromie doprowadził do powstania wielkiej rury. Czy przypadkiem Janusz Odnowiciel nie ma obiecanego stanowiska za doprowadzenie do powstania portu kontenerowego?

Gość • Piątek [04.11.2016, 21:55:23] • [IP: 31.0.32.***]

Brawo Asia, mądra wypowiedź.Az miło było posłuchać.A Żmurowi w sprawie kontenerów trzeba powiedzieć STOP.

Gość • Piątek [04.11.2016, 21:24:13] • [IP: 83.11.237.***]

A kandydatka pisu kiedy siè zdeklsruje Aga dawaj

Gość • Piątek [04.11.2016, 21:04:23] • [IP: 77.112.92.**]

Przecież ostatni bastion komuny padł ludzie pokazali im czerwoną kartkę całemu SLD, komuna padła.Tylko u nas na wyspie wszyscy czerwoni się osiedlili Ona na początku pokazała co potrafi.Ja to pamiętam, te słowa podwyżki wolała by dać kanalarzom zamiast Nauczycielom i ona ma być Prezydentem. a do garów.. ...

Gość • Piątek [04.11.2016, 20:53:11] • [IP: 88.156.206.**]

Janusz okazuje się, że jesteś niczym innym jak pijarowską wydmuszką. dzięki temu wiele osó uważa cię za najlepszego prezydenta. Dlaczego ? Bo nie znają innego. Jak na Białorusi. Kilkadziesiąt lat w ratuszu, nie czyni cię jednak najlepszym. Przyrównaj swoje dokonania tylko z ostatnich 14 lat, kiedy rządzisz miastem do 4 letnich dokonań zarządu prezydenta Adranowskiego. W latach 1994-1998 powstało: komunalne osiedle mieszkaniowe na Krzywej, oczyszczalnia ścieków, wysypisko śmieci, ujęcie wody, zbudowano 4 promy typu bielik wraz z przystaniami, utworzono Centrum Administracyjne Miasta i MDK przy ul Wojska Polskiego, ulice 11 Listopada i Władysława IV, itd. Janusz pójdź już na emeryturę.

Gość • Piątek [04.11.2016, 20:31:54] • [IP: 93.94.190.***]

Ma Pani rację. Świnoujście nie dostanie prawie żadnych podatków za te tereny. Za ochronę terenów natura 2000 dostajemy pieniądze. Panu Żmurkiewiczowi zależy, bo dostaje pieniądze jako członek zarządu portu. Jeżeli będzie konflikt interesów: mieszkańców miasta i portu, czyje interesy będzie reprezentował?

Gość • Piątek [04.11.2016, 20:24:56] • [IP: 5.172.236.***]

dziekuje, , , , juz rozwalila szpital

Gość • Piątek [04.11.2016, 19:40:48] • [IP: 83.21.48.***]

ty sama jestes FESTIWALEM pomylek i idiotyzmow koncz juz wacpanna wstydu oszczec i biez sie do pracy a nie zeruj na spoleczenstwie

Gość • Piątek [04.11.2016, 19:19:54] • [IP: 94.254.226.***]

No juz teraz trzeba pracować nad elektoratem szkoda ze ludzie których do tego wykorzystuje nie zdają sobie sprawy ze robią jej tylko dobrze a jak juz bedzie u władzy to sie na nich wypnie jak za każdym razem. Co taka pani ma do powiedzenia o terminalu ? Ma jedno jak zmorek za to ona przeciw ale na samych głosach pieniaczy nie pojedzie

Gość sylwester • Piątek [04.11.2016, 19:09:41] • [IP: 178.238.252.***]

niewiem dlaczego jest taki sprzeciw wobec kontenerow , ktore byly 3 kilometry od najblizszych zabudowan warszowa wjazd dla kontenerow od dworca w przytorze.

Gość • Piątek [04.11.2016, 18:51:35] • [IP: 92.42.118.**]

Staruszka powinna raczej myśleć o emeryturze, bo na gospodarkę to już za późno. To oczywiste, jak księżyc na niebie, że jeżeli tylko będzie inwestor z kasą i jajami, to nikt rozsądny nie sprzeciwi się inwestycji, która jest narodową racją stanu, tym bardziej, że terminal kontenerowy to bardzo ekologiczna i czysta działalność. Śmierdziucha paszowego postawili w centrum miasta, a kontenerowego nie chcą mieć za lasami. Gdzie ona była jak budowali śmierdzący i pylący paszowy terminal ? Nie ogarnia niewiasta, przecież całe życie na garnuszku publicznym.

