POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Poniedziałek [22.02.2016, 00:42:31] • Świnoujście

Szkoła nieprzyjazna rodzicom?

Szkoła nieprzyjazna rodzicom?

fot. Czytelnik

Dziedziniec jest dużym placem, na którym stoją może 4 samochody nauczycieli... – pisze o podwórku szkoły Podstawowej nr 1 nasza Czytelniczka. – Co to przeszkadza, że rodzic wjedzie, zostawi na kilka minut samochód, aby zaprowadzić dziecko do klasy i odjedzie.

Jestem zbulwersowana postawą Władz Szkoły Podstawowej nr 1 w Świnoujściu – pisze nasza Czytelniczka. – Przed wjazdem na dziedziniec szkoły został postawiony znak "zakaz wjazdu", ale oczywiście nie dotyczy pracowników szkoły. Nie byłoby nic dziwnego w tym zakazie, gdyby nie fakt, że w godzinach rannych nie ma gdzie zaparkować koło szkoły, aby można odprowadzić do niej dziecko. Przejechanie tam w godzinach rannych graniczy z cudem. Nie ma także miejsca do zaparkowania, gdy w szkole odbywają się zebrania dla rodziców czy inne uroczystości szkolne. W pobliżu nie ma żadnego parkingu, aby zostawić samochód i odprowadzić dziecko do szkoły.

Szkoła nieprzyjazna rodzicom?

fot. Czytelnik

Nie mówię tu o dzieciach starszych, ale o tych małych (klasa I-III) – czytamy dalej w liście. – Niektóre dzieci uczęszczające do szkoły mieszkają w odległości kilku kilometrów od szkoły. Czy to oznacza, że należy dziecko na pieszo zaprowadzić do szkoły, następnie wrócić do domu po samochód i jechać do pracy?

Dziedziniec jest dużym placem – pisze Czytelniczka – na którym stoją może 4 samochody nauczycieli... reszta placu jest wolna. Co to przeszkadza, że rodzic wjedzie, zostawi na kilka minut samochód, aby zaprowadzić dziecko do klasy i odjedzie. W szkole organizowane są kiermasze, pikniki i wówczas rodzic z wypchanym portfelem jest mile widziany. Wielokrotnie rodzice proszeni są, aby przynieść sadzonki czy inne rzeczy do szkoły, klasy, ale jak wjedzie na dziedziniec szkoły na kilka minut to już może spodziewać się mandatu.FAKTYCZNIE SZKOŁA PRZYJAZNA RODZICOM I DZIECIOM. Absurdalna sytuacja.Proszę Was o zajęcie się tą sprawą i poproście o wytłumaczenie tej bulwersującej dla nas rodziców decyzji szkoły.

O wyjaśnienia zwróciliśmy się do dyrekcji Szkoły Podstawowej nr 1. Czekamy na odpowiedź. Ciekawi też jesteśmy, co na ten temat ma do powiedzenia magistrat.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 69, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-69 z 69

Gość • Czwartek [25.02.2016, 10:25:38] • [IP: 31.61.137.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [23.02.2016, 14:12:26] • [IP: 37.8.215.*]

Skrót numer piszemy małą literą, czyli Szkoła Podstawowa nr 1. Dzieci na to patrzą i uczą się złej pisowni. Nauczyciele, zwróćcie na to uwagę !

Gość x • Poniedziałek [22.02.2016, 22:36:05] • [IP: 92.42.116.***]

Ojj myślenie nawala i to ostro, po pierwsze, jak zabroni się nauczycielom parkować na dziedzińcu, to zaparkują przed szkołą i znowu będzie o parę miejsc mniej dla rodziców - gdzie tu logika ?? Dwa wczoraj czytam artykuł i w komentarzach sporo wpisów na temat id...ów, którzy wymyślają ulice jednokierunkowe, a tutaj odwrotnie nawoływania to zrobienia ulicy jednokierunkowej przy szkole ??!!

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 18:52:10] • [IP: 46.112.32.**]

chodziłem do tej szkoły w latach 80 i nikt nie woził kolegów czy koleżanek samochodami zasuwaliśmy z buta aż miło a teraz dzieciaki robione miękkimi parówami

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 18:27:08] • [IP: 92.42.119.**]

Brawo 56 !! Popieram.

