POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Poniedziałek [17.03.2008, 11:48:47] • Świnoujście

Problemowy deptak

Problemowy deptak

Deptak - ulica Boh. Września (fot. Sławomir Ryfczyński )

Handlowcy, którzy pracują na deptaku mają coraz mniej klientów. Powód – nie można tu dojechać, ani zaparkować auta. Mijają już dwa lata od kiedy powstał deptak, a całość kwartału nie jest właściwie zagospodarowana. Handlowcy zwracali się do władz aby deptak zamienić w pieszo - jezdnię z możliwością parkowania (np. do 30 minut). Zastępca prezydenta Andrzej Szczodry, który już raz spotkał się z handlowcami, obecnie rozmawiać nie chce. A problem sam się raczej nie rozwiąże.

Deptak w centrum miasta wzbudza coraz większe kontrowersje. Część handlowców chciałaby – przynajmniej w ograniczonym zakresie – powrotu samochodów na ul. Bohaterów Września. W zamyśle władz, deptak wzdłuż ulic Bohaterów Września i Monte Cassino miał być wizytówką centrum miasta. Miejscem pełnym atrakcji, odwiedzanym chętnie przez mieszkańców. Jego powstanie miało stać się także magnesem, który przyciągnąłby wczasowiczów z dzielnicy nadmorskiej do śródmieścia.

Nie mogą dojechać i zaparkować

Handlowcy podkreślają jednak, że nic takiego nie ma miejsca. A co gorsza także miejscowi klienci unikają tego miejsca. Większość naszych rozmówców uważa, że klientów zniechęca brak możliwości dojazdu samochodem pod sam sklep. Przekonana o tym jest m.in. Pani Halina Kuczmarska – Sisler, która od 14 lat dzierżawi sklep "Szeherezada".
- Jestem za tym, co było tu wcześniej. Należy wpuścić tu samochody! – przekonuje. - Inaczej handel nie ma tu w ogóle sensu, bo dzisiaj klient jest wygodny. Chce podjechać pod sam sklep.

Nikt nie chce inwestować

Nie tylko ona uważa, że całkowite wyłączenie ulicy z ruchu było błędem. Agata Karpowicz z salonu "Tiffany" tłumaczy, że budowa deptaka nie była dobrze, całościowo przemyślana. Nie przygotowano zaplecza na parkingi. Remont ulicy się przeciągał, co spowodowało, że handlowcom drastycznie spadły zarobki. A dzierżawy trzeba przecież płacić te same.

- Deptak nie spełni swojego zadania w takim kształcie jak jest obecnie – mówi Pani Agata. – Nawet najpiękniejsza mozaika z kostek i polbruku nie przyciągnie gości. Brakuje na przykład lokali gastronomicznych, które latem wystawiłyby stoliki z parasolami na sam deptak.

Do tego jednak też potrzebna jest infrastruktura. Nie dziwi więc, że wzdłuż Bohaterów Września nie usadowiła się żadna restauracja. Chociaż na całym świecie w takie miejsca opanowane są przez branżę gastronomiczno - rozrywkową.

- Nikt nie chce inwestować w miejsce, które jest źle przygotowane, gdzie nie ma ruchu - mówią załamani handlowcy. - Deptak umiera…

Tylko jeden parking

Deptak zorganizowano wzdłuż ulic o tradycji handlowo – usługowej i obydwie branże na tym tracą.

- Zrobili parking za kamienicami – mówi jeden z handlowców. - Ale to nie wystarcza. Miejsce jest małe, stawiają tam auta i mieszkańcy okolicznych bloków i klienci sklepu spożywczego. Poza tym turyści nie wiedzą, że w ogóle jest parking. Jest nieoznaczony.

- Nie ma parkingu za sklepem Optimus – dodaje inny z handlowców. – Za Cechem jest ten tymczasowy parking, gdzie nie można dojechać od placu Wolności, bo zagrodzili przejazd. Poza tym tam jest błoto, kałuże. Wielkie dziury. To nie jest parking dla klientów!

Handlowcy uważają więc, że do czasu rozwiązania problemu w sposób całościowy, powinno się przywrócić ruch na ulicy.

Prezydent nie chce rozmawiać!

Ostatnio wśród handlowców zrodziła się koncepcja by zwrócić się do urzędu miasta o zalegalizowanie – choćby w ograniczonym zakresie – dojazdu. Najtrudniej będzie tu o jednomyślność. Tym bardziej, że władze nie chcą rozmawiać. Zastępca prezydenta miasta - Andrzej Szczodry uznał najwyraźniej, że nie ma o czym?
Ale czy na pewno pan prezydent Szczodry wie, iż mały deptak i z brakiem uporządkowania całego terenu ma sens? Tu niestety brakuje czegoś, co zadowoli handlowców i dlatego walczą o lepsze życie.


komentarzy: 123, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-123 z 123

Gość • Wtorek [25.03.2008, 23:02:52] • [IP: 92.42.117.***]

jestem mieszkanką ul. Boh. Września uważam iż od chwili uruchomienia deptaku jest o wiele ciszej i mieszka się przyjemniej nie mówię o sezonie gdyż wtedy jest gwarno i bardzo głośno jak pod oknami pije się piwo lecą zapachy do mieszkania a młodzież wychodząca późno w nocy z cechu zakłoca spokój a my przecież wstajemy o 6 rano do pracy i musimy być też wypoczęci o tym nikt nie pomyśli handlowcy myślą tylko o sobie ażeby tylko kasę zbić a cóż to mieszkańców obchodzi ? Oni w swoim domu mają spokój a tu do swoich lokali wjechali by nawet samochodami, niech się ruszą i przejdą 10 m to tylko dla ich zdrowia a parking mają na zapleczu. Niech się pomartwią o dobry towar i wystąpią z jakimiś promocjami i wyprzedażami jak jest w innych krajach tam za pół darmo można w sezonch obkupić się nie mało? Wiekszość naszego miasta to stali mieszkńcy, od wielu lat młodzi wyjeżdżają za chlebem do innych krjów to skąd emeryci mają mieć takie dochody żeby stać ich było na zakupy cotygodniowe w Waszych sklepach.

Gość • Niedziela [23.03.2008, 13:12:25] • [IP: 79.163.209.***]

a po co niszczyć deptak i pozwalać tam wjeżdżać wszystkim, wystarczy że juz za Stodołą powstał duży parking a ludzie i tak muszą zaparkować na siłę na Monte Cassino by mieć bliżej do samochodu. Jesli ktoś chce podjechać do samego sklepu to niech jedzie do szczecina

Gość • Piątek [21.03.2008, 10:14:43] • [IP: 80.245.189.***]

NIech zbuduja wielki parking na miejscu bylego kina" Rybak" . Dwu pietrowy parking zalatwil by sprawe

MOZEJ 8 • Piątek [21.03.2008, 07:05:09] • [IP: 80.245.176.***]

TRZEBA ZAPLACIC ANDRZEJOWI TAKI SKROMNY PODAREK ILE ON TAM MOZE CHCIEC ZE 2 STOWKI NO MOZE 4

Gośćz BW • Czwartek [20.03.2008, 19:33:51] • [IP: 80.245.182.***]

Owszem, w Galaxy nie ma ruchu samochodowego za to ma olbrzymi parking podziemny oraz tuż obok znajduje sie parking piętrowy.

