POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Czwartek [29.09.2016, 07:28:10] • Świnoujście

Nie chcesz terminala kontenerowego? Ruszaj dziś pod urząd

Nie chcesz terminala kontenerowego? Ruszaj dziś pod urząd

fot. iswinoujscie.pl

Dołączcie do protestu! Nie dajmy się zabetonować! – apelują do mieszkańców Świnoujścia Anna Włosek i Bogusław Mazur, przedstawiciele Stowarzyszenia Prawobrzeża. Dziś, pod urzędem miasta odbędzie się pikieta przeciwko budowie terminala kontenerowego.

Zniknie ogrom lasu, ogrom świeżego powietrza a otrzymamy w prezencie kurz, hałas i spaliny, kłopoty komunikacyjne. O godzinie 8:30 pod urzędem miasta rozpocznie się pikieta, organizowana przez przeciwników budowy terminala kontenerowego, Stowarzyszenie Prawobrzeża. Kto chce przyłączyć się d o protestu, musi się spieszyć. Pikieta potrwa tylko godzinę.

Na Prawobrzeżu na pewno zacznie zanikać turystyka – ostrzegają przed nową inwestycją członkowie Stowarzyszenia. - Bo nasi turyści musieliby się przeprawiać na plażę do Świnoujścia – co oczywiście na pewno wszystkich ucieszy (jeszcze większa ciasnota ich tam spotka), albo będą zmuszeni jechać na plażę w Międzyzdrojach – ciasną, coraz węższą plażę gdzie trzeba siedzieć z podkurczonymi nogami. Należy pamiętać również o tym, iż Polacy lubią spędzać urlop wypoczywając aktywnie, np. jeżdżąc na rowerach, uprawiając nordic-walking. Szumnie obiecywano, iż powstaną trasy rowerowe pomiędzy Międzyzdrojami a Świnoujściem. Ta inwestycja na pewno uniemożliwi rozbudowę trasy rowerowej R-10. I co, każemy jeździć turystom slalomem pomiędzy tirami? Nie. Turyści pojadą na wakacje tam gdzie będą czuli się bezpieczniej i gdzie będą mogli realizować swoje sportowe pasje.

Czy Państwa zdaniem tego będą oczekiwać od Państwa przyjeżdżający turyści? Z BETONÓW będą chcieli przyjechać w BETONY? – pytają Anna Włosek i Bogusław Mazur, przedstawiciele Stowarzyszenia Prawobrzeża. - Czy będą zachwyceni kiedy będą musieli ciągnąć się w korkach pełnych TIRÓW? Na pewno nie!!! Uciekną tam gdzie będą mieli las w zasięgu wzroku, gdzie będą widzieli słońce zachodzące za horyzont morza a nie za kontenery!!!! Gdzie nie będą musieli przeciskać się między tirami!!!!!!

Według informacji ze Stowarzyszenia Prawobrzeże, terminal kontenerowy bezie miał zdolności przeładunkowe sięgające 1,5 mln TEU rocznie (1,5 mln kontenerów).

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 61, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-61 z 61

Gość • Czwartek [29.09.2016, 19:37:44] • [IP: 92.41.24.***]

A co jeśli chcę?

Gość • Czwartek [29.09.2016, 16:32:09] • [IP: 92.42.119.**]

Powstanie terminal kontenerowy, a zbudują go chińczycy! Zatrudnienie znajdzie w nim 200 osób. A Rząd Polski obetnie znowu podatki gdyż będzie to inwestycja strategiczna!

Gość • Czwartek [29.09.2016, 15:36:12] • [IP: 46.231.56.***]

ooo, widzę u janka tablicę rejestracyjną zmienioną, czy Wy też to widzicie drodzy czytelnicy? co o tym sądzicie?

Gość • Czwartek [29.09.2016, 14:45:14] • [IP: 109.196.112.***]

Debile powiadam debile.Nie dla terminalu nie dla portu i nie dla morza w Swinoujsciu.Banda idiotów pokąsanych przez komary

Gość • Czwartek [29.09.2016, 14:19:58] • [IP: 62.69.231.***]

Tyle miejsc pracy co przy terminalu - naiwniacy - precz z terminalem, zrobić referendum to zobaczycie jak dużo ludzi jest przeciw.

