POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Sobota [29.10.2016, 21:29:33] • Świnoujście

Podziurawiony kłami dzików piesek Badi nigdy już na spacer nie wyjdzie

Podziurawiony kłami dzików piesek Badi nigdy już na spacer nie wyjdzie

fot. Czytelnik

Właściciele Golden Retrievera w rozpaczy. Po trzech dniach męczarni odszedł piesek zaatakowany w centrum miasta przez dziki. Zmarł na stole operacyjnym.

To była prawdziwa rzeź. Ostatni spacer Golden Retrievera,12-letniego staruszka. Gdy zaatakowała go wataha ośmiu dorosłych dzików piesek, wyprowadzony na spacer w kagańcu, nie miał po prostu szans.

Wszystko wydarzyło się w środę, 26 października, przed godzina ósmą, przy ulicy Piłsudskiego naprzeciwko WKU. To był ostatni spacer Badi. Wataha ośmiu dorosłych dzików zaatakowała pieska.

Powalony Badi próbował wstawać. Uciekać. Dziki otoczyło go jednak ze w wszystkich stron.

- Pies był podziurawiony od kłów – opowiadała nam kobieta, która była świadkiem zdarzenia. – Opiekun psa, starszy mężczyzna stał bezradnie i nie był w stanie sam nic zrobić. Ja sama bałam się podejść do tej watahy. Później podjechał rowerzysta i w trójkę było nam raźniej i wypłoszyliśmy dziki. Zadzwoniłam do córki, która przywiozła koc i zawiozłyśmy psa do weterynarza.

Lekarz weterynarii Jarosław Bobruk założył Badi kilkanaście szwów.

-Są to rany dosyć głębokie w pachwinie i na całym tułowiu - mówił nam tuż po zdarzeniu lekarz weterynarii Jarosław Bobruk.- Mięśnie są nienaruszone. Jest to 12- letni pies i każde uszkodzenie tego typu jest dla niego niebezpieczne. Jak on z tego wyjdzie pokażą najbliższe 24 godziny. Może się okazać, że pies ma rany wewnętrzne.

Szybko stało się jasne, że Badi musi przejść operację. Pluł czarną krwią. Zabieg przeprowadzono w sobotę. Niestety, rany zadane przez dziki okazały się tak poważne, że piesek zmarł. Właściciele

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 191, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-191 z 191

Gość • Środa [02.11.2016, 22:34:21] • [IP: 88.156.233.***]

Napiszę tylko jedno, dłuższe zdanie...w niedalekiej odległości moje dziecko chodzi do przedszkola NIEpublicznego. Jest tam 'owa' Pani wychowawczyni...która myśli iż jest NAJ-mądrzejsza. Rodzice są źli i nie potrafią tak jak ONA wychować swoich pociech na ekstremalnych wojowników!!(szukam przedszkola, aby jak najszybciej przenieść moje dziecko!! z W...)Mam nadzieję, że przykład z biednym psiakiem, będzie przestrogą dla NIEJ, że małe MISIE!!tym bardziej nie poradzą sobie z watachą dzików!! pozdrawiam panią G...

Gość • Środa [02.11.2016, 17:35:23] • [IP: 149.202.98.***]

to niegrozny pies wiec moglbyc bez a wina tych co pierwsi dowiedzieli sie o tragedii i ani nie pojechali tam ani nikogo nie poinformowali tłukiiii!!

Gość • Środa [02.11.2016, 11:24:57] • [IP: 91.199.250.**]

Panie" ciekawski" sam jesteś kundel !!

Gość • Wtorek [01.11.2016, 12:24:18] • [IP: 92.42.114.***]

Kpina jest, ze tyle czasu nikt nie ogarnal tematu dzikow petajacych sie po naszym miescie.Dziki nie sa niebezpieczne tylko chodza sobie nic nikomu nie robia.. .do czasu to jest zwierze i wlasnie doszlo do tragedi.Cieszmy sie tym, ze to nie byl czlowiek.Rece opadaja i brak mi slow !!

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 11:23:57] • [IP: 83.11.184.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 11:21:28] • [IP: 178.238.251.***]

Nie wierzę, że nie dało się go uratować. U Bobruka się po prostu nie leczy, pisałam że trzeba psa transportować do kliniki w Szczecinie. Bobruk To konował wyższej klasy, powinien dawno stracić prawo do zawodu. Wykonał niepotrzebną operacją mojemu jamnikowi, skasował 500 zł przy czym podał mu tak końską dawkę, że pies nie mógł wybudzić się przez półtora dnia. Rok później piesek umarł z powodu niewydolności serca, jedną z przyczyn pośrednich była ta właśnie narkoza. Druga sprawa to zła diagnoza USG drugiego psa (Bobruk jako jedyny miał usg), wina miała leżeć w prostacie podczas gdy miał 10 cm guz w jelicie który po prostu został zignorowany. Pies nie przeżył drugiej doby po operacji w Szczecinie, gdyby diagnoza była trafna wcześniej miałby o wiele większe na przeżycie.

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 11:11:25] • [IP: 195.35.80.**]

Zeby można było sprzątać po swoim pupilu niech miasto najpierw zapewni odpowiednie kosze z łopatkami i woreczkami - to po pierwsze. Po drugie -" dziki jest dziki i ma bardzo ostre kły" - wczoraj ich ofiarą był pies, dziś moze być dorosły człowiek, a jutro czyjeś bezbronne dziecko!! PAMIĘTAJCIE O TYM. Psią kupę posprzątać żaden problem, natomiast atakujące dziki to już jest BARDZO PWAŻNY PROBLEM. I jakoś nie widać chętnych na jego rozwiązanie :- (czy naprawdę musi dojść do jakiejś większej tragedii, żeby władze miasta to W KOŃCU ZROZUMIAŁY!!

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 10:59:17] • [IP: 109.47.3.**]

Do urzędu miasta wprowadzić te bydlo z koro pies . ma chodzić na smyczy i są miejsca wyznaczone dla psów to co do cholery robią dziki w mieście gdzie jest ich miejsce!!

ciekawski • Poniedziałek [31.10.2016, 09:42:43] • [IP: 62.212.73.***]

Udalo sie juz wyjasnic dlaczego kundel nie byl na smyczy czy wciaz jest to tajemnica?

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 08:58:34] • [IP: 178.238.250.***]

współczuje bardzo

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 08:08:49] • [IP: 92.42.115.**]

Biedny piesio... Ogromnie współczuję właścicielom 😔 ja również mam goldena i wiem jakie to kochane psiaki... Urzędnicy niech w końcu zaczną myśleć, bo póki co zero u nich wyobraźni. Nie mam nic do dzików, ale ktoś powinien je kontrolować aby nie wychodziły poza miejsca im do tego nie przeznaczone. Już wielokrotnie widziałam dziki obok przedszkola na Monte Cassino i to dokładnie w tym czasie kiedy przyprowadza się dzieci... paranoja.

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 07:29:15] • [IP: 83.23.252.***]

Wspolczucia dla Wlasciciela. To straszna sytuacja, ktora absolutnie nie powinna sie zdarzyć! To winna miasta. Trzeba jeszcze więcej hoteli budować, lasów wycinać, to nie trzeba sie dziwić ze dziki po mieście sobie spacerują i atakują. To tylko kwestia czasu aż mieszkańca zaatakują. Wszystko jest przez dziki zrujnowane, spacer z psem przez las- nie, ja nie ryzykuje!

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 07:04:58] • [IP: 88.156.233.**]

Smutne ale mnie dziwi jedno. Wydarzenie w środę, operacja w sobotę... Nie można było przebadać i zoperować psa wczesniej tylko czekać?? Nasze gabinety weterynaryjne to średniowiecze...

