POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Czwartek [04.08.2016, 13:50:13] • Świnoujście

Kaufland przeprasza klienta i dziękuje za jego czujność

Kaufland przeprasza klienta i dziękuje za jego czujność

fot. Czytelnik

Klient sklepu Kaufland napisał do nas w sprawie wyjątkowo ”atrakcyjnej” promocji suszarki balkonowej, która po zniżce kosztowała więcej niż wcześniej. Teraz pracownicy sklepu wyjaśniają tę sytuację. Jak się okazuje cena widoczna na zdjęciu, czyli 49.99 złotych miała dotyczyć drabiny, która znajdowała się tuż obok suszarki balkonowej.

- Niniejszym informuję, iż cena 49,99 pln dotyczy drabiny, która umiejscowiona była tuż obok suszarek. Zdjęcie zostało zrobione w trakcie zmiany plakatu i zmiany informacji cenowej. Za zaistniałą sytuację serdecznie przepraszamy Klienta i dziękujemy mu za jego czujność oraz przesłanie tejże informacji- mówi rzecznik prasowy Kaufland Polska Małgorzata Wójcik - Koczur.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 28, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-25 z 28

Gość • Sobota [06.08.2016, 13:46:27] • [IP: 93.94.184.***]

w Kauflandzie odeszli juz od tego jak jesteś mało poinformowany. Nie ma już w świnoujściu bonow 5 zł biedaki

Gość • Sobota [06.08.2016, 10:57:05] • [IP: 85.232.245.***]

w kauflandzie w Oleśnicy, nie ma takich problemów, dlaczego? za zgłoszenie nieprawidłowości obsłudze zgłaszający dostaje bon o wartości 5 zł, jedna wycieczka po sklepie, 15 zł do przodu i spokój dla obsługi na resztę dnia.

Gość • Piątek [05.08.2016, 22:12:38] • [IP: 80.245.178.**]

Piątek [05.08.2016, 14:25:16] • [IP: 93.94.184.***] Chyba ty

Gość • Piątek [05.08.2016, 18:43:57] • [IP: 37.47.179.***]

Piątek [05.08.2016, 14:25:16] • [IP: 93.94.184.***] Chyba ty

Gość • Piątek [05.08.2016, 18:18:21] • [IP: 93.94.184.***]

Gość • Piątek [05.08.2016, 14:25:16] • [IP: 93.94.184.***] Ty walnięty dzbanie...postaw się na miejscu pracowników, którzy chcą zejść na przerwę, wyobraź sobie, że burczy ci nie miłosiernie w brzuchu a kolejka po alkohol co robisz na ich miejscu? Po 2 mają tam tyle asortymentu że w cale im się nie dziwię że mogą zapomnieć lub się pomylić gdzie co leży. Rozmawiałem z jedną kasjerką na ten temat i wyjaśniła mi, że mają takie procedury narzucone z góry, więc szanowny dzbanie najpierw pomyśl potem napisz. Po za tym jeśli nie masz nic do ukrycia(kradzież) to nie powinno ci to przeszkadzać no chyba, że jednak masz swoje za skórą. Po następne przychodź codziennie na 4 30 do pracy to zobaczymy czy będzie ci się chciało pracować.

Gość • Piątek [05.08.2016, 14:25:16] • [IP: 93.94.184.***]

Oszuści, kombinatorzy i chamy, tak w skrócie można opisać kierownictwo i obsługę marketu kaufland w Świnoujściu. Ich uprzejme zachowanie i kulturalne słownictwo nie są w stanie zamaskować prostactwa w kontakcie z klientami. 1. Ceny na półkach inne niż w kasie, da się wywalczyć swoją rację, ale ile to nerwów kosztuje. 2. Obsługa sklepu niekompetentna, leniwa, wprowadzająca w błąd, nie potrafi wskazać szukanego produktu lub robi to źle, 3. Towar często nieświeży (warzywa), bałagan na stoisku warzywnym, 4. Kasjerki za każdym razem zaglądają wnikliwie do koszyków w poszukiwaniu kradzionego produktu, zwykła bezczelność i niepotrzebne wydłużanie obsługi, niedługo same żyrafy będą tam siedziały tak wyciągają szyje by przeszukać, może jeszcze nasze kieszenie, od tego są czujki i ochrona, a ja nie życzę sobie bycia traktowanym za każdym razem jak złodziej! 5. Pracownicy sklepu mają w zwyczaju wciskać się w kolejkę do kasy by zapłacić za zakupy - bezczelność, chamstwo i łamanie prawa. 6. Skup butelek zaniża ceny.

Gość • Piątek [05.08.2016, 09:55:06] • [IP: 109.241.63.***]

To normalka: inna cena towaru na regale- a inna w kasie. Ceny nie sprawdzisz - bo laserowe czytniki nie wyświetlają ceny.. a do tego tasiemcowe kolejki - bo czynna jedna-dwie kasy. Wolę już spacer do Uznamu (Netto/Polo) tam zaraz reagują, gdy więcej klientów.

