POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Wtorek [02.08.2016, 21:32:00] • Świnoujście

Amstaff bez smyczy i kagańca skoczył na 4-latkę! Właściciel kazał ojcu iść z dzieckiem na plażę strzeżoną

Amstaff bez smyczy i kagańca skoczył na 4-latkę! Właściciel kazał ojcu iść z dzieckiem na plażę strzeżoną

fot. internet

Napisał do nas jeden z Mieszkańców Świnoujścia, który będąc na odcinku plaży gdzie można wejść ze zwierzęciem, przeżył dramatyczne chwile, gdy amstaff skoczył na jego córkę. - Czy jest możliwość poruszenia tematu odnośnie plaży tzw. "dla psów" na wysokości wiatraka. Jestem mieszkańcem Świnoujścia i będąc na ww. plaży ze swoją 4 letnią córką, jeden z właścicieli psa rasy Amstaff puścił zwierzę i to bez kagańca w wyniku czego pies skakał do mojej córki. Zwróciłem mu uwagę a ten kazał mi iść na plażę strzeżoną gdyż ten teren jest przeznaczony dla psów - opisuje w mailu Mieszkaniec.

- W myśl kodeksu wykroczeń, każdy pies powinien być na smyczy i mieć założony kaganiec. Czy teren plaży przy wiatraku jest terenem do wyprowadzania psów czy jest terenem na który można wchodzić z psami przy stosowaniu się do kodeksu wykroczeń. Proszę o poruszenie tego tematu i wytłumaczenie właścicielom psów że pies ma być na smyczy i w kagańcu, bo kiedyś tam dojdzie do tragedii.

Czy wolność jednych ma odbywać się kosztem drugich? W tym przypadku małych dzieci gdyż one się nie obronią przed takim psem...
- dodaje ojciec 4-latki

Prośbę o odniesienie się do tematu, skierowaliśmy do rzecznika prezydenta miasta, OSiRu oraz Oficera prasowego KMP w Świnoujściu.

Pierwszy do sprawy odniósł się rzecznik prezydenta miasta:

- Odpowiedź na to pytanie regulują zapisy regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Świnoujście. Zgodnie z nimi osoby utrzymujące zwierzęta domowe, w tym psy, mają obowiązek sprawować nad nimi nadzór w miejscach publicznych w taki sposób, aby nie powodowały one zagrożenia dla bezpieczeństwa ludzi i innych zwierząt. Właściciele psów mają obowiązek wyprowadzania je poza terenem własnej posesji na smyczy, a psy należące do ras uznanych za agresywne, jak w cytowanym przypadku, lub ich mieszance, dodatkowo powinny być prowadzone w kagańcu.

Dopuszcza się zwalnianie zwierząt domowych z uwięzi na niektórych terenach, pod warunkiem, że właściciel ma możliwość sprawowania nad nim pełnej kontroli. W przypadku psów ras uznanych za groźne lub ich mieszańców, zwierzęta te nadal muszą pozostać w kagańcu.

Jeżeli taka sytuacja ,jak opisana ,zaistnieje należy wezwać organy porządkowe. Nierespektowanie tych przepisów grozi mandatem w wysokości do 500 złotych
- informuje Robert Karelus.

Do sprawy odniosła się także mł. asp. Magdalena Figarska-Śnieć.

- Właściciele psów mogą wchodzić z nimi na wyznaczony specjalnie do tego odcinek plaży, natomiast powinni pamiętać, że zgodnie z przepisami pies musi być na smyczy i w kagańcu. Niezastosowanie się do tego obowiązku naraża właściciela zwierzęcia na odpowiedzialność karną - informuje Oficer Prasowy Policji w Świnoujściu.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 125, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-125 z 125

Wienio • Piątek [12.08.2016, 12:35:49] • [IP: 89.77.3.***]

No i co wielkie mi rzeczy. Jakiś przewrażliwiony ojczulek ma wąty

Gość • Czwartek [11.08.2016, 15:42:54] • [IP: 82.31.231.*]

Miał facet rację. Po cholerę dzieciak bez nadzoru biega? Za rękę prowadzić a nie puszczać wolno. Jestem za smyczami i kagańcami dla dzieci! Więcej szkody robią na plaży niż psiaki.

Gość • Czwartek [04.08.2016, 20:46:37] • [IP: 195.139.134.***]

bo pies jest wazniejszy od czlowieka jak kazde zwierze a my jestesmy zaraza tego swiata pasozytami ktorzy zniszcza planete szarancza ktora pozera wszystko zyga a dalej zre mnozy sie jak szczury na wysypisku smieci pempki swiata wszyscy wy tak samo jak i ja jakas konkretna wojna albo bakteria powinna nas powybijac odrodzily by sie lasy i zagrozone gatunki ale tak nie bedzie bo wczesniej wyssiemy planete do cna a pozniej popozeramy samych

Gość • Czwartek [04.08.2016, 20:37:56] • [IP: 95.129.228.***]

do gościa• Czwartek [04.08.2016, 11:54:18] • [IP: 62.69.252.**] Dumny jesteś pewnie ze swojego wpisu. Pozwól jednak, że nie zaszczycę tego komentarzem i tak byś nie zrozumiał konkluzji :)

Gość • Czwartek [04.08.2016, 17:29:46] • [IP: 92.42.119.***]

Po co w ogóle ta plaża dla psów jest bez sensu. Psu potrzebny jest spacer a nie smarzenie się na słońcu. Niektórzy właściciele czworonogów mają posrane w głowach. Dla nich pies jest ważniejszy od człowieka. To smutne ale ta patologia jest prawdziwa.

Gość • Czwartek [04.08.2016, 11:54:18] • [IP: 62.69.252.**]

no i dobrze tam jest plaża dla psow.. tego zasranego bachora powinny zagryźć i flaki rozciągnąc na całą plaże...

Gość • Środa [03.08.2016, 20:18:26] • [IP: 62.69.252.**]

plaża dla psow..to nie znaczy, ze pies ma mi s...ac przy głowie..plaża dla psów..to nie znaczy, że ma mi skakac na dzieciaka...ta plaża jest dla psów mądrych włascicieli...zapamietaj sobie jeden z drugim..

SKS • Środa [03.08.2016, 20:04:27] • [IP: 94.254.226.***]

POPIERAM: " [03.08.2016, 16:06:19] • [IP: 94.254.226.***] Proponuję ogrodzić kawałek plaży: wpuszczać psy i właścicieli, niech sobie biegają z kundlami bez kagańców i smyczy! Pewnie będzie ciekawie." i" [03.08.2016, 17:05:48] • [IP: 62.69.251.***] Popieram pomysł z ogrodzeniem. Można jeszcze dookoła ustawić trybuny i sprzedawać bilety na to widowisko"

Gość • Środa [03.08.2016, 19:39:35] • [IP: 80.149.82.***]

Do Wszystkich Święcie Oburzonych Na ilu waszych trawnikach przed blokami są tabliczki " NIE DEPTAĆ TRAWNIKA" , " ZAKAZ GRY W PIŁKĘ " lub są one porostu ogrodzone. Wy nienawidzicie wszystkiego co żyje. Pies, dziecko czy inny dorosły człowiek, ot kolejny pretekst do ujadania na to co dzieje się obok, taka psia natura. Pozdrawiam" właścicieli" dzieci jak i czworonogów. Dla wszystkich miejsca wystarczy tylko czy także rozsądku ?

