POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Czwartek [07.07.2016, 13:22:14] • Świnoujście

Już w połowie lipca wejścia na świnoujską plażę oznakowane symbolami i literami! Tylko u nas zobaczysz jak będą wyglądały!

Już w połowie lipca wejścia na świnoujską plażę oznakowane symbolami i literami! Tylko u nas zobaczysz jak będą wyglądały!

fot. OSiR Wyspiarz

Już w połowie tego miesiąca wejścia na plażę będą oznakowane. Taką informację otrzymaliśmy od dyrektor Ośrodka Sportu i Rekreacji „Wyspiarz” Anny Kryszan. - Postępowanie ws. wykonania oznakowania wejść na plażę rozpoczęliśmy przed sezonem. Nasz pomysł, żeby oznakowanie było na maszcie z żaglem okazał się zbyt kosztowny, dlatego w tym roku, oznaczenie wykonamy jako standardowa tablica. Niestety nie zdążyliśmy na początek sezonu. Przewiduję, że w połowie lipca tablice znajdujące się od strony plaży i wejść będą ułatwiały orientację. Oznakowanie będzie literowe i piktogramowe- wyjaśnia dyrektor OSiR Anna Kryszan. Tylko dzięki portalowi iswinoujscie.pl dowiecie się jak będą wyglądały nowe oznaczenia! Czy już wkrótce żeby odnaleźć się na plaży, będziemy się spotykać przed truskawkowym wejściem?

Takie oznakowania są szczególnie przydatne, gdy na plaży zgubi się dziecko. To z właśnie z myślą o małych pociechach OsiR zdecydował się nie tylko na oznakowanie literowe, ale również te piktogramowe.

Już w połowie lipca wejścia na świnoujską plażę oznakowane symbolami i literami! Tylko u nas zobaczysz jak będą wyglądały!

fot. OSiR Wyspiarz

Przypomnijmy, że mamy 12 wejść na plażę. Nie będą oznakowane jedynie dwa, przy ulicy Małachowskiego i za Aleją Interferie.

Już w połowie lipca wejścia na świnoujską plażę oznakowane symbolami i literami! Tylko u nas zobaczysz jak będą wyglądały!

fot. OSiR Wyspiarz

Na problem zwrócił uwagę jeden ze stałych słuchaczy Radia Szczecin.

Już w połowie lipca wejścia na świnoujską plażę oznakowane symbolami i literami! Tylko u nas zobaczysz jak będą wyglądały!

fot. OSiR Wyspiarz

- Znacznie łatwiej byłoby się odnaleźć na świnoujskiej plaży, gdyby wejścia na nią oznakowane były literami lub symbolami. Przydałyby się jakieś litery czy symbole. Wtedy łatwo byłoby określić, przy którym przejściu człowiek się znajduje. Jest to przydatne gdy, przykładowo, nasza pociecha oddali się od koca i zaginie w tłumie plażowiczów – zauważał pan Dariusz.

Już w połowie lipca wejścia na świnoujską plażę oznakowane symbolami i literami! Tylko u nas zobaczysz jak będą wyglądały!

fot. OSiR Wyspiarz

Ciekawi jesteśmy opinii naszych Czytelników! Piszcie co sądzicie na temat nowych oznakowań!

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 68, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-68 z 68

Gość • Sobota [09.07.2016, 23:34:16] • [IP: 37.47.231.**]

o rany...ale czemu znowu eingang ?? Jesteśmy w Polsce...

Maślankiewicz • Piątek [08.07.2016, 11:27:04] • [IP: 193.188.199.*]

Sorry, znów zapomniałem podpisać. To pisałem ja, Wacek Maślankiewicz...