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 06:43:57] • [IP: 62.69.252.***]

Rozumiem ze te wspaniale slowa o kundlarzach to od...LUDZI??Chyba nastapila spora pomylka.Ja tu czlowieczenstwa nie widze.Jak sie to czyta to czlowiek dochodzi do wniosku ze dzziki to jeszcze nie problem.PROBLEMEM SA AGRESYWNI LUDZIE KTORZY MAJA OSOBOWOSC PSYCHOPATYCZNA..No i terapia nie odmieni takiego, , kogos, , A CO SIE MUSI W TAKIM DOMU DZIAC??Biedna ta rodzina ktora ma agresora wsrod 4 scian.Taka agresja nie jest normalna.Wlascicielom goldena bardzo wspolczujemy

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 06:40:33] • [IP: 79.184.157.***]

Szkoda psa. Dziki powinny być w lesie a nie w mieście. Po drugie to Świnoujście jest miastem PSIARZY - wszędzie sa psie KUPY

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 02:46:21] • [IP: 83.11.184.**]

dzik jak sama nazwa wskazuje to dzikie zwierzę a nie metrocity facet. .którego się głaska i dopasa... .jego miejsce jest w dziczy nie w mieście i na wyspie pełnej turystów...człowiekugdyby nie te piedzielone dziki mój Badi żył by jeszcze kilka lat!! zaczynacie mnie hejterzy wkurzać, , , , jesteście jak psychopaci...dziwi mnie admin co wasze teksty puszcza to nie wolność słowa to hejtera po całości...uderzjąca w nas ludzi i pozwalajaca ludzkim psychopatom na lincz!! mam przed sobą 1 sprawę o bezpieczeństwo i zastanawiam się nad hejtem tu na stronie czy nie poxiągnać po całości...administratorze ja właścicielka Badiego ciepię, , , pozwalsz na znęcanie się na de mną, , , to przemoc emocjonalna i psychiczna, , , a Badi był moim psem ochronnym, , , antydepresantem, , , do tego są szkolone...

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 01:55:50] • [IP: 92.42.112.***]

od prawie 30-tu lat mam psa i znam masę psiarzy i nikt mi nie powie, że goldi pakuje sie w jakiekolwiek awantury i musi chodzić w kagańcu. Piesio miał pecha, też boję się chodzić na spacery z moim psem, bo chyba terminatorem bym został gdyby wataha rzuciła się na mojego psa, a mając jakiekolwiek rany pozwałbym włodarzy miasta za niedopilnowanie bezpieczeństwa i takie odszkodowanie, że by w pięty im poszło. Współczuję Panu od Badiego, to też jest trauma, bo pies jest często najlepszym funflem i pan nic nie mógł zrobić a sam przeżyłem podobną sytuację tylko mój pies miał możliwość ucieczki ale i tak dostał w d... i kulał- dziki to nie problem od kilku ale od kilkunastu lat

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 00:47:24] • [IP: 37.47.158.**]

Ja nie mogę w tym mieście mieszka same bydło przykro mi z powodu pieska właścicielom współczuję sama mam psa już 6 lat i wiem jak człowiek przywiązuje się do psów niestety chamskie bydło bez serca nigdy tego nie zrozumie

Gość • Niedziela [30.10.2016, 22:54:02] • [IP: 62.69.251.***]

Za kundla odpowiada wyłącznie jego właściciel. Co to w ogółe za pierdzielenie, że dzików nie powinno tu być? Złodziei też nie powinno tu być, a mimo to nawet najgłupszy kundlarz nie zostawi portfela na chodniku.

Gość • Niedziela [30.10.2016, 22:43:30] • [IP: 92.42.119.**]

Ilu tu chamskich jest wpisów aż strach. Co za debile są niektóre osoby. Wstyd, znieczulica co sie dzieje w tej Polsce naród głupieje na potęgę. ..

smaczna rzodkiewka • Niedziela [30.10.2016, 21:25:38] • [IP: 88.156.234.***]

Oj ludzie - dzik jest dzikim zwierzęciem i nie ma prawa biegać po mieście bo stwarza zagrożenie dla ludzi. A wszyscy Ci którzy piszą że to wina psa albo właściciela niech sobie wyobrażą lwa albo słonia łażącego po ulicy - to takie same dzikie zwierzęta jak dziki ale jakoś ich tu nie ma i tak samo nie powinno być dzików. Wyrazy współczucia Rodzinie Badiego [*].

Gość • Niedziela [30.10.2016, 21:21:11] • [IP: 109.243.181.**]

janusz- fox po angielsku to zawszze LIS

Gość • Niedziela [30.10.2016, 21:18:44] • [IP: 89.69.129.***]

"Proszę zwrócić uwagę, że wsplonoty mieszkaniowe kategorycznie zakazują wyprowadzania psow na swoim terenie". - Wspólnoty - małe komunistyczne ugrupowania gdzie każdy ma szansę zostać małym pierwszym sekretarzem... Tak jak w większości stowarzyszeń...

Gość • Niedziela [30.10.2016, 21:11:28] • [IP: 88.156.235.**]

Przykro

Gość • Niedziela [30.10.2016, 20:55:38] • [IP: 109.47.1.*]

Przykre. Teraz jest pies a następne może być dziecko:(

Gość • Niedziela [30.10.2016, 20:54:25] • [IP: 62.69.251.***]

Kundlarzy żadna władza nie ruszy, stanowią zbyt liczny elektorat. Może być tylko gorzej.

Gość • Niedziela [30.10.2016, 20:36:07] • [IP: 94.254.129.***]

Czy osoby używające zwrot" kundel" mie rozumieją że chodzi o bezpieczeństwo nas ludzi a sytuacja z psem pokazuje że Świnoujście nie dba o bezpieczeństwo swoich mieszkańców pozwalajac by watahy dzików bezkarnoe wluczyly sie po ulicach. ..dziś był moj Badi jutro to może byc Twoje dziecko a pies myśliwski musi się wybiegac i zostaje puszczony na takim terenie zedoskonale wiemy że na ulicę nie wyskoczy a byl w kagancu ponieważ opiekun dba o bezpieczeństwo i wie że najlagodniejszy golden to jednak zwierzę i nigdu nie wkadomo co się może wydarzyć

Gość • Niedziela [30.10.2016, 20:35:26] • [IP: 95.129.224.**]

Wyrazy współczucia dla właścicieli pieska a dla tych co tak" kochają kundle" mam radę odmówcie se apel smoleński i lulu.

Gość • Niedziela [30.10.2016, 20:26:46] • [IP: 178.238.249.**]

dzikami należy zrobić porządek, ale z psami także. Nie można wiecznie wchodzić w odchody psie bo właściciele zwierząt mają gzieś obowiazujace przepisy. Miasto powinno nałozyć wysoki podatek za posiadanie psa, a uzyskane pieniądze przeznaczyć na codzienne sprzątanie psich odchodów z chodników i trawników. Proszę zwrócić uwagę, że wsplonoty mieszkaniowe kategorycznie zakazują wyprowadzania psow na swoim terenie. Zakaz ten jest regorystycznie przestrzegany. Mieszkancy wspolnot wprowadzają swoje zwierzatka na cudze podwórka. Podobnnie postępują właściciele domków jednorodznnych. Najwyższy czas, by radni skutecznie rozwiazali ten problem lub osobiście zabrali sie za sprzatanie skoro nie mają innego pomysłu na likwidację psich odchodów.

Rozsądny • Niedziela [30.10.2016, 20:20:46] • [IP: 92.42.117.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Rozsądny • Niedziela [30.10.2016, 20:17:04] • [IP: 92.42.117.***]

IP: 80.245.186.***]jutro zgłoszę ciebie do prokuratury

Gość • Niedziela [30.10.2016, 20:11:40] • [IP: 95.129.224.***]

Na smyczy na smyczy..! To gdzie te psy puszczać..!? na plaży nie w parku nie w lesie nie. Ja swojego psa puściłam w lesie na karsiborskiej z pozoru duży las i co zaatakował go amstaf też spuszcOny ze smyczy. Starszy człowiek wyszedł do parku na spacer i żeby psiaki dziki tak potaniały to się nie mieści w głowie. Współczuję i szkoda psiny.

Gość • Niedziela [30.10.2016, 20:07:18] • [IP: 80.245.186.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Niedziela [30.10.2016, 20:04:44] • [IP: 80.245.186.***]

NO I DOBRZE, ZE PIES ZDECCHL, PO CO MIAAL SIE MECZYC!JEZELI JUZ JESTESMY PRZY PSIARZACH TO MAM PYTANIE-NASZE DZIECKO JEST NA STUDIACH I MUSIMY PLAC ZA UZYTKOWANIE WINDY MIMO, ZE W DOMU W CIAGU ROK JEST OK.35 DNI, NATOMIAST PSIARZE TRAKTUJA PSY JAK CZLONKOW RODZINY, JEZDZA Z NIMI KILKA RAZY DZIENNIE NA SPACERY I ZA WINDE NIE PLACA!DLACZEGO ZATEM ZA TYCH CZLONKOW TZW.RODZINY NIE PLACA??!!NO I CI NOTORYCZNIE NIE SPRZATAJACY.SZLAG NAS TRAFIA JAK MUSIMY NA CHODNIKACH I TRAWNIKACH OMIJAC TE ODCHODY, CZY PSIARZE NIE POTRAFIA TEGO ZROZUMIEC DLACZEGO MAMY O TO PRETENSJE?!

