POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Poniedziałek [21.12.2015, 19:44:22] • Świnoujście

Czytelniczka: Inpost nie dostarczył mi korespondencji od ubezpieczyciela!

Czytelniczka: Inpost nie dostarczył mi korespondencji od ubezpieczyciela!

fot. Czytelnik

Dostarczenie przesyłki do odbiorcy, jest często dla niego bardzo ważne, ponieważ przez firmy zajmujące się dostarczaniem przesyłek listowych, dostarczane są pisma z banków, ubezpieczyciela czy nawet rachunki, których brak, może skutkować poważnymi konsekwencjami. Z brakiem listów lub dostarczeniem ich pod złym adresem, boryka się nasza Czytelniczka, która już kilkukrotnie zawiodła się na usługach firmy InPost...

- Chciałabym poinformować drogą redakcje o zaniechaniu przez InPost dostarczeniu przesyłek, w moim przypadku korespondencji bankowych, które zostały nadane w dniu 17.11.2015r. Jestem zbulwersowana tym faktem, iż przesyłki nie trafiły do skrzynki tylko na skrzynkę. W październiku nie otrzymałam korespondencji z ubezpieczalni ponieważ InPost nie dostarczył jej pod mój adres... Interweniując do ubezpieczyciela, czy została wysłana dowiedziałam się że tak, przez InPost. Udałam się do siedziby InPost na ul.Piastowskiej, przedstawiłam całą sytuację, po czym otrzymałam odpowiedź niezadowalającą, że nie jest to pierwszy raz. Zdarzają się przypadki że wcale nie dochodzi korespondencja. Pan wskazał mi tablicę informacyjną, gdzie mam złożyć reklamacje, czyli dwa numery telefonów. Niestety, nie ma sygnału - opisuje Czytelniczka.

Czytelniczka: Inpost nie dostarczył mi korespondencji od ubezpieczyciela!

fot. Czytelnik

O odniesienie się do sytuacji opisanej przez naszą Czytelniczkę, poprosiliśmy rzecznika firmy InPost.

- Zapoznaliśmy się z przekazanym przez Pana zgłoszeniem w sprawie doręczania korespondencji w Świnoujściu i podjęliśmy działania mające na celu wyjaśnienie zaistniałej sytuacji.
Z informacji uzyskanych z lokalnego oddziału InPost wynika, że w opisywanym przez Czytelniczkę okresie rejon jej zamieszkania obsługiwała doręczycielka, która nie wykazywała się wystarczająco satysfakcjonującymi wynikami pracy. Z uwagi na to podjęto decyzję o zakończeniu współpracy z doręczycielką.
Obecnie wspomniany rejon obsługuje nowy doręczyciel, którego praca jest starannie monitorowana. Pragniemy podkreślić, że wszyscy pracownicy InPost przechodzą odpowiednie szkolenia z zakresu sposobu doręczania przesyłek oraz dokładają wszelkich starań, aby dotrzymać określonych procedur. Ponadto, nasi pracownicy przechodzą specjalne szkolenie w zakresie ochrony danych osobowych i są zarejestrowani w elektronicznej bazie informacji, nad którą nadzór pełni Administrator Bezpieczeństwa Informacji (ABI). Nasze procedury spełniają wszystkie standardy jakości i pozytywnie przeszły audyty dotyczące bezpieczeństwa danych przeprowadzone przez GIODO.
W przypadku wystąpienia jakichkolwiek nieprawidłowości lub zastrzeżeń odnośnie obsługi korespondencji przez InPost, zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta InPost pod numerem telefonu 0 801 400 100 lub przesłania zgłoszenia na adres reklamacje@inpost.pl
- informuje Wojciech Kądziołka, rzecznik prasowy InPost.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 63, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-25 z 63

Gość • Piątek [08.01.2016, 22:50:05] • [IP: 31.61.138.**]

Także mam złe doświadczenie z InPostem, które m.in. doprowadziło do utrudnienia w postępowaniu sądowym... Nie otrzymałam awiza informującego mnie o przesyłce z Sądu, a odpowiedź specjalisty ds. obsługi reklamacji nie wyjaśniła tej kwestii. Pani Kinga Szmit uznała, że nie odebrałam korespondencji, wiec nie ja jestem uprawniona do roszczeń reklamacyjnych lecz nadawca korespondencji (Sąd). Ponadto, że miałabym takie prawo, gdyby nadawca - Sąd - zrzekł się prawa dochodzenia roszczeń albo gdyby przesyłka pocztowa (...) została mi doręczona. Szkoda, że specjalistka nie zauważyła, że nie odebrałam pisma ze względu na brak awiza. Skutkiem tego nie miałam możliwości zapoznania się z pismem Sądu i uzupenienie zażalenia na postanowienie, którym przysądzono nieruchomość objętą współwłasnością małżeńską. Sąd nie przychylił się do przywrócenia terminu do uzupełnienia zażalenia (wniesionego zgodnie z pouczeniem), chociaż nie powstało ono z mojej winy.