Gość • Czwartek [20.03.2008, 19:31:38] • [IP: 217.97.193.**]

Problem deptaka polega na tym, że sklepy oferują mało ciekawy towar. Oferta skierowana jest przede wszystkim do młodzieży lub ludzi bogatych. Brakuje markowych sklepów z towarami w przeciętnych cenach. W Galaxy przecież nie ma ruchu samochodowego, a ludzi tłumy. Dlaczego?

enoo • Czwartek [20.03.2008, 07:42:01] • [IP: 80.245.176.***]

Gość do enoo • Środa [19.03.2008, 08:06] • [IP: 83.21.14.*] SKORO były prezydent możejko był taki dobry, obiecywał tunel aby to właśnie jego ludzie wybrali na prezia, powiedz mi GOśCIU czemu w tej kadencji nie jest prezydentem? Wybudował komunalne mieszkania na krzywej? Tak może i tak i na tym się skończyło bo resztę kasy wkładał bezszczelnie do kieszeni i został na gorącym uczynku na tym przyłapany.. dlatego ludzie go nie chcą, bo kto chce za prezydenta złodzieja?

Gość • Czwartek [20.03.2008, 07:28:59] • [IP: 80.245.186.**]

Kto się ząłoży o to że latem pojawi sie artykuł, że ludzie mają dośc ogródka piwnego, parasoli itd? a potem będzie artrykuł że nic sie nei dzieje?--Kto się ząłoży o to że latem pojawi sie artykuł, że ludzie mają dośc ogródka piwnego, parasoli itd? a potem będzie artrykuł że nic sie nei dzieje?--Kto się ząłoży o to że latem pojawi sie artykuł, że ludzie mają dośc ogródka piwnego, parasoli itd? a potem będzie artrykuł że nic sie nei dzieje?--Kto się ząłoży o to że latem pojawi sie artykuł, że ludzie mają dośc ogródka piwnego, parasoli itd? a potem będzie artrykuł że nic sie nei dzieje?--Kto się ząłoży o to że latem pojawi sie artykuł, że ludzie mają dośc ogródka piwnego, parasoli itd? a potem będzie artrykuł że nic sie nei dzieje?--Kto się ząłoży o to że latem pojawi sie artykuł, że ludzie mają dośc ogródka piwnego, parasoli itd? a potem będzie artrykuł że nic sie nei dzieje?--Kto się ząłoży o to że latem pojawi sie artykuł, że ludzie mają dośc ogródka piwnego, parasoli itd? a potem będzie artrykuł że nic sie n

Gośćz BW • Czwartek [20.03.2008, 02:08:23] • [IP: 80.245.182.***]

Baran z ciebie Jano

Gość • Środa [19.03.2008, 22:25:57] • [IP: 217.97.193.***]

chcialbym zobaczyc tych ktorzy wypowiadaja sie na temat prowadzenie uslug czy handlu jak otwieraja na tym" super deptaku" gastronomie. najlepiej się wypowiadac tym ktorzy nigdy sami nie prowadzili wlasnego interesu. praca pracy nie rowna wiec wszelkie osady ludi ktorzy nie maja o tym pojecia jest smieszne i bez sensowne. ta ulica jest skazana na zapomnienie ze wzgledu iz to nie handlowcy maja obowiazek zapewnic w kwartale miejsca parkingowe lecz urzad, ktory dostaje pensje z naszych podatkow. i tak ku pamieci to wlasnie maly i sredni biznes nasze panstwo utrzymuje. nie wielkie firmy i urzedy. maly przedsiebiorca

Gość • Środa [19.03.2008, 21:48:29] • [IP: 212.160.162.**]

Deptak jest ok. I wara od deptaka. Handlowcy niech się skupią na poprawie zaopatrzenia. Część sklepikarzy zapomniała o wystroju i remoncie. Do niektórych sklepów wchodzi się jak do antykwariatu a nie nowoczesnego sklepu. To odstrasza.

Gość • Środa [19.03.2008, 21:14:33] • [IP: 88.156.234.***]

URZĘDNICY NIE DŁUGO ZACZNĄ NAPRAWIAC SZKODY JAKIE MIESZKAŃCOM WYRZĄDZILI.

Jano • Środa [19.03.2008, 21:08:03] • [IP: 217.97.193.**]

Jesteś handlowcem to sobie trzeba radzić, może jeszcze samochodem" do toalety" sie do sklepu ?? Deptak tylko dla pieszych !!

jota • Środa [19.03.2008, 20:33:06] • [IP: 80.54.123.***]

Deptak niech pozostanie deptakiem.Trzeba ruszyć sie poza Świnoujście i zobaczyć, ze właśnie tam gdzie nie ma ruchu samochodowego świetnie prosperuje handel.Tylko nie zamykajcie sie w swoich klatkach sklepowych a wysuńcie sosy na ulice.Ta ulica w tej chwili jest najbardziej urokliwą ulicą naszego miasta.

Gość • Środa [19.03.2008, 18:53:11] • [IP: 80.245.176.***]

Proszę pojechać do Ahlbecku, czy do Ystad-tam są typowe przykłady tego jak powinien wyglądać deptak.Dlaczego nie mamy się na nich wzorować?Nawet powinniśmy uczyć się od tych, którzy mają w tym doświadczenie.Tam jest pięknie:)

Gość • Środa [19.03.2008, 16:42:33] • [IP: 92.42.117.***]

Ta ulica będzie ładna za 10, 15 lat. Jak całą część tego miasta, aż do basenu zrobi się na światowym pożomie. A tu ruiny, budy. Tylka kawałek bruku. To za mało Jaśnie Panie Prezydencie.

Gość z BW • Środa [19.03.2008, 13:32:30] • [IP: 80.245.182.***]

Ktoś w artykule narzeka że brak parasoli w lato, a jak w lato postawiono parasole i stoliki to społeczność też skrytykowała. Niech się wszyscy zastanowią czego chcą. Ludzie z okolicznych budynków zrobią wszystko aby zablokować prywatne działania przedsiębiorców i co by nie było nowego, to zawsze mają wiele przeciw. Miasto niby chce pomóc ale z drugiej strony przez okres budowy deptaka i potem (kontrole pojazdów właścicieli z Bohaterów Września) tylko utrudnia życie przedsiębiorcom, którzy zresztą prowadzą z władzami w tej sprawie rozmowy. Jest szansa żeby centrum Miasta było chociażby w sezonie, kolorowe, wesołe i przyjazne turystom i mieszkańcom, ale wszyscy muszą z sobą współpracować a nie świnie sobie podkładać. Pozdrawiam.

