POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Środa [09.11.2016, 22:57:22] • Świnoujście

Mieszkaniec: Pracownicy sklepu Kaufland rozłożyli mnie na łopatki!

Mieszkaniec: Pracownicy sklepu Kaufland rozłożyli mnie na łopatki!

fot. Czytelnik

Do takich wniosków przy okazji wizyty w sklepie Kaufland doszedł nasz Czytelnik. Mieszkaniec zainteresował się promocją na łopatkę wieprzową. Jak wielkie było jego zaskoczenie, gdy wziął do ręki dwa opakowania mięsa i jedno pomimo wyższej wagi na etykiecie ważyło wyraźnie mniej od drugiego. Nasz Czytelnik postanowił sprawę wyjaśnić i zważył towar na stoisku owocowo-warzywnym. - Wziąłem 3 opakowania i zważyłem je na wadze na stoisku owocowo- warzywnym i jak to się mówi opadła mi szczęka. Jedna łopatka ważyła 1560g co było zgodne z etykietą, ale kolejna około 1250g z wagą na etykiecie 3060g i trzecia (której zdjęcie zamieszczam) 1234g, a zgodnie z etykietą powinna ważyć 2400g! Gdyby różnica wynosiła 100 lub 200 gram pewnie bym w ogóle nie zwrócił na to uwagi- opisuje w liście do redakcji.

Według Czytelnika, najgorsze w tym wszystkim było to, że żaden z pracowników sklepu nie był w stanie mu pomóc. Wszyscy jedynie przytakiwali i rozkładali ręce.

- Pani w informacji, którą poprosiłem o interwencję i zaprzestanie oszukiwania klientów rozłożyła ręce i skierowała mnie na stoisko mięsne. Tam sprzedawczyni porównała rzeczywistą wagę z etykietami i.... również rozłożyła ręce stwierdzając – I co ja mogę?! Jak Pan nie chce tej łopatki to niech Pan ją odłoży!- pisze Czytelnik.

Mężczyzna czuł się zażenowany całą tą sytuacją. Zastanawia się, ilu klientów przed nim dało się nabić w butelkę. Dlaczego pracownicy sklepu nic z tą sprawą nie zrobili?

- Nie mogę wyjść z szoku, że pracownicy Kaufland-u nic nie zrobili i oszustwo (być może z winy błędu producenta) trwało nadal. Ciekaw jestem ilu klientów nie zwróciło na to uwagi i zapłaciło nawet ponad dwa razy więcej za „promocyjną” łopatkę- dodaje Czytelnik.

Sprawę postanowiliśmy wyjaśnić u rzecznika prasowego sieci sklepów Kaufland. Czekamy na odpowiedź w tej sprawie.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 64, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-25 z 64

Gość • Sobota [12.11.2016, 00:23:42] • [IP: 94.254.235.**]

do; 91.234.49.*** mogłabym Ci udowodnić...

Gość • Piątek [11.11.2016, 22:44:19] • [IP: 91.234.49.***]

Gość IP: 94.254.232.** napisał, że to wina producenta, a nie sklepu. Niestety, nie zgadzam się z tym. Skoro dostawca towaru okazuje się oszustem, to się z nim nie handluje, albo żąda się od niego natychmiastowego zaprzestania powielania błędu"! Od tego są kierowniczki, dyrektorzy i inni tacy, a nie tylko od brania pensji.

Gość • Piątek [11.11.2016, 22:41:24] • [IP: 91.234.49.***]

A ja nie jestem przekonana, że plastik jest wytarowany. Nie mam akurat żadnego paragonu pod ręką, ale o ile pamiętam, nie ma na paragonie wykazanego faktu odliczenia wagi opakowania, więc w zasadzie skąd klient ma wiedzieć, że opakowanie odliczono??

Gość • Piątek [11.11.2016, 11:31:11] • [IP: 37.248.155.**]

Na każdym kroku trzeba się pilnować. wszędzie chcą nas oszukiwać

Gość • Czwartek [10.11.2016, 23:51:20] • [IP: 94.254.227.***]

Wszyscy narzekaja a i tak tam chodza kupuja i wyladowywuja swoje frustracje na pracownikach... Smieszne jest to ze na sklepie ludzie robia z siebie nieporadnych biedakow nie mogacych sie odnalezc potrzebujacych pracownika do poprowadzenia za raczke a jak tylko dojda do kasy to Pan i wladca wazniacha ponizajacy kasjerow... Polska mentalnosc... Co do kolejki do lady: Odkad Kaufland istnieje jest jedna kolejka i nie to ze ludzie nie wiedza o tym ale a noz widelec ktos wpierniczy sie przed kogos kto poprawnie stoi...

