POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Piątek [11.12.2015, 21:18:09] • Świnoujście

13 Grudnia pamiętamy

13 Grudnia pamiętamy

fot. Organizator

Platforma Obywatelska wspólnie z Stowarzyszeniem "Młodzi Demokraci" w wigilię rocznicy wprowadzenia stanu wojennego (12.12.2015 o godz. 21.00) uczci pamięć bohaterów poległych za Wolną Ojczyznę. Punktualnie o godz. 21.00 w sobotę zapalimy biało czerwone znicze na Placu Słowiańskim w Świnoujściu.

Nie szukamy winnych tamtych wydarzeń, ale z wdzięcznością i pokorą doceniamy odwagę ludzi, którzy złożyli krwawą ofiarę za naszą wolność.

13 Grudnia pamiętamy

fot. Organizator

Zapraszamy wszystkich mieszkańców Świnoujścia do wspólnego zapalenia zniczy i uczczenia tamtych wydarzeń minutą ciszy.


komentarzy: 100, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-100 z 100

Maślankiewicz • Niedziela [13.12.2015, 09:56:29] • [IP: 193.188.199.*]

Ku refleksji polecam przeczytać te wszystkie posty skierowane do mnie, do Maślankiewicza ad personam. Znajomość języka polskiego pomijam, uważam, że to też jest forma znieważania interlokutora. Wsłuchajcie się w bardzo głębokie przesłanie tych wypowiedzi! To są nasze dzisiejsze elity. To oni właśnie korzystają z tej wywalczonej wolności. Wolność od rozumu, wolność od wiedzy, wolność od odpowiedzialności... Poujeżdżajcie sobie jeszcze po mnie! Ja z prawdziwą radością poczytam te nieudolne próby wyrażenia waszej mądrości słowem pisanym, które wan najwyraźniej się nie udają. Chwała wam, patrioci!!

Gość • Niedziela [13.12.2015, 04:06:05] • [IP: 197.235.36.**]

a może jeszcze miesięcznice stanu wojennego? hahahhaha wigilia ROTFL

Gość • Niedziela [13.12.2015, 01:40:04] • [IP: 178.238.252.***]

12.12.2015, 23:44:26 ten bezkrwawy powrót do wolności to nie zasługa jaruzelskiego tylko systemu. każdy trochę myślący wie że kiedy kończą się pieniądze kończy się też socjalizm... kiedy był Anders to już chyba było dawno po amnestii politycznej na polskich żołnierzy, wiec wybrał życie posłusznego ale sytego kundla.

Gość • Niedziela [13.12.2015, 00:54:26] • [IP: 62.69.203.***]

Takich jak ty maślana powinno się kastrować dla dobra Polski.

Gość • Niedziela [13.12.2015, 00:45:41] • [IP: 62.69.203.***]

Te maślana umów się ze mną na daną godz.to ci sklepię r...za moją rodzinę bolszewiku.

Gość • Niedziela [13.12.2015, 00:44:39] • [IP: 94.254.198.***]

oj fanatycy PiSlamu, jeszcze bokiem wam wyjdzie PiS i ten wasz jarosław Polskę zbaw!!

Gość • Niedziela [13.12.2015, 00:34:06] • [IP: 95.129.224.***]

oj pislamiści i ten wasz makbet kaczyński!!

Gość • Niedziela [13.12.2015, 00:31:52] • [IP: 62.69.203.***]

Bez krwawy?Spawacz zdusił wolność.Czerwony jak cegła. Ciekawe czemu chciał być pochowany z księdzem skoro kazał zamordować ks.Popiełuszkę.Oprawca bolszewik.

SKS • Niedziela [13.12.2015, 00:21:41] • [IP: 95.129.224.***]

oj fanatycy PiSlamu, jeszcze bokiem wam wyjdzie PiS i ten wasz jarosław Polskę zbaw!!

Gość • Sobota [12.12.2015, 23:44:26] • [IP: 92.42.117.**]

Gość • Sobota [12.12.2015, 19:04:16] • [IP: 178.238.252.***] 16:49:56 szeregowy jaruzeski wybrał karierę u boku czerwonoarmistów." - ciekawe co Ty być zrobił, gdybyś nie zdążył do Andersa i miał w perspektywie tylko łagry nad Kołymą. Tysiące" berlingowców" to ludzie wyborów tragicznych, ale jedynych możliwych. Tylko tak można było wyrwać się z łagrów i być może dotrzeć do Polski. Kim dla ciebie byli berlingowcy przeprawiający się przez Wisłę w czasie powstania, wbrew rozkazom Sowietów? (za co Berling stracił stanowisko)? Zdrajcami, bohaterami? A z innej beczki, kim był Bolesław Kontrym - jedna z legend podziemia, który w 1920 był wyróżniającym się oficerem Armii Czerwonej, wielokrotnie odznaczanym? Kim był Jaruzelski, który zaczynał jako uczeń seminarium, potem był karierowiczem PRLu, zbrodniarzem Stanu Wojennego, a jednocześnie tym który umożliwił bezkrwawy powrót do wolności w 1989?