Gość • Środa [19.03.2008, 13:01:29] • [IP: 217.97.199.*]

nie żle wygląda ta ulica tylko brakuje straganów jak na wojska polskiego no i ruch samochodowy koniecznie musi być wtedy będzie bardzo pięknie

Gość • Środa [19.03.2008, 11:40:44] • [IP: 92.42.117.***]

Deptak żeby dobrze funkcjonował to wiele rzeczy jeszcze musi być zrealizowanych a nie tylko sam deptak a wkoło syf

Gość • Środa [19.03.2008, 08:55:00] • [IP: 82.160.24.*]

ludzie wola robic zakupy w szczecinie niz w miescie gdzie jest mniejszy wybor.

Gość do enoo • Środa [19.03.2008, 08:06:43] • [IP: 83.21.14.*]

to śmieszne, co mówisz. Nie porównuj poprzednich kadencji, bo w żadnej nie było takiego awansu cywilizacyjnego, jak wejście Polski do UE. To, że za pieniądze z obligacji, czyli za pozyczkę, prezio zrobił pare chodnikow, to pryszcz w porównaniu do tego udało sie zrobić prawdziwym gospodarzom miast. W koncu za coś pieniadze bierze, nie licząc tego, co ukręci sobie na boku, żadna łaska, że troche zrobi dla miasta. W Sopocie prezydent buduje mieszkania komunalne dla MŁłODZIEŻY, coby nie uciekała z miasta. W Świnoujściu ostatnie mieszkania KOMUNALNE wybudował Możejko (Krzywa), za sprywatyzowane mienie posowieckie. Gdyby to mienie prywatyzował żmur, nie byłoby żadnych mieszkań, tylko pewnie myjnia byłaby 10 razy większa.

enoo • Środa [19.03.2008, 07:11:22] • [IP: 80.245.176.***]

i to nie deptak jest problemem, tylko sklepy które tam stoją, bezmarkowe co niektóre szmaty (nie wszystkie oczywiście) ale z reguły chciałbym sobie coś fajnego zakupić z odzieży to nigdy nie mogę nic znaleźć, bo poprostu brak wyboru!!

enoo • Środa [19.03.2008, 07:09:15] • [IP: 80.245.176.***]

Gość • Wtorek [18.03.2008, 23:25] • [IP: 83.21.14.*] Ziomek jeżeli żmurkiewicz jest nieudolny, to prosze powiedzieć czy jego poprzednicy zrobili w ogóle" coś" dla miasta. Nie wiem czy inni zauważyli zmiany w mieście, ja np. choćby porobione chodniki i ulice, deptak, sztuczna murawa, placyk przed teatralna, promenada i dużo można by wymieniać...

Gość • Wtorek [18.03.2008, 23:35:08] • [IP: 80.245.180.**]

A co za sklepy są przy deptaku, odzież jak na rynku. 80% sklepów nie pasuje do tego deptaku,

Gość • Wtorek [18.03.2008, 23:25:04] • [IP: 83.21.14.*]

Żmurkiewicz eksperymentuje w miescie, pokazujac swoją nieudolność, potrafi tylko działki przrkręcać i sprzedawać opony, o kierowaniu miastem nie wie nic, kompletnie nic!

Gość • Wtorek [18.03.2008, 23:15:57] • [IP: 80.245.176.***]

Nic dodać nic ująć...

Gość • Wtorek [18.03.2008, 20:55:31] • [IP: 83.21.35.**]

Do A. • Wtorek [18.03.2008, 07:21] • [IP: 92.42.117.**] Bo co tak daleko. Wystarczy przejść po Ahlbecku czy Bansin...Ale tak pozatym to masz świętą rację, ale tym ciemniakom nie wytłumaczysz bo samochód dla niektórych to największe dobro z którego nawet tyłka nie chce się ruszyć a im lepszy tym sąsaid bardziej wściekły. Ciemny lud, sam konsupcjonizm bez ładu i składu nie tak jak w Niemczech - często skromnie ale porządnie. Ja w Ahlbecku nie widzę bogactw. Widzę ład i schludność, która nie ywmaga nakładów finansowych a kostka położona na promenadze w Heringsdorfie jest dwa razy tańsza od tej na" deptaku" i można po niej chodzić bez obaw nawet na boso

Gość • Wtorek [18.03.2008, 18:50:46] • [IP: 80.245.176.***]

Tylko, że ceny są dla Niemców...a nie na naszą biedną kieszeń...więc jest jak jest :(

Gość • Wtorek [18.03.2008, 18:05:34] • [IP: 80.245.189.***]

RACJA - KLIENTÓW BRAK BO CENY STRASZA A DEPTAK ŁADNY, I WIEKSZYCH MIASTACH SĄ TAKIE SPACEROWE ULICE WYŁACZONE Z RUCU I JAKOŚ HANDLOWCY DAJA RADĘ

Gość • Wtorek [18.03.2008, 16:39:54] • [IP: 80.245.179.**]

Powodem małei ilości klijętów nie jest powód zamkniętej drogi lecz ceny z kosmosu i coraz biedniejsze społeczeństwo a deptak jest piękny i szkoda byłoby, żeby samochody go zniszczyły. A za stodołą jest piękny parking dla zmotoryzowamych

Gość • Wtorek [18.03.2008, 14:40:37] • [IP: 88.156.233.***]

Jakie samochody, całe centrum miasta powinno byc wyłączone z ruchu samochodowego.Nie mozna przejśc wszędzie kupa samochodów i jeszcze jeżżą jak na torach wyscigowych.W szczecinie tez jest też deptak i nikomu to nie przeszkadza.A marże w sklapach na deptaku mają takie duże że ąż zdziwko łapie, łyżczką handlowcy to i klijentów będzie więcej.Nie musicie co roku zmieniać auta, dajcie pożyć tym co was utrzymują

Gość • Wtorek [18.03.2008, 13:20:14] • [IP: 83.21.53.**]

Świetnie, że powstał ten deptak.Handlowcy muszą ruszyć główkami.Ciuchy tragiczne, kompletne bezguście.To było dobre parę lat temu.Tam powinny powstać exluzywne sklepy, a nie z takim towarem jak na sezamkowej.Myśleć drodzy handlowcy i podpatrywać jak robią to w innych miastach.

enoo • Wtorek [18.03.2008, 12:12:40] • [IP: 80.245.176.***]

wszedzie autem i autem, dupe ruszyc do sklepu!!

Gość • Wtorek [18.03.2008, 09:43:09] • [IP: 80.245.180.**]

Ponawiam propozycję. Wyburzyć część budynków w centrum pod parkingi. Ustalić zapomogi od miasta dla sklepikarzy na deptaku. Zobowiązać emerytów do zakupów w sklepach na deptaku w wysokości 50 procent emerytury. Póki co Panie Prezydencie, tak trzymać! Czekamy na drugi odcinek deptaku.Wyborcom trochę cywilizacji też się należy.

A. • Wtorek [18.03.2008, 09:27:34] • [IP: 217.97.193.***]

Straszna?? Chyba nie wiesz co mówisz. To piękna ulica, chyba najładniejsza w całym mieście. Z pięknymi kamienicami w zachodniej części północnej pierzei (i koszmarnym Cechem i przyległościami ;). Nie spotkałem przyjezdnego który by się nią nie zachwycał.

