POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Niedziela [31.07.2016, 20:16:07] • Świnoujście

Mieszkaniec: Są drzewa, będzie las wieżowców!

Mieszkaniec: Są drzewa, będzie las wieżowców!

fot. iswinoujscie.pl

Czy już wkrótce dzielnica nadmorska zamieni się w wielki las wieżowców? Do takiego smutnego wniosku doszedł jeden z mieszkańców, który obawia się, że przez wycinkę miasto straci nie tylko status uzdrowiska, ale coś znacznie ważniejszego, duszę i klimat kurortu. Pod budowę kolejnych apartamentowców wycina się kilkudziesięcioletnie, dorodne drzewa, które przecież nie urosną z dnia na dzień... Za chwilę okaże się, że przez wycinkę drzew stracimy status uzdrowiska! Kiedy urzędnicy się opamiętają i w końcu dostrzegą to, że likwidują charakterystyczną dla tej strefy zieleń wysoką, której nie da się zwyczajnie zastąpić planowanymi w to miejsce krzewami, czy trawnikiem? To zastępowanie parku – trawnikiem! To skandal! Jak tak w ogóle można? - pyta rozżalony Czytelnik. Mieszkaniec idzie o krok dalej i uważa, że w Świnoujściu zamiast drzew będziemy mieć las wieżowców, otoczonych trawnikami zamienionymi w parkingi.

Wszystko przez planowaną wycinkę zieleni wysokiej w obszarze planu dotyczącego terenu od ulicy Bolesława Chrobrego w stronę falochronu. Zgodnie z planem zagospodarowania przestrzennego teren ten jest przeznaczony pod usługi turystyczno- hotelowe.

- Czy przez planowaną wycinkę drzew w tym miejscu dojdzie do tego, że zmieni się współczynnik terenu zielonego, który jest potrzebny dla podtrzymania strefy uzdrowiskowej? Na miejsca drzew sadzone są krzewy, tylko co z tego skoro nigdy nie zastąpią one dużych, pięknych drzew! - zauważa Czytelnik.

Zapytaliśmy co na ten temat ma do powiedzenia świnoujski magistrat?

Rzecznik prezydenta miasta, Robert Karelus zapewnia nas, że plan zagospodarowania przestrzennego dla tego terenu był uzgadniany z wieloma instytucjami.

- Wszystkie tereny pod potencjalne działania inwestycyjne na tym obszarze zostały ujęte, w przyjętym przez Radę Miasta ,przestrzennym planie zagospodarowania, który wcześniej był uzgadniany z wieloma instytucjami ,w tym z Regionalną Dyrekcją Ochrony Środowiska, ponieważ chcieliśmy mieć pewność, że ewentualna ingerencja w zieleń nie będzie skutkować utratą statusu uzdrowiska- informuje rzecznik prezydenta miasta Robert Karelus

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 94, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-94 z 94

bialeszeregi@gmail.com • Poniedziałek [08.08.2016, 10:19:27] • [IP: 80.245.180.***]

Won od drzew kapitalistyczne świnie z pod syjonistycznego znaku. Zostawcie w spokoju faune i flore. Bo w końcu wyjdziemy z ukrycia i wam spalimy te koparki i wasze śmierdzące pieniądze.

Gość • Czwartek [04.08.2016, 14:15:04] • [IP: 175.176.227.***]

Z parkingów nie ma kasy więc nie powstaną :)

Gość • Środa [03.08.2016, 10:00:39] • [IP: 95.129.228.**]

Musimy sie naprawde obudzic bo wogole nie bedzie lasu na karsiborskiej tna na potege nierozumiem co do naszego lasu maja Miedzyzdroje u siebie nie tna tylko u nas pogonic chołote tak samo w miescie kiedys poopalac sie na wydmach nie mozna bylo a teraz rebia kopia a wladze tylko kase licza oby sie nieprzeliczyli.

Gość • Wtorek [02.08.2016, 21:13:02] • [IP: 80.245.186.***]

Zrobić referendum nowe wybory i rozgoni się towarzystwo

Gość • Wtorek [02.08.2016, 21:02:33] • [IP: 92.42.114.***]

Gość • Poniedziałek [01.08.2016, 14:21:34] • [IP: 80.245.179.***] 95% wypowiadających się tu to ciemna pisowska hołota.===============TO ZOSTAŁO WAS MAŁO, BO NAWET 5 % NIE MACIE

Gość • Wtorek [02.08.2016, 21:00:01] • [IP: 92.41.44.*]

A co takiego cennego było w tym" lesie"? Obozowiska bezdomnych obsrane dookoła, psie gówna, sterty flaszek. Faktycznie, " klimat" uzdrowiskowy.

Gość • Wtorek [02.08.2016, 17:46:35] • [IP: 178.238.251.***]

Malkontent malkontenta pogania, oni psują mi humor, bo odbierają mi wiarę w życzliwych mieszkańców naszego miasta !

