POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Środa [28.09.2016, 12:28:06] • Świnoujście

Mieszkańcy idą pod urząd. Nie dla terminala kontenerowego i hektarów betonu

Mieszkańcy idą pod urząd. Nie dla terminala kontenerowego i hektarów betonu

fot. Andrzej Ryfczyński

Jak tu miał być przemysł, to trzeba było nie przeznaczać działek pod domy – mówi jeden z mieszkańców Warszowa, przerażony inwestycją planowaną przez Zarząd Morskich Portów Szczecin i Świnoujście. – Mamy już tutaj port, z którego ciągle leci pył. Teraz planują nam jeszcze inwazję tirów. W najbliższy czwartek pod urzędem miasta odbędzie się pikieta przeciwko budowie terminala kontenerowego.

- Chcielibyście, żeby tak wyglądało Wasze auto krótko po tym, jak wyjechaliście z myjni? Mieszkańcy Warszowa też tego nie chcą – mówi jeden z naszych Czytelników – ale nasze zdanie decydenci mają w dupie. Wyświnione auta czy okna to jeszcze nic – dodaje. – my ten pył wdychamy!

Mówimy o pyle z działającego OT Port Świnoujście (wcześniej Port Handlowy Świnoujscie), który – jak można przeczytać na jego stronie internetowej - ma 5 terminali. Szykuje się jednak kolejny kłopotliwy dla mieszkańców Warszowa obiekt. Zarząd Morskich Portów Szczecin i Świnoujście chce wybudować na Warszowie terminal kontenerowy.

Według informacji przeciwników inwestycji ze Stowarzyszenia Prawobrzeże, terminal kontenerowy bezie miał zdolności przeładunkowe sięgające 1,5 mln TEU rocznie (1,5 mln kontenerów). To znacznie wpłynie na cały region – piszą w liście skierowanym do mieszkańców. -Oczywiście kosztem ponad dwóch kilometrów plaży i hektarów ściętych drzew. Tysiąc dodatkowych tirów dziennie zablokuje dojazd nie tylko do naszego miasta, ale całej wyspy Wolin. Wszyscy wiemy jakie już dzisiaj bez tych tirów są utrudnienia w dojechaniu gdziekolwiek a co dopiero na nasze lokalne plaże. Wpływ mają na to również dzisiejsze tiry, których zwiększa się systematycznie ilość bo dołączają kolejne segmenty rynku obsługiwane przez Zarząd Morskich Portów Szczecin i Świnoujście, jak również nowi armatorzy cumujący do nabrzeży Terminalu Promowego. Horror tir-owy to nie tylko horror dojazdu do regionu, to ogrom tirów zaparkowanych wszędzie gdzie się da.

Za przykład może posłużyć identyczny port w DC Gdańsk – piszą członkowie Stowarzyszenia Prawobrzeże, - bo ten tutaj ma być bardzo podobny (pisali o tym już w Pulsie Biznesu, na portalu www.rynekinfrastruktury.pl).

Jego specyfikacja mówi sama za siebie:
· Roczna przepustowość terminala: 1.500.000 TEU

· Roczna przepustowość bocznicy kolejowej: 780.000 TEU

· Powierzchnia operacyjna: 61 ha

· Specyfikacje nabrzeża: 650 m długości z głębokością do 16.5 m

· Dźwigi STS: 6 szt.

· Dźwigi RTG: 20 szt.

· Powierzchnia składowa: 29.000 TEU

· Przyłącza do kontenerów chłodniczych: 584 szt.

· Bocznica kolejowa: 4 tory o łącznej długości 2,5 km

· Wielkość magazynu: 7.200 mkw.

Wiecie co to oznacza? – pytają członkowie Stowarzyszenia - kolejna wycinka lasów, ogrom kolejnych drzew, które miasto wytnie. To hektary BETONU. Zniknie ogrom lasu, ogrom świeżego powietrza a OTRZYMAMY W PREZENCIE KURZ, HAŁAS I SPALINY, KŁOPOTY KOMUNIKACYJNE.

