POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Niedziela [08.05.2016, 13:59:46] • Świnoujście

Po prawo jazdy nadal do Szczecina. A tam zdać niełatwo…

Po prawo jazdy nadal do Szczecina. A tam zdać niełatwo…

fot. iswinoujscie.pl

Mijają właśnie trzy lata od chwili gdy Sejm przyjął ustawę, która umożliwiła tworzenie nowych Ośrodków Ruchu Drogowego. Z uprawnieniami do egzaminowania kandydatów na kierowców. Nowe prawo otwierało możliwości przed takimi miejscowościami jak choćby Świnoujście, którego mieszkańcy muszą na egzamin jechać do Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Szczecinie. Do dziś jednak nie doczekaliśmy się rozwiązania tego, ważnego dla mieszkańców problemu. Sprawę pogarsza fakt, że szczeciński Ośrodek nie cieszy się najlepszą opinią wśród zdających.

Po zmianie warunków na jakich odbywają się egzaminy, szacowano, że tylko ok. 30% zdających udaje się pomyślnie zaliczyć. Większość musi próbować kilkakrotne nim wreszcie uzyska upragniony „papier”. Zdający skarżą się na podchwytliwe pytania. Do stresu powodowanego egzaminem dochodzi jeszcze zdenerwowanie wywołane zadaniami, które zdają się być wymyślane tylko po to by zagiąć kandydata. Zdający skarżą się m.in. na to, że egzaminatorzy wymagają od nich błyskawicznego orientowania się i obsługi pojazdów, na których zdają egzamin. Kandydat musi np. na żądanie błyskawicznie włączyć odpowiednie światła w Hyundai’u należącym do szczecińskiego WORD-u. Zdający skarżą się bo tylko niewielu z nich odbywa kursowe jazdy na samochodach tej marki. Wielu uczy się jeździć w innych, prywatnych szkołach dysponującymi zupełnie innymi pojazdami. Zdającemu egzamin zabierze zatem dobrą chwilę nim w zorientuje się gdzie znajduje się właściwy przełącznik. Zanim znajdzie może usłyszeć: „dziękuję, nie zdał pan!”.

Nie od dziś w opiniach na internetowych forach ale również w poważnych materiałach prasowych, pojawiają się sugestie, że wielokrotne odsyłanie zdających z przysłowiowym „kwitkiem” to element przemyślanej strategii, nie tylko tego ośrodka. Która – najprościej rzecz ujmując-służy uzupełnieniu kasy WORD. Każde podejście do egzaminu wiąże się przecież z wpłatą na konto ośrodka, nie mówiąc o sytuacji gdy ktoś decyduje się na dodatkowe jazdy z instruktorem.

Problem coraz bardziej doskwiera świnoujścianom. Jeden z naszych czytelników, pyta czy władze miasta są w stanie załatwić ten, może nie najważniejszy lecz dla licznej grupy – poważny problem.

Rzecznik prezydenta Robert Karelus wyjaśnia, że problem dotyczy miast o wiele większych od Świnoujścia i leży w kompetencji marszałka województwa, który wyznacza miejscowości, w których można zdać egzamin teoretyczny i praktyczny na prawo jazdy poszczególnych kategorii.

- Część praktyczna egzaminu państwowego w zakresie prawa jazdy musi być między innymi przeprowadzona na placu manewrowym wojewódzkiego ośrodka ruchu drogowego, który taką infrastrukturę musiałby zlokalizować w naszym mieście, a to wiąże się z kosztami, które podniesie również oddelegowanie egzaminatorów WORD. Zwrócimy się do Pana Marszałka z zapytaniem czy rozpatruje możliwość zdawania egzaminu na prawo jazdy w Świnoujściu- mówi rzecznik prezydenta miasta Robert Karelus.

Swoją drogą ciekawe co Państwo sądzicie o sprawie. Czy również macie kłopoty z zaliczeniem egzaminu na prawo jazdy? Czekamy na Wasze opinie!

