POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Czwartek [01.09.2016, 18:14:22] • Świnoujście

Urzędnicy chcą stworzyć całoroczną strefę płatnego parkowania w centrum Świnoujścia! Zgodzisz się na to?

Urzędnicy chcą stworzyć całoroczną strefę płatnego parkowania w centrum Świnoujścia! Zgodzisz się na to?

fot. Urząd Miasta Świnoujście

Mamy złą wiadomość dla posiadaczy samochodów. Urzędnicy planują wprowadzić do centrum Świnoujścia strefę płatnego parkowania która obowiązywać będzie przez cały rok! Za zaparkowanie swojego pojazdu zapłacą zarówno mieszkańcy jak i przyjezdni. Wprowadzenie opłat za parkowanie w centrum ma być według urzędników lekarstwem na brak miejsc postojowych. Czy zgodzicie się na to aby płacić za postój samochodu przy swoim bloku? Urzędnicy na wnioski, opinie i uwagi czekają od 1 do 9 września 2016 r. W przypadku wysłania pocztą liczy się data stempla pocztowego. Natomiast 16. września 2016 r. w sali teatralnej Miejskiego Domu Kultury odbędzie się spotkanie konsultacyjne z mieszkańcami. Początek o godzinie 17.00.

Poniżej zamieszczamy propozycje ulic, które weszłyby do Strefy Płatnego Parkowania w centrum miasta:

- ulica Chrobrego od Armii Krajowej do Piastowskiej
- ulica Piastowska od Chrobrego do Dąbrowskiego
- ulica Boh. Września od Chrobrego do Monte Cassino
- ulica Monte Cassino od Armii Krajowej do Piastowskiej
- ulica Armii Krajowej
- Plac Rybaka
- Plac Słowiański
- Plac Wolności
- Plac Kościelny
- ulica Dąbrowskiego
- ulica Bema
- ulica Zaułek Kościelny
- ulica Staszica od Konstytucji 3 Maja do Rybaki
- ulica Rybaki od Staszica do Wybrzeża Władysława IV
- ulica Marynarzy
- ulica Grunwaldzka od Rybaki do Marynarzy
- ulica Wybrzeże Władysława IV od Rybaki do Chrobrego

Jak dokładnie urzędnicy przedstawiają projekt strefy płatnego parkowania?

- Na oficjalnej stronie internetowej Miasta www.swinoujscie.pl (zakładka „konsultacje społeczne”) uruchomiona została sonda. W tym samym miejscu dostępny jest również formularz konsultacyjny, na którym można przesłać swoje wnioski, opinie i uwagi dotyczące strefy. Natomiast 16. września 2016 r. w sali teatralnej Miejskiego Domu Kultury odbędzie się spotkanie konsultacyjne z mieszkańcami. Początek o godzinie 17.00.

Wielu z nas narzeka, że w centrum naszego miasta brakuje miejsc postojowych. To prawda. W ostatnich latach powstały co prawda nowe parkingi, to jednak wszystko za mało przy stale rosnącej ilości samochodów, zarówno tych należących do nas świnoujścian , jak i gości odwiedzających nasze miasto. Wszyscy też zdajemy sobie sprawę, że jeśli dziś nie podejmiemy działań w kierunku polepszenia sytuacji, to wkrótce będzie jeszcze gorzej.

W ciągu zaledwie dwóch lat ilość pojazdów zarejestrowanych w świnoujskim wydziale komunikacji wzrosła o niemal 2 tysiące! Na koniec ubiegłego roku było ich niemal 20.500, z czego prawie 18 tysięcy to auta osobowe.

Obecnie mamy w mieście ponad 5300 miejsc parkingowych. W samym śródmieściu (ograniczonym ulicami Jana z Kolna, Piastowska, Dąbrowskiego, Staszica, Rybaki i Wybrzeże Władysława IV) – 857.

Musimy działać
Świnoujście, a tym bardziej centrum naszego miasta, nie jest z gumy. Musimy więc wykorzystać każdy sposób, każde miejsce, które usprawni ruch pojazdów. Wielu z nas już dawno zrezygnowało z komunikacji zmotoryzowanej i przesiadło się na rowery. To oczywiście wygoda, bo nie muszą szukać wolnych miejsc do zaparkowania, a także wymierne korzyści dla zdrowia i tężyzny fizycznej. Trudno jednak wymagać, abyśmy nagle wszyscy poruszali się po mieście wyłącznie na „dwóch kółkach”.

Jednocześnie trudno, aby miasto zapewniało miejsce postojowe każdemu kierowcy akurat tam, gdzie w danej chwili chce się zatrzymać. Zważywszy na stale rosnącą liczbę zmotoryzowanych turystów, jak i ilość aut rejestrowanych w naszym wydziale komunikacji, jest to po prostu niemożliwe. Oczywiście jednocześnie nie oznacza to, że nie powinno nic robić w kierunku polepszenia sytuacji. Tylko w ostatnich trzech latach powstały nowe miejsca parkingowe miedzy innymi przy ulicy Wybrzeże Władysława IV (91 miejsc), przy ulicy Legionów (11 miejsc), ulicy Sienkiewicza (50 miejsc), w kwartale ulic Bema, Dąbrowskiego, Piastowskiej i Piłsudskiego (65 miejsc). W ramach przebudowy Centralnego Układu Komunikacyjnego powstało także dodatkowych 127 miejsc na ulicach Dąbrowskiego, Piastowskiej, Grunwaldzkiej i przy placu Wolności. Nowy parking, głównie dla osób korzystających z warszowskiej plaży oraz odwiedzających latarnię morską i Fort Gerharda, powstał już przy ulicy Ku Morzu.

Trzeba budować parkingi
W związku z ograniczeniami terenowymi, w dalszej kolejności miasto zamierza iść szczególnie w kierunku budowy parkingów wielopoziomowych. Jednym z miejsc, gdzie taki obiekt mógłby powstać jest kwartał ulic Piastowskiej, Dąbrowskiego, Bema i Piłsudskiego (150-300 miejsc). Kolejne tereny zlokalizowane są pomiędzy ulicami Chrobrego i Armii Krajowej oraz w okolicach Uzdrowiskowej.

Planowana jest również rozbudowa parkingów na końcu ulicy Uzdrowiskowej (300 miejsc) i przy Alei Interferie (90 miejsc).

To nie wszystko. Zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz planów zagospodarowania przestrzennego, każdy inwestor budujący w naszym mieście obiekt usługowo-mieszkalny, musi zapewnić - odpowiednio do ilości lokali - miejsca parkingowe. Może to zrobić na własny terenie, bądź w przypadku braku miejsca, na innym wskazanym przez Miasto.

Taniej dla mieszkańców, pół godziny za darmo

Dla zmotoryzowanych nowe miejsca parkingowe w centrum miasta mogą jednak okazać się niewystarczające. Stąd też dodatkowy pomysł organizacji Strefy Płatnego Parkowania w centrum miasta, która przecież sprawdziła się już w dzielnicy nadmorskiej. Wprowadzenie strefy wymusi rotację parkujących pojazdów, a tym samym zagwarantuje większej ilości zmotoryzowanych zaparkowanie w centrum. W praktyce oznacza to łatwiejsze znalezienie miejsca w bezpośredniej bliskości takich obiektów jak banki, ciągi handlowe, apteki i inne.

Prezydent Miasta proponuje, aby mieszkańcy strefy płacili tylko 50 złotych rocznie za kartę abonamentową, uprawniającą do parkowania przy ulicy, przy której zamieszkują; tylko 5 złotych za taką roczną kartę płaciliby posiadacze aut elektrycznych i hybrydowych.

To nie wszystko. Osobną grupę stanowią kierowcy, którzy zmuszeni są do zaparkowania w centrum, ale na krótki okres, na przykład, aby kupić leki w aptece, wybrać pieniądze z bankomatu, czy zrobienie krótkich zakupów. Właśnie z myślą o takich osobach Prezydent Miasta proponuje, aby pierwsze pół godziny postoju w strefie było bezpłatne.

Za pierwszą godzinę postoju proponowana opłata wynosiłaby 2 złote, za drugą 2,20, za trzecią 2,40, a za czwartą i każdą kolejną 2 złote. To stawki niższe, od tych, które obowiązują już od kilku lat w Strefie Płatnego Parkowania w dzielnicy nadmorskiej. Według projektu, strefa w centrum obowiązywałaby od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 18.00, a w soboty pomiędzy 8.00 a 14.00. Podobnie, jak w dzielnicy nadmorskiej, w niedziele i dni świąteczne parkowanie byłoby darmowe.

Zerowa stawka opłat, czyli mówiąc inaczej, darmowy postój w Strefie Płatnego Parkowania, mieliby kierowcy niepełnosprawni. Podobnie, jak obecnie parkując na tzw. kopertach, czyli w miejscach przeznaczonych dla niepełnosprawnych, kierowca pozostawiając auto w strefie wkładałby za szybę kartę parkingową samochodu, która informowałaby kontrolerów, że pojazd należy do osoby niepełnosprawnej. Biletów parkingowych nie musieliby kupować również opiekunowie osób niezdolnych do samodzielnej egzystencji, które mieszkają w Strefie Płatnego Parkowania.

W projekcie uchwały proponuje się wprowadzenie w dzielnicy nadmorskiej całorocznej SPP.

Zostałaby ona poszerzona o odcinek ulicy Sienkiewicza – od ulicy Małachowskiego do Bolesława Prusa.

Wpływy ze SPP byłyby przeznaczane na budowę nowych parkingów oraz remonty dróg i chodników.

Pełny tekst projektu Uchwały w sprawie ustalenia stref płatnego parkowania oraz ustalenia wysokości stawek i sposobu pobierania opłat za parkowanie pojazdów samochodowych na drogach publicznych Gminy Miasto Świnoujście jest dostępny na stronie internetowej Miasta www.swinoujscie.pl w zakładce „konsultacje społeczne”.

Zabierz głos

Wnioski, opinie i uwagi na temat proponowanych zasad funkcjonowania Strefy Płatnego Parkowani na terenie Gminy Miasto Świnoujście, można zgłaszać na formularzu konsultacyjnym w Biurze Informacji i Konsultacji Społecznych Urzędu Miasta Świnoujście przy ulicy Wojska Polskiego 1/5, pokój 129, I piętro, czynne od poniedziałku do piątku włącznie w godzinach 7.30 – 15.30, na Stanowisku Obsługi Interesanta w Urzędzie Miasta Świnoujście (główny budynek przy ulicy Wojska Polskiego 1/5), a także w biurze Informacji Turystycznej przy placu Słowiańskim, czynne w godzinach 9.00 - 17.00 (poniedziałek - piątek) oraz w sobotę w godzinach 10.00 - 14.00.