Gość • Sobota [12.12.2015, 23:39:58] • [IP: 62.69.203.***]

Maślana zomowiec?

Gość • Sobota [12.12.2015, 23:04:26] • [IP: 62.69.203.***]

Te maślana niezła z ciebie czerwona * jak wielu tu piszących. Widać nasze miasto to ostatnia ostoja bolszewizmu. Dobrze że już nie długo.

Gość • Sobota [12.12.2015, 22:52:08] • [IP: 62.69.203.***]

"oj fanatycy PiSlamu, jeszcze bokiem wam wyjdzie PiS i ten wasz jarosław Polskę zbaw!!" już wy się o to postaracie, no tak jest przecież wasza ustawa mówi że gdy będziecie czuć się zagrożeni możecie liczyć na pomoc Bundeswhery Po za tym to wy wzywacie do ubogacenia kulturowego Polski przez setki tysięcy muzułmanów.No i jeszcze to nie nas odrywają od koryta.

Gość • Sobota [12.12.2015, 22:32:55] • [IP: 88.156.232.***]

Nie maja zajecia ! oni widzieli stan wojenny? Zarodki wiedza więcej, co było!!

Gość • Sobota [12.12.2015, 22:05:15] • [IP: 109.243.135.**]

[12.12.2015, 19:04:16] • [IP: 178.238.252.***" szeregowy jaruzeski wybrał karierę u boku czerwonoarmistów. żadna z niego postać tragiczna. nie nazywajmy gówna perfumami."--------Trafny post. Obejrzyjcie sobie film Brauna pt."Towarzysz Generał" (chyba na YT jest).

Gość • Sobota [12.12.2015, 21:32:45] • [IP: 185.5.99.**]

Pamiętamy tylko tych złych, takich jak Hitler. Tych dobrych pamiętamy bardzo krótko. Mało kto wie jacy byli papierze przed Janem Pawłem II.

Gość • Sobota [12.12.2015, 21:21:19] • [IP: 109.243.135.**]

20;51 - to właśnie tak jest, dobrze to nazwałeś, WOLĄ POZOROWANIE DZIAŁAŃ. Peowcy też - to jest ukochanie zgniłej stabilizacji, niechęć do ryzyka, zmiany, energii.

Gość • Sobota [12.12.2015, 21:12:10] • [IP: 80.245.189.***]

Jak bym widział działaczy PZPR. Najpierw przez 8 lat wysyłali najlepszych kreatywnych młodych ludzi za granice, mościli swoje posadki. Teraz sieją niepokój w obronie swoich mocodawców. Jestem rocznik 1955 przeżyłem różne gnidy. Dzisiaj dalej pracuję w nadzorze za granicą

nina • Sobota [12.12.2015, 20:51:23] • [IP: 37.47.75.***]

A ja, ja nie dam się sprowokować.Pamiętam, że w momencie wprowadzenia stanu wojennego w jednym ze szczecińskich parków wykonałam w euforii zamaszystego orła na śniegu.Oczywiście w pełnej nieświadomości, jak większość z nas, że już mniej nam wolno.

Gość • Sobota [12.12.2015, 20:51:04] • [IP: 80.245.179.***]

skąd w tym sld i po tyle strachu do Kaczora? Boją się reform silnej ręki? Woleliby pozorowanie działań?

Gość • Sobota [12.12.2015, 20:22:07] • [IP: 80.245.186.**]

resortowe dzieci dojdzie do konfrontacji bedziemy czyscic Polske dla POLAKOW

Gość • Sobota [12.12.2015, 20:17:32] • [IP: 109.243.135.**]

Dwie tu rzeczy żenujące: 1) dzieło Żmurka, czyli płyta zwana pomnikiem, wstydliwie ustawiona, że nie widać jej, gdy człowiek przejdzie wzdłuż boku Placu Słowiańskiego przy A.Krajowej lub wzdłuż jego wschodniego boku, 2) partia PO, która zdradziła ideały Solidarności, skręciła na lewo, głosując z Twoim Ruchem, SLD, PSL, czyli z dawnym ZSL, wprowadzając do systemu prawnego elementy ideologii gender, np.definicję płci jako płci" społeczno-kulturowej" (tak w konwencji tzw.antyprzemocowej)

Gość • Sobota [12.12.2015, 19:04:16] • [IP: 178.238.252.***]

16:49:56 szeregowy jaruzeski wybrał karierę u boku czerwonoarmistów. żadna z niego postać tragiczna. nie nazywajmy gówna perfumami. Zwykły karierowicz któremu zależało jedynie na podwyższeniu własnego ego nawet kosztem rodaków. głos tych jak piszesz niezindoktrynowanych to głos resortowej gawiedzi podobnych do niego karierowiczów i warchołów.