A gdzie będą parkować tiry? – czytamy dalej w liście do mieszkańców. - Na Warszowie? Skoro nie ma parkingów do odpowiedniej obsługi obecnych tirów? Pewnie kolejny hektar, dwa, pięć wytnie się pod nie. Inwestycja w Świnoujściu ma być bardzo podobna do gdańskiego głębokowodnego terminala kontenerowego co oznacza, że będą musiały powstać dodatkowe centra logistyczne i place składowe na kontenery to następne kilkadziesiąt hektarów. Gdy taka sama inwestycja powstanie w Świnoujściu - na Warszowie - to cały las od terminala LNG w kierunku Przytoru a może i dalej w perspektywie najbliższych kilku lat może przestać istnieć! Nasza i Państwa okolica, plaża i las zmienią się w betonowe place, jeden wielki beton po horyzont. Na Prawobrzeżu na pewno zacznie zanikać turystyka – ostrzega Stowarzyszenie.

Słyszymy od osób popierających tę inwestycję, że dzięki budowie terminalu LNG mogli na Warszowie, w Przytorze, Karsiborze rozbudować swoją infrastrukturę „turystyczną” a kolejna pozwoli im się dalej rozbudować – czytamy dalej w liście skierowanym do mieszkańców. - Nie ma nic bardziej krótkowzrocznego. Za chwilę do Was nie przyjadą Ci turyści, bo nie będą mieli plaży, bo za chwilę będą mieli za oknami beton, kurz i hałas. PRZYRODA, LAS I PLAŻA TO JEST NASZE PODSTAWOWE DOBRO, KTÓREGO POWINNIŚMY BRONIĆ! Nie patrzcie obojętnie na tą dewastację, jakiej dopuszczają się nasze władze. Wiecie komu swoją krótkowzrocznością robicie przysługę? Naszym urzędnikom, którzy będą Was „kroić” podatkami od nieruchomości, które nie będą wam przynosić dochodu tylko straty. I pamiętajcie o jeszcze jednej rzeczy – bądźcie pewni, iż te wyśrubowane dzięki atrakcyjności turystycznej nieruchomości stracą na swojej wartości, bo będziecie zlokalizowaniu na terenach o charakterze przemysłowym a nie turystycznym – tak zapewne zostanie zapisane w planie przestrzennego zagospodarowania

Niedawno dociekaliśmy, jaki jest stosunek miasta do tej inwestycji.

- Pan Prezydent w pełni zgadza się z koniecznością przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących planowanej przez Zarząd Morskich Portów Szczecin i Świnoujście inwestycji budowy terminala kontenerowego na terenie Świnoujście – informował nas wtedy rzecznik Janusza Żmurkiewicza, Robert Karelus. - Podyktowane jest to, przede wszystkim, brakiem pełnej informacji na temat planowanej inwestycji, co powoduje wzrost silnych nastrojów niezadowolenia niektórych z mieszkańców prawobrzeża. Uznając jednak, że jest to temat bardzo ważny dla całego miasta, z punktu widzenia jego dalszego rozwoju społeczno gospodarczego, pan prezydent uważa, że powinny one objąć obszar całej gminy.

Rzecznik podkreślał, że w szeroki proces konsultacyjny powinien włączyć się i prowadzić jego część informacyjną zarząd portów.

- To jego przedstawiciele winni zaprezentować mieszkańcom Świnoujścia, ze szczególnym uwzględnieniem mieszkańców Warszowa, plany rozwoju portu, przedstawić korzyści, jakie uzyska z tego tytułu miasto, uspokoić nastroje społeczne, udowadniając, że ewentualna realizacja inwestycji przyniesie za sobą szansę dalszego rozwoju naszego portu handlowego i Świnoujścia – dodawał Robert Karelus.

W najbliższy czwartek władze miasta będą mogły posłuchać głosów przeciwnych tej inwestycji. W godzinach 8:30 – 9:30 pod urzędem miasta odbędzie się pikieta, organizowana przez Stowarzyszenie Prawobrzeża.

