POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Wtorek [02.08.2016, 08:04:02] • Świnoujście

”Wyjątkowa” promocja w Kauflandzie

”Wyjątkowa” promocja w Kauflandzie

fot. Czytelnik

Klienci sklepu Kaufland w Świnoujściu nie mogli przejść obojętnie obok wyjątkowo ”atrakcyjnej” promocji suszarki balkonowej. To co zobaczyli kompletnie ich zaskoczyło. Suszarka balkonowa w cenie promocyjnej kosztowała więcej niż wcześniej. Na ciekawe chwyty marketingowe sklepu Kaufland zwrócił uwagę jeden z naszych Czytelników. - W środę około godziny 19.00 udałem się na zakupy do sklepu Kaufland. To co zobaczyłem totalnie mnie zaskoczyło, a mianowicie promocja suszarki balkonowej cena 29.99zł a pod spodem nowa cena minus rabat 25% taniej cena po upuście 49.99zł- czytamy w liście od Czytelnika.

Mieszkaniec zastanawia się, czy w ten sposób sklepy Kaufland chcą zachęcić klientów do zakupów?

Pracowników sklepu Kaufland poprosiliśmy o wyjaśnienia. Czekamy na odpowiedź.

Ciekawe jak wielu klientów dało się nabrać na tą ”wyjątkową” promocję? Może znacie jakieś inne przykłady podobnie atrakcyjnych promocji w sklepach? Piszcie w komentarzach.


komentarzy: 30, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-25 z 30

Gość • Środa [03.08.2016, 23:58:57] • [IP: 92.42.118.**]

słowo promocja nigdzie i nigdy nie musi oznaczać obniżenia ceny :) stary chwyt małketingowy ;p

Gość • Środa [03.08.2016, 17:32:05] • [IP: 109.241.248.***]

niezła ściema, przecież widać że cyfry na tej ofercie dodane są w programie graficznym...

Gość • Środa [03.08.2016, 01:12:36] • [IP: 37.8.215.**]

Cena promocyjna zawsze jest ceną" normalną" a to że obniżka to zwykły kit.

Gość • Wtorek [02.08.2016, 23:12:44] • [IP: 92.42.114.**]

A może trochę wyobraźni, że ceny wstawione są odwrotnie? Wystarczy popracować pare lat w sprzedaży by zauważyć, że jest się tylko człowiekiem i błędy tego typu muszą się zdarzać. Kwestia na ile ludzie będą ludźmi i będą rozumieć takie sytuacje, a nie je wykorzystywać. Klienci sklepów niech od swojej kultury zaczną, dla towaru i ludzi pracujących w sklepach. Wielu zachowuje się jak zwierzęta wypuszczone na spacer pośród wielu rarytasów. Nie róbmy innym ludziom tego czego sami byśmy nie chcieli by nam robiono. Włącznie z zachowaniem, po OBU" stronach lady".

Gość • Wtorek [02.08.2016, 17:48:49] • [IP: 37.47.154.**]

O bosze znowu wielka mi sensacja, ludzki błąd i tyle

Gość • Wtorek [02.08.2016, 17:12:42] • [IP: 95.129.229.***]

promocja, to promocja

Gość • Wtorek [02.08.2016, 14:42:55] • [IP: 80.245.180.***]

Duży, duży sklep, dużo, dużo towaru, mało, mało pracowników, niskie płace - dużo, dużo zysków dla właściciela...niemieckiego! Dlatego Niemcy się nie skarżą.

Gość • Wtorek [02.08.2016, 13:53:10] • [IP: 80.245.181.*]

Kaufland nie oszukuje...to po prostu błędy ludzkie bo w sklepie pracują ludzie a nie roboty! Wystarczy odrobinę zrozumienia dla ludzi, którzy tam pracują...bo obsługiwać stada wiecznie burczących klientów to nic przyjemnego! Ale nie zrozumie tego ten kto nigdy nie pracował w takim sklepie! I wszystkim tym, którzy przychodzą i z byle czego robią problem życzę chociaż jednego dnia pracy...

Gość • Wtorek [02.08.2016, 12:47:24] • [IP: 80.245.177.***]

W koncu jest normalnie

Gość • Wtorek [02.08.2016, 12:43:31] • [IP: 80.245.188.**]

Nowa jakość w Kauflandzie a może to nowi pracownicy z Ukrainy wyznaczają standardy.

Gość • Wtorek [02.08.2016, 12:17:16] • [IP: 50.7.78.***]

Na krótko przed, widziano tam tuska.

Acr • Wtorek [02.08.2016, 12:09:27] • [IP: 178.238.253.***]

ludzki błąd, każdemu mógł się zdarzyć, ale szopke robicie...

Gość • Wtorek [02.08.2016, 11:47:49] • [IP: 109.243.232.***]

Ten market jak i inne płaca gówno a personel ma zapeir... Panie kierowniku parę tygodni temu pogonił pan kota pracownikom tyle personelu od początku istnienia marketu na raz mieszkańcy nie widzieli czas zrobić to ponownie. Śpią po kontach? = poza warzywnym działem i kasami nikogo nie uświadczysz, na mięsnym dalej kibel. Sezon się skończy kto panu towar kupi hurtowo? -market nie ma prawa tak postępować.

