POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Wtorek [02.02.2016, 18:49:12] • Świnoujście

Handlowcy nie zarobią?

Handlowcy nie zarobią?

fot. Sławomir Ryfczyński / archiwum

Dlaczego tak drogo? To jedno z najważniejszych pytań dotyczących podwyżek opłat targowych. Zdaniem magistratu, wysokie opłaty zniechęcą do handlowania w reprezentacyjnych częściach miasta ciupagami czy gaciami.

Od 1 stycznia Gmina Świnoujście wprowadziła bardzo wysoką opłatę targową w Dzielnicy Nadmorskiej oraz Centrum Świnoujścia – pisała niedawno nasza Czytelniczka. - Wynosi ona 100 zł dziennie za każdy metr kwadratowy w sezonie letnim. Po sezonie za każdy dzień trzeba płacić 50 złotych. Za handel papierosami i alkoholami opłata ta jest dwukrotnie wyższa.

Padł zarzut, że magistrat o podwyżkach handlowców nie informował.

- Opłata dotyczy handlu na terenach prywatnych i ma związek ze stale rosnącą ilością punktów sprzedaży tzw. namiotowej, co zdecydowanie negatywnie wpływa na estetykę przede wszystkim nowej promenady i dzielnicy nadmorskiej – wyjaśnia Robert Karelus, rzecznik prezydenta. - Dotyczy także takich miejsc, w centrum miasta, jak chociażby teren przy kościele Chrystusa Króla. Wielokrotnie mieszkańcy i turyści odwiedzający Świnoujście, także za pośrednictwem mediów, zwracali się do miasta o likwidację punktów sprzedaży papierosów, miejsc gdzie można - z wyjątkiem chociażby pamiątek ze Świnoujścia - kupić wszystko – od przysłowiowej ciupagi z Zakopanego do bielizny osobistej.

Rzecznik dodaje, że uchwała nie obejmuje działalności handlowej prowadzonej na terenach, na których zgodnie z planami zagospodarowania przestrzennego można prowadzić tego typu działalność.

- W tym przypadku jest ona pod względem jakości i rodzaju sprzedawanych towarów monitorowana – wyjaśnia.

Rzecznik przypomina, że ostateczna treść uchwały została wypracowana przez radnych podczas posiedzeń klubów radnych oraz trzech komisji stałych Rady Miasta Świnoujście i uwzględnia złożone przez nich wnioski. Podczas sesji Rady Miasta nikt nie był przeciwny jej przyjęciu.

Jak informuje magistrat, uchwała została opublikowana w Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego 17 grudnia 2015 roku.

-Od tego czasu pracownicy wydziału podatków urzędu miasta, rozpoczęli akcję informacyjną na wszystkich terenach gdzie prowadzony jest handel, docierając bezpośrednio do poszczególnych handlowców i informując ich o podjętej uchwale, czego dowodem jest chociażby jej znajomość przez Czytelniczkę – komentuje Robert Karelus.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 64, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-64 z 64

Gość • Wtorek [16.02.2016, 14:03:53] • [IP: 212.69.74.**]

Piszecie, że. ... udupić i zaszczuć... a ja to widzę trochę inaczej; jak namioty były od lat i kasa płynęła bo było dobrze to jedni inwestowali w lokale, a drudzy w samochody. jedni brali kredyty, a drudzy się cieszyli i myśleli, ze tak będzie po wsze czasy!! To kogo wolisz zaszczuć? tych co pobrali kredyty i je jeszcze spłacają, czy tych którzy głośniej krzyczą bo im się nagle zabiera namioty? Miasto się zmienia nie od dziś tylko od paru ładnych lat i to, że taka uchwała kiedyś zostanie podjęta było pewne.

Gość • Wtorek [16.02.2016, 13:44:45] • [IP: 212.69.74.**]

Bardzo dobra zmiana. Można powiedzieć, że 100 zł z metra to bardzo dużo, ale jak się można domyślać, to właśnie o to chodzi, żeby zniechęcić handlowców do namiotów. Zwróćcie uwagę na to, że Ci którzy mają nie namioty a sklepy czy lokale płacą znacznie więcej.