Gość • Czwartek [29.09.2016, 13:40:30] • [IP: 80.245.184.***]

dość tej emerytury w tym mieście te miasto umiera dajcie nam tu żyć młodym bez nas nie istniejecie kto bedzie pracował na wasze emerytury jak nie my to nie zabierajcie juz glosu wystarczajaco juz na brudziliscie

Gość • Czwartek [29.09.2016, 13:16:37] • [IP: 37.8.193.***]

protestujcie protestujcie a i tak PIS zrobi co zechce

PLo • Czwartek [29.09.2016, 12:51:06] • [IP: 83.246.65.***]

NIE dla stonki !!

Gość • Czwartek [29.09.2016, 12:26:06] • [IP: 80.245.179.***]

CHCE TERMINAL KONTENEROWY !! za to nie chce Kononowiczów co nie chcą niczego.

Gość • Czwartek [29.09.2016, 11:44:25] • [IP: 94.254.226.***]

Zgadzam się z przedmówcą. Infrastruktura drogowa wyjaśni szybko pewne kwestie (az tak wiele nie trzeba zrobić). Trzeba sie rozwijać i widzieć konieczność rozwoju. Świnoujście już jest miejscem strategicznym na mapie Polski, będzie jeszcze większym. Im wieksze firmy tym wieksze podatki ludzie. .. Twoja śmieszna godzinna pikieta nie sforsuje takiego siana dla miasta. Tak dla Terminalu. Mam nadzieje, że prezydent to czyta i zbuduje nam tunel do 2022-3 roku jak w projekcie.To na niego zaglosuje. Pozdrawiam Hejterów

Gość • Czwartek [29.09.2016, 11:38:31] • [IP: 92.42.119.***]

Budowa terminala kontenerowego w Świnoujściu to szansa rozwoju cywilizacyjnego miasta i portu, to szansa na dołączenie do rodziny znaczących portów morskich, szansa na pracę dla setek ludzi, rozwój żeglugi i transportu dla obsługi dowożonych/wywożonych kontenerów. To szansa zagospodarowania dzisiejszych cuchnących tam bagien i nieużytków. To szansa zdobycia następnych pieniędzy przez miasto. Sprzeciw temu wszystkiemu to jakaś paranoja. Widzę wielką akcje rozplakatowywania okolic Świnoujścia przeciw terminalowi. Ten terminal szkodzi interesom niemieckim a i chyba planowanej tam w pobliżu inwestycji Ireny Eris. To tylko jacyś najemni gołodupcy mogą wykrzykiwać przeciw terminalowi bo normalni ludzie powinni widzieć w nim same korzyści.

Gość • Czwartek [29.09.2016, 11:34:17] • [IP: 37.47.141.***]

OBWODNICA DLA TIRÓW!! DOŚĆ WYPADKÓW Z UDZIAŁEM TIRÓW!! My tu mieszkamy, wozimy dzieci do szkoły, jeździmy do pracy- CHCEMY BEZPIECZNYCH DRÓG BEZ TIRÓW w opłakanym stanie technicznym śpieszącym się na promy!!

Gość • Czwartek [29.09.2016, 11:18:32] • [IP: 62.69.253.***]

Dopóki S3 nie będzie na całej długości pomiędzy Szczecinem i Świnoujściem, nie powinno być mowy o uruchomieniu portu kontenerowego! Inaczej grozi nam totalny paraliż komunikacyjny. Wpierw infrastruktura drogowa a potem plany i rozważania a nie odwrotnie.

Gość • Czwartek [29.09.2016, 11:14:22] • [IP: 5.172.233.**]

Bedziemy blokowac S3.Nie dla tirow i kontenerow.

Gość • Czwartek [29.09.2016, 11:03:59] • [IP: 93.94.190.**]

będzie praca dla ludzi wykształconch! my Świnoujścianie nie chcemy pracować w gastronomii i hotelarskie - to jedyna branza w tym miescie po upadku stoczni. TAK dla Terminalu!

