POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Wtorek [06.09.2016, 20:42:05] • Świnoujście

Stanisław Możejko: Jest nacisk oddolny i wola góry, że chce to posprzątać

Stanisław Możejko: Jest nacisk oddolny  i wola góry, że  chce to posprzątać

fot. iswinoujscie.pl

Oni czekali i w pewnym momencie wystąpili do mnie z roszczeniami – mówi dawny prezydent Świnoujścia Stanisław Możejko. - Czyli poczuli się tak pewni, że ich bezprawie jest w Świnoujściu prawem, że po prostu mnie zaatakowali. Teraz robiąc to, co robię… to są moje działania obronne.

Janusz Żmurkiewicz odpowiedział niedawno na interpelację posła Kornela Morawieckiego listem otwartym.
W tej chwili Żmurkiewicz puszcza świece dymne, które mają meritum sprawy rozmydlić. To jest nawet opisane w interpelacji posła Morawieckiego, że miasto jest dość bogate, ma dosyć pieniędzy, a jeszcze głębokie korzenie w przeszłości , wobec tego łatwo zrobić medialną otoczkę wokół miasta jako miasta wzorowego. A faktycznie tym miastem rządzi grupa przestępcza. I mówię to z całą odpowiedzialnością. W skład tej grupy wchodzi organ wykonawczy miasta Świnoujście (oczywiście nazwiska nie wymieniamy), prokuratura i sąd rejonowy. Sprawy czynszowe to jest tylko część spraw.

Wróćmy do interpelacji posła Morawieckiego i 1400 - jak czytamy w dokumencie - nieważnych wyroków dotyczących gospodarki mieszkaniowej Świnoujścia.
Z tych wyroków 1000 jest nieważnych, to znaczy niewykonywalnych z powodu uchylenia uchwały. Stwierdzenia jej nieważności przez Naczelny Sąd Administracyjny. A wszystkie 1400 są nieważne jeszcze z tego powodu, że nie było właściwego pełnomocnictwa…. Było tak, że uchwała regulująca czynsze w świnoujskich lokalach komunalnych w ogóle nie była publikowana, oprócz tego nie była ważna ze względu na swoją treść, a oprócz tego nie miała zarządzenia wykonawczego. Z trzech powodów ta uchwała nie powinna wywoływać skutków prawnych, była nieważna. Sąd w Świnoujściu nie widział czy też nie chciał widzieć żadnego powodu nieważności. W sprawach dotyczących mnie podnosiłem te argumenty. Sąd jednak arogancko je lekceważył. I robił swoje, nie potrafił się wycofać ze swojego błędu, tylko brnął, brnął w zaparte. I teraz ta sprawa, to powództwo przeciwegzekucyjne, które złożyłem, bo ZGM po tylu latach jeszcze próbował ze mnie wyegzekwować coś, co było jeszcze przed tym wyrokiem sądu administracyjnego. Żądał pieniędzy. Groził komornikiem. Wobec tego ja nie miałem innego wyjścia jak tylko złożyć powództwo przeciwegzekucyjne. I sąd, gdyby był praworządny, powinien oddalić moje powództwo, bo jeśli egzekucja jest niedopuszczalna, niedopuszczalne jest również powództwo przeciwegzekucyjne jako bezprzedmiotowe. Ale skoro sąd to przyjął, to ma wtopę na samym wstępie. Jak to wygląda historycznie: ten tytuł wykonawczy egzekucyjny wystawił sędzia 10 marca 2011 r., czyli 6 miesięcy po wyroku NSA o nieważności uchwały. A więc od samego początku Sąd Rejonowy pokazywał, że ma wyrok gdzieś. Oni czekali i w pewnym momencie wystąpili do mnie z roszczeniami. Czyli poczuli się tak pewni, że ich bezprawie jest w Świnoujściu prawem, że po prostu mnie zaatakowali. Teraz robiąc to, co robię, to są moje działania obronne. Przesyłałem te dokumenty różnym osobom. M.in. Kornelowi Morawieckiemu, który poznał tę całość, tę otoczkę, genezę. Przesyłałem to przez kilka miesięcy. Wreszcie uznał, że to dojrzało, że można złożyć w tej sprawie interpelację, że temu co w Świnoujściu się dzieje, że wszyscy grają w jedną bezprawną jakąś grę, że trzeba przeciwstawić się temu bezprawiu.

Pan walczy o swoją sprawę…
Nie tylko o moją. Bo ja w każdym piśmie poruszałem to, że tych bezprawnych wyroków jest 1400. Nakazy zapłaty za rzekome zaległości czynszowe i wyroki eksmisyjne. One byłyby ważne, gdyby uchwała była ważna, bo oczywistym jest dla każdego, że jak ktoś mieszka, to musi płacić czynsz. Tylko jest jeden warunek. Mikroskopijny. Trzeba zrobić zgodną z prawem uchwałę.

Ci co płacili zaległości…
To należy im się zwrot. Ci, którzy mają, nie muszą płacić. Dopiero w 2011 r., pierwszy raz w tym tysiącleciu, miasto zrobiło to tak, jak powinno. Jest uchwała opublikowana w Dzienniku Urzędowym Województwa i akt wykonawczy prezydenta. Tylko że wyroki, które zapadły na mocy tej ważnej uchwały są nieważne z innego powodu - bo nie ma zgodnego z prawem pełnomocnictwa gminy.

