POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Poniedziałek [09.05.2016, 08:38:31] • Świnoujście

Stanowisko Klubu Radnych SLD – Lewica Razem Rady Miasta Świnoujście w sprawie planów budowy terminalu kontenerowego w Świnoujściu – Warszowie

Stanowisko Klubu Radnych SLD – Lewica Razem Rady Miasta Świnoujście w sprawie planów budowy terminalu kontenerowego w Świnoujściu – Warszowie

fot. Sławomir Ryfczyński

Podczas posiedzenia Komisji Gospodarki w dniu 20.04.2016 r. przedstawiciele Zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście S.A po raz pierwszy zaprezentowali koncepcję budowy terminalu kontenerowego w Świnoujściu. Przedstawili w niej dwa warianty lokalizacyjne: wariant I – wewnątrz obecnego Terminalu Gazowego (pomiędzy falochronem wschodnim a środkowym) oraz wariant II – lokalizujący terminal kontenerowy na wschód od Terminalu Gazowego (falochronu wschodniego), z planami zajęcia dalszych terenów plaży. Z przedłożonej informacji wynika, że inwestycja ta będzie realizowana i prowadzona przez prywatne podmioty zewnętrzne, a z powodów biznesowych preferowanym przez Zarząd Morskich Portów Szczecin i Świnoujście rozwiązaniem jest wariant II.

W opinii Radnych Klubu SLD – Lewica Razem, zarówno aktualna Strategia Rozwoju Miasta na lata 2014 – 2020, która nie zakłada rozbudowy funkcji portowych poprzez anektowanie nowych terenów na Prawobrzeżu Świnoujścia, jak również nasza wizja rozwoju miasta po roku 2020, nie przewidują możliwości przekazania przez Miasto Świnoujście w zarządzanie spółce skarbu państwa jaką jest ZMPSiŚ, kolejnych terenów na Prawobrzeżu. Zajęcie dalszych terenów na wschód od Gazoportu – niezwykle atrakcyjnych i jedynych z punktu widzenia zrównoważonego rozwoju miasta w najbliższych dziesięcioleciach – doprowadziłoby do wyłączenia możliwości korzystania z cennych przyrodniczo plaż i obecnej infrastruktury dojazdowo-parkingowej.

Po wysłuchaniu planów ZMPSiŚ, Radni Klubu SLD – Lewica Razem podtrzymują stanowisko wyrażone na posiedzeniu Komisji, że biorąc pod uwagę ewentualne korzyści dla miasta Świnoujście płynące z rozwoju nowych funkcji portowych na obecnym obszarze świnoujskiego portu – preferowany powinien być wariant I, czyli budowa terminalu kontenerowego wewnątrz istniejącego Terminalu Gazowego – jako rozwiązanie optymalne, które pogodzi aktualne możliwości lokalnego samorządu oraz plany rozwojowe spółki ZMPSiŚ. W tej sytuacji negatywnie opiniujemy proponowany wariant II lokalizacji, jako mniej korzystny z punktu widzenia samorządu lokalnego. Ponieważ zgody na zmianę sposobu zagospodarowania terenów Warszowa udzielić musi Rada Miasta, takie stanowisko prezentować będziemy względem radnych z innych klubów. Ostateczne rozstrzygnięcie zapadnie podczas Sesji Rady Miasta w formie decyzji wyrażonej przez wszystkich radnych.

Najważniejszym zadaniem stojącym przed Świnoujściem w najbliższej przyszłości jest inwestycyjne ulepszenie połączeń komunikacyjnych z krajem (tj. budowa drogi S3 na odcinku Miękowo – Świnoujście, budowa połączenia międzybrzegowego przez Świnę oraz węzła komunikacyjnego na Warszowie). Jako samorządowcy jesteśmy zobligowani dbać o harmonijny rozwój Miasta, dlatego też w naszej opinii, rozpoczęcie realizacji powyższych zadań jest warunkiem koniecznym ewentualnych portowych przedsięwzięć inwestycyjnych o dużym stopniu oddziaływania.