Gość • Niedziela [30.10.2016, 20:00:39] • [IP: 83.21.79.***]

Szkoda pieska, zapewe bardzo cierpiał !

Gość • Niedziela [30.10.2016, 19:18:50] • [IP: 92.42.119.**]

" Ktoś kiedyś powiedział, że dopiero jak udomowiliśmy psy, staliśmy się ludźmi. Nauczyły nas bezwzględnej wierności, dozgonnej miłości i radości życia. Psi ogon nie posiada się ze szczęścia, gdy wracamy z pracy, psie uszy denerwują się straszliwie, gdy coś burzy ustalony porządek, a oczy?...Oczyma spoglądają na nas wszystkie psie marzenia, nadzieje, obawy. Każdy uważa swego człowieka za najdoskonalszego. Starajmy się dorosnąć do ideału, jakim jesteśmy w oczach naszego psa."

Gość • Niedziela [30.10.2016, 19:17:11] • [IP: 94.254.227.**]

Zamiast Gryfa proponuję kundla lub dzika w herbie Świnoujścia

Gość • Niedziela [30.10.2016, 18:53:54] • [IP: 94.254.227.**]

Dziki jak PiSowcy robią tylko same szkody!!

Gość • Niedziela [30.10.2016, 18:53:24] • [IP: 198.58.105.***]

Ciekawe czy gdyby puszczony wolno kundel wpadł pod samochód to kundlarze zarządaliby egzekucji kierowcy?

Gość • Niedziela [30.10.2016, 18:52:29] • [IP: 88.156.233.***]

Właściciele oddajcie miasto do sądu !! nie było tam znaku uwaga dzięki zwierzęta wiec nie ma prawa ich tam być !! współczuję i trzymam kciuki

Gość • Niedziela [30.10.2016, 18:51:51] • [IP: 88.156.233.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

janusz • Niedziela [30.10.2016, 18:50:06] • [IP: 89.69.129.***]

Szkoda, że nie wystartowały do foxteriera. To pies na dziki. Fox to angielsku dzik. Nasz teodor rzucił się kiedys takiej bestii do szyi.

Gość • Niedziela [30.10.2016, 18:19:38] • [IP: 31.0.37.***]

Żądał bym odszkodowania żeby dac nauczkę naszym wlodarzom. Tyle zgłoszeń a oni jawnie lekcewazyli wszystko.

Gość • Niedziela [30.10.2016, 17:45:06] • [IP: 62.69.252.***]

Jakim prawem PISZECIE O PSACH KUNDLE??Nasz jest np rodowodowy skromnie mowiac dosc utytulowany i wzbudza zainteresowanie.Jak mozna psu zyczyc smierci??Jak mozna byc az TAK PODLYM??Gdyby to tyczylo waszego dziecka, ojca lub matki to tez byscie ich wyzywali??Pies to wspanialy przyjaciel w rodzinie.Z calego serca wspolczujemy wlascicielom i jeszcze raz...prosze nie brac do serca tych podlych pisanin bo do ludzi tym. ...TO BARDZO DALEKO...az przykro ze maja czelnosc cos takiego pisac...a swoja droga...rozumiem ze wasze. ...rodowody...sa tez tak imponujace??WIDAC PO WPISACH>>>>>Koszmar i wstyd ze macie czelnosc cos piosac KTO TU JEST KUNDLEM??

Gość • Niedziela [30.10.2016, 17:37:27] • [IP: 92.42.118.***]

jak masz opchote to ty mozesz dostac to na co zaslugujesz powiedz tylko gdzie i kiedy !

Gość • Niedziela [30.10.2016, 17:31:19] • [IP: 62.69.251.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Niedziela [30.10.2016, 17:13:45] • [IP: 37.248.165.**]

Po pierwsze pies powinien być na smyczy, a właściciel widząc zbliżające się dziki powinien się oddalić w przeciwną stronę. Zwierzę - dzik broni coraz mniejszego terytorium to jest jego natura. Po drugie dziki są karmione w mieście wabione ogromną ilością pożywienia. Widać to szczególnie w parkach gdzie wyrzucany jest między innymi chleb. Przy kasiborach dokarmianie z ręki to atrakcja a w lesie skrzynkami wysypane owoce warzywa chleb i to nie jeden melon arbuz czy kapusta.

Gość15 • Niedziela [30.10.2016, 17:05:58] • [IP: 79.106.113.***]

trzeba założyć sprawę urządowi miasta za stworzenie zagrożenia życia co się okazało śmiercią przyjaciela.

Gość • Niedziela [30.10.2016, 16:57:18] • [IP: 93.94.190.***]

Szanowni Państwo - właściciele pieska. Bardzo mi przykro. ...

Gość • Niedziela [30.10.2016, 16:34:58] • [IP: 80.245.189.***]

Tragedia...ale czy był na smyczy ?? A powinien być !!

Gość • Niedziela [30.10.2016, 15:59:57] • [IP: 31.2.3.***]

Pies zmarł na stole operacyjnym. No jeżeli zmarł to świeć Panie nad jego duszą. Szkoda psa, a tak na marginesie to kiedy pogrzeb??

Gość • Niedziela [30.10.2016, 15:58:56] • [IP: 80.245.187.**]

Do wszystkich" znawców", jeśli atakuje dzik to pies na smyczy ma mniejsze szanse na ucieczkczę no chyba że na drugim końcu smyczy jest grpard, lub struś pędziwiatr🤔 Przestańcie wypisywać bzdety!!

Gość • Niedziela [30.10.2016, 15:34:39] • [IP: 93.94.184.**]

Przykra sprawa. Miasto niech się weźmie za dziki bo to nie są żarty kto to widział żeby dziki łaziły w ciągu dnia w mieście w tym roku jest masakra!! wszystko niszczą Dziki na razie są oswojone do ludzi ale z czasem zaczną nas atakować!!

Gość • Niedziela [30.10.2016, 15:15:37] • [IP: 88.156.235.**]

kolejny pomnik. ..

Gość • Niedziela [30.10.2016, 14:59:28] • [IP: 94.254.129.***]

Nie wiem czu urząd jutro jest czynny najpozniej 2 listopada w środę zacznęddziałać

Jasny • Niedziela [30.10.2016, 14:56:20] • [IP: 62.69.253.***]

Jestem za rozstrzelaniem, wybiciem, zutylizowaniem, dzikich dzików, proszę o hasło gdzie i kiedy, , dzidę", wezmę swoją., Pozdrawiam właścicieli psów i kotów-na smyczy.

Gość • Niedziela [30.10.2016, 14:50:55] • [IP: 94.254.227.**]

Szkoda pieska. Współczuję

Gość • Niedziela [30.10.2016, 14:45:53] • [IP: 80.245.179.***]

Właścicielu podaj UM do sądu.

Gość • Niedziela [30.10.2016, 14:09:27] • [IP: 109.243.254.**]

Hm... zaczęło mnie to intrygować czy był na smyczy...

Gość • Niedziela [30.10.2016, 13:45:51] • [IP: 31.0.44.***]

Bardzo bardzo państwu współczuje. DOKOPCIE WŁODARZOM A NA WASZ ZEW PEWNIE ZNAJDĄ SIĘ CHETNI DO POMOCY CZEKAM NA HASŁO

Gość • Niedziela [30.10.2016, 13:32:35] • [IP: 94.254.129.***]

Taak pies na smyczy i byly by dwie ofiary opiekun i pies...to raczej dziki powinny być w lesie hmmmm...

Gość • Niedziela [30.10.2016, 12:49:59] • [IP: 178.238.252.**]

Psa powinno się wyprowadzać na smyczy!żal pieska :(

Gość • Niedziela [30.10.2016, 12:18:52] • [IP: 92.42.118.*]

Okropne, to bardzo blisko mojego domu. Czy mogę bezpiecznie wychodzić na spacer z dzieckiem??