Można także przesyłać Internetem e-mail: bik@um.swinoujscie.pl bądź pocztą na adres Urząd Miasta Świnoujście Biuro Informacji i Konsultacji Społecznych, ulica Wojska Polskiego 1/5, 72 – 600 Świnoujście z dopiskiem „ SPP – Konsultacje”.

Osoby, które nie mają dostępu do Internetu, mogą pobrać druk formularza konsultacyjnego w Biurze Konsultacji Społecznych UM Świnoujście, na Stanowisku Obsługi Interesanta UM Świnoujście bądź w biurze Informacji Turystycznej przy placu Słowiańskim.

Na wnioski, opinie i uwagi czekamy od 1 do 9 września 2016 r. W przypadku wysłania pocztą liczy się data stempla pocztowego.

Swoją opinię można wyrazić również w sondzie internetowej, która znajduje się na oficjalnej stronie Miasta www.swinoujscie.pl w zakładce „konsultacje społeczne”. Sonda czynna będzie do 9 września 2016
- informuje BIK UM

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 231, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-231 z 231

Gość • Sobota [10.09.2016, 21:27:48] • [IP: 80.213.59.**]

Rozumiem, że tylko te ulice, bo dalej już mieszkają radni? Czy o co chodzi?

Gość • Czwartek [08.09.2016, 09:22:53] • [IP: 5.174.107.***]

wsze3dzie sie placi nawet w miedzyzdrojach w lesie postawili parkomatyt to dobry pomysl zeby tylko pieniadze szly na drogi chodniki i scieszki rowerowe

Gość • Czwartek [08.09.2016, 09:07:16] • [IP: 62.69.203.***]

Wieszcz Adam juz dwiescie lat temu napisal:" GWALT NIECH SIE GWALTEM ODCISKA", wiec nalezy sie zastanowic nad tym zaleceniem i wybrac w ramach inicjatywy obywatelskiej odpowiednia forme.

Gość • Wtorek [06.09.2016, 17:48:30] • [IP: 92.42.119.**]

LOKALNI MIESZKAŃCY POWINNI BYĆ ZWOLNIENI Z OPŁAT PARKINGOWYCH NA TERENIE SWOJEGO MIASTA...

Gość • Wtorek [06.09.2016, 16:26:37] • [IP: 83.21.57.**]

Pod warunkiem że hotele też będą płacić takie stawki za parkingi np. w cesarskich ogrodach. Pieniędzy trzeba szukać tam gdzie sa a nie u tych co nie mogą odmówić. ktoś kto ma własną posesje ta jes Pan a biedak niech płaci. może podatek parkingowy od samochodu?

Gość • Wtorek [06.09.2016, 13:26:27] • [IP: 94.254.227.***]

Pojebało ich konkretnie

Gość • Wtorek [06.09.2016, 13:18:33] • [IP: 62.69.253.**]

w Krakowie też jest strefa płatnego parkowania ale w SOBOTY I NIEDZIELE parking gratis, a tu banda z złodziei żerujących na wczasowiczach

Gość • Wtorek [06.09.2016, 11:40:36] • [IP: 46.171.166.***]

nie jestem za tym,

Gość • Wtorek [06.09.2016, 11:31:45] • [IP: 80.245.184.**]

Rzeczywiście, to patologia. Ale do wyborów coraz bliżej.

Gość • Poniedziałek [05.09.2016, 22:58:22] • [IP: 88.156.235.***]

W dupach sie poprzewracalo juz całkowicie!!

Gość • Poniedziałek [05.09.2016, 20:36:04] • [IP: 80.245.179.***]

Dołożę jeszcze kilka ulic: Moniuszki, Matejki, Chopina, Piłsudskiego oraz uwaga Hołdu Pruskiego i Piastowska, a co niech mają prawda pracownicy UM też swój udział w tym zacnym przedsięwzięciu i 100% zwolnień.

Gość • Poniedziałek [05.09.2016, 20:33:31] • [IP: 80.245.186.***]

W końcu może będzie u nas prawdziwy zachód brawo

Gość • Poniedziałek [05.09.2016, 20:29:07] • [IP: 80.245.179.***]

Patologia, po prostu patologia. Taka mieścina z aspiracjami do 3miasta normalnie, nie jest to kurort, nie jest to szczególnie urokliwe miejsce, to po prostu sypialnia dla starych Niemców z sakiewką pełną euro oraz bandą w urzędzie miasta - dobrze powiedział jeden polityk - zabrać" miasto na prawach powiatu" bo tu się groteskowo robi 34tys ludzi a opłaty jak w 340tys mieście zaczynają uskuteczniać. Popatrzcie tylko na ostatnią sesję w Warszawie i panią HGW.

Jan • Poniedziałek [05.09.2016, 10:02:27] • [IP: 62.69.252.***]

W takim razie musimy tych urzędników wymienić!!

Gość • Niedziela [04.09.2016, 10:45:20] • [IP: 95.40.1.**]

NIE!! DLA TEJ" USTAWY" !!

Gość • Niedziela [04.09.2016, 08:36:28] • [IP: 37.47.136.**]

Najpierw ścieżki rowerowe a potem płatne parkingi

Gość • Sobota [03.09.2016, 21:50:02] • [IP: 92.42.119.**]

JESTEM ZA ZBUDOWANIEM KILKU PARKINGOW WIELOPOZIOMOWYCH, JEDEN W MIEJSCU DAWNEDO SKLEPU BIEDRONKA---ROG MATEJKI I 11LISTOPADA. MIEJSCE ZADRZEWIONE-LADNIE MOZNA WKOMPONOWAC PARKING NA WZOR TEGO W AHLBECKU.

Gość • Sobota [03.09.2016, 21:05:35] • [IP: 93.94.188.**]

TO JAKIŚ ŻART BO NIBY SZUKAJĄ PIENIĘDZY I ROBIĄ PŁATNE PARKINGI A PARKING WZDŁUŻ UL. WOJ. POLSKIEGO CHCĄ ZLIKWIDOWAĆ CHOĆ WSZYSCY WIEMY ŻE WŁAŚNIE TAM NIEMIASZKI I POLACY ZOSTAWIAJĄ MASĘ PIENIĘDZY

ZforM • Sobota [03.09.2016, 17:19:29] • [IP: 212.39.178.**]

mam lepsze propozycje - 1. strefa platnego parkowania w promieniu 500 metrow od domu/mieszkania kazdej (bez wyjatku)osoby zatrudnionej na nasz koszt w urzedzie miasta. 2.- strefa platnego parkowania powyzej 1 godziny na terenie urzedu miasta oraz w jego 100 m. obrebie. jezeli to zostanie wprowadzone, wowczas zapraszam osoby zatrudnione w um do, , konsultacji spolecznych''

Gość • Sobota [03.09.2016, 00:18:26] • [IP: 10.196.182.**]

A nie lepiej byloby wprowadzic dla Niemiaszkow oplate klimatyczna jaka oni od Nas wymagaja po przekroczeniu granicy?

Gość • Piątek [02.09.2016, 22:06:48] • [IP: 80.86.208.***]

Prostsze rozwiązanie, opłaty wjazdowe dla Helmutów.

Gość • Piątek [02.09.2016, 21:44:08] • [IP: 80.245.182.***]

Ja bym zrobił w całym mieście płatne parkowanie dla wszystkich mieszkańców z wyjątkiem oczywiście urzędników i osób uprzywilejowanych, takich jak pracownicy urzędu miasta, radni i na przykład pracownicy straży miejskiej powinni mieć pozwolenie na bezpłatne parkowanie w całym mieście przez całą dobę dla siebie i najbliższej rodziny

Gość • Piątek [02.09.2016, 19:07:39] • [IP: 92.42.115.***]

Ul. Herberta nadaje się na plac parkingowy

Gość • Piątek [02.09.2016, 18:03:24] • [IP: 93.94.186.**]

oczywiście, ze sie nie zgadzam!! bez przesady, zarabiaja tyle to niech sami placa!!

Gość • Piątek [02.09.2016, 17:54:26] • [IP: 80.245.177.***]

WIEŚNIAKI

Gość • Piątek [02.09.2016, 17:52:39] • [IP: 92.42.114.*]

To zbudujcie parking piętrowy a nie wszystkie tereny sprzedajecie pod budynki. Ja wiem że parking to koszt, a budynek to łapówki i zarobek, ale opamiętajcie się.

pazdzioch • Piątek [02.09.2016, 17:18:37] • [IP: 83.11.76.**]

jezeli beda miejsca platne, turysci beda zostawiac auta na osiedlach i wtedy lokatorzy beda musieli parkowac w miejscach platnych a turysta bedzie sie smiac i za darmoche bedzie parkowac

Gość • Piątek [02.09.2016, 16:25:01] • [IP: 80.245.186.**]

PRZECIEZ ONI SIE WPAKUJA NA PARKINGI POD NASZYMI BLOKAMI GDZIE I TAK JUZ STOJA PRZYJEZDNI

Gość • Piątek [02.09.2016, 16:23:40] • [IP: 80.245.186.**]

NO CHYBA WAS * W TYM URZEDZIE DO RESZTY

Gość • Piątek [02.09.2016, 16:16:49] • [IP: 92.42.119.***]

płatne parkingi, deptaki, bryczki, " pociągi", niemcy... czas na przeprowadzkę.

Gość • Piątek [02.09.2016, 16:12:23] • [IP: 178.238.246.**]

Na facebook zakładam profil i umieszczę wszystkich radnych którzy zagłosują na tą płatna strefę!

justysia • Piątek [02.09.2016, 15:37:17] • [IP: 62.69.241.**]

"Faaajnie", ze co niektorzy porownuja nas do" wiekszych" i" cywilizowanych" miast, ale bardzo daleko nam do tego, a wystarczy popatrzec chocby na stan naszych drog i brak parkingow wielokondygnacyjnych. Ciekawa jestem bardzo na co beda przeznaczone sciagniete pieniadze, bo to, ze pazernych na pieniadze jest wielu to wiemy wszyscy az nadto dobrze.

Gość • Piątek [02.09.2016, 15:22:15] • [IP: 80.245.190.***]

Bardzo dobry pomysł masz na konia miej i na siano

Gość • Piątek [02.09.2016, 15:05:40] • [IP: 95.129.228.**]

Zgadzam się z propozycją.Za dużo w mieście starych zdezelowanych rzęchów tańszych niż rower w markecie To badziewie jest już w tej chwili zmorą miasta i ciągle tego przybywa.

Gość • Piątek [02.09.2016, 14:57:48] • [IP: 193.200.150.***]

pazernej zyduwie dobrze wali na dekiel. rabin nauczyl ze gojow trzeba skubac ile sie da, to skubie. tam gdzie jest corso mial byc wybudowany parking wielopoziomowy ale komuchy po przejeciu wladzy zmienili plany i jest jak jest, czyli syfiasto.