Gość • Piątek [08.07.2016, 11:25:36] • [IP: 77.88.191.***]

czy ktos zainteresuje sie wreszcie cala gromada psow na plazy. Mniejsze, wieksze, szczekajace bez przerwy i robiace siusiu za parawanami. OBRZYDLIWOSC. Jestem czesto na plazy a STRAZY MIEJSKIEJ jeszcze w tej sprawie w akcji nie widzialam. Na poczatek upomnienie a potem mandat. Zaznaczam ze kocham psy. Nie kocham glupich wlascicieli psow!!

m • Piątek [08.07.2016, 10:39:01] • [IP: 193.188.199.*]

Temat banalny, choć bardzo ważny z punktu widzenia praktycznego zastosowania. A wiecie, dlaczego nawet takie sprawy powodują konflikty i zadrażnienia w tematach, w których nie powinno do tego dochodzić? Ponieważ większość mieszkańców Świnoujścia to są ukraińskie słoiki. To jest hołota przesiedleńcza, która swoich" narodowych" cech nie wyzbyła się nawet przez kilkadziesiąt lat wysiłków asymilacyjnych. Dyskusja powinna być kulturalną wymianą opinii, a jakieś wschodnie buraki zaczynają od ćwików (wróćcie o kilka wpisów! Sprawdźcie, jak się zaczęło!) Niektórzy z uczestników tego niepotrzebnego konfliktu powinni wrócić na swoje" rodowe" ziemie, bo tam to pozostaje w zwyczaju. Tam dyskusja zaczyna się zazwyczaj od młotków, siekier i wideł, a kończy na wielkim ogniu. Bywaj, buraku zza Buga!!

NieAndrzej • Piątek [08.07.2016, 10:17:24] • [IP: 178.238.251.**]

Po co mają dzieci kojarzyć litery z obrazkiem?? Przecież chodzi o to, żeby dziecko zagubione podało obrazek. Te są dobre, bo ma je rozpoznać kilkulatek, który ledwo co nauczył się mówić i nie będzie rozkminiać, że na kotwicę się mówi kotwica, no ludzie. Te tutaj są idealne, tylko nie wiem czemu samolot i motyl muszą mieć taki sam kolor jak truskawka, bo łatwiej dziecku też kolory kojarzyć, szczególnie z daleka. Widzę oszczędności za wszelką cenę, ale można by jednak zatrudnić grafika, żeby zrobił porządnie coś, co będzie wizytówką miasta oglądaną przez turystów z całej Polski i nie tylko, zamiast dawać urzędnikowi, żeby zrobił za darmo w wordzie z clip artów... Trochę przypał. Paskudne są.

Gość • Piątek [08.07.2016, 09:22:25] • [IP: 92.42.116.***]

Co za koszmar! Skąd takie ohydne obrazki? I czy jakiekolwiek dziecko zauważy tabliczkę przy tej ilości reklam, szyldów i innych napisów?? Co za bzdura! Już lepiej zostawcie same litery i bez obcojęzycznych ułatwień, jakoś się przecież domyślą, że to wejście, nie róbcie z ludzi idiotów.

Gość • Piątek [08.07.2016, 07:39:20] • [IP: 62.69.231.**]

Bardzo fajne. Dzieci zapamiętają chociaż faktycznie nazwy rysunków powinny się zaczynać na tą samą literę tak jak piszą poprzednicy" B jak balon:

Gość • Piątek [08.07.2016, 01:01:00] • [IP: 80.245.184.**]

Do Maślankiewicza- chodziło o różnotematyczne obrazki typu dom, człowiek zwierzę...czy to skomplikowane dla Ciebie? Dzieci niemieckojęzyczne myślą po niemiecku a angielskojęzyczne po angielsku, więc Twój argument bez sensu. Może jakieś pieczątki na rączkę z odpowiednikiem piktogramu i sprawa załatwiona.

Gość • Piątek [08.07.2016, 00:13:03] • [IP: 37.130.229.***]

Gość • Czwartek [07.07.2016, 22:33:31] • [IP: 80.245.184.**] mnie się wydaje, że przedszkolaka litera nie obejdzie, a 'pierwszoklasistę' będzie to kłuło. Choć 'A', jak truskawka zwróci uwagę dorosłego na sam znak, to i tak lepiej się zapamiętuje A, jak autobus, a po długim, słonecznym leżakowaniu, nie będzie się zastanawiał, czy to strefa D, czy M jak motyl. Łatwiej będzie podać ratownikom symbol, bo mówiąc przez telefon 'b' może ktoś usłyszeć 'p'. Do tego w karetce nie musieliby sobie przypominać, że koń to wejście drugie, obok A, a nie za L - to skraca czas dojazdu, bo nie muszą szukać mapy z rysunkami. Dodatkowo choć rysunki są dla dziec i obchodzi tylko jeden obrazek, czemu nie wprowadzić nauki liter?