Radni Klubu SLD – Lewica Razem:
Joanna Agatowska, Stanisław Bartkowiak, Waldemar Buczyński, Robert Gawroński, Zdzisław Merchelski, Marek Niewiarowski, Krzysztof Szpytko,  Ryszard Teterycz, Jarosław Włodarczyk.


komentarzy: 89, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-89 z 89

Cezary Zdunek • Poniedziałek [21.08.2017, 12:42:03] • [IP: 80.68.117.**]

I w ten prosty sposób, świnoujscy komunisci pokazali, że są cienkimi wprawdzie ale zawsze mistrzami w MANIPULACJI MALUCZKIMI. Polityczna CELEBRYTKA wcześniej prała mózgi mieszkańcom Warszowa i wyszło jak wyszło - zostali wydymani - jak zwykle. Nagła opłacalność inwestycji może się wiązać z kolaboracja świnoujskich komuchów ze stronnictwem niemieckim. Przy najbliższych wyborach, trzódko urabiana - PATRZCIE NA KOGO GŁOSUJECIE. Zdelegalizowanie SLD to rozsądne posunięcie. Nie dajcie się więcej nabrać na kolejnych wiecach przedwyborczej kampanii.

Gość • Czwartek [12.05.2016, 21:41:35] • [IP: 89.174.73.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [11.05.2016, 00:45:19] • [IP: 80.245.178.***]

ZAMKNĄĆ WĘGLOWY BURDEL I TAM KONTENERY MAGAZYNOWAĆ. .

Gość • Wtorek [10.05.2016, 21:49:01] • [IP: 88.156.233.**]

Drogi S3 nie potrafią dokończyć ale tysiące kontenerów chcą tu wozić - to jest szczyt bezczelności. Dlatego kontenerom mówimy NIE!!

Gość • Wtorek [10.05.2016, 18:47:20] • [IP: 176.6.122.**]

kontenery to czysty przeladunek!! wynocha z węglem i paszarnią w środku portu!! popieram kontenery i autostrada do Szczecina i dalej!! to takie proste tylko trzeba to zrobic i doić kasę jak Niemcy ni Holendrzy

Gość • Wtorek [10.05.2016, 18:18:44] • [IP: 92.42.114.***]

Brawo lewica, tak trzymać.Miasto jest turystyczno-uzdrowiskowe i takie powinno pozostać. Przemył owszem ale w ograniczonym zakresie.

Gość • Wtorek [10.05.2016, 13:43:25] • [IP: 80.245.180.***]

Co to jest lewica?

Gość • Wtorek [10.05.2016, 11:36:53] • [IP: 88.156.232.***]

Zwolennikom rozbudowy portu ku rozwadze. Czy port pozbawiony sprawnej komunikacji drogowej, kolejowej, a w naszym przypadku także wodnej śródlądowej, może być konkurencyjnym? Student 1 roku transportu wie że o sukcesie decyduje komunikacja. Nie wystarczy coś przywieźć, to coś trzeba w ciągu kilkunastu godzin wywieźć. To takie proste, że aż trudne jak widać do zrozumienia. Inny przykład. Zbudujemy strefę gospodarczą na Mulniku. Czy ma ona szansę na sukces bez S3 i tunelu lub mostu? Na pewno nie, ale budować można. Bez sensu, byle jak, dla własnej satysfakcji, a o to że nie wyszło oskarży się następców. Tak na marginesie. Główne porty niemieckie. Nie dość, że do każdego z nich wiedzie droga co najmniej 4 pasmowa, to jeszcze są one ze sobą połączone równoleżnikowymi autostradą i szlakiem kolejowym. Właśnie w ten sposób tworzy się konkurencyjność portów.

Gość • Wtorek [10.05.2016, 09:44:27] • [IP: 80.245.190.***]

Pani już podziękujemy!

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 23:06:21] • [IP: 93.94.189.***]

Jestem za terminalem kontenerowym. Nie rozumiem radnych - raz narzekają, że w Świnoujście oferuje prace tylko dla pokojówek i sprzątaczak, teraz są przeciw rozbudowie portu - chyba przeciw dla zasady i dla zaistnienia w mediach.

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 20:49:19] • [IP: 80.245.179.***]

Uchrońcie nasz wzrok od tej czerwonej PZPRowskiej przedstawicielki

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 19:16:49] • [IP: 178.238.252.***]

Radni SLD powinni przepracować trochę u prywatnych przedsiębiorców... Sezon kończy się we wrześniu i wtedy radni nie mają juz niczego do zaoferowania..

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 18:41:41] • [IP: 188.146.131.***]

Zrobią wam parking, postawią kilka fontann, odnowią kila placów zabaw i będziecie zadowoleni - jak zawsze :D temat już pewnie zamknięty dawno, a tutaj lament. Zamknęli wam już chyba wszystko, sprzedali też już co można. Taki to kapitalizm, gdzie kilu ustawiło się kapitalnie na tym ciemnogrodzie.