Gość • Niedziela [30.10.2016, 12:18:11] • [IP: 62.69.252.***]

Lekcja nr. 1 - w Dzikolandii nie wypuszczaj psa myśliwskiego bez smyczy.

Gość • Niedziela [30.10.2016, 12:00:37] • [IP: 178.238.247.***]

A pies był na smyczy czy luzem ?? to podstawowe pytanie ??

Gość • Niedziela [30.10.2016, 11:45:10] • [IP: 37.47.142.***]

Codziennie w rzeźniach morduje się tysiące zwierząt, bez żadnych skrupułów i litości podrzynając im gardła. Potem rozszarpujecie ich zwłoki w sklepach. O co więc tyle hałasu ? O jednego pieska ?

Gość • Niedziela [30.10.2016, 11:43:55] • [IP: 77.88.191.***]

Retrivery to łagodne psy. Nie mógł się bronić bo miał kaganiec. Współczuję starszym ludziom straty. Po 12 latach wiernej psiej służby nie zasłużył na taki koniec.

Gość • Niedziela [30.10.2016, 11:41:34] • [IP: 62.69.241.**]

Nich władze coś zrobią wkońcu z tmi dzikami bo jak zaatakują dziecko to dopiero będzie tragedia

Gość • Niedziela [30.10.2016, 11:39:12] • [IP: 80.245.190.**]

Przestańcie pieprzyć o kudlarzach itp. Sam już nieraz uciekałem z psem, który był na 5 metrowej smyczy przed dzikami. Dzisiaj był to pies a jutro może matka z małym dzieckiem na spacerze. Urzędnicy doprowadzą do tego, że ludzie wezmą sprawy w swoje ręce. Po tych doświadczeniach z dzikami, zawsze na spacerze mam przy sobie gaz i pistolet hukowy.

Gość • Niedziela [30.10.2016, 11:37:47] • [IP: 51.175.108.***]

Jak dlugo jeszcze te kmioty z Urzedu bedå czekac, zanim zrobia porzadek z dzikami, az zginie dziecko?

Gość • Niedziela [30.10.2016, 11:35:38] • [IP: 95.129.224.***]

Gdyby mnie to spotkało to bym podał miasto do sadu o zadośćuczynienie za śmierć psa i przestańcie pieprzyć, że pies był nie na smyczy, bo to dla dzika nie ma znaczenia, właściciel np zaplątał by się w smycz i co oboje by byli podziurawieni?, za bezpieczeństwo w mieście odpowiada pan prezydent, a problem jest od kilku lat i co roku to samo, jakby komuś z UM dzik poharatał du...ę to by inne działania by były skandal i tyle

Gość • Niedziela [30.10.2016, 11:11:08] • [IP: 94.254.227.**]

Od razu pisałem żeby zmienić weta bo finał będzie oczywisty

Gość • Niedziela [30.10.2016, 11:05:41] • [IP: 178.238.252.***]

tak bardzo mi przykro, współczuję właścicielowi, to czego był świadkiem w dniu tego tragicznego zdarzenia a potem jakie towarzyszyły mu uczucia kiedy jego pies walczył o zycie musiało być bardzo bolesne, teraz ból musi być jeszcze większy zwłaszcza, że czesto traktujemy naszych czworonożnych przyjaciół po prostu jak członków rodziny, działania służb zawiodły, wiadomym jest że nikt nie oczekiwał aby nieuprawnione osoby łapały rękoma atakujące dziki nie mniej jednak może wystarczyło przyjechać i uruchomić sygnały dźwiękowe z samochodów. ... tego nie wiem i wataha by uciekła, trudno powiedzieć ale warto próbować, dziś konsekwencje tego zdarzenia odczuwa bardzo jedna osoba a reszta powinna wyciągnąć wnioski

Gośćz ZG • Niedziela [30.10.2016, 11:01:47] • [IP: 89.68.140.***]

jest coś interesującego w zbliżaniu się dzików do miast. W moim mieście dziki ryją w grobach na cmentarzu, choć są systematycznie odławiane. Myślałem, że klimat im sprzyja. Ale widziałem ostatnimi laty wielokrotnie więcej więcej dzików w mieście niż w lesie, gdzie codziennie biegam. Chyba to rzeczywiście kwestia tego, że idioci je dokarmiają niemal z ręki. Takie obrazki widziałem w Ś-ciu i również stojąc w kolejce do" Karsiborów".

Gość • Niedziela [30.10.2016, 10:44:08] • [IP: 77.253.198.***]

Taka natura psa że atakuje dzika - a dzik się bronił. Wypadek i tyle. Po co tyle jadu? Dziki trzeba wystrzelać i tyle. Myśliwi do roboty!

Gość • Niedziela [30.10.2016, 10:38:24] • [IP: 92.42.118.***]

wyrazy wspołczucia ;(

Gość • Niedziela [30.10.2016, 10:35:37] • [IP: 62.69.251.***]

Ciekawe ile czasu zajmie kundlarzom zrozumienie faktu, że gdyby pies był na smyczy to nie muslieliby dzisiaj wylewać łez?

Gość • Niedziela [30.10.2016, 10:33:02] • [IP: 109.91.77.**]

Smutna historia szkoda pieska i wlasciela.

Gość • Niedziela [30.10.2016, 10:32:13] • [IP: 93.94.188.**]

Osoby z urzędu odpowiedzialne za tą skandaliczna sytuację powinny ponieść BEZWZGLĘDNE KONSEKWENCJE !! BO NIE PO TO OTRZYMALI WYSOKIE PREMIE ZA RZEKOME DOSKONALE WYWIĄZYWANIE SIE ZE SWOICH OBOWIĄZKOW SŁUŻBOWYCH - BO ONI W OGOLE ICH NIE WYKONALI - sprawa psa Badi i w ogóle rządy dzików w mieście - czyżby osoby te bały się podjąć samodzielnej decyzji aby się nie narazić i nie utracić owej dodatkowej premii ?? Czy można zatem uznać , ze mieszkańcy stają się zakładnikami indywidualnych ambicji urzędników, którzy z lęku lub niekompetencji dopuścili do takiego stanu dla własnej wygody ??

Gość • Niedziela [30.10.2016, 10:31:33] • [IP: 62.69.231.***]

wytoczyć sprawe miastu

Gość • Niedziela [30.10.2016, 10:30:31] • [IP: 80.245.190.**]

Gość • Niedziela [30.10.2016, 09:52:56] • [IP: 80.245.190.***] Popieram w całości. W końcu niech włodarze poczują się w obowiązku dbać o dobro i bezpieczeństwo mieszkańców. Oni nic tylko wysprzedają glebę a dziury w drogach łatają. Ale wybory już coraz bliżej

Gość • Niedziela [30.10.2016, 10:29:21] • [IP: 89.69.129.***]

Durnie co piszą o kundlach i kundlarzach to samo napiszą o dzieciakach. Masz bachora to trzymaj w domu itp.. Zwykli komuniści i pijacy.

Gość • Niedziela [30.10.2016, 10:21:50] • [IP: 178.238.252.***]

dziki potraktowały psa jak potencjalne zagrożenie więc go zaatakowały. niestety bezmyślność ludzka w tym jak i innych wypadkach nie ma granic, i na tym jak zawsze cierpią zwierzęta...

Gość • Niedziela [30.10.2016, 10:20:58] • [IP: 37.47.145.***]

Mordercze bestie dziki 😈😈

Gość • Niedziela [30.10.2016, 10:17:33] • [IP: 80.245.190.**]

to jest wielki wstyd dla wladz miasta ze doszlo do tak tragicznego wydarzenia.wyrazy wspolczucia dla wlascicieli pieska. wielka szkoda. niech urzad sie zajmie tymi dzikami w koncu, ze nie jest WAM wstyd wlodarze ?szooookkkkk, do roboty i zrobic cos jak najszybciej. na co do chol...ida nasze podatki??

Gość • Niedziela [30.10.2016, 10:12:52] • [IP: 109.243.254.**]

Gość x • Niedziela [30.10.2016, 09:41:19] • [IP: 92.42.116.***] Ja bym to samo TOBIE polecił. Jak się pisze" sprawdził bym"??!!