Gość • Sobota [06.02.2016, 22:03:24] • [IP: 80.245.181.***]

>>>>> wszystko Ok !! Osobiście z tzw. namiotowym handlem nie mam i nigdy nie miałem nic wspólnego... nasuwa się jednak pytanie - dlaczego biorąc pod uwagę argumenty tzw." magistratu" nie wprowadzono różnych kwot opłat - uzależniając ww. wysokość opłaty od sprzedawanego towaru. Poza tym, moim skromnym zdaniem, dlaczego nie preferuje się udzielania zgody na prowadzenie handlu w pierwszej kolejności dla mieszkańców naszego miasta. Nie mam tu na mysli, ze jeden z tubylców zawrze umowy na kilkanaście stoisk handlowych i płacąc głodowe wynagrodzenie (jeszcze do tego w wiekszej części na czarno...) wykorzystywał będzie zatrudnionych tam pracowników nabijając swoją kieszeń ? Dlaczego np. Urząd Pracy w ramach tworzenia miejsc pracy, itp. nie umożliwi miejscowym, mieszkańcom naszego miasta podjęcia próby podjęcia pracy np. w ramach jednoosobowej dział. gospodarczej wykorzystując ww. namiotowy handel. Spadnie bezrobocie, wpłynie nieco gotówki z tytułu podatków uzyskanych ze sprzedaży. Jeżeli jeszcze będą rozsądne c

Gość • Środa [03.02.2016, 22:51:42] • [IP: 31.61.140.***]

Ja tam nie widziałem w tych namiotach kas fiskalnych dziwne czy maja pozwolenie na działalność czy płacą ZUS czy legalnie mają zatrudnionych pracowników tu chyba chodzi o nielegalny chanel na czrno

Gość • Środa [03.02.2016, 22:17:36] • [IP: 80.245.188.**]

to zdjęcie jest przynajmniej z przed 10 lat!!Warto by było o tym wspomnieć.

Gość • Środa [03.02.2016, 14:19:36] • [IP: 80.245.188.**]

po prostu wybudowali galerie promenada która stoi pusta a dookoła handel kwitnie stanikami, skarpetami i goframi. tylko niech zrobją to uczciwie bo najwjekszy, , pożądek, , to jest na bermudach a tam wszystko po staremu

Gość • Środa [03.02.2016, 12:54:35] • [IP: 109.241.63.***]

Tak właśnie wspiera się tych malućkich, a duzym ulgi zwolnienia...niszczenie rodzinnego handlu w Świnoujściu trwa!

NieAndrzej • Środa [03.02.2016, 11:55:20] • [IP: 178.238.251.**]

Gość • Środa [03.02.2016, 10:26:52] • [IP: 92.42.116.***] - ty z kolei przedstawiasz drugą skrajność. Jakoś nie widziałem" śmierdzących emigrantów", więc nie wiem gdzie byłeś. Jeżeli już tak chcesz się czepiać południa, to na północy jest podobnie. Cały światowy rynek wie, że sentyment ma zawsze przewagę nad innymi odczuciami. Ale oczywiście władze naszego miasta, razem z tobą na czele wiecie lepiej, niż reszta świata i takie nierozsądne podejście robi swoje. Po co brać przykład z miast, które są w mniej korzystnych strefach klimatycznych, a prosperują lepiej, skoro można rozwalić wszystkie rynki, zalać beton na wydmach, postawić dinozaury w parku, wyłożyć białe płyty ze stacji kosmicznej w centrum, między starymi kamienicami i zastanawiać się, czemu niemiec się z nas śmieje jak przyjeżdża na wczasy za gorsze.

rowerzysta • Środa [03.02.2016, 11:36:45] • [IP: 46.112.249.***]

Widoczni na zdjęciu rowerzyści popełniają wykroczenie, o czym z bólem zawiadamiam Policję.