- Z chwilą, gdy pojawiły się pierwsze oficjalne informacje o budowie terminala kontenerowego na prawobrzeżnej części Świnoujścia, postanowiliśmy założyć „Stowarzyszenie Prawobrzeża” mające na celu obronę praw mieszkańców Świnoujścia (choć w przypadku tej inwestycji to dotyczy całego naszego regionu) – wyjaśniają w liście do mieszkańców Anna Włosek i Bogusław Mazur, przedstawiciele Stowarzyszenia Prawobrzeża. - Obrony naszych praw ze strony władz czy tych małych czy tych dużych raczej nie mamy szans się spodziewać. Liczy się tzw. PR (promocja) i kasa.

Do udziału w proteście Stowarzyszenie zachęca wszystkich, którym „leży na sercu dobro miasta”.


komentarzy: 77, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-77 z 77

Gość • Czwartek [29.09.2016, 12:44:32] • [IP: 31.0.120.***]

Proponuję rozebrać świnoport tz. baze chemiczną, weglową, rudy z przeniesieniem do Gdańska. Wtym miejscu wybudować bazę kontenerową.

Gość • Czwartek [29.09.2016, 07:58:05] • [IP: 185.5.99.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [29.09.2016, 05:04:14] • [IP: 178.238.251.***]

Jestem za terminalem.

max • Czwartek [29.09.2016, 01:14:38] • [IP: 46.215.34.***]

Budować terminal kontenerowy-bo handel międzynarodowy to jest jedyna nadzieja Wolski na lepsze jutro, wyburzyć kościoły a czarnych zagonić do formowania kontenerów w porcie...A komu nie pasuje terminal kontenerowy, to może zabawiać brzuchatych starych Niemców za 4 ojro...Ja, ja gut, faflukter...

max • Czwartek [29.09.2016, 00:52:32] • [IP: 37.248.96.*]

Budować terminal kontenerowy-bo handel międzynarodowy to jest jedyna nadzieja Wolski na lepsze jutro, wyburzyć kościoły a czarnych zagonić do formowania kontenerów w porcie...A komu nie pasuje terminal kontenerowy, to może zabawiać brzuchatych starych Niemców za 4 ojro...Ja, ja gut, faflukter...

Gość • Środa [28.09.2016, 23:02:19] • [IP: 94.254.225.***]

Patologie na warszowie stworzył nam ten kto tu ta cała cholote osiedlil w dwóch budynkach!! I to ich widać tu na ulicy i robią taka renome niech najpierw się zajmą nimi i wysiedla poza granice miasta do obozu zamkniętego a zabranie plaży która latem jest tak samo przepełniona jak ta po lewobrzeznej części miasta jest poprostu szczytem chamstwa tu przyjeżdżają turyści i mieszkańcy innych pobliskich miejscowości na plażę niech budują pod granicą z Niemcami a nie robią z ludzi idiotow bo to już dawno postanowione

Gość • Środa [28.09.2016, 22:47:29] • [IP: 37.47.164.**]

Przykre jest tylko jedno że większość z nas wypoczywa po stronie prawobrzeża a garstka ludzi walczy dla dobra nas wszystkich ! Stanowcze nie dla budowy portu kontenerowego na plaży na Warszowie!

Gość • Środa [28.09.2016, 22:27:05] • [IP: 178.238.246.**]

W TAKIM RAZIE PRZESTANIEMY BYC MIASTEM EKOLOGICZNYM I UZDROWISKIEM!!MAMY JUZ SMIERDZACE SAMOCHODY WYCIETA ZIELEN SMROD Z PRZELADONKOW -I GDZIE TO NASZE PIEKNE ZIELONE MIASTO -LUDZIE SAMI SIE WYNISZCZA DLA KASY!!

Gość • Środa [28.09.2016, 22:06:35] • [IP: 93.94.189.***]

Jestem za terminalem kontenerowym i przeciw pyleniu z portu oraz za ambitna pracą dla naszych dzieci (a nie tylko pokojówki w turystyce)!