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 18:39:30] • [IP: 95.129.225.**]

Zdecydowanie popieram opinię radnych SLD! brońcie naszego miasta przed kolejnymi betonami, hałasem, tysiącami tirów dziennie. Brońcie przed kapitalistami z Chin i Korei dla których jesteśmy tylko jakimś tam kawałkiem piachu i lasu i którzy myślą że za pare złotych moga mieć wszystko i każdego!

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 18:38:36] • [IP: 195.154.110.**]

Do skamlających dezinformacyjnie potomków siepaczy ze SMIERSZu: zapamiętajcie sobie raz, a dobrze: lewobrzeże to uzdrowisko i turystyka. Prawobrzeże to port i gospodarka morska. Port kontenerowy w żaden sposób nie zaszkodzi miastu. Wręcz przeciwnie, zapewni wiele miejsc pracy i wpływów do lokalnego budżetu. Zrozumiano?

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 18:38:05] • [IP: 95.129.224.***]

Do [09.05.2016, 17:34:23] • [IP: 62.69.251.**] proszę podać godzinę wpisu bo te IP to jakaś ściema!

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 18:37:02] • [IP: 193.200.150.***]

Swinoujscie jest portem i port powinnien sie rozwijac. Jezeli jest taka mozliwosc i sa na to pieniadze to komu to przeszkadza.W tym miescie zawsze znajdzie sie grupa ludzi niezadowolonych z iwestycji. Trzeba pamietac ze kazda inwestycja daje miejsca pracy. Mamy wystarczajaco duzo miejsca na budowe zewnetrznego portu kontenerowego. I wszytko w tym temacie.

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 17:58:16] • [IP: 46.169.150.**]

Popieram Gościa-IP:62.69.251. Brońmy naszego miasta przed pazernymi kapitalistami, którzy zwykłych ludzi mają...gdzieś, mają już swoje terminale kontenerowe w Szczecinie.

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 17:52:40] • [IP: 83.11.80.**]

10 promów do Szwecji tam i powrót to ok. 1500 Tirów dziennie przejeżdżających przez Warszów. Do tego ewentualnie dojdą cysterny z gazem skroplonym. A jak do tego dodamy Tiry z kontenerami to nie trzeba tego komentować. A jeszcze samochody osobowe mieszkańców i wczasowiczów. TOTALNY bałagan. Jak ktoś myśli, że z tego będzie lepiej dla mieszkańców to powodzenia. Najwyżej przybędzie kilka fontann lub rond w mieście. Miejsca pracy ? Nie opłacalne przedsięwzięcie do strat, jakie przyniesie ta inwestycja. Na plażę będziemy jeździć w korku do Międzyzdrojów.

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 17:34:23] • [IP: 62.69.251.**]

Do 94.254.129.He, he naiwna istoto, Dla kilkudziesieciu miejsc pracy wytna ci hektary lasu, zabiora kilometry plazy, wypuszcza na ulice setki tirow i to jest wg.ciebie korzystne? A co z turystyka, uzdrowiskiem, wypoczynkiem? Nikt juz do tego uprzemyslowionego miasta turystycznie nie przyjedzie!

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 17:27:16] • [IP: 93.94.187.***]

A tereny przy wydmach oddali za grosze lekką ręką, ludzie na kogo głosujecie, szkoda słów.

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 17:12:55] • [IP: 178.238.252.***]

wystarczy dać posady w spółce podpisanym radnym i wtedy będą bardziej za niż przeciw.

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 17:10:43] • [IP: 62.69.253.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 17:05:52] • [IP: 104.245.98.**]

Pani Joanno, proszę zająć się lepiej prawnukami niż polityką.

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 17:01:27] • [IP: 80.245.189.***]

cyt. " z powodów biznesowych preferowanym przez Zarząd Morskich Portów Szczecin i Świnoujście rozwiązaniem jest wariant II. " CZY ta spółka jest właścicielem tego Miasta, że co sobie wymyśli to realizuje?? czy to jest prywatny folwark tej firmy, ja jako mieszkanka Świnoujścia nie zgadzam- wolę wodę a nie beton, wydmy i plaże, a nie beton, co na to obrońcy NATURY 2000. Dlaczego dla biznesowych interesów poświeca sie to miasto??