Gość • Czwartek [07.07.2016, 23:33:28] • [IP: 88.156.232.***]

czemu nie ma po angielsku...??

Gość • Czwartek [07.07.2016, 23:06:41] • [IP: 50.7.78.***]

Zamiast takich tablic, to może lepsze i tańsze by były wyświetlacze Led? Codziennie by było można różne obrazki i robić dzieci w konia, np. na wejściu wyświetlić" dzieciowi" balonika, a potem wyświetlić np. traktorek i" dzieć" zwariuje, hii hii hii

Gość • Czwartek [07.07.2016, 23:05:42] • [IP: 95.129.226.**]

Niemieckie du**lizy.

Maślankiewicz • Czwartek [07.07.2016, 22:58:01] • [IP: 193.188.199.*]

Gościu [IP: 80.245.184.**]! Niektóre twoje argumenty to o d.pę potrzaskać. Dziecko nie ma kojarzyć obrazka z żadną literką, ale dla wszystkich dorosłych jest jasne, że balonik to wejście B. Albo co ma do rzeczy ilość obrazków i kolorów? Dziecku nie dasz do nauczenia planszy z wszystkimi obrazkami, tylko zapamięta ten jeden piktogram, który widziało przy wejściu. Sie, kutwa, znalazł ekspert od wszystkiego. Nawet od kolorów podstawowych i wyraźnych...

AGENDA 21 • Czwartek [07.07.2016, 22:39:45] • [IP: 80.245.178.***]

PASKUDNIE TO WYGLĄDA. I TAK BARANY SIĘ TEGO NIE NAUCZĄ, A CZŁOWIEK TRAFI PO WŁASNYCH ŚLADACH. NAJPROŚCIEJ BYŁOBY POSTAWIĆ PRZY WEJŚCIACH MASZTY Z FLAGAMI MKS. ALFA, BRAWO, CZARLI, DELTA , EKO, NAWET MAŁPA POZNA MIEJSCE KTÓRĘDY WCIĄGNĘŁA SIĘ NA PLAŻE.

Gość • Czwartek [07.07.2016, 22:33:31] • [IP: 80.245.184.**]

A niby dlaczego dziecko ma kojarzyć literkę z obrazkiem ? Przecież nie o to chodzi i nie taki ma być cel. Dziecko z poza Polski będzie miało i tak problem więc po prostu znajomy symbol obrazkowy powinno zapamiętać. Pomysł dobry, obrazki różnorodne, nie mogą być jednotematyczne np. tylko owoce czy tylko zwierzątka. I nie powtarzać kolorów (tu za dużo czerwonego) więc kolory podstawowe i wyraźne. Kaczuszka może być, kaczor zdecydowanie nie!

Gość • Czwartek [07.07.2016, 21:12:11] • [IP: 77.88.191.**]

A - auto, B - balon, C - cytryna, D - dinozaur. A jeśli już nie chcą obrazków które w różnych językach pisze się podobnie, to powinny to być obrazki związane ze Świnoujściem, o charakterze marynistycznym: kotwica, marynarz, statek, rybka, wiaderko plażowe. Można było to zrobić lepiej i ładniej.