Gość • Wtorek [02.08.2016, 16:35:18] • [IP: 5.133.8.***]

Świnoujście, jakie to uzdrowisko i jakie to miejsce do wypoczynku i spaceru? Smród spalin, hałas i największy ruch samochodów przy promenadzie. Posłuchajcie wczasowiczów i turystów co mówią o strefie nadmorskiej, słychać tylko" pierwszy i ostatni raz w tym mieście!" Strach mieć takich ojców miasta.Panie Karelus jakby pan czytał ze zrozumieniem co piszą mieszkańcy to nie odpowiadałby pan w kółko to samo.Ma się wrażenie, że z nikim i z niczym się nie liczycie.Od 2011 roku możecie w strefie A wycinać o 10% więcej, a w strefie B o 5% co nie znaczy, że musicie te strefy zabetonować wycinając piękne, zdrowe drzewa. Hotele 3-4 piętrowe też można budować zostawiając dorodne drzewa.Tu nie ma małej ingerencji w zieleń tylko brutalne, bezwzględne niszczenie strefy A i B. Ludzie chcą odpoczywać w spokoju i wśród zieleni.Włodarze tego miasta wynajmijcie sobie pokój przy Nowej Promenadzie i spróbujcie odpocząć lub posiedzieć na ławce, może wtedy zobaczycie swój własny, chory pomysł na coś co ma nazywać się uzdrowiskiem.

Gość • Wtorek [02.08.2016, 14:18:24] • [IP: 80.245.189.**]

Słuszna uwaga budujecie apartamenty a nie ma parkingów dla wczasowiczów i dla mieszkańców Świnoujścia. Idąc na plażę gdzieś trzeba zaparkować auto, a gdzie ? Ostatnio Panowie ze Straży Miejskiej wywozili auta wczasowiczów i nasze z wizawi Interferii . Kpina !! Wybudowaliście taki ładny wjazd od Interferii w stronę morza dlaczego zapomnieliście o parkingu tam się az prosi i jest miejsce. Niech nasze władze otworzą oczy.

Gość • Wtorek [02.08.2016, 14:18:16] • [IP: 5.172.239.**]

Jeśli nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kasę. Byle jak najwięcej się nachapać a inni niech się martwią. Drzewa naprawdę są nam potrzebne do życia. Po za tym bardzo traci to miasto na wyglądzie i po co z wielkich miast tu przyjeżdżać jak wygląda tak samo. I jeszcze najważniejszy problem który narasta to coraz częściej dziki wychodzą na miasto i wcale się nie dziwię skoro im naturalne miejsca do życia, ludzie zabierają. Tylko z powodu chęci zysku. Pomijając ile te apartamentowce kosztują wiadomo kto je kupuje na pewno nie zwykły pracownik. Żałosne.

Gość • Wtorek [02.08.2016, 10:13:02] • [IP: 80.245.190.***]

Może to jest tak że: Urzędnicy sprzedają ziemię deweloperom, a ci budują domy i mieszkania, które ostatnio powstają jak grzyby po deszczu. Robią dobrą propagandę, że najlepiej mieszkać na PLATANIE i w tym podobnych miejscach. Windują cenę na maxa i sprzedają te mieszkania naiwniakom, którzy się rzucają na nie jak młode rekiny. Biznes się kręci. Co mają z tego urzędnicy? Może jakąś" nieoficjalną prowizję"? Zobaczcie na ceny mieszkań. Buble mieszkaniowe np na PLATANIE są sprzedawane nawet po 8400zł/m2 co już jest absurdem. Doszło do tego, że w Świnoujściu, w którym sezon trwa góra 3 miesiące, latają plagi komarów, pogoda jest nieprzewidywalna (często większość sezonu brzydka), a po sezonie nie ma żadnych atrakcji ceny mieszkań są wyższe jak na wyspach kanaryjskich. Tak jak ludzi nałapali na kredyty we frankach tak teraz łapią ludzi na takie mieszkania. Oni zarobią krocie, a naiwni ludzie będą to spłacać latami. Jak to jest, że u Niemców stoją puste mieszkania, a u nas na tej samej wyspie dochodzą do 500 tys zł?

