POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Sobota [23.07.2016, 22:53:28] • Świnoujście

Przerażenie przy wejściu na plażę. Rozszalały dzik zaatakował psa

Przerażenie przy wejściu na plażę. Rozszalały dzik zaatakował psa

fot. Sławomir Ryfczyński

Było bardzo niebezpiecznie – opowiada pani Marzena. – Wcześniej było tutaj ze 30 osób. Wszyscy uciekli. Co ich wystraszyło? Rozszalały dzik, który o mały włos nie ukatrupił pieska pani Marzeny. Zwierzę zaatakowało przy wejściu na plażę dla psów.

Przerażenie przy wejściu na plażę w Świnoujściu. Dzik zaatakował psa naszej Czytelniczki. Kobieta bała się, że tego spotkania jej pupil nie przeżyje. I że dzikie zwierz zaatakuje także ją.

Nie wiadomo, co go zdenerwowało. Niespodziewanie dzik zaatakował jednak Zimona, psa naszej Czytelniczki. Do zdarzenia doszło dziś (sobotę), około godziny 20, na parkingu przy wejściu na odcinek plaży po którym można spacerować z psem.

- Zostawiłam samochód na parkingu - opowiada pani Marzena. - Szłam z psem na smyczy, bo nigdy go nie puszczam samego. Przy wejściu na plażę dla psów było mnóstwo ludzi. Trzymali telefony i coś filmowali. Patrzę że są zwierzęta. Cała rodzina dzików. Ludzie filmowali, a ja poszłam dalej. Nagle ogromny siwy dzik zaczął lecieć w naszą stronę. Dziki były w chaszczach. Nie sądziłam więc, że mogą z nich wylecieć... Dzik zaatakował mojego psa! Przewrócił go. Całe szczęście, że nie miał kłów, bo by go rozszarpał. Puściłam smycz. Mój piesek piszczał i uciekał. Zakręcił się w smycz. Mógł się udusić. Dzik bardzo szybko biegł za nim, Uderzył go w bok. Zaczęłam się drzeć… Dzik zastopował i uciekliśmy stamtąd.

Piesek o imieniu Zimon to owczarek australijski. Niby nie najmniejszy, a jednak dzik bardzo go przeraził. Choć od zderzenia minęło trochę czasu, Zimon jest cały wystraszony. Nie daje się dotknąć nawet swojej pani.

- Widziały to dwie koleżanki mojej córki – opowiada właścicielka Zimona.- Pomogły mi się pozbierać. Jeden pan podał mi piłkę… Byłam w szoku. Nie wiedziałam, co się dzieje. Chodziłam tu z psem codziennie i nigdy tych dzików tu nie było…

Nie tylko pani Marzena jest przerażona całym zajściem.

- Stałam koło motoru, kiedy wyskoczył dzik z lasu – opowiada pani Ewa z Zielonej Góry, którą spotkaliśmy na parkingu.– Pierwszy raz widziałam dzika.

Przerażenie przy wejściu na plażę. Rozszalały dzik zaatakował psa

fot. Sławomir Ryfczyński

Przypadkiem, na miejscu zdarzenia pojawił się... zastępca prezydenta Paweł Sujka. Właścicielka psa skorzystała więc z okazji, by zapytać, czy miasto toleruje biegające w miejscach publicznych dziki.

- Mówię, że dziki atakują ludzi i zwierzęta – opowiada pani Marzena.- Pan Sujka powiedział, że nie da rady ich wszystkich odstrzelić. Że żyjemy na wyspie i musimy się przyzwyczaić do tego, że zwierzęta tutaj rządzą. Dla mnie to jest trochę dziwne. Płacimy podatki, prosimy o bezpieczeństwo. Myślimy, że je mamy, ale tutaj widać, że nie. Zaproponowałam, by zasłonić siatką te wejścia, to pan zastępca powiedział, że to się nie uda, bo one zaraz to rozwalą.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 108, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-108 z 108

Gość • Sobota [13.08.2016, 00:32:42] • [IP: 37.47.147.**]

Dzikie miasto

Gość • Środa [27.07.2016, 15:59:25] • [IP: 5.134.65.***]

Biedny dzik :(

Gość • Środa [27.07.2016, 15:31:03] • [IP: 5.172.233.*]

Czytam niektóre wpisy i wyraznie widac że niektózy maja roblem z czytanie i rozumieniem słowa piosanego. Pani szła z psem w miejscu przeznaczonym do chodzenia z psem.. A tym co się pies nie poddoba to proponuję aby nie wuchodzili z domu bo sa ludzi dla których obecność takiej osoby jak oni jest ob rzydliwa.

Gość • Wtorek [26.07.2016, 21:22:28] • [IP: 83.11.154.***]

Do" kundlomiota" - chyba wyraźnie jest powiedziane, że jest wyznaczony odcinek plaży dla psow i tam wlaśnie udawala się pani z psem?

Gość • Poniedziałek [25.07.2016, 20:10:22] • [IP: 89.0.197.**]

A szkoda ze tylko psa, paniusie tez powinien pogonic razem ze swoim zasrancem, dupolizem.

Gość • Poniedziałek [25.07.2016, 17:48:41] • [IP: 37.47.163.**]

Ha ha wielki wiceprezydent Sujka który tylko na king fu się zna a reszta spraw to dla niego czarna magia. Tak mówią ludzie z urzędu to co się dziwić że takie głupie odpowiedzi udziela. Ha ha w Swinoujściu rządzą zwierzęta ale się uśmiałem!