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 16:47:31] • [IP: 80.245.186.***]

Z TYMI KORZYSCIAMI DLA MIESZKANCOW TO PEWNIE TAK JAK ZZ TYM spa W NOWOWYBUDOWANYCH HOTELACH!!CZY PRZY TEJ OKAZJI MOZEMY SIE DOWIEDZIEC DLACZEGO TAK SA MARNOTRAWION PIENIADZ?!!DLACZEGO WYKONUJE SIE NOWE NAWIERZCHNIE JAK wYB.wLADYSLAWA iv PO TO BY PO ROKU ZNOWU RYC I KLASC NOWE RURY?tEGO INZYNIER MIASTA NIE MIAL W PLANACH?JEDYNA CHYBA PRAWIDLOWA INWESTYCJA W TYM WZGLEDZIE JEST CZESC b.wRZESNIA, GDZIE BEDZIE NOWY ODCINEK JEZDNI DO lIDLA I SZPITALA.zERWANO STARA NAWIERZCHNIE, POLOZONO NOWE RURY I DOPIERO TERAZ LEJA ASFALT.KTO W URZEDZIE ODPOWIADA ZA TO BEZMOZGOWWIE, BRAK WYOBRAZNI, MARNOTRAWSTWO??!!mILIONY KONTENEROW WYWOZONE A3 to wypadki, korki itd.

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 16:21:02] • [IP: 193.200.150.***]

15:13:14 - To samo p1erdolili o gazoporcie naiwny idioto.

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 16:18:00] • [IP: 94.254.129.***]

do [09.05.2016, 16:01:09] • [IP: 62.69.254.***] z tego co słyszałem na gazoporcie: pracuje w tej chwili kilkadziesiąt osób z Świnoujścia a" pracowało" wiele więcej!

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 16:17:49] • [IP: 188.146.15.***]

Szczerze, to mam gdzieś daleko jakie zdanie posiada sld czy pzpr aparatczyki z komunistycznego wojska polskiego bo i tacy tam są nawet 1 sekretarz miasta się znajdzie w tej radzie :D NA KOGO WY GŁOSUJECIE TO JA NIE WIEM, ale krzyż wam na drogę!

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 16:01:09] • [IP: 62.69.254.***]

Dla uzmyslowienia - 1, 5 mln sztuk kontenerow rocznie, ktore trzeba zaladowac na tiry i wywizc.Tego chcecie? A pracy dla mieszkancow nie bedzie tak jak nie ma jej w gazoporcie.

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 15:51:50] • [IP: 193.200.150.**]

A co na to Międzyzdroje?

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 15:13:14] • [IP: 79.188.222.**]

Nie zmarnujecie tej szansy dla miasta jaką jest terminal kontenerowy. Opinie przeciwne zamieszczają pseudo właściciele" pożal-się-boże" kwater dla turystów którzy żyją z rent mundurowych. Terminal da pracę dla wielu wielu mieszkańców naszego miasta przez cały rok nawet w lutym marcu i styczniu wtedy gdy turystów jest jak kot napłakał. Terminal KONTENEROWY MÓWIMY WIELKIE TAK !!

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 14:53:01] • [IP: 95.129.224.***]

Może Chińczycy wybudują terminal kontenerowy w Wapnicy? Miejsce fajne tylko wystarczy wykopać kanał przez Wyspę Wolin a i tunel pod kanałem.

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 14:33:18] • [IP: 93.94.190.***]

STOP terminal kontenerowy, raz już obiecali 50 milionów i co??i nic!!tam mają powstać hotele, które będą musiały płacić podatki dla miasta!!

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 14:27:20] • [IP: 91.231.92.***]

Dość szpecenia prawobrzeża Świnoujścia. Już Gazoport z palącą się świeczką nadwyrężył charakter uzdrowiskowy naszego miasta. Chrońmy naszą przyrodę bo zyski dla miasta z tej inwestycji będą symboliczne. Ciekawe jakie będą z gazoportu.?

