POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Piątek [26.08.2016, 13:35:54] • Świnoujście

Mieszkaniec: W Niemczech tego cyrku z parawanami nie ma! Tylko u nas trwa bitwa o miejsce na plaży!

Mieszkaniec: W Niemczech tego cyrku z parawanami nie ma! Tylko u nas trwa bitwa o miejsce na plaży!

fot. Czytelnik

Sezon letni zbliża się ku końcowi. Koniec sierpnia zaskoczył plażowiczów piękną pogodą. Świnoujska plaża przeżywa prawdziwe oblężenie turystów. Przy okazji wizyty na plaży nasz Czytelnik doszedł do ciekawych wniosków- Czy tylko polskie miejscowości nadmorskie opanowały parawany? Ostatnio byłem w Niemczech, tam tego cyrku z parawanami nie ma! U nas tzw. parawaning znacznie utrudnia przemieszczanie się po plaży, nie wspominając o tym, że w ich gąszczu gubią się dzieci. Pan Adam idzie nawet o krok dalej…- Plaża jest miejscem publicznym i nie może być zawłaszczana przez kogokolwiek! Moim zdaniem za zajęcie skrawka plaży powinno się kasować pieniądze jak na targowisku!- dodaje Pan Adam.

Jak widać na załączonym zdjęciu niemieckie plaże są wolne od parawanów. Nasi niemieccy sąsiedzi preferują kosze oraz namioty plażowe.

Według naszego Czytelnika, parawan ma przede wszystkim chronić przed wiatrem i sypiącym piaskiem, a nie być twierdzą nie do zdobycia.

Mieszkaniec: W Niemczech tego cyrku z parawanami nie ma! Tylko u nas trwa bitwa o miejsce na plaży!

fot. Czytelnik

Parawany powinno się stawiać maksymalnie z dwóch stron, a nie na cztery strony świata i tym sposobem robimy sobie swoją własną warownie! Czy ludziom naprawdę brakuje wyobraźni? Parawany blokują przejazd wszelkim służbom. Być może miasto powinno się pokusić o pobieranie opłat za zajęcie plaży- tak sprawę opisuje Pan Adam.

Przypomnijmy, że wojnę parawanom wypowiedział ostatnio burmistrz Darłowa, tam w przyszłym sezonie letnim półkilometrowy odcinek plaży będzie wolny od parawanów! W zamian za to, Darłówek chce zaproponować urlopowiczom bezpłatne parasole, leżaki oraz kosze plażowe.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 83, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-83 z 83

Gość • Sobota [27.08.2016, 19:37:21] • [IP: 80.245.188.**]

Trzeba dokładnie określić do czego służy parawan. Media też nie podchodzą do tematu racjonalnie. Parawan powinien być wtedy używany kiedy mamy do czynienia z silnym lub chłodnym wiatrem a na pewno nie do grodzenia swojego terytorium niezależnie od pogody. Tak, że parawan jest użyteczny i pożyteczny jak mamy chłodne lato. Ale fakt, zjawisko nieuzasadnionego rozkładania parawanów istnienie bo i też więcej się pojawiło myślących tylko o swojej wygodzie min takiej że za parawanem lepiej smakuje piwo i nikt nie podgląda ile się go pije. I to jest tak zwane prostactwo a według niektórych wręcz, , buractwo" Natomiast media mówiąc, że nie ma takiego zjawiska na plażach Europy południowej też dają popis swojej infantylności. Tam się ceni parasole chroniące przed silnym słońcem i tam jest pożądany wiaterek dający trochę ochłody więc po co komu tam parawany. Ale faktycznie u nas powinno się przeprowadzać akcję bardziej uświadamiającą kiedy należy używać parawany ale najprościej do drzeć, , łacha". obiektywnie u

Gość • Sobota [27.08.2016, 18:23:16] • [IP: 94.254.227.***]

SKS, fajnie że wróciłeś, bo już było nudno na tym portalu !

Gość • Sobota [27.08.2016, 17:57:47] • [IP: 92.42.113.***]

Największy parawan z betonu największa machloja w dziejach miasta które obiecywalo kupujacym apartamenty budowanie do 4 kondygnacji. ktore na zawsze zniszczyło niepowtarzalną urodę zatoki pomorskiej otwórzcie oczy zacznijmy działać przeciwko bezmyślność!