Gość • Piątek [02.09.2016, 14:56:54] • [IP: 37.8.193.***]

zbudujcie w końcu te obiecane parkingi wielopoziomowe

Gość • Piątek [02.09.2016, 14:55:25] • [IP: 83.11.184.***]

ludzie nie dajcie się zwieść, że dal mieszkańców będzie za darmo. W innych miastach objętych strefą w centrum np. w Szczecinie parkowanie przy ulicy położenia nieruchomości jest" bezpłatne" w rzeczywistości trzeba zapłacić 100 zł rocznie za stosowną nalepkę. Po drugie dotyczy to tylko ulicy położenia nieruchomości lub ulicy przyległej ale trzeba wybrać tylko jedną ulicę. Więc jak na ulicy przy której mieszkacie i macie uprawnienia nie ma miejsca i parkujecie na sąsiedniej musicie zapłacić :) po trzecie uprawnienie do umówionej wyżej" bezpłatnej" nalepki przysługuje jedynie właścicielowi pojazdu, który jest zameldowany na stałe w nieruchomości położonej na strefie. Kto wynajmuje mieszkanie i się nie zamelduje ten ma problem, kto nie jest właścicielem pojazdu ze względu na ulgi OC ten ma problem :). Po czwarte ściąganie opłat ze strefy z uwagi na fakt że nie jest to opłata cywilnoprawna jest NIEOPLACALNE w stosunku do osób spoza polski innymi słowy nie polskie rejestracje i nie trzeba płacić bo nie wyślą nakazu

Gość • Piątek [02.09.2016, 14:53:38] • [IP: 79.184.18.***]

jak czytam wpisy właścicieli 20 letnich wieśwagenów i im podobnych to wiem że.Nie widzieli nic poza Świnoujściem.Cały cywilizowany świat centra miast jest płatny.Ale w Polsce burak biedronkowy musi wjechać za darmo pod regał. jeszcze słoma z butów polakom nie wysypie się za kaczora przez trzy pokolenia. Alleluja i do przodu

Gość • Piątek [02.09.2016, 14:48:23] • [IP: 83.20.240.**]

To żeby podjechać samochodem pod sklep, bank, aptekę to trzeba będzie jeszcze płacić za parking?? Ja mam problem zkręgosłupem i niezbyt długo mogę chodzić to będę musiała albo taksóką albo dodatkowo parking. Bzdura!! a to mało przychodów ma nasze miasto tylko dalej będą zdzierać z najbiedniejszych??

Gość • Piątek [02.09.2016, 14:35:34] • [IP: 92.42.119.**]

ZGROZA.Czyżby PiS rządził w Świnoujściu? Po co urząd wydaje decyzje na budowę kolejnych budynków !Wystarczy już nowych inwestycji /apartamentowców, hoteli/.Wystarczy zrezygnować z kilku a w tych miejscach stworzyć parkingi!Co to za wladze ktore ciągle gnebią nas mieszkańców.Ciągle restrykcje, ogrniczenia.Jestem mieszkańcem miasta, tu się urodzilem i tu żyję. Tu jest mój dom i chcę tu czuć się bezpiecznie.To przede wszystkim mieszkańcom miasta ma slużyć wladza i nam sprzyjać !

Gość • Piątek [02.09.2016, 14:30:19] • [IP: 31.0.124.**]

Jestem za w końcu będzie gdzie parkować.

skóra i kość! ale Gość • Piątek [02.09.2016, 14:18:23] • [IP: 92.42.117.***]

W zasadzie we wszystkich większych miastach Polski i Europy takie strefy są i będą! w naszym mieście jest to po prostu konieczność jeżeli nie dziś to w najbliższym czasie, i budowa tunelu nie ma tu nic do rzeczy! Należy tylko się zastanowić jak to właściwie zorganizować! Parkingi na granicy i na Warszowie, rozbudować komunikacje miejska w oparciu o autobusy hybrydowe, oraz małe elektryczne auta! Scisłe centrum opłata tak jaka jest proponowana

Gość • Piątek [02.09.2016, 14:11:31] • [IP: 92.42.114.***]

Ja bym w całym mieście zrobił strefę płatjego parkowania, wówczas by się okazało iż w tym mieście tylko turyści jeżdżą samochodami a tubylcy chodzą na piechotę.

Gość • Piątek [02.09.2016, 14:09:17] • [IP: 5.254.65.**]

Czy w tym mieście bezprawia przeszliszmy już do porządku dziennego nad tym, że zgodnie z ustawą SPP może obowiązywać jedynie w dni robocze? Płatny postój SPP w sobotę jest niezgodny z prawem.

Gość • Piątek [02.09.2016, 13:43:06] • [IP: 93.94.186.***]

opadają już nie tylko ręce ale i majtki

Gość • Piątek [02.09.2016, 13:24:01] • [IP: 80.245.185.***]

samochod dawno sie pozbylem i sobie rowerkiem jezdze i mam to gdzies, zagryscie sie na smierc czy placic czy nie, mi to zwisa

Gość • Piątek [02.09.2016, 12:41:42] • [IP: 92.42.119.***]

qwa barany więcej fontann, deptaków i qwa sklepików-zamknąć ulice i zrobić rezerwat-te Beton zaczniesz myśleć czy na to certyfikatu nie dostałeś? Car Komuch rządzi debilizm urzędasów nie ma granic-tam pracują tylko debile

NieAndrzej • Piątek [02.09.2016, 12:39:48] • [IP: 178.238.251.**]

To już nie wystarczy, że płacimy podatki? Utrzymujemy bandę pajaców z własnych pieniędzy, żeby zarządzali miastem i tworzyli udogodnienia, a oni na wspólne dobra publiczne nakładają opłaty. Za moment będę płacił za siedzenie na ławce, bo za mało jest przecież. Każdy w urzędzie kto podjął decyzję o likwidacji miejsc parkingowych w ostatnich 5 latach powinien płacić za parking, tyle.

Gość • Piątek [02.09.2016, 12:31:05] • [IP: 92.42.119.***]

ZMIENIC PREZYDENTA !! nic nie robi dla mieszkancow same klody pod nogi, jak mogl z czyms takim wyjść do ludzi ?? niech popatrzy w internecie jak inni prezydenci miasta szanują swoich mieszkancow !! jak wygladaja szkoły przedszkola i wjakim stopniu interesują się mlodzierzom, ile dla nich jest poswiecony czas by czuli ze w ich miescie cos się dzieje !!SMIEJA SIE Z NAS ZE JESTESMY 100 LAT ZA MURZYNAMI !!

Gość • Piątek [02.09.2016, 12:28:01] • [IP: 178.238.250.*]

znow malo kasy ?? tylko golić do zera wszystkich

Gość • Piątek [02.09.2016, 12:22:16] • [IP: 92.42.119.***]

nie NIE !!NIE !!NIE !!

Gość • Piątek [02.09.2016, 12:20:53] • [IP: 62.69.203.**]

Wyjdzie na to, że podatek od" Gazoportu"idzie w Polskę!

Gość • Piątek [02.09.2016, 12:15:50] • [IP: 37.8.215.**]

A tak ciekawy jestem jakie są wpływy z istniejących stref płatnego parkowania, a jakie koszty jego utrzymania??

Gość • Piątek [02.09.2016, 12:12:17] • [IP: 37.8.215.**]

Zróbcie jeszcze w całym mieście strefę płatnego parkowania, tylko co najmniej 50 zł za godzinę to nawet tunel nie będzie potrzebny-brawo wy!

Gość • Piątek [02.09.2016, 12:08:41] • [IP: 92.42.116.***]

Bardzo dobry pomysł, w całym cywilizowanym świecie centra miast są wyłączane z ruchu, a parkowanie jest ograniczane strefami płatnego parkowania. Najwyższy czas na Świnoujście. Mieszkam w strefie i jestem gotów zapłacić za parkowanie, oczywiście pod warunkiem możliwości wykupienia abonamentu (tak jak w Szczecinie).

Gość • Piątek [02.09.2016, 12:07:28] • [IP: 31.1.244.***]

Super !! a może dodać Konstytucji 3Maja od kościoła do Matejki,

Gość • Piątek [02.09.2016, 11:58:39] • [IP: 94.254.226.***]

Zwisa mi to, opłata dla tych krwiopijców urzędników powinna być podwójna

Gość • Piątek [02.09.2016, 11:39:35] • [IP: 91.231.92.***]

Zmienić Prezydenta może go odwołamy!!

Gość • Piątek [02.09.2016, 11:36:08] • [IP: 62.69.254.***]

Za chwile pod kazdym budynkiem w miescie bedzie PSP

Gość • Piątek [02.09.2016, 11:31:05] • [IP: 80.245.183.**]

chory pomysł Pan prezydent zamiast pomyślec o budowie parkingów nawet wielopoziomowych" idzie na latwiznę " i uderza w swoich ukochanych przez niego (jak to mówi) mieszkańców nic dziwnego że Go tak często hejtują

Gość • Piątek [02.09.2016, 11:24:58] • [IP: 87.170.85.**]

najpierw zabieraja miejsca postojowe (zwezaja, zamykaja ulice) a potem marudza ze nie ma parkingow i kaza placic a ciemny lud sie na wszystko zgodzi! Mam propozycje, nalezy calkowicie zamknac miasto dla samochodow a w szczegolnosci dla Zmurkiewicza i jego zolnierzy! Z wylaczeniem zaopatrzenia i taksowek, policja i sluzba miejska na rowery!

Gość • Piątek [02.09.2016, 11:18:58] • [IP: 83.11.146.**]

Świnoujście niech się zamknie w kokon i tylko niech się ten kokon otwiera dla niemców.Brak słów.

Gość • Piątek [02.09.2016, 11:14:09] • [IP: 79.70.69.***]

Zrobcie stala przeprawe bedziecie mieli lzej :) :)

Gość • Piątek [02.09.2016, 11:09:30] • [IP: 37.47.142.***]

Przydłużyć drogę, na wyspę Wolin wtedy można brać opłaty ??

Gość • Piątek [02.09.2016, 11:07:29] • [IP: 193.69.22.**]

DO Gość • Piątek [02.09.2016, 10:01:16] • [IP: 92.42.118.***] Na początku jak przeczytałem, to było że nie. Po głębszym namyśle uważam jednak, że gdyby 1 godz była bezpłatna, a ci co mają zameldowania w centrum mieli bezpłatne parkowanie to uważam że to by było sprawiedliwe. Bo faktycznie zbyt wiele osób blokuje na całe dnie parkingi. Pół godziny to troszkę za mało ale 1 godz albo chociaż 45 min, to chyba w sam raz żeby załatwić sprawy w centrum i wyjazd! A CO MAM ZROBIĆ. .. MIESZKAM NA DRUGIM KOŃCU MIASTA, PODJEŻDŻAM POD PROM, ZOSTAWIAM AUTO I JADĘ DO PRACY PROMEM. .. NO TO ZRÓBCIE TAK SAMO NA DRUGIEJ STRONIE (NA WARSZOWIE), CAŁY KWARTAŁ W OKOLICACH BIELIKA PŁATNY

Gość • Piątek [02.09.2016, 10:58:41] • [IP: 62.69.241.***]

BARDZO DOBRY POMYSŁ !