Gość • Środa [03.08.2016, 19:07:57] • [IP: 185.5.99.**]

Przecież bękartowi nic się nie stało, tatusiek się tylko posrał w rajtuzy, więc o co ta awantura?

Gość • Środa [03.08.2016, 19:03:13] • [IP: 164.127.23.*]

Jeszcze inną przyczyną zupełnie zbędnego nabywania psów jest" przedłużenie własnej męskości". To przedłużenie powinno być naturalne i ma swoje miejsce w ciele (na ciele) - niestety- wielu" macho" wydaje się ono za krótkie i mało jajeczne - niby felerny makaron i że oni muszą koniecznie wzbudzać respekt u przechodniów i rządzić psem. Nie wychodzi im rządzenie światem czy własnymi dziećmi albo żoną więc muszą władać PSEM.

Gość • Środa [03.08.2016, 18:57:39] • [IP: 62.69.241.***]

Również miałam nieprzyjemną sytuację na plaży z udziałem psów.Właściciele dwóch olbrzymich psów dyskutowali a psy" wariowały"i z wielkim impetem uderzyły we mnie i przewróciły. Nie mogłam się podnieść, leżałam przy brzegu z 15 min.Gdy powiedziałam, że zadzwonię na policję, to jeden z nich powiedział, " Niech pani dzwoni, nasze psy mogą tu przebywać a prawo polskie im tego nie zabrania"Jestem poobijana i zbulwersowana !!

Gość • Środa [03.08.2016, 18:13:42] • [IP: 88.79.100.**]

Ten włascicle amstafa, głupszy od swojego psa. Czytasz to imbecylu ??!!, syf ci mózg zeżarł ??, czy masz tak od urodzenia patafianie ??!!

Gość • Środa [03.08.2016, 17:05:48] • [IP: 62.69.251.***]

Popieram pomysł z ogrodzeniem. Można jeszcze dookoła ustawić trybuny i sprzedawać bilety na to widowisko

Gość • Środa [03.08.2016, 17:04:23] • [IP: 94.254.226.**]

Psy do budy a nie prowadzac sie i miec psa zamist dzici

Gość • Środa [03.08.2016, 16:21:52] • [IP: 92.42.112.**]

dobry pomysł z tym ogrodzeniem, widzialem jak na tej samej plaży pieski ujadały jeden na drugiego podobnie jak ich wlaściciele

Gość • Środa [03.08.2016, 16:06:19] • [IP: 94.254.226.***]

Proponuję ogrodzić kawałek plaży i wpuszczać psy i właścicieli, niech sobie biegają z kundlami bez kagańców i smyczy! Pewnie będzie ciekawie.

Gość • Środa [03.08.2016, 16:05:05] • [IP: 31.0.70.***]

Dajcie spokój psu, nic nie zrobił dzieciakowi więc po co ta gadka.

Gość • Środa [03.08.2016, 15:52:24] • [IP: 88.156.234.***]

dobrze gada na strzeżona Marsz

Gość • Środa [03.08.2016, 15:07:21] • [IP: 92.42.117.***]

do GOŚĆ: Gość • Środa [03.08.2016, 12:17:51] • [IP: 164.127.23.*] Po prostu w mieście jest ZA DUŻO psów. Ludzie sobie chcą powetować złe relacje z innymi ludźmi poprzez łatwe ze zwierzętami (pies jak automat upokorzy się, a nad dobrymi relacjami z ludźmi trzeba się napracować). Chcą zapełnić sobie swoje pustki (najczęściej emocjonalne) w życiu. PEWNIE wieśniaku na swojej wsi trzymasz psa na łancuchu a swoje pustki emocjonalne zapijasz w remizie :)

Gość • Środa [03.08.2016, 15:06:47] • [IP: 37.249.125.***]

Te moze te slamazary zwane policja rusza swoja cztery litery i kiedys wybiora sie na plaze zobaczyc co Janusze robia ze swoimi psami?

Gość • Środa [03.08.2016, 15:03:37] • [IP: 83.11.182.***]

Pipa to ty jesteś bo widać że nawet dziecka nie potrafisz zrobić. Gdybyś miał dzieci to byś inaczej myślał - pipo.

kundlomiot • Środa [03.08.2016, 14:50:42] • [IP: 62.69.203.**]

Pisałem wielokrotnie już na temat kundli na plazy i nie tylko (np w parku zdrojowym), i nic stado kundlolubow od razu zgodnie zaglusza glosy rozsadku a ludzie ktorzy stanowia prawo w Polsce nie podejma decyzji ktore w jakikolwiek sposób uderzają w posiadaczy psów bo straca 60% glosow wyborczych. Więc nie wprowadza restrykcyjnego prawa nie nakażą policji egzekwować go ani nie wprowadzą podatków od posiadania w mieście(w bloku)psa. czekamy zatem az jakies dziecko zostanie kolejny raz okaleczone na reszte zycia a krewiego tatusia ktory zawczasu unieszkodliwi psa i jego wlasciciela zamkniemy do wiezienia bo nic sie nie wydarzylo a on bije ludzie i strzela do psów. A jak mam niby udowodnic ze kudel zaraz by pogryzł dziecko (bo juz biegł w jego kierunku)??Ludzie nie karajcie swoimi kundlami osób ktore chca spokojnie zyc! To dzieci sa wazniejsze dlaczego mam sie bać na plaży czy w parku?dlaczego mam sluchac twojego kundla ktorego zostawiasz w bloku na 12 h pytales sie mnie czy mozesz go kupic skoro ja go slucham?

Gość • Środa [03.08.2016, 14:29:15] • [IP: 2.242.74.***]

Najbardziej agresywna rasa jest czlowiek co widac w poniektorych w wiekszosci wpisach!!

Gość • Środa [03.08.2016, 14:22:21] • [IP: 80.245.186.***]

Gdyby pies skoczył na moje dziecko to obroniłbym je wszystkimi możliwymi środkami. Najwyżej piesek trafiłby do piachu skoro ma benzysknefk właściciela.

Gadochan • Środa [03.08.2016, 14:20:10] • [IP: 92.42.114.***]

Gość • Środa [03.08.2016, 08:13:14] • [IP: 2.242.74.***] Boze Polacy Katolicy jak wy nienawidzicie psiaki!------ A ktoś tu się, załgany łajdaku, powoływał na jakąś religię, że czepiasz się katolików? Popluj na islam, kozaku, to zobaczysz, co to jest nienawiść.

Gość • Środa [03.08.2016, 13:59:16] • [IP: 80.245.188.***]

mozecie tylko biadolic tak dlugo jak w polsce nie bedzie egzekwowane prawo. wlasciciele psow tzw ras niebezpiecznyuch maja w d...pie prawo i bezpieczenstwo innych obywateli. gdzie jest straz miejska, gdzie policja ?

Gość • Środa [03.08.2016, 13:55:10] • [IP: 80.245.186.***]

Ta menda bo inaczej nazwac go nie mozna przychodzi po 6 rano do Stodoly, psisko warczy na wchodzacych do sklepu, a potem wraca przez osiedle srodmiescie nie sprzatajac po tym bydlaku.Wlasciciele tych groznych psow maja chyba cos pod deklami, czegos sie boja, wiec strasza porzadnych ludzi.Pies jest madry madroscia swego pana, jak pan durny u skacze w domu do rodziny to i pies robi to samo!!Powinien byc zakaz wprowadzania tych bydlakow na plaze!!