Gość • Poniedziałek [25.07.2016, 13:44:41] • [IP: 93.94.188.**]

Ja proponuje aby Pani dokonala specjalistycznej wizyty z psem i rachunek przedstawila panu Sujce !! Ow Pan chyba zapomnial po co i w jakim celu celu jest zastępcą prezydenta i ze jednym z warunkiem bycia nim jest ZAPEWNIENIE LUDZIOM CAŁKOWITEGO BEZPIECZEŃSTWA !!

Gość • Poniedziałek [25.07.2016, 12:02:01] • [IP: 83.11.239.***]

do edek • Poniedziałek [25.07.2016, 08:25:32] • [IP: 91.216.115.***] A Ty zrozum że pijących ludzi też się ludzie boją, bo są gorzej agresywni niż te czworonogi.

Gość • Poniedziałek [25.07.2016, 09:54:44] • [IP: 83.21.75.***]

z psem spacerować można wszędzie i mam do tego prawo tak samo jak nie toleruję osób palących papierosy w moim otoczeniu czy pijących piwo na plaży a jakoś im się nie ogranicza wolności

edek • Poniedziałek [25.07.2016, 08:25:32] • [IP: 91.216.115.***]

Z psem spaceruje się po wybiegu albo u siebie na podwórzu a nie na plaży. Wszyscy właściciele czworołapów zrozumcie że nie każdy musi je lubić a są i tacy co się ich boją i tłumaczenie że mój pies nie gryzie równa się temu że ja nie kopie

Gość • Poniedziałek [25.07.2016, 08:21:00] • [IP: 92.42.117.***]

DZIK NIGDY SAM NIE ATAKUJE PAMIETAJCIE !!

Gość • Poniedziałek [25.07.2016, 08:09:26] • [IP: 93.94.186.**]

do kundlomiota!! idź wale na pastwisko bo bydło tylko tam

Gość • Poniedziałek [25.07.2016, 05:09:51] • [IP: 80.245.177.***]

Takiego pieska szkoda zostawić samego w domu, ewentualnie plaża bardziej ustronna, szkoda mi go, ma takie spojrzenie, widać że nie chciał źlee

Gość • Niedziela [24.07.2016, 21:54:11] • [IP: 94.254.193.***]

a jakby zaatakował dziecko? nie dało by rady uciec. zostało by zadeptane. a gdyby to radnego wnuk zginął przez dzika też by mówił że trzeba nauczyć się z tym żyć?

kundlomiot • Niedziela [24.07.2016, 21:04:03] • [IP: 62.69.203.**]

a co kundel robil na plazy. brawo dzik. musze chodzic z dzikiem na plaze zeby mi kundle po kocu nie biegaly i dzieci nie straszyly albo pilek nie przegryzaly

Gość • Niedziela [24.07.2016, 20:52:26] • [IP: 81.190.209.**]

Do [IP: 178.238.252.***] 13:09:00 Zapamiętaj: równouprawnienie piszę się jak gówno, przez" ó".

Gość • Niedziela [24.07.2016, 19:31:38] • [IP: 80.245.177.***]

Wywieźć dziki ponownie tylko tam gdzie będą miały to co potrzebują

Gość • Niedziela [24.07.2016, 19:00:06] • [IP: 83.21.52.***]

Skoro o psach i dzikach mowa, należy przypomnieć, że władza ma psi obowiązek dbać o bezpieczeństwo mieszkańców i przyjezdnych. Jesli nie to może ich wystrzelać. Chetni o wyższych predyspozycjach do pełnienia władzy czekają...

Gość • Niedziela [24.07.2016, 18:55:32] • [IP: 185.5.99.**]

"Chwycić je przez tył głowy podczas korzystania, kij trzymać w dół, a następnie odciąć głowy i gotować je następnie je jeść?"

AGENDA 21 • Niedziela [24.07.2016, 18:45:37] • [IP: 80.245.178.***]

AD : Niedziela [24.07.2016, 11:26:07] • [IP: 92.42.116.***] SŁUSZNA UWAGA. TEN BRAK POSZANOWANIA DLA NASZEJ NIE BŁĘKITNEJ PLAŻY, ŚWIADCZY DOBITNIE O TOTALNYM SKUNDLENIU POSIADACZY PSÓW.

Sam • Niedziela [24.07.2016, 18:28:58] • [IP: 62.69.229.***]

W czwartek po polnocy na promenadzie, na wysokosci sklepu spozywczego szalona rodzinka niszczyla smietniki. Wielki samiec na dwoch lapach wspinal sie na kosz i zrzucal na chodnik a mlode rozwalaly reszte. Kosze turlaly sie po calej promenadzie. Rano pewnie wszystcy mysleli ze to sprawka pijanych turystow. Dziki rzadza w S-ciu!

weterynarka • Niedziela [24.07.2016, 18:26:30] • [IP: 79.184.241.***]

niech Pani zabierze psa na badanie do weterynarza, może psina mieć jakieś obrażenia wewnętrzne

Gość • Niedziela [24.07.2016, 18:19:59] • [IP: 80.245.189.***]

pierwsza dywizja te dziki to hermany są silne i wytrzymałe żarcie mają wszędzie.

