Na początku 2016 roku firma Lidl przeprowadziła
w wybranych sklepach testy mniejszych koszyków, których celem było sprawdzenie czy rozwiązanie zainteresuje kupujących. „Sugestie klientów oraz wygoda dokonywania zakupów w naszych sklepach są dla nas bardzo ważne. Wyniki testów udowodniły, że konsumenci doceniają wybór i chętnie korzystają zarówno z dużych wózków, jak i nowych, mniejszych koszyków. Uważnie słuchamy głosów klientów
i odpowiadamy na ich potrzeby, dlatego od 1 marca wprowadzamy mniejsze koszyki zakupowe do wszystkich sklepów w Polsce. Wierzymy, że dzięki temu codzienne zakupy będą jeszcze bardziej komfortowe” – mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.
Informacje o firmie:
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 10.000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 550.
Dalsze informacje znajdą Państwo na naszych stronach:
www.lidl.pl
Facebook www.facebook.com/lidlpolska
Instagram www.instagram.com/lidlpolska/
www.youtube.com/user/LidlPolskaPL
Kiedyś, na początku, gość uruchamiający Lidla powiedział mi, że duże kosze mają prowokować do dużych zakupów.
SUPER W KOŃCU!
Ludziom nigdy się nie dogodzi ! Tacy już jesteśmy !
Wcale nie są małe, mogłyby być znacznie mniejsze, te są niewygodne tak jak te" wozy", które funkcjonują od zawsze w" lidlu"
To oni potrzebowali testow zeby wprowadzic takie koszyki? W szwedzkich lidlach te koszyki sa od 10ciu lat, kazdy z nich korzysta. Dlaczego polski klient mialby miec inne upodobania niz szwedzki? W koncu dla kazdego liczy sie wygoda...
"Uważnie słuchamy naszych klientów"-przez kilka lat prawie połowa kupujących pomyka posklepie z kartonikami zamiast tych wielkich koszy, a oni dopiero się obudzili.Typisch deutsche refleks.
Yupi, Yupi ale fajnie :) :)
Wreszcie