Gość • Piątek [05.08.2016, 09:11:46] • [IP: 88.156.235.**]

Jak się Kaufland nie podoba, to chodzic na zakupy gdzie indziej. Mamy wybor!

Gość • Piątek [05.08.2016, 08:46:45] • [IP: 62.69.203.***]

nieuczcziwi- oszusci- przestańmy od DZIŚ ROBIC ZAKUPY W KAUFLANDZIE

Gość • Czwartek [04.08.2016, 23:58:50] • [IP: 80.245.184.***]

Panów rżniecie a o bon za piatke sie kłócicie wiocha to za mało prostactwo i cwaniactwo

Gość • Czwartek [04.08.2016, 23:28:52] • [IP: 93.94.184.***]

Ludzie naprawdę nie macie większych problemów? Skoro tak bardzo nie pasuje wam ten sklep to po jaką cholerą tam chodzicie i tylko problemów szukacie

Gość • Czwartek [04.08.2016, 23:21:59] • [IP: 80.245.191.***]

ostatnio kupowałem sok pomarańczowy 1l w promocji za ok 2.77, okazało się na paragonie że był po 3.99 :)

Gość • Czwartek [04.08.2016, 21:40:33] • [IP: 37.8.215.***]

ZBOJKOTOWAC FRICOWY DYSKONT

Gość • Czwartek [04.08.2016, 21:29:23] • [IP: 37.8.215.***]

a co mało wam polskich sklepów tylko fryców dorabiacie

Gość • Czwartek [04.08.2016, 21:11:35] • [IP: 92.42.115.**]

A co kaufland na to ze bony za czekanie w kasie nie są wydawane? Idziesz a ona dzwoni na kasę czy jest kolejka i odpowiada nie prosze Pana nie bylo kolejki...

Gość123 • Czwartek [04.08.2016, 20:19:18] • [IP: 178.238.246.***]

jezeli chodzi o Kaufland to ludzie w nim są bardzo nieuczciwi w żywe oczy kłamią kupiłam bułeczki cena na wywieszce była 0.49 w kasie naliczono po 1.39 jak zwróciłam się do personelu to mi powiedziano, że pomylono wywieszki co było kłamstwem

Gość • Czwartek [04.08.2016, 19:59:05] • [IP: 62.69.231.***]

Cieszcie się, że Wam nie wydają w kopiejkach.

Gość • Czwartek [04.08.2016, 19:53:26] • [IP: 94.254.224.***]

Dziś byłam w Kauflandzie i byłam świadkiem podobnej sytuacji Ręczniki papierowe Foxy cena w gazetce 3.99zł cena na regale promocja 6.99zł na 9.99zł przy kasie cena 3.99 zł po zwróceniu uwagi obsłudze sklepu jeszcze zostałam w chamski potraktowana że to normalne i że się czepiam.

Gość • Czwartek [04.08.2016, 17:54:02] • [IP: 62.69.203.***]

Ludzie gdzie My jestesmy - cały Kaufland to tylko ja nie znaju- CZY CI LUDZIE MAJA AKTUALNE BADANIA LEKARSKIEI --i jeszcze jedno dlaczego kierowniczka nie reaguje na inne nieprawidłowosci - pozdrawlaju

Gość • Czwartek [04.08.2016, 17:53:46] • [IP: 188.146.133.**]

W biedronkach też ukraincy. Sadzają takich na kasę i mi sumę do zapłacenia po ukraińsku rzuca, pytasz o towar czy cenę tez po ukraińsku odpowiada...Masakra

Gość • Czwartek [04.08.2016, 17:36:45] • [IP: 37.47.156.***]

Sami ukraincy w kauflandzie jestesmy w rosji!!?? charaszo ja nipanimaju

krakus • Czwartek [04.08.2016, 17:13:11] • [IP: 95.41.123.**]

ja pieprze serio? dzisiaj wdepłem w gówno na grunwaldzkiej wychodząc od fryzjera. czy ktoś może o tym artykuł napisać?

Gość • Czwartek [04.08.2016, 17:02:44] • [IP: 93.94.188.***]

Pytam dziewczynę, ubraną w firmowy mundurek Kaufland, gdzie znajdę musztardę. Usłyszałem - я не знаю.

SHEVA • Czwartek [04.08.2016, 16:27:34] • [IP: 80.245.190.**]

KAUFLAND - Nie dla idiotów :D

Gość • Czwartek [04.08.2016, 15:14:55] • [IP: 185.5.99.**]

Czego by ta cena nie dotyczyła, to ceny są bardzo niejasno opisane.

Oglądasz 1-25 z 28
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Uprzejmie informujemy, że w poniedziałek 7 i 8 października zmianie ulegają godziny otwarcia biura Karty Wyspiarza. Wszystkich chętnych do odbioru karty lub wypełnienia wniosku zapraszamy w godzinach od 8:00 – 14:00. ■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■ AKTUALIZACJA KOMUNIKATU: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świnoujściu potwierdził przydatność wody do spożycia z wodociągu „Granica-Wydrzany” na odcinku ul. Chrobrego obejmującym budynki przy ul. Chrobrego 19, 21, 26 i 28 ■