Gość • Sobota [12.12.2015, 18:51:27] • [IP: 62.69.203.***]

Czy czczenie bohaterów dotyczy również tych, którzy zginęli w walkach z bandami UPA w południowo-wschodniej Polsce, czy raczej należy ich potępić?

Gość • Sobota [12.12.2015, 17:41:06] • [IP: 95.129.224.***]

oj fanatycy PiSlamu, jeszcze bokiem wam wyjdzie PiS i ten wasz jarosław Polskę zbaw!!

Gość • Sobota [12.12.2015, 17:05:31] • [IP: 95.129.224.***]

DO [12.12.2015, 16:15:21] • [IP: 62.69.203.***] chcesz z Polski zrobić kaczogród z jednym jedynym władcą?? jest już taki na wschodzie zwany putin!! o taką Polskę walczysz??

Gość • Sobota [12.12.2015, 16:52:36] • [IP: 94.254.198.***]

do [12.12.2015, 16:15:21] • [IP: 62.69.203.***] o jakich ty prawach piszesz?? o prawie do modlitwy i oglądaniu tv trwam a może, jest jeden wódz jarek??

Gość • Sobota [12.12.2015, 16:49:56] • [IP: 92.42.117.**]

Sprawa z Jaruzelskim jest o tyle dwuznaczna, że był także Prezydentem RP i z tego tytułu przysługiwały mu spore przywileje. A i tak ograniczono oprawę do minimum. Generalnie jest to postać w naszej historii co najmniej wieloznaczna, tragiczna w typowo polskim, tragicznym wymiarze. Tragedii polegającej na wyborze pomiędzy ideałami, oczekiwaniami, możliwościami, a rzeczywistością (w latach 45-89 o niepodległości można było tylko marzyć, a ktoś i tak musiał rządzić krajem, który choć zniewolony, był Polską, naszą Ojczyzną). Dzisiejsza propaganda robi wodę z mózgu młodzieży (która zawsze była podatna na indoktrynację, stąd takie tłumy powstańców i innych straceńców), na myślenie i szukanie a następnie studiowanie źródeł stać tylko garstkę, której głos ginie w tłumie zindoktrynowanych, " wiedzących najlepiej".

Gość • Sobota [12.12.2015, 16:37:19] • [IP: 31.61.139.**]

Niech ta pani wezmie wieksza kartke

Gość • Sobota [12.12.2015, 16:17:46] • [IP: 77.114.103.***]

Przecież Konstytucja nie jest zagrożona ani lewacka wolność słowa. PiS pozwala takim lewackim ruskim trollom na szerzenie paniki.

Gość • Sobota [12.12.2015, 16:15:21] • [IP: 62.69.203.***]

"lepsza konstytucja komunistyczna niż szariat PiSlamowski który chcecie nam zafundować" masz racje jak zmienią konstytucje to ludzie dostaną prawa które będą musiały przestrzegać" wasze sądy" i nie będzie można nic bezkarnie za..bać. '

Gość • Sobota [12.12.2015, 16:03:58] • [IP: 31.61.138.***]

Jak widać po wpisie 13:38:18 kiedyś zimy był zimami to i bałwany lepiło sie bez problemu. To robotnicy mieli w swej kolekcji broń. przecież zomowcy wykorzystywali ją tylko w pokojowych celach na polowaniach... Kiedy zwierzyną byli ci bandyci domagający się swoich praw.

Gość • Sobota [12.12.2015, 15:37:43] • [IP: 62.69.203.***]

Do Gość OBYWATEL [IP: 83.11.75.***] Zbrodnią na narodzie jest jego likwidacja, przez zaniechanie pro narodowej polityki demograficznej. Owocem mijającego dwudziestopięciolecia jest spadającą liczba Polaków i zmienianie Polski w DOM STARCÓW. Zbrodniczymi, anty narodowymi są pomysły zmierzające do zaludnienia Polski obcymi, odpornymi na integrację nacjami. Od 1946 do 1990 roku ludność Polski wzrosła z 24 do 38 milionów, czyli o 14 milionów, a od 1990 r do 2015 ludność Polski wzrosła tylko o 0, 5 miliona.