Jakiego pełnomocnictwa?
Przychodzi prawnik gminy do sądu z powództwem przeciwko obywatelowi i nie ma właściwego pełnomocnictwa. Są to pełnomocnictwa nie w formie zarządzenia, ale takie jak mały Kaziu pisze ”pełnomocnictwo” i sąd od 2003 roku nie zauważył tego fundamentalnego błędu. Oczywiście obywatel, prywatna osoba takie coś może wystawiać, ale organ wykonawczy gminy wydaje akty wykonawcze o znaczeniu prawnym tylko za pomocą zarządzeń. Ile podległych miastu instytucji w Świnoujściu ma takie pełnomocnictwa? Ile wyroków zapadło, które są nieważne? Spraw – różnych – na pewno jest znacznie więcej niż 1400.


Mówił pan, że przez kilka miesięcy wysyłał pisma do posła Morawieckiego. Świnoujski Urząd Miasta rozesłał właśnie do mediów informację z „Gazety Wyborczej”, w której poseł tłumaczy się ze swojej interpelacji…

Zamiast przestrzegać prawa i dawać radnym uchwały sprawdzone pod względem prawnym, broni swego bezprawia za pomocą „Gazety Wyborczej”.

No ale dziennikarze pytali posła Morawieckiego…
Do mnie nikt nie dzwonił w tej sprawie. Podobno czytał ten artykuł Kornel Morawiecki i sam jest zdziwiony tym, co tam jest napisane. Że tak to zostało zmanipulowane, bo „Wyborcza” zaangażowała się teraz w walkę polityczną. Jest wypowiedź w takim brzydkim sosie, że on coś dla kolegi robi. I jeszcze jest taki brzydki sos jednego sędziego, który był na tym zjeździe, spędzie tych sędziów i tak powiedział pogardliwie, że posłowie jakby nie wiedzą sami, co piszą.

A co by pan powiedział na to, co teraz przesłał mediom magistrat?
To, co już wcześniej powiedziałem, że te działania gminy, sądu rejonowego są bezprawne. Gdyby były prawne, to nie byłoby tak, że prokuratura wszczęła postępowanie karne przeciwko sędziom Sądu Rejonowego w Świnoujściu i organowi wykonawczemu gminy. Ta sprawa dotyczy mnie. I jest związana ze sprawą sądową, która się teraz toczy w Świnoujściu. Jest to powództwo przeciwegzekucyjne. Związane jest z unieważnieniem uchwały dotyczącej czynszów przez NSA . Wszystkie akty, które opierały się na tej uchwale, tracą moc wiążącą i te tysiąc wyroków są prawomocne, ale martwe i nie mogą wywoływać skutków prawnych. Osób skrzywdzonych jest więcej. Mamy 1400 wyroków. Tę wiedzę o ich ilości uzyskałem w formie pisemnej z samego sądu.

Co teraz z interpelacją posła Morawieckiego?
„Gazeta Wyborcza” jej nie unieważniła. Minister sprawiedliwości lub ktoś z jego upoważnienia musi teraz zbadać sprawę i na nią odpowiedzieć.

Dlaczego teraz poszła ta interpelacja?
Wcześniej nie było takiej atmosfery. Można takie grupy przestępcze zwalczać, kiedy są spełnione dwa warunki. Jest nacisk oddolny i wola góry, że chce to posprzątać. Wtedy jest coś w rodzaju imadła. Natomiast jak doły coś chcą a góra nie chce, to wszystko idzie jak cios pięścią w pierze. Dziś sytuacja się zmieniła i te różne akty bezprawia (najgłośniej teraz o Warszawie) są nagłaśniane i naprawiane. Przypadek 1400 wyroków dotyczących czynszów i eksmisji nie pokazuje całości bezprawia. To tylko wycinek, bardzo ważny, bo masę ludzi zostało skrzywdzonych przez gminę Świnoujście działającą swoim zakładem budżetowym ZGM. A teraz miasto próbuje utworzyć spółkę LOKUM, która będzie nowym podmiotem i ma przejąć obowiązki ZGM, po to, by zatrzeć ślady po przeszłości. Wpuszczenie bezprawia i bałaganu ZGM w nową spółkę i uzyskanie pieczęci sądu rejestrowego to kolejna manipulacja wciągająca sąd w pozorne, pseudoprawne działania. Poza tym miasto nie posiada ani jednej zgodnej z prawem umowy z lokatorem...

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 91, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-91 z 91

Gość • Piątek [14.04.2017, 11:37:13] • [IP: 188.146.146.***]

Możejko zza grobu teraz będzie walczył

Gość • Czwartek [08.09.2016, 08:46:09] • [IP: 80.245.191.***]

ZGM od samego początku miał nieważne pełnomocnictwo, ale żadnemu sędziemu to nie przeszkadzało w fikcyjnym sądzeniu. Miasto wygrywało jak chciało i co chciało, w zamian m.in; b. sędziowie świadczą teraz usługi prawne dla miasta. Nieważnych wyroków może być znacznie więcej. Cofnęliśmy się do 1991 roku, bo radca prawny ZGM przyznała, że od 25 lat mieli takie samo pełnomocnictwo. Pism o przekazaniu spraw do innych prokuratur jest więcej, ale żadna z nich nie stosuje trzeciego rozwiązania technicznego. Przeprowadzenia rzetelnego śledztwa, postawienie zarzutów i ukaranie winnych. Bagno, niestety się zagęszcza.

PiS • Czwartek [08.09.2016, 05:51:28] • [IP: 24.84.233.***]

czystka idzie . .duuuuuzymi krokami do s-cia

Gość • Czwartek [08.09.2016, 02:18:26] • [IP: 80.245.183.***]

czas fasolowej mafii skończył się!

Gość x • Środa [07.09.2016, 22:37:32] • [IP: 92.42.116.***]

Jeśli Pan M. wygra przestaje płacić czynsz i pozostałe opłaty jeśłi mi wyłączą prąd, gaz i dostane nakaz eksmisji podeprę się wyrokiem pana M, skoro on moze to czemu ja nie ??!!