Gość • Środa [03.08.2016, 13:47:59] • [IP: 92.42.116.**]

Środa [03.08.2016, 08:51:30] • [IP: 94.254.224.***]

SKS • Środa [03.08.2016, 13:38:29] • [IP: 77.88.191.**]

Pies jest tak głupi, jak głupi jest jego właściciel, który nie rozumie, że pies jest drapieżnikiem. Tyle razy słyszymy, że psy pogryzły bawiące się dzieci i widzimy zdziwienie zaskoczonych opiekunów, rozkładających ręce: „on przecież był taki łagodny”!

Gość • Środa [03.08.2016, 13:32:22] • [IP: 95.129.228.***]

12 lat temu zostałem pogryziony przez amstafa w udo. Właściciel tego bydlaka uciekł z miejsca razem z tym czymś. Wykrwawialem się na miejscu, dobrze że nie szedłem sam tylko z kolegą, który od razu pobiegł do mojego domu po pomoc. Później udało nam się zlokalizować tego właściciela i po jakimś czasie dostałem odszkodowanie, a pies został odebrany temu właścicielowi.

Gość • Środa [03.08.2016, 13:31:38] • [IP: 37.248.166.**]

Sytuacja była groźna. Z terenu mógł korzystać zarówno pan z dzieckiem jal i pan z psem. Zdarzyła się sytuacja nieprzyjemna za którą powinien przeprosić właściciel psa a nie wyprzedzać pana z dzieckiem z tego terenu. Oboje mielo prawo tam przebywać nie szkodząc sobie w żaden sposób. Nawet jak się coś podobnego wydarzy wystarczy zachować sie jak należy.

Gość • Środa [03.08.2016, 13:21:05] • [IP: 77.88.191.***]

Bo nie jest zdolny zrobić sobie DZIECKA to kupił psa i w ten sposób się dowartościowuje, karczycho na sterydach.

Gość • Środa [03.08.2016, 13:20:01] • [IP: 164.127.23.*]

12:15 - motłoch ci nie będzie mówił- bo Naród już powiedział w ustanowionym prawie i policjant ci dobitnie powie a może i sąd. Ktoś niżej opisał następstwa pogryzienia- odebranie psa właścicielowi i odszkodowanie. Ty też się z tym licz- przyjdzie kryska na Matyska.

Gość • Środa [03.08.2016, 13:14:50] • [IP: 164.127.23.*]

Ktoś niżej napisał (12:28): nie ma już gdzie chodzić na spacery z dzieckiem. Rzeczywiście, nie wiadomo gdzie nagle wyjdzie pies bez kagańca. Widze patrole policyjne w mieście, nawet rowerowe. Proszę, dziennikarze, zadać pytanie i poprosić o sprawozdania - czy te patrole egzekwują prawo od właścicieli puszczanych swobodnie psów?

Gość • Środa [03.08.2016, 13:12:33] • [IP: 37.248.166.**]

Choćby miasto urządzili 10 terenów dla psów to i tak główna i psie szczyny będą wszędzie... No prawie wszędzie za wyjątkiem własnego obejścia. Właściciele psów wyprowadzają je na teren publiczny lub do sąsiada.

Gość • Środa [03.08.2016, 12:53:22] • [IP: 109.243.232.***]

Dziecko trzeba na plaży dla psów prowadzać na smyczy?

Jarząbek • Środa [03.08.2016, 12:38:05] • [IP: 94.254.226.**]

DO WSZYSTKICH KTÓRYM PRZESZKADZAJĄ BARDZIEJ DZIECI NIŻ ZWIERZĘTA ZAMIESZKAJCIE W OBORZE STAJNI ALBO W CHLEWIE TAM WASZE MIEJSCE BO NORMALNI LUDZIE WOLĄ LUDZI...

Gość • Środa [03.08.2016, 12:37:34] • [IP: 62.69.254.***]

1000 zł mandatu i sprawa w prokuraturze powinno właściciela tego mordercy nauczyć trochę rozumu,

Gość • Środa [03.08.2016, 12:28:27] • [IP: 94.254.161.***]

To miasto powinno nazywać się psiarnią. To parku się z dzieckiem nie pójdzie bo wszędzie psy bez kaganca i smyczy. Na plażę też strach chodzić

Gość • Środa [03.08.2016, 12:24:36] • [IP: 93.94.184.***]

Pies moze chcial sie bawic i skoczyl ale wlasciciel to musi byc wielkie panisko ze nie przeprosil tylko jeszcze pouczal.Z chamami krotko, na policje dzwonic i zaraz spokornieje wielki pan

Gość • Środa [03.08.2016, 12:21:49] • [IP: 80.245.191.***]

Niestety nie tylko na wyznaczonej plazy psy biegaja bez smyczy, ale bardzo czesto widzi sie w miescie wlascicieli, ktorzy dzierza smycz w dloni a piesek, czesto duzy i nie zawsze bezpieczny biega sobie sobie i wzbudza lek nie tylko u dzieci, ale i przechodzacych w poblizu doroslych.

Gość • Środa [03.08.2016, 12:17:51] • [IP: 164.127.23.*]

Po prostu w mieście jest ZA DUŻO psów. Ludzie sobie chcą powetować złe relacje z innymi ludźmi poprzez łatwe ze zwierzętami (pies jak automat upokorzy się, a nad dobrymi relacjami z ludźmi trzeba się napracować). Chcą zapełnić sobie swoje pustki (najczęściej emocjonalne) w życiu. Nie ma uzasadnienia, by w mieście mieć psa, a zwłaszcza agresywnego, dużego. Niestety, cały system prawny i administracyjny ułatwia nabywanie - choćby z kaprysu- zwierząt. Taki wstrętny komuch Gierek przynajmniej wymyślił podatek od psów, ale czy on dziś obowiązuje? Jest egzekwowany?

Gość • Środa [03.08.2016, 12:15:54] • [IP: 185.5.99.**]

Nie będzie mi żaden motłoch skrzyżowany w plebsem mówił, gdzie mamy spacerować z psami. Kolejny płaczek żydowski wypłakuje się na portalu zamiast pilnować dzieciaka np. wziąć bachora na smycz. Piesek na pewno chciał się pobawić, a łeb narobił szumu jak jakaś stara dewota. Pipa nie tatuś.___

Gość • Środa [03.08.2016, 12:10:33] • [IP: 92.42.114.**]

Wpsychice psa odbija się psychika właściciela wnioski układają się same to nie wina psa że ma głupiego właściciela. ..

Gość • Środa [03.08.2016, 12:09:05] • [IP: 91.233.18.***]

podać nazwisko buraka, który chodził z tym psem

Gość • Środa [03.08.2016, 12:07:31] • [IP: 92.42.114.**]

Okazuje się że to amstaff powinien wyprowadzać swojego właściciela na smyczy... Następnym razem dzwonić bezpośrednio do rzecznika to od razu sprowadzi do parteru właściciela...