Gość • Wtorek [18.03.2008, 09:10:12] • [IP: 92.42.117.***]

To straszna ulica. Nic ciekawego. Urojone pomysły prezydenta i jego ekipy.

A. • Wtorek [18.03.2008, 07:25:28] • [IP: 92.42.117.**]

Nie żebym miał coś przeciw handlowi byle czym - jest popyt i miejsce na każdy rodzaj handlu. Tylko, że każdy rodzaj ma swoje miejsce i pewien rodzaj handlu uprawia się na bazarze, w budzie, a nie na dpetaku, w centrum. Przykładem wszystkie pseudosklepiki, na Boh Wrrześnia, po lewej (jak na zdjęciu) od Zakładów Sportowych, do Monte Cassino. Dla takich szarych, ciemnych i wręcz śmierdzących (baaaardzo specyficzny zapach w środku-dlatego nikt tam nie wchodzi) nie ma miejsca w centrum miasta. Jak taki" sklepik" wygląda w porównaniu z np. Tiffi??

A. • Wtorek [18.03.2008, 07:21:24] • [IP: 92.42.117.**]

Proszę odróżniać przedsiębiorców, którzy prowadzą markowe placówki franczyzowe, lub zainwestowali w ładne sklepy w których prowadzą normalny handel, od drobnych handlarzy byle czym którym deptak pomylił się z Ulicą Sezamkową. Gdyby ich słuchać, to cały deptak zastawiliby budami w których za astronomiczne ceny sprzedawano by byle co. Mamy XXI wiek i jesteśmy w centrum ładnego, małego miasta europejskiego, a nie na azjatyckim bazarze! Handlowcom polecam wycieczkę do Greifswaldu czy Strlasundu, a zwłaszcza do o wiele mniejszego, a o niebo mądrzej zagospodarowanego Ueckermunde.

Demokrata i Kapitalista • Wtorek [18.03.2008, 05:59:20] • [IP: 80.245.183.***]

Przecież historia dawno dowiodła wam, że my... przedsiębiorcy jesteśmy najwartościowszą grupą społeczną napędzającą rozwój cywilizacji. Jeżeli upadną nasze sklepiki to upadnie kapitał, jeżeli upadnie kapitał to będzie bieda. Proste. W U.S.A przedsiębiorcy nie muszą walczyć z władzą i ciemnym ludem. Jest oł key:) Come on and lets go to work:) hehe

Gość • Wtorek [18.03.2008, 00:40:25] • [IP: 216.7.144.***]

ludzie a kto normalny robi zakupy w swinoujsciu??!! niedosc ze gowno jest w tych sklepach to jeszcze zdzieraja ile sie da!! z moich znajomych nikt nie chodzi na zakupy w s-ciu - owszem mozna sobie czasem kupic skarpetki jak zajdzie taka potrzeba - ale jakies powazniejsze zakupy - tylko dla cymbalow!!

Gość • Wtorek [18.03.2008, 00:37:04] • [IP: 216.7.144.***]

deptak idea fajna tyle ze nikt po tej kostce nie chodzi bo mozna nogi polamac!! kobiety na obcasach - bez szans, a rodzice z dziecmi tez gdyz jest ta kostka jest poprostu do dupy!!

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 23:38:01] • [IP: 88.156.233.**]

Nikt nie jest głupi by inwestować tam tylko na sezon restauracji bo później to jest padaczka. W sezonie każdy zarabia pytanie co potem WEGETACJA bo nie ma ładu ani składu. Nawet kostka do kitu mało ludzi chodzi środkiem ulicy. A robienie restauracji po sezonie to śmierdź naturalna dopóki urzędnicy nie zrobią całości.

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 23:23:32] • [IP: 88.156.233.**]

Wszystko jest do likwidacji bo tam jest ponuro

Miś • Poniedziałek [17.03.2008, 23:05:09] • [IP: 217.97.199.*]

Należy pozostawić deptak, a zlikwidować ten okropny budynek, w którym m.in. mieści się fotograf i sklep optyczny.

;> • Poniedziałek [17.03.2008, 22:39:38] • [IP: 83.21.62.***]

A ludzie i tak będą chodzili tylko skrajem deptaku, z przyzwyczajenia (jak widać na fotce), bo zawsze się znajdzie jakiś" dostawca", który będzie warczał samochodem za jego plecami, a może dlatego, że oglądają nieciekawe wystawy?

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 22:23:26] • [IP: 217.97.199.*]

A co w tych sklepach? Wielkie nic!, a pozatym strasznie drogo!!

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 22:20:07] • [IP: 83.21.43.***]

Deptak to swietna sprawa tylko powinni jeszcze go zrobić na odcinku monte casino kolo stodoly bez mozliwosci wjazdu samochodami...

zachodniak • Poniedziałek [17.03.2008, 22:18:40] • [IP: 80.245.191.***]

jaki deptak jak po nim nikt nie chodzi, przeniśmy tu ruski albo niemicki rynek.

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 22:01:49] • [IP: 87.194.61.***]

Śliczny jest ten parterowy pawilon przy deptaku. Cech również ma swoją klasę. Ogólnie ta strona deptaku to kiła.

Jery • Poniedziałek [17.03.2008, 21:58:36] • [IP: 80.245.190.***]

"Handlowcy" opuście ceny to i do was ktoś zajdzie.

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 21:03:16] • [IP: 83.21.72.**]

Potrzebny jest parking ale wpuszczenie samochodów na deptak to jakaś paranoja. Sorry, ale ceny tamtejszych handlowców są paranoicznie wysokie a takie sklepy jak Cropp, House zawsze mają klientów, którzy znajdą miejsce w okolicy by zaparkować... Pozaty faktycznie przydałyby się jeszcze dwa może trzy lokale gastronomiczne z letnimi wystawkami...Deptak - sama nazwa mówi, że samochody nie powinny się tam poruszać. Najlepiej zrobić Bangladesz bo w tym kraju wszystko jest ważniejsze od estetyki. Tak dla przykłady: ile blaszanych bud stoi na promenadzie w Ahlbecku - żadna. Za to w Świnoujściu zrobiono taką budziarnię że aż strach. Zanim znajdzie się wejście na plaże można po drodze wjeść tony gofrów, szaszłyków i hamburgerów na jakiś zaplutych ławkach albo w powietrzu. W Ahlbecku nie ma bud i jakoś każdemu głodnemu udaje się zjeść gofra czy hamburgera. Bo wszystko jest ale bardziej gustowne. Moim zdaniem jeszcze powinno się zmniejszyć ruch samochodowy na promenadzie tak jak w Ahlbecku. Bierzmy przykład z sąsiadów

Pikaczu • Poniedziałek [17.03.2008, 20:55:31] • [IP: 217.97.193.***]

Powiem jedno. Poza sezonem to jeszcze większa padaka tu będzie jak za rok ruszy Galeria Platan z Makdonaldsem. Na tym deptaku to można zrobić latem widowisko lub pokaz mody jak to zrobił sklep Vincent.