Gość • Środa [28.09.2016, 21:57:18] • [IP: 92.42.112.***]

Jestem za terminalem

Gość • Środa [28.09.2016, 21:33:18] • [IP: 93.94.190.***]

Popieram terminal kontenerowy na Uznamie, niech sie cieszą, ze miasto się rozwija. To do wszystkich, którzy obrażają mieszkańców Warszowa i myślą bardzo krótkowzrocznie.

Gość • Środa [28.09.2016, 21:19:49] • [IP: 93.94.190.***]

O budowie myśla bufony spoza Świnoujscia. Pracują tu obecnie z nadania partii / przemilczę jaj nazwę /, zachowują się jak udzielni książęta. Co ich obchodzi miasto. Może należałoby najpierw rozpiżyć ten układ rządzących. Jestem przeciwny tej budowie.

SKS • Środa [28.09.2016, 21:14:54] • [IP: 94.254.225.**]

Ten terminal kontenerowy to taki pic na wodę jak instalacja gazowa im. lecha kaczyńskiego, za nasze pieniądze!. Od lipca nie wpłyną żaden" gazowiec" do Świnoujścia, ciekawe dlaczego?

AGENDA 21. • Środa [28.09.2016, 20:59:41] • [IP: 80.245.178.***]

CAŁKIEM SIĘ DEBILOM WE ŁBACH poPRZEWRACAŁO. TAKI BURDEL TO NIECH ONI SOBIE W SZCZECINIE ZBUDUJĄ. MIESZKAŃCY ŚWINOUJŚCIA MÓWIĄ NIE KOLEJNYM MASAKROM NA DROGACH, KTÓRYCH DOKONUJĄ CIĘŻARÓWKI. KONTENEROWY BURDEL STPOP!!

Gość • Środa [28.09.2016, 20:34:12] • [IP: 95.129.224.***]

Gemby w kubły i nie bulgotać. Świnoujskie barany pierw se wybierają pazernego pogrobowca socjalizmu, bez żadnych norm moralnych a później beczą, że goli je bez litości do gołej skóry.

Gosia • Środa [28.09.2016, 20:32:36] • [IP: 93.94.191.**]

Dzisiaj dziki były w centrum a jutro sarny zające a może i żmije was odwiedzą Nie dla portu kontenerowego

Gość • Środa [28.09.2016, 20:26:38] • [IP: 94.254.236.***]

Gdyby nie postawiono nam gazoportu, dziś nie byłoby tego problemu. Dosyć portów na wyspie! To nie tylko sprawa mieszkańców Warszowa, a tylko całego naszego wyspiarskiego regionu! Są rzeczy, których nie należy robić. Przeinwestowanie jest jak nieuleczalna choroba!

Gość • Środa [28.09.2016, 20:08:32] • [IP: 87.205.70.**]

Jaki czort Was tak judzi?Chyba jakiś człowiek co chce być Radnym?Przecież te Wasze żądanie kupy się nie trzymają.

Gość • Środa [28.09.2016, 20:03:44] • [IP: 87.205.70.**]

No i super jak potanieją działki I to też, między innymi, się chwali.

Gość • Środa [28.09.2016, 20:01:20] • [IP: 87.205.70.**]

Nie Macie co robić?Tylko okupywać Urząd?Lepiej weżcie się za Swoją patologię, która zamieszkuje Waszą dzielnicę.To lepiej przysłużycie się miastu niż głupio protestować.

Gość • Środa [28.09.2016, 19:58:13] • [IP: 87.205.70.**]

Przede wszystkim Świnoujście nie jest uzdrowiskiem tylko miejscowością wypoczynkową.I to jest różnica, A port kontenerowy i tak powstanie.

Gość • Środa [28.09.2016, 19:50:22] • [IP: 93.94.190.***]

Mam nadzieje, że w następnych wyborach na prezydenta miasta Świnoujście wystartuje pani Agatowska i znokautuje obecnego.

Gość • Środa [28.09.2016, 19:37:39] • [IP: 109.241.63.**]

Symbolem Świnoujścia jest BETON PLATZ i rosnące na nim brzozy smoleńskie sztuk 9. Konsekwentnie rzecz ujmując mieszkańcy akceptując i zachwalając ów symbol dali prezydentowi wolną rękę w sprawie betonowania obszaru miasta. I ten to czyni ku wielkiej radości cementowni będących wszak w niemieckich rękach. Betonowanie pasa nadmorskiego idzie w najlepsze. Prezydent nie może się zatrzymać na falochronie, musi betonować dale aż po Międzyzdroje. Co nim kieruje? Nie odważę się publicznie napisać.