Gość • Piątek [02.09.2016, 10:54:07] • [IP: 188.146.6.***]

Współczuję mieszkańcom. Abonament będzie na miejsce przy danej ulicy! A jeżeli miejsca wolnego nie będzie i zaparkuje przy innej, na której nie ma abonamentu, będzie musiał i tak zapłacić!! Dla Niemców zróbcie za darmo! Bo przecież wszystko dla nich robicie! A mieszkańców uszczęśliwiacie złymi zmianami! Wstyd!

Gość • Piątek [02.09.2016, 10:26:49] • [IP: 62.69.252.***]

A miało być tak bogato po oddaniu Gazoportu, miasto miało mieć kupę pieniędzy z podatku, ale jak widać wszystko to mało dla naszej władzy. Dalej chcą drzeć z nas ile się tylko da.Nigdy dość łupienia nas.

Ars • Piątek [02.09.2016, 10:24:32] • [IP: 37.248.102.***]

Dlaczego mieszkaniec Świnoujścia, który mieszka na ulicy objętej SPP ma płacić? Powinien udać się do urzędu miasta i otrzymać darmowy abonament postojowy na daną ulicę i przylegających w obrębie zamieszkania.To jest tak jakby na mieszkańców Świnoujścia nałożyć podatek klimatyczny (można wziąć przykład od Niemców, oni to już zrobili dla mieszkańców Świnoujścia). Dla reszty z rejestracją ZSW zrobić 1-szą godz. darmową. Dlaczego 1-szą darmową? W instytucjach jak Poczta Polska, banki w sezonie 40-50 min. czekania to standard.

Gość • Piątek [02.09.2016, 10:18:29] • [IP: 178.238.253.**]

O MAMUNICIU JAKA ROMANTYCZNA FOCIA CYMES !

Gość • Piątek [02.09.2016, 10:01:16] • [IP: 92.42.118.***]

Na początku jak przeczytałem, to było że nie. Po głębszym namyśle uważam jednak, że gdyby 1 godz była bezpłatna, a ci co mają zameldowania w centrum mieli bezpłatne parkowanie to uważam że to by było sprawiedliwe. Bo faktycznie zbyt wiele osób blokuje na całe dnie parkingi. Pół godziny to troszkę za mało ale 1 godz albo chociaż 45 min, to chyba w sam raz żeby załatwić sprawy w centrum i wyjazd!

Gość • Piątek [02.09.2016, 09:53:21] • [IP: 80.245.191.***]

Pół godziny to za mało ale godzina wystarczy aby kupić leki w aptece czy udać się do banku. Najlepiej zbudować duży parking na Warszowie jak najbliżej przeprawy promowej i wiele osób zrezygnuje z przeprawy autem a co za tym idzie będzie więcej miejsc parkingowych w centrum.

Gość • Piątek [02.09.2016, 09:51:54] • [IP: 5.172.232.***]

Jestem za. W cywilizowanych krajach dawno to juz dziala i jest porzadek.

Gość • Piątek [02.09.2016, 09:48:49] • [IP: 178.238.252.***]

bezwzględnie dla wszystkich w całym mieście. handlowcy z buta do sklepów a niemiaszków wyganiać z naszych przydomowych miejsc postojowych.. U nich tak robią.

Gość • Piątek [02.09.2016, 09:34:02] • [IP: 178.238.251.***]

Nie i jeszcze raz nie, to jest chory pomysl.

Gość • Piątek [02.09.2016, 09:20:09] • [IP: 164.127.97.**]

"Rząd sam się wyżywi" mówił Goebbels stanu wojennego Urban. Jest nowa odmiana tej sentencji:" Urzędowi możecie nagwizdać - sam się wyżywi w Rybaczówce - za opłaty parkingowe".

Gość • Piątek [02.09.2016, 09:08:12] • [IP: 192.168.1.***]

Do Gość • Piątek [02.09.2016, 07:20:47] • [IP: 80.245.180.**] . ... ale na ulicy gdzie Pan/ Pani mieszka rozumiem, że również będzie płatne.

Gość • Piątek [02.09.2016, 09:04:36] • [IP: 192.168.1.***]

Do Gość • Piątek [02.09.2016, 07:31:51] • [IP: 178.238.250.***]. ... jeśli jest się mieszkańcem danej ulicy to nie jest dobre. A te wypociny ze strony przyjezdnego do Szczecina jako gościa a nie stałego mieszkańca nijak się mają do ogólnej opinii mieszkańców. Brak miejsc w centrum to nie wina mieszkańców a przyjezdnych w czasie sezonu jak i weekendowych gości. Czy ktoś to wziął pod uwagę ?

Gość • Piątek [02.09.2016, 09:01:51] • [IP: 77.114.34.**]

A może na całej wyspie Uznam ?!

Gość • Piątek [02.09.2016, 08:50:13] • [IP: 94.254.226.**]

jak będę stał na prom w kolejce to też będzie pobierana opłata?

Gość • Piątek [02.09.2016, 08:45:36] • [IP: 167.114.102.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Piątek [02.09.2016, 08:31:48] • [IP: 93.94.189.***]

Jestem za, oczywiście z wyłączeniem tubylców.

Gość • Piątek [02.09.2016, 08:12:36] • [IP: 93.94.186.***]

Współczuję wszystkim mieszkańcom tych rejonów, oraz okolicy, bo teraz ludzie będą parkować na osiedlach mieszkaniowych, prywatnych podwórkach itp... To jest kpina żeby nie mieć przy domu miejsca na zostawienie samochodu, a jak jakieś jest to teraz będzie płatne?! To miasto robi się coraz bardziej nie-do-życia. Gdyby pieniądze z parkowania jeszcze faktycznie szły na parkingi i remonty ulic chodników, ale jakoś w to wątpię. W strefie nadmorskiej pewnie ładne kokosy mają i jakoś nie widzę poprawy, chodniki krzywe, ścieżki rowerowe chaotyczne, nie połączone ze sobą, ulice dziurawe...

Gość • Piątek [02.09.2016, 08:09:22] • [IP: 92.42.116.***]

Jak powstanie tunel, to taka strefa będzie koniecznością i to na znacznie większym obszarze.

Gość • Piątek [02.09.2016, 08:08:10] • [IP: 92.42.116.***]

Płatne parkowanie w centrum to dziś standard, tak w Polsce jaki za granicą. W Świnoujściu jak najbardziej wskazane. Oczywiście z abonamentem dla mieszkańców strefy.

Gość • Piątek [02.09.2016, 08:07:19] • [IP: 80.50.26.***]

najpierw zniszczyć prawidłowy komunikacyjny układ miasta tak aby do placu jechac aż za ratusz i z powrotem, postawiac fontanny a potem obudzeni z reka w nocniku nałozyc opłaty. naprawe świetna sprawa

Gość • Piątek [02.09.2016, 07:56:25] • [IP: 92.42.112.***]

Nigdy!! komary walą aż miło w sezonie mieszkańcy wogóle nie mają gdzie parkować i jeszcze strefy całoroczne w centrum!! gratuluje pomysłu!! Miasto niemców deptaków i komarów!! michalska i żmurek wy...ć z tego miasta dość juz szkód narobiliście!!

Gość • Piątek [02.09.2016, 07:54:42] • [IP: 109.241.63.**]

Niech sie zajmą ul.Piłsudskiego od REST.Neptun do Piastowskiej podobno tam nie wolno jezdzic.Wnocy pod sklepem, , Zbyszko' małolaci siedza i pija piwo po pare godzin, przedwczoraj ani raz nie przejechał ani jeden patrol, a siedzieli ze 3 godziny.W zatoczkach przy Piłsudskiego parkuja wczasowicze i nie tylko, zastawiajac dojazd do bramy.CO robi Straz miejska i Policja ? Po prostu udaja, ze tego nie widzą.Tam, gdzie parkuja koledzy na pewno nie wprowadza płatnego parkowania.Poczta ma wjazd od Ul.Piastowskiej ale auta jezdza przez Piłsudskiego jedno za drugim.Tym wreszcie sie zajmijcie, z mandatów uzbierają sie ładne pieniadze, a nie utrudniac mieszkańcom parkowanie aut pod ich miejscem zamieszkania.Urzędnicy niech wprowadza płatne parkowanie pod swimi domami.Niemcy notorycznie jeżdża od rest.Neptun do Piastowskiej.Napisałam trche chaotycznie ale sa to sytuacje, którymi ani Straz Miejska ani Policja sie nie zajmuje.

Gość • Piątek [02.09.2016, 07:54:33] • [IP: 178.238.252.**]

Pierwsza godz. parkowania za darmo, to miało by sens.

Gość • Piątek [02.09.2016, 07:49:16] • [IP: 46.230.140.***]

Juz malo kto chce spedzac letni czas w tym miescie starcow.A moze wyciac cale wydmy przy promenadzie i tam zrobic platne parkingi.

Gość • Piątek [02.09.2016, 07:45:47] • [IP: 31.1.109.**]

wszedzie sa takie strefy w kazdym miescie caly rok i jest ok prawidlowo

Gość • Piątek [02.09.2016, 07:41:56] • [IP: 37.248.161.***]

Mieszkańcy powinni parkować przy swoim domu za darmo. Pierwsza godz parkowania powinna być też za darmo ale tylko dla mieszkańców Świnoujścia. Ale miasto powinno wybudować parking wielopoziomowy, to jest bardzo ważne. Najlepiej dwa jeden z centrum a drugi gdzieś blisko promenady. No i najważniejsze w tej chwili truć komary!! Nasze miasto jest bardzo drogie dla nas przeciętnych którzy nie mają wielkich pensji kolejne opłaty to za dużo.płacimy podatki.

Gość • Piątek [02.09.2016, 07:31:51] • [IP: 178.238.250.***]

Szczecin ma strefę płatnego parkowania i jakoś sobie radzą, dzięki temu mogę zaparkować w centrum i korzystam z MOBILET-u. Za 2 godz. parkowania mobilet ściąga z mojego konta 3, 72 zł. i to mi się podoba. Nie szukam parkoamtu i stójkowego. Jeżeli już parkowanie płatne to musi być system płatności z mobiletem...

Gość • Piątek [02.09.2016, 07:24:28] • [IP: 93.94.186.**]

Kochani urzędnicy, gdzie tu logika w waszym myśleniu, najlepiej będzie jak zamkniecie miasto od strony wschodniej i zachodniej

Gość • Piątek [02.09.2016, 07:23:23] • [IP: 37.47.167.***]

he he he dalej narzekajcie na PIS ! :) a zobaczcie co robią komuszki :)

Gość • Piątek [02.09.2016, 07:20:47] • [IP: 80.245.180.**]

Niemal w każdym mieście powiatowym płaci się za parkowanie w centrum. Osobiście jestem zadowolony że będę mógł zaparkować pod sklepem robiąc zakupy. Jak zapłacę 1zł za pół godziny to na pewno nie zbiednieję.