Gość • Sobota [27.08.2016, 17:52:58] • [IP: 92.42.113.***]

Parawany Was drażnią a beton wystający jako hotel wam nie wadzi

SKS • Sobota [27.08.2016, 16:18:37] • [IP: 77.88.191.**]

Przychodzi baba do lekarza: - Panie doktorze ciągle jestem wkurwiona, wszystko i wszyscy mnie wkurwiają, a najbardziej wkurwia mnie to, że wszystko mnie wkurwia, proszę mi pomoc! - Czy próbowała Pani w jakiś sposób się wyciszyć, uspokoić, np. spacery w lesie, parku wsród spiewu ptaków, spacerujac boso po trawie, kontakt z przyrodą bardzo pomaga... - E tam, Panie Doktorze - ptaki mnie wkurwiają, bo drą ryje, w trawie pełno robactwa, pajęczyny, gałęzie zaczepiają o ubranie, nie, nie, przyroda mnie wkurwia! - To może inny sposób, np. kąpiel w wannie pełnej piany z aromaterapią, przy nastrojowej muzyce? - E tam, Panie Doktorze, tego tez próbowałam piana mnie wkurwia, bo szczypie w oczy, muzyka mnie wkurwia, każda muzyka mnie wkurwia, ta nastrojowa najbardziej mnie wkurwia, a te olejki zapachowe, to dopiero wkurwiajace, kleją sie, lepią, plamią, nie, nie olejki najbardziej mnie wkurwiają! - No dobrze, to może sex? Jak wyglada Pani życie seksualne? - Sex !? A co to takiego? - Nie wie Pani co to sex!? No dobrze, zaraz Pani pokaże, proszę za parawan. Po chwili na parawanie lądują kolejne części garderoby: spodnie, spódnica, kitel, bluzka, biustonosz, majtki. Po kolejnej chwili słychać sapanie i wzdychania, wreszcie słychać głos kobiety: - Panie Doktorze, proszę się zdecydować? Wkłada Pan czy wyciąga, bo już mnie pan zaczyna wkurwiać!

Gość • Sobota [27.08.2016, 12:34:17] • [IP: 37.47.149.**]

Ludzie!!O co wam chodzi?Idąc na plażę wolę oglądać z dziećmi kolorowe parawany niż wiszące jajka jakiegoś starego niemca.. ..

Gość • Sobota [27.08.2016, 12:26:23] • [IP: 37.47.130.***]

Bo wszyscy niemcy siedzą u nas

Gość • Sobota [27.08.2016, 12:19:42] • [IP: 80.245.191.***]

Parawan, jak ktos slusznie zauwazyl ma chronic od wiatru, a nie utrudniac dojscie do wody i ograniczac swobode poruszania sie po plazy.Moda na" rezydencje"plazowe nie mija i rzeczywiscie jakos trzeba to uregulowac, zeby wszyscy mogli w miare normalnie funkcjonowac i korzystac z urokow plazowania.

Gość • Sobota [27.08.2016, 10:38:16] • [IP: 88.156.234.***]

Gość • Sobota [27.08.2016, 09:04:21] • [IP: 79.140.194.**] TY BURAKU, nie przeszkadzają mi parawany, ale tylko w granicach rozsądku.Czyli jak tego nie rozumiesz chodzi o takie co zajmują minimalną przestrzeń.

Gość • Sobota [27.08.2016, 10:35:51] • [IP: 88.156.234.***]

Mieszkaniec: W Niemczech tego cyrku z parawanami nie ma! Bo większość Niemców parawaning uprawia w Polsce ha ha.

Gość • Sobota [27.08.2016, 10:30:11] • [IP: 89.0.197.**]

Do 194...a Ty co rusaczek zabugowiec?

Gość • Sobota [27.08.2016, 09:38:12] • [IP: 89.229.72.***]

Właściciel plaży czyli miasto jest do dupy. Władze powinny przyjąć do wiadomości, ż e tu przyjeżdż głównie wieśniactwo, czli inteligentni inaczej, nie mylić z ocobami mieszkającymi na wsi. Współczsny wieśniak, mimo dyplomu wyższej uczelni, nadal jest chamem i musi mieć swoją miedzę. Zawłaszcza teren, nie obchodzą go inni, stąd bezszczelne, głośne zachowania. Pora opracować regulamin kąpieliska na nowo i chamstwo karać mandatami. Najwyżej obrażą si i więcej tu nie przyjadą. Będzie więcej miejsca dla normalnych ludzi.