Gość • Środa [03.08.2016, 12:00:02] • [IP: 178.238.253.**]

To gdzie go można ten gaz do jasnej Anielki kupić hihihihi !

Gość • Środa [03.08.2016, 11:49:40] • [IP: 83.11.182.***]

Każdy z właściciel psa ma swoje obowiązki które nakłada na niego prawo. To on psa ma trzymać na smyczy a nie my swoje dzieci. Dziecko jest człowiekiem i ma prawo chodzić na tej plaży przez którą idzie się na wiatrak. Niech każdy stosuje się do prawa i będzie dobrze. W mediach jest dużo przypadków pogryzienia dzieci przez psa którego później właściciele mówili że pies był spokojny i ułożony. Lepiej tragedii zapobiegać niż później leczyć skutki pogryzień

Gość • Środa [03.08.2016, 11:30:58] • [IP: 155.158.97.**]

Generalnie konieczne zrozumienie i dobra wola z obu stron. Gdy ktoś ma psa na długiej smyczy i nadchodzisz z dzieckiem, zatrzymaj się na moment, daj mu czas na skrócenie smyczy. A właściciel tegoż psa powinien widząc nadchodzącą z przeciwka osobę skrócić smycz. Po psie właściciel ma sprzątać i nie podlega to dyskusji. Każde dziecko powinno być dla własnego bezpieczeństwa uczone, że bez pozwolenie właściciela nie podchodzi, a już absolutnie nie podbiega z piskiem do obcego psa. A ten kawałek plaży, gdzie wolno wejść z psami może da się dla psiarzy pozostawić? Plaża w Świnoujściu jest wielka, szeroka i piękna. Nie jest trudno znaleźć na niej spokojne miejsce na koc czy nawet zabawę z piłką.

Gość • Środa [03.08.2016, 11:27:59] • [IP: 37.248.153.***]

Mieszkam na wsi a i tak z psem na spacer wychodze tylko na smyczy i w kagancu... Nie wyobrazam sobie puscic psa samopas.

Jarząbek • Środa [03.08.2016, 11:27:02] • [IP: 94.254.226.**]

PROPONUJE WYZNACZYĆ I OGRODZIĆ TEREN TYLKO DLA MIŁOŚNIKÓW PSICH KUP I SZCZYN ORAZ WYNAJĄĆ ŁOWCZEGO KTÓRY PO ZA TYM TERENEM BĘDZIE UTYLIZOWAŁ WSZYSTKIE PSY BIEGAJĄCE BEZ NADZORU.

Gość • Środa [03.08.2016, 11:20:40] • [IP: 80.55.236.*]

12 lat temu zostałem pogryziony przez amstafa w udo. Właściciel tego bydlaka uciekł z miejsca razem z tym czymś. Wykrwawialem się na miejscu, dobrze że nie szedłem sam tylko z kolegą, który od razu pobiegł do mojego domu po pomoc. Później udało nam się zlokalizować tego właściciela i po jakimś czasie dostałem odszkodowanie, a pies został odebrany temu właścicielowi.

Gość • Środa [03.08.2016, 11:13:31] • [IP: 178.238.251.***]

Tak jest z dzieciarem chodzi się na plażę strzeżoną.

Gość • Środa [03.08.2016, 11:10:08] • [IP: 92.42.112.**]

Nie ma przecież różnicy co to była za rasa. Duży pies, małe dziecko i mógł nawet niechcący zrobić krzywdę, Każdy normalny człowiek wystraszyłby się, bo mówimy o bezbronnym dziecku i silnym zwierzęciu. Nie ma co dyskutować. Tylko dziś brakuje ludziom empatii i wyobraźni. Całe szczęście, że nic się nie stało.

Gość • Środa [03.08.2016, 10:55:24] • [IP: 93.94.187.**]

HMMM a mi przeszkadzają wszędzie biegające dzieci i wchodzące pod nogi na promenadzie ze swoimi lodami, frytkami i deskorolkami. Ludzie przyjeżdżają na urlop i myślą że WSZYSTKO im wolno i wszystko mają w D** Co do psów to psia plaża jest DLA PSÓW ! Więc jak komuś przeszkadza fakt, że tam są psy to niech idzie gdzie indziej. Tyle w temacie. Fakt jeżeli pies skacze na kogoś (nawet jeżeli chce się tylko pobawić) powinien być lepiej pilnowany przez właściciela. Ale ogólnie grubo przesadzacie z nienawiścią i NAGONKĄ NA PSY i ich właścicieli! Przez kogo są ZASRANE wydmy ? Przez psy? Nie bardzo. Codziennie widuję wycieczki idące z plaży do lasu żeby skorzystać z toalety na łonie przyrody. OGARNIJCIE SIĘ !

Gość • Środa [03.08.2016, 10:54:11] • [IP: 80.245.188.***]

Oczywiście... zlikwidujmy plażę dla psów, bo nasza plaża jest zbyt mała i trzeba chodzić z dziećmi na" psią"..

Gość • Środa [03.08.2016, 10:47:52] • [IP: 178.238.253.**]

Proszę podajcie w przybliżeniu gdzie można kupić gaz...ja wiem że to reklama, ale , szukam i nie wiem gdzie mam iść, bo niedługo psów będzie wiecej w miescie jak mieszkańcow, a jak sie doda jeszcze dziki to mamy komplet, a człowiek to istota słaba zwłaszcza dziecko i w podeszłym wieku, popatzrecie ile ludzi w miescie jest inwalidami, czy to nie zastanawiające!

Gość • Środa [03.08.2016, 10:39:35] • [IP: 198.58.105.***]

Wyraźnie widać po komentarzach posiadaczy psów, że rozmowa z nimi jest bezcelowa. Posiadanie kundla to stan umysłu. Jak parę osób słusznie zauważyło, tu może pomóc tylko gaz pieprzowy, bo na służby nie ma co liczyć

Gość • Środa [03.08.2016, 10:37:05] • [IP: 167.114.102.***]

Już ci odpowiadam psiaro z 10:27:49. Te 60 złotych idzie na sprzątanie gówien i naprawę przeżartych kundlimi szczynami latarni, ławek i koszy na śmieci.

Gość • Środa [03.08.2016, 10:34:41] • [IP: 37.47.171.***]

czasem yorki sa gorszew pod ras groznych, to po nich nie wiadomo czego sie spodziewac a po amstafie czy rasom podobnym jak wyszkolisz tak masz

Gość333 • Środa [03.08.2016, 10:33:13] • [IP: 178.238.252.**]

Głupi właściciel psa!Takiej rasy pies jak skacze na ludzi to powinien na smyczy chodzić i w kagańcu. Puszczać sobie może wkoło swojego domu! Buraki!!

Gość • Środa [03.08.2016, 10:27:49] • [IP: 37.47.171.***]

Właśnie ktoś słusznie zauważył, w naszym mieście brakuje miejsca wyłącznie przeznaczonego dla psów, które mógłby się wybiegać i potrenować w Szczecinie są takie 3 miejsca, w których pies może swobodnie się socjalizować z innymi. Nic dziwnego, że czasem pies szczeka badź atakuje jak nie ma socjalizacjii, każdy pies na smyczy mało ma kontaktu z innym zwierzakiem.Miasto rok rocznie bierze opłate w wysokosci 60zł od każdego właściciela psa i na co idą te pieniądze? tyle lat opłaty są uiszczane już dawno by powstał jakiś skwer dla zwierząt.A co do sytuacjii szkoda dziecka będzie miało długo uraz, to że kawałek plaży jest wyznaczony dla psów nie oznacza, że ludzie bez zwierząt nie mogą tam przebywać.Właściciel bez wyobraźni, niech pies będzie szczęśliwy biega wolno ale w kagańcu bo nie tylko zagrożeniem jest dla dzieci ale tak samo dla innych psów.