Gość • Czwartek [10.11.2016, 23:30:47] • [IP: 37.47.134.**]

Około 2 tyg temu też sprawdziłem na tych wagach mięso identyczna sytuacja, wszyscy rozkladali ręce a więc ten proceder to codzienność u nich

Gość • Czwartek [10.11.2016, 21:38:49] • [IP: 92.42.118.**]

To sklep niemiecki, więc kupuj nie dyskutuj, ordnung must zein.

Gość • Czwartek [10.11.2016, 18:30:34] • [IP: 188.146.90.***]

napisałem że powinien się zająć tym prokurator. Prokuratorzy normalnie ścigają oszustwa z urzędu i nie musi to się wcale skończyć w sądzie ale złożeniem propozycji ugody w formie kary pieniężnej i obowiązku każdorazowego ważenia przez pracowników sklepu każdej partii towaru od tego producenta przed wyłożeniem na sklep. Nie wierzę że Państwo Polskie jest aż tak bezsilne? To może i dystrybutory paliwa przerobić żeby lało 0, 8 litra a kasowało za litr i mówić że nic nie można zrobić.

Gość • Czwartek [10.11.2016, 17:48:37] • [IP: 88.156.233.**]

To samo mialam na etykiecie było 3.625 a faktycznie 2.125, Pani w recepcji oznajmiła że po to tu jest aby zwracać pieniądze. i do tego głupi ironiczny uśmiech...pod warunkiem jak ktoś zauważy. ...Kaufland to jedna żenada. nie tylko na etykietach ale i na" promocjach" bardzo oszukują. myślałam że to ja mam takie tylko" szczęście" widzę że są inni. Nawet pseudo kierowniczka nie widzi problemu!!

Gość • Czwartek [10.11.2016, 17:33:37] • [IP: 94.254.227.***]

Do IP 80.245.184 podejrzewam że jesteś pracownikiem tej sieciówki!Nie kupiliśmy tej łopatki to jaka różnica, zgłosiliśmy sprawę w informacji i na mięsnym, stwierdzili że to nie ich problem. A tak naprawdę wzywa się kierownika i zgłasza sprawę, a te kobiety wręcz były nie miłe bo zawróciliśmy tyłek!! Wy kradzież zgłaszacie na policję, a nas na żywca okradzacie albo dajecie siebie okraść bo jeżeli producent was skasował za 100kg mięsa a dostaliście 70kg to gratulacje!!

Gość • Czwartek [10.11.2016, 17:03:04] • [IP: 80.245.177.***]

w promocji to siebie najlepiej oddawac a pozniej na wyplaty nie ma

Gość • Czwartek [10.11.2016, 17:01:52] • [IP: 178.238.249.***]

Kilka dni temu też mi zwracali pieniądze gdzie była promocja. Była cena promocyjna a skasowali bez promocji. Pan przede mną zaś zgłosił, że miał nabite 2x to samo. Może kasjerki przemęczone?

Gość • Czwartek [10.11.2016, 16:54:18] • [IP: 93.198.69.**]

plastik jest wytarowany idioto

Gość • Czwartek [10.11.2016, 16:49:40] • [IP: 80.245.184.***]

Brak mi słów sprawa tej nieszczęsnej partii łopatki dawno została wyjaśniona a klient otrzymal rożnicę w cenie zaraz po zakupie. Pracownicy nie pakują tego mięsa. Łatwo oczerniać innych. A ilu z was okrada tyn market potraficie się najeść napić i wyjść nie płacąc.

Gość • Czwartek [10.11.2016, 14:58:35] • [IP: 95.129.224.***]

Sciagajcie z wagi plastik to jest nastepne 10dkg na kazdym wazeniu tak nas okradaja

małagosia • Czwartek [10.11.2016, 13:27:02] • [IP: 92.42.112.***]

Proszę kupować w" normalnych" sklepach a nie wywozić koszami hałdy jedzenia z marketów. Potem jeść na siłę, tyć a połowę wyrzucać do śmieci. I narzekać na wieczny brak pieniędzy. Lepiej mniej a ze smakiem i bez marnotrawstwa.