Gość • Środa [07.09.2016, 20:26:39] • [IP: 67.144.209.*]

Czy Joachim B. wciąż osłania świnoujską mafię?

Gość • Środa [07.09.2016, 19:24:33] • [IP: 92.42.119.***]

Proszę nie przechwalać się zarządzeniem o przekazaniu sprawy do innego rejonu. gdyż nie jest to wyrok, lecz zwykle zarządzenie kompetencyjne. Pan M. nie rozumie procedur i nie ma pojecia jak to działa. nie ma czegoś takiego, że prokuratura przyjęła sprawę więc cos z pewnościa jest na rzeczy. Na zawiadomienie są dwa rozwiązania techniczne : 1. odmowa wszczęcia postępowania; 2. wszczęcie postępowania a następnie jego umorzenie. a tak na marginesie skąd ten Możejko wylazł? z pawlacza? czy go ktoś pamięta?jak rozumiem to zwykly dłuznik czynszowy i przy okazji stary zadymiarz. niestety juz nie te czasy walki o niepodległośc Rezczpospolitej

Gość • Środa [07.09.2016, 18:05:55] • [IP: 88.156.233.***]

Pan panie Możejko pasuje na czas wojny - teraz jest w kraju w miarę spokojnie choć może być gorzej i bo tacy jak pan znów pojawiają się i mącą. Panie były prezydencie podatki, czynsze trzeba płacić, długi oddawać. Panu to nie pasuje i jest problem ale to pański problem. Pan zaś chce taki porządek obalić.Znaczy sie to my uczciwie pracujący, płacący podatki, czynsze mamy za pana uregulować Pańskie zaległości finansowe - czy tak? Wie Pan jak na takiego człowieka się mówi? Ja ze względu na dawne pana zasługi nie napiszę tego. Ale Pan chyba wie! Mnie i wielu innym jest po prostu wstyd, że kiedyś Pana poważaliśmy i darzyliśmy szacunkiem!

Gość • Środa [07.09.2016, 17:36:24] • [IP: 94.254.232.**]

Przyjdzie czas że Możejce pomniki będziecie stawiać i jego imieniem place, ronda ulice i tunel nazywać, jak myślicie ?. Czy jest możliwy taki scenariusz. Historia w zasadzie zatacza krąg, kwestia czasu, powraca tylko w innej formie i wymiarze.

Gość • Środa [07.09.2016, 17:24:42] • [IP: 94.254.232.**]

Przyjdzie czas że Możejce pomniki będziecie stawiać i jego imieniem place, ronda ulice i tunel nazywać, jak myślicie ?. Czy jest możliwy taki scenariusz.

Gość • Środa [07.09.2016, 17:21:32] • [IP: 93.94.185.**]

Ciemność widzę ! PiS nadchodzi

Gośp • Środa [07.09.2016, 16:51:38] • [IP: 95.129.225.**]

Temu panu zamarzyła się dożywotnia władza i chyba dlatego sieje zamęt ? Niektórzy tak mają.

Gość • Środa [07.09.2016, 16:21:31] • [IP: 178.238.251.***]

Panie M., kończ Pan z tym bohaterstwem i oszczędż wstydu ! Pan powinien być wzorem mieszkańca, a kim Pan jest ? Nawet opłat Pan nie dokonywał, a obecnie postępuje tak jak zwyczajny pieniacz !

Gość • Środa [07.09.2016, 15:55:38] • [IP: 88.156.233.***]

-->[07.09.2016, 10:03:09] • [IP: 92.42.118.**]Drogi panie żeby cokolwiek sensownego napisać trzeba choć trochę znać sprawę- chociażby takie fakty jak: kto sprzedawał działkę i kto miał prawo ją kupić (mieć prawo to nie znaczy mieć obowiązek). najpierw się Pan tego dowiedz, a potem napisz. bo teraz pański tekst to po prostu bełkot.

Gość • Środa [07.09.2016, 15:44:57] • [IP: 164.127.97.**]

Panie Stanisławie! Wal w komunę, bo ona na tej Czerwonej Wyspie trzyma się już jako jedna z ostatnich tak dobrze zachowana.

Gość • Środa [07.09.2016, 15:10:58] • [IP: 188.146.65.*]

Stachu masz rację!!Komuchom raz na zawsze trzeba powiedzieć dość.Świnoujski układ juz dawno powinien być skończony.

Gość • Środa [07.09.2016, 14:57:50] • [IP: 109.241.63.**]

Możejko to jest prywata i draństwo z pańskiej strony a nie mafia! A ten bełkot tu zamieszczony dodatkowo pana ośmiesza! Rachunki się płaci panie Możejko!!

Gość • Środa [07.09.2016, 14:51:00] • [IP: 5.60.251.**]

Jest więcej zawiadomień o ściganie prokuratorów ze Świnoujścia do Prokuratury Krajowej w Warszawie

Gość • Środa [07.09.2016, 14:30:34] • [IP: 80.245.183.***]

.(...)Nie tylko o moją. Bo ja w każdym piśmie poruszałem to, że tych bezprawnych wyroków jest 1400. Nakazy zapłaty za rzekome zaległości czynszowe i wyroki eksmisyjne. One byłyby ważne, gdyby uchwała była ważna, bo oczywistym jest dla każdego, że jak ktoś mieszka, to musi płacić czynsz. Tylko jest jeden warunek. Mikroskopijny. Trzeba zrobić zgodną z prawem uchwałę (...).