Gość • Środa [03.02.2016, 11:16:49] • [IP: 80.245.180.**]

Pracy w naszym pięknym mieście jest mnóstwo ale jest to praca niskopłatna. Twierdzenie więc że w Świnoujściu nie ma pracy jest po prostu kłamstwem.

Starykomuch z PO • Środa [03.02.2016, 10:42:38] • [IP: 89.69.129.***]

To jest właśnie demokracja po polsku... Udupić, zaszczuć...

Gość • Środa [03.02.2016, 10:26:52] • [IP: 92.42.116.***]

@NieAndrzej - masz rację, że na południu Europy imigranci jandlują gaciami i pierdołami, ale to nie znaczy, że tak jest dobrze i ładnie. Wręcz przeciwnie, jest bałagan, śmierdzi, tłok i hałas. Musimy kopiować najgorsze wzorce tylko dlatego, że gdzieś indziej tak mają? Co ci przeszkadza czystość? Skąd pochodzisz?

xyz • Środa [03.02.2016, 10:16:19] • [IP: 37.8.215.**]

W odpowiedzi -pani, która się pyta, czy na Wojska Polskiego też będą tyle płacić-odpowiadam- od lat tyle płacą, bo nie mają wyjścia. Z czegoś trzeba żyć, a pracy w Świnoujściu nie ma.Za 3 m2 dzierżawy od miasta płacę od kwietnia do pażdziernika--ponad 300 żl Nie kazdy chce być pokojową lub pracowac na zmywaku.

Gość • Środa [03.02.2016, 10:16:12] • [IP: 88.156.235.**]

Wyrokiem z 27 listopada 2012 r., I SA/Łd 826/12, Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi stwierdził nieważność § 2 ust. 1 pkt 2 uchwały Rady Miasta Sieradz z 28 marca 2012 r. nr XVII/120/2012 w przedmiocie opłaty targowej.

NieAndrzej • Środa [03.02.2016, 09:56:42] • [IP: 178.238.251.**]

Wy tak na poważnie z tą estetyką? Że niby lepiej jak jest biało i pusto? Jakoś ten" minimalizm" i" nowoczesność" to tylko w takich wioskach jak nasza się pojawia w takim nadmiarze, jakby ktoś sobie próbował coś udowodnić. A tym czasem w całej Europie, gdzie się nie pojedzie do kurortu, czy to Hiszpania, Francja, czy Chorwacja, czy każdy inny kraj - tam gdzie turyści tam drobny handel i takich budek obskurnych jest jak po deszczu i z muszelkami i z gaciami i innymi drobiazgami. Nawet Międzyzdroje wiedzą co przyciąga ludzi. Wybrzeża tętniące życiem, a nie wielkie, sterylne przestrzenie. Na całym świecie stare alejki odnawiają, kostkę brukową odświeżają, a tylko w" nowoczesnych wiochach" białe płyty jak w szpitalu psychiatrycznym i nie ma nawet środków, żeby je regularnie czyścić. Ktoś ma obsesję na punkcie geometrii i bieli, które pozbawiają miasto charakteru. Za dużo filmów fantastycznych. Należałoby popracować nad urokiem i nastrojem, które są tańsze i bardziej efektywne.

Go�� • Środa [03.02.2016, 09:46:37] • [IP: 66.90.121.***]

q-tas zmurkiewicz sprzedal miasto ten ubek...

Gość • Środa [03.02.2016, 09:22:50] • [IP: 82.174.234.**]

Zdjecie ze ztarych czasow gdzie bylo gdzie zarobic w wakacje.radnych i wladz miasta nie obchodzi zeby ludzie zarabiali a jedynie zeby mieli sie gdzie przechadzac w weekend