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 17:31:09] • [IP: 46.231.56.**]

UWAŻAM, ŻE ZAKAZ NIE MA NIC WSPÓLNEGO Z BEZPIECZEŃSTWEM. CZYM SIĘ RÓŻNI SAMOCHÓD NAUCZYCIELA A SAMOCHÓD RODZICA. TO JEST TYLKO I WYŁĄCZNIE WYMYSŁ DYREKCJI.. ..PO CO BYŁO TO ROBIĆ? PO CO WPROWADZAĆ ZAKAZ I DZIELIĆ NAUCZYCIELI I RODZICÓW (na lepszych i gorszych)?WIELOKROTNIE NAUCZYCIEL PROSI, ABY RODZIC PODSZEDŁ RANO DO KLASY, CZY TRZEBA DOSTARCZYĆ NA RANO CIASTA CZY INNE RZECZY NA KIERMASZ. DROGIE WŁADZE SZKOŁY... BĄDŹCIE ŻYCZLIWI I NIE UTRUDNIAJCIE ŻYCIA RODZICOM, KTÓRZY STARAJĄ SIĘ ZE WSZYSTKICH SIŁ I DUŻO ROBIĄ NA RZECZ SZKOŁY !! A OSOBY, KTÓRE TAK KRYTYKUJĄ TYCH CO JEŻDŻĄ SAMOCHODAMI MOŻE NIECH SAMI SPRÓBUJĄ KILKA RAZY PODJECHAĆ, SPRÓBOWAĆ ZAPARKOWAĆ I ZAPROWADZIĆ DZIECKO POD KLASĘ CZY DO ŚWIETLICY. KAŻDY TROSZCZY SIĘ O SWOJE DZIECKO W TAKI SPOSÓB JAK UWAŻA. JEŚLI JEDEN CHCE WPROWADZIĆ MALUCHA DO SZKOŁY A DRUGI WOLI PUŚCIĆ DZIECKO BEZ OPIEKI BO NIE CHCE SIĘ JEMY RUSZYĆ Z DOMU TO INDYWIDUALNY WYBÓR.

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 16:50:57] • [IP: 80.245.184.***]

no super brawo dla dyrekcji tej szkoly szkoda ze czesto opisywana szkola nr 4 nic z tym fantem nie robi ?

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 14:24:03] • [IP: 149.7.104.**]

A ja stanowczo domagam się prawa wjazdu samochodem bezpośrednio do sali lekcyjnej, a jeśli mam sprawę do Pani Dyrektor to chcę wjechać moim samochodem do jej gabinetu. Należy mi się to jak psu miska zupy.

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 14:19:04] • [IP: 37.8.215.*]

Rzeczywiście rano na ulicy przed Szkoła jest horror. Nie wyobrażam sobie, żebym wypuściła z samochodu samodzielnie moje dziecko, które jest w zerówce. Gdy moje starsze dziecko było w młodszych klasach, to przynajmniej zimą można było wjechać na boisko i spokojnie dziecko odstawić do szkoły. Teraz żeby znaleźć miejsce w zatoczce przed godziną 8, trzeba chyba przyjeżdżać co najmniej o 7.30, ale wtedy nie ma jeszcze Pani, więc z kim zostawić dziecko ? Zaraz po odwiezieniu dziecka muszę być w pracy, więc nie mogę dziecka odprowadzać pieszo. Na pewno ta decyzja nie jest przyjazna rodzicom. Ciekawe, czy była konsultowana z Komitetem Rodzicielskim.

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 14:14:53] • [IP: 92.42.116.***]

a ja rozumiem - teraz dzieci są odbierane przez rodziców właśnie na dziedzińcu i biega tam spora ilość dzieci i niestety bardzo często między jeżdżącymi tam samochodami; zgadzam się z tym że powinni coś zrobić z ulicą na której nie tyle nie można postawić samochodu, co nawet tamtędy przejechać

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 12:52:13] • [IP: 92.42.116.***]

Dziecko do szkoły zaprowadzić? Może jeszcze kureczkę zdjąć, butki zmienić, w ławce posadzić, tornister rozpakować i nosek wytrzeć? Co, Wy niepełnosprawne te dzieci macie? Dziecko 6 lat takie rzeczy musi samo umieć zrobić, tak samo jak samo wejść do budynku.