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 20:47:28] • [IP: 83.21.49.**]

tak. To może ojdzmy dalej - zbudujmy drogę na plaży żeby przyciągnąć wczasowiczów bo nie będą musieli biegać do samchodów ale bedą mogli plażować się bez wychodzenia z nich...

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 20:39:04] • [IP: 83.21.180.**]

Pan Szczodry stołek ma, pani Szczodra też, więc co go inni obchodzą...

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 19:20:32] • [IP: 217.97.193.**]

ci handlarze nie handlowcy to mają rację ale tylko w tym wypadku że nikt do nich nie przychodzi kupować bo i po co na rynku nawet tym dla niemców ten sa towar o połowę tańszy w jednym z ciucholandów (wymieniony z nazwy w artykule) w kieszeni kurtki była metka 57 zł cena na tej drugiej markowej 280 zł no i wszystko więcej ja ani moi znajomi tam w życiu nie pujdziemy.

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 19:01:51] • [IP: 83.21.35.**]

Deptak katastrofa pseudo urzednicy nawet jarmarku nie potrafili zrobic dobrze PATAŁACTWO To nie deptak tylko dziura w miescie

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 19:00:29] • [IP: 83.21.60.*]

bez przesady.!!kto jest zainteresowany zakupami to je zrobi.deptak jest super i niech tak zostanie!!

A. • Poniedziałek [17.03.2008, 18:20:00] • [IP: 217.97.193.***]

I podstawowe pytanie - dla kogo ten deptak jest problemowy? Dla jakiegoś niedowartościowanego dziennikarza, który zatrzymał się na PRLu, czy dla stojących w tym samym miejscu pseudohandlarzy? Bo chyba nie dla markowych sklepów (House, Tiffi, Cropp), czy też Cechu i Kebeba (ogródki latem napędzają im klientów). Problemem jest tylko dla odchodzącego starego, szarego ale jest szansą dla nadchodzącego nowego i ładnego. To miasto staje się piękniejsze i deptak jest jednym z tego przejawów. Byle nie zniszczyły tego przyziemne ambicje małych ludzi.

A. • Poniedziałek [17.03.2008, 18:15:21] • [IP: 217.97.193.***]

Mylisz się, stare centrum pięknie się modernizuje i rozbudowuje. Zmienia swój charakter tylko, że to musi potrwać. Nic nikomu nie może nakazać, więc wymaga czasu by niewłaściwe tu biznesy padły, a w ich miejsce weszło nowe. Szczeciński deptak też przez kilka lat straszył pustkami, zanim zyskał dzisiejszy charakter. Świnoujski też nie stanie się cudem z dnia na dzień. To wymaga czasu, lat. Szkoda tylko, że miasto poprzestało na położeniu kostki, tu trzeba aktywnie działać, robić kiermasze (świąteczny był strzałem w 10), organizować koncerty, poprzez aktywną politykę podatkową eliminować pseudosklepy lumpeksowe, a promować dobre sklepy i gastronomię. Należałby jeszcze przywrócić oryginalny ciąg zabudowy po stronie południowej - wyburzyć pawilony i koszmarny kloc z Cechem, a w to miejsce postawić kamienice w oryginalnym ciągu zabudowy. Sam artykuł jest dziwny - jakiś dziennikarz pisze tekst w którym tęskni za przywróceniem XX wiecznego schematu z ruchliwą, śmierdzącą ulicą w centrum. tego nie rozumiem...

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 17:54:47] • [IP: 92.42.117.***]

Jak zamykamy ulice, to musi być w całym kwartale w całości wszystko zrobione na medal. To kpina. Kawałek zrobionej drogi nie upoważnia do blokady zadupia. Całe stare centrum, to teraz fragment miasta na uboczu, bez atrakcji, urzędów - mało znaczące cząść miasta. Widz misie urzędasów bez wiedzy i znajomości tematu. Analfabetyzm można wymienić - można po imieniu. Nr.1 Pani Michalska i inni...Deptak, to promenada. Centrum przenosi się w strone stacji kolejowej i Urzedu Miasta.

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 17:49:18] • [IP: 195.117.222.**]

Mi się ten deptak bardzo podaba jest super

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 17:46:45] • [IP: 80.245.179.**]

Niech szanowni handlowcy nie narzekają na zamkniętą ulicę dla pojazdów bo pogorszenie się sprzedaży wszystkich produktów, artykułów i materiałów dotyczy wszyskich ulic bez względu czy dojazd samochodem jest czy go nie ma.

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 17:46:15] • [IP: 80.54.123.**]

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 17:40] • [IP: 80.245.188.***] jak tak lubisz rzucac nazwiskami to proponuje sie podpisac!!

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 17:40:24] • [IP: 80.245.188.***]

Zgadzam się z Gościem z 17:21, masz całkowitrą rację, a co do Pani Agaty Karpowicz to napewno chciała by swoj samochód trzymać pod sklepem jak to robi przy budynku w którym mieszka, cdhociaż tam jest znak, ze można stać 30 min.Bardzo przyjemnie przejść się deptakiem, swobodnie a nie tak jak było poprzednio, ani p[rzejść ani przejechać.Handlowcy zawsze będą narzekać.

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 17:21:54] • [IP: 217.153.7.***]

drodzy handlowcy- jeżeli słaby utarg to proponuję obniżyć ceny.Klientów przybędzie.Ulica powinna byc zamknięta dla samochodów.

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 17:08:53] • [IP: 80.54.123.**]

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 15:58] • [IP: 80.245.190.**] jak ci nie potrzebny to fajnie, to nie znaczy ze wszystkim jest nie potrzebny!! co do deptaka jestem za pozostawieniem go w takim stanie w jakim jest teraz, czyli zamknietym dla samochodow, choc jestem kierowca!

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 16:59:34] • [IP: 80.245.176.***]

Taki deptak powinien zostac tak jak jest bez samochdow.Jedna ulica niech bedzie chociaz spokojna i niezanieczyszczona.Czy zawsze liczy sie tylko BIZNES.Naprawde nie warto!!

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 16:48:33] • [IP: 217.97.199.**]

Ale tak jak już ktoś pisał... jaki handel tam jest? co tam jest ciekawego na tym deptaku? Żadnej fajnej knajpki, jakie są sklepy? kilka sklepików z ciuchami z łodzi? Ludzie nauczeni, że kiedyś wszystko sie sprzedało - ale czasy sie zmieniły.

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 15:58:56] • [IP: 80.245.190.**]

ludzie ja rowerem objeżdżam to miasto w 10 minut ! po co tu wam samochody ? z wydrzan na wiatrak idę pieszo 35 minut ! a wy tymi samochodami z demobilu jeździcie z matejki na bema :) to nie Szczecin czy Warszawa żeby samochód był potrzebny...

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 15:41:16] • [IP: 80.245.179.***]

Nie dla śmierdzących gratów zwanych brykami, w sezonie to na tej ulicy by palca nie założył bo swoi, wczasowicze i głodna germania zasmrodzili by do reszty tą ulicę, a handel tam to przykrywki innych działalnosci. Precz od deptaka z ruchem kołowym.