Gość • Środa [03.02.2016, 09:00:02] • [IP: 193.69.22.**]

fragment wyroku NSA stosowanie przez radę gminy przepisów prawnych różnicujących wysokość podatków, w tym także opłaty targowej, bez wyraźnego upoważnienia do takiego różnicowania zawartego w ustawie z 12 stycznia 1991 r., a w szczególności ustalenie prawie 8-krotnie wyższej opłaty targowej dla podatników sprzedających towary na jednych targowiskach w stosunku do tych, którzy dokonują sprzedaży na sąsiednich targowiskach, stanowi bez wątpienia naruszenie wskazanych powyżej przepisów konstytucyjnych (tak NSA w wyroku z 23 września 1993 r., SA/Gd 1056/93). Ustawa o podatkach i opłatach lokalnych, podobnie jak i przepisy konstytucyjne nie zezwalają na to, aby opłata targowa na jednych targowiskach była tak znacząco wyższa aniżeli na innych. Tym bardziej, że celem powzięcia zaskarżonej uchwały było wyeliminowanie handlu w miejscach innych niż objęte obniżona stawką opłaty targowej.

Gość • Środa [03.02.2016, 08:47:37] • [IP: 193.69.22.**]

Co za ściema!! Namioty nadal będą na promenadzie, bo to teren miasta i na nim nie pobiera się opłaty targowej!! W ramach lepszej estetyki proponuję żeby rzecznik, a przede wszystkim prezydent i radni ustąpili z zajmowanych stanowisk!!

Gość • Środa [03.02.2016, 07:49:09] • [IP: 94.250.233.**]

Zaorac " Bangladesz - Rumunowo " na ulicy Wojska Polskiego i na Promenadzie. !!

Gość • Środa [03.02.2016, 07:28:24] • [IP: 83.31.148.**]

Znam kilku handlowców którzy od lat 90 narzekają, co roku zwijają interes z powodu dopłacania do niego, pewno i w tym roku będą kapitalnie prosperować i dalej narzekać. A fiskusa rąbią na podatkach z każdej strony.

Gość • Środa [03.02.2016, 06:34:39] • [IP: 92.42.114.***]

Po to właśnie podwyższono opłaty.Koniec z jarmarkiem i byle handelkiem...Targowisko w centrum miasta wystarczy!!

Gość • Środa [03.02.2016, 00:02:50] • [IP: 188.146.71.***]

jestem za

Gość • Wtorek [02.02.2016, 23:23:33] • [IP: 93.94.187.***]

Pisałem wcześniejo tym że niedługo miasto będzie najdroższe w Polsce, trzeba podziękować władzom za to.Jak tylko okazja to sprzdają ziemię na luxhotele, czy ziemię na budowanie drogich mieszkań a co dla rdzennych mieszkańców?Nic.To dzieje się już dłuż szy czas a mimo to wybieracie tych samych więc gęby na kłódkę

Gość • Wtorek [02.02.2016, 23:15:37] • [IP: 92.42.112.***]

I bardzo dobrze. Straż miejska zlikwidowala nielegalny handel na terenach miejskich a teraz uchwała zlikwiduje gacie na terenach prywatnych. WRESZCIE!!

Gość • Wtorek [02.02.2016, 23:11:00] • [IP: 89.66.190.***]

Czy handlowcy muszą koniecznie handlować wszystkim i wszędzie?

Gość • Wtorek [02.02.2016, 22:58:23] • [IP: 92.42.118.***]

Zlikwidować namiot naprzeciwko Galerii Promenada. To największy obciach " kurortu ''.

Gość • Wtorek [02.02.2016, 22:36:08] • [IP: 80.245.178.***]

JAK ZŁOŻYCIE SIĘ PO STÓWCE TO POWIEM JAK NIEKTÓRZY MOGĄ OMINĄĆ TE WSZYSTKIE OGRANICZENIA I OPŁATY I NADAL W SEZONIE HANDLOWAĆ.

Gość • Wtorek [02.02.2016, 22:14:58] • [IP: 37.249.58.**]

BRAWO dzięki wyniszczeniu ostatnich małych przedsiębiorców nasze dzieci będą mogły pracować w biedronce rossmanie lidlu kauflandzie ewentualnie zmywać naczynia w londynie albo zmieniać pieluchy niemcom w podeszłym wieku DZIEKUJEMY

Gość • Wtorek [02.02.2016, 22:09:18] • [IP: 88.156.235.***]