Janusz • Poniedziałek [01.08.2016, 22:35:11] • [IP: 176.221.120.***]

beda urzedasy mieli na wypłaty i premie !! Czy wiecie rze urzad miejski płaci najwiecej podatkow od zarobkow urzedasow ha ha. to sa pewne glosy w nastepnych wyborach. Nie zwolnia ich nigdy i jheszcze beda zatrudniac. Ziemie sprzedawac i na pobory zeby bylo

Gość • Poniedziałek [01.08.2016, 22:09:24] • [IP: 37.248.158.***]

budować i to jak najszybciej trzeba miasto rozwijać

Geograf • Poniedziałek [01.08.2016, 19:35:27] • [IP: 87.58.146.***]

Miasto może się rozrastać, jednocześnie ograniczając do minimum wycinkę drzew wysokich z uwzględnieniem wieku i stanu zdrowotnego. Na czas inwestycji część pozostałych drzew chroni się przed uszkodzeniem. W efekcie końcowym mamy nowe obiekty w otoczeniu bujnej, pełnowartościowej zieleni. Inna sprawą jest że cierpimy na chroniczny brak elit, które rozumiałyby DŁUGOFALOWY INTERES MIASTA i działały w jego imieniu. Dlatego wielu wysokich funkcjonariuszy publicznych wciąż realizuje przede wszystkim interesy partykularnych grup, koterii, familiji.

Gość • Poniedziałek [01.08.2016, 19:09:23] • [IP: 80.245.190.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [01.08.2016, 17:47:21] • [IP: 83.21.74.*]

Kolejne apartamenty, z kolejnymi stojącymi pustymi lokalami uzytkowymi...Miasto brzydnie, zamiast pięknieć. To, co było nasza wizytówką-piekne tereny zielone z oryginalnymi okazami roślin, zanika w imię dziwnie pojętego zysku dla miasta.Przeludnione w sezonie, zaczyna odstraszać, traci atrakcyjność, męczy i zniechęca. Nikt i tak nie pyta mieszkańców, jak by widzieli swoje miasto...robi się wszystko dla pieniedzy, dziwnymi przekrętami i naciąganiem przepisów.Zniszczona plaża na Warszowie, przeludniona i zabetonowana -w centrum miasta..."oaza spokoju dla wypoczywających"

Gość • Poniedziałek [01.08.2016, 17:08:14] • [IP: 95.154.230.***]

Ty 14:21:34 jesteś ten 5% żmurowy motłoch wyhodowany przez plebs.

Gość • Poniedziałek [01.08.2016, 16:21:39] • [IP: 80.245.187.**]

Pomyślał ktoś, ile samochodów za kilka lat zwali się na naszą wyspę, gdy otworzą tunel? Im mniej drzew, tym mniej tlenu, a więcej zanieczyszczeń Drzewa nie wyrastają z roku na rok - władze Singapuru już dawno dostrzegły ten problem. Ale w Świnoujściu liczy się tylko kasa, która służy zadowalaniu głupiego motłochu, byle wygrać następne wybory. Wasze dzieci i wnuki, kmioty, za to zapłacą ZDROWIEM. Przy okazji zabijania drzew, zabijacie siebie. Nie chodzi o utratę statusu uzdrowiska, ale o to, co będzie za 20, 30, 40 lat... Rak, alergie etc. Rozwój miasta, ale za jaką cenę?

Gość • Poniedziałek [01.08.2016, 14:54:09] • [IP: 95.129.224.***]

Czy w Alhbeku też tak wycinają las?

Gość • Poniedziałek [01.08.2016, 14:48:16] • [IP: 88.156.235.***]

Kiedy w końcu mieszkańcy doczekają się ogromnego parkingu, gdzie mogliby zostawić auto i przejść na Promenadę?! Tylko apartamentowce i apartamentowce - a o mieszkańcach z autami, którzy muszą pokonać wiele kilometrów by znaleźć miejsce do zaparkowania auta - o tym nikt nie myśli.

Gość • Poniedziałek [01.08.2016, 14:36:02] • [IP: 178.238.253.**]

Trzeba było mysleć jak sie wrzucało kartke do urny, a nie wybierac kolejny raz Zmurkiewicza to teraz gęby w kubeł i radia słuchac, albo urychtowac taczki!

Gość • Poniedziałek [01.08.2016, 14:21:34] • [IP: 80.245.179.***]

95% wypowiadających się tu to ciemna pisowska hołota.

Gość • Poniedziałek [01.08.2016, 14:10:38] • [IP: 94.161.117.***]

Budować, ale z głową. Maksimum 4-5 pięter i przy zachowaniu możliwie największej ilości drzew wysokich.

Gość • Poniedziałek [01.08.2016, 13:54:20] • [IP: 95.154.230.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [01.08.2016, 13:42:53] • [IP: 62.69.241.**]

Przecież to miasto wogóle nie spełnia wymagań strefy uzdrowiskowej. Wystarczy samo przekroczenie dopuszczalnych norm hałasu...

Gość • Poniedziałek [01.08.2016, 13:34:51] • [IP: 95.154.230.***]

Żmurkiewicz i Michalska, to dwie zakały tego miasta. Trzeba jak najszybciej spłujkać te dwa stolce

Gość • Poniedziałek [01.08.2016, 13:33:43] • [IP: 80.245.191.***]

Za ochronę środowiska odpowiada Prezydent Miasta, a wszystkie wycinki są prowadzone raczej bez decyzji środowiskowej, bo w Magistracie żadne prawo się nie przyjmuje. Skutki bezprawnych działań odczuje miasto po latach. Trzeba mieć nadzieję, że wcześniej będzie z tego bezprawia rozliczony.