Gość • Piątek [04.11.2016, 18:44:21] • [IP: 79.189.81.**]

Jacy naiwni , oczywiscie chodzi o część ślepych fanatyków wierzących że ta babina coś dla nich zrobi !! Otwórzcie oczy - proszę niech się paniusia pochwali swoimi osiągnięciami - ale poza SLDowskimi !! PARCIE NA WŁADZE PRZEROS ŁO niestety paniusie

Gość • Piątek [04.11.2016, 17:13:05] • [IP: 94.254.228.***]

Tu dopiero wychodzi parcie na szkło. Zero kompetencji i wiedzy o portach. Zero merytoryki i same wtopy: OSiR, Szpital z jej programem i panią Szmajdą, Flota. Pani już dziękujemy. Podobno już podzieliła stołki w urzędzie jak tylko zostanie prezydentem. NIEDOCZEKANIE.

Gość • Piątek [04.11.2016, 17:04:27] • [IP: 93.94.187.***]

Niech sobie baba przypomni jak pare dni temu jechala pod prąd przy penelopie

Gość • Piątek [04.11.2016, 16:40:21] • [IP: 94.254.234.**]

Nie jestem z prawobrzeża, mieszkam na lewobrzeżu, ale region to coś znacznie więcej niż miasto z jakąś ulicą. Pomysł budowania portu w jednym z najpiękniejszych zakątków Wyspy Wolin jak i jej plaży, to do gruntu zły pomysł. Nie doceniamy znaczenia turystyki, nie doceniamy bogactwa Natury. Wielka szkoda, że Prezydent miasta nie docenia walorów turystycznych i przyrodniczych terenu. WSZYSTKO NA SPRZEDAŻ! Żałuję, że teren plaży na prawobrzeżu, administracyjnie należy do Świnoujścia. Poza pania Joanną Agatowską, nie widzę nikogo, kto by potrafił i chciał zając jasne stanowisko w sprawie budowy jakiegokolwiek portu na wyspie. Powstanie jakiegokolwiek portu, zniszczy najpiękniejszą plażę na naszym wybrzeżu.

Gość • Piątek [04.11.2016, 15:56:56] • [IP: 80.245.191.***]

Tylko nie ta kandydatura niestety ale nie

Gość • Piątek [04.11.2016, 15:28:16] • [IP: 95.129.228.***]

Słuchałam, Asiu świetna wypowiedź - konkretnie i merytorycznie a tego niestety brakuje u innych. Mój głos masz. M.L.

Gość • Piątek [04.11.2016, 15:02:21] • [IP: 37.248.166.**]

Wiem, ze myśli Pani o ludziach, dlatego jestem z Panią.

Gość • Piątek [04.11.2016, 14:45:48] • [IP: 37.47.170.***]

Tak jakbyś zapomniał gostku z 14.07 że pomysły tej pani też są realizowane w mieście od kilkunastu lat bo jest radna. A tak poza tym powodzenia, tlen temu miastu jest potrzebny a nie zasiedzialy od 20 lat ten sam człowiek.

Ania • Piątek [04.11.2016, 14:33:12] • [IP: 195.205.242.***]

Brawo Pani Joanno. Dziękuje, że widzi Pani przede wszystkim najpierw ludzi. Liczę, że to się u Pani nie zmieni. Popieram Panią.

Gość • Piątek [04.11.2016, 14:07:56] • [IP: 93.94.191.**]

Gdyby poglądy pani Agatowskiej mogły być realizowane żylibysmy w szałasach przy ognisku. Dobrze byłoby, aby ta pani zdała relację że swoich osiągnięć jako wice prezydent miasta, cóż takiego dokonała aby tak się wymądrzać. Nie jest nawet politykiem jest zwykłym politykierem. Ludzie w Świnoujściu ci którzy tu mieszkają i ci którzy tu przyjeżdżają są zachwyceni zmianami, tak więc alleluja i do przodu nie przejmować się sfrustrowaną działaczką SLD.

Gość • Piątek [04.11.2016, 14:07:21] • [IP: 178.238.252.***]

80.245.178 hehe nie dla lansu? to po co? czemu nie powie o własnym interesie? czemu o tym nie mówi??

Gość • Piątek [04.11.2016, 13:42:07] • [IP: 62.69.254.***]

Pani Agatowska posiada super walory na Prezydenta Miasta. Całą rodziną będziemy na Nią głosować.

Gość • Piątek [04.11.2016, 13:41:00] • [IP: 37.47.140.**]

OT Dyrektor Ośrodka Sportu i Rekreacji „Wyspiarz” w Świnoujściu Uprzejmie informuje, że w wyniku otwartego i konkurencyjnego naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze - Główny Księgowy, nie wpłynęła żadna oferta. Na powyższe stanowisko zostanie ogłoszony kolejny nabór. Świnoujście, dnia 03.11.2016 r. hahahhahhahhahhhaaa :D to już 6 czy siódmy nabór i... nic. Taka ciekawostka. Ile się trzeba napracować nad zmianami, by nic nie zmienić

Gość • Piątek [04.11.2016, 13:38:59] • [IP: 178.238.253.**]

Słusznie , popieram, brak argumentów bredzenie i obiecywanie gruszek na wierzbie, skrawek ziemi, zniszczony totalnie, jeszcze malo, pobrzeże Bałtyku ma 550 km niech się od nas odczepia, mieszkańcy chcą TYLKO spokojnie zyć!

