POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Niedziela [30.10.2016, 19:11:46] • Świnoujście

Świnoujście ma szansę na kompleks hotelowo-konferencyjny z oceanarium za 250 milionów zł! Zobacz film!

 Świnoujście ma szansę na kompleks hotelowo-konferencyjny z oceanarium za 250 milionów zł! Zobacz film!

fot. Agnieszka Puszcz

Przed czwartkową sesją mówiło się, że zaskoczeniem mogą być nazwiska kandydatów do tytułu Honorowego Obywatela Miasta. Ale prawdziwym zaskoczeniem okazała się niezapowiedziana prezentacja przedstawicieli firmy PFI Global, której prezes roztoczył przed radnymi wizję inwestycji mogącej zmienić oblicze Świnoujścia, zwłaszcza jej dzielnicy nadmorskiej. Jeśli uzyskają od miasta grunt (szacowana powierzchnia to 30 000 metrów kwadratowych) to deklarują wybudowanie oceanarium, centrum konferencyjnego, hotelu, centrum odnowy biologicznej, centrum medycznego oraz hotelu wraz z bazą spa. Prezydent zarekomendował Radzie inwestora, który wcześniej rozmawiał już na temat swoich planów z władzami Rzeszowa. Ostatecznie jego wybór padł na nadmorski kurort Świnoujście. Inwestorzy szacują wartość swojego projektu na 250 milionów złotych.



Do swojego projektu prezes PFI Global Marek Nowara starał się przekonać radnych prezentując wybudowane przez firmę i funkcjonujące już we Wrocławiu oceanarium-afrykarium. Według statystyk ten obiekt odwiedza dziennie ok. 2,5 tysiąca turystów. Przy takiej frekwencji nie ma obawy o nierentowność choć koszty utrzymania obiektu pochłaniają także milionowe kwoty (ok. 40 mln rocznie).

 Świnoujście ma szansę na kompleks hotelowo-konferencyjny z oceanarium za 250 milionów zł! Zobacz film!

fot. Agnieszka Puszcz

Pomysłodawcy podkreślają, że planowany kompleks będzie miał wielkie walory edukacyjne co potwierdza fakt nieustannych kolejek autokarów z wycieczkami szkolnymi we Wrocławiu.

Rekomendacja prezydenta, skłoniła Radę do decyzji o podjęciu dalszych szczegółowych rozmów z inwestorem. Być może radni wybiorą się także na studyjną wycieczkę do Wrocławia by na miejscu sprawdzić jak funkcjonuje taki kompleks. Ta wyprawa może przekonać rajców do zasadności utworzenia spółki miasta z PFI Global. Kolejnym krokiem byłoby wówczas wniesienie aportem terenu przy ulicy Uzdrowiskowej, który już dziś wskazywany jest jako jedyny w mieście, na którym można by inwestycję realizować.

Prezydent przypomniał, że chodzi o teren blisko miejsca, w którym już kiedyś planowano budowę Aquaparku. Bardzo konkretna i szczegółowa prezentacja przygotowana przez firmę przekonała radnych, że rozmowy w tej sprawie warto kontynuować. A zatem, już wkrótce powinniśmy poznać kolejne szczegóły tego projektu, który ma szansę zmienić oblicze dzielnicy nadmorskiej i charakter wczasowiska.

Zobacz, jak wygląda oceanarium- afrykarium we Wrocławiu!

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 113, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-113 z 113

Gość • Środa [02.11.2016, 02:08:43] • [IP: 46.7.251.**]

Tylko glupi uwierzy ze oni niespodziewanie tu przyjechali. Ale tej radzie mozna kazdy kit wcisnac. Bedzie kolejny szybki walek jak budowa obok hotelu Hampton. Czy PFI Global jest szkopskie?

Gość • Wtorek [01.11.2016, 18:23:37] • [IP: 178.238.246.**]

TYLKO NIE WYCINAC DRZEW-DOSC TEGO ZOSATNIEMY WYSPA PUSTELNIA-DRZEWA TO ZYCIE I PIEKNO !!

Gość • Wtorek [01.11.2016, 18:19:47] • [IP: 178.238.246.**]

Oceanarium bardzo fajne -ale moze na pierwszy plan ochrona zdrowia-rezonans dla chorych-dobrzy lekarze specjalisci-trzeba by ich zachecic np. mieszkaniami-tylko nie praktykanci-dom spokojnej starosci i OCEANARIUM. ROZRYWKA DLA MLODZIEZY ABY DZIECI SIE NIE NUDZILY-OBIEKTY SPORTOWE ABY MLODZIERZ BYLA PIEKNA I SPRAWNA DUZO TEGO ALE WSZYSTKO WAZNE.

Gość • Wtorek [01.11.2016, 16:58:48] • [IP: 80.245.188.**]

Bardzo fajne oceanarium ale na Warszowie, nie trzeba się przeprawiać promem a i ta dzielnica Świnoujścia będzie bardziej wykorzystana. Lepszy dojazd i atrakcja dla okolicznych miejscowości.

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 20:09:40] • [IP: 80.245.190.***]

Trzba wymienić tego burmistrza starca bo już kazdy wciska mu kit. On juz nie nadaje sie do rzadzenia. Odsuńcie go jak najszybcieć i skierujcie na geriatrię.