Gość • Czwartek [07.07.2016, 20:43:38] • [IP: 178.238.252.**]

oznakowanie podoba mi sie jest to dobry pomysl

Gość • Czwartek [07.07.2016, 20:30:00] • [IP: 80.245.186.***]

NATURALNIE, ZE TAK, TYLKO FAKTYCZNIE BEZ PSOW I KOTOW, BO ZLOSLIWI ODCZYTAJA TAK, ZE SKORO PIES TO PLAZA DLA PSOW.mOZNA PRZECIEZ NAMALOWAC MUSZLE, SLONKO, WIATRAK TO CO JEST KOJARZONE Z NASZYM MIASTEM.zAPEWNIAM, ZE W NASZE ŚLADY POJDA WSZYSTKIE KAPIELISKA W pOLSCE NA KTORE JEST KILKA WEJSC.WCZORAJ PISANO, ZE ZA DROGO, A JEDNAK MOZNA WYGOSPODAROWAC TANIM KOSZTEM LADNE OZNAKOWANIA.MOZNA PRZECIEZ NAMALOWAC SEZONOWE OWOCE, CZY USMIECHNIETE DZIECI, POMYSLOW NA PEWNO MNOSTWO.SUPER G R A T U L A C J E ZA POSLUCHANIE RAD I POMYSLOW!!

Maślankiewicz • Czwartek [07.07.2016, 20:26:06] • [IP: 193.188.199.*]

Jeszcze raz do tego buraka [IP: 80.245.180.***]. Zapomniałem się podpisać. To ja, Maślankiewicz. Zresztą dla ciebie Pan Maślankiewicz...

Gość • Czwartek [07.07.2016, 20:24:29] • [IP: 193.188.199.*]

Gość [IP: 80.245.180.***]. Burak z ciebie wylazł. Długo nie trzeba było czekać. Rozumiesz, pastuchu, co to jest przykład? Chyba nie. Na gimnazjum twoja przygoda z oświatą się zakończyła? ty może wiesz, jak wygląda ekierka, ale już posługiwać się nią na pewno nie potrafisz. To dla ciebie już poziom profesorski...

Gość • Czwartek [07.07.2016, 20:08:17] • [IP: 178.238.251.***]

No naprawde super...a jak truskawka, b jak konik, c jak kaczuszka, gratulacje.

Gość • Czwartek [07.07.2016, 20:00:07] • [IP: 80.245.180.***]

do Maślankiewicz • Czwartek [07.07.2016, 19:05:22] • [IP: 193.188.199.*] ciekawe czy 4 latek rozpozna na obrazku AGREST, albo..EKIERKĘ hehhe ćwok

ryynio • Czwartek [07.07.2016, 19:36:39] • [IP: 83.250.225.***]

nie zniose niemieckich napisów! jezeli to duzymi literami po polsku i o 50% mniejszymi po angielsku i niemiecku, albo wogóle, jezeli chodzi o zwierzaki to najlepiej wodne, no i absolutnie nie psy i konie z wiadomych powodów

Gość • Czwartek [07.07.2016, 19:36:24] • [IP: 95.129.229.***]

w rzeczy samej powinny być obrazy zgodne z literami zdecydowanie łatwiej skojarzyć dzieciakom

ryynio • Czwartek [07.07.2016, 19:30:42] • [IP: 83.250.225.***]

tylko precz z niemieckimi napisami, jezeli juz to angielskie, zamiast liter lepsze cyfry, 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12 oraz rysunki motyla, rybki, słonia, itp. nie raczej nie trzeba pisac Entrance, wystarczy napisac wejscie po polsku albo wcale, kazdy rozumie ze chodzi o wejscie

Gość sylwester • Czwartek [07.07.2016, 19:25:24] • [IP: 178.238.252.***]

Bardzo pomyslowo, robcie tak dalej , nie zwracac uwagi na nich, im zawsze nie tak..

Do oburzonych niemieckimi • Czwartek [07.07.2016, 19:06:54] • [IP: 46.112.150.**]

... napisami- po ich stronie jest coraz więcej napisów polskich np.na tablicach przyrodniczych. (Wprawdzie czasem utrzymane są w zabawnym stylu, bo pisali je znający polski, lecz bez odpowiedniego oczytania, więc bawią nieraz stylistyczne nieporadności - ale są i ułatwiają zrozumienie). W turystycznym mieście napisy różnojęzyczne są wręcz obowiązkowe. Zapytałbym raczej o dwujęzyczne napisy na opolszczyźnie, czego symetrycznie po drugiej stronie granicy w Niemczech nie ma.