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 15:38:54] • [IP: 88.156.235.***]

kochani mieszkańcy kupcie sobie rowerek napewno wyjdzie to wam na zdrowie, handel siada w całym mieście jak widać miasto pięknieje za pieniądze podatnika ale mieszkańcy są biedniejsi. Zarabiają tylko ci co są przy korycie.

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 15:37:41] • [IP: 88.156.233.**]

Ulica Bema miała być też deptakiem i co władze zrezygnowały, nie położyli kostki brukowej DLACZEGO przecież deptak dłuższy to lepszy i ma sens wtedy!!

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 15:34:15] • [IP: 88.156.233.**]

Ten deptak to jest najlepszy na swiecie tyle sie tam dzieje ze uuuuuuuuuuuuuuuu ameryka, niemcy i skandynawia się chowają ze swoimi deptakami PARANOJA

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 15:32:42] • [IP: 80.245.183.***]

A co mnie handlowcy obchodzą. Deptak ważniejszy niż ich portfele do cholery. Nie można wszystkiego podporządkowywać kasie... gdzie estetyka.

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 15:25:32] • [IP: 88.156.233.**]

Co byś nie zrobił na deptaku zawsze będzie padaczka, zapraszam władze do przestudiowania jak rządzić miastem. Oni mają kasę grube tysiące co miesiąc.

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 15:04:12] • [IP: 80.54.123.***]

Prezio Żurek nigdy nie potrafi przyznac się do błędów dlatego unika spotkań

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 15:00:10] • [IP: 80.54.123.***]

No, no normalka Panu Prezydentowi nigdy nie chce sie rozmawiac ze zwyklymi obywatelami-handlowcami

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 14:52:40] • [IP: 80.54.123.***]

Typowa dla buractwa cecha - utrzymywanie kontaktu wzrokowego z samochodem zanika dopiero w trzecim pokoleniu

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 14:45:40] • [IP: 80.245.183.***]

A po co tam handlowcy? Przecież to żaden problem dla miasta, słusznie prezydent nie chce z nimi rozmawiać Jak im sie nie podoba, niech zmienią lokalizację -deptak ważniejszy niż kilkunastu" handlowców".

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 14:21:30] • [IP: 91.121.7.***]

A co głupsi mieszkańcy głosowali właśnie na ten tani bruk -" bo dzięki panu prezydentowei dużo się w tym mieście dzieje". Oj dzieje, się dzieje... O szczegóły pytać Irenę Eris.

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 14:18:56] • [IP: 80.245.190.**]

a no i baltona była ;] i jubiler większy z jakimś sklepe w jednym, ale już nie pamietam

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 14:17:51] • [IP: 80.245.190.**]

a co tam za sklepy są ? kiedyś tam był sklep z kosmetykami i jubilerem w jednym :) taki mały. Teraz tam są jakieś sklepy, w których nigdy nie byłem i nawet nie zwracam uwagi na wystawy :)

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 14:13:30] • [IP: 83.21.154.**]

mnie osobiście to najbardziej odstraszają właśnie sprzedawczynie- obcinające wszystkich bezczelnie, skwaszone mordy, co chwila papieros... :/ malo sympatycznie

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 13:56:58] • [IP: 80.245.186.**]

Ludzie zastanówcie się o czym mowa? zobaczcie jakie tam sa sklepy na tym deptaku? co tam jest interesującego? same sklepy z ciuchami? jak komus sie obroty nie podobają to niech zmieni branżę, a nie otwiera kolejny ciucholand w miejscu gdzie sa ich dziesiątki!! to są handlowcy? handlowiec wie gdzie i jaką branże otworzyć, zeby być bezkonkurencyjnym i zarabiac nawet po środku pustyni

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 13:55:39] • [IP: 212.160.162.**]

Kupujacym to nie przeszkadza. Narzekaja, tylko" handlowcy", którzy chcą parkować pod swoim sklepikiem. Najpierw darli mordy o deptak, a teraz chca miec ulicę z miejscami postojowymi pod sklepami. Takim to nikt nie dogodzi.

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 13:51:29] • [IP: 80.245.186.**]

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 12:24] • [IP: 80.54.123.**] hahahahhaa aleś mnie rozbawił - masz dziwny tok myślenia, mam rozumieć, ze mam jeździć samochodem, żeby stacje benzynowe nie splajtowały hahaha to może powiedz mi, że nie mając dzieci muszę kupować zabawki, żeby zabawkowe nie splajtowały hahaha

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 13:45:36] • [IP: 80.245.190.*]

Świnoujście jest najgorzej zarządzanym miastem na prawach powiatu w Polsce, więc nic dziwnego, że Szczodry nie chce rozmawiać z handlowcami. Żadne Ustawy w magistracie sie nie przyjmują, kwartał po prawej to jeden wielki syf. Samowole na wjazdach do kwartału musza być zabezpieczone deptakiem. A na Armii Krajowej horror.

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 13:37:49] • [IP: 80.245.190.**]

TEN DEPTAK JEST BRZYDKI ! SZARY ! CO TAM OGLADAC NA TYM DEPTAKU?? SZARA KOSTKE? ZMARNOWANE PIENIADZE I CENNE MIEJSCE. ZA TE PIENADZE TRZEBA BYLO WYREMONTOWAC TYLKO DROGE I BYLOBY LZEJ W CALYM MIESCIE. A TERAZ TYLKO WAPNIAKI NAZEKAJA ZE IM ZA GLOSNO NA DEPTAKU I LICZA SAMOCHODY Z OKIEN BO OD 30 LAT NIE WYJECHALI NAWET DO INNEGO MIASTA ZOBACZYC JAK LUDZIE ZYJA!

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 13:37:24] • [IP: 212.160.162.**]

Nie narzekać !! Auta na parking i chodzić piechotą, deptak zresztą powinien być miejscem przede wszystkim dla gastronomii, powinny sie rozkładac ogródki, do których można by wyskoczyć na jakieś ciastko z kawą lub na coś do zjedzenia na lunch. Taki deptak to powinno być miejsce spotkań, a u nas jak zwykle wszystko na opak, po co tam tyle jubilerów ?

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 13:36:03] • [IP: 217.97.199.*]

i słusznie tak jakby gdziekolwiek w miescie nie mozna było dojsc na piechote..ale nie trzeba szpanowac..ze sie ma bryk hihihi kupiona na szrotach..po zakupy sie chodzi...bo to dzis jest taka moda. .taka rozrywka..hihihi a pozatym po co tam chodzi...tam samo badziewie..