Gość • Sobota [12.12.2015, 15:35:55] • [IP: 164.127.102.***]

Maślankiewicz – proponuję spotkanie na neutralnym terenie. Zrobię to, czego nie zdążyłem zrobić w stanie wojennym. Tak bardzo marzę, aby wpie.dolić tobie zomowski kundlu, za krzywdy, jakie wyrządziłeś porządnym, niewinnym ludziom. Na drabinie moralności nie ma szczebla dla ciebie.

Gość • Sobota [12.12.2015, 15:32:35] • [IP: 80.245.188.**]

Są też i porządni ludzie w PO ale całe kierownictwo to jedna wielka, , obłuda". Sami naciągali prawo, afera za aferą a teraz krzyczą, że brak demokracji w Polsce. Krzywda im wielka stała, że naród oderwał ich od koryta.

Gość • Sobota [12.12.2015, 15:19:55] • [IP: 94.254.198.***]

do OBYWATEL • Sobota [12.12.2015, 14:32:46 lepsza konstytucja komunistyczna niż szariat PiSlamowski który chcecie nam zafundować

Gość • Sobota [12.12.2015, 15:00:44] • [IP: 62.69.203.***]

"Brońmy naszej Konstytucji przed PIS nasza wolność słowa jest bardzo zagrożona !" - Konstytucja nie jest tylko wasza Konstytucja powinna chronić interesy wszystkich obywateli nie tylko garstki lewackich cwaniaczków.

Gość • Sobota [12.12.2015, 15:00:32] • [IP: 31.174.210.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Sobota [12.12.2015, 14:57:58] • [IP: 80.245.189.***]

Gość OBYWATEL • Sobota [12.12.2015, 14:32:46] • [IP: 83.11.75.***]...aha to konstytucja bedzie wtedy dobra jak zapewni pislamowi dozywotnia i absolutna wladze??DEBIL.

Gość • Sobota [12.12.2015, 14:56:18] • [IP: 62.69.203.***]

Pamiętam jak nasze trepy wyciągały ludzi z mieszkań. Robili to z wielkim zaangażowaniem.

Gość OBYWATEL • Sobota [12.12.2015, 14:32:46] • [IP: 83.11.75.***]

PISZE DO WASZYCH SUMIEN BO WAM WYPŁUKALI MUZGI POCHWALACIE STAN WOJENNY TO BYŁA ZBRODNIA NA POLSKIM NARODZIE TAK JAK MAMY KOMUNISTYCZNA KONSTYTUCJE TERAZ BRONIA JEJ RESORTOWE DZIECI OTO MAMY KRAJ W KTORYM HISTORIA NAS NIC NIE NAUCZYLA CHCEMY ZMIAN NA LEPSZE ABY PO SLD PETRU NIGDY DO WLADZY NIE DOSZEDŁ

Gość • Sobota [12.12.2015, 14:28:55] • [IP: 62.69.203.***]

13 grudnia komuna postanowiła wstrzymać się z przekazywaniem władzy Solidarności i chyba miała rację, jak się widzi zachowanie" elit" politycznych rządzących Polską od 25 lat.

Gość • Sobota [12.12.2015, 13:53:13] • [IP: 92.42.114.**]

Ten o kulach to znany działacz partyjny i floty o innych zasługach knajpianych niewspomne Jimmi...

Gość • Sobota [12.12.2015, 13:38:18] • [IP: 178.238.247.**]

Maślankiewicz - brawo za odwagę. Trzeba pamiętac o 13 grudnia i zapalic znicze upamiętniające śmierc żołnierzy i milicjantów poległych z rąk uczestników" pokojowych" demonstracji. Im trzeba stawiac pomniki a nie uczestnikom wycieczki, którzy zginęli na własne życzenie.

Gość • Sobota [12.12.2015, 13:35:33] • [IP: 92.42.114.***]

Brońmy naszej Konstytucji przed PIS nasza wolność słowa jest bardzo zagrożona !!1

Gość • Sobota [12.12.2015, 12:57:14] • [IP: 31.61.138.***]

Maślana. Zawsze zastanawiało mnie ile śniegu musiała zażreć twoja matka żeby takiego bałwana ulepić

Burek • Sobota [12.12.2015, 12:50:18] • [IP: 164.127.228.***]

No i wszystko jasne! Maślankiewicz z karabinem w garści pilnował PRL-wskiej demokracji. Politruki z KC tak mu zryli banie, że po tylu latach chwali tamten system. Ma chłop coś z rycerza! Zakuty łeb. A Burek to moje imię - Burysław - dlatego pisane jest z dużej litery.

Gość • Sobota [12.12.2015, 12:42:52] • [IP: 88.156.234.**]

Tak, tamtego 13 grudnia to była zima, śnieg i mróz. To pamiętam z tamtego grudnia. Dziś ani śniegu, ani mrozu; tylko. ..