DZL • Poniedziałek [01.08.2016, 13:32:53] • [IP: 80.48.211.***]

Protestujcie !! Świnoujście nie jest z gumy !!

Gość • Poniedziałek [01.08.2016, 13:31:19] • [IP: 80.245.188.**]

bardzo dobrze rozwijać to miasto

Gość • Poniedziałek [01.08.2016, 13:21:17] • [IP: 92.42.117.***]

JESTEM PRZECIW WYCINCE DRZEW W NASZYM MIESCIE ZACZYNA ROBIC SIE CHARMIDER I CORAZ TRUDNIEJ ZNALEZC SPOKOJNE MIEJSCE DO WYPOCZYNKU

aaabbbb • Poniedziałek [01.08.2016, 13:10:06] • [IP: 89.182.28.**]

SWINOUJSCIE...miasto cwaniakow i glupkow !! w sezonie uciekam z tego barachla----

Gość • Poniedziałek [01.08.2016, 12:58:41] • [IP: 46.230.138.***]

Pierwsza Rzeczpospolita też negowała zachodnie modły jak to w tamtych czasach nazywano i co nam z tego zostało.Jej upadek i słomiane dachy w Polsce aż nastał czas eternitu który to przykrył. Budować jeszcze raz budować. Zieleni jest dużo w pasie nadmorskim wystarczy dla wszystkich.

Gość • Poniedziałek [01.08.2016, 12:51:33] • [IP: 95.129.224.***]

Chętnie wezmę udział w manifestacji przeciwko niszczeniu Naszej pięknej zieleni i zalewaniu betonem Naszego miasteczka, stawianiu bezmyślnych bubli architektonicznych, totalnego bezguścia. My mieszkańcy mamy prawo decydować o Naszym mieście. Kiedy i gdzie się spotykamy!!Ludzie ruszcie się, siedząc i pisząc tylko komentarze nic nie zrobimy!!

Gość • Poniedziałek [01.08.2016, 12:46:42] • [IP: 80.245.179.***]

A czemu nie to siedlisko komarow:)

Gość • Poniedziałek [01.08.2016, 12:41:31] • [IP: 88.156.206.**]

chcesz drzew idz do lasu

Gość • Poniedziałek [01.08.2016, 12:34:17] • [IP: 88.156.206.**]

tak powinno byc mjasto musi sie rozrastac

Gość • Poniedziałek [01.08.2016, 12:18:57] • [IP: 95.154.230.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [01.08.2016, 12:11:27] • [IP: 185.5.99.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [01.08.2016, 11:37:16] • [IP: 95.129.224.***]

no i super mieszkamy w kurorcie turystycznym wszędzie za granicą wzdłuż plaży stoją hotele jeden przy drugim i tak powinno być a nie jedna wielka toaleta z wydm popieram budować budować i jeszcze raz budować rozwijajmy się pozdrawiam

Gość • Poniedziałek [01.08.2016, 11:28:23] • [IP: 89.69.129.***]

Wiadomo, ze komunista wytnie wszystko. NAturpark zostanie po stronie niemieckiej tylko.

Gość • Poniedziałek [01.08.2016, 11:24:56] • [IP: 37.47.165.***]

.nic dla mieszkancow, raj dla bogatych niemcow, a nie mieszkancy pracuja za kilka groszy tyle maja.

Rozsądny • Poniedziałek [01.08.2016, 11:13:37] • [IP: 93.94.190.**]

Na samym cyplu powinien stać okazały, wysoki apartamentowiec. Jego nazwa to...Żmurek Tower :-)

Jarząbek • Poniedziałek [01.08.2016, 10:58:30] • [IP: 94.254.227.**]

LUDZIE ZASTANÓWCIE SIĘ! PLAŻA JEST TYLKO JEDNA ILU JESZCZE TURYSTÓW SIĘ NA NIEJ ZMIEŚCI? ILE JESZCZE SAMOCHODÓW MOŻE DO TEGO MIASTECZKA WJECJAĆ?

Jarząbek • Poniedziałek [01.08.2016, 10:54:53] • [IP: 94.254.227.**]

APELUJE ŻEBY ŚWINOUJŚCIE NAZWAĆ NA CZEŚĆ I CHWAŁĘ IMIENIEM NASZEGO PANA PREZYDENTA JANUSZA ŻMURKIEWICZA TAK WIELE DLA NAS ZROBIŁ DOBROCZYŃCA!

Gość • Poniedziałek [01.08.2016, 10:53:28] • [IP: 88.156.232.**]

najlepiej nic nie robić !! zadupie górą !!