Gość • Niedziela [24.07.2016, 17:18:35] • [IP: 80.245.184.***]

Dzisiaj pies a jutro my i nasze dzieci ;(((

Gość • Niedziela [24.07.2016, 17:10:46] • [IP: 164.127.240.***]

Dla dzika papu z psa mniam mniam a z dzika dobre papu.

Gość • Niedziela [24.07.2016, 16:50:25] • [IP: 164.127.240.***]

Ły ły dzik wk... na psa taka jego natura więcej dokarmiajcie dziki. Dzik terrorysta Pis go zamknie. A lala pantofelki pogubiła?

Gość • Niedziela [24.07.2016, 16:12:42] • [IP: 37.130.229.***]

Gość • Niedziela [24.07.2016, 15:27:21] • [IP: 178.238.249.***] na wybuchające petardy nie reagują ucieczką w popłochu, sprawdzone - skutek mizerny. Skuteczniejsze okazują się stare garnki lub dłużej trwający hałas. Ogrodzenia też mało efektowne. Efekty przyniosłoby niedokarmianie i bardziej puste kosze na śmieci.

Gość • Niedziela [24.07.2016, 15:35:17] • [IP: 94.254.227.***]

Stefan go załatwi!!

Gość • Niedziela [24.07.2016, 15:27:21] • [IP: 178.238.249.***]

Wystarczyloby zucic tam pare petard. Mogla by sie zajac tym straz miejska W to miejsce juz nie wroca

Gość • Niedziela [24.07.2016, 15:21:53] • [IP: 95.154.230.***]

11:26:07 - A dziki nie srają i szczają gdzie popadnie?! Kto po dzikach sprząta?

Gość • Niedziela [24.07.2016, 14:54:34] • [IP: 93.94.184.**]

Ciekaw jestem jakby to psa urzędnika poturbowali czy też by tak samo mówił.Skoro jesteście urzędasami to macie obowiązek rozwiązywać problemy takiego typu po to tam jesteście a nie że rozkładacie ręce i mówicie nic się nie da zrobić. patologia!!

Gość • Niedziela [24.07.2016, 14:43:40] • [IP: 88.156.234.***]

naszym pupilom też należy się plaża i kąpanie

Wiki • Niedziela [24.07.2016, 14:32:09] • [IP: 92.42.112.***]

Dzikarz – nieduży, często krótkonogi pies rasowy lub nierasowy, ułożony do polowania na dziki. Mimo drobnej budowy ciała mają bardzo silne szczęki i zęby. Zadaniem dzikarzy jest wyszukiwanie w miocie dzików, osaczenie, oszczekiwanie ich i wyprowadzanie na linię myśliwych.

Gość • Niedziela [24.07.2016, 14:09:21] • [IP: 94.254.233.*]

Wystarczyła by pałka elektr. i więcej dzik by tego nie zrobił, bo by unikał kontaktu z człowiekiem, a tym bardziej z psem za którego by otrzymał nauczkę. Zwierzęta wbrew głupiemu myśleniu nie których ludzi takie zdarzenia pamiętają aż do swej śmierci.

Gość • Niedziela [24.07.2016, 14:03:36] • [IP: 80.245.186.***]

Mówi się że pies to najlepszy przyjaciel człowieka ale niektórzy tutaj po swoich wypowiedziach nie zasługują na taki zaszczyt aby pies został i przyjacielem. Bardzo Pani współczuję i żal mi pieska, to było naprawdę traumatyczne przeżycie i nikomu tego nie życzę, nawet ty mądralińskim z myszką w ręku przed komputerem.

Gość • Niedziela [24.07.2016, 13:53:42] • [IP: 37.47.149.***]

Maślanka masz rację. Poziom twojego ego spokojnie można porównać z poziomem jezdni.

Gość • Niedziela [24.07.2016, 13:42:13] • [IP: 178.238.246.***]

Niedawno, w Karwi, dzik zaatakował ludzi na plaży. Szczegóły w tym filmie:" Dzik w Karwi na plazy atakuje ludzi". Chyba już czas podjąć zdecydowane kroki w tym aspekcie. Dzików jest coraz więcej i, siłą rzeczy, dochodzić będzie do konfliktów. Potrzebny jest niestety odstrzał. Wywożenie ich nic nie da bo wrócą, nawet przez kanał. Parę lat temu widziałem na własne oczy jak kilka dzików przepływało z Niemiec do Polski, z rejonu Altwarp w stronę cypla, w okolicy Nowego Warpna więc to nie teoria że one potrafią to robić.

Gość • Niedziela [24.07.2016, 13:23:24] • [IP: 5.172.255.***]

Dobrze, że pieskowi nic się nie stało, widać że był przestraszony.

Gość • Niedziela [24.07.2016, 13:20:54] • [IP: 93.94.188.**]

CIEKAWE CZY JEST JAKIŚ SPOSÓB NA WRZESZCZĄCE NIE DAJĄCE SPAĆ MEWY?

Gość • Niedziela [24.07.2016, 13:09:00] • [IP: 178.238.252.***]

Brawo dzik ----zasze to psy polowały na dziki--jest demokracjai jest ruwnouprawnienie.

Gość • Niedziela [24.07.2016, 13:06:54] • [IP: 80.245.177.***]

Wywieżć to i tylę

Gość • Niedziela [24.07.2016, 13:03:33] • [IP: 178.238.246.**]

Na plaży jest bardzo dużo piesków, straż miejska ani policja nie może sobie z tym problemem poradzić, może dziki ruszyły z pomocą ?