Gość • Piątek [02.09.2016, 07:09:10] • [IP: 93.94.186.**]

To już drugie podejście Michalskiej do stworzenia strefy w centrum miasta. Pamiętam że kilka miesięcy temu to właśnie radni z SLD zablokowali ten pomysł i mm nadzieję że teraz też będą bronić spraw mieszkańców.

Gość • Piątek [02.09.2016, 06:56:52] • [IP: 93.94.185.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Piątek [02.09.2016, 06:33:57] • [IP: 162.156.124.**]

A czy od oplat przybedzie miejsc parkingowych?

Gość • Piątek [02.09.2016, 06:24:42] • [IP: 188.146.72.***]

ZMURKIEWICZ mało Ci jeszcze komuchu ??Na Ciebie trzeba naslac CBA i niezależna prokurature żeby sprawdziła i Ciebie jak Gronkiewicz Waltz. A co na to radni np. Nowickim?? Dupeczki dobrze wozić zaglowcami i brać kasę z naszych podatków?? Jesteście zerem. Zapomnijcie o ciepłych stołkach jyz przy kolejnych wyborach. Rozliczymy Was.

Gość • Piątek [02.09.2016, 06:22:17] • [IP: 80.245.190.**]

to jakis chory pomysł chyba ci z góry maja ucisk na muzgu

Gość • Piątek [02.09.2016, 05:48:54] • [IP: 109.120.114.**]

niech zbuduja miejsca parkingowe, parkingowiec a nie oddaja dzialki pod hotele i apartamentowce do ktorych przyjezdzaja turysci i tez musza gdzies parkowac !! Platne miejsca nie maja sensu skoro mieszkancy i turysci juz nie maja gdzie trzymac samaochodow, jeden na drugim trzeba bedzie ustawiac, Wprowadzenie w tym miejscu platnej strefy spowoduje ze ludzie beda parkowac w okolicy gdzie tej strefy nie ma i problem bedzie ten sam !! A co bedzie jak Powstanie TUNEL !! Okaze sie ze tunel bedzie niepotrzebny bo auta trzeba bedzie zostawiac przed miastem. ...

Gość • Piątek [02.09.2016, 05:39:40] • [IP: 62.69.254.***]

Bardzo fajny pomysł, super

Gość • Piątek [02.09.2016, 05:34:47] • [IP: 37.248.158.***]

PIS tu scciagnac do tych SLD

Gość • Piątek [02.09.2016, 05:24:37] • [IP: 84.166.104.**]

Jestem za, a dla mieszkancow danych ulic stosowny papierek za szyba (darmowy od miasta z nr. lub nazwa ulicy), praktykowane w wielu krajach i problem rozwiazany.

Gość • Piątek [02.09.2016, 05:12:19] • [IP: 79.140.194.**]

Ich juz z tej pazernosci calkiem poj...lo

Gość • Piątek [02.09.2016, 04:32:41] • [IP: 62.69.231.***]

Komuchodebile!

realista • Piątek [02.09.2016, 02:56:01] • [IP: 46.230.142.***]

Przeciez ich kadencja nie trwa wiecznie.wystarczy zapamietac I przy nastepnych wyborach wyeliminowac, wroca wowczas do rzeczywistosci.

Gość • Piątek [02.09.2016, 02:28:47] • [IP: 95.41.68.***]

Cisza mi tutaj.Potulnie wykonywać polecenia i głosować na nich.Tylko to potraficie matoły jedne i od tego jesteście.

Gość • Piątek [02.09.2016, 02:06:07] • [IP: 79.140.194.**]

W tym urzedzie to jakas banda deili urzeduje.

Gość • Piątek [02.09.2016, 01:08:55] • [IP: 80.245.191.***]

...Zapomnieliście dodac, że nie dotyczy to mieszkańców okolicznych domów.

Gość • Piątek [02.09.2016, 00:59:57] • [IP: 192.168.1.***]

Do Gość • Czwartek [01.09.2016, 23:18:22] • [IP: 80.245.184.**]. ... widze ze kto (czyt. jakis urzedniczy przydup@s) liczy na jakas premie, bo zdrowo myslacy mieszkaniec ma inne zdanie. Dlaczego nie ma wyjasnienia. ... gdzie maj parkowac mieszkancy przy danej ulicy ? Wystarczy sie przejsc wieczorem po sezonie, aby zobaczyc ile pojazdow jest zaparkowanych w tym rejonie.

Gość • Piątek [02.09.2016, 00:51:31] • [IP: 95.129.225.***]

pryma aprilis bo kiedys zachlonosc was zniszczy i karma wszystko rozwiaze. pozdro 666

Gość • Piątek [02.09.2016, 00:50:10] • [IP: 80.245.188.**]

To nie jest część miasta gdzie się parkuje na chwile, dużo osób tam mieszka i musi gdzieś trzyma auta, a także nie wszystkie budynki mają wystarczająco duże podwórka.

Gość • Piątek [02.09.2016, 00:47:44] • [IP: 80.245.182.**]

Głupie post-komuchy okradną nas, mieszkańców z ostatnich pieniędzy. Najdroższe opłaty za wodę, ścieki, najwyższe ceny w sklepach, najwyższe podatki od nieruchomości a teraz opłaty za parkowanie. Niedługo te czerwone złamasy każą sobie płacić za chodzenie chodnikami. No ale żmurkiewicz musi rocznie zarobić 500 tysięcy złotych więc skąd to wziąć ?? Do tego dochodzą sujki, agatowskie i cała reszta niedouczonych magistrów. Wybraliście sobie taką władzę to teraz morda w kubeł !!

Gość • Piątek [02.09.2016, 00:44:08] • [IP: 93.94.188.***]

trzeba się nażreć !!

Lutek Narożniak • Piątek [02.09.2016, 00:41:13] • [IP: 109.241.63.***]

Powiem tak:jakaś ustawiona pis..dusia z UKŁADU wkurza się ciągle, że musi szukać miejsca, wpada na prosty sposób wypędzenia hołoty z centrum-zrobimy płatne parkowanie, a co! stać mnie a 50% ludzi zrezygnuje.Tak zrobił wójt z Wilkowyj co by chłopy nie lazły do Country Clubu i tylko w krawatach wpuszczał a i składka wysoka by się przydała to zaraz się poczujemy jak u siebie na rancho.Tak chcą zrobić nasi bobkowie radni-miasto jest ICH i tak ma być!Zwyczajne buce z manią wyższości, czas oliwić kółka w taczkach!

AGENDA 21 • Piątek [02.09.2016, 00:39:23] • [IP: 80.245.178.***]

CHYBA IM CHCIWOŚĆ ROZUM ODEBRAŁA ? JAK CHCĄ SZMALU TO NIECH IDĄ DO LNG, A NIE MIESZKAŃCÓW MIASTA CIĄGLE BĘDĄ Z KASY DOIĆ . TAK JEST NAJPROŚCIEJ. A ZA ROBOTĘ SIĘ WZIĄĆ NIEROBY I NALEŻNY PODATEK Z LNG ŚCIĄGNĄĆ. TO JEST MIASTO MIESZKAŃCÓW, A NIE URZĘDNIKÓW.

Gość • Piątek [02.09.2016, 00:11:09] • [IP: 85.164.238.***]

Skoro mieszkam na danej ulicy to gdzie mam trzymać auto na dachy bloku czy w mieszkaniu tępe urzedasy

Gość • Czwartek [01.09.2016, 23:51:37] • [IP: 93.94.188.***]

a po co

Gość • Czwartek [01.09.2016, 23:40:25] • [IP: 80.245.186.***]

Konsultacje społeczne, kpina.

Gość • Czwartek [01.09.2016, 23:29:31] • [IP: 62.69.254.***]

Niech SP*

Gość • Czwartek [01.09.2016, 23:21:20] • [IP: 178.238.252.***]

cały plac kościelny powinien zostać dawno uporządkowany z tych blaszaków i przemieniony w stylowa starówkę.

Gość • Czwartek [01.09.2016, 23:18:22] • [IP: 80.245.184.**]

Dobry pomysł, kasa miastu jest potrzebna. Strefa Uzdrowiskowa płatna cały rok, nikt nie zbiednieje, centrum miasta nie jest az tak duze. Przy duzych marketach parkingi sa darmowe. To jest wyspa, musimy zadbac o porzadek!

Gość • Czwartek [01.09.2016, 23:13:38] • [IP: 62.69.251.**]

Jedyna nadzieja w radnych że powstrzymają Zmurkiewicza i nie uchwalą tej strefy.

Gość • Czwartek [01.09.2016, 23:07:29] • [IP: 80.245.179.***]

I bardzo dobrze w takich wioskach jak Karpacz czy Zakopane dawno jest. Jestem za.

Gość • Czwartek [01.09.2016, 23:06:36] • [IP: 92.42.118.*]

Absolutnie się nie zgadzam!! życie w tym mieście jest już wystarczająco drogie!!

Gość • Czwartek [01.09.2016, 22:47:09] • [IP: 94.254.161.***]

Parking na konstytucji za rossmanem. 5 bloków mieszkalnych. Teren miasta nie spółdzielni. Rossman wybudował sobie drugie wejście zabierając miejsce. Rowerownia (juz druga) tez zabrała miejsce. Trzeba się cisnac strasznie. I jeszcze mam teraz za to zapłacić? Doby żart.

Gość • Czwartek [01.09.2016, 22:46:18] • [IP: 77.88.191.**]

Wystarczy że płacimy w sezonie na promenadzie

Gość • Czwartek [01.09.2016, 22:37:30] • [IP: 178.238.252.**]

JESZCZE TROCHĘ JAK NIC NIE ZROBIĄ Z KOMARAMI NIE BĘDZIE MIAŁ KTO PARKOWAĆ BO WYSSAJĄ Z NAS CAŁĄ KREW I OBGRYZĄ DO KOŚCI

Gość • Czwartek [01.09.2016, 22:35:51] • [IP: 80.245.179.***]

a czy w sprawie konarów to miasto coś robi czy ma to gdzieś jaki mieszkańców?

Gość • Czwartek [01.09.2016, 22:33:24] • [IP: 178.238.252.**]

BĘDZIE NA KOLEJNE PODWŻKI DLA URZĘDU MIASTA

Gość • Czwartek [01.09.2016, 22:29:34] • [IP: 178.238.252.**]

CIEKAWE CO Z AUTAMI DOSTARCZAJĄCYMI TOWAR MOŻE PODWÓJNIE BĘDZIE WIĘKSZA KASA

Gość • Czwartek [01.09.2016, 22:29:03] • [IP: 178.238.253.**]

Ale ci dwoje raczej na plany nie patrzyli, przytuleni są zbyt poufale hihihihi!