Gość • Wtorek [02.08.2016, 11:35:52] • [IP: 109.243.232.***]

Pytanie co za cwaniaczek powiesił ta cenę chciał ze swego kierownika zrobić jaja? Czas takich palantów zwolnic niech idzie do łopaty i czas zacząć zatrudniać odpowiedzialnych ludzi za odpowiednią płacę. Za zrobienię takiej reklamy marketowi czas na zieloną trawkę.

Gość • Wtorek [02.08.2016, 11:26:32] • [IP: 31.0.42.***]

KAUFLAND bardzo oszukuje. Juz dwa razy przy kasie chcieli mnie naciąć ale sie nie dalam i oddawali kasę. Patrzcie na ceny na półkach i przy kasie gwarantuje ze sie różnią!

Gość • Wtorek [02.08.2016, 11:25:06] • [IP: 37.47.135.***]

Do Gość • Wtorek [02.08.2016, 08:37:14] • [IP: 88.79.100.**] Sam jesteś debilem. Znam osoby które tam pracują i na pewno są mądrzejsze od ciebie tępy matole.

Gość • Wtorek [02.08.2016, 11:14:21] • [IP: 83.8.120.**]

widac jak tepi sa pracownicy wieszjaacy ceny nie wspominajac juz o ludziach od marketingu... a ten sklep to pomylka drogi (juz zaniedbany i brudny) ogolnie syf :) ale nikt nikomu nie broni tam kupowac :)

KULTURA • Wtorek [02.08.2016, 10:40:32] • [IP: 37.47.181.**]

Byłem 2-razy w tym sklepie i nigdy więcej i poszedłem

Gość • Wtorek [02.08.2016, 10:31:31] • [IP: 178.238.253.**]

Wstrętna blaszana stodoła, śmierdzi zgniłymi jajami i wcale nie jest taniej jak w sklepikach osiedlowych przeanalizujcie wydruki z kasy jak Niemcy robią Was w konia, bez mydła!

Gość • Wtorek [02.08.2016, 09:56:29] • [IP: 37.47.158.***]

Myślę że to zwykłe niedopatrzenie...Szkoda robić aferę, pewnie już wszystko poprawione. Tym którzy robią aferę proponuję zatrudnić się w sklepie, poznać tryb pracy...a nawet w przypadku pomyłki można wszystko wyjaśnić. Gratuluję też przychodzić pięć minut przed zamknięciem po zakupy...a pewnie w WC też brudzą pracownicy...szacunek dla pracowników za cierpliwość, ciężką pracę i pozdrowienia dla klientów potrafących to docenić.

Gość • Wtorek [02.08.2016, 09:23:58] • [IP: 89.68.140.***]

do Gość • Wtorek [02.08.2016, 08:13:15] • [IP: 37.47.159.*] "Co za KRETYN ! Na prawdę to taki problem zwrócić uwagę ktoremus pracownikowi?" Czytelnik miał prawo jak każdy Klient kupić suszarkę za 3/4 z 29, 99PLN. Gdyby inni Klienci podeszli do kasy i się tego domagali, takich pomyłek byłoby. Klient być może jest" kretynem" bo nie kupił jej za 24, 99PLN. Gdyby był pieniaczem zrobiłby raban przy kasie, potem w UOKiK. Inna sprawa to wartość towaru. Może jest wart np.15 PLN?

Gość • Wtorek [02.08.2016, 09:18:15] • [IP: 77.88.191.***]

To pewnie śledź wieszał on nie ma szkoły...

Gość • Wtorek [02.08.2016, 09:04:04] • [IP: 178.238.252.***]

Po pierwsze Rossmann, po drugie zawsze Panie zmieniają cenę jak się nie zgadza, a po trzecie dwie na zmianie bo niema chętnych do pracy za takie pieniądze żeby się użerać z takimi klientami jak Pani! Oo cała prawda.

Gość • Wtorek [02.08.2016, 08:40:55] • [IP: 83.10.204.***]

Do Teleexpresu wysłać wiadomość jako ciekawostkę.

Gość • Wtorek [02.08.2016, 08:37:14] • [IP: 88.79.100.**]

To juz nie pierwszy raz taki numer w tym sklepie.Kiedys bylo podobnie. Poprostu w sklepie uwazaja ze klienci to debile, albo moze to obsluga jest debilowata.

Oglądasz 1-25 z 30
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Uprzejmie informujemy, że w poniedziałek 7 i 8 października zmianie ulegają godziny otwarcia biura Karty Wyspiarza. Wszystkich chętnych do odbioru karty lub wypełnienia wniosku zapraszamy w godzinach od 8:00 – 14:00. ■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■ AKTUALIZACJA KOMUNIKATU: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świnoujściu potwierdził przydatność wody do spożycia z wodociągu „Granica-Wydrzany” na odcinku ul. Chrobrego obejmującym budynki przy ul. Chrobrego 19, 21, 26 i 28 ■