Gość • Środa [03.08.2016, 10:18:54] • [IP: 188.146.132.***]

jak ktoś kupuje amstafa czy pitbulla to niech potem nie stęka że musi chodzić z nim na smyczy. Trzeba było sobie kupić yorka albo chichuahua to by dziecko się nie bało nawet bez smyczy.

Gość • Środa [03.08.2016, 10:07:02] • [IP: 92.42.119.***]

Biegam, mam i używam, gaz.Około 20 zł.Kilka razy mnie uratował.Działa na psa, no i na właściciela, też, jeśli ma jakieś ale.

Gość • Środa [03.08.2016, 10:04:43] • [IP: 80.245.185.**]

Za rasę agresywną uznany jest pies Amerykański Pitt Bul Terier a nie Amerykański Stafordshire Terier czy właśnie Amstaff popularnie mówiąc. Wiec owszem na smyczy ale nie w kagancu. Kiedyś był trend ze dresiarze chodzili z groźnymi psami 8 szczyci ludzi teraz chodzą z yorkami co wygląda zabawnie. A jeśli chodzi o psa to nie oceniajcie psa bo i pies uznany za groźnego może być ciapkiem to kwestia wychowania psa. A jeśli chodzi o amstaffy to zanim ktoś obrzuci błotem niech poczyta na temat usposobienia tego psa. To są bardzo rodzinne psy i kochają dzieci w stanach nazywane niania. Osobiście spotkałam nie jednego psa z ras małych do którego nie można wyciągnąć ręki bo szczeka i kasa. Ale znam amstaffy do których też nie wyciągam ręki hihi bo skaczą z radości i liza. Rozumiem pana z artykułu ze się wystraszył bo miał prawo pies powinien być na smyczy i to każdy nawet te małe zmutowane chomiki też.

Gość • Środa [03.08.2016, 09:57:09] • [IP: 164.127.23.*]

8:13 - Twój wpis doskonale oddaje typ mentalny, który prezentują ludzie z mózgiem odmienionym przez ideologię lewicy: przedkładasz wartość życia i zdrowia zwierzęcia nad życie i zdrowie człowieka. To typowe dla" Polaka-niekatolika". Właśnie przez to, że tacy ludzie nami rządzili przez lata PRL i potem przez większość 3 RP - musieliśmy z trudem walczyć o ograniczenie aborcji.

Gość • Środa [03.08.2016, 09:51:41] • [IP: 80.55.205.***]

Ja też jestem szczęśliwy, że już nie mieszkasz w Świnoujściu, nawiedzona psiaro

Gość • Środa [03.08.2016, 09:49:15] • [IP: 80.245.186.**]

Pan z dzieckiem powinien iść na plażę strzeżoną i tyle, a nie żalić się i narzekać. Jak ludzie palą na plaży i w innych miejscach publicznych również są zagrożeniem dla mojego życia(jak pies dla Pana dziecka) i co za każdym razem mam wzywać policję? bo inni narażają mnie na raka płuc jako palacza biernego? już nie raz słyszałem" odczep się dziadku" i inne odzywki więc wolę omijać tych ludzi z daleka i sam zadbać o swoje i rodziny bezpieczeństwo

Gość • Środa [03.08.2016, 09:36:03] • [IP: 92.42.114.***]

Pytam co na to nasze władze miasta ? Psy są wielkim problemem naszego miasta i nie tylko, musicie to rozwiązać nie ma żadnej kontroli ani wymagań od włascicieli czworonogów. ...

Gość • Środa [03.08.2016, 09:24:04] • [IP: 37.47.148.***]

Wy jesteście porabani! Jeżeli amstaf jest groźnym psem to czemu nie ma go na liście psów groźnych? Radzę poczytać na ten temat i dop. Się wypowiadać! Buraki!rotwalierr Doberman bulterier to są psy groźne acz kolejek zależy wszystko od wychowania

Gość • Środa [03.08.2016, 09:06:06] • [IP: 82.160.83.*]

Niektórym za komentarze tu należałoby założyć kaganiec

Gość • Środa [03.08.2016, 09:01:48] • [IP: 80.245.178.**]

Dobrze ze jej nie zjadl. . To dopiero bylby widok. Plac zabaw ogrodzony na psow prosze i bedzie po problemie. W innych miastach maja po kilka, a u nas jak zwykle daleko za murzynami. Panie Zmurkiewicz, niech Pan zadziala wkoncu w tym temacie, bo cos doczekac sie nie mozemy. W parku zdrojowym bardzo duzo jest ladnych polanek :)

Gość a jednak nie • Środa [03.08.2016, 09:00:17] • [IP: 82.160.83.*]

I jeszcze jedna mała uwaga. Drodzy rodzice! Prócz was na wakacjach są osoby zmęczone całym rokiem pracy i niekoniecznie mające ochotę słuchać w urlop wrzeszczenia non stop Waszych pociech. WSZĘDZIE! Nie jesteście centrum wszechświata. Skoro tak stawia się sprawę to ja poproszę w Świnoujściu o strefę w której będzie zakaz wprowadzania dzieci. Żeby to" dobro narodowe" dało innym odpocząć. Byłam świadkiem rozmowy w jednym z wejść na plażę, kiedy matka oblepiona 3 dzieci chwaliła się przez telefon że 500 + już wydała w pierwszym tygodniu, ale ubawiła się wspaniale! Kompletnie bez refleksji jak to brzmi. Dzieci było w tym roku zatrzęsienie! Nie można było nic spokojnie zwiedzić, żeby jakieś nie wrzeszczały nad uchem.

Gość • Środa [03.08.2016, 08:56:42] • [IP: 62.69.253.***]

Ciekawe jak taki pies w kagancu na pysku ma zaaportowac kijek ??sami przetestujcie na sobie. Powodzenia.

Gość a jednak nie • Środa [03.08.2016, 08:53:52] • [IP: 82.160.83.*]

Byłam na" plaży dla psów". Problem ma dwie strony medalu. Widziałam tam dzieci, małe dzieci, biegające za obcymi psami i na siłe je łapiące czy głaszczące. Obcy pies nawet nie agresywny może uznać to za zachętę do zabawy ze strony dziecka i zwyczajnie dlatego podskoczyć do niego. Ludzie wiedzą, że to odcinek dla zwierząt a mimo wszystko rozkładają się tam całymi rodzinami i oczekują, że będzie jak na pozostałej części plaży. Ja mam pytanie do osób, które stanowią o przepisach. W jaki sposób bawić się na brzegu plaży czy morza z psem na smyczy i w kagańcu, który chce biegać za piłką i TYLKO to go interesuje?? W jaki sposób spędzić miło czas z psem wśród na siłę podchodzących z zaciekawieniem dzieci, podczas gdy ich rodzice jak się" tknie" takiego małego delikwenta robią wielki raban?? Gdzie są rodzice, jak dziecko biega za obcym psem albo wyciąga do niego nagle ręce?? Dlaczego nie mówi się o tym, że DZIECI należy również nauczyć jak się zachowywać przy zwierzętach?? Wg mnie to ojciec nie dopilnował dziecka.