Gość • Czwartek [01.09.2016, 22:26:08] • [IP: 77.88.191.**]

OCZYWIŚCIE!!W NIEMCZECH TO NORMALNE!!

Gość • Czwartek [01.09.2016, 22:23:31] • [IP: 178.238.252.**]

czy ci którzy uchwalą też będą płacili czy będą zwolnieni z opłat?? nie wszystkich stać na opłaty, co z osobami starszymi, niedołeżnimi, dziękuję za takie dbanie o obywateli.DZIŚ CENTRUM ZA ROK CAŁE MIASTO STREFA PŁAAAAAAAAAAAAAAATNĄ. ...

Gość • Czwartek [01.09.2016, 22:23:23] • [IP: 80.245.190.**]

jestem przeciw?!jak wprowadzać to wszędzię, w całym mieście Swinoujście, Warszów, Przytór, Łunowo, Karsibór?! będzie więcej kasy dla urzędników...sprzeciwiam sie poniewaz nie powinno to dotyczyc mieszkańców?!to sa rządy PISU, powinno sie powiększyc monitoring w mieście i pobierac opłaty za kroki czy tez postoj osoby...

mieszkaniec • Czwartek [01.09.2016, 22:22:51] • [IP: 79.186.209.***]

ok jak mi podniosa emeryture do ich zlodziejskich zarobkow za... radni nie poradni

Gość • Czwartek [01.09.2016, 22:22:24] • [IP: 95.129.225.***]

ciekawe czy sami bede parkowac, czym bogatszy tym bardziej kazda zlotowka cenna, zawsze za free na cesarskich ogrodach moze sobie zaparkowac razem z karateka...!

miszczu • Czwartek [01.09.2016, 22:17:38] • [IP: 80.245.188.**]

20 tys. aut i 5 tys. miejsc parkingowych, czyli jedno miejsce dla 4-ch aut. Bardzo jestem ciekaw, jak wyglądają te proporcje w odniesieniu do taksówek, bo tak" na oko" wydaje mi się, że jest to i pod tym względem bezzasadnie uprzywilejowana grupa kierowców. Nowych miejsc parkingowych trzeba w pierwszym rzędzie szukać na postojach taxi, których jest na pewno za dużo a miejsca na nich wykorzystane są co najwyżej w jednej trzeciej

Gość • Czwartek [01.09.2016, 22:14:29] • [IP: 80.245.179.***]

Niech se GRABIA do wyborow:)))

Gość • Czwartek [01.09.2016, 22:13:39] • [IP: 92.42.114.**]

to ma rozwiązać problem parkingów-raczej go nasili bo w strefie będzie mniej aut to gdzie się podzieją.Czy pieniądze pozyskane ze strefy przeznaczone będą na organizację i budowę miejsc parkingowych ?

Gość • Czwartek [01.09.2016, 22:09:26] • [IP: 80.245.189.***]

opłaty za parkowanie w rejonie Urzędu Miasta to by było to, zero , mniej interesantów, miej pracy dla urzędników jestem za opłatą w ty miejscu, a wy

Gość • Czwartek [01.09.2016, 22:09:14] • [IP: 80.245.182.**]

Ten, co napisał tekst tego artykułu jest normalnym mącicielem! Jeszcze nie zna bliższych danych, a już sieje zamęt aby wywołać kolejną nienawiść do władz miasta. Od jakiegoś czasu robi to systematycznie. Jedno pytanie Panie mącicielu ; Czy to lud ustanawia prawo czy wybrane przez lud władze? Oczywiście niezbędne są konsultacje i opinie zacnych ludzi a nie oszołomów. Władza może je wziąć po uwagę, ale nie musi!

Gość • Czwartek [01.09.2016, 22:07:56] • [IP: 93.94.186.***]

Jeszcze im mało, ciągle im mało i mało.

Gość • Czwartek [01.09.2016, 22:06:08] • [IP: 80.245.189.***]

następny cios dla prowadzących sklepy, podatek od handlu, podatek od powietrza, zakaz handlu w niedziele, droższy obiad w restauracji, wzrost kradzieży rowerów, wzrost uszkodzeń kończyn w okresie zimowym, czy więcej trzeba

Gość • Czwartek [01.09.2016, 22:04:56] • [IP: 109.241.63.***]

Zgadzam się!!

Gość • Czwartek [01.09.2016, 22:02:31] • [IP: 94.254.225.**]

Komarami niech się lepiej zajmą.

Gość • Czwartek [01.09.2016, 21:59:21] • [IP: 92.42.114.**]

Boże widzisz i nie grzmisz!! taka pipidówa jak Świnoujscie (proszę się nie obrażać) a ambicje władz jak by co najmniej Szczecinem, Krakowem, Poznaniem czy Warszawa zarządzali. Rozumiem problem metropolii i tego typu rozwiązania ale u nas? To efekty niekompetencji, niezaradności i totalnego braku wyobraźni włodarzy naszego miasta. Najpierw się buduje PARKINGI o których mieszkańcy trąbią od lat!! przede wszystkim przed przeprawa promową i przy granicy!! kolejne w centrum (oczywiście zanim się wysprzeda tereny miejskie!) potem należy brać się za drogi i ścieżki rowerowe. ale u nas jak zwykle polityka pudrowania syf... świetnie to wymyślono: wydoić mieszkańców a potem ewentualnie wybudować jakieś byle co na odczep się! banda obłudników! 16 września ludziska ruszcie się do MDK-U!!

Gość • Czwartek [01.09.2016, 21:56:40] • [IP: 80.245.188.**]

bardzo, bardzo dobrze

SKS • Czwartek [01.09.2016, 21:53:31] • [IP: 77.88.191.**]

Tak to jest jak się buduje nowe budynki bez miejsc garażowych, parkingowych!!. Pozwolę sobie zacytować biznesmenów, artykuł z 24.07.2016:" - Ja, mój brat Sławomir i Mariusz założyliśmy firmę LOGO – powiada pan Bogdan. – Już 7 lat temu chcieliśmy tutaj coś wybudować, ale mieliśmy problemy z miastem (wszystko przez ustawę parkingową)."... zmieniono tą ustawę, zrobiliśmy drugi projekt i oto dzisiaj mamy postawiony biurowiec." Pozdrawiam SKS

Gość • Czwartek [01.09.2016, 21:52:32] • [IP: 92.42.119.***]

Na początek dla próby można spróbować przed URZĘDEM MIASTA bez moźliwości parkowania na kopertach dla uprzywilejowanych.

Gość • Czwartek [01.09.2016, 21:48:39] • [IP: 92.42.113.***]

Zdecydowanie tak, nareszcie ludzie będą mogli zrobić większe zakupy i sobie podjechać pod sklep a zapłacą i tak grosze, bo ile to zrobić zakupy? Ci którzy okupują te wszystkie darmowe miejsca to pracownicy i ci który nie potrafią wstawić samochodu do garażu. Wszędzie wjeżdżają i stoją nawet godzinami. To się teraz skończy i znajdą się miejsca parkingowe bo nie każdy okupuje kilka godzin miejsce.

Gość • Czwartek [01.09.2016, 21:48:24] • [IP: 188.146.51.***]

Mogę płacić ale pod warunkiem że Miasto przygotuje i wyremontuje te miejsca które teraz są wykorzystywane do parkowania. Mieszkam przy Wybrzeżu w kwartale Pl. Słowiański, PL. Kościelny, Marynarzy, Wybrzeże. Stan tego" parkingu" wola o pomstę do nieba! Podobnie jest na parkingu po kinie Rybak.

Gość • Czwartek [01.09.2016, 21:46:42] • [IP: 178.238.249.***]

wszystkim radnym po domami i prezydentowi zrobic platne wyjscie z domu, platne oddychanie, platne s...nie, platne parkowanie pod wlasnym domem, lekko mówiąc to przegięcie, gdzie mamy parkowac ? jak niemcy na srodku ulicy zostawic awaryjne i isc na zakupy? opamietajcie sie ludzie to nie poznań czy warszawa !!

ixi • Czwartek [01.09.2016, 21:45:33] • [IP: 83.8.123.***]

jak oplaty za parking pojda na zwlaczanie komarow w calym swinoujsciu to sie zgadzam :)

Gość23 • Czwartek [01.09.2016, 21:45:00] • [IP: 88.156.234.***]

od oplat miejsc parkingowych nie przybedzie, budujcie parkingi!!

Gość • Czwartek [01.09.2016, 21:44:54] • [IP: 213.52.52.**]

P*lo ich...

Gość • Czwartek [01.09.2016, 21:41:36] • [IP: 62.69.254.***]

Hyba ich po... !

DD • Czwartek [01.09.2016, 21:40:38] • [IP: 92.42.113.***]

Czekam na to z utęsknieniem, mieszkam w centrum, często muszę robić trzy okrążenia, aby móc z samochodu wypakować zakupy. Takie strefy są na całym świecie i nikt nie robi z tego tragedii.

Lutek Narożniak • Czwartek [01.09.2016, 21:37:44] • [IP: 109.241.63.***]

Dawno pisałem, że w tym mieście robi się wszystko by mieszkańcom obrzydzić i utrudnić maksymalnie życie w tym miejscu!A to strefy parkowania, a to deptaki w centrum i nad morzem, a to woda, śmieci, ciągłe przerwy w dostawie prądu, święte krowy-szkopy, kolejki do promu też zróbcie płatne bo przecież stoją na drodze w lesie i na zakrętach.Ktoś chce opróżnić miasto z szarych obywateli, żeby niemce i cwane szychy z Polski się tu osiedliły!Pewnie Monte Carlo chcą tu zrobić dla swojaków, kozie bobki jedne!

Gość • Czwartek [01.09.2016, 21:35:33] • [IP: 89.78.169.**]

Popieram przy założeniu, że uzyskane z tego tytułu fundusze zostaną przeznaczone na remonty ulic np wojska polskiego? Albo na inny cel dla mieszkancow

Gość • Czwartek [01.09.2016, 21:33:32] • [IP: 92.42.118.**]

Jestem przeciw

Gość • Czwartek [01.09.2016, 21:30:47] • [IP: 192.168.1.***]

Do Gość • Czwartek [01.09.2016, 20:17:30] • [IP: 37.249.94.***]. ... fajnie jest używać szarych komórek. ... o ile się je ma. ... bo pod blokiem też będzie płatne (wedle tego chorego pomysłu) jeśli teren nie jest własnością spółdzielni lub jakieś wspólnoty mieszkaniowej. Prezydent chyba zaczyna się odgryzać za te wszystkie negatywne komentarze, bo to jest działanie przeciwko mieszkańcom Świnoujścia.