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 12:14:57] • [IP: 155.133.112.**]

A nie przyszło Wam do głowy, że może to jest dla bezpieczeństwa Waszych dzieci. Nigdy nie wiadomo kto wjeżdża na teren szkoły. Może to obserwator, porywacz, albo zboczeniec, który tylko czeka żeby zapakować jakieś dziecko do auta. Czy to jest na prawdę, aż taki problem zapakować przed terenem szkoły?

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 12:12:21] • [IP: 88.156.232.***]

a nie wystarczy wysadzić dziecko pod szkołą i pojechać dalej...trzeba pod klasę zaprowadzić, no bez przesady - nie róbcie z dzieci sierot...

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 12:11:12] • [IP: 92.42.117.***]

chore

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 11:56:24] • [IP: 80.245.189.***]

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 10:59:14] • [IP: 92.42.118.***] Co Ty za bzdury wypisujesz??wszedzie w okolicy nz chwile zaparkuje rano i o tej porze roku np.pod cafe wierza??daleko sie przejsc??kpiny, robicie z siebie i dzieci kaleki.

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 11:27:40] • [IP: 92.42.116.***]

Tyle, że plac jest tak mały i ma tak wąski wjazd, że zawsze więcej tam problemów niż korzyści z kilku dodatkowych miejsc. Tam się zawsze korkowało i co gorsza, korkowało też ulicę, bo stawał ten który chciał wjechać, a ten który stał w bramie i chciał wyjechać nie miał gdzie, bo ulica pełna i zakorkowana, do tego za płytkie zatoczki parkingowe, tak, że czasem dwa samochody nie mogą się minąć. Ogólnie masa stresu i nerwów, parę obcierek itd. Zamknięcie wjazdu na plac paradoksalnie akurat usprawnia tam poranny ruch samochodów. Jedyne co do poprawy, to potrzeba więcej i większych (głębszych) zatoczek parkingowych, na całej długości odcinka od Piłsudskiego do Chopina.

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 10:59:14] • [IP: 92.42.118.***]

CZYTAJĄC NIEKTÓRE KOMENTARZE, AŻ NIEWIARYGODNE JEST TO ILE LUDZIE MAJĄ OBŁUDY I NIECHĘCI DO DRUGIEGO CZŁOWIECZKA. NIE CHODZI O TO, ŻE KOMUŚ NIE CHCE SIĘ IŚĆ KILKA METRÓW, ALE O TO, ŻE NIE MA MIEJSCA KOŁO SZKOŁY, ABY POZOSTAWIĆ SAMOCHÓD I ODPROWADZIĆ DZIECKO NAWET ZGODNIE Z PRZEPISAMI... ..."Jeśli posyłasz sześcioletnie dziecko samo do szkoły, uważaj. Możesz zapłacić nawet 5 tys. zł grzywny - Zarówno kodeks wykroczeń, jak i ustawa Prawo o ruchu drogowym mówią wyraźnie, że dopiero siedmiolatek może samodzielnie poruszać się po drodze. CO WY NA TO? TEŻ BĘDĄ NIESTOSOWANE KOMENTARZE? CO WAM BĘDZIE TERAZ PRZESZKADZAŁO?

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 10:28:06] • [IP: 178.238.253.**]

Bo znam przypadki, że mieszka sie na osiedlu Platan i do Lidla jedzie autem, ile to jest no może 50 metrów, trzeba mieć niezle zryty beret!

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 10:24:19] • [IP: 193.200.150.***]

Przez ponad sto lat ulica była dwukierunkowa, i nagle betoństwo wyskakuje z ulicą jednokierunkową. Jak nie umiesz jeździć samochodem, to oddaj prawo jazdy łamago.

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 10:13:05] • [IP: 92.42.116.***]

Samochodem do Jedynki? Skąd? Rejon szkoły malutki i wszędzie kawałek spacerkiem. Od pierwszej klasy z tornistrem na plecach, sam albo z kumplami zasuwałem tam z Posejdona i nikomu do głowy nie przyszło nawet pomyśleć o podwózce samochodem. No, ale dzisiaj rodzice muszą się" lansować".