Gość • Środa [28.09.2016, 19:34:12] • [IP: 93.94.190.***]

Jak będzie terminal to potanieją działki w całym Świnoujściu.

Gość • Środa [28.09.2016, 19:32:44] • [IP: 87.205.70.**]

Jaja to Wy robicie na zasranym Warszowie.Jacy debile tam mieszkają.

Gość • Środa [28.09.2016, 19:31:16] • [IP: 87.205.70.**]

Odpowiedż dla Gościa. A My na to jak na lato.Chcemy terminalu. Nam nic nie jest obce.

Gość • Środa [28.09.2016, 19:28:45] • [IP: 87.205.70.**]

Takie pierdoly wypisujecie w związku z powstaniem terminalu, że aż :żal dupę.Kto Was tak nakręca? ściska".

Gość • Środa [28.09.2016, 19:26:57] • [IP: 87.205.70.**]

Ja chcę by powstał terminal kontenerowy.

Gość • Środa [28.09.2016, 19:18:25] • [IP: 83.11.244.**]

pracy nie będzie a wy strajkujecie - Niemcy wam płacą za strajk. zastanówcie się

Gość • Środa [28.09.2016, 18:37:18] • [IP: 92.42.114.***]

Jestem za terminalem

Gość • Środa [28.09.2016, 18:32:35] • [IP: 93.94.190.***]

Dlaczego pan Żmurkiewicz jest za terminalem? Bo bierze pieniądze od portu jako członek rady nadzorczej? Dlaczego sprzedał dom i wynajmuje apartament? Planuje wyprowadzkę? Ale najpierw zniszczy Świnoujście. Czuje, że to już ostatnia jego kadencja? Chce zarobić na odchodne?

Gość • Środa [28.09.2016, 18:25:17] • [IP: 93.94.190.***]

Terminal kontenerowy nie tylko utrudni życie mieszkańcom Warszowa, ale całego miasta. Będzie problem z wjazdem i wyjazdem ze Świnoujścia dla mieszkańców i potencjalnych turystów. Stracą wszyscy mieszkańcy.

Gość • Środa [28.09.2016, 18:16:01] • [IP: 93.94.190.**]

ha, ha korzyści jakie przyniesie port kontenerowy, może takie jak podatki z gazoportu?

Gość • Środa [28.09.2016, 18:15:02] • [IP: 37.47.165.**]

Mieszkańcy lewobrzeża moze by tak u Was na Mulniku wybudować ten terminal? Dobra lokalizacja to też plaża na wysokości pasa granicznego. Ostatnio radni mysleli pod jakie inwestycje przeznaczyć ten teren. Planowany tunel i przebudowa Wojska Polskiego to dobra inwestycja miasta dla inwestora. Byl płacz, że nie planuje się tam parkingów przy ulicy, teraz wiadomo by nie spowolnić sznura ciężarówek z kontenerami.

S&B • Środa [28.09.2016, 17:57:19] • [IP: 80.245.189.***]

PROPONUJĘ WYBUDOWAĆ W NASZYM MIEŚCIE ELEKTROWNIĘ ATOMOWĄ A CO TAM JAK SZALEĆ TO SZALEĆ

Gość • Środa [28.09.2016, 17:57:00] • [IP: 164.127.249.***]

Wszyscy jesteśmy za terminalem kontenerowym :-)

Gość • Środa [28.09.2016, 17:55:19] • [IP: 37.47.161.**]

A moze tak jeloby z lewobrzeza u was postawic ten port kontenerowy. ...co wy na to?

Gość • Środa [28.09.2016, 17:54:51] • [IP: 62.69.203.***]

Zmurkiewicza i jego przydupników wsadzić na te tiry i w cholerę ich wywieżć gdzieś na wysypisko za te popierzone pomysły.zmarnuja doszczętnie naszą najpiękniejszą plażę i biedne drzewa, chamstwo.