Gość • Niedziela [30.10.2016, 10:10:31] • [IP: 88.156.234.***]

Wspołczuje włascicielom, takie to przykre.. Biedny piesek : (az lzy czlowiekowi same płyną

Gość • Niedziela [30.10.2016, 10:01:18] • [IP: 37.47.156.***]

Bidulek. Az się spłakałam;(

Gość • Niedziela [30.10.2016, 09:52:56] • [IP: 80.245.190.***]

Zaskarżyć miasto do sądu, są instytucje, które powinny dbać o bezpieczeństwo na ulicach.Dzisiaj pies, jutro może być dziecko, a może jakaś starsza osoba, która nie spodoba się dzikom i nie zdąży uciec. A że są tacy, którzy dokarmiają dziki...no cóż między dobrociom a głupotą cienka nić.

Gość x • Niedziela [30.10.2016, 09:41:19] • [IP: 92.42.116.***]

RODAK • Niedziela [30.10.2016, 09:12:23] • [IP: 93.94.190.***] na Twoim miejscu sprawdził bym czy nie mają promocji na słownik ortograficzny !

Gość • Niedziela [30.10.2016, 09:36:15] • [IP: 109.243.254.**]

Brednie poniżej piszą (8:09 i 9:03) pewni niewolnicy jednej myśli - że rzekomo wycinki drzew są przyczyną inwazji dzików. Lasy (a nie zagajniki na wydmach niebędące matecznikami dzików) są tak duże jak były. Przyczyną główną jest nadobfitość jedzenia wyrzucanego przez mieszkańców i sklepy. Życie jest inne niż 30 lat temu i nawet sklepów jest więcej (i one są większe niz te z lat PRL).Pewne stada dzików przyuczyły się do żywienia w mieście. Warto tez zapytać fachowców - leśników czy aby dzików nie jest za dużo. Może wskutek tego nawet wielkie lasy nie wystarczą? Zapytaj portalu o to nadleśniczego!

Gość • Niedziela [30.10.2016, 09:35:44] • [IP: 62.69.203.***]

Ponoc krasnyj flot wyniosl sie w 1992r, ale na forach czesto pojawiaja sie jakies pomioty po nich.Moze daloby sie to wylapac i odeslac tatusiom ?

Gość • Niedziela [30.10.2016, 09:34:04] • [IP: 188.146.95.***]

nareszcie świnie zapanowały w swoim mieście

Gość • Niedziela [30.10.2016, 09:32:28] • [IP: 83.11.148.***]

Gdzie ten zwierzak odszedł ?

Gość • Niedziela [30.10.2016, 09:15:32] • [IP: 188.146.85.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

RODAK • Niedziela [30.10.2016, 09:12:23] • [IP: 93.94.190.***]

KTO NIE NIE PEKA PRZED DZIKAMI ZAPRASZAM NA WARSZUW NIE ZAPOMNIEC KUPIC SOBIE PAMPERSUW JEST PROOCJA BIEDRONCE

Rozsądny • Niedziela [30.10.2016, 09:12:20] • [IP: 92.42.117.***]

Wyrazy współczucia.

Gość x • Niedziela [30.10.2016, 09:09:55] • [IP: 92.42.116.***]

Do czasu jak pokarm bedzie dostępny na terenie miasta dziki, lisy i borsuki będą tu przychodzić, poza tym podziękowania dla turystów i idiotów którzy je dokarmiają !

Gość • Niedziela [30.10.2016, 09:05:48] • [IP: 95.91.227.***]

Bardziej sie boje wolno biegajacych kundli niz dzikow...i te przynajmiej nie ujadaja po nocach.

Gość • Niedziela [30.10.2016, 09:03:02] • [IP: 62.69.231.***]

Współczuje. Wina ćwoków, którzy dla kasy wycinają dzikiej zwierzynie parki, lasy i wydmy.

Gość • Niedziela [30.10.2016, 08:44:51] • [IP: 31.1.245.***]

smutna historia biedna psina lzy sie leja:(

Gość • Niedziela [30.10.2016, 08:43:03] • [IP: 92.42.119.***]

Ten KUNDLOMIOT to jakiś FIUT DO SZCZANIA jest dzika sobie sprawi nowy mózg sobie spraw chociaż w tej czaszce nowy chyba by się nie zmieścił.

Gość • Niedziela [30.10.2016, 08:39:29] • [IP: 80.245.178.**]

Dobrze napisal ten o smyczy! Bardzo dobrze! Szkoda psa oczywiście. Smycz by go uratowała.

Gość • Niedziela [30.10.2016, 08:37:50] • [IP: 93.94.184.**]

Ciebie pajacu na smycz zapiąć i do tego w dupę kopać a psy też mają prawo pobiegać.Fajnie by było gdyby Ciebie dopadły te dziki durniu.I już by nie było idiotów w Świnoujściu.

Gość • Niedziela [30.10.2016, 08:30:39] • [IP: 82.39.9.***]

nastepny w kolejce bedzie jakis dzieciak i tez bedziecie pisali ze jego wina bo zblizyl zabardzo. wyciac je w pizdu, kolejna atrakcja swino czy jak te dziki?

Gość • Niedziela [30.10.2016, 08:24:47] • [IP: 5.172.236.**]

dziki laza po glownej ulicy i nie reaguja na klaksony, , , , my ustepujemy im miejsca zamiast odwrotnie, , a wladze milcza

Gość • Niedziela [30.10.2016, 08:09:37] • [IP: 5.172.232.***]

Przykra wiadomość. Ale dziki to przecież zwierzęta i reagują instynktownie. Powycinano lasek przy wydmach, pozbawiono je naturalnego środowiska, wyszły więc na ulicę. Władzom zabrakło wyobraźni, liczy się kasa i komercha, cierpią zwierzęta. Pies odszedł, dziki odstrzelą, a wszystko bo ktoś chce zarobić.

Gość • Niedziela [30.10.2016, 08:08:28] • [IP: 93.94.187.***]

pomnik pomnik pomnik

Gość • Niedziela [30.10.2016, 08:06:01] • [IP: 62.69.229.**]

Wszyscy ci którzy piszą źle o psach w formie kundle, pchlarze są beznadziejni i żałośni. Pies jest zajebisty i lepszy niż niejeden pseudo przyjaciel na dwóch nogach.

Gość • Niedziela [30.10.2016, 07:58:48] • [IP: 62.69.252.***]

Czytamy komentaarze i nie wierzymy ze nawet po tym jak psa nie udalo sie uratowac sa nadal zwyrodnialcy??ktorzy potrafia cieszyc sie z cudzego nieszczescia.Prosze tak traktowac swoich bliskich, swoja rodzine. Jacy ludzie zyja w tym miescie?I czy napewno sa to ludzie??Bardzo wspolczujem wlascicielom psa.Naprawde prosze tego tak nie zostawiac.Miasto, policja i nadlesnictwo maja obowiazak dbac zeby dzike zwierzeta nie paletaly sie po miescie.I do informacji. ...dziki to nie maskotki.Potrafia atakowac cala watacha i zabijac.Tym razem byl to pies a nastepnym...?Jeszcze raz wspolczujemy.

Gość • Niedziela [30.10.2016, 07:47:43] • [IP: 93.94.190.***]

Na Warszowie też mnóstwo dzików.Strach zaprowadzać dziecko do przedszkola. Kiedys sama z dzieckiem szłam i zza rogu wyszedł mi dzik.Stanął i się patrzał.Delikatny w tył zwrot i akurat szczęście ze jacys Panowie wychodzili z domu, jeden z nich otworzył mi bramkę zebym schowała sie z dzieckiem

Gość • Niedziela [30.10.2016, 07:22:43] • [IP: 83.20.79.***]

No jak nic trzeba będzie następną tablice zamówić i w parku postawić. Bolek już przy promie ma, a może obelisk jakiś bo ten kundel zginą śmiercią tragiczną.

Gość • Niedziela [30.10.2016, 07:20:11] • [IP: 94.254.224.**]

Raz dziki sa fajne, raz złe. Nikomu nie dogodzisz. Ani zielonym, ani obroncom zwierzat. Te dzikimtu zawsze tu były. To ich teren. Teraz sa już wieksze dlatego nie boja sie 1 psa. I co teraz obroncy zwierzat sa za exterminacja dzikow ?