Gość • Niedziela [24.07.2016, 12:35:30] • [IP: 80.245.184.**]

Pytanie - dlaczego dzik zaatakował psa a nie panią Marzenę ?

Gość • Niedziela [24.07.2016, 12:20:13] • [IP: 188.122.20.***]

Proponuję stworzyć plażę dla dzików. Jeśli będą poza nią będzie podstawa do ukarania mandatem.

Gość • Niedziela [24.07.2016, 12:17:22] • [IP: 92.42.119.*]

pozdrawiam wszystkich jakże inteligentnych Januszy którzy piszą komentarze w stylu: jak to z psem na plaże lub ci nieodpowiedzialni ludzie spuszczają psy ze smyczy jeszcze kogoś pogryzą, Jest jasno napisane że zdarzenie miało miejsce przy wejściu na plaże dla psów a także że nie spuszcza psa ze smyczy. Więc proszę najpierw przeczytać artykuł a później pisać komentarze

Gość • Niedziela [24.07.2016, 12:16:19] • [IP: 93.94.187.***]

To są dziki niemieckie i trzeba je przepędzić na zachód, tam podobno lepiej się żyje.

Gość • Niedziela [24.07.2016, 11:55:02] • [IP: 188.146.1.***]

Dziki zawsze były przy tym wejściu, albo bliżej kanału. ZAWSZE! Rok, dwa, trzy, cztery lata temu i więcej... To ich środowisko a człowiek jest intruzem. Kto widząc dziki brnie dalej i to z psem? Odważna pani. I skutek jeden. Gdy ze swoim psem 4 lata temu zauważyłam dziki, uciekaliśmy jak najszybciej, by nic nam się nie stało.

Gość • Niedziela [24.07.2016, 11:50:31] • [IP: 93.94.188.**]

BEZWZGLĘDNIE NALEŻY SIATKĄ ODGRADZAĆ WEJŚCIA NA PLAŻĘ

Gość • Niedziela [24.07.2016, 11:46:46] • [IP: 80.245.184.**]

O tej porze, czyli pod wieczór dziki wchodzą na plażę za żarciem. To bardzo inteligentne zwierzęta i jak się nie wejdzie na ich terytorium i nie zaczepi, to nie zaatakują. Psy tej rasy (pasterskie) nie nadają się do życia w mieście (bloki odpadają zupełnie). One po prostu dziczeją i robią się kalekami pod względem fizycznym i psychicznym.

Gość • Niedziela [24.07.2016, 11:34:14] • [IP: 89.68.140.***]

Rok temu czekałem na Karsibora wracając z wyspy. Pełno ludzi wylazło z aut i nagle dzik się pojawił. Większość schowała się szybko w autach. Część z oczekujących zaczęła rzucać mu kanapki. Jeden debil nawet wylazł z kanapką do zwierzaka zapraszając do konsumpcji z ręki.

Maślankiewicz • Niedziela [24.07.2016, 11:29:13] • [IP: 193.188.199.*]

Zamiast życzliwej dyskusji i merytorycznych wypowiedzi, fala wulgaryzmu i nienawiści. Ale czemu się dziwić, skoro znaczna część tych mądrych dyskutantów to ukraińcy nawiezieni tutaj po wyzwoleniu z niemieckiej okupacji. Charakter ukraińca zawsze jest wredny. Ukrainiec nie powinien mieszkać między ludźmi. Mam jedno pytanie do tych wszystkich autorytetów. Jeśli to jest miejsce dla dzików, które my im zabieramy, to gdzie powinni mieszkać ludzie i jak sobie organizować przestrzeń życiową? Tylko proszę o normalne wypowiedzi, poparte logiką i rozumem, awanturniczego bełkotu ukrów nie będę w ogóle czytał.

Gość • Niedziela [24.07.2016, 11:26:07] • [IP: 92.42.116.***]

Z psem to się idzie na spacer do parku lub do lasu, a nie na plaże. Srają i szczają gdzie popadnie, biegają bez żadnego zabezpieczenia podbiegając do bawiących się dzieci. To jest pies i nie wiadomo kiedy ugryzie, nawet gdy na ogół jest łagodny. Odpowiedzialność właścicieli jest zerowa. POWINIEN BYĆ BEZWZGLĘDNY ZAKAZ WYPROWADZANIA PSÓW NA PLAŻE W OKRESIE LETNIM !! Gdzie jest straż miejska?? Psy powinny być na smyczy wg regulaminu. Mandaty wszystkim Januszom z psami.

Gość • Niedziela [24.07.2016, 11:24:36] • [IP: 37.47.169.***]

Wygląda, jak srający kot na pustyni, hihihi

Gość • Niedziela [24.07.2016, 11:24:04] • [IP: 37.47.178.**]

Przez dziki jeszcze dojdzie do tragedi!!a miasto w tej sprawie nic nierobi ktos ucierpi np dziecko to dopiera zaczna myslec urzad miasta swinoujscie

Gość • Niedziela [24.07.2016, 11:21:59] • [IP: 37.47.169.***]

Znowu nagonka na Bogu winne dziki. Dzoko są u siebie, to lidzie z butami wchodzą w ich teren i jeszcze mają problem. To ludzka populacja za bardzo się rozrosła, i to ludzi ma pierwszym miejscu bym wystrzelał, a pies ma wzrok tęskniący za rozumem.