LOB • Poniedziałek [31.10.2016, 19:30:47] • [IP: 95.129.228.**]

Nie zgadzam się! Wydymają nas jak zwykle.

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 18:16:40] • [IP: 92.42.117.***]

O dobrze by było najpierw Centrum Medyczne (będą robić operacje), później Aquapark(będzie rehabilitacja) i Molo i Oceanarium i Drogi co najmniej dwupasmowe do Warszawy i Tatr, Gdańska i Bydgoszczy, itp..oraz Tunel, Parkingi, nowe Szkoły.

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 18:05:21] • [IP: 62.69.203.***]

Dołużcie lepiej te pieniądze na szpital lub karetki a nie na bzdety nam mieszkancom to jest nie potrzebne, chcemy czuć się bezpiecznie panie PREZYDENCIE a pan niedługo wezmie dupę w troki i będzie miał to wszystko gdzieś,

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 17:51:59] • [IP: 85.232.245.***]

Ciekawe jak tutaj dojedzie te 2500 osób dziennie. To tak naprawdę w dużym procencie mieszkańcy samego wrocławia i okolic. Oceanarium tak, ale w Szczecinie, ostatecznie na warszowie. Trzeba przyznać, że dla miasta to fajna atrakcja.

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 17:48:55] • [IP: 62.69.254.**]

Powoli polityka uprawiana przez Prezydenta przestaje być wiarygodna - mnóstwo znaków zapytania: podatki z LNG (?), molo przy Radisson Blue (?), przebudowa ul. Wojska Polskiego (?), nagle wyrastający wieżowiec przy ratuszu (?) itd. Teraz oceanarium - co to znowu za nieprzemyślany pomysł? Skąd weźmie się wodę dla tego obiektu? Jak będą wjeżdżać na wyspę autokary wiozące tłumy zwiedzających? Gdzie będą one parkować? Wybudować - nie sztuka! Utrzymać - to dopiero zaczną się schody.

ryynio • Poniedziałek [31.10.2016, 16:11:09] • [IP: 83.248.43.**]

niech zaproponuje Oceanarium Ustce... rzut beretem do trójmiasta, Kolobrzegu i Koszalina 200km z Bydgoszczy i Torunia,

ryynio • Poniedziałek [31.10.2016, 15:52:38] • [IP: 83.248.43.**]

jezeli oceanarium to na Warszowie..., raz ze nie ma tunelu a dwa nawet gdyby wybudowali tunel to tysiace samochodów i autobusów z całego województwa zakorkowałoby miasto

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 15:34:09] • [IP: 2.108.233.***]

Hahaha!! Kolejny" świetny" pomysł...

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 15:27:13] • [IP: 88.156.234.*]

Z tego co słyszałem jest to propozycja spółki tej firmy z miastem, a to mi się nie podoba bo wiadomo kto będzie na straconym! Na pewno miasto czyli my wszyscy, a kto na wygranym - tez wiadomo ta firma i kilku przedstawicieli miasta (czytaj prezydenta) którzy zasiądą w radzie nadzorczej!. Ludzie miejmy się na baczności!. Patrzmy uważnie tej władzuni na lepkie łapki!

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 15:05:43] • [IP: 178.238.253.**]

Kolejny CZARUŚ i bajkoopowiadacz, pobrzeże Bałtyku ma 550 km.wypad, nam mieszkańcom wystarczy , że mamy unikalny klimat, resztki przyrody nie zaorane przez obecne władze, global już był wszędzie, wciskać kit to może u sąsiadów, ale oczywiscie u nas, Zmurkiewicz pewnie łyknoł ten kit...OCEANARIUM buchchaa, dawno się tak nie usmiałem, co to miało być:akwapark, dojscia do plaży, baseny i taki rózny kit, dziękujemy obejdzie się bez OCEANARIUM!

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 15:03:10] • [IP: 93.94.186.**]

Czy miasto stać na wyrzucanie 40 mln w utrzymywanie tego oceanarium?Mieszkania dla mieszkańców, a nie bzdety dla przyjezdnych, żeby autokarami całkiem zablokowali miasto. Świnoujście, to nie Wrocław.

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 14:48:44] • [IP: 92.42.119.***]

chodzi tylko pieniądze, anie przedłużenie sezonu.Dla miasta to ogromny podatek od nieruchomości i nic więcej. dla nas praca w charakterze sprzątaczy i pomywaczy przez cały sezon za najniższa krajową na umowach śmieciowych. Ewentualnie praca na czarno za wynagrodzeniem prowizyjnym na wynajem apartamentów. Jak to mówią w naszym Urzędzie Miejskim -nie ma u nas specjalistów. Nie ma też przemysłu, przetwórstwa i gospodarki morskiej i stoczniowej.

SKS • Poniedziałek [31.10.2016, 14:40:37] • [IP: 94.254.227.**]

DOBRA, DOBRA, PiS z naszych podatków zainwestował w gazownie im. Lecha K. 3 mld złotych i co z tego miasto ma? ani taniego gazu, ani należnych podatków!!