Gość • Niedziela [30.10.2016, 07:17:51] • [IP: 62.69.203.***]

W Niemczech stawia sie ambony na peryferiach miast przy jakims lasku i wysypuje tam karme. Wieczorem zasiada tam mysliwy i czeka na to kwiczace towarzystwo. Jak sie pojawi jakas locha, bo to one prowadza to cale towarzystwo, to dostaje pare gram olowiu i po sprawie, mlodziez szybko sie uczy, ze tam nie nalezy przychodzic, bo zaboli. U nas przepisy jak zwykle" durne lex, sed lex".

Gość • Niedziela [30.10.2016, 07:17:04] • [IP: 92.42.119.***]

Gaz, Pała metalowa lać te kupę mięsa to może się wyniosą bo te barany z UM potrafią tylko pierd...ć farmazony

Gość • Niedziela [30.10.2016, 07:12:00] • [IP: 80.245.183.***]

188, dokładnie, ludzie też są atakowani, ilu już zginęło i zostało podziurawionych kłami ludzi to w głowie się nie miesci... głupku pospolity

Gość • Niedziela [30.10.2016, 07:10:48] • [IP: 79.186.49.**]

teraz miasto powinno zaplacic wlascicielowi odszkodowanie !

Pazdzioch • Niedziela [30.10.2016, 07:08:47] • [IP: 83.20.237.**]

Jeżeli już odszkodowanie, to z kieszeni urzedasow, a nie z portfela podatnika

Gość • Niedziela [30.10.2016, 07:07:30] • [IP: 83.11.244.***]

Badi...piesek miał na imię Badi...piszę to bo moje dzieci sledzą artykuł o swoim bracie...piesku...

Gość • Niedziela [30.10.2016, 06:43:47] • [IP: 5.172.255.***]

Żegnaj piesku : (: (

Gość • Niedziela [30.10.2016, 06:22:56] • [IP: 37.248.164.**]

Jakie masz podejście do zwierząt, takie do ludzi.

Gość • Niedziela [30.10.2016, 06:01:35] • [IP: 37.47.174.**]

Wyrazy współczucia dla właścicieli pieska

Gość • Niedziela [30.10.2016, 05:57:43] • [IP: 31.0.64.***]

Niech to bedzie przestroga. Nauczcie się właściciele psów tzymać swoje czworonogi na smyczy.

Gość • Niedziela [30.10.2016, 05:50:37] • [IP: 178.238.247.**]

Nagłośnić sprawę w tv, niech się media zainteresują i wieść niech się rozniesie w Polsce, jakie to bezpieczne miasto

Gość • Niedziela [30.10.2016, 05:40:27] • [IP: 178.238.247.**]

Pociągnąć miasto do odpowiedzialności, , !!oddac ich do sądu!!pomozcie temu panu, on jest starszy a teraz pełen smutku.ludzie!!nie zostawiajmy tej sprawy w niepamięć!!kazdego z nas to mogło spotkać!!

Gość • Niedziela [30.10.2016, 05:09:15] • [IP: 92.42.119.**]

Kiedy to miasto się w końcu obudzi?! Jak zaczną umierać lub cierpieć dzieci, poszarpane przez te dziki? Dorośli, z ranami, jeśli zostaną zaatakowani przez te dziki? Czy kolejne zwierzęta, przyjaciele ludzi, psy?...Jak można być tak bezdusznym i dopuścić do takiej tragedii, rzezi??!...Macie jeszcze czelność patrzeć nam, Mieszkańcom w oczy? Proszę teraz popatrzeć w smutne oczy właścicieli tego psa, wszystkich członków tej rodziny, dzieci również, które go kochały najbardziej na świecie...

Gość • Niedziela [30.10.2016, 05:01:29] • [IP: 92.42.119.**]

Vice Sujka to nawet w czwartek uciekł z sesji, żeby na temat dzików nic nie mówić! Bo to on jest odpowiedzialny za dziki w tym mieście! Takie dostał zlecenie od Żmurkiewicza i widać gołym okiem, że nic z tym nie robi! Dlaczego tam na sesji, pan się panie Sujka nie wymądrzał?! Tchórz pana obleciał? Jak były zadawane interpelacje nt.dzików, to tylko cynicznie pan się uśmiechał. G...o mnie obchodzi, co pan napisze radnym w oświadczeniu! Proszę swoją odpowiedź opublikować w mediach do publicznej wiadomości!! I TO WE WSZYSTKICH MEDIACH! My Mieszkańcy, mamy prawo wiedzieć, co pan z tym problemem zrobił, albo nie zrobił. Po to m.in. pana wybraliśmy i proszę o tym nie zapominać !! I proszę nie kasować tego komentarza, bo mam go skopiowanego i będę go za każdym razem powielać, " jak" pan" wydasz rozkaz USUNĄĆ! Pan kopiuje wszystkie moje komentarze, łamiąc ustawę o ochronie danych osobowych. O tym również proszę nie zapominać, chyba że przypomnę panu o tym w sądzie. I proszę mnie wciąż nie szantażować i nie straszyć

Gość • Niedziela [30.10.2016, 04:58:54] • [IP: 92.42.119.**]

Zgadzam się z niektórymi wpisami poniżej, jak Państwo otrząśniecie się z tragedii, a wiem, że musi minąć" trochę" czasu...to też proponowałabym pójść do dobrego adwokata i podałabym miasto, a zwłaszcza Sujkę, odpowiedzialnego za nic nie robienie z dzikami, do sądu za karygodne zaniedbania. Również za jego bezczelny i cyniczny uśmiech na sesji RM, jak były składane interpelacje nt.dzików, na które nawet nie raczył odpowiedzieć! Bo efekty nic nie robienia są, wszyscy je widzimy i co chwilę o tym czytamy! A on nic sobie z tego nie robi! Może teraz ten cyniczny uśmiech panu zejdzie z ust, panie Sujka?! Czy dalej będzie się pan uśmiechał, pluł nam w twarz i mówił, że nic się nie stało??!! Ps. Również ten komentarz sobie kopiuję i w razie pana rozkazu usunięcia go, będę go powielać. Jeśli mi pan nie wierzy, skopiuję zaraz ostatni, który kazał pan usunąć.

Gość • Niedziela [30.10.2016, 04:49:52] • [IP: 92.42.119.**]

...Bardzo mi przykro i szczerze Państwu współczuję...Cały czas wierzyłam, że pies przeżyje i wyjdzie z tego bestialskiego ataku...Wiem, co Państwo czujecie, bo to jest tak, jak odchodzi od nas ktoś kochany, członek rodziny...Nie ma słów, aby opisać ten ból i rozpacz...Wiem coś o tym..też straciłam nagle psa, zginął pod kołami samochodu i nigdy nie pomyślałabym, że to był jego ostatni spacer.., a mógł przeżyć jeszcze drugi raz tyle lat co miał...Szkoda Dido...

Gość • Niedziela [30.10.2016, 04:33:00] • [IP: 2.242.39.**]

Ip:62.69.203.**Palancie. D...lu szkoda, ze ciebie te dziki nie zmasakrowaly bo e pelni na to zaslugujesz. Przykro, ze tacy... chodza po tym swiecie. Biedny Dido gdyby nie byl na smyczy i bez kaganca to napewno by przezyl uciekajac. Jestem zaskoczona, ze Golden Retriever byl w kagancu? To sa takie kochane, spokojne pieski. Czemu wlasciciel nie puscil smyczy? No w tej sytuacji pdinka nie miala szans!!

Gość • Niedziela [30.10.2016, 03:58:56] • [IP: 80.245.190.***]

WŁAŚCICIELE PSÓW!! TO WASZA PRZEDE WSZYSTKIM WINA!! ZAWSZE PSA NA SMYCZY TRZEBA PROWADZAC!! W NIEMCZECH NIE ZOBACZYMY PSA LATAJĄCEGO BEZ SMYCZY!! WINA WŁAŚCICIELI TEGO PSA!!

Gość • Niedziela [30.10.2016, 02:41:17] • [IP: 92.42.112.***]

to nie jest juz ani fajne ani zabawne, mnie dziki sterroryzowaly do oddania im grzybow bo mnie tracaly ryjami po nogach i nie wiem jakie miala bym inne wyjscie bo z pewnoscia kilka ciosow senseia by nie zadzialalo, zwlaszcza, ze nie bylo go przy mnie a dziczkow było 8 w tym mama i tata z fajami :(

Gość • Niedziela [30.10.2016, 02:38:12] • [IP: 92.42.117.***]

pierdolone dziki nie dość żę rozwalają pół miasta to jeszcze psa szkods zwierzaka

Gość • Niedziela [30.10.2016, 02:29:14] • [IP: 185.28.250.***]

no właśnie. pies zdechł, nie zmarł.