AGENDA 21 • Niedziela [24.07.2016, 11:12:53] • [IP: 80.245.178.***]

NIE MA WYJŚCIA. TRZEBA KONIECZNIE NATYCHMIAST ZACZĄĆ BUDOWAĆ NA TERENIE KIBUCU OGRODZONE PŁOTAMI WYCHODKI DLA KUNDLI. WIDAĆ WYRAŹNIE, ŻE WŁAŚCICIELE NIE RADZĄ SOBIE Z KUNDLAMI. NASZ PRASTARY UZNAMSKI DZIK JEST NAJWYRAŹNIEJ ZAGROŻONY.

Gość • Niedziela [24.07.2016, 10:51:32] • [IP: 88.156.234.***]

Ciekawe co by było jak byśmy żyli w innym rejonie świata i np. miałyby rządzić tygrysy.Pozdrowienia dla Pana złotoustego.

Gość • Niedziela [24.07.2016, 10:47:12] • [IP: 88.156.234.***]

jack • Niedziela [24.07.2016, 02:50:57] • [IP: 37.47.133.**]Zgadzam się z Tobą w 100%.Wklejam twój wpis żeby nie umknął potomnym. "Jeżeli z-ca Prezydenta powiedział to co relacjonuje Pani od poszkodowanego pieska, to należałoby go odwołać w trybie natychmiastowym za brak empatii i ironiczne zachowanie, nazwałbym to wręcz arogancją władzy. W normalnym mieście rządzą ludzie, nie zwierzęta, ale widocznie nie w Ś-ujściu... Dziki trzeba wyłapać i wywieźć poza teren wyspy, proste? Rozryły już wystarczającą część trawników w mieście, chyba, ze czekamy jeszcze na uszkodzenia rabat kwiatowych w parku...? Jeżeli podświetlenie fontanny na promenadzie nie działa od 2ch lat i ma być naprawione dopiero po sezonie, to trudno się dziwić się, że problem dzików trwa od wielu lat, taka wladza..."

Gość • Niedziela [24.07.2016, 10:38:13] • [IP: 88.156.234.***]

Czekamy chyba na jakąś tragedię aby w końcu osoby odpowiedzialne zrobiły porządek z problemem dzików.

Gość • Niedziela [24.07.2016, 10:23:58] • [IP: 95.91.227.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

S&B • Niedziela [24.07.2016, 10:15:06] • [IP: 80.245.189.***]

WŁODARZE NASZEGO PIĘKNEGO MIASTA MORZE BYŚCIE SIĘ OBUDZILI BO NIC KOMPLETNIE NIC DLA NAS LUDZI ZE ŚWINOUJŚCIA NIE ROBICIE NAWET POWIEM WIĘCEJ SZKODZICIE I DEBATUJECIE JAK SKROIĆ NAS ZA DZIERŻAWY GRUNTÓW TO ZA ŚMIECI TO ZA WODĘ I TYLKO CIĄGLE NAS KOPIECIE I DOICIE CZAS COŚ DLA NAS MIESZKAŃCÓW ZROBIĆ NO NIE JAK SIĘ JEDZIE NA DUŻĄ PRZEPRAWĘ CHORDY DZIKÓW PO DRODZE SOBIE CHODZI SYF NA DRODZE DLA ROWERÓW TRAWĄ POROŚNIĘTE KAMIENIE SZKŁO LEŻĄ ZAMIAST PIERDZIEĆ W STOŁEK DO PIĘTNASTEJ URZĘDNICZYNY TO MIOTŁY W ŁAPY I DO ROBOTY CHOCIAŻ TYLE Z WAS BY POŻYTKU BYŁO BO MOIM ZDANIEM POBIERACIE KASĘ ZA NIC DOSŁOWNIE ZA NIC PETENT TO WASZ WRÓG A PRZECIEŻ Z NASZYCH PODATKÓW WAS UTRZYMUJEMY NO NIE

Gość • Niedziela [24.07.2016, 10:08:32] • [IP: 62.69.254.***]

Dziki straznik przyrody!

Gość • Niedziela [24.07.2016, 09:55:55] • [IP: 51.175.108.***]

Czytac ze zrozumieniem, glåby...WEJSCIE DLA PSOW...

Gość • Niedziela [24.07.2016, 09:55:04] • [IP: 62.69.203.***]

Sorry, taka mamy wladze

Gość • Niedziela [24.07.2016, 09:50:49] • [IP: 88.156.234.***]

PAN ZASTĘPCA" WALCZYŁ" JUŻ ZE ŚMIERDZĄCYMI LUMPO-MASKOTKAMI, JEST ICH TYLE W MIEŚCIE CO DZIKÓW I KUNDLI RÓŻNEJ MAŚCI. PROPORCJE SĄ UTRZYMANE I NIE MA NA TO RADY!

Gość • Niedziela [24.07.2016, 09:41:22] • [IP: 80.245.187.***]

wspolczuje tej pani bolacej reki jak piesek uciekal i szarpnol smycz

pazdzioch • Niedziela [24.07.2016, 09:33:34] • [IP: 83.20.242.***]

no i pan Sujka mial racje, rzadza zwierzeta...Sujka, pare Osłów sie znajdzie i na bank nie jeden Baran

Gość • Niedziela [24.07.2016, 09:31:31] • [IP: 81.200.20.**]

Brawo dzik! Jak mnie denerwuja, jak na plaze gdzie jest zakaz wprowadzania psow, po 17-18 wala Janusze ze swoimi psami, ktore pozniej na niej sr.ja i szcza.a.

