POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Środa [15.06.2016, 18:47:55] • Świnoujście

Kaufland przeprasza ciężarną klientkę: Naszą misją jest zadowolenie klienta i zapewnienie mu pełnego komfortu podczas dokonywania zakupów

Kaufland przeprasza ciężarną klientkę: Naszą misją jest zadowolenie klienta i zapewnienie mu pełnego komfortu podczas dokonywania zakupów

fot. Czytelnik

Po naszym artykule na temat nieodpowiedniego traktowania kobiet w ciąży przez pracowników sklepu Kaufland na forum rozgorzała gorąca dyskusja. Niektórzy internauci rozumieli rozgoryczenie naszej Czytelniczki, inni twierdzili, że ciąża to nie choroba. O wyjaśnienie tej sprawy poprosiliśmy pracowników biura prasowego sklepu Kaufland. W odpowiedzi czytamy, że kasa o której mowa, oznaczona jest znakiem ,,wózek inwalidzki'' oraz ,,wózek z dzieckiem'', ponieważ jest to kasa z szerszym przejściem i przeznaczona tym samym dla klientów robiących zakupy z wózkiem. - Zgodnie z obowiązującymi standardami obsługi klienta każda klientka w ciąży jest obsługiwana w naszych marketach poza kolejnością- informuje Małgorzata Wójcik-Koczur z Kaufland Polska.

Pracownicy sklepu Kaufland przepraszają klientkę za zaistniałą sytuację.

- Naszą misją jest zadowolenie klienta i zapewnienie mu pełnego komfortu podczas dokonywania zakupów. Jeżeli zdarzenie rzeczywiście miało miejsce w sklepie Kaufland, bardzo serdecznie przepraszamy Klientkę za zaistniałą sytuację. Podjęliśmy też kroki i rozmowy z pracownikami sklepu, aby bardziej ich wyczulić na potrzeby klientów- dodaje Małgorzata Wójcik-Koczur z Kaufland Polska Markety.

Przypomnijmy kilka tygodni temu nasza Czytelniczka, Pani Marta wybrała się do Kauflandu na zakupy. Jak wielkie było jej zaskoczenie, gdy pomimo tego, że otwarta była kasa obsługująca matki z dziećmi i inwalidów to nie mogła zapłacić za zakupy nie stojąc w kolejce do kasy. Pracownicy sklepu mieli tłumaczyć, że jest to kasa dla matek z dziećmi, a nie dla ciężarnych. Na szczęście dzięki reakcji jednej z osób postronnych nasza Czytelniczka została ostatecznie obsłużona poza kolejką.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 34, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-25 z 34

Gość • Poniedziałek [20.06.2016, 11:50:19] • [IP: 80.245.184.***]

w żadnym sklepie klient tak sie nie zachowuje jak w kaufland bydło i prostaki a słoma z butów wystaje

ZEWA • Piątek [17.06.2016, 16:40:50] • [IP: 46.112.74.***]

Gość • Środa [15.06.2016, 21:21:29] • [IP: 62.69.251.***] HAHAHA, MOZNA W TYM WSZYSTKIM CHOCIAZ W TWOIM WPISIE ZNALEZC JAKIES OPTYMISTYCZNE I ZARTOWNE AKCENTY, HAHAHA, DOBRE

Gość • Piątek [17.06.2016, 13:20:01] • [IP: 92.42.113.***]

Znieczulica i tyle. Od nas zależy czy kobieta w ciąży będzie zauważona i przepuszczona. Jakiś Pan pisze, że widział w kolejce kobietę w zaawansowanej ciąży i ze stała długo w kolejce. Szkoda ze ten widok nie wzbudził w nim empatii. No może trzeba być kobietą i wiedzieć jak momentami ciężko bywa dźwigać te kilka dodatkowych kilogramów, które powodują różne nieprzyjemne bóle. Kobiecie w ciąży należy się szacunek, ktoś was też kiedyś nosił pod sercem.

Gość • Piątek [17.06.2016, 09:03:24] • [IP: 95.160.156.**]

mam 58 lat jak chodziłam w ciąży co trzecia osoba była obsługiwana bez kolejki nikt nie musiał błagać o przepuszczenie, każdy SZANOWAŁ ciężarne, wstyd mi że teraz osoby w moim wieku maja JUŻ taką sklerozę, że tego nie pamiętają

Gość • Czwartek [16.06.2016, 15:02:41] • [IP: 62.69.203.***]

Do petakow gadajacych w kolko, ze ciaza to nie choroba : wozenie dziecka w wozku, to tez nie choroba, wiec przestancie glupio pieprzyc.