Gość • Sobota [27.08.2016, 09:16:30] • [IP: 77.114.54.***]

Niemcy siedzą u nas, plaże są dlatego wolne

Gość • Sobota [27.08.2016, 09:04:21] • [IP: 79.140.194.**]

Niedługo to wam kuzwa słońce latem będzie przeszkadzało - banda baranów (polaczków)

Gość • Sobota [27.08.2016, 08:34:49] • [IP: 92.42.119.**]

Regulamin korzystania z plaży powinien być jasny i czytelny dla każdego tylko trzeba taki opracować i rozpowszechnić. Problem nie dotyczy tylko parawanów.Wrzaski ;wykopywanie dołów i pozostawianie ich ;plażowanie na przejściach ;śmiecenie. Ale kto ma tego pilnować!...spróbujcie ogłosić tsunami- przekonamy się jakim jesteśmy społeczeństwem ?

Gość • Sobota [27.08.2016, 07:29:20] • [IP: 92.42.119.***]

ludzie jaka prymitywność bije z was, kupa baranow beczących w bezsensownym celu !! co komu do tych parawanow ? opamiętajcie się !!jaki w tym problem ? żaden !!OSLE Z OSLICA !!każdy ma prawo do wypoczynku czy to z parawanem czy bez !!A TY JEDEN Z DRUGIM BECZACY W TYM CELU jedz do lasu i dupe w mrowisko wsadz TO POZBEDZIESZ SIE problemu !!

Gość • Sobota [27.08.2016, 07:24:48] • [IP: 94.254.224.***]

Dużo ludzi z parawanami u nas to Niemcy. Sam często chodzę z parawanem, małym parawanem dodajmy. Parawan ma chronić przed silnym wiatrem i piaskiem w oczach. Mie rozumiem ludzi, którzy tworzą parawanowe forty, często zmontowane z kilku mniejszych elementów. Ogólnie ludzie na plaży jacyś bardziej samolubni i dzicy się zrobili. Wcześniej z tym się nie spotkałem.

Gość • Sobota [27.08.2016, 03:02:25] • [IP: 62.69.229.**]

Kupujesz 12 tanich chińskich parawanów i już możesz wygrodzić kwadrat plaży o długości boku 3 parawany. Każdy zajmuje taki kwadrat lub większy i jest git!. Ale jak pójdę na plażę, to będę zrywać te durnoty na swojej drodze! Jak komuś przeszkadza piasek, to niech spada z plaży, przecież plaża to sam piasek! Jak komuś nie jest miły widok niemieckich cielsk (na plaży) to niech nie patrzy. Kiedyś parawany były ustawiane pojedynczo zasłaniając miejsce plażowania z kierunku wiatru, i to miało sens. Teraz za wygrodzenie plaży, tak jak pisali przedpiścy, powinno się płacić spore pieniądze.

Gość • Sobota [27.08.2016, 01:51:49] • [IP: 80.245.182.***]

W następnym sezonie będą rozstawiać namioty ogrodowe zamiast parawanow😀😀😀😀

Gość • Piątek [26.08.2016, 23:28:33] • [IP: 80.245.191.***]

W Niemczech nie ma problemu z parawanami i z kloszardami!!Dlaczego tam nie rezydują??Bezdomni??Pytanie za 100 punktów.Niech ktoś mi racjonalnie odpowie.Lekko zmieniam temat.Dlaczego bezdomni leżą na ławkach w centrum miasta, a nie tam, gdzie lepiej wyżebrzą!

miszczu • Piątek [26.08.2016, 22:53:43] • [IP: 80.245.188.**]

Nie są problemem parawany, ale to, co się wewnątrz nich dzieje - czasami dochodzi tam nawet do kopulacji, a to już jest nielegalne. Piesze patrole policyjne lub straży miejskiej powinny być na to wyczulone i przerywać takie zachowania lub karać mandatem po ich zakończeniu.

j • Piątek [26.08.2016, 22:23:47] • [IP: 188.146.128.***]

Możesz nasz plażowicz zainteresował się tym że na plaży pełno glonów smród i do wody nie można wejść a nie parawanami które były od lat mnie przeszkadzają kosze które zajmują pół plaży

Gość • Piątek [26.08.2016, 22:17:25] • [IP: 94.254.235.**]

Do [IP: 80.245.178.***] Napisałam jestem ze Świnoujścia, a nie byłam.Proszę czytać ze zrozumieniem.Komentarz mogłam napisać z zupełnie innego miejsca na świecie.

Gość • Piątek [26.08.2016, 22:17:04] • [IP: 37.8.215.***]

Parawany wam przeszkadzają ale psy i ich kupy pewnie was narkotyzuja.

Gość • Piątek [26.08.2016, 22:11:09] • [IP: 80.245.189.**]

powinien być zakaz rozkładania parawanów !!