Gość • Piątek [25.12.2015, 12:23:38] • [IP: 178.238.246.**]

Dobrze ze poczta wraca do gry.

Gość • Piątek [25.12.2015, 08:56:33] • [IP: 46.171.49.*]

haha jakie szkolenia. Chyba jak nie wylewać za kołnierz i jak się nie myć. Smród bród i brak kompetencji. Brak listów z sądu to norma a jeszcze potrafi trafić gdzie nie powinien. Usunąć tą firme z rynku. Gdzie awiza... Szkoda gadać

Gość • Środa [23.12.2015, 14:30:08] • [IP: 80.245.182.**]

TO PRAWDA NA GRUNWALDZKIEJ TYLKO AWIZA W SKRZYNKACH POCO LATAC PO PIETRACH JAK Z BLOKU DO BLOKU WRZUCI I LECI DALEJ I TAK DALEJ OCZYM TO SWIADCZY POMYSLCIE SAMI POZDROWIENIA DLA PANA W OKULARKACH Z INPOSTU.

Gość • Środa [23.12.2015, 12:21:59] • [IP: 88.156.232.**]

DZIADOSKA FIRMA.POWINNA ZNIKNĄĆ

SA • Środa [23.12.2015, 08:51:51] • [IP: 80.245.183.***]

potwierdzam! co sie dzieje z tymi listami ?! inpost to jakis bubel, zglosilem to juz do firm wysylajacych i do poczty polskiej ze taki problem jest w swinoujsciu. ciagle tylko awiza i burdel na grunwaldzkiej 73 czy ile tam. Do niemieckiej poczty mamy jeszcze 100 lat w tej zapyzialej polsce. zamawiam tam cos z monachium albo frankfurtu - jutro juz jest w Ahlbecku - to jest poczta !

Gość • Środa [23.12.2015, 00:07:38] • [IP: 79.184.232.***]

ĆIEKAWI MNIE JAKIEJ MĘ...E PRZESZKADZA TO ŻE CZŁOWIEK PRACUJE NA DWA ETATY ŻEBY JAKOŚ FUNKCJONOWAĆ W TYM ŚWIEĆIE JAK MASZ JAJA TO SIE PODPISZ NASTEPNYM RAZEM PS HU... CI... W D...

Gość • Wtorek [22.12.2015, 19:46:59] • [IP: 95.129.228.**]

a może ktoś sprawdzi co robią listonosze np z Przytoru to on z samego rana wrzuca awiza do skrzynek a później dorabia na taxi nie napiszę jakiej firmy ale też nie są święci, tyle płaci poczta a będzie jeszcze gorzej

Gość • Wtorek [22.12.2015, 19:45:23] • [IP: 92.42.112.***]

TEN DRUGI SORT CZŁOWIEKA JUZ OD LUTEGO BEDZIE STAŁ NA POCZCIE W KILOMETROWYCH KOLEJKACH I TEZ BEDZIE ZLE HI HI HI

Gość • Wtorek [22.12.2015, 19:41:02] • [IP: 176.4.33.***]

Gość • Wtorek [22.12.2015, 09:57:06] • [IP: 37.47.73.***] IP: 213.52.18.skoro nie było cie w domu to jak listonosz miał list doręczyć. Trąca z lekka Hipokryzją.>>>> A której części zdania nie zrozumiałeś(aś)??!!

Gość • Wtorek [22.12.2015, 19:32:48] • [IP: 178.238.247.***]

Inpost to jedna wielka tragedia i niestety Pan Grażyno chyba czas sobie powiedzieć dość tej farsie! Nawet" zręczny" mąż Pani nie wyręczy w sprawdzaniu doręczycieli pożal się Boże!!