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 10:07:18] • [IP: 92.42.116.***]

Ulica powinna tam być jednokierunkowa, co rano jest tam bardzo niebezpiecznie i tłoczno. Koszmar zaczyna się kiedy jeszcze podjedzie autobus zabierający wycieczkę, a zimą regularnie oświetlenie ulicy jest wyłączane wcześniej niż zrobi się jasno. Okolice Jedynki to strefa zapomniana przez urzędników, gdzie diabeł mówi dobranoc. Natomiast dobrze, że zamknięty jest wjazd na plac, bo jak był otwarty o więcej było problemów niż pożytku - tam jest mało miejsca i wąski wyjazd, kiedy trafił się samochód próbujący wykręcić na placu, jeden wjeżdżający i drugi wyjeżdżający to było Kongo, dodatkowo blokujące ruch nie tylko na placu ale i na ulicy. Akurat to rozwiązanie jest dobre, tyle, że szkoła powinna zainwestować w szlaban i piloty do niego.

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 09:56:14] • [IP: 80.245.176.***]

WIELKIE JAŚNIE PAŃSTWO SIĘ OBRAZIŁO BO NIE MA GDZIE ZAPREZENTOWAĆ SWOICH AUTEK! TERAZ SIĘ BULWERSUJĄ BO NIE MAJĄ GDZIE AUTEK PARKOWAĆ! DO CZASU KIEDY JEDEN BARAN NIE ROZJEDZIE DZIECKA! WTEDY BYŚCIE WIELCY PAŃSTWO SIĘ DARLI ŻE GDZIE BYŁ DYREKTOR! JESZCZE MOŻE SOBIE ZRÓBCIE WYŚCIGI PO BOISKU TYMI WASZYMI KOMBIAKAMI!

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 09:48:25] • [IP: 88.20.141.***]

zrobic na tym odcinku jednokierunkową ulice i po sprawie. Wyjazd / wjazd przez tą brame jest faktycznie dosc uciazliwy i moze byc niebiezpieczny

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 09:48:06] • [IP: 92.42.118.**]

Dzieci nie mogą same chodzić do szkoły bo nie daj Boże wpadną w ręce świnoujskiego macanta, tatuś w magistracie.To dyrekcja Szkoły Nr 1 wytoczy przeciwko Tobie najcięższe armaty, a mianowicie wystąpi do sądu aby tobie te dzieci zabrać, za straszne zaniedbania względem dzieci, że była zła opieka nad dziećmi.No a, że stało sie to przy płocie szkoły, jakie ma to znaczenie bywało i na terenie szkoły i co z tego-pisze tu o macaniu.

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 09:40:27] • [IP: 92.42.118.***]

w głowach sie ludziom przewraca i tyle. ...żałosne ze dzieciak pieszo nie moze iść tylko go tatus NAVARRĄ musi podwieżć...

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 09:39:39] • [IP: 88.156.234.**]

Proszę wziąć przykład z SP4 - tam można prawie" do klasy wjechać" jak się ma za ciężkie dupsko żeby chodzić:)

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 09:28:52] • [IP: 92.42.112.***]

Jest gdzie zostawić auto. Cała Piłsudskiego jest pusta i wolno tam parkować. Także nie chodzi o brak miejsca tylko jak zwykle o WYGODĘ i LENISTWO rodziców. No ale przecież 100 m do przejścia to całe miasto!!

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 09:28:47] • [IP: 83.21.81.***]

Proponuję kule betonowe ustawić.

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 09:24:57] • [IP: 80.245.186.**]

To nie jest odosobniony przypadek.

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 09:13:17] • [IP: 62.69.251.***]

Szanowne matki, co się z wami dzieje? Swoją nadopiekuńczością robicie ze swoich dzieci psychiczne, fizyczne i moralne kaleki. Dziecko ma nogi i może do szkoły chodzić - to zdrowo dla ciała i dla mózgu. Natomiast czepianie się dyrektora i nauczycieli - to jest karygodne! Pozbawiacie swoje dzieci wiary w jakiekolwiek autorytety. Będziecie wkrótce zbierać owoce takiego wychowania. Wyrosną wam" Januszki", które będą was traktować bez odrobiny szacunku. A wtedy będzie już za późno na wychowywanie. Powodzenia życzę.

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 09:09:00] • [IP: 178.238.252.***]

Brawo panie dyrektorze, trzymac tak dalej. Narescie bedzie bezpiecznie na chodniku przy bramie.

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 08:59:02] • [IP: 62.69.231.***]

Mnie jakoś do tej szkoły nie wozili i jakoś mi nogi nieodpadły - Chodziłem do niej od Zerówki do ósmej klasy. Nie róbcie z tych swoich dzieci sierot i kalek życiowych. Nie wychowujcie swoich dzieci na zyebów genetycznych, rurkowców, genderów i łamagów, bo w ten sposób krzywdzicie swoje dzieci. W szkole takim lalusiom zawsze dokuczaliśmy. Dziecku dupa nie odpadnie jak przejdzie kilka kroków.