Gość • Niedziela [30.10.2016, 02:25:24] • [IP: 92.42.112.***]

Wielbiciele dzikow a nielubiacy psow, wy naprawde jestescie poj, , , i nie wiecie co dziki sa w stanie zrobic, zeby osiagnac cel. Czy smierc psa to malo? Ja w lesie musialam oddac grzyby bo mnie tracaly ryjami, Czy trzeba czekac az pod sklepem beda atakowaly za bulkę?

Gość • Niedziela [30.10.2016, 02:03:02] • [IP: 50.100.190.***]

To jest wprost nie do pojecia, jak wladze w Swinoujsciu lekcewaza problem dziki.Mogloby byc gorzej gdyby w tym miejscu bawily sie dzieci.Wspolczuje wlascicielom psa bardzo serdecznie, kazdy pies jest wierniejszym przyjacielem, niz czlowiek.

Gość • Niedziela [30.10.2016, 01:53:46] • [IP: 83.11.184.**]

NIENAWIDZE TYCH DZIKOW!! Miasto nie jest sobie poradzic z garstka swin ktore niszcza wszystko na swojej drodze.

Gość • Niedziela [30.10.2016, 01:46:37] • [IP: 80.245.186.***]

Moją działkę zdemolowały w zeszłym roku. Sąsiadów zreszta też. Brak słów na bezradnośc władz

Gość • Niedziela [30.10.2016, 01:40:54] • [IP: 83.11.244.***]

Badi...pies miał na imię Badi(kumpel brachu) adekwantnie do imienia się zachowywał 3 letnie ADHD :). ... ale czy to ważne. ..ja mówiłam na niego" dzieciaku"...

Gość • Niedziela [30.10.2016, 01:03:14] • [IP: 37.47.68.**]

Ludzie zostaniecie się co wy za bzdury wypisujecie !! Jaki sąd jaki pozew jakie odszkodowanie ?!?!?! Pies nie był na smyczy i właściciel jeszcze dostanie mandat a nie odszkodowanie !!

Gość • Niedziela [30.10.2016, 00:05:29] • [IP: 37.47.150.**]

[IP: 62.69.203.** idz swoja nienawiscia do zwierzat zalic gdzie indziej. !! Bezuczuciowy palancie !!

kundlomiot • Sobota [29.10.2016, 23:45:15] • [IP: 62.69.203.**]

jak dziki mogly kundla zaatakowac na smyczy? naczucie sie trzymac te kundle na smyczy? sprawie sobie takiego dzika...bedzie zjadal te kundle az zaden nie zostanie

Gość • Sobota [29.10.2016, 23:45:13] • [IP: 93.94.188.**]

Ludzie idąc do pracy tą trasą, są również atakowani przez dziki.

Gość • Sobota [29.10.2016, 23:32:46] • [IP: 88.156.235.***]

Biedny pies, odszedł przez ludzką głupotę, przez nieudolność władz, odszedł ku przestrodze. Bardzo współczuję właścicielom.

Gość • Sobota [29.10.2016, 23:32:26] • [IP: 93.94.184.***]

Zdechł.

Gość • Sobota [29.10.2016, 23:25:43] • [IP: 37.47.168.*]

Gość • Sobota [29.10.2016, 22:34:30] • [IP: 62.69.251.***] chcesz coś possać ??

Gość • Sobota [29.10.2016, 23:16:14] • [IP: 188.146.155.***]

TA. PANI POWINNA. WYTOCZYC PROCES. SĄDOWY MIASTU !! TO. JEST SKANDAL ŹE. TZW. WŁODARZE MIASTA WYPINALI SIĘ NA. SPRAWĘ. OD. DAWNA CHOCIAŻ TO. NA. NICH. SPOCZYWA OBOWIĄZEK.!! ZAPEWNIENIA KOMFORTU. ŹYCIA MIESZKAŃCOM I. ICH. PUPILOM I TURYSTOM TO JEST NIEDOPUSZCZALNA SYTUACJA ŚWIADCZĄCA O OLEWANIU SPRAWY

Gość • Sobota [29.10.2016, 23:11:59] • [IP: 37.248.167.***]

Gosc 95.91.227 idioto, pies był niestety w kagańcu!! Także na pewno by Cię nie zjadł

Gość • Sobota [29.10.2016, 23:10:28] • [IP: 80.50.26.***]

władze miasta maja was w dupie liczy sie tylko kasa od developerów

Gość • Sobota [29.10.2016, 23:08:52] • [IP: 37.248.167.***]

Biedny piesek, tak się męczył

Gość • Sobota [29.10.2016, 23:08:49] • [IP: 80.50.26.***]

ta smierc jest spowodowana dewastacja wydm w którym były mateczniki, brak pozywienia i zagrozenie tak jest efekt hotelu i blokowisk na promenadzie

Gość • Sobota [29.10.2016, 23:06:32] • [IP: 37.248.167.***]

Niech miasto zwróci chociaż koszt leczenia, skoro biednego pieska i tak nie udało się uratować

Gość • Sobota [29.10.2016, 23:06:09] • [IP: 188.146.21.**]

Ja wiem ze właściciel sie bal, ale powinien odganiać dziki a nie stał i sie patrzył no i mamy teraz smierć biednego zwierzęcia :(

Gość • Sobota [29.10.2016, 22:55:45] • [IP: 178.238.252.**]

Czy władze miasta czekają na śmierć człowieka ! Czy wtedy podniosą alarm ! Od kilku miesięcy dziki szkodzą miastu i ludziom ! Pomocy bo będzie za późno !!

Gość • Sobota [29.10.2016, 22:54:20] • [IP: 93.94.189.***]

Biedny piesio, tak skończyć tragicznie...Tyle musiał bidulek wycierpieć...Mógł pożyć jeszcze ładnych parę. Współczuję właścicielom, kocham zwierzęta, sama mam psa i nie wyobrażam sobie co ten biedny Pan musiał czuć będąc świadkiem tej tragedii i ta bezsilność. ...straszne.

Gość • Sobota [29.10.2016, 22:49:30] • [IP: 88.156.233.***]

Biedny psiaczek, ja bym podala Urzad Miasta Swinoujscia do sadu, nicc w tej sprawie nierobia.To moze sie przydazyc nie tylko pieskowi ale i dzieciom, doroslym, wszystkim.Wspolczuje i pozdrawiam wlascicieli

Gość • Sobota [29.10.2016, 22:47:57] • [IP: 198.58.105.***]

Muszę was, kundlarze, zmartwić - nie było smyczy, nie będzie odszkodowania.

Gość • Sobota [29.10.2016, 22:47:52] • [IP: 79.184.227.***]

paplacie sie z tymi dzikami jak nie wiem co jak sie widzi dzika jak podchodzi po zarcie to sie bierze pałe albo kila o sie odgania

Gość • Sobota [29.10.2016, 22:45:31] • [IP: 80.245.188.**]

Takie cos to tylko w swinoujsciu następnym razem zaatakują dziecko nie daj Boże

Gość • Sobota [29.10.2016, 22:43:46] • [IP: 62.69.203.**]

Gdyby moje dziecko zostało zaatakowane przez dziko wałęsające się zwierzę bo urzędasy miejskie nie reagują na taki stan rzeczy to jak mi Bóg miły przysięgam, czyjś pusty łeb by poleciał.

SYPSTRUD • Sobota [29.10.2016, 22:40:52] • [IP: 88.156.235.***]

Koniec z Dzikami to moE być Twój piesek:(Czas się wynosić Włocha swinie śmiecio jady ...

Gość • Sobota [29.10.2016, 22:40:37] • [IP: 92.42.117.***]

Wiocha nie miasto nic nie potrafią jeb...ne dziki same szkody są po nich niczym turkucie, kormoran, i jeb. .ne komary

Gość • Sobota [29.10.2016, 22:38:37] • [IP: 93.94.190.**]

Dobry prawnik i pozwać miasto. I tyle.

Gość • Sobota [29.10.2016, 22:38:25] • [IP: 164.127.129.***]

Świnoujście/świńskieujście na dzikie świnie i nie tylko...zasługuje.