Gość • Czwartek [29.09.2016, 11:01:33] • [IP: 188.146.133.**]

Nigdzie nie ide Ja chce terminal, to gdzie trzeba isc?

Gość • Czwartek [29.09.2016, 10:59:28] • [IP: 37.47.141.**]

NIE DLA TERMINALA KONTENEROWEGO!!

Gość • Czwartek [29.09.2016, 10:53:42] • [IP: 92.42.114.**]

wszyscy piszą o S3 jako panaceum na bolączki transportowe w przypadku rozwoju inwestycji strategicznych jak gazoport czy terminal kontenerowy. zastanawiam się czy w tym kraju naprawdę nie ma myślących logistyków, transportowców i ekologów? a może ich się po porostu nie dopuszcza do głosu i nie zleca odpowiednich ekspertyz? otóż S3 nawet 3 pasmowa nie jest dobrym rozwiązaniem! podstawa jest tu KOLEJ!! W większości krajów rozwiniętych w transporcie z inwestycji tego typu wykorzystuje się właśnie kolej. centra logistyczne rozlokowane są w innych częściach kraju. nawet jeśli przeładunków dokonuje się na samochody typu TIR, cysterna (sporadycznie) to następnie są one umieszczane na lawetach kolejowych i wywożone do baz przeładunkowych. w ten sposób aktywizuje się zarówno tereny docelowe jak i dalsze, rozwija się kolej, chroni przyrodę i dba o interesy i komfort zycia mieszkańców terenów przyległych. argument S3 (nawet 3 pasmowej) jako ZAPLECZA zabezpieczającego tego typu inwestycje jest co najmniej niepoważne.

Bagatelka • Czwartek [29.09.2016, 10:47:55] • [IP: 83.21.83.***]

Tak bedziemy pracowac w porcie kontenerowym jak pracujemy w gazoporcie buhahaha ;=)))

NieAndrzej • Czwartek [29.09.2016, 10:45:00] • [IP: 178.238.251.**]

Powstał gazoport, powstanie i terminal. Nikt nie kupował 50 lat temu nieruchomości na Warszowie z myślą, że nic się przez następne dekady nie zmieni. Powstają nowe inwestycje, wartości nieruchomości sąsiednich się zmieniają, naturalna rzecz w całym kraju. Mamy się nie rozwijać, bo to jednej dzielnicy nie na rękę? Co za głupie wypowiedzi, żeby powstał na lewobrzeżu? Chyba, że tiry będą nad miastem latały.

Gość • Czwartek [29.09.2016, 10:40:28] • [IP: 93.94.191.***]

nic wam nie da protestowanie jak papiery sa podpisane i tak tam bedzie terminal i tak... juz po plazy, , , ,

Gość • Czwartek [29.09.2016, 10:34:25] • [IP: 80.245.179.***]

tu nie tylko turystyka OSZOLOMY!!

Gość • Czwartek [29.09.2016, 10:30:53] • [IP: 92.42.116.***]

Zgadzam się, niczego nie budować - część żyje z turystów niemieckich, druga część z rent i zasiłków i niech tak zostanie. Zresztą wystarczy popatrzeć na świnoujskie ulice - dziura na dziurze - miasto jest biedne jak wioska afrykańska, pieniędzy ledwo starcza na utrzymanie urzędników miejskich.

Gość • Czwartek [29.09.2016, 10:26:08] • [IP: 80.245.178.***]

jedynymi szczekaczami jest sa ludzie ktorzy w wakacje mieszkaja w namiotach zeby na turystach zarobic wynajmujac im swoje mieszkanie. olac plebs i budowac.

Gość • Czwartek [29.09.2016, 10:14:03] • [IP: 31.0.46.***]

A ja nie chce dodatkowych setek torów dziennie na drodze. Zobaczycie te intratne stanowisla pracy dla was jak świnia niebo. Ilu naszych pracuje w gazoporcie? Wiecie?

Gość • Czwartek [29.09.2016, 10:00:22] • [IP: 185.5.99.**]

U siebie na melinie w swojej zapierdziałej klitce zbuduj sobie taki port kontenerowy żmurze i reszta motlochu!!