Gość • Środa [03.08.2016, 08:52:56] • [IP: 88.156.64.**]

American Staffordshire Terrier nie jest rasą uznaną za niebezpieczną... Jeśli chodzi o sprawę smyczy i kagańca to dla ras nie uznanych za niebezpiecznie nie ma obowiązku spacerowanie z psem na smyczy i w kagańcu, albo jedno albo drugie. pozdrawiam

Paulina • Środa [03.08.2016, 08:51:30] • [IP: 94.254.224.***]

Po 1 amstaff nie był i nie jest rasa agresywna są to psy w 90% łagodniejsze do ludzi niz labradory pozostałe 10% to poprostu psy szkolone do agresywnych zachowań przez nieodpowiedzialnych ludzi.Po 2 obowiązkiem jest smycz lub kaganiec. Po 3 gdyby to był agresywny pies mielibyśmy przypadek śmiertelny lub dziecko w szpitalu. Tak by the way te psy nie maja 4ton nacisku szczęki, tyle to miał tyranozaur ważący 7ton i mierzący 4metry. W parku zdrojowym można puszczać psy by pobiegaly nagminne natomiast jest to ze ludzie z dziećmi pchają sie tam gdzie psy biegają, szanujmy sie i swoją przestrzeń jeśli widzisz kogoś z psem i nieodpowiada Ci towarzystwo przejdź kawałek dalej miejsca starczy dla wszystkich. Od lat mam psy ras bojowych i dziwnym trafem tylko w sezonie zdarzają sie ludzie którzy chodzą i czepiają sie o wszystko, czyżby ceny lub pogoda psuła im humor i szukają zaczepki zamiast cieszyć sie urlopem?

Gość • Środa [03.08.2016, 08:48:56] • [IP: 164.127.23.*]

Czy naprawdę ostatnie zdanie artykułu jest prawdziwe? Grożą sankcje karne? Portalu - zadaj pytanie, ILE było interwencji Policji lub Straży Miejskiej w takich sprawach. To nam pokaże, czy rzeczywiście służby reagują. Z moich obserwacji wynika, że właściciele psów nie boją się niczego. Jeśli były znany naczelnik jednego z wydziału w Urzędzie maszeruje po ul.Bałtyckiej - po jezdni (nie chodniku nawet)- z owczarkiem niemieckim puszczonym swobodnie...- w jakiej rzeczywistości my żyjemy? -Państwa teoretycznego- że zacytuję znanego byłego ministra..

Gość • Środa [03.08.2016, 08:45:21] • [IP: 188.146.6.***]

Zwróćcie uwagę na te wszystkie puszczać yorki, według niektórych to też pies a wszędzie chodzą bez smyczy i bez kagańca. Pies to pies hu..jowo ale jednakowo

Nasty Mosquito • Środa [03.08.2016, 08:44:59] • [IP: 89.174.73.**]

Tępi właściciele zwierząt.Można prosić i grozić i nic. Świnoujścianie., ot co...

Gość • Środa [03.08.2016, 08:35:08] • [IP: 83.11.145.**]

i dobrze powiedzial tam jest plaza dla psow!!

shuya • Środa [03.08.2016, 08:18:01] • [IP: 88.156.235.**]

psy fajne, tylko niestety rasy agresywne nie mają szczęścia do właścicieli-przeważnie są to aroganckie debile-a i taki pies póżniej zachowuje się jak debil bo w końcu debil go wychował -to są proste rzeczy :)

Gość • Środa [03.08.2016, 08:16:35] • [IP: 94.254.235.*]

Powinien uszanować to że ktoś się boji psa. Ps AMSTAFFY to kochane psiaki przytulaki... Prędzej york cie w kostke ugryzie. ...

Gość • Środa [03.08.2016, 08:13:14] • [IP: 2.242.74.***]

Boze Polacy Katolicy jak wy nienawidzicie psiaki!!a one nie maja w sobie tyle nienawisci do drugiej zyjacej istoty co wy D...!!No i co ten psiak zlego zrobil ze skakal troche Kolo tego dziecka??Pewnie sie cieszyl!!Jestem szczesliwa, ze nie mieszkam juz w Swinoujsciu wsrod takich niektorych D...w ktorych jest tyle nienawisci do psiakow.Jezeli mialabym wybierac ct´zlowiek czy psiak wybralabym psiaka. Bierzcie przyklad z tych wspanialych ludzi ktorzy kochaja i ratuja zwierzeta i sie nimi opiekuja. To tych ktorzy tak nienawidza zwierzeta uwiazac na smyczy, zalozyc kaganiec i wyslac w Kosmos zeby sie ich pozbyc z tej ziemi!!

Mydełko Fa • Środa [03.08.2016, 08:05:35] • [IP: 93.94.186.***]

Ludzie w tym mieście są okropni... banda jęczących, wszystko i wszystkich nienawidzących" tylko ja się liczę" ćwioków... Żebyście tak uważali aby swoim zachowaniem i swoich dzieci/zwierząt/samochodów/papierosów/itp/ nie denerwować innych jak wymagacie tego od całego społeczeństwa względem siebie, życie byłoby znacznie milsze. Jak tatuś z artykułu taki wrażliwy to niech faktycznie idzie na plażę strzeżoną, tak jego wrzeszcząca pociecha będzie bezpieczna, albo najlepiej niech ją trzyma w domu, wtedy jej nic nie będzie grozić a i mieszkańcy będą mieć jedno hałasujące dziecko mniej do słuchania...

Gość • Środa [03.08.2016, 07:41:56] • [IP: 62.69.254.**]

Na strefie dla psów jest Regulamin i pisze tam jak byk, kto i w jaki sposób odpowiada za zwierzaka, a to że jest tam strefa nie oznacza" wyłączności terenu" dla właścicieli psów. Własciciel powinien mieć amstaffa na smyczy i w kagańcu bo to rasa groźna, koniec.

Gość • Środa [03.08.2016, 07:26:18] • [IP: 82.39.9.***]

lewa reka trzyma smycz z mastafem prawa lodynke. beemka, dziara z henny i wozonko po plaszy

Gość • Środa [03.08.2016, 07:17:06] • [IP: 195.205.242.***]

jaka rasa psa taka rasa własciciela

Gość • Środa [03.08.2016, 07:10:43] • [IP: 37.8.215.***]

Czy ktoś spróbował zadzwonić na policję z informacją o psie puszczonym bez kagańca i smyczy? Np. w parku zdrojowym, gdzie jest to nagminne. Chodzą tam ludzie z kijkami, biegają, a psy zdarza się, że atakują. Jaka była reakcja policji? Założę się, że żadna. Niech Pani aspirant nie ogranicza się do informacji o przepisach, bo te są znane, zwłaszcza właścicielom psów. Niech lepiej poinformuje ile razy w tym roku policja interweniowała.>

Gość • Środa [03.08.2016, 07:05:52] • [IP: 88.156.235.**]

Tak jak powiedział rzecznik, jest obowiązek smyczy ale nie kagańca, z wyjątkiem psów ras niebezpiecznych. Oczywiście, ze wlasciciel psa jest za niego odpowiedzialny. Pies nie może zagrazac otoczeniu, ale niektórzy ludzie sa przewrażliwieni. Jak widza biegnącego psa, to mysla ze to atakujące dzikie zwierze. Szkoda, ze nie reagują tak na agresywnie zachowujących się młodych ludzi albo dzieci pedzace na rowerach po chodniku, bez opieki starszych, co jest tez obowiązkiem. A propos wpisu [02.08.2016, 23:03:05]. Labrador jest b. spokojnym psem przystosowanym nawet do pracy z dziecmi niepełnosprawnymi i starszymi ludzmi, chorującymi np. na cukrzyce i niewidzącymi. Wiec chyba przesada z tym wolno biegającym i zagrazajacym psem. Ludzie opamiętajcie się!