Gość • Poniedziałek [01.08.2016, 10:49:29] • [IP: 94.254.193.**]

I bardzo dobrze bo w Świnoujściu brakuje mieszkań. Ceny w tej chwili są z kosmosu

Gość • Poniedziałek [01.08.2016, 09:55:36] • [IP: 83.21.62.*]

Belkot buractwa i zascianka. ..Jak to w PL jak cos ladnieje to zal dupe sciska z zazdrosci bo ja nic z tego nie mam.

Gość • Poniedziałek [01.08.2016, 09:53:59] • [IP: 83.11.238.**]

A coi to pisanie wam da i gromy na wszystkich i na wszystko. Ot po prostu zrobic z tym burdelem coś jeden i drugi a nie piep...ć anonimowo.

Gość • Poniedziałek [01.08.2016, 09:49:38] • [IP: 178.238.251.***]

Nadal wszystko dla niemieckich turystow, i nic dla mieszkancow.

Gość • Poniedziałek [01.08.2016, 09:48:41] • [IP: 213.156.109.***]

W łeb się pizd*ij Olek... Gdyby nie ten" Janusz Odnowiciel" jak Go zwiesz to mieszkalibyśmy na zadupiu rządzonym przez menela, którego zachlanego na taczce wywozili. Niestety tak to już u nas jest, że wiecznie w modzie jest tylko i wyłącznie narzekanie... Ludzie, jak macie z czymś problem to ruszcie dupę zamiast tylko pluć jadem na tych, którzy robią. Wiem, że łatwiej jest siedzieć na czterech literach, kombinować i narzekać, ale to czyni z Was tylko zwykłych frajerów. Ot cała filozofia :)

Gość • Poniedziałek [01.08.2016, 09:42:41] • [IP: 89.68.140.***]

30 lat temu nazywaliśmy, jako przyjezdni, promenadę" patelnią". Teraz, jak czytam, będzie wszędzie beton. Widać Wy, mieszkańcy, tak chcecie. Bo to Wy wybieracie swoich przedstawicieli aby realizowali Wasze marzenia.

Gość • Poniedziałek [01.08.2016, 09:23:13] • [IP: 94.161.80.**]

Miasto musi i będzie się rozwijało, ale trzeba to robić mądrze. Ten teren można zbudować, ale pod warunkiem zachowania 30-50% zieleni wysokiej (drzewa) i z zabudową max. 4-6 kondygnacyjną. Można tam pięknie wkomponować w drzewa urokliwe pensjonaciki, niskie, stylowe, ale na pewno nie żadne molochy, tych już mamy wystarczająco dużo. Szukajmy inspiracji w małych kurortach Włoch, Grecji czy Francji gdzie budynki nie wyrastają poza linię drzew, a nie w turystycznych kombinatach Hiszpanii czy też Turcji, bo to koszmar. Mamy jedną strefę nadmorską i zróbmy z niej urokliwą dzielnicę z której będziemy dumni (i przyszłe pokolenia też) a nie kombinatach turystyczny betonowych wieżowców.

Gość • Poniedziałek [01.08.2016, 08:50:15] • [IP: 93.94.186.***]

Las na około, a tu żale nad kilkoma chwastami. Miernota świnoujska.

Gość • Poniedziałek [01.08.2016, 08:41:23] • [IP: 62.69.229.**]

Aleksander Skiepko: Jest lekki problem, zwykła demonstracja nic nie da. Władza działa w myśl zasady: jak plują, mów, że deszcz pada! Władza ustępuje tylko przed argumentem siły a nie przed siłą argumentu. Jeśli zjechaliby się górnicy lub hutnicy z muterkami w garściach tudzież innymi utensyliami siłowej manifestacji, to władza, nawet ta centralna, ustępuje. A tak, to sobie pokrzyczymy i nic z tego nie będzie. Jedynie rusza ich widmo wyborów. Ale Janusz Odnowiciel deklaruje się, że kończy karierę, to tym bardziej nic go nie ruszy. A co zdąży naniszczyć miasto, to jego.

Gość • Poniedziałek [01.08.2016, 08:20:35] • [IP: 92.42.119.**]

Władze miasta to ludzie bez wyobrażni. Wydaje im się że tu właśnie powstanie, , drugi Dubaj, ,. Ale się bardzo mylą ! Powstanie zaścianek z pustymi hotelami, ulicami pełnymi samochodów i drożyzną jak w Monte Carlo.Dla mieszkańców miasta szczytem kariery będzie praca przy sprzataniu lub na kuchni! Jeszcze rok czy dwa i będzie więcej hoteli w mieście niż drzew!Pytam jakie korzyści mają mieszkańcy oprócz uciążliwości i pracy poniżej oczekiwań.Władze miasta powinny zrobić wizualizacę Świnoujścia która pokarze jak ma się rozbudować miasto w ciągu 50 -lat.I to bez ŚCIEMY ! Mieszkańcy miasta Świnoujścia powołajmy Komitet Obrony Miasta i zmuśmy władze do wycofania się z nadmiernej budowy hoteli i niszczenia zeleni . Tylko rozwój zrównoważony, przyjazny nam mieszkańcom bo to jest nasz DOM, tak panie Żmurkiewicz i panie Karelus!!