Gość • Środa [28.09.2016, 17:43:13] • [IP: 93.94.190.***]

Tylko potem ci wszyscy zwolennicy terminala niech nie wznoszą larum, jak ciężarówki zablokują trójkę gdzieś za Międzyzdrojami na parę godzin i trzeba będzie postać autem w srodku lasu. Terminal wynagrodzi im, że spóźnią się do Szczecina, terminal umowi im nowa wizytę u lekarza, ba może nawet zapewni, że lekarz przyjedzie do pacjenta.

Gość • Środa [28.09.2016, 17:35:57] • [IP: 77.254.72.***]

Melduję się jutro

Gość • Środa [28.09.2016, 17:05:20] • [IP: 37.47.146.***]

Ale jadu... wstyd Mieszkańcy, wstyd. Musimy tak naprawdę zastanowić się wszyscy czy chcemy mieszkać w uzdrowisku czy betonowym grajdole. Nawet jak ta inwestycja na Warszowie powstanie to bądźmy pewni że znacznie utrudni dojazd turystów do miasta. Już teraz mamy Kilometrowe kolejki na prom. Więc i świnoujscie może wiele stracić.

Gość • Środa [28.09.2016, 17:04:04] • [IP: 37.47.135.**]

OBWODNICA DROGI NA ŚWINOUJŚCIE!! DOŚĆ WYPADÓW Z UDZIAŁAMI TIRÓW!!

Gość • Środa [28.09.2016, 16:40:07] • [IP: 62.69.229.***]

Chorzy ludzie chore pomysły mają ! I pomyśleć że mogą być mieszkańcy Świnoujścia co poprą ten beznadziejny pomysł. Jeden z najpiękniejszych zakątków polskiego wybrzeża Bałtyku, plaża jakiej drugiej nie ma, wyspa z parkiem narodowym (!) , brak infrastruktury - dróg samochodowych i kolejowych ! Jaka nędza umysłowa w tych durnych łbach co za tym portem optują zę Żmurkiewiczem i wojewodom na czele. Żmurkiewicz łaps jeden wynoś się ze Świnoujścia już bo zdurniałeś doszczętnie. Wojewoda zachodniopomorski to jest od urodzenia durniem chyba więc szkoda gadać.

Gość • Środa [28.09.2016, 16:38:05] • [IP: 93.94.187.***]

Zmur siedzi w zarzadzie portow i dostaje za to gruba kase takze bedzie zawsze dzialal w ich interesie a nie mieszkancow

Gość • Środa [28.09.2016, 16:27:50] • [IP: 80.245.179.***]

Ci obroncy natury niech się dzikami zajma może najpierw??

Gość • Środa [28.09.2016, 16:26:53] • [IP: 93.94.186.**]

Opłatę klimatyczną podnieść za" uzdrowiskowe powietrze"

kris • Środa [28.09.2016, 15:55:02] • [IP: 80.245.180.***]

Jestem za terminalem!

Gość • Środa [28.09.2016, 15:48:01] • [IP: 83.8.126.***]

Gość • Środa [28.09.2016, 15:28:29] • [IP: 178.32.53.***.O proszę i odezwał się jakiś osiołek bez korepetycji

Gość • Środa [28.09.2016, 15:47:17] • [IP: 79.188.222.**]

Czemu mieszkacie na Warszowie ? Nie wecie to wam powiem ! Bo tam były tańsze działki mieszkanka, a teraz co tak się drzecie ? Jakoś nie widać abyście dbali o uzdrowisko nie pobieracie " klimatycznego" od wczasowiczów ? To albo ich tam nie ma (to po co się drzecie) , albo oszukujecie miasto o dobro którego tak solidnie gardłujecie. Powiem wam prawdę ktoś was robi WAŁA po to tylko aby zdobyć mandat radnego. I tyle !

Gość • Środa [28.09.2016, 15:39:54] • [IP: 83.22.56.***]

A po co tunel pod Świną skoro ten port kontenerowy ma być na Warszowie ? Wyjasni mi to ktoś ?