RP • Czwartek [01.09.2016, 21:25:19] • [IP: 80.245.178.**]

Niech będzie, ale z wyłączeniem ZSW.

Gość • Czwartek [01.09.2016, 21:23:59] • [IP: 46.76.162.**]

Ja też jestem na duże NIE

Gość • Czwartek [01.09.2016, 21:22:56] • [IP: 192.168.1.***]

Do Gość • Czwartek [01.09.2016, 20:03:17] • [IP: 94.254.226.**]. ... szrot to Ty gościu masz chyba w głowie... ale w sumie to chyba nawet i tego tam nie ma.

Gość • Czwartek [01.09.2016, 21:21:02] • [IP: 188.146.64.**]

Strefa bedzie do najbliszych wyborow, podziekujemy im.

Gość • Czwartek [01.09.2016, 21:17:17] • [IP: 80.245.179.***]

Oczywiście, że TAK. Wszyscy co parkują w centrum i na osiem godzin idą do pracy. Reszta chcąc coś załatwić na chwilę muszą szukać wolnego miejsca. Jestem Na TAK !!

Gość • Czwartek [01.09.2016, 21:16:23] • [IP: 80.245.186.***]

JAK NAJSZYBCIEJ PROSIMY O SZLABANY NA OSIEDLU SRODMIESCIE!!ZAUWAZAMY JUZ OD KILKU LAT, ZE WIELU KURACJUSZY ZOSTAWIA AUTA W DUZEJ ZATOCE SAMOCHODOWEJ PRZY UL.cHROBREGO ORAZ WEWNATRZ TEJ ULICY OD pzu DO bARU SLONECZNIK!1111ZOSTAWIA SIE AUTA I CALYMI RODZINAMI RUSZA NAD MORZE, A MIESZKANCY NIE MOGA NAWET NA MOMENT ZAPARKOWAC WY WYJAC Z AUTA NP. SWOJE ZAKUPY!!OD CZERWCA STOI MATIZ KOLORU ROZOWY METALIC Z REJESTRACJA DZIERZONIOWA DDZ I NIKT SIE TYM AUTEM NIE INTERESUJE!!PRZEZ OKNO AUTA WIDAC ZABAWKI DZIECIECE, MOZE AUTO ZOSTALO UKRADZIONE, A MOZE WLASCICIEL SIE UTOPIL, O CO CHODZI??!!NIEMOZLIWE BY PRZEZ 3 M-CE NIKT SIE TYM AUTEM NIE ZAINTERESOWAL!!OSIEDLE MUSI MIEC SZLABANY, GDYZ KIEROWCY Z OBCA REJESTRACJA PARKUJA NA TRAWNIKACH ORAZ POD KLATJAMI WEJSCIOWYMI, W TAKIEJ SYTUACJI NIE MOZE PODJECHAC KOROS, KARETKA, STRAZ POZARNA.CZEKAMY, KIEDY WYPROWADZA SIE BUDOWLANCY BY POD BALKONAMI WIEZOWCA NA PIASTOWSKIEJ PRZYGOTOWAC MIEJSCA POSTOJOWE DLA MIESZKANCOW TEGO BLOKU

Gość • Czwartek [01.09.2016, 21:15:04] • [IP: 57.66.78.*]

nie ma dramatu z tymi opłatami na poziomie podanym w artykule

Gość • Czwartek [01.09.2016, 21:10:52] • [IP: 80.245.181.***]

zdecydowanie na tak stac was na samochod bedzie was stac na parkingi

kris • Czwartek [01.09.2016, 21:06:22] • [IP: 80.245.180.***]

Mieszkam tu i płacę podatki na wszystko łącznie z dietami dla" ludzi", którzy wymyślają jak mnie okraść. Nie czekajmy na następne wybory wygońmy tych cwaniaków. Zróbmy referendum. A Pana Prezydenta z ponad 300 000 tyś zarobkami pogońmy pierwszego. Mamy do tego prawo!!

Gość • Czwartek [01.09.2016, 21:05:56] • [IP: 187.191.7.**]

Jestem zdecydowanie na TAK!!

Gość • Czwartek [01.09.2016, 21:04:29] • [IP: 62.69.254.***]

No chyba ich łeb piecze - od komarów pewnie. Pod urzędem miasta dużo miejsc do parkowania niech tam parkomaty stawiają

Gość • Czwartek [01.09.2016, 21:02:12] • [IP: 79.184.19.***]

Nie

Gość • Czwartek [01.09.2016, 21:01:56] • [IP: 92.42.116.**]

Postawić należy automaty poboru mandatów przy ulicy Zdrojowej w pobliżu znakow zakazu zatrzymywania pojazdow mechanicznych. Będzie kasa na remont chodników z kosteczek granitowych:)

ag. • Czwartek [01.09.2016, 21:00:55] • [IP: 83.7.137.***]

Do buraka że nie może zaparkować pod blokiem to niech twoi sąsiedni nie wynajmują mieszkania na wakacje a sami koczują na działce to będziesz miał gdzie zaparkować a ty na pewno im zazdrościsz i dlatego tak się pienisz może zrobić tak że każdy kto ma samochód powinien też płacić za miejsce postojowe tak jak ci co mają rezerwacje na lepszych osiedlach

Gość • Czwartek [01.09.2016, 20:56:12] • [IP: 88.156.234.**]

STANOWCZO NIE !! NIECH USUNĄ GRATY ZALEGAJĄCE TO BEDZIE WIECEJ MIEJSC !! DO ROBOTY !!

idiota świnoujski • Czwartek [01.09.2016, 20:54:56] • [IP: 83.21.62.***]

I brawo, tak trzymać p.Prezydencie i Świta ! A wy wszyscy co się burzycie ? Przecież to Wy wybraliście te" władzę" - to teraz płacz i płać ! P.S. Ciekawe co następne wymyślą ?! Może tak podatek od chodzenia po chodnikach ?

Gość • Czwartek [01.09.2016, 20:53:56] • [IP: 88.156.234.***]

chyba na promach. na odkomarzanie zbieraja. Wymienic prezydenta !!

Gość • Czwartek [01.09.2016, 20:50:56] • [IP: 80.245.183.***]

PANIE PREZYDENCIE W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI ZAMONTOWAŁ BYM PARKOMATY NA KAŻDYM POSTOJU TAXI. TAKSÓWKARZE PROWADZĄ TAKĄ SAMĄ DZIAŁALNOŚĆ HANDLOWO USŁUGOWĄ JAK I INNI DZIERŻAWCY KTÓRZY ZA 1M2 PŁACĄ OD 1000 DO 3000 TYŚ. ZŁ. CHCĘ NADMIENIĆ ZE ŻYJEMY W 21 WIEKU I W CYWILIZOWANYM ŚWIECIE NA TAKSÓWKĘ MOŻNA ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE TELEFONICZNE LUB W KORPORACJI A WRACAJĄC DO POSTOJÓW TAXI TO WIDAĆ W JAKI SPOSÓB SĄ OKUPOWANE W SZCZEGÓLNOŚCI PRZEZ EMERYTÓW KTÓRYM POSTÓJ SŁUŻY DO KONSUMPCJI POSIŁKU BES POŚREDNIO Z BAGAŻNIKA LUB W CELU ODESPANIA ZARWANEJ NOCY.

Gość • Czwartek [01.09.2016, 20:44:13] • [IP: 95.129.228.***]

Albo w całym miescie strefa płatna albo wcale. Dlaczego karać oplata tych którzy mieszkają wytyczonej strefie ? To jakiis paradoksalny pomysl! Dlaczego pod urzedem nie bedzie xstrefy ? Tez powinna byc !

Brawo Wy! • Czwartek [01.09.2016, 20:44:10] • [IP: 80.245.190.**]

Wszystko ok. Tylko niech te parkingi będą godne zaplacenia tego zika czy dwa za godz. Bo nap. Na placu rybaka i pod polo to jest jakaś masakra. Nie mówiąc już o stanie dróg w tym mieście Wojska Polskiego, usiana studzienkami Grunwaldzka i malowniczy odcinek od Nowokarsiborskiej do zjazdu na Wielkopolska. Brawo Wy;)

Gość • Czwartek [01.09.2016, 20:42:27] • [IP: 46.134.13.***]

nie rozumiem czemu całoroczna?? Czasem zimą czy wiosna gdy w całym mieście jest pusto jadę sobie do centrum i co ??

Marek • Czwartek [01.09.2016, 20:39:09] • [IP: 46.231.56.**]

Jestem za!

Gość • Czwartek [01.09.2016, 20:33:55] • [IP: 37.47.141.***]

I dobrze wam zasrańce ja na szczęście wyprowadziłem się z tego śmiesznego miasteczka

Gość • Czwartek [01.09.2016, 20:32:06] • [IP: 83.20.83.**]

Trzeba sprzedać autko i kupić rower, proste ?

Gość • Czwartek [01.09.2016, 20:18:22] • [IP: 62.69.251.**]

Jestem zdecydowanie na NIE!

Gość • Czwartek [01.09.2016, 20:17:30] • [IP: 37.249.94.***]

I bardzo dobrze! Najwyzszy juz czas. Mieszkam wzglednie blisko morza i pod blokiem nie mozna samochodu postawic bo talatajstwo z calej polski parkuje.

Gość • Czwartek [01.09.2016, 20:12:53] • [IP: 80.245.180.**]

Wreszcie będę mógł pojechać pod sklep.Zapłacę 50 gr za 15min. Tyle potrzeba czasu na zrobienie zakupu w centrum miasta. Kto będzie protestował: osoby które wręcz chorobliwie nie lubią władz miasta;następni to właściciele sklepów, zwykli pieniacze oraz osoby które zawsze idą pod tzw prąd..

Gość • Czwartek [01.09.2016, 20:08:31] • [IP: 178.238.246.***]

Obłędne decyzje w Świnoujściu. Jeszcze trochę i nastąpią odpowiednie rozliczenia Prezydenta i urzędników. W Warszawie już ROZLICZENIA rozpoczęto. Będzie wstyd. Czy w naszym mieście nie może być przyjemnie i NORMALNIE?

Gość • Czwartek [01.09.2016, 20:03:17] • [IP: 94.254.226.**]

Brawo! To co się wyrabia w mieście to kpina. Parkują szroty które wegetują i blokują miejsce w centrum.

Gość • Czwartek [01.09.2016, 20:02:44] • [IP: 95.129.226.**]

Oj będzie się działo. Walka o darmowe miejsca parkingowe tuż za strefą. Właśnie ta grupa mieszkańców dotkliwie odczuje powstanie strefy.

Gość • Czwartek [01.09.2016, 20:01:23] • [IP: 46.134.128.***]

Nowe oplaty w planie a komary gryza dalej. do czego potrzebna nam ta wladza?