Zadoooowolony • Poniedziałek [22.02.2016, 08:57:11] • [IP: 92.42.112.**]

Jakie będą wpisy jak kiedyś dziecko wpadnie pod auto wyjeżdżające zza tych słupków (co się nigdy niech nie wydarzy) . Nigdy nie widziałem żadnego mandatu tam wystawionego. Gdzie Straż Miejska się pytam ?

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 08:57:06] • [IP: 62.69.253.***]

NaSZA POLSKa rzeczywistosc.Samochod nauczyciela jest be4zpieczny dla dzieci a rodzica już nie.Zenada.Tak uczą tolerancji.

mieszkaniec 46 • Poniedziałek [22.02.2016, 08:51:03] • [IP: 62.69.231.**]

moji koledzy mieszkaja na koncu Matejki i chodza z buta nie maja problemu ze daaaaleko smiech na sali w naszym miescie daaaaleko

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 08:49:24] • [IP: 92.42.119.**]

Znowu ktoś przeczytał tytuł, a nie cały artykuł...Wyraźnie jest w nim napisane, że przed szkołą na całej długości ulicy, nie ma miejsca, aby gdziekolwiek zaparkować rano, czy w godz.popołudnowych, jak większość dzieci kończy lekcje.To prawda.Też mam z tym często problem, a dzidziniec pusty stoi.Może właśnie ten zakaz też nauczycieli niech obowiązuje?Jak wszystkich, to wszystkich po równo.Dlaczego ciągle mają być lepis i gorsi?Ja też jestem oburzona, tym nowym poleceniem dyrektora!I też zgadzam się, że jak rodzice mają sypnąć kasę na szkołę, to wtedy, straży miejskiej szanowny pan dyrektor z nadania, nie wezwie?A magistrat?Wiadomo.Poprze tą dyrektywę, bo to ich człowiek jest.

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 08:48:52] • [IP: 80.245.186.***]

JAK WIDAĆ WIĘKSZOŚĆ WYPOWIADAJACYCH SIĘ TUTAJ NIE ROZUMIE W CZYM TKWI PROBLEM !! NIE CHODZI O TO ŻE KOMUS NIE CHCE SIĘ PRZEJSC KILKA METRÓW TYLKO O TO ŻE NIE MA GDZIE AUTA ZAPARKOWAĆ !! CZYTAJCIE ZE ZROZUMIENIEM A POTEM ZAMIESZCZAJCIE GLUPIE KOMENTARZE.

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 08:47:22] • [IP: 80.245.189.***]

To teraz takie uposledzone dzieci ze do klasy trzeba zaprowadzac??Czy raczej rodzice uposledzeni?

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 08:40:16] • [IP: 62.69.253.***]

haha... ładna kompromitacja dyrekcji szkoły... dziedziniec jest bardzo dobrym miejscem gdzie można wysadzić z auta dziecko (lepszym niż ulica) a do tego z dziedzińca jest bezpośrednie wejście do szkoły które rano powinno być otwarte. Dyrekcja zamist wykorzystać takie atuty sama strzela sobie w kolano.

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 08:36:07] • [IP: 89.242.105.***]

A MOŻE SZANOWNI RODZICE POMYŚLĄ O BEZPIECZĘŃSTWIE DZIECI A NIE SWOJEJ WYGODZIE, BARDZO DOBRA DECYZJA DYREKCJI SZKOŁY, TO JEST TEREN SZKOŁY NIE PARKING, I TU ZA BEZPIECZEŃSTWO ODPOWIADA SZKOŁA NIE RODZIC ZA KÓŁKIEM

MEWA • Poniedziałek [22.02.2016, 08:32:41] • [IP: 92.42.116.**]

Za moich czasów kiedy chodziłam tam do szkoły to nikt nie parkował na dziedzińcu, nawet nauczyciele. był to plac wyłącznie dla dzieci. Uważam, że tam powinien być całkowity zakaz wjazdu, ewentualnie dostawa żywności na stołówkę.