Gość • Środa [07.09.2016, 14:30:08] • [IP: 80.245.183.***]

(...)Nie tylko o moją. Bo ja w każdym piśmie poruszałem to, że tych bezprawnych wyroków jest 1400. Nakazy zapłaty za rzekome zaległości czynszowe i wyroki eksmisyjne. One byłyby ważne, gdyby uchwała była ważna, bo oczywistym jest dla każdego, że jak ktoś mieszka, to musi płacić czynsz. Tylko jest jeden warunek. Mikroskopijny. Trzeba zrobić zgodną z prawem uchwałę (...).

Gość • Środa [07.09.2016, 14:16:06] • [IP: 164.127.88.**]

Pasożyt społeczny jeszcze mu mało?

Gość • Środa [07.09.2016, 13:57:19] • [IP: 89.0.197.**]

Nastepny nierob i nieudacznik czyli Mozejko robi zadyme, ale to sie dla tego buraka napewno nie po jego mysli skonczy. Jeden, obronca ojcow lata przy pisiorach z mikrofonem, taki siwy burak ze Swinoujscia.

Gość • Środa [07.09.2016, 13:41:52] • [IP: 95.129.228.***]

Pan Stanisław Możejko Były Prezydent Swinoujscia

Gość • Środa [07.09.2016, 13:06:20] • [IP: 37.7.253.**]

Ciekawe co z tego wyjdzie :-))

Gość • Środa [07.09.2016, 12:54:22] • [IP: 79.184.165.***]

Tez bym tak chciała. Nie płacić za mieszkanie, a potem się sądzić z miastem, ale ja mam za duzo honoru i nalezne płatności zawsze uiszczam nawet jak muszę zaoszczędzić na jedzeniu. Wstyd panie Możejko.

Gość • Środa [07.09.2016, 12:44:15] • [IP: 37.47.128.***]

W tym antyludzkim kraju, ludzie nie mają na czynsz, bo zamiast wynagrodzenia za pracę dostają jałmużnę. To oni są okradani przez tzw. państwo, które dopuszcza jawne niewolnictwo, a skutki tego przerzuca na obywateli. Gdyby Polaków nie pozbawiano praw jakie mają inne narody Europy, nie istniałoby pojęcie zaległości czynszowych a tym bardziej bezdomności. W tym kraju gnoi się ludzi na wszelki możliwy sposób. Żeby dobić ofiary, wymyślono nawet rejestry dłużników, żeby nie można było nawet wyjść z długów. Jedyny taki barbarzyński kraj w Europie.

Gość • Środa [07.09.2016, 12:41:23] • [IP: 80.245.191.***]

W świetle przepisów prawa ani Zmur ani jego szwagier nie mogli nabyć gruntu bez przetargu. Nigdy nie powinni być ujawnieni w Księdze wieczystej jako właściciele, ale pani sędzia nie badała treści aktów notarialnych, a prokurator nie złożył zastrzeźeń do KW. Pajęczyna oplotła całe miasto i dziś w Księgach wieczystych jest jak w toto-lotku. Jak nie znasz prawa spłacasz kredyt za nieruchomość należąca dalej do miasta lub Skarbu Państwa. Notariuszki dla kasy spisywały wszystko jak leci, a tylko akty notarialne spisane zgodnie z Ustawą są WAŻNE. Będzie się działo.

Gość • Środa [07.09.2016, 12:25:56] • [IP: 77.254.72.**]

Panie Możejko jeżeli przez lata nie płacił Pan czynszu - to takie efekt.Gdybym nie płaciła w Spółdzielni tez bym była na bruku.Prosze się z tym pogodzić a nie szykac przyczyny jestem winny sam sobie.

Gość • Środa [07.09.2016, 12:06:24] • [IP: 178.238.253.**]

To może i ja spróbuję, też mnie miejska" sprawiedliwość" załatwiła do konca mojch dni!

Gość • Środa [07.09.2016, 10:49:40] • [IP: 92.42.119.**]

Panie Możejko, jak się Ziobro nie zainteresuje tą świnoujską mafią i co się wyprawia po układach i znajomościach, to nic pan nie wskórasz, tylko jeszcze bardziej będą pana niszczyć. Wiem coś o tym hehe. Dobrze, że poszła interpelacja Morawieckiego, ale to tylko interpelacja. Może obyć się bez echa. Ale nic nie wiadomo. Drąż pan temat, nie odpuszczaj. W tym mafijnym bagnie tylko Ziobro, CBA i ABW może coś zrobić. Tam układów nie mają cha cha. Jak tamci wkroczą, to szybko wszyscy polecą ze stołków, nie tylko UM, ale cała czerwona wyspa zostanie oczyszczona. Czego sobie i normalnym Mieszkańcom z serca życzę:):):)

Gość • Środa [07.09.2016, 10:44:42] • [IP: 188.29.165.**]

Jest takie powiedzenie : myśli, że jest tak mądry, że stał się niebezpieczny dla samego siebie. Jak myślicie, kto to?

Gość • Środa [07.09.2016, 10:03:09] • [IP: 92.42.118.**]

Swojego czasu zabiegał Pan o zwrot dla miasta tzw " działki szwagra ''. Nie wiadomo, czy miasto odzyskało tą wielką, kilkuhektarową działkę, sprzedaną osobie z rodziny po bardzo niskiej cenie ! Przecież z mocy prawa, jest zakaz osobom na stanowiskach publicznych, zawierać jakiekolwiek umowy dotyczące mienia publicznego czy państwowego z członkami rodziny ! Jeżeli ta działka nie wróciła do miasta, to czy odpowiednie organy administracji państwowej podjęły działania z urzędu ? Może Pan wie, czy na tym polu odniósł Pan sukces.