Gość • Środa [28.09.2016, 15:28:29] • [IP: 178.32.53.***]

Terminal kontenerowy BĘDZIE. A osiołki, które wprowadziły się na teren PRZEMYSŁOWY powinny zrobić sobie korepetycje zmyślenia.

Gość • Środa [28.09.2016, 15:20:43] • [IP: 77.113.36.***]

niech kazdy wezmie jajka bo nie odpuscimy jeden czlowiek jedno jajko pozdrawiam

Gość • Środa [28.09.2016, 15:04:25] • [IP: 62.69.251.**]

Apelujcie do radnych jak nie chcecie Terminala! To od nich zależy czy Terminal będzie czy też nie.

Gość • Środa [28.09.2016, 15:00:32] • [IP: 188.146.143.***]

tak, tak uzdrowisko :D

Gość • Środa [28.09.2016, 14:29:44] • [IP: 92.42.118.**]

Plaż ci u nas dostatek, a terminal kontenerowy to przyszłość portu i źródło utrzymania wielu rodzin. Korzonki leśne i plaża już nie wystarczą dla szczęścia ludzi. Z walcem cywilizacyjnym już nikt nie wygra.

Gość • Środa [28.09.2016, 14:15:36] • [IP: 46.215.145.***]

Każda rozwojowa dla miasta inwestycja jest blokowania przez spadkobierców ruskiej bazy w Świnoujściu. Wiadomo już kto to jest.

Gość • Środa [28.09.2016, 14:11:14] • [IP: 188.146.68.**]

Trzeba było gazoport wybudować gazoport i port kontenerowy na granicy z Niemcami.

Gość • Środa [28.09.2016, 14:11:11] • [IP: 92.42.113.***]

Przykre ale wasze domki strata inwestycyjna to typowe dla polskich kacykow trzeba zarabiac pieniadze a wy ich mozecie pocalowac dla nich jestescie zwyklymi glupkami

Sandra • Środa [28.09.2016, 14:06:10] • [IP: 94.254.224.***]

Zgadzam się !! Wszędzie patrzą na te pieniądze a nie na dobro ludzi!! Najgorsze jest to że będzie jeszcze więcej wypadków przez tiry i np. ludzi którzy chcą być 5min. szybciej w domu, bo muszą wyprzedać itp. Najpierw powinna powstać dwupasmówka na całej długość s3 i 3!!

Gość • Środa [28.09.2016, 14:04:31] • [IP: 79.188.222.**]

Wszyscy mieszkańcy Warszowa są za terminalem kontenerowym. i basta

Gość • Środa [28.09.2016, 13:59:14] • [IP: 93.94.186.**]

Trzeba bronić Świnoujścia przed głupimi pomysłami PiS!! też przyjdę jutro pod urząd!

Gość • Środa [28.09.2016, 13:58:14] • [IP: 88.156.234.*]

i tak bedzie terminal i tak

Gość • Środa [28.09.2016, 13:57:10] • [IP: 62.69.253.*]

Terminal Kontenerowy na lewobrzeżu - jestem za ! I tunel wtedy, i te tysiące tirów pędzące przez miasto i część uzdrowiskową- tak ! tak ! Wtedy" miastowi" może poczują to samo co na co dzień mają mieszkańcy prawobrzeża...

troll • Środa [28.09.2016, 13:54:00] • [IP: 178.238.252.***]

S3 nikt nie wybuduje w najbliższym czasie, zbyt kosztowna inwestycja. Trzeba wybudować nowy most w Wolinie i estakadę w Międzyzdrojach. Kasa jest teraz potrzebna na '' gwardzistów '' ministra od wojny. ...

Gość • Środa [28.09.2016, 13:53:56] • [IP: 37.248.156.***]

Tylko osoby bez wyobrazni moga chciec rozbudowy portu, zniknie uzdrowiskowy charakter miasta, turystyka juz jest powaznie zagrozona, przy wiekszym ruchu tirow nikt do nas nie przyjedzie, i budzet zacznie swiecic pustka brawo PREZIO

Gość • Środa [28.09.2016, 13:49:09] • [IP: 31.1.60.**]

Tym z Warszowa wszystko przeszkadza, walcza o plaze ale tam nie chodza, chca pieniedzy ale nie chca pracowac, chca rozwoju regionu ale nic nie chca oddac za to. Normalnie sama patoliogia.