Gość • Czwartek [16.06.2016, 09:36:23] • [IP: 93.94.190.***]

Pani ciężarna też mogłaby poprosic o obsłuzenie poza kolejnością, a nie czekać az ktoś zauwazy jej brzuszek. Nie ona jedna jest w sklepie i w ciązy. Napewno gdyby poprosiła to nikt by nie powiedział złego słowa tylk0 grzecznie przepuścił. Taka roszczeniowa postawa nie pasuje : ja tu jestem najważniejsza.Grzeczność i empatia obowiazuje wszystkich.

Gość • Czwartek [16.06.2016, 08:29:17] • [IP: 62.69.253.***]

Za co przepraszacie? Za to że brzuchata ma roszczenia których słusznie nie spełniacie? Niech stoi w kolejce a nie mysli że jak zaciążyła to juz jest świętą krową. Pewnie na Pis głosowała.

JJ • Czwartek [16.06.2016, 07:54:54] • [IP: 93.94.186.***]

Czemu w ludziach jest tyle jadu? Narzekacie, że dziewczyny nie rodzą, a jak już są w ciąży to traktujecie je jak śmieci... Ogarnijcie się! Trochę uśmiechu, wyrozumiałości i pomocy dla innego człowieka a wszystkim nam będzie się żyło lepiej!

Gość • Czwartek [16.06.2016, 07:22:09] • [IP: 153.19.152.***]

Jak zwykle część komentujących wylewa swoje wszystkie żale z tygodnia przy każdej mozliwej okazji. Ciężarna przy kasie to wystarczający powód. Po pierwsze: Chcesz ciężarna kobieto być obsłużona poza kolejnością to zgłoś to kasjerce/obsłudze. Rzeczywiście nie wiem jak kasjerka zapracowana ma rozróżnić znaczna otyłość od ciązy i to z kilku metrów patrząc przez kilka innych osób. Po drugie: Czekasz dłużej niż 5 minut i nie dostałeś bonu na 5 zł? To podejdź i to zgłoś ja podszedłem dla zasady dwa razy sprawdzić czy to działa i zadziałało. Po trzecie: kasjer spotyka się ze strony klienta z hałasem, brudem, smrodem, zblazowaniem, nieuzasadnionymi roszczeniami, nierozumiejącymi prostych zdań klientami i jak tu pod koniec dnia ma być miły i uśmiechnięty? Po czwarte kobieta w ciąży to nie kalectwo i jeśli kobieta sobie wyraźnie tego życzy nie powinna być jakoś specjalnie na siłę uszczęśliwiana. Gratuluję Kauflandowi podejścia do uwag, spokojnie rzeczowo, ma się wrażenie, że ktoś tam się tam tym przejmuje.

Gość • Czwartek [16.06.2016, 00:54:22] • [IP: 80.245.178.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [15.06.2016, 23:36:10] • [IP: 93.94.188.***]

skoro mowa o komforcie robienia zakupów to poosłaniajcie te cholerne chłodziarki, bo z nich takie zimno idzie, że nie można wytrzymać!! JAK MAM kupować jakiś nabiał albo wędliny to idę do innego sklepu.. W innych wielkopowierzchniowych sklepach. np Sky wszystkie chłodziarki są otwierane drzwiczkami, które izolują zimno.

Gość • Środa [15.06.2016, 22:58:58] • [IP: 93.94.185.***]

Niech Kaufland uważa trochę na te wszystkie wagi co odmierzają na warzywnym czy na mięsnym. Tam są takie plastikowe nakładki co zwiększają wagę produktów o około 100 gram. Przy kilku tysiącach kupujących dziennie niezła kasa się ukręci PIH został już poinformowany o tym malutkim przekręcie, czekamy na reakcje

Gość • Środa [15.06.2016, 22:53:41] • [IP: 178.238.248.***]

Jedna pani z mięsnego na pewno nie zadowala. . skoro ktoś pracuje za karę to niech poszuka nowej pracy. W zeszłym tygodniu była tak nie miła, że szkoda słów.. (pani troszkę przy" kosci", czarne, krótkie włosy) Może i pani dostanie niedługo ważny telefon, który będzie musiała odebrać nawet stojąc w kolejce po kawałek mięsa :) pozdrawiam

Gość • Środa [15.06.2016, 22:52:18] • [IP: 83.20.73.**]

A O CHORYCH NIEPELNOSPRAWNYCH NIKT NIE POMYSLAL TYLKO KARZĄ STAĆ W KOLEJCE DO KAS, NIE KAZDY MA RODZINE KTORA ZROBI ZAKUPY, JAK WYSTAĆ W KOLEJCE NA CHORYCH BOLĄCYCH NOGACH ?? ZDROWI TEGO NIE ZROZUMIĄ.. ALE TO PRZED NIMI..