Gość • Środa [07.09.2016, 09:55:48] • [IP: 178.238.249.**]

Z niektórych postów widać, że prezydenckie insynuacje, że przez Możejkę nie będzie tunelu już są powielane.A ja snuję taki domysł.Prezydent wie, że na tunel kasy nie będzie a te wcześniejsze obiecanki i publiczne szow to pic na wodę i znalazł kozła ofiarnego.Wstyd p.prezydencie!

Gość • Środa [07.09.2016, 09:42:54] • [IP: 80.245.185.*]

Trzymam za pana kciuki !!Tak trzymać i się nie poddawać, a pieski niech szczekają. ..

Gość • Środa [07.09.2016, 09:39:19] • [IP: 37.47.128.***]

WIELKI SZACUNEK DLA PANA, PANIE MOŻEJKO. Ma Pan 100 % rację. To zorganizowana grupa przestępcza, fabrykująca wyroki, dowody, stan faktyczny, poświadczająca w drugiej instancji sądowej nieprawdę, żeby sfałszować nakaz zapłaty, żeby zniszczyć kogoś. Moja rodzina jest również ofiarą tej mafii, bo nie istnieje inne określenie na zorganizowane przestępcze działania prokuratury i sądu. Dobrze że Prokuratura Krajowa już wzięła się za tą bandę.

NieAndrzej • Środa [07.09.2016, 09:39:07] • [IP: 178.238.251.**]

Biedny nie płacił czynszu przez lata. Wielka ironia, że ktoś okradał miasto i teraz jest okradany przez miasto :) Takie gadanie, że musi coś być na rzeczy, bo prokuratura przyjęła - człowieku, dobrze wiesz, że prokuratura musi przyjąć wszystko. Jak menel z ulicy przyniesie do Ziobra pismo, że został oszukany przez miasto, do Ziobro przekaże do prokuratury i wiele ludzi straci czas na zajmowanie się tą bzdurą. Ostatni sprawiedliwy z wyrokami za niepłacony czynsz, komedia :) No ale to lud wybiera bohatera, jaki lud taki bohater :)

Gość • Środa [07.09.2016, 09:38:52] • [IP: 80.245.184.**]

Podsumowując inni to złodzieje.A Ci którzy żyją z naszych podatków nie płacąc za mieszkania, media itd to kto ?

Gość • Środa [07.09.2016, 09:30:03] • [IP: 37.47.181.***]

Moźejko oddaj miastu 30 tyś zł a pózniej walcz z komuną. Argument źe nie płaciłem bo nie miałem to źaden argument. Mam dla ciebie propozycję weź się do roboty mogę cię zatrudnić na budowie. Mam wolną łopatę i taczkę. Zapraszam.

Gość • Środa [07.09.2016, 09:22:52] • [IP: 94.254.224.**]

Panie Stanisławie jest Pan dla mnie BOHATEREM !!

Gość • Środa [07.09.2016, 09:20:44] • [IP: 164.127.88.**]

Ten portal nie długo będzie na kolanach kaczora całował w d... wchodzi mu bez mydła.

Lenin • Środa [07.09.2016, 09:16:33] • [IP: 77.88.191.***]

Towarzyszu Janie ! Czas słoninę na smalec topić, czosnek i cebulę zbierać a i o wazelinie nie zapomnieć. ...

Gość • Środa [07.09.2016, 09:10:53] • [IP: 62.69.253.***]

oby prawda wyszła na jaw i sprawiedliwość zwycięży.Precz z mafią żmurko-zbyszewską !!

Gość • Środa [07.09.2016, 09:03:54] • [IP: 94.254.225.***]

Wszyscy nie placmy czynszu bo" jedzenie wazniejsze", a pozniej szukajmy dziury w prawie zeby sie wykrecic, a koszty pokryje Panstwo. Czyli My.

Gość • Środa [07.09.2016, 08:57:57] • [IP: 37.47.163.**]

proszę Was ludzie, wybierzmy w najbliższych wyborach na Prezydenta osobę ze stopniem naukowym chociaż doktora. Sami widzimy że ci magistrowie to są nic nie warci i bratają się z różnym marginesem. Ani Jabłońska, Żmurkiewicz, Możejko, Konkolewska czy Szczodry to ludzie którzy się kompromitowali, kompromitują i będą kompromitować...

Gość • Środa [07.09.2016, 08:46:58] • [IP: 192.168.100.***]

To Możejko jest winien gminie pieniądze czy nie. Jak nie płacił czynszu to co teraz chce...

Gość • Środa [07.09.2016, 08:45:22] • [IP: 80.245.191.***]

Ofiarami prawników padło najwięcej Mieszkańców Świnoujścia. Niezgodne z prawem wyroki orzekane przez zblatowanych z magistratem sędziów, setki a może tysiące aktów notarialnych spisanych niezgodnie z ustawami w świetle art. 58 kodeksu cywilnego nieważne, uchwały Rady Miasta na podstawie których można okradać Mieszkańców. Oszuści w togach czują się bezkarni. Miasto sparaliżowane w bezprawiu. Do czasu.

Gość • Środa [07.09.2016, 08:30:56] • [IP: 176.221.104.**]

a czy uczciwy człowiek płaci czynsz? ech Pani Możejko działa Pan na szkodę miasta i mieszkańców, żeby zrobić zamieszanie wokół swojej osoby

Gość • Środa [07.09.2016, 08:25:01] • [IP: 164.127.88.**]

Jak można dołączyć do tej kliki a ja durny płacę czynsz.

Gość • Środa [07.09.2016, 08:22:54] • [IP: 164.127.88.**]

Skoro czynszu nie płacił to ubogi człowiek nic dziwnego że na posiedzenia rady miejskiej chodził w dziurawych skarpetkach. To mu komuniści majątek rozkradli i te mieszkania itp.