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 59, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-59 z 59

Gość • Wtorek [10.05.2016, 11:18:09] • [IP: 83.12.178.***]

Moim zdaniem to bardzo dobry pomysł. Po pierwsze nam mieszkańcom Świnoujścia będzie łatwiej, jak mam zapisywać się na kolejny egzamin to już mi się odechciewa jak pomyśle o całym dniu straconym na wyprawę do Szczecina. Po drugie zyskają na tym nasze Szkoły nauki jazdy, nie będziemy płacić za jazdy dodatkowe w szczecinie, tylko wszystkie jazdy wykupywać w naszych szkołach, które po zwiększeniu liczby kursantów a co za tym idzie funduszy, zakupią samochody o takiej samej marce jak samochód egzaminacyjny. A jeżeli mówimy już o samochodach, to ja uczyłem się na samochodzie marki Hyundai w Świnoujściu, tylko problem jest w tym że gdy pojechałem na egzamin do Szczecina okazało się że owszem jest marka Hyundai ale 3-5 lat młodszy niż ten w szkole, a jak dobrze wszyscy wiemy jeżeli jest inny rocznik samochód tez jest inny, zarówno wizualnie jak i technicznie.

Gość • Wtorek [10.05.2016, 09:40:37] • [IP: 188.146.71.**]

No raczej bo kto go będzie bronił jak nie on sam :)

Gość • Wtorek [10.05.2016, 06:40:11] • [IP: 188.146.71.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [10.05.2016, 06:33:39] • [IP: 80.245.189.***]

napisal" on' jako" ja". . brak słów na typa.

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 20:33:03] • [IP: 5.172.238.*]

Co do oczerniania, to osoba, która pisze, że Cyran i Karasek nie majâ placu manewrowego, niech się lepiej rozezna w temacie, a nie oczernia szkoły. Posiadanie wszystkich kategorii uprawniających do szkolenia kandydatów na kierowców oraz legitymacji egzaminatora, nie znaczy, że" instruktor" posiada tzw podejście do ludzi. A co do statystyk, to proponuje dokladnie im się przyjrzeć i zwrócic uwagę oprócz zdawalności na ilość przyjętych na kurs kursantów.

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 20:12:23] • [IP: 193.90.12.**]

Zdałem ostatnio za pierwszym razem

gość • Poniedziałek [09.05.2016, 17:01:38] • [IP: 83.11.156.**]

Niepowodzenie na jakimkolwiek egzaminie budzi sprzeciw osoby zdającej i jest to naturalne. Szuka się winnego niepowodzenia i tu można wymieniać wszystkich po kolei. A powód jest prosty - słabe wyszkolenie kursanta, niskie wymagania na kursie w stosunku do osoby uczącej się, kiepska infrastruktura - brak placu manewrowego np. u Cyrana i Karaska i szkolenie niezgodne z rozporządzeniem, brak wiedzy u instruktorów z zasad przeprowadzenia egzaminu państwowego i przekazanie tego kursantowi a wręcz wpojenie mu kryteriów, ale co tu dużo pisać lepiej ROY-a oczernić i obsmarować anonimowo wiedząc że samemu jest się po prostu miernym instruktorem, a on jest insruktorem z uprawnieniami na wszystkie kategorie prawa jazdy oraz EGZAMINATOREM to chyba wystarczy aby dobrze przygotować do egzaminu, zresztą statystyki nie kłamią

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 14:18:37] • [IP: 91.213.8.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 10:10:35] • [IP: 80.245.186.**]

polecam Piotrków Trybunalski - nie ma tramwajów, proste ulice, zdawalność na mieście praktycznie 100% - łatwo i przyjemnie :) a wiem to z autopsji :D

Gość • Poniedziałek [09.05.2016, 05:48:08] • [IP: 148.122.198.**]

Ludzie obudzcie sie dlaczego warszawiacy nie zdaja w warszawie dlaczego inni z duzych miast uciekaja do mniejszych miejscowosci zeby zdac egzamin. Przeciez to tylko egzamin !! 90% kierowcow po egzaminie i tak nie potrafi jezdzic w duzym miescie na to potrzeba troche czasu.Szczecin jezeli chodzi o zdawanie na prawo jazdy to porazka zwlaszcza z dzisiejsza kadra koniec i kropka.Trzeba walczyc o egzaminy w Swinoujsciu.