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 14:24:53] • [IP: 46.112.244.***]

opamiętajcie się, mówicie o kontenerach nie wiedzac jak to wygląd, smrod dziesiątek ciezarowek, zapchane ulice dojazdowe i caly warszow, tak jak dojazd na szwedzkie promy. Jaki bałwan pisze o czystym porcie to chyba tego nie widział. Każdy statek to zrodlo nieczystości i smaru, im więcej statkow tym bardziej zasrane morze. Jeżeli chodzi o zniszczenie plaz i uzdrowiska to cala naprzód. Rykoszetem dostanie tez i miedzyzdroje i wtedy bedziem jezdzic do niemeic na plaze, bo chyba o to chodzi. Nie dla terminala kontenerowego, nie nie nie

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 14:20:25] • [IP: 95.129.224.***]

Za tunel zapłaci UE, terminal kontenerowy wybudują Chińczycy a kosmodrom zafundują nam Rosjanie ! hihi

Schoolwysyn • Poniedziałek [09.05.2016, 14:00:51] • [IP: 93.94.184.**]

Czyli wszyscy mają być sprzątaczkami, kelnerami i konserwatorami i to tylko w sezonie, a poza sezonem zeby w sciane. Terminal to czynnik miastotwórczy.

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 13:48:19] • [IP: 62.69.251.**]

Bardzo sluszna decyzja.To jest ostatni moment aby powstrzymac Zmurkiewicza przed inwestycja ktora kompletnie miastu nie jest potrzebna a spowoduje tylko odplyw turystow, ogromny ruch tirow, halas i co najwazniejsze pod przemysl pojda kolejne kilometry naszej cudownej plazy.Brawo radni.

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 13:47:58] • [IP: 109.241.63.**]

Chodzi zapewne w I wariancie o terminal kontenerowy wewnątrz portu zewnętrznego, a nie wewnątrz obecnego Terminala Gazowego pani Joanno!. To po pierwsze, -po drugie Zarząd Morskich Portów Szczecin i Świnoujście będzie robił wszystko ażeby te tereny na wschód od falochronu wyrwać od miasta Świnoujście i zbudować /za pomocą Chińczyków/ ten terminal. Przecież zyski z opłat portowych i tonażowych, podatków od infrastruktury, od zajętego terenu itp. i tak pójdą do Szczecina jak idą obecnie z OT Port Świnoujście/dawniej PHŚ/i innych firm np. Euroterminal.

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 13:45:13] • [IP: 178.238.249.**]

Pani Agatowska i SLD niech zajmą stanowisko w sprawie świnoujskiego tomografu, dlaczego nie można korzystać w ramach NFZ, Pani Agatowska jeszcze niedawno bardzo się chwaliła jak to mieszkańcy będą mogli korzystać z podstawowej diagnostyki jaka jest dzisiaj tomograf, Czekamy na Pani stanowisko w tej sprawie i Pani odpowiedzialność za rozwaleni szpitala Pani za to odpowiada że szpital w runie i nie maja gdzie leczyć się mieszkańcy naszego miasta.

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 13:23:24] • [IP: 88.156.232.***]

Nie mamy w zachodniopomorskim szczęścia do polityków w sprawach morskich. Najpierw zdecydowali, że nie w Świnoujściu a w Szczecinie ma powstać terminal kontenerowy. Za kasę z budżetu państwa zbudowano takowy o zdolności aż 80 tysięcy TEU rocznie. Kosztował około 3 mld zł (Ostrów Grabowski). Potem marzył się tam terminal promowy (2003- 2004r) Oddane w tym roku w Świnoujściu stanowisko nr 1 na terminalu promowym rodziło się w bólach od 201 roku !! Teraz gdy mamy już funkcjonujacy terminal kontenerowy na nabrzeżu Hutników wymyślono kolejny port zewnętrzny z terminalem kontenerowym. Coś mi się wydaje, że za rozwój portu wzięli sie totalni amatorzy. Student 1 roku studiów wie, że o sukcesie portu decydują możliwości komunikacyjne z zapleczem gospodarczym na lądzie. Świnoujście to dziś zadupie z szosą dwupasmową i dwutorową koleją jak za komuny.

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 13:08:03] • [IP: 46.112.246.***]

No i dobrze, choć to komuna, ale napisali w oświadczeniu tak, jak powinni. Zabieranie dalszych połaci lasu na wschód od portu gazowego byłoby głupotą i przyczyną zachwiania równowagi w mieście, proporcji między funkcją miasta jako portu i funkcją Ś-cia jako uzdrowiska, miejscowości turystycznej.

Warsxów • Poniedziałek [09.05.2016, 12:57:50] • [IP: 93.94.190.**]

Dziękujemy. Mamy nadzieję że ani wariant 1 ani 2 nie dojdzie do skutku

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 12:57:38] • [IP: 88.156.235.***]

jak dla mnie dobrze mowi akurat teraz i co to za matoły piszą te komentarze?widzialem jak juz Niemcy odiwedzali plaże na Warszowie i z poilitowaniem kiwali głowami...