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 14:23:52] • [IP: 92.42.113.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 14:10:44] • [IP: 92.42.113.***]

Kolejny Irena eris z czerwonym ryjem

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 14:08:51] • [IP: 92.42.113.***]

Sęk w tym szanowne matoły ze my mieszkańcy nie chcemy tu betonu tylko uzdrowiska żadne miasto nie ma takiej szansy

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 14:08:18] • [IP: 92.42.113.***]

Sęk w tym szanowne matoły ze my mieszkańcy nie chcemy tu betonu tylko uzdrowiska

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 13:43:22] • [IP: 80.245.178.***]

Przede wszystkim dopóki nie będzie stałego połączenie to wyliczenia zysków z takich inwestycji pozostaną marzeniami. Przecież z tego powodu zrezygnowano z budowy parku wodnego w budowanym hotelu na ul. Chrobrego, wyliczono że nikt nie będzie czekał w kilometrowych kolejkach na prom po to tylko żeby się wykąpać. Chyba ktoś tutaj nie zna realiów naszego miasta.

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 13:30:39] • [IP: 93.94.188.***]

lepiej by aquapark jakiś postawili... a kolejnym molochem hotelowych, którego klientem docelowym maja być omy i opy z ddr mówimy stanowcze nie!!

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 13:30:20] • [IP: 37.47.138.***]

Pomysły władzy powalają z nóg.Niech dobrą kalkulację zrobią czy to się w ogóle będzie opłacało.Napalili się. Jutro przyjadą z gór i zaproponują skocznię narciarską to będziemy mieli turniej skoczni.Paranoja. Kto nami zarządza?

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 13:12:14] • [IP: 5.60.72.***]

Kolejna inwestycja na wydmach!?? Urok i klimat tego miasta znika z każdym kolejnym" kompleksem". Wycieczki szkolne do Świnoujścia miałaby przyjeżdżać! Ciekawe czy promy to wytrzymają?? O tunelu dla wygody turystów nic się mówi ale kolejny pseudo-kompleks pozwolą wybudować. Miasto z klimatem staje się jedną wielką porażką... Proponuję Disnayland na Krasiborze wybudować. Jarmark pełną gębą!

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 12:34:09] • [IP: 92.42.114.**]

Następny wałek !! już jedni mieli wybudować molo inni kawałek promenady...

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 12:07:41] • [IP: 72.69.42.***]

Floty nie potrafili uratowac teraz planetarium akwarium to bylo juz dawno na warszowie

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 12:01:19] • [IP: 95.129.228.**]

większa część tu piszących. to chyba jacyś konserwatyści z vii wieku. nic im się nie podoba. Plac wolności be, galeria be., Baltic Park be. apartamentowce be, Jak wam tak żle to proszę wrócić do korzeni krowy i świnie pasać.

ryynio • Poniedziałek [31.10.2016, 11:56:09] • [IP: 83.248.43.**]

3 miliony ludzi mieszka w regionie Wrocławia, dobra komunikacja + masa turystów, setki szkół i uniwersytet, gsyby wybudowali, ilu dzisiaj odwiedziłoby takie oceanarium? 10 osób? 30 osób? 50?

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 11:28:53] • [IP: 37.47.138.***]

Kolejny bubel jak karuzela kultury.

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 11:15:40] • [IP: 92.42.119.**]

Acha i żeby mi następni nie zarzucili...Nie porównujcie Wrocławia do Ś-cia. O tym też była mowa, ale nie chce mi się wszystkiego tłumaczyć...

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 11:14:07] • [IP: 92.42.119.**]

A poza tym, gdybyście naprawdę słuchali argumentów tego prezesa i wyjaśnień, to wiedzielibyście, że nie chodzi o kolejne apartamentowce, bo o tym też była mowa/syndrom hiszpański, ci co słuchali ze zrozumieniem, wiedzą, o czym piszę/. Nie chodzi też o kolejne atrakcje w sezonie, tylko o coś, co przyciągnie turystów poza sezonem, czyli te 2, 5 mln turystów dodatkowo poza sezonem, /październik-maj/. A nie jak jakiś starszy pan z SLD, czy grupy morskiej, nie pamiętam, zadał pytanie, jak się pomieści kolejne 2, 5mln w lato, jak już mamy 2, 5 mln w lato...Zarobią dodatkowo ci, co tak krzyczą, właśnie apartamentowce, hotelarze, knajpy itd.itp.Zgadzam się z wpisem poniżej, że najpierw płączecie, że nic tutaj się nie buduje, oprócz apartamentowców, a jak ktoś chce coś innego właśnie zbudować, to też krzyczycie...Masakra. Facet faktycznie ma nerwy ze stali, jak musiał się z tą świnoujską głupotą zmierzyć i pseudo radnymi. Niektórzy to nie powinni się w ogóle odzywać, bo wstyd nam tylko przynosicie. Już raz przegoniliście...dr Irenę Eris...

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 11:06:00] • [IP: 62.69.241.***]

to gdzie teraz wytną las?