MaRiO • Środa [07.09.2016, 08:21:58] • [IP: 92.42.117.***]

Mozejko jakie jedzenie twoje bylo wazniejsze ? Ilu ludzi wywaliles na zbity Leb a pozniej miasto musialo placic odszkodowania z twoje urojenia psychopatyczne. Ile ludzi przez Ciebie o malo nie stracilo zycia.Byles wyrocznia i saperem.Czy uwazasz Stachu ze to bylo zgodne z prawem ?. .no ale jak prawo zabrało sie do twoich czterech liter to juz prawo jest złe, ale jak ty byles prawem i omały wlos nie zniszczyles Świnoujścia to wtedy było dobrze ? Stachu oszczędź wstydu i godnie spedzaj swoja pokretną starość a nie szukaj pomocy tam gdzie jej nie ma.

Gość • Środa [07.09.2016, 08:19:31] • [IP: 164.127.88.**]

Zostanie świętym lub męczennikiem? Zna kto plany PIS?

Gość • Środa [07.09.2016, 08:16:41] • [IP: 92.42.118.***]

Art. 231. § 1 kk Funkcjonariusz publiczny, który, przekraczając swoje uprawnienia lub nie dopełniając obowiązków, działa na szkodę interesu publicznego lub prywatnego, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3. Sędzia ma immunitet a sprawa w prokuraturze zostanie umorzona.

Gość • Środa [07.09.2016, 08:01:02] • [IP: 92.42.112.**]

Przecież Pan Możejko nie tylko z powodu samego czynszu miał wyroki, ale również z tytułu opłat niezależnych od wynajmującego, a jak sam był Prezydentem to przestrzegał prawa tak jak to podnosi i zarzuca innym, a danie mieszkanie dla osoby poza listą przez Pana Możejkę to jest jak najbardziej zgodne z prawem..., po eksmisji zamieszkał w Spółdzielni Słowianin i tam też miał zadłużenie. TO jest JEGO sposób na życie. Czyżby byli równi i równiejsi...

Gość • Środa [07.09.2016, 07:56:44] • [IP: 83.20.83.**]

I tak trzymać. Kraj ma być praworządny a nie kolesiogenny!!

Gość • Środa [07.09.2016, 07:55:08] • [IP: 84.208.132.***]

Lektyka czeka. Gorąco zapraszamy, panie Stanisławie :))

Gość • Środa [07.09.2016, 07:48:22] • [IP: 31.0.127.**]

OSTATNI SPRAWIEDLIWY, trzeba odwagi żeby przeciwstawić się złu

Do Możejko • Środa [07.09.2016, 07:17:44] • [IP: 185.36.169.***]

Jedzenie było ważniejsze? Trzeba było zapi...lać do uczciwej roboty. Moralność Kalego?

Gość • Środa [07.09.2016, 06:58:27] • [IP: 31.0.120.***]

nagle przebudziły się prokuratury, życzeniowo umarzające setki takich spraw przeciwko klikom

Gość • Środa [07.09.2016, 06:52:46] • [IP: 5.174.96.***]

"W latach 1969-1972, chodziłem do jednej klasy zasadniczej szkoły zawodowej (klasa portowa elektryczna)ze Stanisławem Możejko...Pan Możejko w tejże szkole okazał się być uczniem inteligentnym kutym na cztery nogi";" ..."Potrafił na lekcji nie jednego profesora zagonić w kozi róg, lub rozłożyć na łopatki" - czyli mały geniusz niczym WI Lenin, ale nie piszecie nic o sukcesach w technikum i na politechnikach. Skoro w zawodówce zaganiał" profesorów " w kozi róg, to jak było na studiach ? kogo tam zaganiał i gdzie. ... /którą politechnikę kończył p. Możejko ?/.

Gość • Środa [07.09.2016, 06:46:21] • [IP: 94.254.231.**]

Ale niezła sprawa. Pewnie ci urzędnicy kierowali się powtarzanym przekonaniem że mają rację i stracili poczucie rzeczywistości. Przecież to chore. Brawo Możejko.

Gość • Środa [07.09.2016, 06:42:06] • [IP: 88.156.234.***]

Może i pan który. ... jest ale nie chce być być za takiego postrzegany!

Gość • Środa [07.09.2016, 05:18:32] • [IP: 62.69.231.***]

Powodzenia Panie Stanisławie.

Gość • Środa [07.09.2016, 00:32:22] • [IP: 93.94.186.***]

Gość • Wtorek [06.09.2016, 22:22:04] • [IP: 178.238.246.***] Pisze prawdę i popieram go w 100%. Sam jestem w takiej pokrętnej sytuacji przez Sądy Świnoujskie, co nie widzą sprawiedliwości, albo z jakiejś przyczyny jej nie chcą widzieć że nie działają inni zgodnie z prawem !!

Max 1309 • Środa [07.09.2016, 00:22:22] • [IP: 37.7.134.***]

W latach 1969-1972, chodziłem do jednej klasy zasadniczej szkoły zawodowej (klasa portowa elektryczna)ze Stanisławem Możejko...Pan Możejko w tejże szkole okazał się być uczniem inteligentnym kutym na cztery nogi, zawsze gdy ktoś czegoś nie wiedział, Stachu zawsze służył radą i chętnie wytłumaczył wystarczyło tylko zapytać...Potrafił na lekcji nie jednego profesora zagonić w kozi róg, lub rozłożyć na łopatki, i życzę aby i tym razem osiągnął cel do którego zmierza...Stachu pozdrawiam i życzę abyś dotarł z godnością do celu, powodzenia...///////

Gość • Wtorek [06.09.2016, 23:50:48] • [IP: 80.245.178.***]