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 13:34:00] • [IP: 80.245.182.***]

Na tej ulicy powinny oprócz restauracji i pubów tylko markowe sklepy, a nie szmelc przywieziony z Tobruku ze 100% marżą.

zawodowy kierowca • Poniedziałek [17.03.2008, 13:33:49] • [IP: 80.245.190.**]

NIE NAZYWAJMY SZAMBA PERFUMERIA ! DOSTAJE SZALU JAK WIDZE CALE POLACIE WOLNEGO MIEJSCA NA PSEUDO DEPTAKU, POD STODOLA I PRZY OPTIMUSIE A NA ARMII KRAJOWEJ I INNYCH ULICACH KORKI. PAMIETACIE ILE KIEDYS PARKOWALO TAM SAMOCHODOW? A TERAZ TEN" DEPTAK" SWIECI PUSTKAMI ! CENTRUM JEST PRZEZ" DEPTAK" JESZCZE BARDZIEJ ZAKORKOWANE. CALY RUCH SAMOCHODOWY SKUPIA SIE NA JEDNYM CIAGU ULIC OD PROMOW. TAM NIE MOZE BYC SENSOWNEGO DEPTAKA BO TEN KWARTAL NIE NADAJE SIE NA DEPTAK! NIEKTORE SKLEPY ODPIEBRAJA TOWAR FRONOTWYMI DRZWIAMI A NIEKTORE OD ZAPLECZA.

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 13:32:31] • [IP: 80.54.123.**]

oki wszyscy zróbcie deptaki obok centrum uznam obok lidla obok wszystkich mieście netto. A co tam. A bryczki zostawcie w domu bo po po one komu

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 13:27:32] • [IP: 217.97.199.*]

to prawda sklepy przy tzw.deptaku maja kosmiczne ceny a towar szaro-bury/w szczecinie np.za cene butow w s-cie, mozna kupic dwie pary..skad te ceny w sklepach obuwniczych w s-ciu, i nie tylko, handlowcy mysleli ze jak podniosa ceny dla niemcow.to bedzie hajlajf, a tu guzik z pentelka, niemcy potrafia liczyc, niech nie nazekaja, tylko ładnie zgospodaruja deptak, pomysłow jest mnustwo, na całym świcie taki deptak to skarb, tylko . . handlowco ciagle cos przeszkadza handlowac, obnizcie ceny na to badziewie czym handlujecie, to pierwszy krok..a potem troche pomyslunku!!

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 13:26:21] • [IP: 192.168.100.***]

A kto pierwszy chciał żeby nie można jeździć było po deptaku nie handlowcy?

Madzia • Poniedziałek [17.03.2008, 13:26:17] • [IP: 80.245.182.***]

Proponuję handlowcom, by pomyśleli o wyprzedażach to i klienci się znajdą. Absolutnie nie zgadzam się na rozjeżdżanie autami naszego pięknego deptaka, sama codziennie jeżdżę autem i jakoś nie mam problemu z parkowaniem w okolicy !!

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 13:25:32] • [IP: 192.168.100.***]

A kto pierwszy chciał żeby nie można jeździć było po deptaku nie handlowcy

Mieszkaniec deptaka • Poniedziałek [17.03.2008, 13:17:11] • [IP: 80.245.176.***]

O wiele większym problemem na deptaku jest zakłócanie spokoju nocnego! Ostatnie noce (piątek&sobota) nie odbiegały od normy - drące ryja lasencje, chlusty wymiocin, zabrakło jedynie huku tłuczonego szkła. Wracająca z imprez" młodzierz" jest zmorą mieszkańców deptaka! Pora coś z tym zrobić!

aga • Poniedziałek [17.03.2008, 13:15:14] • [IP: 80.245.176.***]

W tych sklepach na deptaku i tak nic ciekawego niema a ceny podwojne za ciuchy z Łodzi albo Warszawy warto tam isc jedynie do pizzerii.

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 13:06:01] • [IP: 83.19.184.**]

zgadzam się z handlowcami znam taki problem z centralnej Polski tam sklepy przy deptaku już nie istnieją brak klientów zyskały targowiska i centra handlowe

A. • Poniedziałek [17.03.2008, 13:00:52] • [IP: 217.97.193.***]

A co tworzy" dupowaty" depetak? Dupowate sklepiki. Ładny jest początek od Placu Wolności, potem czym dalej tym gorzej, ze szczególnym uwzględnieniem lewej części. No i ciągle ładnie jest na Monte Cassino. Dlaczego dopiero w tym roku, po raz pierwszy pojawił się tam ogródek? I dlaczego pozwolono postawić tylko taki mały (bo samochody musiały jeździć). Miasto też nie jest bez winy - można zaoferować ulgi gastronomii na deptaku i wtedy charakter sam się zmieni.

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 13:00:03] • [IP: 88.156.233.***]

Tu nie chodzi o kupujących, tylko by tzw handlowiec swoją dupę podwiózł pod swój interes i pod wystawą trzymał swoją bryczkę, jasne !?

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 12:53:35] • [IP: 80.245.176.***]

NIE-dla samochodów, teraz jest świetnie, a chandlowcy moga mieć towar dostarczany specjalnymi wózkami jak to jest wszędzie na świecie

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 12:50:18] • [IP: 92.42.117.***]

Gastronomia jak by chiała to juz dawno by była widocznie nie wchodzą bo jest dupowaty deptak PRAWDA ??

A. • Poniedziałek [17.03.2008, 12:48:02] • [IP: 217.97.193.***]

Celne jest jedynie narzekanie, że nie ma gastronomii. Ale jak w końcu padną te pesudosklepiki to zwolni się miejsce i ulica w końcu zmieni swój charakter. Już nieddługo...

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 12:47:59] • [IP: 92.42.117.***]

Ah tak masz rację tam to są deptaki z każdej strony dojazd, ślepa uliczka jest gdzie zaparkować samochody tylko u nas problem kałuże i piach poprostu jeden syfffffff

ryynio • Poniedziałek [17.03.2008, 12:47:23] • [IP: 83.249.93.**]

jakby ustepowac grupom nacisssku to handlarzy ze slamsów wojska polskiego jest 20 razy wiecej, sila w kupie...wiec powinni tam byc do konca swiata i jeden dzien, , , wiekszosc firm przy deptaku to jedno i dwu osobowe firmy...

A. • Poniedziałek [17.03.2008, 12:45:19] • [IP: 217.97.193.***]

Poza tym ktoś kto twierdzi, że gwarantem sukcesu sklepu jest możliwość dojechanie" pod drzwi" niech się puknie. Mamy XXI wiek !! Dziś centra miast zamyka się dla samochodów! Po centrum się chodzi a nie jeździ!! Polecam wycieczkę do podobnych miast w Niemczech - Greifswald, Stralsund, Wolgast - tam wszędzie w centrum jest piękny, handlowy deptak i nikomu do głowy nie przyjdzie jeżdżenie samochodem po centrum! U nas mamy jeszcze myślowe, głębokie średniowiecze.