Gość • Piątek [26.08.2016, 21:42:09] • [IP: 62.69.203.***]

Opryskiwacz ogrodniczy, rozpalka do grila i szybko sie wyniosa z parawanami.

Gość • Piątek [26.08.2016, 21:31:05] • [IP: 80.245.180.***]

mamy najszerszą plaze to i na parawany nas stać!!

Gość • Piątek [26.08.2016, 21:08:52] • [IP: 93.94.187.***]

Jest wiele miejsca na naszej plaży. Za parawanem piaskiem nie sypie. Nie szukajcie dziury w całym. Nie macie innych problemów. Cieszcie się a nie narzekajcie.

Gość • Piątek [26.08.2016, 20:33:48] • [IP: 88.156.232.***]

Znam naszą plaźę od dzieciństwa bo jestem stąd. Pamiętam ją piękną z otwartym widokiem na morze i z ludźmi w swoich małych skupiska ale nie ogrodzonym. Parawany były tylko wtedy gdy naprawdę wiało. Dzisiaj po raz kolejny zamówiłam się widokiem naszej plaźę i faktem, źe nie mogę cieszyć się widokiem morza bo wokół parawany i ludzie przy 30 stopniach w cieniu osłabiają się od ciepłego wiatru. Szkoda naszej plaźę bo traci swój urok a parawaniarze nawet tego nie rozumieją i przędą swoje idiotyczne argumenty

Gość • Piątek [26.08.2016, 20:33:15] • [IP: 83.20.255.***]

Nie wiem od którego miejsca zaczyna się niemiecka plaża ale ja tam widze parawany

Gość • Piątek [26.08.2016, 20:31:41] • [IP: 83.20.255.***]

Ciekawe czy pan Adam byłby chętny placić za miejsce na plaży nawet bez parawanu gratuluje głupoty

AGENDA 21 • Piątek [26.08.2016, 20:13:16] • [IP: 80.245.178.***]

AD :IP: 94.254.235.**] MOŻE BYŁAŚ ZE ŚWINOUJŚCIA ? BO IP MASZ Z KOSMOSU I ŚCIEMNIASZ Z TYM ŚWINOUJŚCIEM

Gość • Piątek [26.08.2016, 19:37:17] • [IP: 94.254.235.**]

Jestem ze Świnoujścia. W lipcu trafił mi się wolny słoneczny dzień Wybrałam się z dzieckiem na plażę. I co zastaję?? Chcę iść przy wodzie aby znaleźć miejsce. O zgrozo nie mogę dojść do wody (parawan przy parawanie) Jakoś mi się udaje, doszłam do wody, idę dalej szukam miejsca nad wodą na 2 ręczniki.Chcę widzieć swoje dziecko jak bawi się na brzegu (nie koniecznie stojąc}.Szłam w stronę Niemiec już na niestrzeżonej znalazłam kawałeczek, między rozległymi parawanami. Co się okazało. Położyłam się szanownym (mającym swój parawanowy rejon) na drodze z parawanu do brzegu na plac zabaw ich dzieci. Zaczęli mi złośliwie chodzić po ręcznikach bo zajęłam im ich drogę!!Za chwilę w tę małą szczelinę wcisnął się kolejny parawan (mi przed nosem) zakrywając mi całkowicie widok na dziecko i szanownym turystom ich drogę. Cóż, Poległam W sezonie nie pójdę już na MOJĄ plażę!! Turyści jak terroryści.

Gość • Piątek [26.08.2016, 19:30:21] • [IP: 95.91.227.***]

W Niemczech tego cyrku z parawanami nie ma!. ...bo tam mieszkaja normalni...a nie buraki.

Gość • Piątek [26.08.2016, 19:21:20] • [IP: 83.11.66.**]

PO CO IM WOJNA O PARAWANY PRZECIEŻ SZKOPY NIE POTRZEBUJĄ ONI ŁAŻĄ I OPALAJĄ SIĘ NA GOLASA.IM PRZYDAŁY BY SIĘ ŻELAZKA BO AŻ OBRZYDLIWIE SIĘ NANICH PATRZEC I WSTYD PRZED DZIECMI

Gośćrico • Piątek [26.08.2016, 19:18:52] • [IP: 83.20.72.**]

jak w Niemczech nie ma cyrku z parawanami to naco taki gość czeka idz do niemiec granice otwarte nikt nie zatrzymuje na granicach o dziwo tylko ze więcej niemcow tu przybywa niż polakow. a tak nawiasem co to kogo obchodzi czy mam parasol czy parawan a może kocy czy recznikow tez za chwile nie będzie można, paranoja brak zajecia, totalna bzdura ijuz. ...