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 10:58:44] • [IP: 92.42.119.**]

Mam propozycję:a może odtworzyć nagranie z sesji, na ten temat? Z wpisów wynika, że nikt nie wie, o czym pisze...Jaki hotel, jaka darmocha, jakie parkingi, jaki beton? 2, 5mln ludzi, ale poza sezonem. Jak chcecie tak szczuć, to facet pójdzie do Kołobrzegu czy Szczecina i tam to wybuduje dla LUDZI, a i dla siebie też.To nazywa się business, puści, zajadli komentatorzy.Nikt dla idei, kaprysu innych, czy sprezentowania komuś mega rozrywki, nauki, usług i czegoś, czego nie ma jeszcze nikt w Polsce, nie wywali kilkanaście milionów ZA NIC. Dajcie mi jakiegokolwiek przedsiębiorcę, który za darmo inwestuje swoje pieniądze, nie licząc na zwrot i zyski. Tym bardziej, że korzyść będzie obustronna. Musiałby naprawdę pod kopułą mieć coś nie tak. Obawiam się, że faktycznie może tego u nas nie być, znając świnoujski hejt i prostotę naszych niektórych radnych.. Oglądając i przysłuchując się kilkugodzinnej dyskusji, czułam się zażenowana i było mi wstyd, za niektóre wypowiedzi naszych rajców...Niestety poziom pozostawia wiele do życzenia..

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 10:58:19] • [IP: 93.94.184.***]

Zapraszamy firmę Global do uczestnictwa w przetargach organizowanych przez miasto Świnoujście.

ryynio • Poniedziałek [31.10.2016, 10:51:39] • [IP: 83.248.43.**]

w mazowieckim wojewodztwie mieszka 3-4 miliony ludzi, nawet w Szczecinie takie oceanarium by zbankrutowało

ryynio • Poniedziałek [31.10.2016, 10:34:29] • [IP: 83.248.43.**]

czy te oczy mogą kłamać?

ryynio • Poniedziałek [31.10.2016, 10:30:36] • [IP: 83.248.43.**]

jajacarze i cwaniaki, takie oceanarium ma sens w Warszawie,

J • Poniedziałek [31.10.2016, 10:28:24] • [IP: 46.134.123.***]

Dobre sobie zwróćcie uwagę że oceanarium we Wrocławiu mieści się przy zoo a drugą rzeczą jak można Wrocław porównać do Świnoujścia gdzie Wrocław atrakcyjny jest cały rok a my tylko latem i gdzie faktycznie multum wycieczek szkolnych z całej Polski tyle tylko że tam jest edukacyjne bo mieści się panorama racławicka i wiele innych zabytków a u nas największą atrakcją jest przeprawa i chyba że zaczniemy odprowadzać po gazoporcie kochani radni znów oddajcie teren za 1 zł budujcie coś dla zwykłych mieszkańców porządny aqa Basen tory przeszkód dla rolkarzy a nawet porządnie zagospodarować plażę deptak aż do wiatraka aby niepełnosprawni na wuzkach też dojechali a nie tylko hotele i spa dla niemieckich turystów bo naszego przeciętnego turystę nie stać na spa

ryynio • Poniedziałek [31.10.2016, 10:24:14] • [IP: 83.248.43.**]

phi, firma Global, nizbyt skromna nazwa firmy, moze Global Universum? kosmos tez mogli zagospodarowac, obiecanki cacanki, pierw niech firma LNG zacznie placic 60 milionów rocznie podatku dla miasta

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 10:02:26] • [IP: 93.94.187.***]

SUPER>Wiecej tak Ciekawych Inwestycji.JESTEM ZA!!

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 09:47:04] • [IP: 88.156.206.***]

Po pierwsze wrocławskie oceanarium jest fragmentem jednego z najsłynniejszych w Polsce ZOO. I to do wrocławskiego zoo przyjeżdżają wycieczki z kraju i zagranicy. Oceanarium jest jedną z jego atrakcji. Po drugie Wrocław to jakieś 650 tys mieszkańców czyli w porównaniu ze Świnoujściem to metropolia. Cały ten" rzeszowski" biznes ma na celu wyłudzenie atrakcyjnej działki i na dodatek podzielenie się kosztami i ryzykiem z miastem. Wybudowane zostaną kolejne apartamentowce i mieszkania będą szły po 15 tys za m2. O to chodzi, a nie o rafę koralową.

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 09:38:31] • [IP: 92.42.113.***]

Na basenie północnym oceanarium do sprzedania jest akurat

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 09:26:23] • [IP: 79.70.108.***]

Wyzucic z miasta wszystkich malkontentow !! malkontent jest gorszy od faszysty !

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 09:12:57] • [IP: 92.42.114.***]

Mam jedno pytanie;gdzie pomieszczą się ludzie ?A może by tak zalać betonem całe miasto wtedy nawet watahy dzików tu się nie pojawią!

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 08:58:35] • [IP: 92.42.116.***]

Kto zarobi na taniej sprzedaży gruntu? 1000 zł za metr w takiej lokalizacji to ja też poproszę! DOŚĆ już WYCINANIA drzew!! Dość betonu!! I, jak już ktoś zauważył, skąd wodę będziecie brać dla tych wszystkich inwestycji?? I kto zapłaci za kolejną odsalarnię wody z zalewu?? Juz jedna była i się nie sprawdziła! Za nasze pieniądze z podatków! To my mieszkający cały rok zapłacimy za drogą wodę, którą trzeba będzie ciągnąć nie wiadomo z jak dalekiego ujęcia!