A. • Poniedziałek [17.03.2008, 12:41:53] • [IP: 217.97.193.***]

Na całym świecie deptak jest najatrakcyjniejszym miejscem do handlu tylko nie w Świnoujściu? Ciekawe co robią tam tłumy ludzi codziennie spacerujących deptakiem? Jakoś markowe, nowoczesne sklepy jak House, Tiffi itd na brak klientów nie narzekają. Ciekawe też skąd tam tylu jubilerów? Na brak narzekają tylko bazarowe pseudolumpeksy w pobliżu M. Cassino. Ale to nie wina deptaku, tylko ich lumpeksowej oferty. Czas takich sklepów się skończył i one MUSZĄ zginąć i zginą. A jeśłi przetrwają to na obrzeżach, a nie przy reprezentacyjnymi deptaku. Tu nie ma miejsca dla takich sklepów. Praktycznie wszystko po lewej (jak na zdjęciu) od bramy w bloku 76/77 do Monte Cassino powinno być wypalone żywym ogniem, bo to smród (wystarczy wejść do tych" sklepów") i zakała miasta. Nikt tam nie kupuje bo tam nic nie ma, ciemno i smrodno w tych klitkach. Jakoś może być inaczej - House, Tiffi, Cropp są jakoś pełne? Nikogo to nie zastanawia?

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 12:40:02] • [IP: 92.42.117.***]

Albo a'la deptak

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 12:39:33] • [IP: 92.42.117.***]

Deptak czy deptaczek ??

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 12:37:10] • [IP: 92.42.112.**]

A parking na tyłach" stodoły" stoi prawie pusty... Coraz trudniej przejść ludziom parę kroków... Deptak to deptak i samochodów na nim nie trzeba.

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 12:34:01] • [IP: 92.42.117.***]

Isc tylko do domu chyba

obserwatorka • Poniedziałek [17.03.2008, 12:32:47] • [IP: 192.168.100.**]

Tylko ten przepiękny deptak sprawia, że mnie tam się chce iść. Bo zaopatrzenie sklepów, niestety trzeba stwierdzić, nie jest trendy! A władzom Miasta chwała za tak przepiękną inwestycję :)

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 12:32:14] • [IP: 92.42.117.***]

Co to za deptak to żenada na siłe robić spacerniak i tak ludzie chodzą po bokach chodnikami a bue środkiem

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 12:32:12] • [IP: 92.42.117.***]

tym ludżią nigdy nie dogodzi.zdecydujcie się w końcu albo chcecie deptak albo ulicę dla samochodów bo deptak w tej postaci według mnie nie jest dla aut, a pozatym jak ktoś będzie chciał coś kupić to nie będzie mu przeszkadzało to że nie może dojechać tam autem bo to prędzej chodżi o wasze handlowe ciężkie tyłki których niechce wam się ruszyć i dojść z buta do sklepu prostaki.

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 12:24:33] • [IP: 80.54.123.**]

do gościa z godz 11:56 oki to weź se pan/pani chodź po całym mieście na piechty zostaw autko/autobus w domku/ zajezdni. I spokojna rozczochrana tylko potem splajtują stacje benzynowe- brak podatku z akcyzy i tak do końca aż do plajt całego państwa. A do" włodaży" miasta Drodzy Państwo Pomyślcie !! w naszym mieście naprawdę jest gdzie robić promenady/ spacerniaki czy jak je tam zwał. Nie musicie robić tego na siłę centrum miasta bo i po co. Żadna to atrakcja gdy nie ma co podziwiać.

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 12:21:08] • [IP: 80.245.181.***]

NIE dla samochodow, zadnego wjazdu!!Moze do przymierzalni na pizze czy zdjecie zrobic autem do srodka wjechac??

Mieszkaniec deptaka • Poniedziałek [17.03.2008, 12:18:11] • [IP: 80.245.176.***]

Jak sie handlowcom coś nie podoba to tam sp*******ć! na Wojska Polskiego! Skandal to poprostu mało powiedziane! A niech powiedzą co sie w lato dzieje w godzinach 13:00 - 15:00. Ludzie muszą się przciskać a co dopiero jak się wepcha samochód na zakaz! Co do knajp to cech się z ogródkiem wystawia więc niech nie kłamią w żywe oczy! Handlowcy są grupą na którą nie powinno zwracać się w ogóle uwagi. A prezydent robi bardzo dobrze - tu nie ma oczym rozmawiać deptak zostaje jak jest NIE DLA SAMOCHODÓW!!

ryynio • Poniedziałek [17.03.2008, 12:07:25] • [IP: 83.249.93.**]

dziadowska kostka...takie NIEOSZLIFOWANE KAMIENIE, ludzie sie przewracaja, nikt nie chce chodzic srodkiem...nawet rowerzysci...nie mówiac o kobietach w butach na obcasie...te plyty chodnikowe chociaz gladkie to nie pasuja estetycznie do tych kamieni deptakowych... bylo polozyc takie plyty betonowe jak na promenadzie, byloby równo i gladko, pierw nalezaloby wyburzyc te" slamsy" leningrady które nie pasuja do starówki...pomalowane na brazowo balkony z plyt betonowych obok tych pieknie odremontowanych kamiennic wolaja o pomste do nieba...jak juz robic deptak to profesjonalnie albo wcale, bylo wyasfaltowac i juz bo i tak co rusz trzeba rozkopywac...

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 11:57:41] • [IP: 80.245.186.**]

"że klientów zniechęca brak możliwości dojazdu samochodem pod sam sklep. " a nie ceny ?

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 11:56:52] • [IP: 82.92.183.**]

Pani Halino, czy klienci Pani to inwalidzi?ktorzy musza pod Pani sklep podjechac?zenada ten Pani i innych komentarz, myslenie prl-u

Gość • Poniedziałek [17.03.2008, 11:56:08] • [IP: 80.245.186.**]

ale powiedzcie mi jakie tam mamy atrakcyjne sklepy? same ciucholandy? obuwnicze? jedna księgarnia, pizzeria, kebaby? a no i nie zapomnijmy o zakładzie foto bo to najważniejsze. Dajcie spokój deptak musi być, może pora wysiąść z samochodu i ruszyć zadki do sklepu na piechotę?

Oglądasz 1-123 z 123
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ W najbliższą środę o godzinie 16:00 zapraszamy na fascynującą podróż w świat świątecznych tradycji świnoujskich rybaków z PPDiUR ODRA. W trakcie spotkania kustosz oraz zaproszeni goście podzielą się niezwykłymi opowieściami z życia na morzu oraz zdradzą, jak wyglądały święta spędzane na pokładach kutrów rybackich. To okazja, aby poznać historię i codzienność rybaków, ich zwyczaje oraz chwile radości podczas trudnych warunków pracy na morzu. Wstęp na wydarzenie jest wolny, dlatego gorąco zachęcamy do udziału całe rodziny oraz wszystkich miłośników morskich opowieści! Miejsce: Muzeum Rybołówstwa Morskiego Godzina: 16:00 Data: 08.01 (środa) Wstęp wolny! Do zobaczenia na tym pełnym historii i morskiego ducha spotkaniu ■ Rozpoczęły się prace nad budową ulicy Nowojachtowej w Świnoujściu, która ma połączyć ulice Jachtową i Uzdrowiskową. Inwestycja budzi wiele emocji, a zdania mieszkańców są mocno podzielone. Powód? Droga przebiega przez mocno zadrzewiony teren parkowy, graniczący z Parkiem Zdrojowym, stanowiący naturalne schronienie dla licznych zwierząt, takich jak sarny, lisy czy króliki, oraz pełniącym funkcję naturalnego filtra powietrza dla Świnoujścia ■