Znaczy on był najlepszym matematykiem w klasie. Był tak dobry, że nauczycielka nie mogła prowadzić zajęć, bo bez przerwy ją negował. Widać, że z prawa też jest chłop dobry. 0% będzie wiedział, jak wytopić z tego złoto. Oklaski już słychać. Dodam, że ten dzielny mąż w zasadzie może sobie przypisać zasługę, że pod Świną ma powstać tunel. Poproszę o hehehehehhe na melodię La Cucaracha. To ma być grubo ponad 1 km jazdy w obie strony w pojedyńczej rurze. Ktoś kiedyś napisał tutaj bajki o jeździe pod Kanałem La Manche. Tam nie ma jazdy pojazdów, pojazdy są tam przeciągane na platformach i jest ekstra tunel ewakuacyjny. Co będzie, jak w tej rurze zapali się jakiś pojazd, albo zdarzy się jakaś inna katastrofa? Kto ma wszystko po kolei w głowie, niech się wycofa z tego pomysłu, jest jeszcze czas. Należy zlecić badania, ile tak naprawdę super wysokich statków jeździ do Szczecina. Mieszczą się pod przewodami WN, zmieszczą się i pod mostem, który może być niższy, bo nie będzie pod napięciem

Gość • Wtorek [06.09.2016, 23:48:36] • [IP: 80.245.184.**]

Czyli jak jest jakiś błąd w procedurze itp... to już za nic nie trzeba płacić? Panie Możejko... skończ Pan i wstydu sobie oszczędź! Przekazali sprawę innej prokuraturze, żeby im Pan nie zarzucił, że nie są bezstronni... Nowa prokuratura jeszcze nic tak naprawdę nie zdążyła zrobić a pan już wie, że będzie niesprawiedliwie i ze szkodą dla pana... Pewnie tak... :D

Gość • Wtorek [06.09.2016, 23:41:36] • [IP: 164.127.88.**]

Kolesie z Kaczogrodu to do Torunia. Do PIS się zapiszę to długi umorzą całkiem co po niektórym kadzidło mózg wypaliło w tym kraju.

Gość • Wtorek [06.09.2016, 23:20:27] • [IP: 178.238.251.***]

PRAWDA PANA MOŻEJKI-ZWYCIĘŻY NIE MOŻE BYĆ INACZEJ

Gość x • Wtorek [06.09.2016, 23:12:57] • [IP: 92.42.116.***]

Nie płacenie za prąd i gaz to też wina złych uchwał rady miasta ?? Pan M. nie zapłacił za niego zapłacili inni uczciwie płacący wszystkie opłaty, a kto tego pana wywoził na taczkach, kto w urzedzie miejskim rozbrajał minę, co z kasą ze sprzedawanych za tego pana cegiełek na tunel ?? Srajmy tak dalej, krzyczmy na cały kraj, ze tutaj tylko mafia rządzi, a zobaczymy tunel jak...no już nie napiszę kto, dajemy piękny pretekst, zeby temat tunelu można było spokojnie storpedować !!

Gość • Wtorek [06.09.2016, 23:06:24] • [IP: 109.173.223.*]

dobry jest ! i sie nie poddaje

Gość • Wtorek [06.09.2016, 22:59:12] • [IP: 5.172.255.***]

15 milionów przekręcił jasio na moście w karsiborzu, kupił drzewnainą budke na plaży za 1 400 000 zł, kupił od japcoka lokal na placu słowiańskim za 2 500 000 zł podczas gdy całą kamienicę na przeciw sprzedał za 700 000 zł. Eto nastojaszczy gospodin. Ale działkę szwagra skręcił za grosze. Teraz przyjdzie jasiowi i jego mafii odpowiedzieć za przekręty.

Gość • Wtorek [06.09.2016, 22:52:27] • [IP: 92.42.117.***]

Czy jak zapiszę się do PIS to będę musiał spłacać kredyt hipoteczny za mieszkanie?

KOLEJNA TACZKA • Wtorek [06.09.2016, 22:48:47] • [IP: 185.5.99.**]

Sam się Pan Możejko przyznaje że okradał miasto, czyli wszystkich nas nie płacąc czynszu. I jesteś z tego dumny człowieku? Okradałeś uczciwie płacących współlokatorów ZGM-u. MNIE!! Gdzie zwykła przyzwoitość ?

Gość • Wtorek [06.09.2016, 22:44:20] • [IP: 80.245.183.***]

(...)podejrzenia popełnienia przestępstwa z art. 231 § 1 kk przez sędziów I Wydziału Cywilnego Sądu Rejonowego w Świnoujściu oraz organ wykonawczy Gminy Miasta Świnoujście na szkodę Stanisława Możejko (...) WRESZCIE DOBIORĄ SIĘ DO TEGO GANGU!!

Gość • Wtorek [06.09.2016, 22:37:55] • [IP: 62.69.254.**]

Piard panie Możejko Piard. Dlaczego pan nie płacił za media? Przecież prądem gazem nie zarządza Miasto ! Czy płaci pan za mieszkanie w zasobach Spółdzielni Slowianin..gdzie pan zamieszkuje? O Ogarku pan pamięta a zgasła panu świeczka... Opluwać to pan potrafi... I to, że tutaj (portal iswinoujscie) znajduję pana żale to potwierdza pana chorobliwy podły charakter.

