POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Środa [13.07.2016, 19:10:17] • Świnoujście

Niewymiarowa, nieświeża ryba i problemy z uznaniem reklamacji. Czytelnik o nieudanej próbie zwrotu towaru w Lidlu

Niewymiarowa, nieświeża ryba i problemy z uznaniem reklamacji. Czytelnik o nieudanej próbie zwrotu towaru w Lidlu

fot. Czytelnik

Ryby, czy to świeże, czy mrożone są chętnie podawane na naszych stołach. W nadmorskich miejscowościach cieszą się szczególnym powodzeniem. Na szczęście ich zdobycie nie przysparza żadnych trudności, sklepy prześcigają się w ofertach najprzeróżniejszych gatunków. Najgorzej jednak jest gdy w sklepie trafimy na nieświeży towar. Tak też było w przypadku opisanym przez naszego Czytelnika. - Trzy opakowania mrożonego sandacza zostały zakupione w Llidlu przy ulicy 11 Listopada w sobotę, 25 czerwca br. Miały posłużyć jako obiad dla rodziny przybyłej z wizytą, jednak na patelnię nie trafiły. Po otwarciu opakowania okazało się, że sandacz po prostu śmierdzi!- opisuje zbulwersowany Czytelnik.

Czytelnik wziął więc paragon i udawszy się do sklepu, próbował zwrócić nieświeży towar. Tu czekały problemy, zwrot śmierdzącej ryby okazał się bardzo trudnym i nieprzyjemnym doświadczeniem. Kierowniczka kazała opuścić sklep i nie robić afery, poza tym nie wyczuwała woni świadczącej o zepsuciu ryby. Czytelnik opisał też kolejne perypetie, które spotkały go w sklepie: obsługujący reklamację kasjer wziął go za kupującego, a nie reklamującego, choć leżała przed nim śmierdząca ryba i paragon zakupu. Wyjaśnienie sytuacji zajęło kilkanaście minut, a pracownica, która przyszła z pomocą kasjerowi stwierdziła, że nie może przyjąć zwrotu, bo czas zakupu przekroczył 5 godzin. Kolejną osobą była kierowniczka potwierdzająca decyzję o nierzyjęciu zwrotu rybki. Czytelnik zażądał więc porównania ryby z tą, która jest w zamrażarce. Zgodził się pokryć koszt otwarcia opakowania. Do akcji została włączona przypadkowa klientka sklepu, poproszona o powąchanie i opinię o sandaczu. Ta stwierdziła, że ryba jest nieświeża. Kierowniczka sklepu zwróciła się następnie do swojego pracownika, który uznał, że ryba jest świeża. Na tym skończył się proces dochodzenia do wątpliwej świeżości sandacza, a Czytelnik został poproszony o opuszczenie sklepu.

- Dodatkowo warto by było sprawdzić, dlaczego sprzedają niewymiarowe sandacze, których wymiar ochronny wynosi 45cm - kończy swoją opowieść Czytelnik.

Niewymiarowa, nieświeża ryba i problemy z uznaniem reklamacji. Czytelnik o nieudanej próbie zwrotu towaru w Lidlu

fot. Czytelnik

Jak sprawę wyjaśniają pracownicy sklepu Lidl?

- Chcielibyśmy poinformować, iż po otrzymaniu sygnału od klienta w opisanej sprawie podjęliśmy konkretne działania. Chcielibyśmy podkreślić, iż zadowolenie naszych klientów jest dla nas priorytetem, a wysoka jakość naszych produktów jest ważnym aspektem naszych działań realizowanym zarówno poprzez współpracę z akredytowanymi laboratoriami jak i przez Dział Zapewnienia Jakości naszej firmy- nasze produkty poddawane są stałemu monitoringowi jakościowemu- tłumaczy Aleksandra Robaszkiewicz PR Manager Lidl Polska.

Niewymiarowa, nieświeża ryba i problemy z uznaniem reklamacji. Czytelnik o nieudanej próbie zwrotu towaru w Lidlu

fot. Czytelnik

Pracownicy Lidla uważają, że najprawdopodobną przyczyną nieświeżego towaru było mikrorozczelnienie opakowania lub przerwanie łańcucha chłodniczego.

- W związku z opisanym zgłoszeniem dokładnie sprawdzona została jakość produktu. Przyczyną niewłaściwej jakości jednostkowych artykułów prawdopodobnie było mikrorozszczelnienie opakowań lub przerwanie łańcucha chłodniczego. Jednocześnie chcielibyśmy poinformować, iż klient, po uprzednim kontakcie z Biurem Obsługi Klienta Lidl, otrzymał zwrot gotówki za zakupiony towar. Został również przez nas przeproszony za zaistniałą sytuację. Dodatkowo, odpowiadając na pytanie dotyczące wymiaru sandacza, chcielibyśmy poinformować, iż Lidl Polska działa zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Sandacz, który dostępny jest w ofercie Lidl nie jest poławiany w Polsce, lecz w Kazachstanie. Informacja ta jest widoczna na etykiecie produktu. W związku z tym wymiar sandacza, sprzedawanego w naszych sklepach, nie podlega wytycznym ochronnym dotyczącym tych ryb poławianych w naszym kraju- podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz PR Manager Lidl Polska.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 66, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-25 z 66