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 08:58:12] • [IP: 5.172.255.***]

Może na początek zadajmy pytanie jak maja się dostać zwiedzający do Świnoujścia jeden autokar 45-50 osób nie wiem ile autobusów na raz zbierze prom.Drodzy świnoujścianie ktoś chce was znowu wyd……ć, nie dajcie się z daleka to śmierdzi a wy niedługo nie będziecie mieli gdzie roweru postawić.

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 08:52:46] • [IP: 95.129.224.**]

Co sprawdza CBA "Szkalująca kampania", o której wspominał prawnik, to anonimowy list, o którym z kolei w środę mówił prezydent Wrocławia. Nie ma w nim jednak wątku dotyczącego jego małżonki. Skierowany został, najprawdopodobniej kilkanaście tygodni temu, m.in. do Centralnego Biura Antykorupcyjnego. Jego autor opisuje w nim siatkę powiązań i wygraną Inter-Systemu na budowę Afrykarium. Ze szczegółami dowodzi też, że podczas budowy dochodziło do poważnych nieprawidłowości, co narażało miasto na niepotrzebne koszty. A także, że firma jest we wrocławskim magistracie faworyzowana. Rzecznik CBA Jacek Dobrzyński nie chce rozmawiać o szczegółach, ale potwierdza: - Rzeczywiście, taki list do biura wpłynął. Analizujemy informacje. wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/1, 35771, 16958709, Nasze_sledztwo__Niebezpieczne_zwiazki_Wroclawia

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 08:49:16] • [IP: 94.254.128.***]

panu markowi podziekujmy fantazji, zapraszamy na przetarg

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 08:44:53] • [IP: 95.129.224.**]

A ten Pan należy do Wspólnoty Świnoujskiej ?

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 08:37:00] • [IP: 195.205.242.***]

kolejny hotel dla germańskich najeźdźców...

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 08:36:32] • [IP: 83.11.89.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Piotr Groniec • Poniedziałek [31.10.2016, 08:36:05] • [IP: 164.127.113.**]

Ciekaw jestem kto będzie dopłacał do nieopłacalnej inwestycji ? Roczny koszt utrzymania to 40 mln złotych. Cwaniaki z Wrocławia chcą zarobić kasę jednak w kosztach nie chcą partycypować. Podobnie jest z akwaparkami, których dochód jest niższy od kosztów eksploatacji !

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 08:29:57] • [IP: 188.146.27.***]

Naprawdę nie martwcie się czy inwestorowi połaci się budować. Z wydm nie będziemy mieli podatków. Miasto aby się rozwijać musi mieć pieniądze. Pomyślcie trochę nim coś skomentujecie.

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 08:18:45] • [IP: 95.129.224.**]

Prezydent musi myśleć o przyszłości swojej przyszłości, wiecznie prezydentem nie będzie, a tego typu inwestycje to tak samo jak, , zasiadanie''w radach nadzorczych gdzie trzeba tylko, , zasiadać'' i sprawdzać czy już przelali na konto..

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 07:47:29] • [IP: 93.94.186.***]

Znamienne!!-prezydent rekomenduje teren blisko morza, bo chce zmienić oblicze dzielnicy nadmorskiej i charakter uzdrowiska.Dzielnicę nadmorską zamienia w beton, a charakter uzdrowiska całkowicie niszczy przez kolejne wycinki pasa ochronnego. Sprzedaż tego terenu najlepiej się opłaca-tylko komu??To się nazywa rozwój miasta!!.Niech idzie na emeryturę, bo nic innego nie potrafi!!Kasa, kasa, a lekarzy Świnoujściu brak!!

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 07:31:10] • [IP: 62.69.253.**]

Co za poroniony pomysł, mało już w świnoujściu kompleksów i sal konferencyjnych?? A wode pitną dla miasta macie??nie? a dla czego??Co następna" dobra okazja"??

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 07:21:06] • [IP: 37.47.154.***]

Ciekawe ile wydm trzeba zniszczyć i zieleni wytrzebic, zeby pierdyknąć cos takiego?a potem larum że zwierzęta wchodzą do miasta...

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 07:18:11] • [IP: 95.129.224.**]

IP: 92.42.118.* ej ale w basenie też się pływa od ściany do ściany

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 06:52:22] • [IP: 62.69.231.***]

Chcesz kobieto z 23:02:31 w basenie podziwiać ludzi pływających od ściany do ściany?

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 06:45:53] • [IP: 92.42.119.***]

Molo też miało być a nie będzie bo kasy nie ma heh to po co Oceanarium które nigdy nie powstanie-i bez przesady z tymi kompleksami bo ciut ich za dużo

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 06:36:39] • [IP: 88.156.232.**]

miastu to chyba badziej potrzebne sa ekrany akustyczne a nie oceanarium

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 02:12:29] • [IP: 92.42.114.***]

Czy przy tej inwestycji zaplanowano jakieś parkingi, darmowe dla mieszkańców

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 01:05:14] • [IP: 88.156.232.***]

swietny pomysl...