Gość • Poniedziałek [01.08.2016, 08:15:01] • [IP: 188.146.65.**]

A co ze zwierzętami, ktore tamżyją gdzie one się podzieja czy nikt o nich nie pomyślał, nie chodzi już o dziki ale są sarny, lisy jeże i inne zwierzęta

Gość • Poniedziałek [01.08.2016, 07:42:41] • [IP: 88.156.235.***]

Mamona Ormianskiego zyda !!

Gość • Poniedziałek [01.08.2016, 07:39:13] • [IP: 37.248.160.***]

Poruszyc ten temat przy nastepnych wyborach.W d... mam te hotele, przecietny czlowiek niewiele z tego albo nic.Pensje tez gw warte.

Gość • Poniedziałek [01.08.2016, 07:31:58] • [IP: 92.42.112.**]

wycinają nasze zielone płuca...

Gość • Poniedziałek [01.08.2016, 06:49:22] • [IP: 85.30.162.**]

Zmurkiewiczxa i Michalska trzeba jak najszybciej wywalić na zbity pysk zanim do reszty zniszcza nasze miasto.Nawiasem mówiąc obiema personami powinny zainteresować sie odpowiednie służby.A co na to Agatowska?? chyba nic.W końcu to ta sama komusza opcja.Proponuje zrobić referendum w sprawie odwołania włodarzy miasta i Rady Miejskiej.

Gość • Poniedziałek [01.08.2016, 03:21:09] • [IP: 164.127.51.***]

Hiszpania najlepszym przykładem przeinwestowania, wiele obiektów stoi pusto i niszczeje.Tak może i będzie u nas, boom się skończy, muzułmanie kilonizują Europę.Nasza cywilizacja będzie w odwrocie.

Gość • Poniedziałek [01.08.2016, 03:03:59] • [IP: 62.69.203.***]

Drzazga w d...ie.

Gość • Poniedziałek [01.08.2016, 00:29:45] • [IP: 83.20.198.***]

Czy nikt tego komucha Żmura nie może w końcu odsunąć od władzy? SLD zdechło, a ten się trzyma jak drzazga w d...

Gość • Niedziela [31.07.2016, 23:45:35] • [IP: 62.69.231.***]

LAS BEDZIE NAS NIE

Gość • Niedziela [31.07.2016, 23:42:04] • [IP: 93.94.190.***]

będziemy mieli Polski dubai :) jestem za :D już nawet widać jak pustynia się na brzegu plaży tworzy :D

Aleksander Skiepko • Niedziela [31.07.2016, 23:27:45] • [IP: 72.2.235.***]

Do Lutek Narożniak • Niedziela [31.07.2016, 21:39:49] • [IP: 109.241.63.***] Tutaj nie chodzi o te drzewa i kapustę, o której piszesz. Świnoujście ma ograniczone zasoby wody. Parę miesięcy temu Prezes ZWIK P. A Makieła powiedział, że w 2020 roku Świnoujście czeka katastrofa ekologiczna z braku wody. Czy coś się od tamtej wypowiedzi Pana Prezesa zmieniło? Czy Prezydent Miasta Pan Janusz Żmurkiewicz i Pan A Makieła to dwaj niepoważni Panowie na bardzo poważnych stanowiskach w Świnoujściu? Ja nie znalazłem odpowiedzi na te pytania a powinienem. Bo jeżeli jest to prawdą to nie tylko padną te nowo wybudowane hotele i pensjonaty ale i te, które teraz dają zatrudnienie mieszkańcom miasta.Nie wspomnę o kłopotach i uciążliwościach życia w takim mieście. Są to pytania które organizacje turystyczne, hotelowa ale i mieszkańcy miasta powinni zadać władzom miasta. Ostrożność w nowych inwestycjach jest jak najbardziej wskazana. Moim zdaniem jesteśmy o krok od przeinwestowania na tym terenie.

Gość • Niedziela [31.07.2016, 23:27:35] • [IP: 83.21.80.***]

Czekam kiedy w końcu miasto utraci status uzdrowiska. Ja jako mieszkaniec nic z tego nie mam.

Gość • Niedziela [31.07.2016, 22:58:08] • [IP: 37.248.153.*]

Kiedy zlikwidują ten Bangladesz pseudo wędkarzy w Karsiborzu?