Gość • Wtorek [22.12.2015, 18:29:09] • [IP: 83.8.121.***]

In post to dno totatne ! Wrzucają do mojej skrzynki listy dla wszystkich z mojego budynku i ja musze chodzić i to roznosić. Lenie śmierdzące !

Gość • Wtorek [22.12.2015, 17:45:43] • [IP: 46.112.62.***]

szamot oszolomie to badz w domu idioto

Gość • Wtorek [22.12.2015, 16:37:12] • [IP: 92.42.113.***]

A mój doręczyciel p.Tomek to konkretny facet. Zawirowań z terminami nie zauważyłem, co do skrzynki to w niej jest a polecony gdy nie zastał mnie w domu to wracając z rejonu przyniósł mi do pracy. Choć wcale nie miał takiego obowiązku. Ja to doceniam. A to że w firmie coś jest nie tak... to raczej wina domorosłych managerów a nie pracowników najniższego szczebla. Pozdrawiam p.Tomaszu.

Szamot • Wtorek [22.12.2015, 16:33:47] • [IP: 80.245.181.***]

Proszę państwa kto jest mocno niezadowolony maże powrócić do ukochanej poczty. List zwykły dwa tygodnie jak dojdzie, paczka ponad tydzien(nie mylić z Pocztexem) i na koniec z godzinka w kolejce na odebranie na poczcie.

Gość • Wtorek [22.12.2015, 16:20:40] • [IP: 37.47.73.***]

[IP: 95.40.113.**] może ten wiesniak nie chodzi tam gdzie poziom jest niższy od krawężnika...

Gość • Wtorek [22.12.2015, 15:33:47] • [IP: 95.129.224.***]

a co na to pani" profesor" pawłowicz z pisu może podniesie" standardy na wyższy poziom" ha ha hi hi

Gość • Wtorek [22.12.2015, 14:49:12] • [IP: 95.40.113.**]

IN POST wiesniak w okularach nawet nie zapuka ani nic ostatnio mialam awizo ze wrzesnia taki burdel, albo niech zmienia pracownikow

Gość • Wtorek [22.12.2015, 12:32:21] • [IP: 108.46.8.***]

popisali to na rynek robota czeka demokracia nie da papu

Gość • Wtorek [22.12.2015, 11:59:58] • [IP: 95.129.225.***]

a co słychać na rynku w Bombaju? Ktoś wie ?

Gość • Wtorek [22.12.2015, 11:35:03] • [IP: 80.245.186.***]

Nie dostałam nawet awiza.Wiedząc, że list został wysłany poszłam do Inpostu z numerem przesyłki.Nie było jej w systemie komputerowyw.Dopiero uczynność jednej z pracownic spowodowała, że przeszukała ręcznie listy i znalazła bardzo ważny dla mnie list z sądu.Całe szczęście, że przegrali przetarg z pocztą.

Gość • Wtorek [22.12.2015, 10:30:39] • [IP: 62.69.241.***]

Na paczkę dostarczaną kurierem inpost czekałam 9 dni. Brak słów, ważne że zdzwonili do domu a nie zostawili awiza

Gość • Wtorek [22.12.2015, 10:18:44] • [IP: 83.23.126.***]

Trzeba mieć nie pokoleji żeby wysyłać inpostem

Gość • Wtorek [22.12.2015, 09:57:06] • [IP: 37.47.73.***]

IP: 213.52.18.skoro nie było cie w domu to jak listonosz miał list doręczyć. Trąca z lekka Hipokryzją.

Gość • Wtorek [22.12.2015, 09:33:09] • [IP: 95.129.224.**]

Inpost nie dostarcza poczty, tylko wrzuca do skrzynki powiadomienia, że nie zastał adresata w domu, co wygląda na jawne kłamstwo z ich strony, ponieważ adresat czeka na doręczenie i cały dzień waruje w domu jak pies.

Oglądasz 1-25 z 63
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ W Świnoujściu właśnie rozpoczął się przegląd 500 drzew rosnących w pasach drogowych, obejmujący ich inwentaryzację – obmiar, ocenę stanu sanitarnego oraz sporządzenie dokumentacji fotograficznej ■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■ AKTUALIZACJA KOMUNIKATU: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świnoujściu potwierdził przydatność wody do spożycia z wodociągu „Granica-Wydrzany” na odcinku ul. Chrobrego obejmującym budynki przy ul. Chrobrego 19, 21, 26 i 28 ■