Gość • Piątek [04.11.2016, 13:03:18] • [IP: 37.47.140.***]

Do godz 11.19.1. IP 95.129.228*** urodzona jest faktycznie w latach 70- tych ale ze zdjęcia widać jakby była conajmnie urodzona w latach 60- tych i to z początku !! Także albo żeś z jej rodziny albo starasz się o jej względy !!

Gośćmmmkkk • Piątek [04.11.2016, 12:53:20] • [IP: 88.156.232.***]

terminal gazowy niedługo padnie nikt dożywotnio nie będzie dopłacał do poronionej inwestycji a terminal kontenerowy się blokuje co by przynosił zyski władze bez głowy.

Gość • Piątek [04.11.2016, 12:44:49] • [IP: 83.21.54.***]

Świetna wypowiedź Pani Joanno, w samo sedno sprawy.

mieszkanka od 1953 • Piątek [04.11.2016, 12:43:35] • [IP: 178.238.253.**]

Słuchałam Jej rozmowy z dziennikarzem Radia Szczecin, bardzo konkretnie się wypowiadała na temat podatku od LNG, jak i poszerzenia terenu portu (nie wiadomo po co i dla kogo) i budowy terminalu kontenerowego. W całości się z Panią Agatowską zgadzam. Troszczy się ludzi i nasze miasto.Teraz już ul. Wolińska i Barlickiego są b.często zablokowane przez TIR-y, a co by było gdyby powstał terminal kontenerowy, w Szczecinie jest taki terminal niewykorzystany.

Gośćmieszkaniec • Piątek [04.11.2016, 12:37:46] • [IP: 77.171.153.*]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Piątek [04.11.2016, 12:27:12] • [IP: 188.146.168.***]

Brawo Agatowska. Wreszcie ktos kumaty na prezydenta.

Gość • Piątek [04.11.2016, 12:25:58] • [IP: 92.42.116.***]

I bardzo dobrze. Żmurkeiwicz myśli tylko o sobie i własnym tyłku, gdy skonczy sie jego czas, to ucieknie i zostawi nas

Gość • Piątek [04.11.2016, 12:24:13] • [IP: 83.8.172.***]

Jestem za terminalem w sciu ale na nabrzeża chemików sprawa prosta i szybka w realizacji a plaze to dobro bezcenne NIEPOZWOLIMY TEGO ZNISZCZYC

Gość • Piątek [04.11.2016, 12:22:30] • [IP: 199.249.223.**]

Pani Joanno, proszę zająć się wnukami, a nie bawić w politykę.

Gość • Piątek [04.11.2016, 12:14:29] • [IP: 80.245.178.***]

Mądrze, składnie i z sensem. Popieram. Mamy nadzieję na Prezydenta dla miasta wreszcie, a nie dla lansu.

Gość • Piątek [04.11.2016, 12:13:35] • [IP: 62.69.251.**]

Pani Agatowska jak zwykle na poziomie, celnie i trafnie podsumowała sprawy Terminalu.Brawo! To idealna osoba na Prezydenta Miasta.

Gość • Piątek [04.11.2016, 12:13:22] • [IP: 95.129.224.***]

."PIĘKNISIA"

Gość • Piątek [04.11.2016, 12:12:37] • [IP: 80.245.182.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Piątek [04.11.2016, 12:08:49] • [IP: 31.0.41.***]

Bardzo mądra wypowiedź, godna wysokiej klasy polityka i jednocześnie mieszkanki Świnoujscia troszczącej się o sprawy Miasta.

Gość • Piątek [04.11.2016, 11:47:48] • [IP: 92.42.117.***]

wredna baba po trupach do celu ona ma mieszkanicow w d... tylko kariera

Gość • Piątek [04.11.2016, 11:33:06] • [IP: 93.94.191.***]

a profity do szczecina by poszły dobry biznes. odłączyć szczecin od Świnoujścia i wtedy można rozmawiać

Gość • Piątek [04.11.2016, 11:32:38] • [IP: 37.47.191.***]

Każdy ma swój interes. Inwestorzy którzy chcą terminala i pani Agatowska która chce koniecznie zbić na tym swój własny kapitał polityczny. O tym oczywiście już w wywiadzie nie wspomina.