Gość • Wtorek [02.02.2016, 21:13:18] • [IP: 92.42.112.**] „Obejmując urząd Prezydenta Miasta, uroczyście ślubuję, że dochowam wierności prawu, a powierzony mi urząd sprawować będę tylko dla dobra publicznego i pomyślności mieszkańców miasta – tak mi dopomóż Bóg.” TAK ŚLUBOWAŁ PREZYDENT MIASTA ŚWINOUJŚCIE. BRAWO ZA, , DOBRO PUBLICZNE I POMYŚLNOŚĆ MIESZKAŃCÓW" Po prostu padliście ofiarą bajeru, a Lenin żyje i żył będzie, większość ma rację

Gość • Wtorek [02.02.2016, 22:07:18] • [IP: 88.156.235.***]

aj tam rozgonić przecież głosowaliście sami na nich a teraz ujadacie jak watacha wilków.PO prostu mniej zarobicie nie na dwa lata do przodu ale na rok, POpieram prezydenta porządek musi być . Nam nabudował marketów a wam podniósł opłatę i jakaś sprawiedliwość nastapiła.Dzięki ukchanej czrwonej władzy mamy wszyscy w plecy i to sprawiedliwe jest

Gość • Wtorek [02.02.2016, 22:06:17] • [IP: 88.156.235.***]

aj tam rozgonić przecież głosowaliście sami na nich a teraz ujadacie jak watacha wilków.PO prostu mniej zarobicie nie na dwa lata do przodu ale na rok, POpieram prezydenta porządek musi być . Nam nabudował marketów a wam podniósł opłatę i jakaś sprawiedliwość nastapiła.Dzięki ukchanej czrwonej władzy mamy wszyscy w plecyi to sprawiedliwe jest

Gość • Wtorek [02.02.2016, 21:57:05] • [IP: 80.245.183.**]

Proponuję też zmniejszyć liczbę radnych w magistracie, ponieważ jest przerost urzędników.. .. uważam, że powinno odbyć się w tej sprawie referendum. ...

Gość • Wtorek [02.02.2016, 21:33:33] • [IP: 80.245.188.**]

czerwoni gora, kto rozpedzi ta watache

Gość • Wtorek [02.02.2016, 21:13:18] • [IP: 92.42.112.**]

„Obejmując urząd Prezydenta Miasta, uroczyście ślubuję, że dochowam wierności prawu, a powierzony mi urząd sprawować będę tylko dla dobra publicznego i pomyślności mieszkańców miasta – tak mi dopomóż Bóg.” TAK ŚLUBOWAŁ PREZYDENT MIASTA ŚWINOUJŚCIE. BRAWO ZA , , DOBRO PUBLICZNE I POMYŚLNOŚĆ MIESZKAŃCÓW"

Gość • Wtorek [02.02.2016, 21:11:18] • [IP: 94.254.129.***]

Szykujcie w urzędzie pracy miejsca dla 300 bezrobotnych panowie i panie radni

Gość • Wtorek [02.02.2016, 21:09:35] • [IP: 193.200.150.**]

A te nowoczesne szpetne betony akceptowane przez Mon_gołkę szczególnie w dzielnicy nadmorskiej są estetyczne? \ Żmur i jego klika = złodzieje.

Gość • Wtorek [02.02.2016, 21:08:14] • [IP: 95.129.226.***]

Rozumiem że w związku dbałością o estetykę wszyscy handlowcy z Wojska Polskiego też będą tyle płacić czy jak?Chciałbym uzyskać odpowiedż.

Gość • Wtorek [02.02.2016, 21:07:27] • [IP: 92.42.112.**]

„Wierny konstytucji i prawu Rzeczypospolitej Polskiej, ślubuję uroczyście obowiązki radnego sprawować godnie, rzetelnie i uczciwie, mając na względzie dobro mojej gminy i jej mieszkańców”. TAK ŚLUBOWALI RADNI !! Rzecznik przypomina, że ostateczna treść uchwały została wypracowana przez radnych podczas posiedzeń klubów radnych oraz trzech komisji stałych Rady Miasta Świnoujście i uwzględnia złożone przez nich wnioski. Podczas sesji Rady Miasta nikt nie był przeciwny jej przyjęciu. WIDAĆ JAK RZĄDZĄCY I RADNI DBAJĄ O MIESZKAŃCÓW !!