Gość • Niedziela [08.05.2016, 22:15:54] • [IP: 79.184.157.***]

Nigdy w szczecinie

Gość • Niedziela [08.05.2016, 21:59:06] • [IP: 80.245.181.***]

i bardzo dobrze

Gość • Niedziela [08.05.2016, 21:28:32] • [IP: 94.254.129.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Niedziela [08.05.2016, 21:19:26] • [IP: 185.5.99.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Niedziela [08.05.2016, 21:18:31] • [IP: 95.108.110.***]

Po Świnoujściu to można jeżdzić z zamkniętymi oczami po kilku godzinach jazd. Jeśli będzie można zdawać tu egzamin, to ludzie zbaranieją, kiedy będą musieli pojechać do większego miasta. Faktycznie w Szczecinie trudno zdać, bo jest sporo podchwytliwych miejsc, ale przynajmniej potem człowiek wszędzie sobie poradzi.

Instruktor • Niedziela [08.05.2016, 21:16:31] • [IP: 95.129.229.***]

Polski system szkolenia wymaga radykalnych zmian a nie kosmetyki, to po pierwsze. Co do zdawania w Świnoujściu, nie życzę sobie i innym kierowcą aby powstał ośrodek egzaminowania. Dziś do Szczecina, Koszalina, Piły wyjeżdżają kandydaci na kierowców z wszystkich małych i większym miast i miasteczek aby zdać egzamin i bardzo dobrze. W momencie powstania ośrodka w Świnoujściu przyjadą do nas pojeździć aby poznać miast i zdać egzamin. Ciekawe co wtedy powiedzą wszyscy ci którzy już maja prawo jazdy. Precz z ośrodkiem bo tu nie da się jeździć same elki. Nie zapominajmy o turystach którzy jadąc szukają adresu. Jednym słowem turyści plus niezliczona ilość pojazdów do egzaminowania i nauki jazdy to zakorkowane miasto. Dlatego uważam że powstania ośrodka w Świnoujściu to poroniony pomysł.

Gość • Niedziela [08.05.2016, 21:02:18] • [IP: 80.245.182.**]

a ja już drugi rok spędzam swój urlop na dodatkowych jazdach w szczecinie a potem egzamin w szczecińskim wordzie...o wolne trzeba się prosić a odległość i koszta są dobijające...presja okropna bo człowiekowi zależy...tracę już wszelkie nadzieje że zdam: (gdy bym doczekała się egzaminów w ściu było by mi na pewno lżej wygospodarować czas i na pewno bym już trzymała w garści upragnione prawko:)

Gość • Niedziela [08.05.2016, 20:56:16] • [IP: 62.69.252.***]

Powinno się zdawać w Świnoujściu i koniec PIS to zmieni

Gość • Niedziela [08.05.2016, 20:44:47] • [IP: 92.42.115.***]

Oblewają za bzdury i tylko zacierają ręce przy podliczaniu kasy. Jak ktoś nie zda to nie dość, że zapłaci za kolejne podejście do egzaminu. Często jeszcze słyszy, że miałby większe szanse na zdanie gdyby wykupił parę lekcji w dobrej szkole." Rączka, rączkę..."

Gość • Niedziela [08.05.2016, 20:34:51] • [IP: 83.20.80.***]

ja zdawałem B za 1wszym razem, C za 3cim i CE za 1wszym. Myślę, że to dobry wynik, który jest zaprzeczeniem wniosku z artykuły. To, że tak dobrze mi poszło zawdzięczam temu, że po szkole i pracy dojeżdżałem do Szczecińskich szkół nauki jazdy. Mimo niedogodności- opłaciło się! :-) dziś jestem zawodowym kierowcą. Świnoujście jest po prostu za małe do egzaminów państwowych. Taki kierowca miałby dokument, ale ie miałby umiejętności.. bo gdzie miałby je zdobyć? Na jakim rondzie albo skrzyżowaniu? Chyba że byłaby adnotacja- Prawo jazdy obowiązuje tylko na terenie Świnoujścia :D