Gość • Piątek [26.08.2016, 19:18:20] • [IP: 37.47.129.***]

Precz z parawanami !! chcesz prywatności to leż sobie w ogrodzie albo na balkonie, plaża jest publiczna i dostępna dla każdego, w parku miejski też byś sobie rozstawił żeby mieć więcej prywatności ?? jakoś mi się nie wydaje. Edward Hall pisał w swojej przełomowej pracy na temat proksemiki (percepcji psychologicznej przestrzeni) z lat 60 tych że pewne zamiłowanie do zamkniętych przestrzeni i ograniczania w ten sposób potencjalnych interakcji jest warunkowane w dużej mierze kulturowo, i to raczej kultury zamknięte o dużej spójności społecznej musiały tworzyć takie bariery, głownie dlatego że w małych społecznościach wieści roznosiły się szybko i trzeba było jednak coś ukrywać, w społecznościach miejskich to nikogo nie interesowało i nie trzeba było się kryć za miliardami firanek i płotów ze sztachetami, widać to dobrze w USA gdzie często nie ma płotów przed domem

Gość • Piątek [26.08.2016, 19:01:38] • [IP: 93.94.190.**]

parawany chronią od wiatru, gdy go nie ma nie mają sensu, chyba że ktoś lubi kisić się w 30 stpniowym upale. Ludzie (prawdopodobnie ze wsi) jednak dalej grodzą bo tak są nauczeni z dziada, pradziada żeby sąsiad nie zaorał, żeby zwierzę nie weszło w szkodę. Zostawcie Januszów w spokoju

Gość • Piątek [26.08.2016, 18:59:29] • [IP: 92.42.116.**]

W Niemczech jest inny cyrk. Cyrk propagandowy.

Gość • Piątek [26.08.2016, 18:30:29] • [IP: 178.238.247.**]

zgadzam sie!teraz jedna rodzina ma 3 parawany, wyznacza sobie teren jak geodezja.kiedys uzywano 1parawana zgodnie z jego przeznaczeniem.obecnie parawany sluza jako ploty.PIERWSZE zdjecie przedstawia plaze u niemcow---dlatego widac tylko 3 parawany(na marginesie polskie)

Gość • Piątek [26.08.2016, 18:28:26] • [IP: 213.205.194.***]

Polecam dzisiejszy felieton Rafala Ziemkiewicza na Interii gdzie tez jest o parawanach i pietnowaniu, faszerowaniu wstydem za to niby jacy jestesmy niby obciachowi. Lubie parawany nad polskim morzem a i cyrk za dawnych czasow tez byl fajny :)

AGENDA 21 • Piątek [26.08.2016, 18:16:17] • [IP: 80.245.178.***]

GDYBY MIESZKANIEC NIEMIEC RACZYŁ ZAJRZEĆ DO ŚWINOUJŚCIA, TOBY ZOBACZYŁ, ŻE NA ŚWINOUJSKIEJ PLAŻY JEST MIEJSCE DLA KAŻDEGO Z PARAWANEM. PROBLEM TEN DOTYCZY GŁÓWNIE MIEJSCOWOŚCI Z MAŁYMI WĄSKIMI, SYFICZNYMI KAMIENNO-GRUZOWYMI PLAŻAMI POD KLIFAMI. POBUDOWANO TAM DUŻE HOTELE I PENSJONATY, WIĘC W MIEJSCOWOŚCIACH TYCH TRWA WALKA MIĘDZY HOTELARZAMI, A LUDŹMI NA WCZASACH KWATERUJĄCYCH W DOMKACH JEDNORODZINNYCH. U NAS LUDZIE Z MAŁYMI DZIEĆMI ROZBIJAJĄ SIĘ CZĘSTO PRZY SAMEJ WODZIE, ALE ZAWSZE JEST DOSYĆ MIEJSCA, ABY PRZEJŚĆ WZDŁUŻ I W POPRZEK PLAŻY. NIE TYLKO JEST PRZEJŚCIE, ALE RÓWNIEŻ PRZEJAZD DAL WÓZKÓW AKUMULATOROWYCH Z LODAMI KAWĄ I INNYMI FRYKASAMI. TRZEBA PRZYJECHAĆ POPATRZEĆ, A NIE WCISKAĆ LUDZIOM BZDETY FARMAZONY I INNE PIER.OŁY. NIEMCY TO ISLAMISTYCZNY BURDEL I WZORCÓW STAMTĄD CZERPAĆ NIE BĘDZIEMY. NASZE PARAWANOWE TRADYCJE BĘDZIEMY NADAL KULTYWOWAĆ.