Gość • Wtorek [02.02.2016, 21:00:55] • [IP: 94.254.129.***]

Niech pan Prezydent spojrzy na Bangladesz w stronę granicy

Gość • Wtorek [02.02.2016, 20:57:10] • [IP: 81.173.166.**]

Zlikwidowac te stragany i zrobic miejsce dla przejscia procesji.

Gość • Wtorek [02.02.2016, 20:52:25] • [IP: 91.185.184.***]

Jakie grosze !! Dawaj se codziennie np. 300 za 3 m2 bo se życzyli Plus dla właściciela terenu i do tego pracownikowi A gdzie zaopatrzyć się w towar i to są grosze dla Ciebie myślisz ze ci ludzie zarabiają miliony Jak mają np 3 metry kwadratowe handlu. To ja sie nie dziwie czemu mlodzi ludzie i nie tylko uciekają z Świnoujścia za granicę !!

Gość • Wtorek [02.02.2016, 20:50:32] • [IP: 46.112.110.**]

Turystom ze Śląska sprzedajecie chińską pangę, zamiast dorsza, smażoną na oleju sprzed kilku lat. Nie bulgotać złodzieje, tylko płacić.

Gość • Wtorek [02.02.2016, 20:44:11] • [IP: 95.129.229.***]

cyt...- Opłata dotyczy handlu na terenach prywatnych i ma związek ze stale rosnącą ilością punktów sprzedaży tzw. namiotowej, co zdecydowanie negatywnie wpływa na estetykę przede wszystkim nowej promenady i dzielnicy nadmorskiej – wyjaśnia Robert Karelus, rzecznik prezydenta.. ...koniec cyt.przeciez wystarczy nie wydawać zgody i nie ma namiotów, a pani z suszarka na bieliznę i wielkimi stanikami jak była tak będzie.

Gość • Wtorek [02.02.2016, 20:26:13] • [IP: 46.231.56.***]

Na rynku pajacu już dawno podnieśli i jest 50zł za metr dziennie np. ogródki gastronomiczne

Gość • Wtorek [02.02.2016, 20:22:10] • [IP: 95.129.225.***]

Postkomuna w tym mieście potrafi tylko sięgać do cudzej kieszeni, to idzie im najłatwiej.

Gość • Wtorek [02.02.2016, 20:20:47] • [IP: 109.247.249.***]

Zaplaca, zaplaca, i tak grosze

Gość • Wtorek [02.02.2016, 20:13:54] • [IP: 80.245.188.**]

tylko dobry adwokat i tyle. a rynku to sie boją

Gość • Wtorek [02.02.2016, 19:57:37] • [IP: 2.108.233.***]

Te budy sa fatalne!! Taki polski Bangladesz - wstyd!!

Gość • Wtorek [02.02.2016, 19:52:47] • [IP: 94.254.129.***]

Sami pacany stancie i zobaczycie jakie miliony się zarabia posrane miasto wszędzie na świecie się tak handluje a po drugie to właśnie Prezydent Duda zniósł taką samą ustawę w Warszawie

Gość • Wtorek [02.02.2016, 19:51:07] • [IP: 37.8.215.**]

A jak ktoś chce kupić ciupagę, to jego wola. W Krakowie z bursztynem nie walczą. Więcej go tam niż u nas. Szkoda, że nie trzymamy poziomu w zabudowie i estetyce. tylko skupiany się na handlu

Gość • Wtorek [02.02.2016, 19:46:59] • [IP: 93.94.190.***]

NO pisiory udostępniają prace ale skąd wziąść aby moc zapłacić a jeszcze nie zarobione ciekawe bardzo .