Gość • Niedziela [08.05.2016, 20:32:03] • [IP: 83.20.88.***]

I bardzo dobrze. Uważam że każdy powinien zdawać prawo jazdy w dużym mieście w celu nabrania pewności. Szczecin nie jest dużym miastem, aczkolwiek są tam skomplikowane ronda np. Plac Rodła. Co do samego egzaminu, fakt, egzaminatorzy nie są pozytywnie nastawieni szczególnie do zdających z prowincji. Według mnie należy zarezerwować sobie weekend dla odbycia jazd w Szczecinie. Nieprawdą jest, że w Szczecinie najgorzej jeżdżą ludzie z prowincji, niekiedy szczecinianie jeżdżą na pamięć i nie patrzą na znaki.

Gość • Niedziela [08.05.2016, 20:17:06] • [IP: 83.11.177.**]

Już dawno powinno się zdawać egzamin w Świnoujściu !

Gość • Niedziela [08.05.2016, 20:11:54] • [IP: 89.66.215.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Eve • Niedziela [08.05.2016, 19:53:20] • [IP: 93.105.191.***]

Słuchajcie moi drodzy szczecin to wiocha z tramwajami, obrzydliwe miasto!!, ja osobiście polecam wam jechać do Ostrołęki, 100 km od W-wy zdawalność egz.prakt. 95% super ludzie. Daleko ale warto, ja tam pojechałam i przyjaciółka z Warszawy mnie tam dowiozła. Poczytajcie opinie i fora. W Ostrołęce dają nawet gotową mapkę na której jest trasa egzaminacyjna.

Gość • Niedziela [08.05.2016, 19:50:01] • [IP: 80.245.183.***]

Ja zdawałem w Szczecinie i zdałem za pierwszym razem, ale nie dość że moja kolejka przypadła na godziny popołudniowego szczytu to jeszcze ten chory egzaminator tak mnie przetrzepał, że masakra. Był bardzo nieuprzejmy a sama jazda po mieście trwała 1 h i 50 minut. Tak czy siak zdałem, choć jak sam stwierdził ten buc" mógłby mnie oblać po parę przepisów złamałem, ale widzi że umiem jeździć". Z kolei znajoma też zdała za pierwszym razem, ale miała 20 minutową przejażdżkę po bocznych uliczkach Szczecina. Ja uważam, że w Szczecinie trudno jest zdać, bo jest to dość nieprzyjazne kierowcom (szczególnie młodym) miasto. Z resztą, jeśli chodzi o zdawalność to na 49 WORD-ów, Szczecin jest na... 48 miejscu (dane za 2014 rok), więc o czymś to świadczy.

Gość • Niedziela [08.05.2016, 18:49:12] • [IP: 95.129.224.***]

Szkolenie szkoleniem, ale jak to jest że czubki przechodzą badania lekarskie??

Gość • Niedziela [08.05.2016, 18:38:08] • [IP: 80.245.184.**]

Zrobic jeszcze ze 2-3 ronda Na 11 Listopada az sie prosza. Do Szczecina jechac tylko w ramach lekcji dodatkowych, kto chce.Przeciez ten kto zdaje w malej miescinie nie musi umiec jezdzic w duzym miescie. To od nas powinno zalezec ile chcemy umiec. A aby powstał osrodek nauki jazdy zalezy tylko od prezydenta i jego kasy. 2-3 prywatne osrodki sie powinny skrzyknac, dostac dofinansowanie od prezydenta i tyle. I tak szkołek jest kilka i jezdza po miescie. 1-2 razy w tygodniu egzaminy, wielkie halo ! Naciagacze sa wszedzie, u nas tez a moze i bardziej. Jazdy do Szczecina to koszmar a prowincje tym bardziej chca ujajac.