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 08:32:18] • [IP: 46.112.156.***]

Ja, jako rodzic dziecka uczęszczającego do SP1 zgadzam się ze stanowiskiem szkoły, sam 2 lata temu postulowałem o zamknięcie tej bramy. Droga oburzona czytelniczko, wjazd i wyjazd przez tą bramę stwarza duże niebezpieczeństwo. Dzieci będąc tuż przed szkołą często biegną a będąc na chodniku czują się bezpiecznie i nie zawracają sobie głowy bramą, z której nagle wyjeżdża samochód. Grube słupki kamienne utrudniają widoczność, za takim słupkiem dziecko jest zupełnie niewidoczne. Poza tym niektórzy rodzice gdyby mogli wjechaliby na korytarz lub do klasy żeby tylko ich pociecha się nie nachodziła. Wiele samochodów jedzie główną ulicą, zatrzymuje się na 30 sekund, dzieci wysiadają i jazda. Czy to nie wystarczy ? Buzi, kanapki i sprawdzenie czy dziecko ma buty można zrobić przed wsiadaniem do samochodu. pozdrawiam,

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 08:31:51] • [IP: 37.248.254.***]

A może jeszcze dostawić w klasach krzesełka dla mamusiek, by pilnowały, by nauczyciele za dużo wiedzy nie przekazywali? Do szkoły podwożą, wiec nie ma co się dziwić, ze dzieci coraz grubsze. Dwadzieścia late temu dziecko z otyłością to była rzadkość, a teraz?

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 08:21:45] • [IP: 176.221.124.***]

Powinien stać znak np. parkowanie do 10 min i problem z glowy

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 08:21:36] • [IP: 62.69.231.**]

Popieram ten zakaz, bo to co się już tam wyrabiało przechodzi ludzkie pojęcie , czytelniczko dawniej nie było wjazdu na tereny szkolne i dzieci się uczyły, i nikt nie miał takich problemów jak Pani teraz.

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 08:18:11] • [IP: 46.77.124.***]

Parking powinien być otwarty w godz pracy szkoły!!

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 08:09:47] • [IP: 86.177.141.***]

Proponuje zeby rodzic wjechal do klasy zaparkowal przy lawce dziecka zostawil je i odjechal. Pokolenie leniwcow wszedzie samochodem na plaze tez by sie przydalo wjechac.

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 07:59:06] • [IP: 178.238.251.***]

Odkąd jest nowy partyjny dyrektor są same takie nieprzyjazne rodzicom decyzje, jak to że po odbiór dziecka rodzice nie mogą wejść do szkoły tylko mają sterczeć na dziedzińcu. Nie mówiąc już o tym, że ten pan nie rozumie że wypadałoby odpowiadać na kierowane do niego" dzień dobry"

rodzic 46 • Poniedziałek [22.02.2016, 07:56:13] • [IP: 62.69.231.**]

To jest teren szkoly nie parking. Krótko i na temat

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 07:52:19] • [IP: 91.231.92.***]

Dziedziniec szkoły to nie parking...a

Uczeń • Poniedziałek [22.02.2016, 07:50:33] • [IP: 46.77.75.*]

Szlaban na kartę - kamerka w sekretariacie z guziczkiem i po sprawie... a tak ogólnie POPIERAM

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 07:35:18] • [IP: 80.245.186.**]

Na tej ulicy dzieje się istne Kongo.. Powinna być jedno kierunkowa!! Z rana jest bardzo niebezpiecznie.. . A do tego jakiś tluk tam autobus w puścił! !

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 07:30:58] • [IP: 80.245.188.***]

Szkoda że rodzice nie chcą wjeżdżać bezpośrednio do klasy swoim autem!! Nie wystarczy podjechać pod Szkołę i wypuścić dziecko z auta? Trafi do swojej klasy. Nie róbcie takich ułomków z tych swoich dzieciaczków. Dadzą sobie radę.

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 07:25:41] • [IP: 92.42.117.*]

Kolejny absurd. .. Panie Dyrektorze, proszę wybaczyć, ale to nie jest już ta sama" super szkoła", co sprzed lat.

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 07:21:35] • [IP: 185.5.99.**]

Właściciel terenu ma prawo decydować kto będzie wjeżdżał na jego teren. Po temacie. Większym problemem jest nie wpuszczanie pacjentów autem na teren przychodni Grodek !?!