Gość • Niedziela [31.07.2016, 22:44:40] • [IP: 80.245.191.***]

..Sam jestem zagorzałym miłośnikiem Świnoujścia... i jego historii.Te zielone tereny... Te drzewa wprost przy morzu...Normalnie czasy dzieciństwa, młodości i duża nostalgia!!...Ale!!??...Ale wtedy była to zabita dziura z trzema hotelami.Dzisiaj są inne czasy, miasto musi się rozwijać!!To nie jest to samo miasto, którego widziałem oczami dziecka -i mnie się podobało-dzisiaj jest o niebo pięknięjsze.A zieleni jest w stopniu dostatecznym.Pewnie niektórzy zatrzymali się w czasie i chcieliby jeżdzić po świnoujściu dorozkami.Takim polecam skanseny.

Gość • Niedziela [31.07.2016, 22:40:38] • [IP: 80.245.178.***]

CHCIWOŚĆ PODŁYCH PRZYBŁĘDÓW JEST NIE DO ZASPOKOJENIA. ZNISZCZĄ WSZYSTKO, ABY OKRAŚĆ MIESZKAŃCÓW Z ŻYCIODAJNYCH TERENÓW. MIESZKAŃCY POWINNI ZORGANIZOWAĆ REFERENDUM CZY KONTYNUOWAĆ TĄ BANDYCKO-ZŁODZIEJSKĄ DEWASTACJĘ KIBUCU.

Gość • Niedziela [31.07.2016, 22:38:28] • [IP: 80.245.191.***]

Wszystkie wycinki poza pielęgnacyjnymi w strefie" A" i" B" Uzdrowiska są nielegalne, podobnie jak apartamentowce w strefie" A', które podlegają rozbiórce z mocy prawa.

Gość • Niedziela [31.07.2016, 22:30:06] • [IP: 83.11.238.**]

Zamiasat wyciecia drzew to łapy poucinac tym którzy wycinają drzewa. Co wy ludzie robicie z miasta? i na h... te wiezowce i komu to? mało ich jeszcze?

Gość • Niedziela [31.07.2016, 22:17:59] • [IP: 89.78.112.**]

kasa kasa kasa;D starsi Panowierządzący/podejmujący decyzje jeszcze chcą się nawciagaś kasiorki na swoich decyzjach i mają gdzieś czy będzie to uzdroiskoczy wyspa zabetonowana - ich z rodzinami juz tu nie będzie ;) trzeba umiec korzystac na swoih kontaktach, i myslec o sobie a nie innych - taka jest smutna prawda tego Kraju gdzie polak na polaku chce zrobic interes ;)

Gość • Niedziela [31.07.2016, 21:59:55] • [IP: 80.245.191.***]

Moze i zgodnie z planem zagospodarowania przestrzennego, ale przy tym powstaja budowle architektoniczne, ktore porazaja wielkoscia i brzydota.

Gość • Niedziela [31.07.2016, 21:58:30] • [IP: 80.245.179.***]

Budując hotele można stracić urok kurortu ? Żeby był kurort muszą być hotele. Pomyśl czytelniku.

Gość • Niedziela [31.07.2016, 21:54:38] • [IP: 93.94.191.**]

No nareszcie cywilizacja Miasto dla ludzi lasy dla jeleni

Lutek Narożniak • Niedziela [31.07.2016, 21:39:49] • [IP: 109.241.63.***]

Jak już się te drzewa wytnie to potem karpy się powyrywa zeby posadzić kapustę.Kapusta ma zachęcić zające do przybycia na ten obszar a jak zjedzą tą kapustę to obgryzą drzewa.Drzewa uschną i z czystym sumieniem będzie można je wyciąć!

Gość • Niedziela [31.07.2016, 21:37:51] • [IP: 83.21.58.***]

Były kiedyś plany, aby rejon Zatoki Pomorskiej pozostawić w stanie maksymalnie nienaruszonym, jako tradycyjny rejon uzdrowiskowy i sanatoryjny; tak po stronie niemieckiej, jak i polskiej. Rozbuchane pseudoambicje technokratów, fałszywych zwolenników" cywilizowania" czego sie da, prowadzą nas do zurbanizowanego molocha w którym i przyjezdnym i nam -tubylcom- będzie się żyło ciasno i smrodliwie. Tylko" elity" kamieniczników i gastronomików bedą zbierać kokosy. Przecietny swinoujszczanin pozostanie zmęczonym gołodupcem.

Gość • Niedziela [31.07.2016, 21:37:41] • [IP: 62.69.203.***]

No cóż komuchy nic innego nie potrafią, tylko niszczyć i niszczyć.Już nie długo wytniemy ich.

troll • Niedziela [31.07.2016, 21:37:07] • [IP: 46.230.141.***]

Jak chcesz jeden z drugim betonowej dżungli, to jedź sobie do Rio albo Acapulco. ... Zobaczysz jak tam jest przyjemnie. ..