Gość • Piątek [26.08.2016, 17:50:12] • [IP: 92.42.119.***]

to już sa jakies jaja !!komu przeszkadza parawan ? chyba temu co go nie ma, od lat parawan jest czescia plazowanaia, glownie z powodu wiatru jaki często jest nad morzem, wszedzie jak idziesz kolorowo i w niczym to nie przeszkadza, widać ze to sprawia tez jakas przyjemność w plazowaniu ze jeden drugiemu nie zaglada w gardlo i i ma skrawek imtymnosci wśród tylu plazowiczow...ale tak to już jest na tym swiecie ze barany zaczely zabierać glos, beczac bezsensownie...bebebebebe

Gość • Piątek [26.08.2016, 17:48:01] • [IP: 95.129.226.**]

Ten czytelnik to chyba emeryt i do tego ślepy. Ja na zdjęciu naliczyłem 4 parawany. A wiklinowe baraki nie zajmują miejsca na plaży? Może czytelnikowi przeszkadza, że pieniędzy nie może doić z plażowiczów?

Gość • Piątek [26.08.2016, 17:40:46] • [IP: 92.42.114.*]

Problemem nie są parawany, tylko egoizm ludzi którzy stawiają ich kilka i odgradzają sobie spory kawałek plaży tylko dla siebie.

Gość • Piątek [26.08.2016, 17:38:08] • [IP: 206.190.158.**]

W tym roku się to trochę uspokoiło i parawanów nie było znowu tak wiele. Nalegam jednak, by były informacje o pozostawieniu wydzielonego pasa przy brzegu przez całą długość plaży dla karetek, czy pojazdów ratowników bez jakiegokolwiek zastawienia, rozkopywania i robienia innych przeszkód. Ułatwia to poruszanie się i pieszym, a i dzieciaki mają gdzie piłkę poturlać.

Gość • Piątek [26.08.2016, 17:33:56] • [IP: 71.193.211.***]

Plaza jest PUBLICZNA!!-do wszystkich OSIOLKOW-postaw sobie parawan w swoim ogrodku!!

Gość • Piątek [26.08.2016, 17:27:00] • [IP: 95.40.63.**]

takie zeczy w miedzyzdrojach, , , u nas plaza duza i starczy miejsca dla kazdego

Gość • Piątek [26.08.2016, 17:17:43] • [IP: 2.108.233.***]

wprowadzic zakaz i po problemie

Gość • Piątek [26.08.2016, 17:12:28] • [IP: 62.143.154.***]

a moze to inny sort...sie tam przeniosl...chyby ja..

Gość • Piątek [26.08.2016, 17:01:34] • [IP: 37.47.139.**]

a co w tym dziwnego, kazdy stary gebels na wczasy wpada do taniej polski zeby mogl poczuc sie panem bo gebelsowie go na to nie stac

Gość • Piątek [26.08.2016, 16:35:48] • [IP: 92.42.114.***]

czytelnik sam doszedł do wniosku ze parawan słuzy do przed wiatrem i piaskiem a nie twierdzą do zdobycia, a co czytelnik chce zdobyć??ręcznik albo koc osłoniętego plażowicza??Jak wieje z czterech stron to się tak osłaniaja. A gówno w dupie nie przeszkadza??

Gość • Piątek [26.08.2016, 16:28:57] • [IP: 92.252.89.***]

Taaaa, tylko że koszt kosza w Śwince 50PLN albo 13€ a w Bansin 8€ od dnia. Tak było przynajmniej 3 tygodnie temu. Ot polityka...

Alicja • Piątek [26.08.2016, 16:10:10] • [IP: 92.42.114.***]

Śmieszni plażowicze chyba za dużo słońca wam na głowę pada. Jeszcze o takich głupkach nie słyszałam żeby parawan mu przeszkadzał na plaży. Ogłaszam konkurs na największą głupotę lata 2016. Na razie parawany są w czołówce. Czekam na dalsze zgłoszenia. Durni plażowicze do dzieła.

Gość • Piątek [26.08.2016, 16:09:35] • [IP: 80.245.180.***]

zdjęcie nie z naszej plaży!! hehe

Gość • Piątek [26.08.2016, 15:44:55] • [IP: 178.238.249.**]

Obserwuję naszą plażę przez cały sezon i zbytniego natłoku parawanów u nas nie było. Plaża szeroka, dla każdego miajsca wystarczy. Niemcy mają pieniądze, to wylegują się w koszach.