Gość • Sobota [12.12.2015, 12:28:46] • [IP: 178.238.253.**]

Wow, ale tłum, trzeba było zaprość Niemców, to są q----a zgredy, połowa Polaków straciłą bliskich w czasie okupacji a oni, zwracaja się do" braci Niemców " w obronie dupokracji, no cóz maja praktykę, a ta czyni cuda, a potem sie dziwią, że słupki PIS-owi rosną?

Gość • Sobota [12.12.2015, 12:15:47] • [IP: 62.69.253.***]

Maślankiewicz ilu " śpi spokojnie" ?Czy masz tam swój udział, nic o tym nie piszesz.W stanie wojennym uśpiono wielu i było na to przyzwolenie Jaruzelskiego.Ta prawda żyje w nas!!

Gość • Sobota [12.12.2015, 11:51:55] • [IP: 62.69.253.***]

Hej PO-wcy szukacie wspólników. Przez 8 lat rządzenia nie wykazywaliście się w pomocy dla poszkodowanych.Czy na grób Jaruzelskiego też pójdziecie?Chowaliście go z honorami a teraz tak oburza was gdy czci sie miesięcznicę.Ołuda bez granic.

Gość • Sobota [12.12.2015, 11:41:18] • [IP: 80.245.189.***]

Maślankiewicz • Sobota [12.12.2015, 10:29:15] • [IP: 193.188.199.*]...taki sam chory fanatyk jestes jak kaczynski.

Gość • Sobota [12.12.2015, 11:14:05] • [IP: 178.238.247.***]

Hej pisowcy plujący na PRL, a co tam słychać u waszego posła Piotrowicza ?

Gość • Sobota [12.12.2015, 11:12:31] • [IP: 95.129.224.**]

Żałośni. ... Jak jeszcze chcecie zaistnieć?

Gość • Sobota [12.12.2015, 11:06:11] • [IP: 95.129.224.***]

oj pislamiści terroryści wy i te wasze krucjaty różańcowe, miesięcznice, nocne nominacje, . ... wy i te wasze wyższe cele. Polacy zawsze walczyli o wolność, o wolność słowa, o demokrację. A wy pislamiści próbujecie nam narzucić swoje" wartości"

Gość • Sobota [12.12.2015, 10:58:48] • [IP: 62.69.231.***]

07:34:46 - Ale komuna nie upadła, ma się całkiem dobrze, a w Świnoujściu, to już w ogóle ma raj.

Gość • Sobota [12.12.2015, 10:56:18] • [IP: 93.94.184.*]

Czy oni coś pamiętają o ile w ogóle byli na świecie i po co ten cały cyrk zmarłych nie wskrzesi ich życie poszło na marne jak wszystko w Polsce.

IWAN • Sobota [12.12.2015, 10:40:42] • [IP: 93.89.204.**]

Gdzie świnoujskie SLD, czy już całkiem się rozleciało?

Maślankiewicz • Sobota [12.12.2015, 10:29:15] • [IP: 193.188.199.*]

Miałem ten zaszczyt bronić spokojnego snu Polski i Polaków w czasie stanu wojennego. Z karabinem na ramieniu patrolowałem nocami ulice jednego z największych miast Polski, Poznania. Pamiętam, jak bardzo udręczeni festiwalem Solidarności zwykli Polacy przychodzili do nas na wartownię i dziękowali, że nareszcie nastała normalność. Jaka gospodarka mogła wytrzymać tyle miesięcy płatnych strajków? To był wymarzony czas dla cwaniaków, nierobów, bumelantów i wrogów Ojczyzny. Ja znam całkiem inną prawdę o tamtej Polsce, tylko dzisiejsi autorzy historii mnie o tę prawdę nie pytają. Piszą to, za co im płacą banksterzy zza oceanu. Autorzy podręczników do historii, które dzisiaj piorą mózgi naszej młodzieży, często są młodsi od rocznicy wybuchu stanu wojennego. Żeby zakrzyczeć prawdę, zakrzyczeć prawdziwych Polaków, którzy te lata przeżyli, musicie jeszcze sporo poczekać. Bo prawda żyje w nas, żołnierzach stanu wojennego. Dopóki ostatni z nas nie umrze, nie macie szansy zamącić w głowach reszcie społeczeństwa.

Gość • Sobota [12.12.2015, 10:24:31] • [IP: 80.245.188.**]

a ja sę pytam ten pan o kulach to kto

Gość • Sobota [12.12.2015, 10:22:42] • [IP: 109.243.206.*]

Cóż Maślankiewicz – demokracja posiada takie struktury, że każdy głos jest akceptowany. Jednak moja świadomość nie przyjmuje twych bredni. Masz totalnie zryty beret, a postępująca choroba psychiczna, zmusi grupę ludzi nowych czasów do opieki nad twoim ciałem, które już w niedalekiej przyszłości nie będzie kontrolować wydalania kupy i moczu. Wal się. Precz z P&S’em, precz z komuną!