Gość • Niedziela [31.07.2016, 21:35:26] • [IP: 85.89.190.**]

przyjeżdżamy i mamy swoje miejsce

Gość • Niedziela [31.07.2016, 21:32:06] • [IP: 93.94.185.***]

TO NIE LASY TYLKO SAMOSIEJKI, SŁUŻĄ ONE TYLKO LUDZIOM JAKO WYCHODEK, DO NICZEGO WIĘCEJ

Aleksander Skiepko • Niedziela [31.07.2016, 21:31:30] • [IP: 72.2.235.***]

Drogi czytelniku! Zbierz ludzi z podobnymi obawami Przygotuj argumentyi. Przygotuj duży transparent z haslem i jazda pod biuro Prezydenta protestować. Przecież władza wcale nie jest nie omylna. Niemcy tak ufali swojej władzy, a która tak im się pomyliła, że obywatele tego kraju nie pozbierają się przez następne 100 lat. Tak, tak władzy trzeba patrzeć na ręce i kontrolować. U nas też!! Może akurat to Ty masz racje. Tylko tę racje przedstaw.

Gość • Niedziela [31.07.2016, 21:25:37] • [IP: 62.69.229.**]

A czy te drzewa na wprost fortecy też idą pod topór? Chodzi o taki piękny fragment z alejką, przy której rosną chyba graby (choć nie dam sobie za to odciąć nawet paznokcia). Wzdłuż Uzdrowiskowej pojawiły się tablice z zamiarem sprzedania terenu. Jak Żmurkiewicz i jego nawiedzona ekipa sprzeda wszystko, to czym będą zarządzać następcy? A może nasza WADZA kochana powinna wyciąć wszystko w pień od cmentarza do Karsiborów i zabetonować ten teren? Oj zyskaliby kilka następnych nagród samorządowych. Jak to jest, że kilka popapranych głów może tak dewastować miasto bez żadnej w zasadzie odpowiedzialności? Jak tak dalej będą postępować zadufani w swoją nieomylność, to miasto będzie jednym wielkim betonowiskiem!

Gość • Niedziela [31.07.2016, 21:21:52] • [IP: 83.21.64.**]

do IP:85.89.190** no dobrze ze lubicie zadupia ale przyjerzdza was coraz wiecej wiec chcemy wam zapewnic miejsca do rozmnarzania

Gość • Niedziela [31.07.2016, 21:14:25] • [IP: 93.94.186.***]

chcesz zieleni do wyprowadz się do Skandynawii...

Gość • Niedziela [31.07.2016, 21:02:06] • [IP: 85.89.190.**]

my z dużego miasta jedziemy tam odpocząć i pragniemy tej zieleni i zadupia waszego

Gosć • Niedziela [31.07.2016, 21:01:05] • [IP: 88.156.232.***]

Jak widać na załączonym zdjęciu mieszkamy prawie w lesie. Na całym świecie buduje się przy morzu lub oceanach. Ciagle potok słów utyskiwania na wszystko. ..

Gość • Niedziela [31.07.2016, 21:00:15] • [IP: 62.69.241.***]

Popieram mieszkańca Świnoujścia w 100%

golm • Niedziela [31.07.2016, 20:53:22] • [IP: 92.42.114.***]

Komentarze warte ich autorów - iq dżdżownicy , cóż. ...z czymś takim dyskutować. ...wiecie istoty człekopodobne co to natura? pewnie kojarzy wam sie z golasem i takim też umysłowym jesteście.

Gość • Niedziela [31.07.2016, 20:40:03] • [IP: 83.11.63.***]

TE drzewa na wydmach to nic innego jak chwasty.

Gość • Niedziela [31.07.2016, 20:36:42] • [IP: 85.89.190.**]

i jeszcze ze 20 marketów i biedronek

Gość • Niedziela [31.07.2016, 20:26:04] • [IP: 94.254.225.**]

I właśnie tego chcemy. Lasu wieżowców. Jak ktoś poszukuje prawdziwego lasu to niech się uda do Puszczy Białowieskiej.

Gość • Niedziela [31.07.2016, 20:21:07] • [IP: 80.245.179.***]

Czytelnik chyba najadł się szaleju, jak chce gąszczu drzew niech jedzie do puszczy czy tajgi !!

Oglądasz 1-94 z 94
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Uprzejmie informujemy, że w poniedziałek 7 i 8 października zmianie ulegają godziny otwarcia biura Karty Wyspiarza. Wszystkich chętnych do odbioru karty lub wypełnienia wniosku zapraszamy w godzinach od 8:00 – 14:00. ■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■ AKTUALIZACJA KOMUNIKATU: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świnoujściu potwierdził przydatność wody do spożycia z wodociągu „Granica-Wydrzany” na odcinku ul. Chrobrego obejmującym budynki przy ul. Chrobrego 19, 21, 26 i 28 ■