Gość • Czwartek [29.09.2016, 09:56:57] • [IP: 83.11.73.***]

Chcieliśmy drugiej Japoni to mamy. Nie wszyscy żyją z turystyki..Tak dla gazoportu. Albo komuno wróć..

Gość • Czwartek [29.09.2016, 09:56:47] • [IP: 213.205.198.***]

Terminal powinien powstać i to bez żadnego ale. Powinien być zrobiony z wielkim rozmachem. Swoim obszarem powinien sięgnąć Międzyzdrojów. Inwestycja przyniesie ludzia godna prace.

Gość • Czwartek [29.09.2016, 09:48:40] • [IP: 94.254.237.**]

za ZA ZA ZA ZA ZA ZA PIESKI DALEJ GRYZĄ POD INNĄ BANDERĄ.

Gość • Czwartek [29.09.2016, 09:47:40] • [IP: 188.146.5.**]

Większe niebezpieczeństwo i korki drogowe powodują kierowcy z rejestracjami ZSW, więc proponuję pikietę w tej sprawie. Zezwolić im dojazd maksymalnie do ronda w Łunowie i problem rozwiązany.

Gość • Czwartek [29.09.2016, 09:41:40] • [IP: 83.11.147.***]

Będzie praca dla ukraiców !!

Gość • Czwartek [29.09.2016, 09:37:46] • [IP: 188.146.131.***]

Czy Państwa zdaniem tego będą oczekiwać od Państwa przyjeżdżający turyści? Z BETONÓW będą chcieli przyjechać w BETONY? – pytają Anna Włosek i Bogusław Mazur, przedstawiciele Stowarzyszenia Prawobrzeża.DO OBU PAŃSTWA KTÓRZY AK BARDZO POTESTUJĄ.O CZYM WY MÓWICIE??ŻMURKIEWICZ I MICHALSKA JUŻ DAWNO ZABETONOWALI TO MIASTO NIE MÓWIĄC JUŻ O SPIEPRZONEJ ORGANIZACJI RUCHU.POZA TYM JEŚLI WYBUDUJĄ TEN TERMINAL Z PEWNOŚCIĄ PRZYBĘDZIE MIEJSC PRACY I KONKURENCYJNOŚĆ NASZEGO REGIONU.JESTEM ZA BUDOWĄ TERMINALA!!

Gość • Czwartek [29.09.2016, 09:36:02] • [IP: 62.69.252.**]

Szkoda, że nie można wybudować terminala na Uznamie. A może jednak. Mieszka tam więcej ludzi to będą mieli bliżej do pracy. Pamiętajcie, że na Warszowie mieszkają też ludzie. Co Warszów ma w zamian za gazoport. Jeżeli jest to część przemysłowa przynosząca miastu największe zyski to proszę zadbać o jej mieszkańców. Zróbmy coś dla swoich, a nie tylko dla turystów. Tak dla wiadomości wszystkich mądrali 30 lat temu nikt nie przewidywał gazoportu, a możliwości otrzymania mieszkania były dużo trudniejsze niż teraz. Często nie było wyboru. Teraz z racji gazoportu ceny mieszkań spadły, więc rady o wyprowadzeniu się z Warszowa proszę zostawić dla siebie.

Gość • Czwartek [29.09.2016, 09:27:54] • [IP: 83.11.72.***]

Ta, polowa to Ukraincy do pracy za grosze i jacyś tAM A ILU pOLAKÓW ? A i tak nic wasza pikieta nic nie da. Dajcie sobie spokój

Gość • Czwartek [29.09.2016, 09:19:53] • [IP: 95.129.224.**]

Budoqac budować bo trzeba robotom apartamenty wynająć

Gość • Czwartek [29.09.2016, 09:13:49] • [IP: 92.42.115.***]

TURYŚCI tutaj nie przyjeżdżają dla przyrody. Tacy jadą na mazury albo w inne rejony morza. Przyjeżdzają bo Świnoujście jest dobrze przygotowane dla ludzi w wieku średnim, starszym i dla ludzi z małymi dziećmi. Ludzie w wieku studenckim jadą do mielna bo tam jest rozrywka w postaci klubów. Terminal kontenerowy da normalne miejsca pracy a tutaj takich niewiele.