Gość • Środa [28.09.2016, 13:43:10] • [IP: 188.95.25.**]

Do : gościa 13:07:31] • [IP: 92.42.116.**] Ha, ha, ha...żadnego tunelu nie będzie. Zabraknie kasy na remont promów i odkomarzanie. Zapomnijcie o tunelu. Poza tym jak w tym jedno-jezdniowym tunelu strzeli opona w ciężarówie to korek będzie aż do Wolina. :)

Gość • Środa [28.09.2016, 13:07:46] • [IP: 83.20.87.**]

Przed ukończenie terminala kontenerowego musi być ukończona S3icała infrastruktura dogowa (place postojowe, dojazdy, dostęp do plaży itp.)

Gość • Środa [28.09.2016, 13:07:31] • [IP: 92.42.116.**]

TAK dla nowego terminala, ale rozegrać to mądrze - najpierw ukończenie drogi S3 do samego Warszowa + dofinansowanie tunelu pod Świną + inwestycje w Warszów a potem rozpoczęcie budowy. Innej drogi nie ma - coś za coś i oby nie popełnić błędów jak z gazoportem gdzie tak naprawdę nic nie zyskaliśmy.

Gość • Środa [28.09.2016, 13:07:10] • [IP: 188.146.8.***]

Niestety tak juz jest na swiecie obrzeza miasta to przemysl.

Gość • Środa [28.09.2016, 13:02:14] • [IP: 37.248.156.***]

Prosze nawolywac na feisie to bardzo wazny protest.Dosc betonu.

Gość • Środa [28.09.2016, 12:58:30] • [IP: 197.229.87.***]

Nic nie napikietują, szkoda ich czasu.Radzę wyprowadzić się z tej dziury rządzącej przez starych komuchów których zresztą sami wybrali.

Gość • Środa [28.09.2016, 12:57:49] • [IP: 188.95.25.**]

Przyjeżdża " przyjaciel Świnoujścia " Jojo-Brudziński, aby przekonywać, że to iż Gazoport nie chce płacić żadnych podatków to samo dobro dla miasta. Podobnie będzie z portem kontenerowym. Na Brudzińskim znacznie wcześniej poznał się jego nauczyciel Hinz. Spotkałem go na 70-cio leciu Mieszka i wyściskałem za właściwe podejście do Brudzińskiego. Lewicowy z nazwy zarząd zrobi to co chce pisowski Brudziński. To taka finansowa symbioza.

Gość • Środa [28.09.2016, 12:52:34] • [IP: 213.238.107.**]

A, czy Wam kiedyś coś się podobało.Jacy ludzie sflustrowani tam mieszkają?

Gość • Środa [28.09.2016, 12:49:54] • [IP: 37.47.142.***]

Uznam wyspa_popieramy protest!!

Gość • Środa [28.09.2016, 12:42:04] • [IP: 77.218.248.***]

bylo budować super port na wyspie Karsibór a mieszkańców przesiedlic na Uznam.

Gość • Środa [28.09.2016, 12:40:22] • [IP: 31.0.46.***]

Chcą nam zafundować zamiast kurortu zagłębie przemysłowe

Oglądasz 1-77 z 77
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Uprzejmie informujemy, że w poniedziałek 7 i 8 października zmianie ulegają godziny otwarcia biura Karty Wyspiarza. Wszystkich chętnych do odbioru karty lub wypełnienia wniosku zapraszamy w godzinach od 8:00 – 14:00. ■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■ AKTUALIZACJA KOMUNIKATU: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świnoujściu potwierdził przydatność wody do spożycia z wodociągu „Granica-Wydrzany” na odcinku ul. Chrobrego obejmującym budynki przy ul. Chrobrego 19, 21, 26 i 28 ■