Śmierdzący Leszcz. • Piątek [15.07.2016, 17:27:15] • [IP: 109.241.63.***]

Niektórzy klienci to rozwydrzona chołota. W dupach i we łbach im się poprzewracało. Zazwyczaj jest tak, że przychodzi taki k. ... klient jeden z drugim i Pana rżnie. Zepsute, urwane, śmierdzi i pierdzi. Traktuje sprzedawcę jak szmatę to i krew czasami się zagotuję na palanta. Tylko chcieli wyrzucić ze sklepu ? Tak bez kopa w dupę ?. ...Dziwne. :) :) Fajnie jest pracować w sklepie. :) Pozdrawiam. Ps Ryba może i śmierdząca ale jak ktoś leci do mediów z takimi pierdołami to widać co to za gość. Wielką paszczę ma...

Gość • Piątek [15.07.2016, 13:09:24] • [IP: 90.174.4.***]

Dotąd uważałem LIDL za porządny sklep i chętnie tam robiłem zakupy. Po dzisiejszym artykule zrezygnuję z zakupów w tym sklepie. Są inne sklepy więc nie ma problemów. Jak można klienta ze sklepu wyrzucać??!!

Gośćdo goscia 23.38 • Piątek [15.07.2016, 03:17:04] • [IP: 31.0.123.***]

Czegoś ty się naćpał? słodkowodna ryba słonawe morze ?I co jeszcze może lody na patyku?

Gość • Czwartek [14.07.2016, 20:45:32] • [IP: 94.254.225.**]

To po co tyle ludzi chodzi do Lidla ja tam jest aż tak że. ... zakłamanie !! panie Sławka proszę dwuch stron wysłuchać, a nie jednej. Byłem świadkiem tej sytuacji i była całkiem inna !! Jestem klientem już 10 lat i nie mogę złego słowa powiedzieć. Personel na 6+

Gość • Czwartek [14.07.2016, 20:34:19] • [IP: 94.254.225.**]

He he ale jesteście puści. ...

Gość • Czwartek [14.07.2016, 17:34:27] • [IP: 95.154.230.***]

A nie lepiej poświęci z siedemdziesiąt minut i bujną się na drugą stronę (na Warszów), albo nawet do Kamminke po świeżą rybkę od rybaków?

Gość • Czwartek [14.07.2016, 13:52:36] • [IP: 46.112.10.***]

Efekt dziś w Kauflandzie był nigdy tyle pracowników na raz nie widziałem poza mięsnym tam dalej kibel. WIDOCZNIE KIEROWNIK SKLEPU POGONIŁ KOTA PRACOWNIKOM TAK TRZYMAĆ.

Gość • Czwartek [14.07.2016, 13:45:57] • [IP: 188.146.64.***]

Dalej kupujcie w faszystowskich sklepach i nabijajcie kabzę Niemcom.Dalej właźcie w tyłek szwabom za kilka ojro.Durni Polacy.Zero honoru i godności.

Gość • Czwartek [14.07.2016, 13:12:44] • [IP: 46.112.173.**]

he he he dobre ciekawe czy u niemiaszów w Lidlu też sprzedają sandacza z Kazachstanu !? :) czy tylko POlaczkom wciskają śmieci. Jeśli chodzi o konkurencje to w Biedronce nigdy nie usłyszałem że czegoś nie wymienią jak jest zepsute, zawsze wymieniają i ładnie przepraszają.

Gość • Czwartek [14.07.2016, 12:52:59] • [IP: 95.129.224.**]

haha sandacz z Kazachstanu hehehe

Gość • Czwartek [14.07.2016, 11:59:50] • [IP: 80.245.180.**]

To może również wyrzucić lub zbojkotować wszystkie polskie sklepy w Wielkiej Brytanii, USA, Irlandii itd.

Klient • Czwartek [14.07.2016, 11:19:52] • [IP: 95.129.225.***]

Do Dyrektora. Po pierwsze też się Pan nie przedstawił. Więc jest Pan tu tak jak i inni. Anonimowo. Proszę nie mówić mi, że hejtuję, że nie podpisuje się. Dla mnie taki tekst to obraża klienta. Bo jeśli nie ja i setki innych to Was nie ma! Ale zamiast przeprosić, to Pan dyrektor z pretensjami wyskakuje. Można się domyślać, że przykład idzie z góry. Dodam od siebie, że płacę w sklepie banknotami Euro. Nigdzie nie ma info jaki jest nominał maksymalny. Ale pracownicy niejednokrotnie dali przykład złej woli odmawiając wydania z 50 czy 100 Euro! Ludzie, nie jesteście w stanie wydać, to zaznaczcie to, a nie przy kasie epitety, że kantor sobie urządziłem! A jak to się ma do Kierowniczki? Ano ktoś zasady w sklepie ustala. Może wbrew polityce sklepu? Ale to już taka Kierowniczka

Gość • Czwartek [14.07.2016, 11:12:15] • [IP: 79.184.1.***]

W Lidlu ryba zawsze śmierdzi. Po za tym jest droga jak ja...poprostu.