Gość • Czwartek [29.09.2016, 09:03:56] • [IP: 93.94.190.**]

Zdecydowanie jestem ZA budową terminala! W końcu jakies miejsca pracy będą a nie tylko kelnerstwo i sprzatanie apartamentów za 10zl/h po 12-15 godzin dziennie.

Gość • Czwartek [29.09.2016, 09:03:24] • [IP: 95.129.228.***]

Można się Dogadac tak było w 1945 r Jak Wojsko Rosyjskie zajęło Całą Plażę Póżniej Rosjanie Porobili Drogi Dojazdowe do Morza tak aby Ludzie mogli Przebywac na Plaży

Gość • Czwartek [29.09.2016, 08:58:29] • [IP: 93.94.190.**]

TAK dla terminalu kontenerowego!

Gość • Czwartek [29.09.2016, 08:56:23] • [IP: 93.94.186.**]

Juz raz mazurek walczył razem z agniesia przeciwko gazoportowi i tak walczyli że warszów dostał plecaki zamiast pływalni i klubu fitmess. sorki nikomu nie robicie dobrze tylko gracie na swoje ego bo beda o was pisac co za pustaki. merytoryka i rozmowa a nie wrzawa dzikich małp. Jestem mieszkańcem prawobrzeża i szkoda mi plazy ale za tkich indywiduum to mi poprostu wstyd :(

Gość • Czwartek [29.09.2016, 08:55:26] • [IP: 95.129.228.***]

Od Falochronu Plaża do Miendzyzdrojów Wynosi 12 Km A od 1945 Rr Prawobrzeze Miasta to Dzielnica Przemysłowa

Gość • Czwartek [29.09.2016, 08:54:13] • [IP: 79.187.106.***]

Warszów zawsze był przemysłowy- pogódźcie się z tym, że nie da się z was już zrobić Sharm el sheikh :D.

Gość • Czwartek [29.09.2016, 08:50:34] • [IP: 93.94.186.**]

Kto ma trochę oleju w głowie to nie pójdzie za mazurem- kto będzie słuchał krzykacza któremu wcale nie chodzi o plaże tylko o wyborców bo chce iśc na radnego ale w żadnym klubie go nie chca PRECZ Z" MAZUREM" !!

Gość • Czwartek [29.09.2016, 08:44:48] • [IP: 178.238.246.**]

chcemy terminal kontenerowy precz z burakami

Gość • Czwartek [29.09.2016, 08:44:20] • [IP: 5.60.172.***]

Przecież to nie koliduje z turystyką!! Ile chcecie mieć plaży po wschodniej stronie..do samych Międzyzdrojów. Każda działalność jest potrzebna, tym bardziej inwestycje w infrastrukturę portową i wymianę towarową.Takich inwestycji, terminali na zachodzie jest wiele. JESTEM ZA TERMINALEM KONTENEROWYM!!

Gość • Czwartek [29.09.2016, 08:39:56] • [IP: 79.188.222.**]

Bardzo fajnie będzie chociaż trochę miejsc pracy dla naszych mieszkańców precz od terminala kontenerowego

Gość • Czwartek [29.09.2016, 08:39:09] • [IP: 95.129.224.**]

Już obecnie Tiry powodują utrudnienia na trasie do Świnoujścia. Jest niebezpiecznie i będzie jeszcze gorzej, jeszcze więcej wypadków drogowych, jeszcze więcej zabitych podróżujących samochodami osobowymi, bo Tirom nic nie zagrozi. Sławny już z obietnic tunel nie będzie potrzebny, ponieważ ilość samochodów przyjeżdżających do naszego miasta, nawet w sezonie, się pomniejszy do takiego stopnia, że turystyka padnie. Po co są budowane nowe apartamentowce i pozostałe betonowce " z widokiem na morze", skoro dojazd do nich będzie się odbywał z narażeniem zdrowia i życia? Opłata uzdrowiskowa będzie musiała zniknąć, bo co to za uzdrowisko, gdzie w nocy słychać salwy ze strzelnicy, widać płonącą pochodnię z gazoportu, przez całą dobę zaś czuć rozładowywaną soją, koksem i pozostałym pylącym i płynnym towarem z kontenerowców. Kontenerów będzie więcej i takich atrakcji także. Świnoujście z uzdrowiska zamieni się w port przeładunkowy. Tiry zawalą drogi i mieszkańcy pracujący poza Ś-ciem z niego nie wyjadą.