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 07:05:20] • [IP: 62.69.253.**]

Tylko ze ci rodzice wjeżdżają nie patrząc na dzieci wybiegajace ze szkoły i parkuja jeszcze prawie pod samymi drzwiami od dziedzinca ze nie ma jak wyjsc i Bardzo Dobrze ze Wprowadzono ZAKAZ brawo panie dyrektorze

Mama • Poniedziałek [22.02.2016, 07:04:43] • [IP: 80.245.186.***]

To prawda! Zarządzenie Nowego Dyrektora jest bulwersujace!Ciekawe gdzie rodzice mają zostawić samochód na te przyslowiowe 5 minut aby móc odprowadzic dziecko do klasy?!! Tyle lat nie było to problemem dla poprzednio panującej w szkole Pani Dyrektor, teraz stanowi to WIELKI PROBLEM! Może powinniśmy zostawic auto na środku ulicy. bo innej możliwości nie widzę! !

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 07:04:24] • [IP: 88.156.232.***]

A w d. .. się tym rodzicom przewraca i tyle. Może powinni się zatrzymywać przed wejściem do szkoły ?

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 06:58:28] • [IP: 80.245.176.***]

PATRZĄC NA STYL JAZDY TATUSIÓW W KOMBIAKACH DOCHODZĘ DO WNIOSKU, ŻE TEN ZAKAZ TO DOBRY POMYSŁ. SZPAN PRZED MAMUSIAMI TO RACZEJ NIE AUTEM RODZINNYM...

Gość123 • Poniedziałek [22.02.2016, 06:57:42] • [IP: 95.129.226.***]

Zaparkuj kobieto ulice dalej, nic sie tobie nie stanie jak kawalek sie przejdziesz. Pojedz do wiekszego miasta i tam zaparkuj auto a jak juz zaparkujesz, to zycze powodzenia z wyjazdem. pozdrawiam

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 06:51:50] • [IP: 88.88.248.***]

To jest wlaśnie Polska😕 czyżby pani dyrektor przeszkadzały te auta tam to jest chore, pod szkołą jest za mało miejsca ale co tam rodzice mają tylko kase dawać nosz ku...wa śmiech na sali.Takie rzeczy tylko w Polsce

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 06:41:37] • [IP: 89.73.125.***]

Przeciez tam mozna parkowac na calej dlugosci ulicy po stronie przeciwnej do tej na ktorej znajduje sie szkola. Gdzie tu problem??

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 06:39:08] • [IP: 92.42.115.***]

I w szkolnictwie robią błędy w pisaniu, bo brakuje literki (chyba za długi wyraz) hihi

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 06:33:19] • [IP: 94.254.129.***]

Bo się chodnik niszczy. ... bo chodnik to nie ulica. .. bo chodnik to nie parking. ... bo w końcu d. ... e kilka metrów można na własnych nogach przenieść

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 06:24:45] • [IP: 62.69.254.***]

Plac do zabaw dla uczniow nie jest parkingiemdla rodzicow, Wielkosc placu to sprawa wzgledna, zwlaszcza przy zabawach ruchowych i z pilka! Zapraszam rodzica na dyzur. Bedzie pilnowal bezpieczenstwa dzieci, czy samochodu?

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 06:23:30] • [IP: 95.129.224.***]

do przedszkola na dziedziniec też by pani wjechała ? nie rozumiem po co ten szum, co za problem jest zaparkować przed szkołą i odprowadzić dziecko. ..za chwilę po schodach na piętro będzie chciała wjechać, pod same drzwi klasy. Świnoujście to nie Warszawa i pieszo też można do szkoły dojść bez problemu z parkowaniem.

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 04:49:57] • [IP: 80.245.186.**]

Ludzie ale wy macie problemy jak macie przejść 10 czy 15 metrów od samochodu to już tragedia.

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 04:01:00] • [IP: 178.238.251.***]

bo wam się w dupach już poprzestawiało z tymi autami

Gość • Poniedziałek [22.02.2016, 00:45:29] • [IP: 109.69.90.***]

nie na pieszo a pieszo

Oglądasz 1-69 z 69
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Uprzejmie informujemy, że w poniedziałek 7 i 8 października zmianie ulegają godziny otwarcia biura Karty Wyspiarza. Wszystkich chętnych do odbioru karty lub wypełnienia wniosku zapraszamy w godzinach od 8:00 – 14:00. ■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■ AKTUALIZACJA KOMUNIKATU: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świnoujściu potwierdził przydatność wody do spożycia z wodociągu „Granica-Wydrzany” na odcinku ul. Chrobrego obejmującym budynki przy ul. Chrobrego 19, 21, 26 i 28 ■