Gość • Czwartek [14.07.2016, 10:58:38] • [IP: 80.245.184.**]

tere fere kuku... idziecie robić zakupy tam, gdzie 20 groszy jest przecena, jak stado baranów na rzeź. Śmierdzące kurczaki bierzecie całymi torbami. Sorry, ale nasze rzekomo polskie sklepy, piekarnie maja towar pod" psem". Wszędzie nas trują chemią (u nas także) i taka jest prawda

Gość • Czwartek [14.07.2016, 10:01:30] • [IP: 90.149.142.***]

Trzeba przedzic te zagraniczne supermarkety, ktore truja nas najnizszej jakosci zarciem, niszcza lokalny i krajowy handel/ produkcje, powoduja olbrzymie bezrobocie, niszcza polskie rolnictwo, wyprowadzaja pieniadze z Polski -NISZCZAC NASZ KRAJ DE FACTO

ObudzcieSieWkoncu • Czwartek [14.07.2016, 09:53:35] • [IP: 90.149.142.***]

Przestancie wreszcie nabijac kase tym NIE polskim firmom.Chcecie dobra i swierza rybe, kupujcie od rybakow!Chcecie swierze i dobrej jakosci warzywa-owoce jedzcie na wies, dzialki czy na nasze ryneczki, stragany!

Gość • Czwartek [14.07.2016, 09:43:31] • [IP: 95.129.224.***]

A mi w smażalni wciskali że to jest świeżo złowiony sandacz bałtycki !

Gość • Czwartek [14.07.2016, 09:43:23] • [IP: 83.11.150.***]

TRZA BYŁO RZUCIC TEJ NIEMIECKIEJ SŁUGUSCE W MORDE TĄ SMIERDZĄCĄ RYBĄ. WSZYSTKIE TE WIELKIE MOLOCHY FIRM ZAGRANICZNYCH NAS TRUJĄ, POCZĄWSZY OD FINSKIEJ SMIERDZĄCEJ TANDETY, NAJWYSZSZY CZAS UZNAC NASZE POLSKIE SKLEPY POLACY.

Dyrektor • Czwartek [14.07.2016, 09:41:36] • [IP: 80.245.184.**]

Szanowni Państwo. Jeżeli mają Państwo uwagi co zespołu pracującego w sklepie, to proszę z imienia i nazwiska skierować swoje uwagi do odpowiedniego działu. Z komentarzy wynika, że większość z nich nie opisuje żadnych sytuacji, a jest efektem czystego hejtu. Gdyby polegało się na opinii wyłącznie anonimów, należałoby wymienić kadrę każdego sklepu każdej sieci. Z poważaniem.

• Czwartek [14.07.2016, 09:24:12] • [IP: 46.112.216.***]

Cejrowski, zapytany czy kupuje w dużych sklepach, odpowiedział, że w" Biedronce", bo woli dać Portugalczykom, niż Niemcom...

Gość • Czwartek [14.07.2016, 09:02:55] • [IP: 188.146.35.***]

W lidlu wiele ryb jest świeżych ale pisze produkt rozmrożony nie zamrażać.Wiem bo chcialam kupić i w ostatniej chwili odlozylam.Co to A świeża ryba jak zostala zamrozona i rozmrozona

ObudzcieSieWreszcie • Czwartek [14.07.2016, 08:51:26] • [IP: 90.149.142.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [14.07.2016, 07:29:00] • [IP: 92.42.117.**]

w lidlu ryby są swieże nie mrożone, klien pewnie zostawił rybe w kuchni na stole na pięc godzin, to zaczela smierdzieć, jestem stalą klientką tego sklepu i cala obsluga na czele z panią kierowniczką jest najbardziej przyjazna i mila w calym miescie.

Gość • Czwartek [14.07.2016, 06:32:46] • [IP: 95.129.225.***]

Kierowniczka w Lidlu słodko kadzi każdemu klientowi, ale wystarczy mieć jakieś zastrzeżenie, uwagę, czy reklamację i arogancja aż uszami bucha. Nie polecam!

Gość • Czwartek [14.07.2016, 02:55:35] • [IP: 89.35.178.***]

Już dawno tam nie kupuję chyba że naprawdę muszę i nie mam innego wyjścia jak większość emertów jest zmuszona głodowymi emeryturami

Oglądasz 1-25 z 66
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■ AKTUALIZACJA KOMUNIKATU: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świnoujściu potwierdził przydatność wody do spożycia z wodociągu „Granica-Wydrzany” na odcinku ul. Chrobrego obejmującym budynki przy ul. Chrobrego 19, 21, 26 i 28 ■