Gość • Niedziela [24.07.2016, 09:19:32] • [IP: 62.69.254.**]

NATYCHMIAST zatrudnic Pana Andrzeja" dzwonnika" zeby przegonil te dziki !!

Gość • Niedziela [24.07.2016, 09:04:38] • [IP: 62.69.251.***]

Trzeba ograniczyć populację kundli. Te upierdliwe bydlęta stały się utrapieniem nie tylko pragnacych wypoczywać w spokoju ludzi, ale, jak widać, doprowadzają do ostatecznosci także dziki.

Gość • Niedziela [24.07.2016, 09:02:13] • [IP: 80.245.191.***]

Najpierw je dokarmiamy a potem mamy pretensje

Gość • Niedziela [24.07.2016, 08:59:45] • [IP: 93.94.188.***]

Maślanka – masz pełną rację. Do twej listy, dodam jeszcze kormorana. To wyjątkowy bandzior, który swym pasożytniczym działaniem, potrafi zniszczyć populację innych, sąsiednich zwierzaków. Piotra Szczepanika, wsadziłbym zaocznie za kraty.

Gość • Niedziela [24.07.2016, 08:58:22] • [IP: 79.186.60.**]

Że żyjemy na wyspie i musimy się przyzwyczaić do tego, że zwierzęta tutaj rządzą - - - Głupszych słów nie słyszałam - jak w mieście zwierzęta mogą rządzić. Trzeba umieć uporać się z tym problemem, bo to staje się niebezpieczne - a nie gadać głupoty.

petro • Niedziela [24.07.2016, 08:58:14] • [IP: 80.245.185.***]

Jak była cała rodzinka dzików na placu zabaw, to nie trzeba było ich ratować, tylko zlikwidować.

Gość • Niedziela [24.07.2016, 08:56:00] • [IP: 80.245.180.***]

a wydma to teren częściowo leśny, więc niech się nie dziwcie że tam są dziki, są również sarny, zające i borsuki taki ekosystem.

Gość • Niedziela [24.07.2016, 08:52:48] • [IP: 92.42.112.***]

Problemem nie są dziki tylko brak reakcji i działań ze strony osób odpowiedzialnych. Zastanawiam się co bym usłyszał gdyby dzik zaatakował mnie? Wcale nie uważam, że trzeba strzelać do zwierząt żeby pozbawić je życia. Ale uważam, że mam prawo czuć się bezpiecznie w moim mieście. Mam prawo chodzić po parku i nie szukać 18 dzików przed którymi będę uciekać. Trzeba je odławiać i straszyć. I nie trzeba być myśliwym żeby używać broni gladkolufowej z pociskami gumowymi - poza okrutnym bólem nie zrobią zwierzęciu niczego złego. O ile wiem policja ma coś takiego. No więc niech bronią i chronią

Gość • Niedziela [24.07.2016, 08:47:37] • [IP: 82.39.9.***]

Czego dzik szuka na plazy, wydmach i promenadzie ?! No przeciez to jego naturalne srodowisko, tam sie pozywi kebabami

Gość • Niedziela [24.07.2016, 08:42:24] • [IP: 88.156.233.***]

A co tam robi auto na ścieżce dla pieszych?

Gość • Niedziela [24.07.2016, 08:23:48] • [IP: 79.140.194.**]

Skoro psy moga to dziki nie gorsze. to zwierze I to zwierze.

Gość • Niedziela [24.07.2016, 08:22:53] • [IP: 92.42.117.***]

Za dużo ich jest i nikt z tym nic nie robi bo na ch.. j

Gość • Niedziela [24.07.2016, 07:58:45] • [IP: 83.8.170.***]

Pies ładny a następnym razem dobrze się zastanowi kiedy swoja mordę ma otworzyć. Teraz psy żyją w blokach i domach, nie znają prawdziwego życia, bo miejskie traktowanie przytępiło im zmysły i instynkt a, co za tym idzie są jak ich właściciele, którzy nie patrzą na zagrożenie i pchają się tam gdzie nie powinni. A co do dzików to wszyscy co tu piszą mają rację. Na lęgło się tego całe mnóstwo nasi myśliwi i włodarze mają to gdzieś dopóki im w paradę nie wejdą i mieszkańcy i" bardzo cenni turyści" nie zaczną głośno krzyczeć. Miasto wycina lasy i zalewa betonem co się da aż nie dobrze się robi a te zwierzęta gdzieś muszą ryć... i żyć.

Gość • Niedziela [24.07.2016, 07:55:27] • [IP: 31.183.142.***]

Do : [24.07.2016, 00:06:07]  [IP: 193.188.199.*] Kolega to chyba jeden z tych" żołnierzy przeklętych" co maszerują w starym moro z atrapą giwery po Beton Platz i szukają dla siebie przestrzeni życiowej. Jak nie podziela ktoś moich przekonań - to WYSTRZELAĆ

Gość • Niedziela [24.07.2016, 07:54:48] • [IP: 93.94.187.***]

oj biedny Pan Sujka nastepny problem ktorego nie da rady rozwiazać

Gość • Niedziela [24.07.2016, 06:12:07] • [IP: 79.186.189.**]

Trzeba było z kundlem zostać w domu, dziki są u siebie to raz a dwa to teraz przynajmniej wiesz jak dzik wygląda

Gość • Niedziela [24.07.2016, 06:01:01] • [IP: 5.60.93.**]

jaka sliczna ale wystraszona mordka !