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 12:53:56] • [IP: 46.112.138.***]

Bardzo mądra i rozsądna propozycja PRZEWODNICZĄCEJ RADY MIASTA !! Drodzy mieszkańcy PIĘKNEGO I /jeszcze/ ZDROWEGO Świnoujścia mamy OBOWIĄZEK wspierać ten projekt, jednocześnie odrzucać wszystkie ŻAŁOSNE pomysły naszych komentatorów - absolwentów Zasadniczych Szkół Zawodowycvh oraz wyższych szkół parafialnych...

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 12:48:08] • [IP: 92.42.118.***]

Grupa wywodząca się z PZPR, dzisiaj już nic nie znacząca, z jednoprocentowym poparciem w Rzeczpospolitej, nie ma prawa zabierać głosu w imieniu mieszkańców. To mieszkańcy będą decydować czy terminal kontenerowy, który jest wyjątkowo czysty, którym chlubią się miasta mądrzejsze jak Gdańsk czy Gdynia, powstanie na terenach w kierunku Międzyzdrojów. Lokalizacja przy falochronie jak chce ta grupa, to śmierć dla turystyki i uzdrowiska, bo terminal kontenerowy to czyste środowisko, ale ogromny hałas, więc trudno będzie się opalać na plaży w takich warunkach !! Poza tym, tam może powstać tylko mały terminalek. Ta grupa tego nie pojmuje, chcą istnieć i dlatego zabierają głos w nieswoich sprawach. A niewiasta powinna udać się do szkoły z prawdziwego zdarzenia, może podoła wymaganiom.

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 12:37:31] • [IP: 188.146.68.**]

SLD tonie i ma być transfer Agatowskiej do PiSu

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 12:24:03] • [IP: 37.152.18.**]

terminal kointenerowy w ot jedna wielka kpina i cyrk z miodziem na kolkach ehehehheeh

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 11:55:24] • [IP: 83.20.195.***]

Pani Agatko, już koniec im prędzej to pani zrozumie tym dla pani lepiej. Zapewne zna pani lekturę z lat pani podstawówki Magda Szabo: Tańcowała jedno lato. A wiec??

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 11:41:00] • [IP: 193.200.150.***]

Starość nie radość...

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 11:40:32] • [IP: 62.69.229.***]

kiedy w końcu dekomunizacja zawita do naszego miasta bo już na to czerwone to nie mogę...

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 11:37:29] • [IP: 92.42.119.*]

Gospodarką powinni zajmować się ludzie kompetentni a nie politykierzy.

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 11:37:17] • [IP: 37.47.160.**]

Przykre i żałosne jest to, że radni Sld nie zajęli stanowiska w sprawie afery i nieprawidłowościach w Osirze.Dlaczego do prokuratury wniosku nikt z sld nie złożył?.Zakłamanie i obłuda. Wstyd.

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 11:33:57] • [IP: 62.69.253.***]

Gosc pisze, że PiS chce współpracowac z chinami a to ma oznaczac niszczenie polskich firm, toż to paranoja.A niszczenie gospodarki morskiej to najlepszy był Tusk i nasza byla posel.Odezwała się polityka PO.

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 11:31:37] • [IP: 80.245.179.***]

Budować i nie patrzeć na wiecznych malkontentów.

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 11:29:53] • [IP: 93.94.186.**]

Ta baba jak już się odezwie to za kazdym razem wstyd i brak kompetencji. Swoje zdolności pokazała juz w OSiR I NIE TYLKO !!Do domu i wnuki bawić.

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 11:29:50] • [IP: 83.20.235.***]

Pani Agatowska i Pan Teterych powinni zajac stanowisko w sprawie OSiR. Może koledzy się podłączą?

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 11:18:44] • [IP: 37.47.168.***]

Ocena SLD na poziomie krajowym nie powinna mieć znaczenia w ocenie radnych że Swinoujscia. Prawda jest taka że jako jedyni radni zabrali zdecydowany głos w sprawie planów budowy portu kontenerowego który może zagrozić rozwojowi naszego miasta. Jak dla mnie to radni SLD bronią interesów Swinoujscia i to ich wielki plus. A gdzie opinie innych klubów? Pochowali się po kątach i nie wiedzą po czyjej stronie być miasta czy chińskich biznesmenow?