Maślankiewicz • Czwartek [07.07.2016, 19:05:22] • [IP: 193.188.199.*]

A - agrest, armata, B - balonik, buty, , C - cytryna, cukierek, D - drabinka, drzewo, E - ekran, ekierka... Nie można tego tak połączyć? Przynajmniej polskie dzieci bardzo łatwo by skojarzyły...

Gość • Czwartek [07.07.2016, 19:02:58] • [IP: 83.8.243.**]

Bardzo dobrze pomyślane i zrobione. Ułatwi to zapamiętanie nawet małym dzieciom. I o nich niech myślą ci, którzy zawsze wszystko krytykują. W Międzyzdrojach już takie literki funkcjonują od dawna.

Gość • Czwartek [07.07.2016, 19:01:06] • [IP: 86.157.157.**]

pomysł dobry, wykonanie słabe. na prawde, tak ciężko zadbać, żeby wszystkie obrazki utrzymać w jednym stylu, a nie uzywać darmowych gówno-grafik?

Gość • Czwartek [07.07.2016, 18:40:43] • [IP: 93.94.186.**]

Mysle ze to fajny pomysl i dzieci lepiej zapamietaja wejscie przez. ktore wchodzily z mama i wskaza w razie zgubienia sie.a co za tym idzie latwiej bedzie znalezdz rodzica i zaoszczedzi to duzo stresu.popieramA inni niech pisza co chca.Wejscia sa dla roznych ludzi i nie zapominajmy o tym.

Gość • Czwartek [07.07.2016, 18:24:32] • [IP: 93.94.188.***]

Tak właśnie, takie obrazki maja być dla przedszkolaków i dzieci, żeby łatwiej było im sie odnaleźć drogi Panie/i

Gość • Czwartek [07.07.2016, 18:10:57] • [IP: 149.156.136.***]

OSiR Wyspiarz powinien przestać zmuszać do (płatnego) ładowania komórek w recepcji - a podłączanie czajników w kuchni jest wciąż za darmo. Pamiętajcie, że nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu!

Gość • Czwartek [07.07.2016, 18:02:52] • [IP: 92.42.115.***]

Popieram oznakowanie LITERAMI ale te obrazki to jakiś KOSZMAR dla przedszkolaków--wolne żarty to jakieś NIEMOTY tam maja wchodzić nie róbcie JAJ!! i się nie ośmieszajcie!!

Gość • Czwartek [07.07.2016, 17:58:26] • [IP: 62.69.231.***]

Obrazki mają być dla dzieci, a nie dla Was głąby. Przypomnijcie sobie jakie mieliście piktogramy w waszej ulubionej książeczce" Mam 6 Lat".

Gość • Czwartek [07.07.2016, 17:51:35] • [IP: 176.7.56.***]

Wreszcie w Ahlbeck od lat takie oznakowanie funkcjonuje a tym CK krytykują na księżyc.

Gość • Czwartek [07.07.2016, 17:46:53] • [IP: 80.245.177.***]

Powinno być po angielsku a nie po niemiecku a po dwa można rozważyć wersję z mniej mocnymi kolorami aby aż tak to nie rzucało się w oczy

Gość • Czwartek [07.07.2016, 17:28:06] • [IP: 37.47.132.**]

Boże te tabliczki to jakiś koszmar!! W byciu kurortem do czego pretenduje nasz miasto to po prostu kompromitacja. Pani Kryszan tu się nie ma czym chwalić bo te projekty są obciachowe.

Gość • Czwartek [07.07.2016, 17:20:36] • [IP: 188.146.64.**]

a w języku angielskim??

Gość • Czwartek [07.07.2016, 16:56:50] • [IP: 62.69.253.***]

no ale że KACZKA ??

Gość • Czwartek [07.07.2016, 16:30:00] • [IP: 81.204.98.**]

Wejscia z literami to dobry pomysl ale obrazki...koszmarne!