Gość • Czwartek [10.11.2016, 13:25:06] • [IP: 193.69.22.**]

DO :Gość • Czwartek [10.11.2016, 09:14:03] • [IP: 178.238.252.**] To samo jest z paczkowanymi owocami i warzywami.Z wagą, jak ktoś napisał, że" różnie ważą", to prawda!Ceny, na produktach się nie zgadzają!Gratulacje dla Pana, który zareagował na oszustwo! TO MÓJ KOLEGA :)

Mieszkaniec • Czwartek [10.11.2016, 13:04:05] • [IP: 188.146.26.**]

W Biedronce na Fińskiej była akcja z szynką za 110 zł w październiku. Okazało się, że był zły kod kreskowy naklejony na ponad 3 kg szynki. Ale reakcja kasjera była PRAWIDŁOWA, sam wezwał kierownika po ustalenie właściwego kodu. Fakt gaduła ten kasjer i lubi liczyć drobne, ale brawa za pełen profesjonalizm dla jednego z kasjerów z Warszowa. Sam wszystko wychwyci.

TS • Czwartek [10.11.2016, 12:34:09] • [IP: 94.254.146.***]

A może kaufland umawia się po cichu z producentem aby takie zabiegi robił, a potem dzielą się zyskiem? :p

Gość • Czwartek [10.11.2016, 11:50:09] • [IP: 106.186.28.**]

przestepca to z karnego a nie cywilnego

Gość • Czwartek [10.11.2016, 11:38:21] • [IP: 178.238.250.***]

to nie pierwszy taki przypadek, czesto kody sa przypisane do zupełnie innych produktów, , jest bałagan, kadra kierownicza nie radzi sobie z problemami!

Gość • Czwartek [10.11.2016, 11:30:59] • [IP: 193.69.22.**]

Do: Gość • Czwartek [10.11.2016, 11:07:38] • [IP: 94.254.232.**] Co mają pracownicy? A to mają, że żaden się nie przejął, nie wycofali tego co zostało i dalej oszustwo trwało, a mając wiedzę o nim stali się zwyczajnymi przestępcami !!

Gość • Czwartek [10.11.2016, 11:21:13] • [IP: 91.134.232.**]

w kraju jest prawo, zadne kancelarie nie pomoga, chocby najdrozsze, producenci tak robia bo promocje, to zlodziejstwo, zmuszanie do nich, niedawno kompletnie tego nie bylo a bylo, kiedy mozna, a nie z przymusu, towar ma swoja wartosc, zeby bylo na pensje i inne a obniznie wartosci to zlodziejstwo, od tysiecy lat na ziemi nie bylo czegos takiego jak, promocja, ziemia nie daje, za darmo

Gość • Czwartek [10.11.2016, 11:07:38] • [IP: 94.254.232.**]

ale ja was nie rozumiem co pracownicy mają do tego miesa jak oni tylko wykładają i sprzedają. To wina producenta tego mięsa

Gość • Czwartek [10.11.2016, 10:47:40] • [IP: 93.94.184.***]

Najbardziej złodziejski sklep w Świnoujściu. Jednak pochodzenie firmy zobowiązuje. Nie robię tam zakupów od ponad roku. A wszystko przez wędzona nóżkę, która na opakowaniu miała cenę 8, 99 a w rzeczywistości kosztowała 14, 99. Tfu. Raus .

Oglądasz 1-25 z 64
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Uprzejmie informujemy, że w poniedziałek 7 i 8 października zmianie ulegają godziny otwarcia biura Karty Wyspiarza. Wszystkich chętnych do odbioru karty lub wypełnienia wniosku zapraszamy w godzinach od 8:00 – 14:00. ■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■ AKTUALIZACJA KOMUNIKATU: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świnoujściu potwierdził przydatność wody do spożycia z wodociągu „Granica-Wydrzany” na odcinku ul. Chrobrego obejmującym budynki przy ul. Chrobrego 19, 21, 26 i 28 ■