Gość • Sobota [29.10.2016, 22:37:20] • [IP: 93.94.188.**]

A ktoś testował na nich działanie sygnału dźwiękowego w sprayu? Może są jakieś mniejsze" kieszonkowe" ? Ostatnio w forcie Anioła dźwięki je przegoniły. A co jak" wpadną" mi pod koła w mieście? Oczywiście mam AC ale jak to jest, kto płaci za to że dziki bezstresowo biegają po mieście? Miasto jest ubezpieczone? Za zwierzynę na trasie płaci odszkodowanie nadleśnictwo, a w mieście? Jakby tak" nagle" zaczęły wpadać pod koła? Ogólnie nie jestem ze Świnoujścia, ale macie tu cyrk na wyspie. Pieska szkoda, nie doczekał się spokojnej starości, większość nas pewnie też nie doczeka.

Gość • Sobota [29.10.2016, 22:34:30] • [IP: 62.69.251.***]

Czy to nieszczęście czegoś kundlarzy nauczy? Nie sądzę.

Gość • Sobota [29.10.2016, 22:31:55] • [IP: 80.245.184.**]

Bardzo przykre to dla właściciela i bestialska śmierć dla pieska niczemu niewinnego.

Gość • Sobota [29.10.2016, 22:26:03] • [IP: 46.182.106.***]

podziekowac sluzbom ktore nie przyjechaly pomagac tylko pojechaly w kat, baranom nie bylo za co mandatu wystawic to leszcze nie pojechali, nierobe walone

Gość • Sobota [29.10.2016, 22:25:46] • [IP: 95.129.226.***]

Przykro mi ze tak się to tragicznie skończyło. Dziś będąc ze swoim pupilem widziałam pieska jak walczy o życie i miałam Ogromne Nadzieje ze uda mu się z tego wyjść i mimo wszystko z czasem wróci do zdrowia a tu takie przykre wiadomości. Szczerze wspolczuje i oby ktoś poniósł konsekwencje bo tak tego nie można zostawić bo to członek rodziny. .. Monika

Gość • Sobota [29.10.2016, 22:23:49] • [IP: 80.245.184.**]

Te dziki mogły zaatakować człowieka... Skoro miasto nie rozwiązało problemu z dzikami tak długo (teraz jest już za późno) to od dzisiaj mój pies wychodzi na spacer bez kagańca. Musi mieć szansę żeby się bronić!! PS Właścicielom Dido bardzo współczuję :- (

Gość • Sobota [29.10.2016, 22:23:45] • [IP: 88.156.234.**]

Ciekawe na ile wyceniona została bierność urzędnicza. jakie to nagrody posypią się na koniec roku. Hojny jest prezydent hojny. Nie płaci z własnej kieszeni. Na miejscu właścicieli poszedłbym, do sądu, sprawę mają wygraną. Władza nie ma żadnego argumentu, oprócz tego, że czekali bezczynnie aż wydarzy się tragedia, i o dziwo na ich szczęście nie ucierpiał fizycznie człowiek. Ale krótkowzroczność (to chyba już wina wieku starych dziadów) i brak wyobraźni, objawił nam się w całej okazałości.

Gość • Sobota [29.10.2016, 22:23:15] • [IP: 92.42.116.***]

PROSZE PANA PROSZE SIE PRZEJSC DO RADCY PRAWNEGO, MOZE PAN PODAC MIASTO O ODSZKODOWANIE. Niech Pan tego tak nie zostawia. P.s bardzo Panu współczuję

Gość • Sobota [29.10.2016, 22:21:00] • [IP: 93.94.190.**]

Miałam cały czas nadzieję że wyzdrowieje. Tak mi przykro. Biedna psia, żal mi tych Państwa...

Gość • Sobota [29.10.2016, 22:15:50] • [IP: 88.156.234.**]

Może w końcu urzędnik odpowie za swoją nieudolność. Niech to będzie pierwszy wyrok w Polsce, i Swinoujście będzie z tego słynne. Bo władza nie potrafi dbać o swoich mieszkańców. Następny taki urzędnik to dyr OSiR, też wiele robi ale nie dla mieszkańców.

Gość • Sobota [29.10.2016, 22:13:08] • [IP: 80.245.178.**]

Ja u nas jeszcze dzika z kłami nie widziałem, a widzę je na okrągło, dziwne.

Gość • Sobota [29.10.2016, 22:09:24] • [IP: 93.94.188.***]

:((((((

Gość • Sobota [29.10.2016, 22:05:44] • [IP: 37.47.130.**]

Powinien pan zgłosić się o odszkodowanie za zaniedbania prezydenta w rozwiązaniu problemu dzikow! Całe szczęście że nie poturbowaly dziecka a władza śpi!!

Gość • Sobota [29.10.2016, 22:02:56] • [IP: 94.254.131.***]

Jakie" zmarł" ON poległ !

Gość • Sobota [29.10.2016, 21:59:17] • [IP: 92.42.116.**]

Powinni powystrzelać wszystkie dziki w piz.. Ostatnio o 6 rano gromada dzików rządziła na placu zabaw dla dzieci na ul. Wyspiańskiego. Te dziki stanowią zagrożenie dla nas wszystkich bo mogą zaatakować każdego z nas.

Gość • Sobota [29.10.2016, 21:57:30] • [IP: 109.243.254.**]

No przykre. Może czasem upieranie się przy" ludzkim" traktowaniu zwierzęcia (uporczywa terapia zamiast uśpienia) przynosi odwrotny skutek - męczarnie.

Gość • Sobota [29.10.2016, 21:55:40] • [IP: 109.241.63.***]

biedna psinka

Adi • Sobota [29.10.2016, 21:52:25] • [IP: 178.238.246.***]

Szczerze bardzo współczuję...; (jest mi przykro ;(

PopuS • Sobota [29.10.2016, 21:51:52] • [IP: 90.218.123.**]

Bardzo Panstwu wspolczuje. Trzymajcie sie i ja sam kocham zwierzeta i przezylem podobna sytuacje wiec wiem co Panstwo czuja.

Gość • Sobota [29.10.2016, 21:51:23] • [IP: 77.253.198.***]

Dzik morderca!

Gość • Sobota [29.10.2016, 21:50:12] • [IP: 95.91.227.***]

i j jescze beda musieli zaplacic kare za puszczanie psa bez smyczy rownie dobrzr mogl zaatakowac dziecko zamiast dzikow.

Gość • Sobota [29.10.2016, 21:48:27] • [IP: 185.5.99.**]

A policja nawet nie wysłała patrolu po zgłoszeniu... Policjo czy się wstydzisz?

Gość • Sobota [29.10.2016, 21:48:18] • [IP: 37.47.166.**]

Szczerze współczuję, na Państwa miejscu sprawę przekazalam bym do władz maista lub nawet sądu a te psychodeliczne dziki niech wywozia bo jak jakiegokolwiek spotqkm w okolicy to sama podziurawię i

Gość • Sobota [29.10.2016, 21:47:24] • [IP: 80.245.189.***]

Sqrwysynskie dzikie świnie Miasto... Szkoda gadać

Gość • Sobota [29.10.2016, 21:45:28] • [IP: 95.129.224.***]

a teraz pozwać miasto i koło łowieckie na 100 000zl za psa, za szkody moralne i za narażenie życia lub zdrowia. niech zapamiętają.

Gość • Sobota [29.10.2016, 21:40:39] • [IP: 178.238.250.***]

Biedulek 😂

Gość • Sobota [29.10.2016, 21:32:39] • [IP: 92.42.115.***]

Bardzo przykre, szczerze współczuję, bidulek. Jak już się Państwo otrząsną z tragedii proszę wnieść sprawę do Sądu

Oglądasz 1-191 z 191
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Uprzejmie informujemy, że w poniedziałek 7 i 8 października zmianie ulegają godziny otwarcia biura Karty Wyspiarza. Wszystkich chętnych do odbioru karty lub wypełnienia wniosku zapraszamy w godzinach od 8:00 – 14:00. ■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■ AKTUALIZACJA KOMUNIKATU: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świnoujściu potwierdził przydatność wody do spożycia z wodociągu „Granica-Wydrzany” na odcinku ul. Chrobrego obejmującym budynki przy ul. Chrobrego 19, 21, 26 i 28 ■