Maślankiewicz • Sobota [12.12.2015, 10:19:54] • [IP: 193.188.199.*]

Zgadza się. Jesteś tylko burkiem. Nie wiem natomiast, kto dał ci prawo pisać się dużą literą.

Gość • Sobota [12.12.2015, 10:14:06] • [IP: 81.173.166.**]

Do IP 199...Potwierdzam Pana wpis.General Jaruzelski ochronil Polske przed rozlewem krwi i przed takim motlochem jaki obecnie jest u wladzy w Polsce i to Jemu powinno stawiac sie pomniki w tym Kraju. Zasrancy pisowscy graja historia i wypaczaja prawde.

Gość • Sobota [12.12.2015, 10:02:05] • [IP: 197.235.40.***]

przecież to jutro a wy juz plujecie Jadem PISlamki

Gość • Sobota [12.12.2015, 09:56:46] • [IP: 92.42.117.**]

Akurat stan wojenny nie był niczym nadzwyczajnym w naszej historii. Piłsudski zrobił całkowicie bezprawny przewrót majowy w którym zginęło o wiele więcej ludzi niż w czasie stanu wojennego i co? Jest przestępcą czy bohaterem? II RP strzelała do robotników (i chłopów) tak samo jak PRL i zgięło wówczas o wiele więcej Polaków, zabitych przez innych Polaków niż za PRLu. Proszę pomyśleć jak wybiórcza jest nasza pamięć i jak jest sterowana przez autorów podręczników historii, polityków, media itd

kaczuś • Sobota [12.12.2015, 09:47:13] • [IP: 80.245.188.**]

a teraz jest stan kaczy mam nadzieje że za 4 lata zniknie

Gość • Sobota [12.12.2015, 09:46:27] • [IP: 62.69.229.**]

Gramatyko, gramatyko! Gdzie ty jesteś? Pisze się 'Platforma Obywatelska wspólnie ZE Stowarzyszeniem'!

Gość • Sobota [12.12.2015, 09:45:06] • [IP: 80.245.182.**]

Jeden z tych 8 to ofiara 13 grudnia pamiętnego roku?

Burek • Sobota [12.12.2015, 09:38:31] • [IP: 164.127.228.***]

Maślankiewicz, a u kogo Ty się leczysz?. Może trzeba zmienić lekarza?. Albo lekkim masz zbyt słabe. Ja doskonale pamiętam stan wojenny, choć szczyl był ze mnie. Czołgi i scoty na ulicach Szczecina, patrole żołnierzy, koksowniki i godzinę milicyjną. Pamiętam również jak biegaliśmy na wieżę naszego Zamku wypatrywać floty radzieckiej, która miała jakoby przypłynąć i zrobić z nami porządek. Tego mi nikt nie odbierze, tego strachu, tej beznadziei. Wyższa Szkoła Morska zmilitaryzowana, Polibuda zmilitaryzowana, nawet ja, zwykły, szary Burek zmilitaryzowany, bo jako chemik mogę coś zmajstrować!. To właśnie w stanie wojennym powstało powiedzenie - ani IXI, ani OMO nie wypierze tak, jak ZOMO. I taki łosiu jak Maślankiewicz pier..li mi tu o genialnym strategu Jaruzelskim!. Tfu, fuj!.

Gość • Sobota [12.12.2015, 09:03:57] • [IP: 80.245.181.***]

Gość • Sobota [12.12.2015, 00:16:22] • [IP: 92.42.116.**] Ciebie to ściemnił TVN.

Gość • Sobota [12.12.2015, 09:00:12] • [IP: 112.96.168.***]

A gdyby tak 13 Grudnia pamiętała sobie akurat staruszka ? A to przecież mogła być wasza matka ! Albo jakby pamiętała 13 Grudnia procesja ! ?

Maślankiewicz • Sobota [12.12.2015, 07:58:03] • [IP: 193.188.199.*]

Pan generał Jaruzelski to był strateg. W odpowiednim momencie wziął za ryj bandytów, którzy na zlecenie jankesów rozpierniczali jedność Polski i rujnowali gospodarkę. Pod względem logistycznym operacja była genialnie zaplanowana i przeprowadzona. Cały motłoch w jednej chwili znalazł się za drutami, jak wściekłe psy. Polacy doskonale zdają sobie sprawę, że generał uratował kraj od bezsensownego przelewu krwi, jaki zawsze towarzyszy przewrotom organizowanym przez banksterskią sitwę zbrodniarzy zza oceanu. Natomiast obchody rocznicy powinny się ograniczać do składania czci bohaterom, którzy stali u boku generała Jaruzelskiego i czuwali nad bezpiecznym snem społeczeństwa. Dzięki nim ulicami nie popłynęła krew, tylko matoły nie mogły obejrzeć w niedzielę 13 grudnia Teleranka. Kto żył i pracował w tej prawdziwej Polsce, doskonale pamięta, że w porównaniu z dniem dzisiejszym nie miał żadnych zmartwień. Kto jest mądry, ten wie, że dobrze to już w tym kraju było i te szczęśliwe lata już nigdy nie wrócą...