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 11:17:36] • [IP: 83.20.80.***]

WARSZOW JUZ NIC NIE MA DO PRZEGLOSOWANIA RADNI ZROBIO PO SWOJEMU

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 11:16:31] • [IP: 79.188.222.***]

BRAWO Asia!!BRAWO SLD!!

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 11:12:37] • [IP: 79.140.194.**]

Jak takie osoby jak J.agatowska, R.Teterycz idi moga decydowac o przyszlosci naszego misats Swinoujscia - Prawobrzeza. Wasz czas sie konczy, czekamy tylko do najblizszych wyborow i POSZLI W NIEPAMIEC !! nIE CHCEMY WIECEJ CZERWONEJ WYSPY...

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 10:51:13] • [IP: 88.156.232.***]

Ileż w tej wypowiedzi zwykłego niekompetentnego, za przeproszeniem, pierzenia. Terminal kontenerowy już w Świnoujściu funkcjonuje. Całkowicie polska firma OT Logistics na nabrzeżu Hutników przeładowuje kontenery od kilku miesięcy. W ciągu najbliższych 5 lat terminal ten ma osiągnąć zdolność przeładunkową na poziomie 200 tys. TEU. Ta polska firma jest potentatem w Europie środkowej pod względem przewozów śródlądowymi drogami wodnymi i nie tylko. Ma kilkaset barek, własne składy pociągów towarowych i terminale morskie (Świnoujście, Kołobrzeg, Gdańsk). W Świnoujściu ma powstać barkowy terminal przeładunkowy. Nic tylko głośno kibicować, by zamierzenia tej firmy się powiodły. To że PiS chce zniszczyć polską firmę sprowadzając inwestora z Chin czy z Korei Północnej nie może dziwić. Ta partia o gospodarce morskiej wie niewiele, ale żeby do tego kompletnie zbędnego przedsięwzięcia przyłączało się SLD to już zwykłe świństwo. W konkurencji z Chinami czy Koreą PŁn polska firma nie ma szans.

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 10:41:24] • [IP: 178.238.249.**]

Kiedy stanowisko w sprawie afery OSiRu

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 10:38:56] • [IP: 178.238.249.***]

Tym wiecznie czegoś chcącym a nic nie kończącym mówimy DOŚĆ...

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 10:32:44] • [IP: 79.96.31.***]

Wyp***lać na Wały Chrobrego z tym portem kontenerowym!

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 10:28:34] • [IP: 92.221.97.***]

Jeżeli terminal kontenerowy powstanie na lewobrzeżnej części miasta i to najlepiej pod granicą z Niemcami to czemu nie, dość zabierania plaży i natury na prawobrzeżu. Jest Bunge, port, gazoport, kolejnego syfu nam nie trzeba. Słuszna decyzja.

Bagatelka • Poniedziałek [09.05.2016, 10:20:21] • [IP: 79.186.66.**]

W końcu ktoś poparł LEPSZE rozwiązanie! I w tym momencie jest mało ważne kto, z jakiej politycznej partii, czy mają parcie na szkło, czy nie. taka np. grupa morska - niby cała naprzód, takie za przeproszeniem sranie w banie po trupach do przodu. Ja rozumiem Port, ja rozumiem Rozwój, ale zastanówcie się droga Miejska Rado, jakim chcecie to zrobić kosztem? Naszym, bo przecież nie swoim, Wasze portfele i interesy (np. takiego mądrego radnego" portowego" z Łunowa) i tak dobrze się mają. Także w tym przypadku zdecydowanie popieram Panią Agatowską i I Wariant rozbudowy.

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 10:18:51] • [IP: 92.42.119.***]

To stanowisko nie wszystkich radnych klubu sld, brakuje wiceprezydenta.

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 10:18:48] • [IP: 95.129.224.***]

Możecie sobie co najwyżej stanowisko zająć. ..

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 10:18:08] • [IP: 178.238.251.***]

W takim terminalu mozna sie nachapac kasy. ...robotnikow do roboty za 6 zeta na godz. i mozna szpanowac porsche.

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 10:12:31] • [IP: 94.254.129.**]

Mogą Chińczycy wybudować terminal kontenerowy na mulniku (tam gdzie wczoraj ciepły wodował auto), będziemy mieli bliżej do pracy i nie będzie potrzeby przeprawiać się promami. A i towar z Chin można opędzlować na ryneczku, poco wozić tirami w głąb Polski.