Gość • Piątek [26.08.2016, 15:36:32] • [IP: 77.254.77.***]

3 parawany widzę na zdjęciu !!

ryynio • Piątek [26.08.2016, 15:31:50] • [IP: 83.250.225.***]

w Dziwnowie zrobiono zakaz parawaningu, najlepiej wydzielic miejsce dla parawaniarzy, tak jak dla psów jest miejsce, na publicznej plazy nie szuka sie prywatnosci albo niech miasto pobiera opłaty, od metra parawanu 10-20zł

Gość • Piątek [26.08.2016, 15:30:03] • [IP: 80.245.188.***]

Jeśli mieszkańcowi tak się podobają Niemcy to niech się tam wyprowadzi. Idealny kraj dla donosicieli.

Gość • Piątek [26.08.2016, 15:27:55] • [IP: 93.94.186.***]

Może i leżaki zaczną wam przeszkadzać, koce i materace -stroje kąpielowe tez ściągać bo za dużo miejsca w nich zajmujecie - paranoja. Ja pójdę na plaże jak to siebrane niezadowolone towarzystwo wyjedzie i nikomu nie będzie przeszkadzać mój parawan, który chroni mnie od fruwającego z wiatrem piasku.

Gość • Piątek [26.08.2016, 15:23:01] • [IP: 37.248.161.***]

Polak ma okopywanie w genach. Nasi przodkowie byli napadani przez obce wojska i musieli się okopywać. Wiec macie rozwiązanie. Polak zawsze gotowy by się o kopać

Gość • Piątek [26.08.2016, 15:22:36] • [IP: 93.94.186.***]

No i co ma swój grajdołek odsłonięty od innych i komu to przeszkadza.Za dużo się tego najechało i są problemy. Kiedyś nikomu nie przeszkadzały parawany, dziś są kością niezgody. Oj ludziska ludziska sami sobie problemy stwarzacie.

Gość • Piątek [26.08.2016, 15:19:59] • [IP: 62.69.231.***]

Bez przesady drogi Panie, bez przesady...

Gość • Piątek [26.08.2016, 15:19:50] • [IP: 188.146.42.***]

tubylcom wszystko przeszkadza dziki was zjedza i bedzie spokoj

Gość • Piątek [26.08.2016, 15:16:22] • [IP: 95.129.224.***]

W Niemczech na tej plaży jest o kilkaset razy !! mniej plażowiczów więc co tu porównywać...

Gość • Piątek [26.08.2016, 15:13:08] • [IP: 62.50.170.**]

Świnoujscie.Tu jest Polska.Wprowadzic oplaty dla nich klimatyczne, to juz tak nie beda chetni dupska grzac nad Polskim pieknym morzem.

Gość • Piątek [26.08.2016, 15:11:39] • [IP: 46.215.71.***]

Wiedziałem że są poyebani ludzie, ale nie wiedziałem że jest ich aż tylu.

Gość • Piątek [26.08.2016, 14:59:21] • [IP: 62.69.254.***]

Gość ciągnie po prostu dru..a z tymi parawanami, miejsca wolnego do plażowania od groma a ten się przypier...l nie wiadomo do czego, jakiś celebryta czy CO

jat • Piątek [26.08.2016, 14:58:21] • [IP: 31.0.36.***]

Mamy tak szeroką plażę że cyba to wymyślony problem.

Gość • Piątek [26.08.2016, 14:51:55] • [IP: 91.226.50.**]

Gość Uprzejmy 2.0- dobrze ze pan/pani stawia parawan - od takiego kogoś - chamskiego i bezczelnego lepiej z daleka. I gratuluję dobrego samopoczucia bo rozumiem ze sylwetka i uroda Apolla/Wenus no i oczywiście nigdy to się nie zmieni!

Gość • Piątek [26.08.2016, 14:33:35] • [IP: 213.156.118.***]

1. Dzieciaki sypią piach w górę, wiatr przenosi go dalej, a rodzice kleją głupa że nic nie widzą. 2. Niemieckie ale i Polskie parowozy z plaży robią MEGA popielniczkę. 3. Po plaży przetaczają się HIPOPOTAMY, dotyczy to głównie tych zza Odry. Obwód uda mają taki, jaki ma moja małżonka w pasie. Gdyby komu do głowy przyszło krytykować mnie, to przypomnę tylko że ich dziadowie w obozach problem otyłości rozwiązali. Więc można. Dlatego parawany minimalizują problemy opisane w punktach 1, 2, 3. Niestety ale Niemieccy turyści to PROSTACY. Dobrze że w Świnoujściu cześć restauracji i domów turystycznych ma w reklamie" DEUTSCHE LOCAL" (np. na Orkana), brakuje tylko NUR.