Gość • Sobota [12.12.2015, 07:34:46] • [IP: 80.245.189.***]

poseł PiS Stanisław Piotrowicz działał w PZPR i będąc prokuratorem oskarżał działacza" Solidarności" z Jasła. W rodzinnych stronach parlamentarzysty w kontekście jego życiorysu mówi się jednak o czymś jeszcze – o kontrowersyjnej postawie w jednej ze spraw prowadzonych już po upadku komuny. W 2001 roku to właśnie Piotrowicz, wówczas szef Prokuratury Rejonowej w Krośnie, oczyścił z zarzutów księdza pedofila z Tylawy. Stwierdził, że ksiądz dotykał dotykał dziewczynki, bo miał" zdolności bioenergoterapeutyczne"…

Gość • Sobota [12.12.2015, 03:45:49] • [IP: 31.174.210.***]

Pis to is-is w katolickim wydaniu, fanatykom stanowcze NIE

• Sobota [12.12.2015, 02:14:05] • [IP: 37.8.215.***]

Czy to nie PO grzebało Jaruzelskiego kompanią honorową LWP ?? Nier obrażajcie pamięci ofiar junty Jaruzelskiego i jego moskiewskiej bandy ! ps.Może szanowny cenzor wziął by sobie jakiś zimny prysznic ?

Gość • Sobota [12.12.2015, 01:55:42] • [IP: 109.243.206.*]

W okresie powojennym, Polska przeżyła trzy, wielkie tragedie: okupację soviecką, stan wojenny i Kaczyńskich.

Gość • Sobota [12.12.2015, 00:16:22] • [IP: 92.42.116.**]

Do 22:39:51] • [IP: 108.46.8.***] Trybunał Konstytucyjny w 2011 orzekł, że Rada Państwa PRL z Jaruzelskim złamała konstytucję PRL, bo nie miała prawa wydawać dekretów o stanie wojennym, gdyż trwała wtedy sesja Sejmu. Jeśli bronisz wprowadzenia stanu wojennego to albo jesteś jakiś niedoinformowany z SLD albo ściemniony przez Urbana.

Gość • Sobota [12.12.2015, 00:04:48] • [IP: 80.245.182.**]

PRZYPOMINAM, ŻE TO PLATFORMA OBYWATELSKA ZORGANIZOWALA JARUZELSKIEMU SKANDALICZNY POGRZEB Z HONORAMI. PRZEGRALI WYBORY I CHCA WCISNAĆ LUDZIOM, ZE POTEPIAJA ZBRODNIARZY KOMUNISYTYCZNYCH, SORRY ALE TYM RAZEM SIE NIE UDA.

Gość • Sobota [12.12.2015, 00:03:46] • [IP: 80.245.179.***]

plują jadem PISuary

Gość • Piątek [11.12.2015, 23:56:23] • [IP: 88.156.234.**]

Karol, nie tędy droga, zastanów się

Gość • Piątek [11.12.2015, 23:51:06] • [IP: 95.129.224.***]

a czy uzyskali od fasoli zgode na zgromadzenie publiczne? Jak nie to byli nielegalni i tza ich ukarać!

Gość • Piątek [11.12.2015, 23:43:29] • [IP: 92.42.117.**]

Warto pamiętać, zwłaszcza dzisiaj, kiedy zaciera się różnica pomiędzy Jaruzelskim a Kaczyńskim. Ciekawe kiedy Antoni wyprowadzi czołgi, a Jarek podetrze sobie d... Konstytucją.

Gość • Piątek [11.12.2015, 23:31:15] • [IP: 80.245.178.***]

TA BRUKSELA GORZEJ POLSKĘ TŁAMSI NIŻ CARAT !! I JESZCZE TE BANDY ZDZICZAŁYCH ISLAMISTÓW SZYKUJĄCYCH SIĘ DO ROZPRAWY Z POLAKAMI I ZAŁOŻENIA KALIFATU POLSKA. CAŁKOWITA poRAŻKA Z TĄ UNIĄ I JEJ PACHOŁKAMI.

Gość • Piątek [11.12.2015, 23:25:28] • [IP: 62.69.203.***]

A ten orzeł to co on jakiś taki czarny, nie nasz?Wstyd.