Gość • Wtorek [02.02.2016, 19:40:28] • [IP: 80.245.182.***]

Ja bym proponował jeszcze zlikwidować lody i gastronomię co kawałek lody i ryby i piwo, można to wszystko kupić w miejscach uprawnionych do tego jak biedronka albo netto. Ponadto jeszcze wyrzucić tych wszystkich grajków bo na promenadzie ma być cicho -od tego jest amfiteatr. Turyści powinni chodzić po prawej stronie w jednym kierunku, a po lewej w drugą stronę i nie zagłuszać spokoju odpoczywającym i dyskoteki też zamknąć.

Gość • Wtorek [02.02.2016, 19:38:50] • [IP: 95.129.224.***]

Karelus łże !!

Gość • Wtorek [02.02.2016, 19:37:45] • [IP: 94.42.121.**]

Ta uchwała zlikwiduje nie tylko gacie, ale pamiątki, okulary, zabawki plazowe. Wszystko. Szkoda tylko że nikt nie pomyślał o ludziach, dla których to jest całoroczna praca, a wiele jest takich. Może ktoś przyjmie nas do pracy w Urzedzie Miasta... A co do tych 100 tys, żaden mały stragan tyle nie zarabia... Uchwała ta nie dotyczy tylko tych, co handlują na czarno. Dotyczy także tych, co płacą dzierżawy, ZUsy itp. :(

Gość • Wtorek [02.02.2016, 19:35:14] • [IP: 80.245.181.***]

Jeżeli taki" handel wpływa zdecydowanie (a moim zdaniem wpływa) na obniżenie estetyki miasta, to należy w tych reprezentacyjnych miejscach " jak mówi Rzecznik, takiego handlu ZAKAZAĆ. I wszystko w temacie. Pozwolenie na psucie estetyki miasta za jakiekolwiek pieniądze, powinno być karane.

Gość • Wtorek [02.02.2016, 19:34:53] • [IP: 95.129.224.***]

Zlikwiduja legalny handel, ludzi którzy płaca podatki, a tych co stoja na lewo i tak nie zlikwiduja. Chory kraj

Gość • Wtorek [02.02.2016, 19:34:26] • [IP: 46.77.124.***]

Zdjęcie chyba też nie związane z tematem. Z tego co kojarzę, to na zdjęciu widać namioty zaaprobowane przez urząd, ustawione LEGALNIE przez handlowców. A Karelus wspomina chyba o innych namiotach? Jeszcze żeby zlikwidowano ten bangladesz z W. Polskiego.

Gość • Wtorek [02.02.2016, 19:29:20] • [IP: 62.69.251.***]

Baaardzooo dobrze!! Czas najwyższy dla Bangladeszu.

Gość • Wtorek [02.02.2016, 19:18:26] • [IP: 92.42.116.**]

ale namiociki z duperelkami chyba nie wrócą, co?

Gość • Wtorek [02.02.2016, 19:07:00] • [IP: 46.77.124.**]

I bardzo dobrze. Straż miejska zlikwidowala nielegalny handel na terenach miejskich a teraz uchwała zlikwiduje gacie na terenach prywatnych. WRESZCIE!!

Gość • Wtorek [02.02.2016, 19:06:24] • [IP: 194.24.244.***]

To prawda - moze szajsu nie będą sprzedawac i naciągać przechodzacych

Gość zenon • Wtorek [02.02.2016, 18:58:30] • [IP: 88.156.235.***]

nareszcie ktos w koncu zmadrzal w magistracie

Gość • Wtorek [02.02.2016, 18:51:37] • [IP: 80.245.178.***]

Zarobią, zarobią, spokojna glowa. O jakieś 100 tys mniej za sezon i tyle...

Oglądasz 1-64 z 64
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Uprzejmie informujemy, że w poniedziałek 7 i 8 października zmianie ulegają godziny otwarcia biura Karty Wyspiarza. Wszystkich chętnych do odbioru karty lub wypełnienia wniosku zapraszamy w godzinach od 8:00 – 14:00. ■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■ AKTUALIZACJA KOMUNIKATU: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świnoujściu potwierdził przydatność wody do spożycia z wodociągu „Granica-Wydrzany” na odcinku ul. Chrobrego obejmującym budynki przy ul. Chrobrego 19, 21, 26 i 28 ■