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 10:11:04] • [IP: 5.172.234.**]

Brawo Pani Agatowska, Mieszkancy Karsiborza beda na pania glosowac

pac 37 • Poniedziałek [09.05.2016, 09:56:46] • [IP: 188.146.15.***]

Terminal w wariancie I jest jak najbardziej do przyjęcia, większych szkód już nie będzie. Pozostaje nadal jeden problem - komunikacja - pięta achillesowa każdej inwestycji. W czasie świąt Świnoujście będzie zablokowane od strony południowej i pozostanie dojazd przez Niemcy.

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 09:54:59] • [IP: 92.42.118.***]

Lewactwo zdelegalizować!! Red is bad!! Rozumiecie niewolnicy?!

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 09:44:59] • [IP: 92.42.118.***]

Precz z żydokomuną. Won na Rakowiecką!!

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 09:39:57] • [IP: 95.129.224.***]

Pewnie będziemy sprzedawać jabłka do Chin !! 1) Terminal ma powstać po wschodniej stronie nowego falochronu wschodniego. 2) Inwestorem, który wybuduje port i będzie z niego czerpał największe korzyści jest azjatycki koncern. 3) Port ma docelowo przeładowywać ponad milion kontenerów rocznie. Większość z nich ma trafiać do portu transportem drogowym, tj. 800 tirów dziennie. 4) Nie zapominajcie że zgodnie z unijnymi dyrektywami, za 15 lat co trzecia tona towaru ma być transportowana drogą wodną lub koleją.

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 09:38:46] • [IP: 176.4.29.***]

Rrrrudzielcu Ty!😍

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 09:35:35] • [IP: 83.20.235.***]

ciśnienie na szkło! A co z OSiRem - obroncy narodu?

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 09:31:52] • [IP: 178.238.252.**]

nie zmarnujcie szansy

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 09:24:47] • [IP: 92.42.115.***]

Jedno jest pewne. Baza kontenerowa dla rozwoju portu w przyszłości bardziej jest potrzebna aniżeli gazoport, zboże, chemikalia bo coraz więcej towarów na świecie przewożą statki kontenerowe a inne znikają z mórz

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 09:18:10] • [IP: 92.42.116.**]

Tak dla kontenerów !! Tylko najpierw uzależnić to od budowy tunelu i drogi ekspresowej bo bez tego zginiemy.

Ana • Poniedziałek [09.05.2016, 09:14:50] • [IP: 93.94.189.***]

Terminalowi Kontenerowemu stanowczo NIE.

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 09:14:17] • [IP: 178.238.249.**]

Sezon trwa tylko trzy miesiące a terminal działać będzie cały rok.Mieszkańcy maja dość pracy w usługach hotelarskich za najniższa krajowa albo na czarno, wy działacze niby lewicowi myślicie tylko o bogatych właścicielach hoteli a zwykłych mieszkańców macie w duu...my mieszkańcu dzięki temu że mieszkamy w kurorcie mamy z tego tylko najwyższe ceny w Polsce.

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 09:01:11] • [IP: 37.8.215.***]

Nasi radni-fachowcy od wszystkiego czyli od niczego.

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 09:00:17] • [IP: 37.8.215.***]

To są ostatnie podrygi SLD, dalej pójdziecie razem ale chyba sami z resztką po palikocie z Nowacką na czele za kwiczącą ekipą PO I N i KOD.Dopóki w szeregach tkwią starzy zwolennicy komuny raczej skazani jesteście na wymarcie jak dinozaury. Także wasze zdanie jest w tej chwili jest najmniej znaczące. A tak na marginesie to zajmijcie się lepiej tym upadłym szpitalem, tam można się wykazać, sprawy terminali zostawcie prawdziwym fachowcom.

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 08:55:00] • [IP: 80.245.191.**]

Terminal kontenerowy to dalsze niszczenie kurortu i miasta

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 08:50:03] • [IP: 79.188.222.**]

jeśli zmarnujecie tą szanse dla miasta jaką jest terminal kontenerowy to możecie sobie spokojnie szukać innego miasta w którym będziecie radnymi

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 08:44:58] • [IP: 176.221.104.**]

mądre stanowisko chodz troche pod publiczke

Oglądasz 1-89 z 89
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■ AKTUALIZACJA KOMUNIKATU: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świnoujściu potwierdził przydatność wody do spożycia z wodociągu „Granica-Wydrzany” na odcinku ul. Chrobrego obejmującym budynki przy ul. Chrobrego 19, 21, 26 i 28 ■