Gość • Piątek [26.08.2016, 14:28:45] • [IP: 31.0.36.***]

Na foto widzę dużo parawanów A ten" mieszkaniec" zapłaci za swoje koce i ręczniki rozłożone na plaży?

Gość • Piątek [26.08.2016, 14:24:45] • [IP: 80.245.189.***]

zamiast parawanów ustawiają namioty, to też zajmuje miejsce i zasłania

Gość Uprzejmy 2.0 • Piątek [26.08.2016, 14:13:11] • [IP: 92.42.116.**]

a moze jeden z dugiem nie chce byc zmuszony do widoku obtluszczonych grubych wstretnych cielsk w rozstepach i celulitem?? chodze na plaze dla przyjemnosci goracy piasek sloneczna pogoda morza szum piekne krajobrazy a nie grube swinie ktore odbieraja mi przyjemnosc z plazowania a parawan ma mnie oddzielac od tych z ktorymi nie chce byc kojarzony nie odgradzam sie od slonca czy piasku a od tych ktorzy mi sie nie podobaja i mam do tego pelne prawo a jak ci sie nie podoba moj parawan to zawsze mozesz isc sobie do niemiec!! miejsce parawanu jest na plazy a miejsce swin prosiakow tucznikow i knorow jest w chlewie!!

Gość • Piątek [26.08.2016, 14:08:00] • [IP: 95.41.113.***]

Blaszane garaże, parawany na plaży - polski klimat. Taki wniosek z opisów w tym portalu.

Gość • Piątek [26.08.2016, 14:05:54] • [IP: 37.8.215.***]

W Niemczech trzeba płacić opłatę kurtaxe od pierwszego dnia pobytu, dlatego wolą iść do nas za darmo

Jarząbek 😀😀😀😀 • Piątek [26.08.2016, 14:02:15] • [IP: 94.254.227.***]

😀😀😀😀 KRAJ PIĘKNY TYLKO LUDZIE CH...E TROCHĘ TOLERANCJI I KULTURY A WSZYSTKO BĘDZIE DOBRZE 😀😀😀😀

Gość • Piątek [26.08.2016, 13:52:17] • [IP: 37.47.139.**]

Tyle że ani na zdjęciu pierwszym ani na drugim nie są to plaże w Świnoujściu czy w Niemczech przy granicy ze Świnoujściem !! Odnośnie parawaningu trzeba zakazać stawiania parawanow więcej niż z dwuch stron !! Bo chamstwo przyjezdnych którzy prywatyzuja plaże jest potworne !!

Gość • Piątek [26.08.2016, 13:50:25] • [IP: 95.129.227.***]

mieszkaniec zapomniał ze wszyscy niemcy są u nas na plaży bo tu kupi loda za 5 zł a nie 5 euro

Gość • Piątek [26.08.2016, 13:47:52] • [IP: 37.248.166.***]

Zgadzam sie

Gość • Piątek [26.08.2016, 13:43:19] • [IP: 95.129.224.***]

jak na zdjeciu jest 5 osob na 100 metrow plazy to sie nie ma co dziwic. Na drugim zdjeciu gdzie jest wiecej osob juz jest troche parawanów

Gość • Piątek [26.08.2016, 13:43:04] • [IP: 188.146.66.**]

Tylko ciekawe czemu tam ta plaża jest taka pusta. Hmmm mm bo są na polskiej plaży. Gdyby było tam tyle ludzi co tutaj te kosze tez by zajęły tyle miejsca i tez by było głośno i każdemu by to przeszkadzało.

Gość • Piątek [26.08.2016, 13:39:42] • [IP: 92.42.112.**]

Bo Niemcy przychodzą na naszą plażę z parawanami 😜

Oglądasz 1-83 z 83
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Uprzejmie informujemy, że w poniedziałek 7 i 8 października zmianie ulegają godziny otwarcia biura Karty Wyspiarza. Wszystkich chętnych do odbioru karty lub wypełnienia wniosku zapraszamy w godzinach od 8:00 – 14:00. ■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■ AKTUALIZACJA KOMUNIKATU: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świnoujściu potwierdził przydatność wody do spożycia z wodociągu „Granica-Wydrzany” na odcinku ul. Chrobrego obejmującym budynki przy ul. Chrobrego 19, 21, 26 i 28 ■