Gość • Czwartek [07.07.2016, 16:00:28] • [IP: 178.238.251.***]

Wspaniale, bardzo ładne i praktyczne, a kiedy doczekamy się oznaczenia sektorów na naszym cmentarzu i utwardzenia głównych alejek ?? Proponuję sprawą cmentarza zainteresować Pana Ryfczyńskiego

Gość • Czwartek [07.07.2016, 15:49:27] • [IP: 94.254.224.***]

Super pomysł spotkałam takie oznakowanie w Holandii i jeśli chodzi o dzieci to bardzo dobrze wiedziały kolo jakiego znaczki wchodziły. Ja wiem i zdaję sobie sprawę ze dzieci na plaży się pilnuje jak oka w głowie ale pamietajmy ze różne rzeczy się zdarzają szczególnie jak ktośa więcej dzieci

Gość • Czwartek [07.07.2016, 15:38:23] • [IP: 80.245.191.**]

Czy to kur..a żart!!? Większej kompromitacji trudno szukać. Jaki idiota to wymyślił? Będziemy pośmiewiskiem w internecie i dla turystów.

Gość • Czwartek [07.07.2016, 15:34:22] • [IP: 62.69.252.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [07.07.2016, 15:31:07] • [IP: 79.140.194.**]

Bez koni I bez psow. Ludzie odczytaja, ze mozna na plazy konno I z psami (cala plaza bedzie zasrana I zaszczana) ...

Gość • Czwartek [07.07.2016, 15:27:19] • [IP: 37.130.229.***]

A jak truskawka, B jak koń... Rysunki to bardzo dobry pomysł, jednak, rozsądniej byłoby dobrać piktogramy przedmiotów zaczynających się na daną literę. Ja sugeruję: A -auto, B -baran, banan, C -cebula, ciastko, D -drzewo... Przedszkolanki doradziłyby, jakie mogłyby być to lepsze rysunki.

Gość • Czwartek [07.07.2016, 15:25:33] • [IP: 188.123.208.***]

Do liter proszę dopasować obrazek: a- ananas, b-banan, c -cytryna, d-dynia, e -ekran, f-farby, g- garnek, h-hak, i -igła, j-jajko, k-klocek, l- lizak, ł-łopata, m-motyl, n-narty, o-osa, p-piłka, r-rak, s-ser, t-torba, u -ul, w -worek, z - zegar, ż - żmija, ź- źrebak, (tak jak dzieciom stosuje się piktogramy w szkole), muszą być czytelne i jasne, aby mogły odczytać bez problemu obrazek.

Gość • Czwartek [07.07.2016, 15:23:50] • [IP: 62.69.252.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [07.07.2016, 15:16:06] • [IP: 188.123.208.***]

Pomysł bardzo dobry. Jestem nauczycielką więc litery i piktogramy dla małych dzieci zawsze są potrzebne.Dzięki tym zastosowaniom będą mogły powiedzieć, w którym miejscu są na plaży. Gratulacje (choć mogłoby to być wcześniej wykonane). Proszę nie zapomnieć o wejściu na plażę od strony gazoportu tj. Warszowa. Tam też należy się oznakowanie (przecież to też Ś-ujście - Miasto). Dziękuję

Gość • Czwartek [07.07.2016, 15:12:05] • [IP: 79.190.14.***]

to jest wprost obrzydliwe! I jeszcze ta wstawka po niemiecku, po co im to i tak łażą jak chcą i gdzie chcą i te Wasze znaki mają w swoich niemieckich d... !!

Gość • Czwartek [07.07.2016, 15:05:56] • [IP: 93.94.189.***]

jakieś jajaaaaaaaaaaaaaaa

Gość • Czwartek [07.07.2016, 14:47:08] • [IP: 95.129.224.***]

Ładne

Gość • Czwartek [07.07.2016, 14:30:35] • [IP: 62.69.231.***]

pi X [ ] = ( )

Gość • Czwartek [07.07.2016, 14:30:07] • [IP: 92.42.116.***]

No rzeczywiście truskawka kojarzy się z literą A, cha cha. Kto to wymyślił? W dodatku taki ohydny piktogram! Turyści będą się z nas śmiali. Okropieństwo!

Gość • Czwartek [07.07.2016, 14:17:19] • [IP: 83.22.255.*]

A po cholere po niemiecku?! To lepiej po angielsku dac.