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 01:02:37] • [IP: 77.115.9.**]

w sezonie może ktoś zaglądnie a póżniej tylko biedni kuracjusze'niemcy mają u siebie raj a w świniakowie napewno taniej nie będzie a miasto Wrocław leży na komunikacyjnym szlaku i wszędzie jest blisko i miliony ludzi dookoła i władze starają sie sprostać potrzebom mieszkańców a tu nawet porządnego basenu nie ma, przeprawa promowa kuleje, dzikie zwierzęta opanowały trawniki w mieście.opieka zdrowotna bez komentarza.itd...itp

Gość • Poniedziałek [31.10.2016, 00:18:34] • [IP: 79.186.214.***]

czyli co, następny betoniak dla Niemców?

Gość • Niedziela [30.10.2016, 23:58:45] • [IP: 217.210.5.*]

Panowie u nas w Swinoujsciu niema juz mjejsca na budowe kompleksow, proponuje te inwestycje umiescic miedzy Przytorem a Unowem, o ile zgodza sie mieszkancy, pozatym nikt" z calego swiata" nieprzjedzie do Swinoujscia, jak sie dostanie? prommem?, tez niema miejsca.Ciezka sprawa panowie.

Gość • Niedziela [30.10.2016, 23:57:54] • [IP: 37.47.68.**]

Molo też miało być !! Hahaha. Oczywiście jest ale gdzie indziej 😂😂

Gość • Niedziela [30.10.2016, 23:49:52] • [IP: 93.94.188.***]

Proszę pogadac z Niemcami o oceanarium w Straslund-zie nie sądzę że im się zwraca. To we Wrocławiu jest wypasione byłem widziałem ale z racji położenia miasta i jego liczebności to inna bajka.

Gość • Niedziela [30.10.2016, 23:02:31] • [IP: 92.42.118.*]

Oceanarium? Żeby podziwiać zwierzęta pływające od ściany do ściany? Dajcie spokój. Naszemu miastu jest potrzebny BASEN z prawdziwego zdarzenia!! a nie kolejny hotel :////

Gość • Niedziela [30.10.2016, 22:32:43] • [IP: 62.69.254.***]

pewnie niech buduja i wszystko wytną...bo mało hoteli mamy

Gość • Niedziela [30.10.2016, 22:27:14] • [IP: 178.238.252.**]

A JA BYŁAM DZISIEJ POZA ŚWINOUJŚCIEM JADĄC PRZEZ NIEDALEKO ŚWINOUJSCIA WSIE WIDZIAŁAM NA PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, CHODNIKACH I SCIESZKACH ROWEROWYCH NA SŁUPACH PANELE SŁONECZNE ZASILAJĄCE LAMPY OŚWIETLENIOWE-SOŁTYSI Z TYCH WSI TO POTRAFILI UZYSKAĆ UNIJNE DOTACJE, CIEKAWI MNIE GDZIE MOZNA PRZECZYTAC CO POWSTA, ŁO W NASZYM MIEŚCIE Z UNIJNYCH DOTACJI?

Gość • Niedziela [30.10.2016, 22:26:39] • [IP: 88.156.206.***]

Wpisać w wyszukiwarkę PFI Global Marek Nowara i czytamy.

misio • Niedziela [30.10.2016, 22:26:29] • [IP: 95.129.228.**]

pieniądze zarabia się na drogich słomianych interesach, im drożej kosztuje tym tym większa prowizja, no to koniaczek. ...

Gość • Niedziela [30.10.2016, 22:11:05] • [IP: 87.58.223.***]

jak to ładnie na papierze. .. obywatele juz pomysl kupili

Gość • Niedziela [30.10.2016, 21:58:49] • [IP: 178.238.252.**]

Super będzie ALE POD WARUNKIEM ŻE najpierw będzie stałe połączenie między wyspą WOLIN a UZNAM

Gość • Niedziela [30.10.2016, 21:46:54] • [IP: 95.129.224.**]

Niech zgadne ze teren kolo gazoportu jest im potrzebny?heheh ironia losu

Gość • Niedziela [30.10.2016, 21:41:05] • [IP: 89.174.73.**]

a to można bez przetargu??

Gość • Niedziela [30.10.2016, 21:38:02] • [IP: 88.156.232.**]

jedyne co jest interesujące dla mieszkancow to centrum medyczne jeśli ceny by były konkurencyjne oceanarium jest w Straslundzie bylem raz i jakoś mnie tam ponownie nie ciągnie za bardzo a na centrum medyczne nie potrzeba 3 km terenu

Gość • Niedziela [30.10.2016, 21:33:18] • [IP: 178.238.249.**]

Juz jedni dostali prawie za darmo grunty pod budowe bo obiecali wybudowac molo !!