Gość • Środa [15.06.2016, 22:14:19] • [IP: 88.156.234.***]

Stałą gadka kaufla, nasza misja, zadowolenie itd. a i tak syfioza na codzień.

Gość • Środa [15.06.2016, 21:57:52] • [IP: 37.47.143.**]

Najlepszy market w Świnoujściu, poniewż zawsz jesteśmy w Nim bardzo mile obeużeni.

Gość • Środa [15.06.2016, 21:40:08] • [IP: 46.112.5.***]

Co wy w ogóle piszecie?! Weźcie sie ludzie zastanówcie!! Znieczulica w tym kraju jak nic :/. Polityka marketu" ciężarne obsługiwane poza kolejnością" a gówno prawda. W ciąży stałam latem w biedronce na Chrobrego i jakoś nikt mnie nie przepuścił dopóki nie straciłam przytomności to wtedy były wielkie sapy kasjerek ze ja poza kolejka jestem kasowana ale jak mnie widziały z brzuchem to jakoś nic nie reagowały. Kłamstwo i jeszcze raz kłamstwo.

HAHA • Środa [15.06.2016, 21:28:14] • [IP: 46.112.103.***]

po primo- a gdzie mąż tej bidnej zaciązonej, bo biedactwo niesamodzielne, do ekundo-punkt widzenia zalezy od siedzenia, polecam dzien w sklepie, posluchac zali niedoj!@#$banych panienek, smierdzacych facetow, wrzeszczacych bachorów, i okolo 20 z usmiechem witac kolejnych klientow.kto was tak potrafi? bo trzebawidziec wiecej niz JA I JA.ta tez racuja ludzie, matki, ojcowie, nie roboty, , Taki wampiryzm energetyczny caly dzien potrafi wypalic, ja szanuje tych co ciezko pracuja.Urzedasow sie czepcie, co to kawe pija caly dzien, wydaja błedne decyzje, za ktore płaca wszycy ludzie

Gość • Środa [15.06.2016, 21:26:30] • [IP: 80.245.184.**]

Kiedyś byłam świadkiem innej sytuacji w Kaufladzie... Kobieta w widocznej ciąży była na zakupach z mężczyzną. Przed kasą uzgodnili, że on przejdzie i poczeka. .. bo ona zostanie przecież obsłużona poza kolejnością. Chamstwo!! Równie dobrze pan mógł stanąc w kolejce do kasy a pani mogła pójść i poczekać na ławce (przy wejściu).

Gość • Środa [15.06.2016, 21:21:29] • [IP: 62.69.251.***]

Ja zamiast skarżyć się na Kaufland to zwróciłabym się z pretensjami do tatusia, że w porę nie wyjął

Gość • Środa [15.06.2016, 21:08:58] • [IP: 83.8.131.**]

skoro daje radę chodzić na zakupy, to da radę postać w kolejce, bez przesady, ona jest jedynie w ciąży, nie nosi w brzuchu kamieni o wadze tony, więc niech za dużo nie wymaga

Gość • Środa [15.06.2016, 21:07:43] • [IP: 92.42.112.***]

misją sieci jest zadowolenie klienta ciekawe. ..na stoisku piekarniczym jakaś warcząca młoda siksa nie dosc ze ubogo jest z pieczywem w godzinach 20-21. ..to jeszcze łacha że coś pokroją, na miesnym też co niektóre to za kare tam siedzą. ..ale za to na kasach panie i panowie nadrabiają swoją milą aparycją. ...

Gość • Środa [15.06.2016, 20:58:27] • [IP: 88.156.235.***]

Nie rozumiem.Przecież, jeżeli sklep mi nie odpowiada to po prostu do niego nie uczęszczam.Jest wiele sklepów małych i większych w Ś-ciu.Nie było marketów było narzekanie że w małych sklepikach drogo, brak wyboru..Jest duży sklep, afera!ponieważ(może i nie ładnie)przyszła mama nie została obsłużona poza kolejnością.Naprawdę w Świnoujściu nic ciekawszego się nie dzieje?

Gość • Środa [15.06.2016, 20:42:50] • [IP: 83.8.187.**]

Klient, nasz Pan !

Gość • Środa [15.06.2016, 20:36:41] • [IP: 94.254.128.*]

To widocznie w Swinoujskim Kaufie nie ma zadnych standardow

Oglądasz 1-25 z 34
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■ AKTUALIZACJA KOMUNIKATU: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świnoujściu potwierdził przydatność wody do spożycia z wodociągu „Granica-Wydrzany” na odcinku ul. Chrobrego obejmującym budynki przy ul. Chrobrego 19, 21, 26 i 28 ■