Gość • Piątek [04.11.2016, 11:19:17] • [IP: 95.129.228.***]

ze zdjęcia widać że jest urodzona w latach siedemdziesiątych czyli jest w wieku Produkcyjnym

Gość • Piątek [04.11.2016, 11:18:58] • [IP: 92.42.115.***]

poco ten szum i bicie piany liczy się tylko trójmiasto rozwój infrastruktury portowej czy drogowej to cios w kolebkę

Gość • Piątek [04.11.2016, 11:16:32] • [IP: 37.47.169.***]

Złotousta złotowłosa, jak się na wszystkim zna.

Gość • Piątek [04.11.2016, 11:10:38] • [IP: 92.42.119.***]

Terminal kontenerowy to dla naszego regionu super inwestycja i oby się udało!

Gość • Piątek [04.11.2016, 11:09:44] • [IP: 37.248.166.**]

Chcemy krajobrazu przemysłowego z dźwigami, pomostami, wiaduktami, ze zgrzytem, hałasem, kurzem zamiast lasu i plaży? Ok., ale następne pokolenia wam tego nie wybaczą, że za 600 tys. srebrników zmienicie charakter miasta.

Gość • Piątek [04.11.2016, 11:05:39] • [IP: 37.47.142.***]

Oczywiście że ma rację! Tak samo mówił Mrozek a on jest z PiS więc wie. Agatowska nazwała rzecz po imieniu. Jakieś byznesmeny wielkie chcą zrobić interesa a miasto nie wie co z tego będzie miało. Sam prezydent to potwierdził w TV.

Gość • Piątek [04.11.2016, 11:00:06] • [IP: 80.245.178.***]

Ja też na nią zaglosuję, Bezwzględnie. nie jest narcystyczną lanserką jak inne kandydatki w okularach słonecznych.

Gość • Piątek [04.11.2016, 10:59:52] • [IP: 77.254.81.***]

Muszą wypowiedzieć się mieszkańcy -czy tego chcą.Tyle w temacie.

gpk • Piątek [04.11.2016, 10:51:10] • [IP: 217.153.7.***]

Jest jeden argument to rozwija i ubogaca miasto, materialnie i intelektualnie, a co za tym idzie kulturalnie, drogi rudy oszołomie !!

Gość • Piątek [04.11.2016, 10:50:08] • [IP: 92.42.117.***]

Ten terminal kontenerowy powinien działać już od dawna, co najmniej od 10 lat.

Gość • Piątek [04.11.2016, 10:48:17] • [IP: 95.129.224.**]

Wniosek był o rozszerzenie granic portu a to nie wiąże się z żadnymi inwestycjami oraz przekazywaniem gruntów.

Gość • Piątek [04.11.2016, 10:43:16] • [IP: 185.100.87.**]

Port kontenerowy powstanie, czy potomkowie siepaczy ze SMIERSZ tego chcą, czy nie. Precz ze zdrajcami Polski, pogrobowcami PZPR!

Gość • Piątek [04.11.2016, 10:43:07] • [IP: 10.194.117.***]

Ma Pani mój głos w najbliższych wyborach.

Gość • Piątek [04.11.2016, 10:38:01] • [IP: 79.186.216.***]

jak radzi sobie z kampingiem relax, to poradzi sobie z miasem. walczy o tą prezydenture, widać. tylko paweł moze jej zagrozić.

Gość • Piątek [04.11.2016, 10:29:02] • [IP: 37.47.143.***]

pani agatowska niech pani sobie nie schlebia !! Przedstawiciele rządu nawet by z wami nie rozmawiali!! Nie było by żadnej dyskusji!! Nikt by z wami nie dyskutował!! Przyszło by pismo że macie oddać grunty i to wszystko!! Jeszcze mieli by was przekonywać, że to jest racja stanu hahaha Do kabaretu starszych pań idź kobieto!!

Gość • Piątek [04.11.2016, 10:20:11] • [IP: 93.94.186.**]

dramat

Gość • Piątek [04.11.2016, 10:12:18] • [IP: 93.94.186.**]

PANI JOANNA NA PREZYDENTA MIASTA - TO DOBRY WYBÓR

Oglądasz 1-76 z 76
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Uprzejmie informujemy, że w poniedziałek 7 i 8 października zmianie ulegają godziny otwarcia biura Karty Wyspiarza. Wszystkich chętnych do odbioru karty lub wypełnienia wniosku zapraszamy w godzinach od 8:00 – 14:00. ■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■ AKTUALIZACJA KOMUNIKATU: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świnoujściu potwierdził przydatność wody do spożycia z wodociągu „Granica-Wydrzany” na odcinku ul. Chrobrego obejmującym budynki przy ul. Chrobrego 19, 21, 26 i 28 ■