S&B • Niedziela [08.05.2016, 18:29:34] • [IP: 80.245.189.***]

SKURWIELE UPRZYKRZAJĄ LUDZIOM ŻYCIE ZDAWAŁEM PRAWKO USA BEZ STRESU LUDZIE MILI OGARNIĘCI A TU JAK PATRZĘ NA TYCH POŻAL SIĘ BOŻE NAUKĘ JAZDY Z DUPY TO SIĘ NIEDOBRZE ROBI CIEKAWE CZY INSTRUKTORZY I INNE BURAKI ZDALI BY NA PRAWKO TERAZ PRZY TYCH WYMAGANIACH BO WYMAGANIA MAJĄ TAKIE JAK BY SAMOLOT LUDZIE MIELI PROWADZIĆ ŚMIECH NA SALI

Gość • Niedziela [08.05.2016, 18:29:22] • [IP: 95.129.229.***]

Mój tata zdawał w Świnoujściu a Pan Żmurkiewicz go egzaminował :) nie było rond, świateł i takiego natężenia ruchu. Tata jeździ do dziś mimo, że ma 67 lata a czasy i warunki bardzo sie zmieniły. Popieram pomysł na egzaminy w naszym mieście!!

Gość • Niedziela [08.05.2016, 18:13:42] • [IP: 80.245.184.**]

czemu nikt się nie przyjrzy tej firmie?

Gość • Niedziela [08.05.2016, 18:09:07] • [IP: 95.129.228.**]

I proszę jeszcze zapytać dlaczego w wordach nie myśli się o osobach niepełnosprawnych. Dlaczego żaden nie ma dostosowanego samochodu i osoba niepelnosprawna musi dodatkowo płacić za wypożyczenie auta ze szkoły...

Gość • Niedziela [08.05.2016, 18:00:53] • [IP: 93.94.188.***]

Szczecin to naciągacze mi to brak słów że nikt nie ma wpływu na co tam się dzieje. Zdawałem tam 5 razy i do głupot się czepiają. Na dalsze poprawki brak funduszu bo to studnia bez dna. Takim mieście jak u nas gdzie są ronda i sygnalizacja świetlna nie ma możliwości zorganizowania placu i sal na egzaminy ??

Gość • Niedziela [08.05.2016, 17:34:33] • [IP: 46.112.75.**]

Żyjemy w państwie absurdów, głupota goni głupotę na każdym kroku, żeby zacząć kurs na prawo jazdy trzeba zgromadzić kilka dokumentów, wszędzie papiery, jak w krajach zacofanych, gdzie na wszystko potrzebny papier.:)))

Gość • Niedziela [08.05.2016, 17:32:30] • [IP: 94.254.129.***]

Tak, zdecydowanie jest coś nie tak z systemem szkolenia kierowców.Po 20.godzinach umieć jeździć-to niemożliwe i dlatego tak wiele osób nie zdaje!!Zawsze samochody ZSW w Szczecinie śmiesznie jeżdżą zwłaszcza po rondach😂😂

Szczecin • Niedziela [08.05.2016, 17:26:13] • [IP: 89.79.86.***]

Wcale nie tak trudno jest zdać, po prostu nie każdy nadaje się na kierowcę. Komuna się skończyła, nie każdy musi mieć samochód, by chociaż w niedizelę pojeździć. Poza tym najgorsi kierowcy w Szczecinie to ci z prowinicji tj. ZPL ZPY ZSW ZST

Gość • Niedziela [08.05.2016, 17:23:31] • [IP: 62.69.252.***]

Zdałem kilka lat temu w Szczecinie i udało mi się tylko dlatego że medytowałem godzinę którą musiałem spędzić w oczekiwaniu na egzamin i nawet przez chwilę nie odczułem później stresu. Jechałem potocznie mówiąc" na uwalenie". Już przy wyjeździe z WORD'u gość się na mnie wydarł że za daleko jadę od prawej krawędzi (chociaż błędu mi nie zaliczył), potem jeszcze kilka razy próbował m.in. na kilkakrotnym parkowaniu równoległym tyłem po lewej stronie, gwałtownym hamowaniu itp. Jak już dojechałem do WORD'u to egzaminator sam nie dowierzał, że przebrnąłem, powiedział że już kiedyś na pewno miałem prawko i że z ciekawości pójdzie to sprawdzić. Nie wiem jak ci ludzie mogą tam pracować, a potem patrzeć sobie w lustro. Chyba są całkowicie wypłukani z empatii.