Anna z Urzędu, 43, C • Czwartek [01.09.2016, 19:59:09] • [IP: 80.245.183.***]

Proponuje zrobić taką strefę ale w całym mieście a nie tylko w centrum, czy Państwo z Urzędu Miasta nie widzą ile pieniędzy się marnuje jak ograniczymy taką strefę tylko do centrum. Skandal. Całe miasto i wszystkie parkingi objąć strefą płatnego parkowania.

Gość • Czwartek [01.09.2016, 19:57:55] • [IP: 178.238.251.***]

Niech jeszcze postawią parkomaty przy cmentarzu!!Szczyt głupoty!!Brawo urzędasy!!Stanowczo za długo niektórzy są na swoich posadkach!!Nic a nic nie liczą się z mieszkańcami.WSTYD!! TO MAŁO NAPISANE!!

Gość • Czwartek [01.09.2016, 19:50:52] • [IP: 88.156.232.***]

Złodzieje, pod swoim urzędem niech sobie zrobią płatny parking

SBB • Czwartek [01.09.2016, 19:47:25] • [IP: 80.245.189.***]

ZAMKNĄĆ GRANICĘ W PIZDU WTEDY BĘDZIE MIEJSCA W BRUD I TYLE W TEMACIE DO TEGO WSZYSTKIEGO POSTAWIĆ MUR 7 METRA WYSOKI GRUBY NA DWA BO JUŻ NIEMOŻNA ZDZIERŻYĆ TEGO ZALEWU TYM GÓWNEM Z DDR PRZETERMINOWANE TOWARZYCHO WSZĘDZIE TEGO PEŁNO

Odyseusz • Czwartek [01.09.2016, 19:43:05] • [IP: 88.156.233.***]

Niech wprowadza ale to już będzie ich śpiew łabędzi

Gość • Czwartek [01.09.2016, 19:42:17] • [IP: 93.94.185.***]

Z magistraty chłopaki... To siusiaki :D

Gość • Czwartek [01.09.2016, 19:38:48] • [IP: 79.140.194.**]

W koncu, na calym Swiecie sie placi, tylko Swinoujscie jak za komuny darmowo.

Gość • Czwartek [01.09.2016, 19:37:51] • [IP: 10.196.182.**]

Kto wpadl na taki idiotyczny pomysl?Nie dosc ze jako mieszkaniec place podatki na to miasto to nie moge zaparkowac auta by isc na plaze, teraz wymyslili ten debilizm w miescie co ma wymiary 5 km2! Zgodze sie jak zrobia te strefe tez przy UM

Gość • Czwartek [01.09.2016, 19:37:33] • [IP: 89.0.197.**]

Wszyscy powinni placic bez wyjatku, turysci, Niemcy, a buractwo miejscowe podwojnie, zato ze takie oszolomy.

Gość • Czwartek [01.09.2016, 19:31:01] • [IP: 178.238.251.***]

Ten co to wymyslil niech szuka dobrego lekarza.

Gość • Czwartek [01.09.2016, 19:25:08] • [IP: 62.69.231.***]

kuźwa ręce opadają... tym miastem rządzą debile

Gość • Czwartek [01.09.2016, 19:24:01] • [IP: 94.254.225.***]

co to znaczy że mało miejsc więc trzeba płacić? jak jest mało miejsc to się buduje parkingi piętrowe d@bile jedne!! na promenadzie kasują jak za zboże że tylko niemca stać a i tak miejsc nie ma... myślenie ratusza to tylko jak pogorszyć a nie polepszyć warunki życia w tym i tak smutnym już mieście. prościej od razu niemcom oddać i tyle

Gość • Czwartek [01.09.2016, 19:22:38] • [IP: 93.94.188.***]

CO ten j...y żmur pier...i! Już spp nad morzem miało dać parkingi. I co? Gów.no. Tylko prywaciarz się pacie na tych opłatach. teraz myślicie że będzie inaczej?

Gość • Czwartek [01.09.2016, 19:20:53] • [IP: 93.94.184.***]

TAK TAK TAK 3 x TAK q wa tOWARZYSZE TAK i c_uj !!

Gość • Czwartek [01.09.2016, 19:19:23] • [IP: 62.69.229.**]

Sami się proszą! Przyjdzie nowa ekipa i zacznie ich rozliczać kryminalnie. Jak główny Bolek zarabia tyle pieniędzy, to jemu wszystko jedno, ale może wprowadzi odpłatność za parkingi wokół urzędu? Latem może być, ale od września do kwietnia w żadnym wypadku! Czas najwyższy wybrać inną ekipę rządzącą. Jeszcze 3, 4 lata temu Janusz cieszył się moim poparciem i poważaniem, ale palma mu odbiła i robi wolnoamerykankę.

Gość • Czwartek [01.09.2016, 19:15:11] • [IP: 37.248.163.**]

Bardzo dużo osób parkuje za muzeum i przeprawia się promem do pracy na Warszowie. Przecież przy promie prócz tych miejsc nie ma innych, neutralnych miejsc. Gdzie indziej się stanie, to marudzą tubylcy, że im się miejsce zabiera pod blokiem.

Gość • Czwartek [01.09.2016, 19:13:08] • [IP: 185.5.99.**]

Zamiast robić parkingi, to te q-rwiska zabetonowywują jakimiś szpetnymi betonowymi szkaradztwami w guście bezguścicy szkarady Michalskiej.

burek Jasionowski • Czwartek [01.09.2016, 19:04:31] • [IP: 94.254.239.*]

Ja chcę dzisiaj uskutecznić moją prywatę. Mam nadzieję, że pan Sławek R. mi to puści. NINA - GDZIE JESTEŚ?. NINA SŁONKO, DLACZEGO MILCZYSZ?. Odezwij się proooszę.

Gość • Czwartek [01.09.2016, 19:00:16] • [IP: 62.69.203.***]

Zamknąć przejście kołowe z Niemcami i będzie dużo miejsca.

Gość • Czwartek [01.09.2016, 18:59:40] • [IP: 95.129.228.***]

ZSW to jest Rejestracja Miasta Nie Podlega Opłacie

Edward • Czwartek [01.09.2016, 18:57:07] • [IP: 93.94.190.***]

W miejscu zamieszkania absolutnie nie powinno się płacić - może władze miasta pomyślą o parkingach przy wydawaniu zgody na budowę (duże bloki mieszkaniowe, apartamentowce, sklepy wielkopowierzchniowe) - zgoda na budowę pod warunkiem wybudowania garaży podziemnych !!

Gość • Czwartek [01.09.2016, 18:56:58] • [IP: 185.5.99.**]

Te ścierwa zawiązują sobie pętlę na szyję, a na bank z tym inteligentnym pomysłem wyskoczyła betonówa Michalska z motu komuno wróć.

Pan Andrzej • Czwartek [01.09.2016, 18:53:22] • [IP: 89.65.117.***]

Uważam, że to bardzo dobry pomysł, nieraz się spotkałem z sytuacją, gdzie mieszkaniec Świnoujścia nie mógł zaparkować obok swojego bloku, bo turyści zajęli miejsce. Roczna opłata 50zł nie jest koszmarna a rotacja miejsc parkingowych jest korzystniejsza dla mieszkańców, pozdrawiam.

Gość • Czwartek [01.09.2016, 18:52:57] • [IP: 37.8.215.**]

najpierw zróbcie parking a pozniej oplaty

Gość • Czwartek [01.09.2016, 18:51:07] • [IP: 37.47.190.**]

Nie nie zgadzam się masakra

Gość • Czwartek [01.09.2016, 18:50:31] • [IP: 93.94.184.***]

Gdzie jest taczka ?? Najprościej opłaty, a nie lepiej wprowadzić wymóg dla stawiających nowe budynki w miescie z lokalami usługowymi i mieszkaniami, obowiązkowe miejsca parkingowe. Czy to kara za posiadanie mieszkania w centrum miasta, a moze juz nie ma co sprzedać ??

Gość • Czwartek [01.09.2016, 18:50:26] • [IP: 80.245.183.***]

Tak Tak Tak:) Urzędnicy to najbardziej wartościowa klasa społeczna:)

Gość • Czwartek [01.09.2016, 18:49:35] • [IP: 185.5.99.**]

Urzędnicy chyba mają za dużo na koncie i w dupie, że automatycznie wyrażają chęć płacić dobrowolnie haracz...?

Gość • Czwartek [01.09.2016, 18:45:31] • [IP: 95.129.228.***]

Co to znaczy Centrum Swinoujscia czy Centrum Miasta

antyzawalidroga • Czwartek [01.09.2016, 18:43:54] • [IP: 62.69.203.**]

za kundle sie weźcie bez smyczy i szczajace wszedzie a nie za miejsca parkingowe ktorych nie potraficie zapewnic odpowiedniej ilosci. p

Gość • Czwartek [01.09.2016, 18:41:10] • [IP: 95.129.228.***]

A O Placu Mickiewicza zapomnieli Urzednicy

Gość • Czwartek [01.09.2016, 18:39:36] • [IP: 92.42.114.***]

Najłatwiej oszukać ograbić -- emerytów, rencistów i kierowców Gratuluję pomysłu!! ale to i tak nie poprawi sytuacji. Proponuje wprowadzić przez cały rok opłaty klimatyczne dla wszystkich mieszkańców. Bo to jest dopiero sposób żeby ograbić mieszkańców. Powodzenia.

Gość • Czwartek [01.09.2016, 18:39:10] • [IP: 164.127.72.***]

NIE

Gość • Czwartek [01.09.2016, 18:36:37] • [IP: 83.11.151.**]

bardzo dobrze pod warunkiem ze pierwsze pol godziny bedzie bezplatne

Gość • Czwartek [01.09.2016, 18:36:29] • [IP: 109.243.164.***]

Ja to się zgadzam, ale tylko pod jednym warunkiem aby dopisać plac przed i za urzędem miasta

Gość • Czwartek [01.09.2016, 18:21:15] • [IP: 80.245.190.***]

Zawsze się znajdzie jakaś dziura gdzie się zaparkuje gratis. Niech słoiki, pyrki i szkopy płacą. Tyle, że niech ta kasa zostanie w mieście. Drogi niech za to robią, bo dziurawe! Jak kogoś stać na mieszkanie na Platanie, to za parking zapłaci z uśmiechem na ustach uznając tą opłatę za grosze.

Oglądasz 1-231 z 231
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Uprzejmie informujemy, że w poniedziałek 7 i 8 października zmianie ulegają godziny otwarcia biura Karty Wyspiarza. Wszystkich chętnych do odbioru karty lub wypełnienia wniosku zapraszamy w godzinach od 8:00 – 14:00. ■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■ AKTUALIZACJA KOMUNIKATU: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świnoujściu potwierdził przydatność wody do spożycia z wodociągu „Granica-Wydrzany” na odcinku ul. Chrobrego obejmującym budynki przy ul. Chrobrego 19, 21, 26 i 28 ■