Gość • Wtorek [06.09.2016, 22:36:44] • [IP: 188.146.71.***]

Moźejko jak swinoujski Kukliński walczy z komuną ale na niźszym szczeblu.I dobrze bo olbrzymim skandalem są rządy takich panów będące łagodnym kąskiem dla bliskich elit - opisana sytuacja wyroków sądowych może być klasycznym przykładem patologii w której obywatel z racji swojego nazwiska może być poniewierany czy wręcz niszczony wyrokiem ponoć niezawisłego sądu dlatego, źe narusza interesy panujących. taki wartościowy mieszkaniec Swinoujscia powinien być hołubiony przez Miasto. Źyczę Możejce uporu w tej walce aby tak jak wspaniały nasz partriota Kukliński odniósł sukces i uwolnił wielu mieszkańców od tych uzależnień i powiązań z dawnych czasów.

Gość • Wtorek [06.09.2016, 22:26:07] • [IP: 92.42.119.***]

Rzygać się chce jak pojawia się nazwisko Możejki. Jak to możliwe, że taki człowiek tyle czasu mąci ludziom w głowach.Ja myślałem, że już go nie ma na tym świecie bo go widziałem takiego niewyraźnego. A tu proszę taki Janosik Panie. Ciągle te same bzdety. I różni głupcy to kupują.Żenada

Stanisław Możejko • Wtorek [06.09.2016, 22:24:54] • [IP: 188.146.133.***]

Czekam cały czas na odpowiedź od Zbigniewa Ziobro. Na pewno Państwa poinformuję na czax

Gość • Wtorek [06.09.2016, 22:22:04] • [IP: 178.238.246.***]

A jednak się zaczęło. Pokrętne działania władz miasta, wspomagane miejscową prokuraturą i sądem, kończą się prostowaniem tego, co nakręcono. PRAWO musi znaczyć PRAWO. Skończy się AROGANCJA i BEZPRAWIE. Świnoujście nie może być PAŃSTWEM w PAŃSTWIE.

Gość • Wtorek [06.09.2016, 22:16:50] • [IP: 80.245.189.***]

Panie Stanisławie czy nie ma ważniejszych spraw jak pełnomocnictwo pobłogosławione uchwałą czy bez uchwały. Czy Ludzie mają gdzie zarobić czy nie? Bo w Kraju naszym jest wiele do zrobienia. Zbyt wielu młodych i całkiem dorosłych musiało wyjechać za chlebem. Problemy które Pan podnosi noszą znamiona żalów starszego Pana na emeryturze. Mimo wszystko Pozdrawiam Pana bo szanuję Pana za czas SOLIDARNOŚCI lat 80-tych

Gość • Wtorek [06.09.2016, 22:15:08] • [IP: 92.42.118.**]

Czy to znaczy, że prezes ZGM-u nie czuje prawa ? To się może dostać mu od burmistrza.

Gość • Wtorek [06.09.2016, 22:05:23] • [IP: 80.245.178.**]

Mozejko ma rację, komuchy niby przegrały, skad bieda u byłych działaczy, a partyjniacy sklepy, grube emerytury, stanowiska.

Gość • Wtorek [06.09.2016, 21:51:14] • [IP: 178.238.249.**]

Czy Stanisław Mozejko już zapłacił zaległy czynsz, czy jeszcze zalega z zapłatą ?

Gość • Wtorek [06.09.2016, 21:46:24] • [IP: 80.245.180.***]

Możejchan ma rzeczywistość jak Kaczyński, wszyscy go krzywdzą, a On jedyny na polu boju.. POLEGNIE!

Gość • Wtorek [06.09.2016, 21:34:37] • [IP: 80.245.183.***]

-tak trzymać: mafię trzeba zwalczyć, miasto dla mieszkańców a nie dla przestępców!

Gość • Wtorek [06.09.2016, 21:34:04] • [IP: 80.245.183.***]

tak trzymać: mafię trzeba zwalczyć, miasto dla mieszkańców a nie dla przestępców!

Gość • Wtorek [06.09.2016, 21:25:52] • [IP: 5.172.255.***]

No to jasiu cienko teraz popierduje. Już trupi odór od niego wali to go krystek pogonił z szczecińskiego ZWiKu. Cała świnoujska mafia zaciska zwieracze aby jawnie nie posrywać

Gość • Wtorek [06.09.2016, 21:22:19] • [IP: 94.254.226.**]

Panie Mozejko kiedy przestanie Pan szkodzić miastu. Przez Pana i paru innych możemy znowu nie doczekać tunelu. Jak ma Pan coś do Zmura to dajcie sobie po mordzie i będzie po temacie. Stanie we własne gniazdo nie jest dobrym rozwiązaniem.

Czas najwyższy ! • Wtorek [06.09.2016, 21:22:02] • [IP: 46.215.96.***]

Cholera, naszego prokuratora już nie ma, grunt mi sie pali pod buciorami, chyba spakuje manatki i polecę do Moskwy. Tow. Jan Fasola

Gość • Wtorek [06.09.2016, 21:13:48] • [IP: 164.127.88.**]

K... K... łba nie urwie.

Gość • Wtorek [06.09.2016, 21:06:44] • [IP: 92.42.119.***]

czy z tego bełkotu można coś zrozumieć? facet ma do zapłaty czynsz za mieszkanie i teraz skarży się aż do Warszawy, że Sąd w Świnoujściu wydał wyrok cywilny w sprawie? Kto u jest chory ? ten facet spał do tej pory?

Oglądasz 1-91 z 91
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Uprzejmie informujemy, że w poniedziałek 7 i 8 października zmianie ulegają godziny otwarcia biura Karty Wyspiarza. Wszystkich chętnych do odbioru karty lub wypełnienia wniosku zapraszamy w godzinach od 8:00 – 14:00. ■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■ AKTUALIZACJA KOMUNIKATU: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świnoujściu potwierdził przydatność wody do spożycia z wodociągu „Granica-Wydrzany” na odcinku ul. Chrobrego obejmującym budynki przy ul. Chrobrego 19, 21, 26 i 28 ■