Gość • Środa [03.08.2016, 06:47:35] • [IP: 92.42.114.***]

Dopóki miasto nie wyznaczy terenu na wybieg dla psów i go ogrodzi będzie to samo. Psy musza biegać. Nie każdy ma własny ogród. Czy właściciel psa w bloku ma go uśpić, bo nie jest w stanie realizować jego potrzeby ruchu? Ruch potrzebny dla zdrowia psa to nie spacer na smyczy. Musi biegać, tylko że wszędzie zakaz. Trzeba walczyć o wybieg.

Gość • Środa [03.08.2016, 06:44:05] • [IP: 80.245.191.***]

chyba co niektórzy nie doczytali (Dopuszcza się zwalnianie zwierząt domowych z uwięzi na niektórych terenach, pod warunkiem, że właściciel ma możliwość sprawowania nad nim pełnej kontroli. W przypadku psów ras uznanych za groźne lub ich mieszańców, zwierzęta te nadal muszą pozostać w kagańcu. ) tylko że w ustawie nie pisze jakie to tereny więc w czym problem ??

Gość • Środa [03.08.2016, 06:13:00] • [IP: 94.254.228.**]

Bo takie psy mają tchurze którzy w towarzystwie takiego zwierzaka się dowartościowują

Gość • Środa [03.08.2016, 05:15:04] • [IP: 37.47.172.***]

koniecznie kaganiec i smycz!!Jakim trzeba być nie odpowiedzialnym człowiekiem kiedy widząc atakującego psa, nie reaguje się!!Policja i straż miejska te służby i wysokie mandaty!!

Gość • Środa [03.08.2016, 02:52:16] • [IP: 80.213.166.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [03.08.2016, 02:45:14] • [IP: 80.213.166.***]

Wy Jesteście dziwni, niby ekologia a normalnie idioci...FU alll

Gość • Środa [03.08.2016, 00:41:52] • [IP: 178.238.249.**]

W naszym mieście to normalne w tamym roku szłam na matejki i naprzeciwko szła dziewczyna z olbrzymim dalmatyńczykiem jak mnie mijała pies zaczął na mnie szczekać i agresywnie atakować a ona nawet nie zareagowała, dlaczego policja sie takimi sprawami nie zajmuje a gdyby zerwał się ze smyczy i mnie zaatakował.

Gość • Środa [03.08.2016, 00:39:54] • [IP: 185.5.99.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

pancur • Środa [03.08.2016, 00:29:16] • [IP: 80.245.186.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [03.08.2016, 00:14:08] • [IP: 62.69.241.***]

Z psem do lasu też nie można. W sumie nigdzie nie można. Chcą aby adoptować czworonoga ale w sumie nie wiadomo gdzie z nim wychodzić. Nie ma takich miejsc gdzie pies mógłby się wybiegac. Dlatego odkąd mój pies po 10 latach przeszedł za tęczowy most nie decyduje się na następnego. Bo nie mam prywatnej posesji ani miejsca gdzie byłby szczęśliwy biegając bez smyczy i kagańca a to bardzo ważne dla jego prawidłowego rozwoju. To naprawdę trudny temat

AGENDA 21 • Środa [03.08.2016, 00:06:29] • [IP: 80.245.178.***]

GONIĆ TO GŁUPAWE BYDŁO Z TYMI KUNDLAMI NA REFULAT. NIECH TAM SOBIE Z KUNDLAMI BIEGAJĄ. DZIECI, DZIKI LUDZIE IM PRZESZKADZAJĄ, A PRZYGŁUPY NIE WIEDZĄ, ŻE KUNDLA NA SZNURKU I W KAGAŃCU TRZEBA CIĄGNĄĆ.

Gość • Środa [03.08.2016, 00:04:15] • [IP: 80.245.191.***]

Ludzie są totalnie nieodpowiedzialni, jak można być tak bezmyślnym i puszczac psa ze smyczy, sama mam psa i wiem ze to tylko zwierzę i różnie może zareagować dlatego też chodzi na smyczy i żadna krzywda mu się nie dzieje.Najważniejsze jest bezpieczeństwo a człowiek myślący nie postępuje w taki sposób i jeszcze takie zachowanie w stosunku do ojca dziecka.Koszmar tacy nie powinni mieć psów.

Gość • Wtorek [02.08.2016, 23:46:01] • [IP: 80.245.184.***]

Trzeba bylo dzwonic po psy

Gość • Wtorek [02.08.2016, 23:45:44] • [IP: 172.17.1.**]

JA BYM ZJADL TEGO PSA, W KOREI BARDZO SMACZNY JEST,

Gość • Wtorek [02.08.2016, 23:31:44] • [IP: 80.245.178.**]

Jeden debil chodzi po parku zdrojowym z dwoma czarnymi kundlami, one agresywne i on.

Gość • Wtorek [02.08.2016, 23:18:27] • [IP: 80.245.180.***]

dzieci należy pilnować :) nie wiem czego ten pan się spodziewał wchodząc na odcinek plaży przeznaczony dla psów i ich właścicieli. Chodzimy na plażę z psami by te mogły się ochłodzić i wybiegać a nie żeby trzymać je krótko na smyczy koło nogi bo PAN z dzieckiem wchodzi na teren gdzie biegają psy.

Gość • Wtorek [02.08.2016, 23:15:35] • [IP: 178.238.246.**]

A Ty baranie nigdy dzieckiem nie byles?? Nie krzyczałes? Czy ciota byles i siedziales jak rodzice Cie posadzili grzecznie? Nie pamieta wol jak cieleciem byl? Piasek Ci przeszkadza? To jedz gdzie niema piasku. PLAZY DLA PSOW NIEMA!!

Gość • Wtorek [02.08.2016, 23:03:05] • [IP: 178.238.246.**]

To nie jest plaza dla psow tylko dla osob spacerujacych z psami. A to jest roznica. Chcesz wypuścić psa? Idz z nim do lasu!! A plaza jest dla ludzi. Sama mialam kiedys taka sytuacje jak labrador biegal kolo godziny 13 bez smyczy i kaganca na tym odcinku plazy. Zwrocilam kobiecie uwage ze sa tu male dzieci (bylam z moja 2 letnia corka) zeby wziela tego psa, to jeszcze do mnie skakala ze ma prawo! Wezwalam policję i policjant do mnie zebym sie przeniosla z dzieckiem na plaze strzeżona! Jakie bylo jego zdziwienie kiedy pokazalam mu ze spacet ze zwierzęciem jest mozliwy tylko na odcinku 100m!! A on skruszony poprosil Pania z pieskiem o przesuniecie sie 200m do tetenu gdzie mozna chodzic z psami. Masz psa to wychodz z nim do lasu zeby sie wybiegal! Nie masz czasu? Nie kupuj psa!! Dla mnie zycie i zdrowie mojego dziecka jest najwazniejsze!