Gość • Niedziela [24.07.2016, 05:43:41] • [IP: 188.146.69.***]

Oj tam parę sesji pieseczka u psychologa i mu przejdzie 😁😁😁

Gość • Niedziela [24.07.2016, 05:05:42] • [IP: 80.245.190.**]

Głupota ludzi poraża, tak jak tej kobiety.Dziki w krzakach, a ona z psem idzie sobie dalej.Pewnie jeszcze młode tam były.I już by chciała wszystkie rozstrzelac.Dlaczego?Bo przez głupotę prawie własnego psa zabiła.

zawiedziony jk • Niedziela [24.07.2016, 04:18:46] • [IP: 178.238.253.**]

Władze naszego miasta powinny w końcu podjąć zdecydowane działania i zakazać przebywania ludziom na plaży (również z psami) aby spokojnie mogły z niej korzystać nasze ukochane dziki !

Gość • Niedziela [24.07.2016, 02:58:18] • [IP: 62.69.203.***]

Jest plaża dla psów to powinien być kawałek dla dzików,

jack • Niedziela [24.07.2016, 02:50:57] • [IP: 37.47.133.**]

Jeżeli z-ca Prezydenta powiedział to co relacjonuje Pani od poszkodowanego pieska, to należałoby go odwołać w trybie natychmiastowym za brak empatii i ironiczne zachowanie, nazwałbym to wręcz arogancją władzy. W normalnym mieście rządzą ludzie, nie zwierzęta, ale widocznie nie w Ś-ujściu... Dziki trzeba wyłapać i wywieźć poza teren wyspy, proste? Rozryły już wystarczającą część trawników w mieście, chyba, ze czekamy jeszcze na uszkodzenia rabat kwiatowych w parku...? Jeżeli podświetlenie fontanny na promenadzie nie działa od 2ch lat i ma być naprawione dopiero po sezonie, to trudno się dziwić się, że problem dzików trwa od wielu lat, taka wladza...

ryynio • Niedziela [24.07.2016, 02:10:49] • [IP: 83.250.225.***]

ten pies ma spojerzenie jakby cierpiał na depresje

Gość • Niedziela [24.07.2016, 01:18:04] • [IP: 37.47.139.**]

Mega inteligentny pies

Gość • Niedziela [24.07.2016, 00:54:05] • [IP: 95.129.225.***]

Ubawiłam sie do łez po przeczytaniu komentarzy

AGENDA 21 • Niedziela [24.07.2016, 00:50:39] • [IP: 80.245.178.***]

DZIKI UPOMNIAŁY SIĘ O SWOJE. TRZEBA ZROBIĆ PORZĄDEK Z KUNDLAMI I ICH OGRANICZONYMI CZĘSTO INTELEKTUALNIE WŁAŚCICIELAMI. MIASTO POWINNO ZROBIĆ DLA NICH I ICH KUNDELKÓW OGRODZONE PŁOTAMI WYCHODKI, COBY SARENKOM I DZIKOM W PARADĘ NIE WCHODZILI.

Gość • Niedziela [24.07.2016, 00:20:11] • [IP: 31.0.67.***]

Szanowni Państwo 2miesiące temu przy głownym wejsciu do parku od strony Monte Cassino na ławce leżał zmartretowany przez dziki pies właściciel nie dał rady go obronić 2 tyg później koleżankę zaatakował podczas wieczornego spaceru z psem (szła po stronie policji z psem)dzik na polanie w tym samym rejonie spaceruja jak koty dziwie się ludziom ze pokrzywdzeni nie monituja sama mam psa i tez sie boję może należy poruszyć ten problem w Warszawie skoro nasze władze mają go w 4ech literach

Gość • Niedziela [24.07.2016, 00:16:36] • [IP: 178.238.252.***]

Maślana mamy pełnię lata i upały, na bałwany mamy jeszcze czas.

Maślankiewicz • Niedziela [24.07.2016, 00:06:07] • [IP: 193.188.199.*]

Skoro przyrost populacji dzików w sposób niekontrolowany przybrał takie rozmiary, nie ma innego wyjścia jak je wystrzelać. Nie rozstrzelać, bo to nie chodzi o wyrok czy jakąś karę. Populację dzików należy kontrolować. I to jest bzdura, że my zabieramy im tereny, bo człowiek (jako jedno ze zwierząt) też jest składnikiem środowiska i nam również należy się przestrzeń. W naturze silniejszy zabija słabszego i w ten sposób powstaje równowaga. Skoro ludzie potrafią kontrolować populację dzików, to powinni to robić. Dzikom terenu nie zabraknie, bo lasów jest całkiem sporo. Dziwne, że akweny zamieszkałe np. przez krokodyle są przez nie kontrolowane. Dlatego człowiek im nie włazi w paradę. Podobnie jest z rekinami, wilkami, tygrysami itp. Miasto jest obszarem zajętym przez ludzi i oni powinni je" oczyszczać" z intruzów. Podobnie jest w Afryce, gdzie dzika gadzina ma sporo wolnej przestrzeni na pustyniach i sawannach, a człowiek zagospodarował sobie kilka enklaw miejskich. Jeśli lew nawiedzi miasto, to jest jego koniec