Gość • Niedziela [30.10.2016, 21:27:49] • [IP: 193.15.16.*]

JESTEM ZA!! Co do komentatorkow to gdybyscie zobaczyli ich zdjecia to wiedzielibyscie ze to zazdrosne sknery ktorym w zyciu nie wyszlo i chca doprowadzic do zniszczenia wszystkiego aby wyszlo na ich. Co do afrykarium, MOZNA zrobic male niewielkie i zostawic puste miejsce lub poprostu skupic sie na inwestycji takiej ktora bedzie przyciagac gosci z calego swiata poprostu jesli dobrze sie rozreklamuje i skorzystaja na tym wszyscy lacznie z osciennymi gminami gdyz bedziemy przyciagac wieksza ilosc gosci w te rejony z wiekszej ilosci regionow

Gość • Niedziela [30.10.2016, 21:19:36] • [IP: 80.149.82.***]

Jasne Oceanarium wybudują pewnie zaraz koło mola, i będziemy mieli już dwie atrakcje MOLO i OCEANARIUM. Znając życie jeśli uzyskają grunty to cała inwestycja po wybudowaniu hotelu dostanie zadyszki i na tym się zakończy. Mamy już molo i z niecierpliwością czekamy na oceanarium. Ciekawe co wymyśli kolejny inwestor ?? Może hotel-spa i aquapark a nie to już było.

Gość • Niedziela [30.10.2016, 21:17:20] • [IP: 62.69.252.***]

Rekomendacja prezydenta... czyli sprawę można już profilaktycznie zgłosić do CBA. Świnoujście jest 20x mniejsze od Wrocławia i inaczej skomunikowane, więc trochę głupi przykład z tą rentownością. Niech napiszą jakiej wielkości będzie to oceanarium, w jakiej kolejności będą to budować i jaka kara umowna za wybudowanie samego hotelu bez oceanarium.

Gość • Niedziela [30.10.2016, 21:14:25] • [IP: 83.11.61.**]

oceanarium? proszę bardzo! ale nie dla kolejnego hotelu, tych jest już u nas w bród! druga sprawa - gdzie?? może niedługo zaczną nam morze wysuszać żeby jeszcze miejsce się znalazło

Gość • Niedziela [30.10.2016, 21:13:49] • [IP: 95.151.94.***]

Brawo...

ojciec prezes • Niedziela [30.10.2016, 20:53:11] • [IP: 77.88.191.***]

Żmurek.. ...nu pagadi.. .. Ty powiedz czy ANTONi bedzie mogl poplywac w tym oceanarium... grunt oddaj za darmo... bo Ziober musi coś robic

Gość • Niedziela [30.10.2016, 20:47:41] • [IP: 178.238.247.***]

W tle Rzeszów, źle się to kojarzy. Pamiętam co stało się z Flotą po nie udanej fuzji..

Gość • Niedziela [30.10.2016, 20:41:38] • [IP: 62.69.231.***]

Śmiech mnie bierze jak czytam przymulone komentarze tych zbulwersowanych. Nic dokładnie nie wiedzą ale już protestują. A mnie się zdawał, że wiele razy na tym portalu były jęki, że Świnoujście to umieralnia dla starych, że młodzież ucieka bo nie ma żadnych atrakcji, że tylko starzy Niemcy... itp., itd. Teraz zaś jak się trafia coś ciekawego, to jęki w odwrotnym kierunku. Żal na maksa.

Gość • Niedziela [30.10.2016, 20:38:20] • [IP: 94.254.227.***]

Rekomendacja zmura wynika z 10 procent od kosztorysu a drugi misiek wybierze gdzie wyprać i ulokować

K&K • Niedziela [30.10.2016, 20:37:00] • [IP: 92.42.115.***]

Czemu nie, ale Miasto musi mieć udziały a umowa ma być skonstruowana że ma być wszystko co obiecane, ukończone a nie tak jak Balic park molo z molo dla naiwnych, które nie powstanie.

Gość • Niedziela [30.10.2016, 20:35:02] • [IP: 178.238.246.***]

Już dość tych interesików przy ZIELONYM STOLIKU. Będzie się opłacało, tylko nie mieszkańcom. Obiecanki są świetne - mówią, że zrobią ze Świnoujścia METROPOLIĘ, a jak mówią, to FRAJERZY niech uwierzą. Co jeszcze chcieliby za darmo, oprócz gruntu? KOLESIE! Niech robią interesy w lesie...

Gość • Niedziela [30.10.2016, 20:33:59] • [IP: 92.42.118.**]

Sam ten inwestor powiedział, że w Świnoujściu oceanarium to nieporozumienie, gdyż tak jak we Wrocławiu odwiedza dziennie 2, 5 tysiąca osób i obiekt jest rentowny, tak w Świnoujściu po sezonie, dziennie może odwiedzić nie więcej jak 200 osób. Jeżeli miasto umoczy się w ten interes wchodząc aportem do spółki, to wszyscy będziemy dopłacać do utrzymania tego obiektu. OSTROŻNIE !!

Gość • Niedziela [30.10.2016, 20:32:11] • [IP: 46.76.209.***]

SUPER !!

Gość • Niedziela [30.10.2016, 20:27:44] • [IP: 92.42.119.**]

Ja jestem ZA! I podpisuję się pod tym projektem obydwoma rękoma! Wreszcie coś może się ruszy w tym uśpionym mieście i będzie można z czegoś normalnego skorzystać, a nie tylko same knajpy pod Niemców. Mało tego, wreszcie będziemy słyszeć głos radosnych dzieci, a nie tylko z wszystkiego niezadowolonych emerytów i Niemców. Panowie do dzieła!

SKS • Niedziela [30.10.2016, 20:25:51] • [IP: 94.254.227.**]

Może przerobić instalację gazową im. lecha K na" kompleks hotelowo-konferencyjny z oceanarium" ?