Gość • Czwartek [29.09.2016, 08:32:48] • [IP: 95.129.228.**]

Pytam się czym i po czym będą transportowane kontenery, balonami po niebie czy wąską drogą?

Gość • Czwartek [29.09.2016, 08:29:59] • [IP: 80.245.191.***]

Zapominają, że miasto leży na wyspach i ma ograniczone możliwości obszarowe. Niedługo będziemy miastem przemysłowo turystycznym, bo nie da się tego pogodzić ze sobą. Jedno wyprze drugie.

Gość • Czwartek [29.09.2016, 08:25:23] • [IP: 46.134.51.***]

CHCEMY TERMINAL !! START DLA BUDOWY !!

Gość • Czwartek [29.09.2016, 08:24:47] • [IP: 80.245.188.***]

NIE ZGADZAM SIĘ na terminal kontenerowy w Świnoujściu!

Gość • Czwartek [29.09.2016, 08:22:48] • [IP: 37.47.41.***]

Jesli beda chcieli jechac tam gdzie" slonce zachodzi za horyzont morza " to i tak nie przyjada do nas bo jak wiadomo u nas slonce zachodzi nad Niemcami

Gość • Czwartek [29.09.2016, 08:20:33] • [IP: 94.254.227.***]

I tak będzie wybudowany i tak kase za to ktoś wezmie

Gość • Czwartek [29.09.2016, 08:13:49] • [IP: 93.94.190.***]

A niech budują, tylko niech znajdą lokalizację, która nie zniszczy najpiękniejszej plaży w Polsce.A tak, na marginesie, ilu jest chętnych mieszkańców miasta do pracy w tym porcie?

Gość • Czwartek [29.09.2016, 08:11:48] • [IP: 62.69.203.***]

Jacy dzielni rycerze- Anna i Bogusław- kolejni z gatunku Stowarzyszenie - Prawobrzeze- poptajcie się mieszkancow ilu jest przeciw a wyjdą jednostki- MY JESTESMY -ZA budową

Gość • Czwartek [29.09.2016, 08:08:07] • [IP: 88.156.206.***]

Najpierw inrastruktura a póżniej niech sobie budują Sz-nie!!

Gość • Czwartek [29.09.2016, 08:03:21] • [IP: 109.243.191.***]

no i fajnie będzie chociaż trochę miejsc pracy dla naszych mieszkańców precz od terminala kontenerowego

Gość • Czwartek [29.09.2016, 08:00:08] • [IP: 62.69.252.**]

Warto to rozróżnić. Gazoport jest inwestycją państwową a terminal kontenerowy? Właścicielem będzie chińczyk lub koreaniec czyli prywatny inwestor

Gość • Czwartek [29.09.2016, 07:55:48] • [IP: 80.245.178.***]

zawsze sie znajda malkonetci. fakt, ze wieeele osob znajdzie tu prace, bedzie to rozwoj regionu poza 2-3 miesiecznym wyzyskiem na turystach. kazdy mysli tylko o swojej pupie. zdecydowanie jestem za budowa.

Gość • Czwartek [29.09.2016, 07:55:23] • [IP: 83.11.147.***]

Prezydet robi, co chce !!

Gość • Czwartek [29.09.2016, 07:39:10] • [IP: 92.42.117.***]

już gazoport jest miną dla miasta teraz następna mina to terminal kontenerowy PANIE PREZYDENIE JAK ZDOBEDZIEMY STATUS MIASTA TURYSTYCZNEGO POZDRAWIAM

Oglądasz 1-61 z 61
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■