Gość • Niedziela [24.07.2016, 00:02:30] • [IP: 94.254.225.**]

Straszne...wzedy...pierszy raz dzika widziala...ha ha

Gość • Sobota [23.07.2016, 23:56:52] • [IP: 92.42.112.**]

Nie piszcie głupot, lekceważycie range tego problemu. Dziki to nie zwierzęta domowe. Normalnie dzik ucieka jak wyczuje człowieka. To co tu się dzieje po prostu nie jest normalne, ale dziki stanowią zagrożenie. Tutaj nikt z tym nic nie robi. Koniec kropka.

Gość • Sobota [23.07.2016, 23:54:32] • [IP: 31.183.142.***]

Acha. ..jeszcze jedno. Proszę nie mieć pretensji do psa, że się wystraszył i do dzisiaj jest wystraszony. Przecież on jest z Australii, a tam nie ma dzików. Jakby go zaatakował kangur to by sobie poradził. Może miasto sprowadzi kangury ? One też dobrze podają...piłkę i fajnie się boksują. Dobranoc

Gość • Sobota [23.07.2016, 23:42:36] • [IP: 94.254.179.***]

Ostatnio przez wejście do plaży przebiegły 42 dziki, małe i duże. Nie wiadomo jak się zschowac. Może ktoś z UM wie, skoro można wykarczowac drzewa na wydmach to dziki można przesiedlc w bezpieczne dla nich i dla ludzi miejsce?

Gość • Sobota [23.07.2016, 23:32:53] • [IP: 92.42.115.***]

Pozwalamy wycinać lasy to dziki wchodzą na nasz teren.

Gość • Sobota [23.07.2016, 23:32:20] • [IP: 95.129.228.***]

psa trzeba pilnowac a zwlaszcza jak sie z nim wchodzi na plaze a skoro te pieski ujadaj nawet na ludzi i dzieci i szczekaja to ja sie nie dziwie ze dzik zaatakowal. swinoujskie dziki mozna brac na rece i nie robia krzywdy chyba ze sie je sprowokuje niech ladni panowie i panie pilnuja swoje zwierzatka i je ucza czegos wtedy nie bedzie problemow

Gość • Sobota [23.07.2016, 23:31:03] • [IP: 31.183.142.***]

O wciórności ! Motala noga ! Co wy wypisujecie ? Kto to składa te teksty ? Kobita idzie wieczorem na plażę z PSEM (całkiem sporym) widzi, że tam w przejściu są dziki, ale ona idzie dalej. A potem jest zdziwiona i udaje, że nie wie dlaczego dzik (największy) zaatakował jej psa. No właśnie dlatego, że zobaczył idącego w stronę stada psa. Na całe szczęście pani zaczęła się" drzeć" To pomogło. Nawet jeden pan w ramach terapii podał pani piłkę. Inna pani stała koło motoru gdy wyskoczył dzik. Nigdy wcześniej nie widziała dzika. To skąd wiedziała, że to dzik ? I tu pojawia się pan prezydent Sujka do którego ta pierwsza pani ma pretensje, że nie zorganizował przemarszów dzików przez miasto w sposób zorganizowany i to w tych godzinach, kiedy ona nie chodzi na spacer z ciągle wystraszonym psem australijskim. Dowiedzieliśmy sie też, że pani płaci podatki. Dziękuję za ten tekst i proszę o więcej. Śmiech to zdrowie. Acha pies co się wystraszył ma na imie Zimona To wygląda na kręcenie jakiegoś filmu sensacyjnego

Gość • Sobota [23.07.2016, 23:29:45] • [IP: 88.156.235.***]

Musze obronic p.Sujke bo akurat bylem swiadkiem tego zajscia.Akurat dochodzilem do parkingu z plazy i widzialem cala akcje do konca.Widzialem dzika goniacego psa wiec na to wychodzi ze pies nie byl przy wlascicielce.Poza tym slyszalem rozmowe pomiedzy wlascicielka psa i p.Sujka.Wzburzona wlascicielka oskarzala o brak plotow wokol wszystkich terenow zielonych na wyspie.Na nic sie zdalo tlumaczenie ze nie da sie zrobic plotow wokol wszystkich wydm i parku zdrojowego i ze nie ma plotow na granicy z niemcami skad czesto przychodza te zwierzaki.O zadnym rozstrzelaniu dzikow nie slyszalem.Poza tym trzeba wiedziec ze jak pojawiaja sie dziki to bedac z psem trzeba sie natychmiast oddalic a nie podchodzic do nich lub pozwalac zeby pies je obszczekiwal.

Gość • Sobota [23.07.2016, 23:23:10] • [IP: 92.42.112.**]

Biedny cudny piesek : (Nie mogę z ignorancji i braku wiedzy tutejszej władzy! Zwierzęta tu rządzą ke?

Gość • Sobota [23.07.2016, 23:16:41] • [IP: 188.146.9.***]

śliczny piesek. biedactwo

Gość • Sobota [23.07.2016, 23:03:00] • [IP: 95.129.224.***]

Pewnie kundel ujadał.

Oglądasz 1-108 z 108
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■