Gość • Czwartek [07.07.2016, 14:12:42] • [IP: 62.69.253.***]

bez sensu są te obrazki... kto to wymyślił??

Gość • Czwartek [07.07.2016, 14:09:45] • [IP: 94.254.241.***]

No, mają władze refleks...w połowie wakacji z takimi pomysłami, kpina!!

Gość • Czwartek [07.07.2016, 14:05:23] • [IP: 50.7.78.**]

Przydałoby się jeszcze umieścić jakieś cytaty z Koranu w języku arabskoniemieckim.

Gość • Czwartek [07.07.2016, 13:59:29] • [IP: 50.7.78.**]

Lepiej jakby A-ananas, B-banan, C-cytryna, D-drabina, E-elektroencefalograf, F-fiutek, G-gramofon, H-huk, I-igła, . .. Ż-Żmurek, itd.

Gość • Czwartek [07.07.2016, 13:59:00] • [IP: 46.134.54.**]

bardzo fajny motyw z piktogramami

Polska to My Polacy • Czwartek [07.07.2016, 13:58:00] • [IP: 90.149.142.***]

Szanowna redakcjo, a moze umiescilibyscie obok zdjecie z wejscia na plaze w nIEMCZECH?.-Tak aby ludzie mogli porownac. .moze cos zobacza.Pamietajcie, brak sprzeciwu jest w pewnym sensie zgoda na taki syf

Gość • Czwartek [07.07.2016, 13:56:04] • [IP: 79.186.59.***]

oko wszystko pięknie ładnie. .. ale dlaczego nie dało się czegoś co jest związane z literami? typu : A, mógł być np. Arbuz - a nie jakaś truskawka -_- jakość graficzna tez woła o pomstę do nieba.

fororak • Czwartek [07.07.2016, 13:47:36] • [IP: 5.174.81.**]

Wspaniała inicjatywa-b.dobry pomysł, tylko czy te oznakowania długo pozostaną niezniszczone, znając polskie realia to wątpię aby dotrwały do końca sezonu letniego...//////amen

BronciePolskiRodacy • Czwartek [07.07.2016, 13:46:29] • [IP: 90.149.142.***]

Co to ma byc!! w d..e niech sobie wsadza takie znaki.Moze niech jeszcze po niemiecku bedzie w 1szej kolejnosci?! To Polska plaza, czy moze juz nie? wy zasrane sprzedawczyki za niemieckie euro wszystko chcecie im sprzedac.A to nasz kraj nie Wasz.

"przejdę Wejściem Baśki" • Czwartek [07.07.2016, 13:46:00] • [IP: 46.112.150.**]

Ja bym je nazwał bardziej plastycznie, np.:" Wejście N" -" Naczelnika" (na pamiątkę byłego naczelnika pewnego wydziału, który stale chodzi na spacery w kier.plaży z puszczonym swobodnie psem - i to nie po chodniku, lecz po ul.Bałtyckiej). Zamiast" Wejścia B" (Betonu) -" Wejście Baśki" (tej od rond) - to przy Nowych Leningradach, przy betonowym molochu na wydmach. Wejście T to by było" Wejście Towarzyszki"- pewnej Honorowej Obywatelki Miasta, znanej komunistki z KM PZPR, kiedyś odpytującej dzieci z daty urodzin Lenina.

Gość • Czwartek [07.07.2016, 13:39:49] • [IP: 79.186.188.***]

A po co ten język niemiecki czy w Niemczech są tablice po polsku ?

Gość • Czwartek [07.07.2016, 13:25:14] • [IP: 93.94.187.***]

Pomysł fajny, jednak nad grafiką oraz rozdzielczością ikon mogliby popracować :)

Oglądasz 1-68 z 68
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■ AKTUALIZACJA KOMUNIKATU: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świnoujściu potwierdził przydatność wody do spożycia z wodociągu „Granica-Wydrzany” na odcinku ul. Chrobrego obejmującym budynki przy ul. Chrobrego 19, 21, 26 i 28 ■