Gość • Wtorek [02.08.2016, 22:56:50] • [IP: 80.245.187.***]

A ja idąc na plażę bez psa nie chcę słuchać drących japę dzieci, sypiących mi na koc piasek.Nie chcę słuchać ich mamuś i tatusiów, którzy w przerwie pomiędzy jedną rozmową telefoniczną a drugą drą się przywołując swoje pociechy.Ale jeśli idę na plażę gdzie są dzieci i ich rodzice muszę się z tym pogodzić i to znosić.A pan z dzieckiem idąc na plażę gdzie można wprowadzać psy musi liczyć się z tym, że spotka psa, który idzie na plażę pobiegać a nie chodzić przy nodze w kagańcu i na smyczy!W końcu pan z dzieckiem ma większy wybór gdzie pójść z dzieckiem, niż pan z psem, który ma tylko kawałek plaży do spacerowania.Nie piszecie nic, że pies był agresywny, więc tatuś chciał pokazać, że ma większe prawa niż piesek na plaży, ot i co!

Gość • Wtorek [02.08.2016, 22:53:33] • [IP: 46.215.96.***]

Paraduje g* konfitura ze swoim kundlem i tego efekty, policja go nie rusza bo swój. ...

Gość • Wtorek [02.08.2016, 22:37:18] • [IP: 95.129.224.***]

NA PLAZY GDZIE MOZNA WEJSC Z PSEM, OBOWIAZUJE!! TRZYMANIE PSA NA SMYCZY A NIE PUSZCZANIE JEGO LUZEM!! TAKI OBOWIĄZEK OBEJMUJA PRZEPISY W POLSCE!! ALE WŁAŚCICIELE NIE ROZUMIEJA TEGO, MYŚLĄ ŻE JEZELI JUŻ MOGĄ WEJSC Z PSEM NA PLAZE TO NIE OBOWIAZUJE ICH TRZYMANIE PSA NA SMYCZY!! TAKIEGO WŁAŚCICIELA TYLKO BARDZO WYSOKA KARA BY CZEGOŚ NAUCZYLA, Bo widac ze to zwylky PRYMITYW!!

Gość • Wtorek [02.08.2016, 22:33:03] • [IP: 185.5.99.**]

21:41:06 - Tak i się obudziłeś zlany potem, kierowca autobusu klaskał bajkopisarzu.

Gość • Wtorek [02.08.2016, 22:29:31] • [IP: 178.238.251.***]

Z takimi psami tylko pajace sie prowadzajom i buraki.

Gość • Wtorek [02.08.2016, 22:29:22] • [IP: 37.8.215.***]

Parę dni temu też szła księżniczka z pittbulem smycz na 4 metry kundel bez kagańca in ja obok z małym dzieckiem aż strach przejść powiedziałam to tą na mnie z mord... czego ja się czepiam.

Gość • Wtorek [02.08.2016, 22:27:11] • [IP: 178.238.246.**]

Byłam świadkiem sytuacji, w której Strażnik Miejski strofował właściciela małego pieska na smyczy ale bez kagańca. Za to wielkie groźne psy bez smyczy to codzienność! Strażnicy i Policja tego oczywiście nie widzą!Po mieście chodzi dziewczyna z dwoma dużymi dobermanami oczywiście też bez smyczy i kagańców.Dopiero jak kogoś zagryzą przez chwilę będzie zainteresowanie.Tak jak w przypadku wilczura który na Grunwaldzkiej pogryzł małego pieska. Gratulacje dla włodarzy miasta, strażników i policji za to, że tak dzielnie stoją na straży porządku i naszego bezpieczeństwa!!

Gość • Wtorek [02.08.2016, 22:23:51] • [IP: 92.42.113.***]

Niestety jest wielu właścicieli groźnych psów, prowadzających owe psy bez kagańca. Jednak straż miejska i policja nic z tym nie robi, nie widzi problemy, dopóki nie stanie się tragedia. Na plaży powinien być bezwzględny zakaz wprowadzania psów.

Gość • Wtorek [02.08.2016, 22:15:35] • [IP: 62.69.251.***]

Baranie z 21:50:37, nie ma czegoś takiego jak plaża dla psów. Jest plaża dla LUDZI, na którą można wejść z psem. I to nie plażowicz ma 'mieć świadomość', tylko właściciel kundla.

Gość • Wtorek [02.08.2016, 22:12:38] • [IP: 80.245.182.***]

ja bym normalnie gościowi zajebał w ryj jak by tak się rzeczywiście stało - chyba jakiś pierdolnięty był

małagosia • Wtorek [02.08.2016, 22:11:21] • [IP: 80.245.188.**]

Sama mam psa ale w 100% popieram ojca dziecka. Przede wszystkim odpowiedzialność za zwierzęta. Ludzie, zrozumcie że nie każdy jest miłośnikiem zwierząt a niektórzy się ich po prostu boją. Wyrozumialłości dla innych życzę. A psy na smycz wśród ludzi.

Gość • Wtorek [02.08.2016, 21:54:46] • [IP: 46.134.73.**]

wszystkie psy bez kagancow bez smyczy..nawet.poza strzezona. dojdzie do tragedi zaczną się interesować.

Gość • Wtorek [02.08.2016, 21:50:37] • [IP: 80.245.180.***]

skoczyl agresywnie czy chcial sie przywitac?;p idac na plaze dla psow trzeba miec swiadomosc tego ze piesek moze wskoczyc ci na kocyk, ganiac obok, opryskac cie woda ale nie ma prawa byc agresywny/.

Gość • Wtorek [02.08.2016, 21:48:31] • [IP: 79.186.213.***]

Jaki pies taki właściciel.

Gość • Wtorek [02.08.2016, 21:41:06] • [IP: 109.196.112.**]

Gazem w ryj pieskowi a nastepnie celnie w nos z buta...po skończonej akcji to samo z tatusiem.Jakieś trzy lata temu tak własnie postąpiłem z amstafem i jego właścicielem na Gdyńskiej...czyżby ten sam duaet, Dobry gaz to ok 40 zł i uwierzcie mi że na nic te tony nacisku psów i groźne miny ich panów.

Gość • Wtorek [02.08.2016, 21:39:31] • [IP: 178.238.253.***]

niech patrol się wykaże, oczywiście najpierw upomnienie :)

Oglądasz 1-125 z 125
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Uprzejmie informujemy, że w poniedziałek 7 i 8 października zmianie ulegają godziny otwarcia biura Karty Wyspiarza. Wszystkich chętnych do odbioru karty lub wypełnienia wniosku zapraszamy w godzinach od 8:00 – 14:00. ■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■ AKTUALIZACJA KOMUNIKATU: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świnoujściu potwierdził przydatność wody do spożycia z wodociągu „Granica-Wydrzany” na odcinku ul. Chrobrego obejmującym budynki przy ul. Chrobrego 19, 21, 26 i 28 ■