Gość • Piątek [11.12.2015, 23:23:25] • [IP: 62.69.203.***]

21.32.Dobrze pisze. No i ta asysta spawacza, przecież oni są nie wierzący.A kto zabił Popiełuszkę ?Komuchy.

Gość • Piątek [11.12.2015, 23:09:32] • [IP: 62.69.253.***]

Gość • Piątek [11.12.2015, 22:39:51] • [IP: 108.46.8.***] przeciez jarozelski oglosil stan wojenny zgodnie z prawem w prl Totalne kłamstwo! Stan wojenny był wprowadzony niezgodnie z prawem Polski Ludowej. W czasie obrad Sejmu Rada Państwa nie miała do tego prawa. Trzeba się uczyć historii by nie opowiadać głupot.

Gość • Piątek [11.12.2015, 23:01:34] • [IP: 93.94.188.***]

Je... komunistów jaruzelskiego jak i komunistów z platformy. Je kur...

Gość • Piątek [11.12.2015, 22:50:41] • [IP: 94.254.199.***]

DO [11.12.2015, 21:32:54] • [IP: 164.127.160.***] ile twoja matka musiała śniegu zjeść żeby urodzić takiego bałwana??

Gość • Piątek [11.12.2015, 22:48:17] • [IP: 95.40.146.***]

Gdzie się te 8 osób w tym roku pomieści? Poza tym czy oni kalendarzy nie maja? Jest 11 grudnia.

Gość • Piątek [11.12.2015, 22:40:27] • [IP: 80.245.188.**]

kużwa jest dopiero 11

Gość • Piątek [11.12.2015, 22:39:51] • [IP: 108.46.8.***]

przeciez jarozelski oglosil stan wojenny zgodnie z prawem w prl

Gość • Piątek [11.12.2015, 22:24:09] • [IP: 95.129.224.***]

Do [11.12.2015, 21:32:54] • [IP: 164.127.160.***] bombardujesz internet tymi" swoimi" durnymi komentarzami!! komuna, po, islamiści itd. to pikuś w porównaniu do wyznawców pislamu!!

Gość • Piątek [11.12.2015, 22:19:34] • [IP: 83.11.66.**]

DO [11.12.2015, 21:32:54] • [IP: 164.127.160.***] a niedługo po nich zamachu na TK dokonał PiS i w d..ie ma konstytucje i prawo, durniu

Gość • Piątek [11.12.2015, 22:01:09] • [IP: 31.1.41.**]

Żeby paluszków nie poparzyło ! Za siebie niech zapala

Gość • Piątek [11.12.2015, 21:56:18] • [IP: 95.129.224.***]

DO [11.12.2015, 21:32:54] • [IP: 164.127.160.***] jaki ty bałwan jesteś chłopie!! mamusia na pewno jest z ciebie dumna??

Gość • Piątek [11.12.2015, 21:54:08] • [IP: 93.94.184.**]

ale tak bez Niemców??

Gość • Piątek [11.12.2015, 21:36:21] • [IP: 83.8.184.**]

Była zima, mrożna zima, pamiętam.

od 25 X brak ośmiorniczek • Piątek [11.12.2015, 21:32:54] • [IP: 164.127.160.***]

A pół roku wcześniej ich partia dokonała skoku na TK, co stwierdził TK 3 XII, oświadczył wtedy, że wybór" na zapas" sędziów TK był niezgodny z ustawą konstytucyjną. Nie po raz pierwszy podeptała PO etos Solidarności z 80 r., wcześniej głosując razem z asystentem Urbana, Rozenkiem i jego partią TR za konwencją genderystyczną, " antyprzemocową", czy przydzielając asystę pogrzebową Jaruzelowi.

Gość • Piątek [11.12.2015, 21:29:50] • [IP: 178.238.251.***]

platworma jest skonczona, czas tej partyjki juz sie skonczyl.

Gość • Piątek [11.12.2015, 21:26:28] • [IP: 62.69.231.***]

Jaruzelski się w grobie przewraca, to raz, a antypolska zdradziecka partia peo nie ma prawa czcić Polskich bohaterów. P.S. ciekawe czy będzie prezio?

Oglądasz 1-100 z 100
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ W Świnoujściu właśnie rozpoczął się przegląd 500 drzew rosnących w pasach drogowych, obejmujący ich inwentaryzację – obmiar, ocenę stanu sanitarnego oraz sporządzenie dokumentacji fotograficznej ■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■ AKTUALIZACJA KOMUNIKATU: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świnoujściu potwierdził przydatność wody do spożycia z wodociągu „Granica-Wydrzany” na odcinku ul. Chrobrego obejmującym budynki przy ul. Chrobrego 19, 21, 26 i 28 ■