Gość • Niedziela [30.10.2016, 20:21:44] • [IP: 62.69.231.***]

Na Bałtyckiej. ...

Gość • Niedziela [30.10.2016, 20:21:07] • [IP: 82.174.234.**]

Komu to ma sluzyc.no wlasnie.miasto nie narzeka na bram turystow.nie musimy prosic.niech kupią teren i wybudują.miasto nic nie musi dawac.jakiez termy zimowe z basebami przydalyby sie bardziej

Gość • Niedziela [30.10.2016, 20:20:53] • [IP: 62.69.203.**]

Po za sezonem, 2, 5 tyś.odwiedzających z przeprawą promową to chyba jakiś żart~Minimum 45 zł za bilet przy 2, 5 tyś.zwiedzających.Wrocław to ponad 650 tyś.mieszkańców i bliskość ogromnej aglomeracji górniczej, liczonej w milionach.Do Wrocławia ze Szczecina to około 3godzin jazdy.Do Świnoujścia wraz z przeprawą to samo.Co wybierze przewodnik??Jeżeli Oceanarium to w pierwszej ko;ejności, a potem reszta!!Jako żywy przykład niech posłuży Invest Zdrojowa hotel już stoi, a mola ani widu ani słychu.To samo będzie z Oceanarium bo grunty nie te itd, itd.i w końcu pozostanie hotel!

Gość • Niedziela [30.10.2016, 20:17:57] • [IP: 80.245.188.***]

Oceanarium pełen wypas jest w Galerii Promenada.

Gość • Niedziela [30.10.2016, 20:17:18] • [IP: 94.254.227.***]

To nie jest oceanarium tylko doręczenie hipototamow jedzcjedzcie do straslundu

Gość • Niedziela [30.10.2016, 20:14:34] • [IP: 94.254.227.***]

Jaka szansę my już mamy kompleks hotelowo konferencyjny za miliard -gazoport resort spa

Gość • Niedziela [30.10.2016, 20:11:22] • [IP: 94.254.227.***]

Ten koleś z czerwonym gębą od solarium i ten drugi szczyl może kupić orz granicy plac za 36 mln z ogłoszenia z urzędu miasta

Gość • Niedziela [30.10.2016, 20:08:00] • [IP: 178.238.247.**]

komu to ma sluzyc??nastepne los angeles na wydmach, czy nie widzicie co sie dzieje?!nie mozna na to pozwolic!!

Gość • Niedziela [30.10.2016, 20:07:58] • [IP: 94.254.227.***]

Wy* tu ludzie chcą mieszkać a nie spełniać kaprysy i chore pomysły matołów pod krawatem jakie wycieczki z młodzieżą? Z Anglii chyba. ..a jak starzy ludzie nie przyjdą i oceanarium spkajtuje to Wieliczkę zrobią? To nie pralnia

Gość • Niedziela [30.10.2016, 20:04:49] • [IP: 95.129.226.***]

Naciągacze grunt najlepiej za darmo prymitywne to.

Gość • Niedziela [30.10.2016, 20:03:54] • [IP: 80.245.188.***]

ZA darmo teren to tylko w Pcimiu, a nie w kurorcie.

Gość • Niedziela [30.10.2016, 20:03:39] • [IP: 94.254.227.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Niedziela [30.10.2016, 19:55:39] • [IP: 62.69.231.***]

Pomysł fajny, a '"Krul" &" Krulowa"' nie wiedzieli co się dzieje, bo dla nich rozwój miasta, to trzy gwiazdkowe hoteliki, deptaki, fontanny, i żeby wszystko sprzedać kolesiom po zaniżonych kosztach w zamian za Rozkoszniaczki. -Nie Do Rozwój-

Gość • Niedziela [30.10.2016, 19:52:25] • [IP: 80.245.188.***]

Do przetargu przystąpić i kupić teren, nic prostszego. Dlaczego za darmo.

Gość • Niedziela [30.10.2016, 19:51:25] • [IP: 77.112.93.**]

A gdzie oni chcą to wybudować?Ile znowu trzeba będzie wyciąć drzew pod tą inwestycje?Miasto piknieje HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

Gość • Niedziela [30.10.2016, 19:42:21] • [IP: 92.42.118.**]

S U P E R ! ! !

Gość • Niedziela [30.10.2016, 19:37:57] • [IP: 80.245.187.***]

Byłem w tym oceanarium we Wrocławiu, dupy nie urywa. A prezesi jak zwykle zachwalają swój towar jak przekupki na targowisku.

Oglądasz 1-113 z 113
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Uprzejmie informujemy, że w poniedziałek 7 i 8 października zmianie ulegają godziny otwarcia biura Karty Wyspiarza. Wszystkich chętnych do odbioru karty lub wypełnienia wniosku zapraszamy w godzinach od 8:00 – 14:00. ■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■ AKTUALIZACJA KOMUNIKATU: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świnoujściu potwierdził przydatność wody do spożycia z wodociągu „Granica-Wydrzany” na odcinku ul. Chrobrego obejmującym budynki przy ul. Chrobrego 19, 21, 26 i 28 ■