Gośćxxxxxx • Niedziela [08.05.2016, 17:14:03] • [IP: 88.229.234.***]

To dobrze wam gamonie za to macie bieliki dla siebie ha ha ha 😂😂😂😂😃㈳
5;😃

Gość • Niedziela [08.05.2016, 17:07:21] • [IP: 92.42.118.*]

Egzamin w Świnoujściu byłby bez sensu. Egzamin w Szczecinie wymusza odbycie tam jazd i oswojenie się z ruchem w dużym mieście - co każdego kierowcę prędzej czy później czeka.

Gość • Niedziela [08.05.2016, 17:01:45] • [IP: 95.129.226.***]

w szczecinie jest masakra ja już zdaje z 6/7 raz, ale kto wie może się doczekamy...

Gość • Niedziela [08.05.2016, 16:42:22] • [IP: 148.122.198.**]

Dawno temu mozna bylo zdawac na prawo jazdy w Swinoujsciu i bylo ok nawet mieszkancy Szczecina przyjezdzali zdawac do nas bo byla mila atmosfera i zdawalnosc prawie 100% ale pozniej nastapily zmiany i jak to ze wszystkim kto wyzej ten bierze kase. Ja uwazam ze mieszkancy powinni miec mozliwosc zdawania w swoim miescie przeciez to tylko kawalek plastiku ktory pozwala Ci na prowadzenie samochodu czy motocykla itd. Nikt nigdy po zdaniu egzaminu nie byl dobrym kierowca na to potrzeba czasu i duzo mieszkancow Swinoujscia dlugo po zdaniu egzaminow do Szczecina nie pojada.uwazam ze to jest tylko nabijanie kasy dla osrodka w Szczecinie a dla naszych mieszkancow dodatkowy stres i koszty.jest duzo mniejszych miast w polsce gzdie takie egzaminy sie odbywajai duzo osob z wiekszych miast nawet takich jak Warszawa jedzie zdawac tam egzaminy poniewaz jest latwiej.

Gość • Niedziela [08.05.2016, 16:37:04] • [IP: 37.47.157.**]

Do Gość • Niedziela [08.05.2016, 14:38:49] • [IP: 37.201.168.***] Za pierwszym razem też się udaje

Gość • Niedziela [08.05.2016, 16:33:01] • [IP: 93.94.188.**]

Po cholere zdawanie prawka w Ściu. Bardzo dobrze, niech ludzie zdają w Szczecinie. Niech będzie przesiew! Taka prawda, kto umie jeździć to zda za pierwszym, kto nie umie to nie zda i później kombinuje, żeby zdawać np. w Ściu. A potem się dziwicie czemu tak dużo kierowców nie umie jeździć. Po zdawaniu prawka w Ściu byłoby takich kierowców o wiele więcej. Świnoujście jest zbyt banalnym miastem na egzamin! Tutaj można jeździć z zasłoniętymi oczami i sie te prawko zda. A Szczecin doskonale egzekwuje to czy kierowca potrafi skupić się na jeździe i na tym co go otacza ;)

bulgot bul bul • Niedziela [08.05.2016, 16:21:02] • [IP: 95.129.228.**]

jak wybraliście tak macie i nie bulgotać.

Gość • Niedziela [08.05.2016, 16:20:49] • [IP: 93.94.190.***]

Zdałam egzamin za drugim podejściem. Uważam, że nie jest trudno. Warunek - należycie się przygotować. Skoro mogłam zdać egzamin, mając niemało lat, to nie mogę zrozumieć że młode osoby zdają czasami po 6-7 i więcej razy. Warunek - podejść poważnie do testów i jazdy. I tyle!!

