POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Wtorek [27.09.2016, 13:13:19] • Świnoujście

Zmiana organizacji pracy w Recepcji Centralnej

Zmiana organizacji pracy w Recepcji Centralnej

fot. Sławomir Ryfczyński

Szpital Miejski im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o.o. informuje, iż od 01.10.2016 r. Recepcja Centralna czynna będzie od poniedziałku do soboty w godzinach od 7.00 do 20.00. W niedzielę i święta Pacjenci zgłaszający się do placówki w ramach usług Podstawowej Opieki Zdrowotnej (świątecznej i nocnej) lub Izby Przyjęć zgłaszają się bezpośrednio do miejsc, w którym świadczone są usługi medyczne.

Informacje w tym zakresie udzielane są pod nr telefonu:
tel. 91 32 67 424, 91 32 67 322 w godz. od 7.00 do 20.00 od poniedziałku do soboty tel. 91 32 67 337 (Izba Przyjęć) tel. 91 32 67 435 (POZ) po godz. 20.00 oraz całodobowo w niedzielę i święta

Wszelkie zapytania można kierować również na adres email:
rejestracja@szpital-swinoujscie.pl

Dorota Konkolewska
Prezes
Szpital Miejski im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.


komentarzy: 19, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-19 z 19

Gość • Środa [28.09.2016, 18:01:44] • [IP: 95.129.225.**]

Jezu faktycznie wyczyn na miarę nagrody trytona! recepcja szpitalna to dzisiaj obowiązek a nie żaden wyczyn niesamowity. No ale musiało się kilku klakierów z Nowoczesnej tu odezwać żeby pokrzykiwać brawo brawo. Za co? za to za co pani prezes bierze niemałe pieniądze?

Gość • Środa [28.09.2016, 09:37:50] • [IP: 95.129.224.**]

Bardzo dobrze wreszcie ludzie pracujący w tej recepcji odpoczną.moim zdaniem w soboty tylko powinna być czynna recepcja jak jest poradnia jeżeli nie ma to tez nie powinni pracować.Izba przyjęć i POZ wystarczają. W powszednie dni i tak recepcja ma dużo pracy przy (mieleniu)kart pacjentów. Są komputery gdzie można wpisywać wszystkie dane.21 wiek a praca jak za Króla Ćwieczka.Stała pacjentka

Gość • Środa [28.09.2016, 08:09:14] • [IP: 80.245.179.***]

Ostatnio byłam sie zapisac to miejsc nie ma. Kobiety w ciazy musza stac 30 min w kolejce, predzej sie urodzi na recepcji ;p

Gość • Środa [28.09.2016, 07:47:48] • [IP: 88.156.235.**]

Duzo mamy zawodowych hejterow! Co by nie zrobić: Źle! Ciekaw jestem, czy sami sa tacy operatywni i idealni.Wstyd!

Gość • Środa [28.09.2016, 07:24:13] • [IP: 31.0.41.***]

Pani Konkolewska-odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu. Jeszcze tylko należy zwrócić uwagę niektórym pielęgniarkom z wewnętrznego. Siostry czują się tak, jakby były lekarzami, są niesympatyczne, opryskliwe i wszystko robią z łaski. Oczywiście, że nie wszystkie. Lekarze? Ciężko powiedzieć. Dopóki nie znajdzie się tu kardiolog zatrudniony na stałe i sprzęt diagnostyczny ludzie będą narzekać. Powiatowy szpital, miasto uzdrowiskowe, perła Bałtyku, choć aparat do usg serca jest, to zazwyczaj nie ma, kto odczytać badania, bo brak kardiologia na oddziale. Jedynie wielkie uznania dla Pani radiolog Mroczkowskiej. Brawo.

Gość • Środa [28.09.2016, 06:24:13] • [IP: 80.245.180.***]

Zakochalem sie w tej blondynce z recepcji

Gość • Wtorek [27.09.2016, 22:43:50] • [IP: 178.238.247.**]

Mama moja poszła w niedzielę z wysokim ciśnieniem i walącym sercem do naszego Szpitala...SZOK !! została odesłana z kwitkiem...ponieważ Pan Dr pojechał do Karsiborza...i nie wiadomo kiedy wróci : (O rany julek...tylko nie chorować !!

Gość • Wtorek [27.09.2016, 21:59:51] • [IP: 37.248.166.***]

może w końcu zmienić dziadków w poradni chirurgicznej

AGENDA 21 • Wtorek [27.09.2016, 21:59:01] • [IP: 80.245.178.***]

ALEŻ TO CUD NIE Z TEJ ZIEMI. NOBEL PEWNY.

Gość • Wtorek [27.09.2016, 21:27:37] • [IP: 77.253.152.**]

I tu widzę mądrość i roztropność,

Gość • Wtorek [27.09.2016, 20:40:56] • [IP: 93.94.186.***]

Po cholerę ma ona być czynna całe noce ? Cały czas tak było że jak coś się działo, to od razu na izbę przyjęć i to funkcjonowało . Recepcja nie jest w nocy potrzebna, wystarczy izba przyjęć bezpośrednio.

Gość • Wtorek [27.09.2016, 20:19:00] • [IP: 178.238.251.***]

To nie będzie CALODOBOWEJ REJESTRACJI??!! SKANDAL!!

Gość • Wtorek [27.09.2016, 18:10:41] • [IP: 62.69.241.**]

To stanowczo za mało !! Choremu należy się więcej, i więcej, i jeszcze więcej.

Gość • Wtorek [27.09.2016, 17:34:33] • [IP: 77.253.152.**]

Tak trzymać Pani Prezes! Praca daje już efekty:-)

Gość • Wtorek [27.09.2016, 16:34:13] • [IP: 93.94.187.***]

Brawo Tak Było Kiedyś. 🌸

Gość • Wtorek [27.09.2016, 16:28:02] • [IP: 80.245.178.*]

Książka skarg, zażaleń, wniosków. .. jest na stronie szpitala. Dla wielu jest jeden problem. Trzeba podać swoje dane a to już nie pozwala bezkarnie szczekać

Gość • Wtorek [27.09.2016, 14:57:42] • [IP: 80.245.186.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [27.09.2016, 14:48:07] • [IP: 37.47.166.***]

Brawo pani Doroto.Wspaniały pomysł.Odpowiednia osoba na właściwym stanowisku.Takich ludzi miasto potrzebuje.

Gość • Wtorek [27.09.2016, 14:39:58] • [IP: 92.42.112.***]

Bedzie wreszcie ksiazka skarg i zazalen i odsniezany chodnik ?

Oglądasz 1-19 z 19
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■