Gość • Niedziela [08.05.2016, 16:16:11] • [IP: 95.129.225.***]

Popieram wypowiedz z 14:26. W naszym kraju łatwiej zdobyć tytuł inżyniera lub magistra niż zdać prawko. Tu chodzi o kasę. czy ktoś pamięta jak kilka lat temu wyglądał WORD w Szczecinie - prawie jak budka z lodami na starej promenadzie, a teraz szyk i styl. To za kasęę zdających po kilka razy. A może warto aby miasto zainwestowało. Przecież przyległe gminy też by mogły zdawać u nas.

Gość • Niedziela [08.05.2016, 15:43:58] • [IP: 77.88.191.**]

WORDy zarabiaja na tym ze nie zdamy kilka razy wiec co sie dziwić ? wprowadzic darmowe egzaminy a koszt egzaminu wliczyc w koszt kursu i tyle

Gość • Niedziela [08.05.2016, 15:35:51] • [IP: 37.47.172.***]

Ten artykuł to jakaś bzdura!! A ten który zdaje egzamin za 8-9 razem to w ogóle nie powinien dostać prawa jazdy!!

Gość • Niedziela [08.05.2016, 15:18:32] • [IP: 93.94.191.**]

za 1 razem :P

Gość • Niedziela [08.05.2016, 15:11:36] • [IP: 37.47.141.**]

Swinoujsciu nie powstanie nic co nie przyda się turystom.

Gość • Niedziela [08.05.2016, 15:01:05] • [IP: 80.55.145.**]

Kiedyś było pj w świnoujściu i ludzie zdawali i umieją jeździć więc jeżeli tylko będą odpowiedni instruktorzy to na pewno będzie pozytywnie. Pozdrawiam

Gość • Niedziela [08.05.2016, 14:56:07] • [IP: 178.238.251.***]

Baba egzaminator totalna głupota za nie otwarcie bagażnika nie zdanie EGZAMINU.Paranoja.

Gość • Niedziela [08.05.2016, 14:55:59] • [IP: 79.96.31.***]

Ja jeżdżę bez prawka, bo nie jestem frajerem, żeby płacić jakimś gównozjadom.

Gość • Niedziela [08.05.2016, 14:54:37] • [IP: 37.47.124.**]

Szczecin to dziadostwo. Ile można jeździć żeby wsiąść i wysiąść z auta. Tam się patrzy tylko na kase

Gość • Niedziela [08.05.2016, 14:49:40] • [IP: 37.47.162.**]

Jak ktoś potrafi jeździć to zda gdziekolwiek.

Gość • Niedziela [08.05.2016, 14:38:49] • [IP: 37.201.168.***]

Chwalcie sie za ktorym razem?heh

Gość • Niedziela [08.05.2016, 14:31:48] • [IP: 62.69.251.***]

Obserwuję coraz więcej gamoni włączajacych kierunkowskaz dopiero po znalezieniu się na środku skrzyżowania. Jest ich zbyt wielu, zeby to mógł być przypadek. Która świnoujska NJ uczy tego kretynizmu?

Gość • Niedziela [08.05.2016, 14:27:08] • [IP: 80.245.179.***]

Na tej prowincji się zaduzo niektórym zachciewa a Szczecin ma duże wydatki i brak pomysłu na zarabianie uczciwe:))

Gość • Niedziela [08.05.2016, 14:26:53] • [IP: 80.245.189.***]

Na pewno jest coś nie tak gdyż osoby zdające Egzamin podchodzą do niego przeciętnie osiem -dziewięć razy. Gdy Egzaminy odbywały się w Swinoujściu zdawalność była większa.Moim zdaniem chodzi o kasę przecież za każdym razem trzeba dokupić jazdy przed Egzaminem kolejnym i każdy zarabia.

Gość • Niedziela [08.05.2016, 14:18:21] • [IP: 79.96.31.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Oglądasz 1-59 z 59
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■ AKTUALIZACJA KOMUNIKATU: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świnoujściu potwierdził przydatność wody do spożycia z wodociągu „Granica-Wydrzany” na odcinku ul. Chrobrego obejmującym budynki przy ul. Chrobrego 19, 21, 26 i 28 ■